Recenze Renault Thalia 1.2
“náhradní díly nemohu posoudit, protože jsem zatím žádné nepotřeboval”

Autor recenze: Ladislav Hnyk (58 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2011 Typ motoru:16V55kW/75k Stav km při koupi:28 km Stav km nyní:11 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6.2 l/100 km Vloženo: 2. 4. 2012

Hodnocení inzerátu: 18 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 110

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

auto za menší cenu, než naše Fabie, malé povinné
povinné ručení a hlavně TYTO AUTA SE
NEKRADOU, ještě jsem neslyšel, že by někomu

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Jelikož bylo auto nové, žádné opravy na něm nebyly potřeba zrovna tak žádné závady se na něm neobjevily.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mám Thalii Expresion, cena byla o trochu větší než základní verze.Má posilovač řízení a elektrické stahování předních oken.Protože jsem z Krkonoš a dříve jsem vlastnil pouze Škodovky (k mé spokojenosti), tak jsem byl zvědavý, jak si toto auto povede v našich kopcích a při startování při velkých mrazech (stání před firmou až 12 hodin denně a to i přes noční mrazy).Zatím bylo všechno dobré k mé spokojenosti.Zrovna tak při vyjíždění zasněžených a neposypaných kopcích.Také bez problémů (myslím si, že prokluzování v kopcích není o pneumatikách, ale o umění řidiče jezdit na sněhu).Auto dobře topí (oproti škodovkám).
Jezdím s ním denně 25 km do práce a obsazenost je 2-3 lidi.Má velice dobré brzdy (musí být lehká noha, jinak stojí skoro na fleku).Prostor ve voze je dostatečný (plná spokojenost), zrovna tak s velkým kufrem.Motor jde velice tiše, takže jsem kolikrát na křižovatkách byl na pochybách zdali nechcípnul.
Spotřeba se pohybuje od 5,8l (bez káry) až po 6,5l ( a to při denním tahání káry a v zimním období).A to také jezdím jen kratší trasy ( do práce popřípadě k příbuzným, kteří bydlí do 30ti km).
Nepotřebuju si už dokazovat, že mám silné auto a dělat frajera.Takže auto s motorem 1.2 úplně stačí na takovéto jízdy.Zrovna tak čím větší obsah, tím větší povinné ručení a já platím pouze 1200 a to mám v tom započítanou i káru.My dříve narození máme malé výplaty a tak se musí počítat s každou korunou.
Takže plně doporučuji lidem nad padesát pokud chtějí auto jen na popojíždění na menší vzdálenosti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 18


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

První nevýhoda dálkového ovládání

Nyní se mě objevila první závada a to že nejde dálkové ovládání (zároveň při rozjezdu auta auto samočinně nezamkne dveře).
Sice auto zamknu postaru,zaklapnu kolíky na zadních dveřích a zamknu klasicky dveře u řidiče, ALE NEZAMKNOU SE DVEŘE U SPOLUJEZDCE A TÉŽ NEJDE ZAMKNOUT KUFR.
Čili jedna nevýhoda dálkového zavírání.Čekací doba v servisu je delší, tak teď musím se strachem jezdit do práce kdo se do auta dostane.

11.06.2012 | 11:53:55 | Ladislav Hnyk  | 90.182.222.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání nebo spíše porucha?

Nazývejme věci pravými jmény. To není nevýhoda DO, ale porucha DO. A to je jen začátek :-))

11.06.2012 | 12:26:56 | Kolemjdoucí  | 188.175.53.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání nebo spíše porucha?

No na každém výrobku se vyskytnou závady (musejí se vychytat mouchy),takže zatím to jako tragedii nevidím (a 15 měsíců to jezdilo bez poruchy).
Právě tohle jsou nevýhody moderních aut, že je všechno na elektroniku.U staré škodovky si člověk s menšíma závadama poradil sám.Dneska si na koleně člověk nic neopraví.S každou blbostí se musí do servisu.

11.06.2012 | 23:04:17 | Ladislav Hnyk  | 90.182.222.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání nebo spíše porucha?

Pravda že ta elektronika hlavně u těch novějších Renaultů někdy zlobí více ,než je zdrávo:)..ale není to pravidlem.
Tohle se stane u dražších a lepších aut..sám mám Francouze už třetího a nestěžuji si.:)

12.06.2012 | 03:58:44 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání nebo spíše porucha?

