Recenze Renault Thalia
“ještě je brzy”

Autor recenze: Petr (30 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1.5. dCi Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:1 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 4,9 l/100 km Vloženo: 16. 2. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

ne


Hodnocení a zkušenosti s autem

Renault Thalia II – první dojmy

V lednu jsem se stal jedním z prvních majitelů nové generace Thalie, konkrétně 1,5 dCi 63 kw, výbava Privileje. Jiná výbava se s tímto motorem ani nedodává. Na nějaké závěry je zatím brzy, pokusím se pouze popsat první dojmy z tohoto vozidla. Prozatím jsem najezdil cca 1.500 km. Nutno podotknout, že jsem přesedlal z Felicie (občas se nevyhnu srovnávání), takže nejsem nijak zhýčkaný ani náročný motorista. Ostatně pro náročné stejně není Thalia určena, cílová skupina lidí, kteří si ji zakoupí, bude pravděpodobně přesedat podobně jako já ze starších aut nižší třídy.
Začnu tedy vzhledem – ať se nová Thalia někomu líbí nebo ne, každý snad připustí, že oproti předchozí generaci je to velký krok kupředu (mě osobně se ani starší generace nezdála až tak špatná, jak se o ní říká. U levného auta zkrátka vzhled není to nejpodstatnější). Malá okénka v zadních sloupcích značně odlehčila záď a celkově vylepšila dojem, chromované doplňky působí dobře, zkrátka nízká cena z vozidla na první dojem příliš nekouká. Přesto bych si však neodpustil (přestože designu vůbec nerozumím) – přední světlomety se mi zdají zbytečně velké, naopak mohutné zádi by větší světla prospěla.
Interiér – je taktéž zdařilý, ovládací prvky přehledné a logické, s plasty je nutno u vozidla této kategorie počítat. Ne zcela šťastné detaily se samozřejmě najdou, např. kapsy v předních dveřích jsou dosti malé, smetáček na ometení sněhu tam nedáte. Dělené zadní sedadlo není ani za příplatek. Co se týče prostornosti to velká sláva není, pět urostlých chlapů určitě spokojených nebude. Jestliže si však Thalii zakoupí rodina s dětmi nebo starší manželé, což je nepravděpodobnější, pak je prostor postačující. Zavazadlový prostor je samozřejmě dostatečný (504 l), uvítal bych nějaké madlo na zavírání víka kufru. Menší přístupový otvor mi osobně nevadí, zavazadla na dovolenou tam dám bez problémů a jestli jednou za několik let kupuji např. pračku, tak si ji zkrátka nechám přivést, kvůli toho si kombi pořizovat nebudu. Co se týče často kritizovaných předních sedadel, já s nimi problém nemám (mám 186 cm, silnější postavu). Pravdou ale je, že u této výbavy je sedadlo řidiče výškově stavitelné, mám jej v nejnižší pozici. Na ne-nastavitelném sedadle spolujezdce mám hlavu dost u střechy. Pohodlí při delší jízdě nemůžu posoudit, delší cestu jsem zatím neabsolvoval.
Motor – já volil silnější variantu dieselu. Najezdím ročně cca 20.000 km, což není zas až tolik, s finanční návratností je to všelijaké. Auto plánuji mít co nejdéle, tak se mi poměrně velká investice snad vrátí (50.000 Kč oproti benzínu 1.4). Nevěřím, že současné nízké ceny paliv vydrží. Hlavní argument pro diesel byl však u mne to, že tahávám obytný přívěs a pro tento účel je diesel určitě vhodnější. Jinak k motoru nemám žádné výhrady, zátah je velmi slušný v jakýchkoliv otáčkách. Trochu větší hlučnost je samozřejmost. Sem tam trochu kolísají volnoběžné otáčky, nepřestane-li to, budu muset do servisu. Spotřebu mám zatím 4,9 l (připomínám, že motor má najeto pouze 1.500 km), jezdím převážně po okreskách, menší část ve městě. Dostat se časem s lehkou nohou na plynu na 4 l/100 km mimo město by nemělo být nereálné.
Jízda – na silnici se chová klidně, nerovnosti překoná hravě, pérování je spíše měkčí (ne příliš) – pro české vozovky výhoda. Chování v nějakých extremních situacích jsem ani nezkoušel, ani mě příliš nezajímá. Pro běžnou jízdu zkrátka nevidím žádný problém. Trochu tuhé se mi zdá řízení a to i přesto, že jsem byl zvyklý na auto bez posilovače. Topení je dostatečné, ale … Felicie topí rychleji a více. Trochu mi chybí cyklovač stěračů s měnitelnou délkou cyklů (opět vzpomínám na Feldu…). Při jízdě přes 70 km/h to zepředu mírně pohvízdává, nevím, jestli je vada mého auta, nebo to dělají všechny nové Thalie. Výkon, jak už jsem psal, je zcela dostatečný, na dálnici mám tendenci řadit neexistující šestku. U tohoto motoru by stála za úvahu, výkon by dostačoval. Při vyšších rychlostech jsou otáčky pro diesel zbytečně vysoké.
Závěrem nevím co dodat, zkrátka nenáročného motoristu s ne neomezenou výší konta určitě Thalia II uspokojí.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Renault Thalia II tesnenie na olejovom filtri

