Rok výroby:2007Typ motoru:1.2 16VStav km při koupi:12 kmStav km nyní:11 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:29. 12. 2008
Auto doposiaľ funguje bez závad.Občas sa ale objavil problém s automatickým vypínaním smeroviek pri odbočovaní do ľava,kedy to tam puklo, ale bolo treba rukou páčku smeroviek vrátiť do východzej polohy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Okolo aut robím už nejaký ten rok takže si dovolím porovnávať.Čo sa týka motora je to celkom pružný motor ale treba ho trošku držať pri vyšších otáčkach ak ide o športovejšiu jazdu. Ja som už trochu ďalej takže sa vozím.Spotrebu nesledujem ale podľa palubného počítača som spokojný, oproti tomu čo porovnávam Favorit ,Fábia a podobné.Čo sa týka jazdných vlastností nie je to žiadny tvrdý športiak, takže tie náklony v zákrutách a citlivosť na bočný vietor je cítiť. S obtekaním vzduchu okolo dverí mám takisto problém lebo ho dosť vnímam tj. akési podfukovanie tesnenia alebo čosi také ale presne to mi spomínal môj kamarát ale doposiaľ som na to nemal priestor sa tomu trochu bližšie pozrieť. Ďalší kamarát ktorý má 1.4 a cca 100 000 km má problém s ventilátorom kúrenia, ide mu len na 4 - stupeň inak je spokojný.Ak by vedel niekto obratom poradiť budem vďačný. Č sa týka rečí okolo Thálie niekto z nevedomosti alebo aj iných komplexov šíry rôzne fámy, ale každý sme nejako postihnutý.
ten ventilator ma v sebe odpor na ktorom je aj tepelna poistka, ktora je odpalena, preto ide iba na stvorke, lebo vtedy to vlastne ide bez predradneho odporu. Stupne 1,2,3 su chranene tepelnou poistkou, ktora mu odisla. Da sa to preklemovat a bude to nejaku dobu fungovat. Avsak to je len dosledok inej zavady, motor sa tazsie toci a bere vacsi prud ako by mal, cize problem je v mosadznych loziskach motora, mne to postupne odislo komplet. To bola asi najvacsia zavada co som na tomto aute mal. Keby nahodou casom kupoval novy ventilator, tak nech kupi iny ako ma teraz, v Thaliach bol magneti mareli a v Cliu original Renault (mohlo sa to odvtedy zmenit). Pozor ten predradny odpor sa kupuje zvlast, nie je sucastou ventilatora, aj ked podla mna by uz mal byt v cene.
Mám 1,2 16v od léta. najeto cca 8000 km. O sportovní jízdě se u tohoto auta nedá mluvit. pokud chceš jet trochu plynule, tak musíš točit 3-4000 otáček. Jinak pokud jezdíš jak podělaný důchodce, tak se dostaneš na spotřebu 5,5L. Já mám dlouhodobě cca 6L. Víceméně poloměstký provoz. Na dlouhé trase jsem se dostal na 5,4 při plynulé jízdě. Jinak to auto odpovídá ceně. Nikdo od něj nemůže čekat zázraky. ale na strejdovské ježdění do obchodu, na poštu apd.. je dostačující.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
ventilator
ten ventilator ma v sebe odpor na ktorom je aj tepelna poistka, ktora je odpalena, preto ide iba na stvorke, lebo vtedy to vlastne ide bez predradneho odporu. Stupne 1,2,3 su chranene tepelnou poistkou, ktora mu odisla. Da sa to preklemovat a bude to nejaku dobu fungovat. Avsak to je len dosledok inej zavady, motor sa tazsie toci a bere vacsi prud ako by mal, cize problem je v mosadznych loziskach motora, mne to postupne odislo komplet. To bola asi najvacsia zavada co som na tomto aute mal. Keby nahodou casom kupoval novy ventilator, tak nech kupi iny ako ma teraz, v Thaliach bol magneti mareli a v Cliu original Renault (mohlo sa to odvtedy zmenit). Pozor ten predradny odpor sa kupuje zvlast, nie je sucastou ventilatora, aj ked podla mna by uz mal byt v cene.
18.02.2009 | 09:18:20 | pepa Reagovat
Mám 1,2 16v od léta. najeto cca 8000 km. O sportovní jízdě se u tohoto auta nedá mluvit. pokud chceš jet trochu plynule, tak musíš točit 3-4000 otáček. Jinak pokud jezdíš jak podělaný důchodce, tak se dostaneš na spotřebu 5,5L. Já mám dlouhodobě cca 6L. Víceméně poloměstký provoz. Na dlouhé trase jsem se dostal na 5,4 při plynulé jízdě. Jinak to auto odpovídá ceně. Nikdo od něj nemůže čekat zázraky. ale na strejdovské ježdění do obchodu, na poštu apd.. je dostačující.
01.01.2009 | 18:58:04 | Reagovat