Elektronika obzvláště francouzských vozů (ale nejen jich) a jejich klonů si nezřídka "žije vlastním životem". Majitelé XM, Lagun apod. by mohli vyprávět zkazky. Pravda, Murphyho zákony říkají, že co se může pokazit, to se pokazí, ale přesto si dnes lze vybrat vůz, kde je výskyt závad, zejména elektroniky, méně častý než u "frantíků". Doba vozů typu "DoDo" (Dodělej Doma) je nenávratně pryč a tak nesmí být jediným lákadlem při koupi nízká cena a "dlouholetá záruka", kterou si ovšem sakra draze zaplatím. Holt, stále platí osvědčená pravda: Nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci.

12.06.2012 | 06:10:50 | Kolemjdoucí  | 188.175.53.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání

U staré Thalie šel kufr zavírat klíčem, tady to nejde? Jinak tato porucha bývá ulomený kontakt v klíči nebo jeho dekódování, ale pokud ti nezamyká ani za jízdy, tak je problém v přijímacím čidle auta, to zamykání za jízdy jde ručně odpojit, neudělal jsi to náhodou?

11.06.2012 | 13:51:26 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání

Tady nejde kufr zamknout klíčem.Veškeré zamykání je na elektroniku.Nejde zamknout ani centrální zamykání na palubní desce (vedle volantu).Už jsem s tím byl v servisu a tam řekli, že to je v elektronice, ale musím 14 dní počkat, mají plno.Nic jsem s autem nedělal, ani nevím kde se odpojuje to zamykání za jízdy.
A kontakt v klíči asi ulomený není, protože při stisknutí dálkového ovládání auto zabliká, ale nezamkne.

11.06.2012 | 22:54:46 | Ladislav Hnyk  | 90.182.222.* Reagovat

RE: První nevýhoda dálkového ovládání

Ten klíč to asi opravdu nebude, u staršího modelu šlo centrální zamykání za jízdy aktivova/deaktivovat delším přidržení tlačítka zamykání v interiéru, ozvalo se pípnutí a clé se to přeplo do druhého režimu.

12.06.2012 | 08:50:18 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Dodatek

Já s tím autem zkušenost nemám:)
Takže nemůžu sám posoudit spolehlivost.Ale zároveň nemůžu dát vyloženě na tebe.Protože je další skupina která tvrdí opak.:)Tak jsem neutrální:)A pouze jsem soudil auto objektivně jak se mě jevilo.:)

10.04.2012 | 12:52:33 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: Dodatek

Jasně, to je v poho :-), jenže při pohledu z venku se prostě auto posoudit nedá, chce to vlastní zkušenosti a samozřejmě ideální by byl vzorek alespoň 1000 zkušeností s každým daným modelem, ale jen pro zajímavost, renault je snad jediná značka, kde, když si koupíte ojetý vůz, tak Vám k jeho historii nic neřeknou, přestože vím, že všechna data ze servisů pečlivě sbírají a analyzují.

10.04.2012 | 13:37:59 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Dodatek

Je to tak:) No dneska jsem prodal právě toho starého R19 16V..nějakou zábavu jsem si užil.Ale mít 2 auta je v celku zbytečné.Hlavně tak trochu finančně náročné.Ale ještě se zeptám sice to nemá co dělat s autem.Ale nemáte nějakou zkušenost co se týče smazání recenzí.Na tomto webu??

10.04.2012 | 13:49:24 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: Dodatek

Bohužel, zkusil bych Alikiho (správce webu).

10.04.2012 | 14:25:14 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Dneska jsem viděl tuto Thalii na živo.Jde o verzi Privilege..asi nejvyšší výbava.Motor 1,4 16v.Cena se vším všudy s příplatky na výbavě apod.240 000Kč.Pravda že sedáky jsou krátké...ale při usednutí do auta mě nějak nevadili.Měří 480mm..délka sedák vzadu 470mm.Což u zadních je více jako u Citigo a stejně jako ve Fabii.Co se týče těch sedáku u této verze nemají žádnou koženku po bocích a jsou celé látkové.Celkově použité materiály v interiéru jsou s dobrých plastů.Co se týče motoru auto je v celku dost živé s 98HP..je to v celku přijatelné..co se týče kufru má objem 500L..což je mnohem více jako u těch dvou.Když se podívám na výbavu konkrétní Thalie a celkově zpracování auta.Nepřijde mě nějak laciné jak se říká.a spousta lidí tvrdí.A konkrétně u této v porovnání s Fabii mě přijde jako auto třídu výše.Co se týče poruch.Tak za dva roky s ní najel 40Tkm...bez jediné závady.A v porovnání s předchozí Thalii je dle slov člověka co jí vlastnil 10 let tato mnohem lepší a kvalitnější.A i z předchozí neměl nějaké velké potíže najel sní 200Tkm.Narazil jsme na člověka co s tím má zkušenost a pokud má člověk štěstí tak si myslím že to je určitě dobré auto.