Chcem sa podeliť s mojou skúsenosťou ktorá sa mi prihodila tento týždeň 25.1.2010. Mám novu Renault Thalia II kúpená v máji 2009 najazdené mám 6000 km . Ráno som šiel do práce, bolo - 14 st.C. Po asi 3 km sa mi rozsvietila kontrolka mazania a STOP zastavil som okamžite a pozrel sa pod kapotu motora. Zisti som že je všade rozstriekaný olej . Samozrejme že som hneď volal asistenčnú službu , trochu to trvalo kým prišli ale odtiahli ma do Renaultu . Prímaci technik pozeral skade vytiekol olej ale nezistil hneď nič . Ale hneď prišiel aj automechanik a ten zistil hneď príčinu. Predstavte si čo zistil. Tesniaca gumička na olejovom filtri bola mierne vyskočená doboka a odtiaľ striekal olej. Samozrejme hneď na počkanie mi to urobili a samozrejme zdarma veď auto je v záruke. Technik sa čudoval že niečo také sa stalo a že to vydržalo 6000 km. Mne to pripadá že s takým niečím sa ešte nestretol. Neviem či sa to dá považovať za poruchu motora ? Vie mi niekto vysvetliť ako sa môže niečo také stať ? Mal niekto také skúsenosti ? Budem rad ak sa niekto prípoji a napíše svoj názor alebo skúsenosť. Môžete mi napísať aj na email: s.fe@szm.sk

28.01.2010 | 21:31:38 |  Reagovat

Po 1300 km

V srpnu jsem si koupil Thalii Privilege s motorem 1,4. Je to moje první auto, začínající mladá rodina. Takže cenově naprosto vyhovuje. Pokud mám říct něco o autě, tak se svými 189 cm se za volant vejdu s klidem. Při cestě z Prahy do Ostravy nevylezu zkroucený a zatuhlý. Auto má slušný odšťuch a uhánět s ním v Německu po dálnici 160 není problém. Při rychlejší jízdě už se auto nedá zcela jistě ovládat. Kolem venkovních zrcátek při rychlostech nad sto km sviští vzduch více, než by bylo dobré. Spotřebu mám 7,4 l/100 km. 6,9 co uvádějí v prospektech, bych dosáhnul, jedině kdyby mě někdo táhnul. Spotřeba by mohla být nižší, ale na druhou stranu motor má tah a nemusím se bát předjíždět. Co mě překvapilo, tak je ukazatel paliva. Po každých padesáti km klesne ručička o jeden dílek. A když je před červeným posledním a já myslím, že je tam posledních pár litrů, tak mi počítač ukáže, že ujedu ještě hodně přes sto kilometrů. Ten budík je dost nepřesný, v průběhu jízdy nejen klesá, ale často i stoupá, klidně o celý dílek stupnice. Ihned po koupi šlo ztuha řazení, ale už je to mnohem lepší. A z počátku mi vadilo pípání blinkrů, ale bylo to o zvyk. Poslední drobná připomínka je k displeji uprostřed, mohl by ukazovat víc funkcí. Jinak jsem zatím s autem spokojený, mouchy se najdou skoro všude.

25.09.2009 | 14:53:43 | Perikles Reagovat

po roku

Súhlasím s autorom, po roku a 15 000 km bez poruchy.Aj keď je to benzín 1,2 16 V.Nepríjemné sú akurát tie plasty, ktoré sa prejavujú pri každej príležitosti.

A poznámka ku kolísaniu otáčok na voľnobehu:
Tiež ma to vydesilo, ale jedná sa iba o dobu po štartovaní na cca. 1200 a potom sa to za pár sekúnd ustáli na cca.600-700 ot./min.Potvrdili mi to aj v servise

P.S.:Bol som na garančke po roku - všetko OK

Veľa šťastných kilometrov prajem.

21.05.2009 | 11:28:28 | Bruno Reagovat

Mirek, Tom

No jasně, jestli on nemá těch Renaultů v servisu tolik právě proto, že na nich páchá víc škody než užitku. Ale je levný, tak se tam budeme tupě vracet. Mě osobně garážníci v minulosti vždy vypekli a už nikdy více!

25.03.2009 | 19:57:36 | Lexa Reagovat

To: Tom

A o tom to je - opravy v neznačkových servisech, nejlépe u garážníků melouchářů, ten nejlevnější (a nejošizenější) benzín, nejlevnější oleje, atd,atd. A pak se majitel diví. Mně osobně stačila zkušenost s garážníkem kdysi dávno ještě se stodvacítkou, a zkušenost mého bratříčka s jiným malým servisem. Už jen značkový servis a nikdy jinak.