09.04.2012 | 14:29:18 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Asi nemá cenu přesvědčovat přesvědčeného, ale 40.000km je nic. To za prvé a za druhé, tahle "nová" Thalie je jen přestrojená ta stará, všechny důležité prvky a skupiny zůstaly stejné, má jen jiný kabát a prvky interiéru.........
Vy všichni pořád nechápete, kde je ta tragédie renult(a ne jen tohohle). Nejde o to, jak vypadá zvenku a zevnitř a že vydrží bez poruchy 50.000km, některý možná i 70tkm:-). Pak se začne rozpadat, protože je materiálově ošizen.
Tlumiče,vodní pumpa,posilovače řízení, nebo rovnou celé řízení,centrály, výfuky,šišaté bubny,vyteklé brzdy,snímače kde-čeho, prostě auto se pomalu postupně rozkládá, protože je vyrobeno z nekvalitních materiálů - lacino. Pokud s ním někdo najede za celý svůj život těch 70tkm přijde mu jako dobré auto, protože je to 10 a více let. Pokud to ale najedete za dva roky, tak se 4 výročí koupě ten vrak nedožije!

10.04.2012 | 08:44:39 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: To je pravda.

Kamarád si ztěžoval, že má najeto 200 000km a už musí měnit čepy řízení. Jiný kolega to u Fabie absolvuje každých 40 000km.

10.04.2012 | 10:10:56 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat

RE: To je pravda.

Tak tyhle pohádky vyprávěj někomu jinýmu.

10.04.2012 | 10:44:52 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: To je pravda.

Znám i dva majitele Thalie, kteří po najetí 150 000 resp. 180 000km Thalii prodali (samozřejmě za nízkou cenu) a koupili si ji znova. To auto má na dnešní dobu spoustu nedostatků, ale někomu vyhovuje a některé kusy asi spolehlivé jsou.

10.04.2012 | 17:41:53 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat

RE: To je pravda.

Tak trochu nechápu důvod.Proč najet s autem 150Tkm.A potom si koupit to stejné.Těch 150Tkm...není nic.Mělo by to najet minimálně ještě jednou tolik.
A pokud není důvod se auta zbavovat tak mě to přijde trochu divný.Koupit levné auto..nenajet s ním skoro nic.Pak ho prodat za málo peněz.A koupit si to samé znovu??
Nic proti ale je to trochu zvláštní.většinou když je auto opravdu dobré.Tak s ním majitel jezdí co nejdéle.Hlavně když se jedná v celku o novější auto.
To možná svědčí o tom..že je to auto do 150Tkm..a pak se opravdu rozsype:))
Tak to zní z toho co jsi napsal.:)

10.04.2012 | 20:01:08 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: To je pravda.

Chtěl jsem reagovat, ale luke to popsal přesně :-), jen jestli s tím IQ nekecáš......:-)

11.04.2012 | 08:49:40 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: To je pravda.

No jo, tak to když si Ztěžoval tak potom jo, kdyby si však stěžoval, odmítám tomu věřit....... O inteligenci zastánců renaultu vypovídá i toto :-).

10.04.2012 | 10:48:49 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: To je pravda.

Omlouvám se za hrubku. Může se to stát každému, a nijak to s inteligencí nesouvisí. Já mám IQ 136. Každému vyhovuje jiný typ auta. Majitel Mercedesu (vybrzďovač), by měl podle této teorie oplývat inteligencí, ale evidentně tomu tak není.

10.04.2012 | 17:26:11 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat

RE: To je pravda.

Jo, stát se může samozřejmě leccos. Ovšem, že to nesouvisí s inteligencí bych nesouhlasil, spíš bych řekl, že ne vždy je vysoké IQ známkou kvality jeho majitele, jak jsi asi vydedukoval z mého příspěvku. A co se týče Trpišovského, nevím, jak vysoké má IQ ale může mít klidně dost vysoké, s jeho chováním to nesouvisí, je to spíše o povaze a charakteru, to jsou zcela odlišné věci. A ani ten Mercedes nemůže za to, že si ho koupil idiot :-).
Navíc jsem napsal zastánci renaultů - ne majitelé, to totiž nemusí být vždy totéž. Vím, že v některých firmách jimi zcela programově vybavují svoje flotily, protože mění autopark každé 4 roky po odepsání vozů a po tuto dobu mají záruku a servisní smlouvu, čili je opravy nic nestojí, pak to dají jako vylítanou šunku spátky salonu nebo do bazaru, koupí nové , zase na 4 roky a ty vystřelené rakety si nějaký zoufalec koupí na leasing jako vozy z operativního leasingu nebo firemní auta, většinou si ten první šťastlivec ještě může vybrat, protože jde zpravidla o více vozů s toutéž specifikací.