25.03.2009 | 19:44:36 | Mirek Reagovat

Kvalita a jednoduchost.

Sám toto auto nemám,ale musím zareagovat.Znám několik lidí co tokhle auto mají a ani jeden znich nemá žádné problémy.A to nemají jen nové,někteří ji koupili ojetou.Její hlavní výhoda totiž spočívá,že vše je jednoduché a dávno vyzkoušené.Co mám z luxusní Laguny když mne několikrát nechá na holičkách,že nejde odemknout a musím volat servis,Takových příkladů by mohlo být víc.

25.03.2009 | 17:12:43 | Lika Reagovat

Volnoběh

No zajímalo by mě jak je to s tím volnoběhem, motor 1,2 16V je na trhu teprve krátkou dobu a neznám nikoho, kdo by měl problém. Zajímaly by mě zkušenosti a podrobnosti o tomto problém, pokud tedy nějaký vůbec je. Je fakt, že jsem vlastnil Megana 1,9D a ten s volnoběhem problémy měl, hlavně za studena. Ale to je úplně jiný motor. Tak nevim, zda Renaulty prostě volnoběh neumí držet, nebo co. Mladá měla Clio I 1,2 40KW a tam problém s volnoběhem nebyl ani náznakem. Každopádně se tam objevovaly problémy s kvalitou zpracování auta. Naštěstí ten blb co jí to auto prodal jí dal rok záruku a za ten rok zaplatil na opravách to samí co dostal za auto.

25.03.2009 | 15:43:13 | Gramáč Reagovat

to kraken

Kraken velmi by mapotesila recenzia na novy megane - ked aj prve dojmy.. Bol som na testdrive a tak by ma zaujimali iste podrobnosti...

25.03.2009 | 15:08:53 | ado Reagovat

Pracuji ve velké firmě, která používá hodně Renaultů, prevážně Kango. Zkušenosti jsou takové, že auta na kterých jezdí jeden-dva solidní řidiči jsou celkem bezproblémové, ty které jdou z ruky do ruky katastrofa. Z toho jsem při koupi vycházel. Ojetého Renaulta bych určitě nekoupil, ale s novým s pravidelnou údržbou by snad problémy být nemusely.

25.03.2009 | 12:01:17 | Petr - autor Reagovat

Mimochodem, ty problémy s volnoběhem u Renaultů, jsou tu popisovány dost často. Já jsem jezdil s dvěma Rencky a motory jsou pěkné, ale 1,2 také nedržel volnoběh .

25.03.2009 | 11:22:41 | Itall Reagovat

Souhlasím se Standou, že servis je hodně o lidech v něm. To je všude. Systém je důležitý, ale lidi nepředěláš, alespoň ne prostředky, které jsou dnes akceptovatelné. Takže tam, kde si umí lidi vybrat, nebo na ně měli i štěstí, funguje to lépe.

25.03.2009 | 11:16:55 | Itall Reagovat

Kvalita

No zatím mám najeto 60000km rok a půl provozu a udělal jsem si na své Thálce generální prohlídku, nenašel jsem nic, co by vypadalo na opravu, nebo něco nějak poškozeného nebo něco. Zatím to vypadá, že drží. Takže doufám, že se nenaplní prognózy zde zúčastněných odborníků a Thálka se mi nerozsype.

25.03.2009 | 08:28:42 | Gramáč Reagovat

Pánové,

zbytečné dohady, Renault je krám největší a pokud je v republice jeden slušný servis (Louny) nic to neřeší, co mají dělat všichni ostatní, jezdit do Loun? Vlastní zkušenost s RT 2003 zatím stál značkový servis 100.000kč - nepočítám spotřebák! Prostě je to shit, to mi nikdo nevymluví.

25.03.2009 | 07:41:56 | Vašek Reagovat

Tom

ÁÁÁÁÁÁ, tak to musím souhlasit, on pan garážník mi to spraví kvalitněji a za třetinový náklady. Ale servis škoda taky nepatří k těm levným, ale mají dobrou cenu první garančky, to i pak hodně lidí řekne, až se mi to pokazí dám to znovu do aut. servisu, ale pak se nestačí divit, když uvidí tu pálku k úhradě. Ono si dnes člověk nevybere, všechny aut, servisy jsou drahý.

25.03.2009 | 00:57:10 | kraken Reagovat

Liduprázdnost v servisech Renault je třeba si vysvětlit tak, že majitelé těchto šuntů to nespravují za nekřesťanské prachy ve značkových servisech. Kamarád, který provozuje neznačkový servis říká, že nebýt Renaultů, zkrachoval by. Najetých 50 tisíc je právě ta doba, kdy se velké procento těchto pseudoaut začíná důkladně kurvit. Připrav si hodně peněz do opravy, na opravu v končící záruce bych moc nespoléhal.

24.03.2009 | 22:09:46 | tom Reagovat

Já mam Thalii přes tři roky, blížím se k 50tis. km a nemám problém. Teprve teď jsem měnil žárovky. Taky jezdím do Loun, ale doposud jen garance a čištění klimošky, ke konci záruky mi tam sami od sebe vyměnili sametky kolem oken - to je to, co způsobuje fičení. Prý se původně dávali nějaké tenčí. Pokud je Renault poruchové auto, tak lidoprázdno v servisech Renaultu tomu neodpovídá

24.03.2009 | 21:59:32 | Mirek Reagovat

Já neodsuzuji značku jenom podle servisů, ale hlavně podle kvality výrobků. A v tomhle se Renault potácí na chvostě ze všech automobilek na světě. Má kritika vychází z několika vlastních zkušeností.

23.03.2009 | 11:06:35 | tom Reagovat

ANO

Ano tím jsem chtěl jen říct, že není možné hned odsoudit celou značku na základě zkušeností z jednoho servisu, osobně vím, že na Kladně je autorizovaný servis Renault na hovno, naopak v Lounech mohu jen doporučit.

23.03.2009 | 10:39:45 | Gramáč Reagovat

Takový je Renault

O tom to není. Mě zase takhle rozmazluje Citroen. To není o značce, to je o lidech. Máme prostě štěstí na dobrý servis. Znám Renault (i Citroen) servis, kde už mezi dveřmi si připadám, že je obtěžuji. Otrávené ksichty, neochota, lenost.

23.03.2009 | 10:30:50 | Standa Reagovat

Dobrá

No z mojí vlastní zkušenosti vím, že Thalia, je jedno z nejspolehlivějších aut posledních let. Se servisem je plná spokojenost a pokud jsem řešil problémy v záruce, vždy jsem uspěl, oprava na počkání a zadarmo. Dokonce mi dělají servisní úkony mimo záruku zdarma. Prostě paráda, pochybuji, že by todle dělala třeba taková Škoda, která díky monopolu v čechách může na zákaznících dolovat prachy, jak se jim zlíbí. Mám najeto 60000Km a žádná závada, nebo nutná oprava navíc, mimo běžné servisní úkony se nekoná a rozhodně to nevypadá, že by se měla konat. Dokonce mi ZDARMA opravily vyhřívání zadního okna, zipem od budy jsem nechtěně porušil dva vyhřívací články a když jsem volal do servisu, tak mi vysvětlily, že to není problém, že to opraví v ZÁRUCE zdarma!!! Takový je Renault!!!

23.03.2009 | 09:50:50 | Gramáč Reagovat

autor

Recenze pěkně napsaná, ať slouží k velké radosti a spokojenosti.

22.03.2009 | 20:25:33 | kraken Reagovat

tom

Tome, mohu tě ujistit, že v posledních dvouch letech šla kvalita renaultů nahoru!! Ba naopak škoda a vw jde dolů!! V době nynější krize, jedou továrny renault jako-by krize nebyla. Čekací doba na nový renoltík: ( megane2 ) je 2-3 měsíce. Ano tolik!! A víš proč?? Protože je to jediná z mála firem, která nedělá na sklad. Já bych si nikdy nekoupil auto, kde se vdakrát do týdne musí ukončovat výrobní proces . Ty první auta pak stojí za starou bačkoru, takové DODO ! ( dodělej doma ). Renault si je hodně vědom krize a je to pro ně velká výzva ( vyrábět kvalitně a levně ). Své zaměstnance patřičně proškoluje, jak zvýšit kvalitu atd.... Dnes i dodavatel, který párkrát dodá nekvalitní věc může brzo skončit,konkurence je dnes veliká. Já sám mám megana sic měsíc, ale zatím spokojenost. Nic nehrká, nevrže a parádně jezdí!!!

22.03.2009 | 19:22:30 | kraken Reagovat

Dobrá Thália je opravová náhoda, asi jako výhra v loterii. Já osobně neznám nikoho, kdo by měl to štěstí, že chytil dobrý kus. Naopak znám několik majitelů, kteří jsou z Thálie na nervy a nešťastní. Ony ani ty recenze nejsou tak jednoznačně všechny kladné, osobně mi připadá třeba Logan nebo Sandero kvalitativně lepší, a vzhledem k tomu, že jsou mnohem prostornější, volil bych spíše je. I na základě recenzí.

22.03.2009 | 19:02:25 | Karel Reagovat

Nebrat!

Všichni kdo zde vychvaluje své nové Renaulty patrně brzy zapláče stejně jako nedávno já a tisíce lidí. Nechápu, jak ještě v současné době tuto značku - která se řadí mezi nejhorší a nejporuchovější na světě - ještě někdo může kupovat.
Z vlastní zkušenosti - poruchové šmejdy, katastrofální úroveň servisů - usmívají se na Vás jen při prodeji, jak se tam objevíte s poruchou v záruce, přátelství končí a za každou cenu hledají důvody, aby jste si opravu musel uhradit sami. Prostě největší lempli, darebáci a podvodníci, kteří tvoří silně podprůměrné auta.

22.03.2009 | 18:52:55 | tom Reagovat

nad 70km/h fouká

Zdravim.. tuto recenzi jsem jenom prolítnul očima ale zastavil jsem se u jediné věci, jak zde píšeš že když jedeš rychleji jak 70Km/h tak jako by fičelo okolo dveří a oken. Mě to dělá taky a taky mam novou thálii mam jí dva týdny! takže si myslim že to asi má bejt.. je to nepříjemný ale zvykam si:) jinak moc supr auto, nová thalia mě velice překvapila.. doporučuji!

22.03.2009 | 14:50:02 | david147 Reagovat

Mě se líbí

Uvažuju o koupi nové Thalie v nejvyšší verzi s motorem 1.4. Na internetu jsem se tak porůznu díval na nová auta, která si můžu dovolit a tohle mě už podle obrázku zaujalo. Obešel jsem několik prodejců, všude se svezl a můj dojem je takový, že za tu cenu je až moc muziky.

18.03.2009 | 15:55:19 | Perikles Reagovat

Thalia ano

Mal som Thaliu 1,2 16V necelé 2 roky, najazdil 56000 km bez jedinej poruchy. S autom som bol maximálne spokojný. Teraz mám služobnú Hondu Accord so 150k diesselom, ale na Thaliu nedám dopustiť. Na svoju cenu to bolo vynikajúce auto. Hovorím o úžitnej hodnote, nie o vzhľade. Želám Vám veľa bezporuchových a beznehodových kilometrov.

01.03.2009 | 00:00:46 | Vlado 4 Reagovat

honza

aby som porovnaval, porovnatelne, Thalia v zaklade 910 kg a Clio Storia v zaklade 990kg. Jasne ze to Clio ma v zaklade toho viac, ale nema klimu, takze ci ten zbytok vazi 80kg, alebo nie, neviem posudit, takze o tom ani nebudem polemizovat. Okrem toho podla mna by mal byt sedan trosku tazsi ako hatchback. Ak sa dobre pamatam, Fabia mala kedysi 1050kg a combi a sedan 1150kg, teraz na webe sedan nevidim, tak to neviem overit. Auto bolo vyvijane na cenu, na tom nic nezmenis, napriek tomu ja som bol s tym autom spokojny, bola to ovela lepsia kupa ako Fabia Junior s litrovym 6V trojvalcom, ktora este vtedy pripadala do uvahy.

20.02.2009 | 15:37:38 | pepa Reagovat

To Anděl

Ano, Thalia vždy vychází z předcházející generace Clia

20.02.2009 | 14:34:24 | Honza Reagovat

20. února 2009 | 07:22 | Honza

Ak si na to ešte neprišiel, Nová Thalia vychádza stále zo starého Clia, nie z nového.

20.02.2009 | 12:49:03 | Angel_M Reagovat

To Pepa

Nevím které Clio a která Thalie ti stála na dvoře. Faktem je, že Clio (trojuhelnikova svetla) 1,4 16V 1000kg, Thalie 1,4 16V (trojuhelnikova svetla) 980kg. Mě se to nezda jako vyrazny rozdil a to predevsim proto, ze Thalia v zakladu nema shola nic, kdezto Clio v zakladu uz vebyve neco ma. Vybava jako ABS, airbagy, vetsi kola atp. (uvazuji rok 2005-6 kdy Thalia mela v zakladu jen 1 airbag, ABS byl zaklad, ale nemusel byt) muze tento tozdil hrave vyrovnavat.Troufam si tvrdit, ze je Thalie realne (se stejnou vybavou) tezsi.

20.02.2009 | 10:18:04 | Honza Reagovat

Honza

v tomto ma Angel pravdu, Clio je urcite kvalitnejsie ako Thalia, aspon v tom case ked s nou prisli to bolo auto spec. urobene na vychodny trh, mal som v rovnakom case na dvore aj Clio, aj Thaliu, samotny fakt, ze Thalia vazi cca 900kg a Clio cca 1 tonu o niecom svedci. Zdruzeny prepinac svetiel, uz ked som auto kupoval, mi povedali, ze smerovky mam davat tak aby sa vypinac zaaretoval, lebo to v nom dost skvrkalo, Clio to nerobilo. Nasledkom toho mi odislo aj prerusovacie rele smeroviek, lebo nemalo osetrene zakmity z prepinaca. Nove rele uz bolo upravene tak ze neprenasalo zakmit z prepinaca na rele. Okrem toho v tom prepinaci bol mazaci tuk, ktory stekal na kontakty, takze parkrat som ten prepinac musel rozobrat a vycistit. Ventilator, ktory mi odisiel bol tiez iny ako ten co som vybral zene z Clia, jeden bol Magneti Mareli vyrobeny v Turecku a druhy orig. Renault. Otazka, je ci to plati aj dnes, vzhladom na cenu noveho Clia.

20.02.2009 | 08:42:25 | pepa Reagovat

To anděl

Ty jsi oba vozy konstruoval, že? Jen pro pořádek, Thalia konstrukčně a vzhledově vychází z předešlé verze Clia. Je to logické vyjde se s novým Cliem, prodává se x měsíců, zaplatí se vývoj, nalepí se prdel a máme tu levnou Thalii se starým ksichtem. A na trh přichází další generace Clia a furt tak dokola. Opel a Škoda to dělají podobně (Astra a Octavia) akorát se nic nemění jen se I a II prodávají spolu. Žádná velká věda.

20.02.2009 | 07:22:23 | Honza Reagovat

Nejde sa s vami hádať, to sú ceny ktoré som si pozrel pri najlacnejších verziách na stránke Renaultu, leasing som neuvažoval. Ale ak sú ceny tak podobné, tak je to len o dôvod naviac kúpiť Clio a nie Thaliu. Clio je aj kvalitatívne na inej úrovni.

20.02.2009 | 00:40:21 | Angel_M Reagovat

visna

sorry, to som nepochopil ze to patrilo angelovi, ja som myslel ze to mi on pisal....

19.02.2009 | 13:55:19 | pepa Reagovat

angel_m

5-dverove je drahsie 300 € a 3-dverove lacnejsie o 200 € a tie ceny co som pisal su nelizingove, cize skutocne. Je to jedna cenova hladina, a ked si pozries vybavu Authentique u Clia a Thalie,tak za tych 300€ rozdielu tam mas toho az az, posilnovac, el. okna, palubny pocitac, bocne airbagy, centralne zamykanie,.... a to nehovorim o tom podvozku, takze sa trosku zamysli nad tym co pises, asi aj ty mas internet

19.02.2009 | 13:50:12 | pepa Reagovat

angel_M

a na to si kde prisiel zase. Nove clio 7790 € minus lizingova zlava 800 € takze nove 5 dverove clio v zaklade na lizing ma cenu 6990 €
A thalia? 7490 € minus lizingova zlava 800 € je 6690 € takze to znamena ze 5 dverove clio je oproti thali drahsie iba o 300 € (na lizing)
Asi mas internet ked sem pises tak prosim ta pozeraj poriadne dik

19.02.2009 | 13:01:33 | visna Reagovat

V cenníkoch je najlacnejšia Thalia za 7490 a Clio 5 dverové za 9290.

19.02.2009 | 12:46:03 | Angel_M Reagovat

angel_m

nove Clio v zaklade stoji teraz 7290,- €. Thalia v zaklade 7490,- €, tak neviem, mne sa zda skor to nove Clio za ludovu cenu.

19.02.2009 | 12:08:38 | pepa Reagovat

18. února 2009 | 08:24 | pepa

Keby bola Thalia na podvozku nového Clia, tak by už nemala takú ľudová cenu.

18.02.2009 | 16:35:12 | Angel_M Reagovat

Pro pořádek

Octavia není hatchback, ale liftback

18.02.2009 | 08:55:06 | Standa Reagovat

angel_m

no tak potom ju mali spravit na podvozku noveho Clia, bolo by to tak logicke, nie ? ...Ked som ja kupoval Thaliu, tak Clio "combi" nebolo, ale mas pravdu, urcite je to lepsie ako sedan. V tomto sa mi paci Oktavia, je to hatchback ale dizajnom skor pripomina sedan. Ale ja si auto od VW Group asi nikdy nekupim, a to len z toho dovodu ze sa dost kradnu. Nakoniec vzdy ked som kupoval auto, tak skodovka ma nikdy neoslovila ani cenou. Napr. Corsu som kupil tak ze som isiel kupit Clio, presiel som vsetkych predajcov, ktori pripadali do uvahy a uz som mieril do Renaultu, ale cestou bol este opel, tak som sa zastavil aj tam. Uz som skoro odisiel, ale teta mi ponukla aby som sa v nej previezol a zapacila sa mi, vlastne rozhodlo to, ze motor 1.0 12V bol ovela zivsi ako som myslel. Povodne som ratal s tym, ze tam treba priplatit 25 litrov za 1,2. Okrem toho uz mala v zaklade ABS a Clio este nie.

18.02.2009 | 08:24:44 | pepa Reagovat

17. února 2009 | 16:29 | pepa

Neviem, ale asi si nemôžu ten rázvor len tak vyberať, Thalia je proste na podvozku starého Clia a nový podvozok z pochopiteľných príčin nedostane. Inak keby, že potrebujem veľký kufor, tak kúpim Clio Grandtour, ten má síce menej litrov ale je omnoho praktickejší ako sedan. Stará Octavia mala rázvor 2511 mm rovnako ako Golf IV a Bora.

17.02.2009 | 17:57:25 | Angel_M Reagovat

Sice jenom první dojmy, ale napsané je to hezky a s určitou informační hodnotou. Podle slohu a cenové kategorie auta - asi učitel .

17.02.2009 | 16:58:05 | Itall Reagovat

len reagujem

ja som netvrdil ze nove clio ma 2500, ja som pisal ze nova thalia by mohla mat tolko. Takisto rozchod u noveho Clia je vacsi ako 1450. Tie miery som udal ako minimalne aby sa to aspon priblizilo ku Cliu. Myslim ze aj u inych vyrobcov je trend zvacsovat auta v danej triede, tak sa to mohlo udiat aj v tomto pripade.To ze Clio je lepsie ako Thalia som takisto nespochybnil, skor naopak, pokial clovek nepotrebuje 500l kufor, ktory vyuzije raz za rok, tak Clio je kazdopadne lepsia volba. Dnes za neho nemusite ani doplacat, ale v tom case stalo 380 000 Sk a Thalia 315 000 Sk. Mimochodom v tom case aj Octavia musela mat razvor maximalne 2500, raz som v tom cestoval do Hanovera a sedel som vzadu, dovolim si tvrdit ze v mojej C-eckovej Corse je vzadu ovela viac miesta ako v starej Oktavke, teraz nemam na mysli tu uplne povodnu. Sef servisu, nie je majitel servisu, asi nema vyznam tu riesit ako ho tam vtedy platili. Ja som tiez nemal prachy na zvys, ked som si vtedy kupil Thaliu.

17.02.2009 | 16:29:38 | pepa Reagovat

Taky jsem ji měl

Musim souhlasit s anonymem,měl jsem dost podobné problemy,diky bohu,že už je to za mnou,jezdim ted služebni Fabii HTP combi a ikdyž bych ji domu nechtěl,tak pořad je to mnohem lepši auto,než ta Thalia.Mam na ni najeto 82tis a zatim v pohodě.až tedy na par žarovek,ale to bylo na Thalli taky.Renault mě hodně zklamal a už bych ho nikdy nechtěl.

17.02.2009 | 16:13:30 | David Reagovat

Furt je to Renault

TYdle značce se vyhybam velkym obloukem,vlastnil jsem dva tyto skvosty-Kangoo 1,9dci a Thalii 1,4.O Kangoo se nebudu rozepisovat,bylo by toho vic.Thalia,kupovano nova v roce 2003,při prodeji 95tis.najeto.Odlepujici se zadni obloženi,nefunčnni přirezle zadni valečky,věčně svitila kontrolka motoru,třikrat opravovano,do rychlosti 70km/h budik rychlosti ukazoval normalně,jakmile jsem tuto rychlost překročil,začal odčitat a po chvili skončil na nule,odešlo trafo motoru,auto nepojizdne,nedlouho potom vstřik,na 60tis vyměna přednich tlumiču a spousta drobnych zavad jako žarovky,plastove poutko kastliku,popraskane kabely kufrovych dveři.Pokažde když jsem oteviral kufr,ozyvaly se zvuky jake si pamatuju u starych žigulu,nebo polskych fiatu,je to ten zvuk pružinoveho zavěšeni kufroveho víka.Pro mě Renault skončil,už nikdy vic...

17.02.2009 | 16:01:40 |  Reagovat

17. února 2009 | 14:26 | pepa - rázvor

Rázvor nového Clia je 2575 mm, nie 2500. Takže má v podstate rovnaký rázvor ako Octavia.
Každopádne doplatil by som si a kúpil radšej to Clio ako Thaliu.

17.02.2009 | 15:33:23 | Angel_M Reagovat

Papo, Pepo

Všichni nemámu tu možnost když se nám něco posere, vymontovat to manželkám z auta. Že se nestydíš. A pak se nediv, že tě servis vyjde lacino. Chudák manželka.

17.02.2009 | 15:19:25 | Míra Reagovat

Pepovi

No, to si teda fakt pomohl. Prodal felicii a koupil thálii. Za prvé, to je teda šéf jak noha, když jezdil ve felicii. Za druhé, proč by si nekoupil thálii, když si ji může servisovat za peníze hejlů, které v tom servisu okrade. A montovat do ní díly, které zákazníkům vyúčtuje a nedá. Známe...

17.02.2009 | 15:15:59 |  Reagovat

Pepa a ostatní

Já přece nic proti Thálii nemám, jen opakuji, že mě znechutily recenze a zkušenosti jejích majitelů. Ono 13 nepříliš dobrých recenzí a zkušenost dvou majitelů (víc jsem jich neznal, bohužel) je asi dost výmluvných. Když vám majitel své vlastní thálie převypráví příběh o tom, jak mu auto za jízdy chcípá, jak mu odpadlo obložení zadních brzd, odešel vstřikovač a lambda a jak raději jezdí bez ní, atd, atd, atd, a na závěr mi řekne "už bych si to v životě nekoupil, budu rád, když se toho zbavím", no tak asi samozřejmě nepoběžím do Renaultu, že chci thálii.

17.02.2009 | 15:12:12 | MIKI Reagovat

stastie ?

V mojom okoli som nepoznal nikoho, co by bol s tymto autom nespokojny, dokonca sef servisu v renaulte, kde som chodieval (raz za 30000km), predal feliciu a kupil si thaliu, tak asi nebude az taka zla. V tom case mala zena firemne Clio, takze som vedel porovnat, kde sa na thalii setrilo, napriek tomu som bol s tym autom spokojny. Podotykam, ze ja som menil na aute vsetko, co mi na prehliadkach odporucili, napr. rozvody som vymenil po 90000km a nie az po 120000km, ako bolo predpisane. Mozno si tak iba nahanali kseft, v tom case som sa nad tym nezamyslal, v priemere ma servis vysiel mozno na 50 halierov na km, aj to prehanam. Mne sa to zda OK, mozno niekomu sa to zda vela. Takisto okrem spotrebaku malo auto aj nejake zavady co tam nemali byt, asi najvacsia bol ventilator kurenia, odisiel po roku a pol, v tom case to uz bolo po zaruke, ja som ho vtedy vymenil zene z Clia, takze to nebolelo, novy stal 10 litrov, takze hovorit tu o stasti na dobry kus asi nie je na mieste. Este jedna poznamka k tej novej Thalii, skoda ze sa rozmermi podvozku nepriblizila k novemu Cliu, minimalne rozchod kolies mohli zvacsit na 1450 a razvor na 2500.

17.02.2009 | 14:26:34 | pepa Reagovat

Honza

"každý na ní plive, protože je levná a bezporuchová" To je trošku na hlavu, ne? Jestli k tomu nemáš nic víc, tak víš taky prd a jen tady kecáš o hovnu.

17.02.2009 | 12:05:52 | MIKI Reagovat

To Miki

Víš prd, každý na ní plive, protože je levná bez poruchová a na dnešní standard škaredá, to je právě kámen úrazu, těžko se věří že vůz který nezapadá do současného designového stanadrtu je kvalitní, spolehlivý tedy s velmi vysokou přidanou hodnotou za suché z nosu.

17.02.2009 | 11:31:59 | Honza Reagovat

No nevím

kdysi jsem o Thálii také uvažoval, ale po přečtení recenzí i posouzení jejími majiteli jsem se od ní odvrátil. Možná jste měli štístko na povedený kus, ale jinak je to spíš hrůza hrůzoucí.

17.02.2009 | 11:20:35 | MIKI Reagovat

dobry vyber

ja na Renault Thaliu nedam dopustit, bolo to moje prve nove auto, najazdil som s nim cca 150000km. Na tu dobu (rok vyroby 2001) to bolo revolucne auto. 30 000km servisny interval v tom case nemali daleko drahsie auta od inych vyrobcov. Momentalne mam SX4 v najlepsej vybave, v aute vrzgaju a rezonuju plasty, nizsie rychlosti je za studena problem zaradit, podvozok tvrdy a hlucny. V Thalii bolo vsetko OK, nic tam nevrzgalo, rychlosti sa od nova radili lahucko. Myslim ze to suzuki bolo ovela viac robene na cenu ako thalia. Samozrejme podvozok nie je stavany na vysoke rychlosti, ja som sa citil bezpecne tak do 140km/hod. Kazdopadne nelutujem ze som sa vtedy rozhodol pre Thaliu a nie Fabiu Junior. A dizajn je absolutne v poriadku, mne sa pacila aj ta moja a pekna je aj tato najnovsia.

17.02.2009 | 10:52:22 | pepa Reagovat

Pěkně napsaná, vyvážená a reálná recenze, jako majitel 2 leté (35000 km)Thalie 1,2 16V můžu jen potvrdit

17.02.2009 | 07:38:06 | Karel Reagovat

Majitel má prostě radost z nového vozu, o kterém toho zjevně moc neví a spíš čeká, co bude. Takže nám toho moc neřekl. Krom toho, že postrádá delší pětku, že vůz je hlučnější a trpí na aerodynamický svist... osobně přeji hodně radosti, ať spolehlivě slouží a těším se na nějaké konkrétnější poznatky někdy příště.

16.02.2009 | 19:22:04 | Standa Reagovat

Klaním se vyvážené recenzi, byť velmi brzké, tleskám.... .

16.02.2009 | 18:55:22 | Radek Reagovat

Slušné

Sám trocha pozerám po tejto Thalii (ale benzín) a tieto úvodné dojmy autora mi hodne mapovedali. Dokonca môžem súhlasiť aj s jeho mienkou o svetlách. Takže prajem veľa štastných KM.

16.02.2009 | 18:38:44 | jonel Reagovat