11.04.2012 | 08:58:11 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: To je pravda. Tá desatinná čiarka je kde?

U toho íkvéé:)

11.04.2012 | 09:01:40 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: To je pravda. Tá desatinná čiarka je kde?

Luboš má samozřejmě IQ 406................

11.04.2012 | 09:15:02 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: To je pravda. Tá desatinná čiarka je kde?

Nezáviď...:)

Keď už nepoznáš iróniu, špásovanie... smutný to život máš.

11.04.2012 | 10:32:56 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Tak přesvědčen nejsem..:)Pouze můj objektivní názor,na to co jsem jen viděl.:)

10.04.2012 | 12:30:49 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

To auto mě zase nepřijde na takové úrovni.Že by se do pár let rozsypalo.:))Netvrdím že se to někomu nemůže stát!To určitě ano.Ale zase si prostě nemyslím že je to u Thalie pravidlem.:)Protože opravdu se najdou i ti co jsou spokojeni.:)A je jedno jestli je to Renault nebo něco jiného.Ale aby automobilka udělala auto..které se s pravidla rozsype ani ne do 4 let.Se mě zase nechce zdát.Navíc když patří mezi nejprodávanější auta..i přes tu všechno pověst.Dokonce v roce 2011...bal Renault na druhém místě po VW..nejprodávanější auto v Evropě.Tím nechci značku nějak obhajovat.Ale prostě si nemyslím že každá Thalie se do 100Tkm...a 4 let.Totálně rozsype.:)

10.04.2012 | 12:48:12 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

No, není potřeba u toho tak moc trápit mozek, ta auta jsou levná, zdaleka nejlevnější (pokud tedy vynechám nějaké excesy, jako Tata nebo Lada).
Pak si stačí jen položit otázku proč a my co jsme měli již tu čest si ji ani pokládat nemusíme.................
Určitě se najde někdo, kdo bude spokojen, důchodce s nájezdem 5tkm/rok jak jsem psal, někdo, kdo to má teprv chvíli, manažer podnikového autoparku, který levně nakoupí, na 4 roky má záruku a pak to pošle pryč. ti všichni můžou být spokojeni, protože to vyhovuje jejich potřebám a dosavadním zkušenostem, ale koupit si to auto jako privátní osoba s tím, že jej chci mít delší dobu a přitom s ním také jezdit je proti zdravému rozumu :-).
Nechce se mi to sem všechno vypisovat, ale co jsem zažil v servisu za zkazky, když jsem čekal až opraví ten můj vrak, to by bylo na román (možná ho někdy nějaký bývalý zaměstnanec servisu renault vydá knižně).
Vypůjčil bych si citát z Marečku,podejte mi pero - "stejné chyby,stejné známky" v renault servisech platí "stejné závady,stejné výmluvy" a že jich bylo...............

10.04.2012 | 12:58:44 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Každopádně nemám nic proti:)Zkušenost jako zkušenost..at už dobrá nebo špatná:)

10.04.2012 | 13:12:05 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Koupil jste dobře, Ladislave.

Nenechte si zkazit radost těmi, pro které je auto náhražkou za jejich sexuální neschopnost. Thalia má několik nedostatků, ale jízdní komfort, velký kufr a nízké provozní náklady to vyváží. Pro Vaše potřeby je to ideální volba.

09.04.2012 | 07:31:14 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat

Jen ta spotřeba

Mám stejné zkušenosti jak pisatel.Auto vlastním taky rok,najeto přesně 11003km bez závad.Jen tu spotřebu mám větší,než uvádí další majitelé.90% jízd je jen po Brně.Taky jsem se polekal,že mě motor "zdechl"tak tiše předl a kdysi dávno v žiguliku,když jsem nalil do motoru SLIK50 a jel nonstop až do Mnichova ca 600km.Taky jsem motor neslyšel.Jinak tu spotřebu neřeším,mám 188cm a 116kg a moja má 115kg,někdy jede snámi i 100kg synek,tak se pod 6 asi nedostanu.Tak ať nám to jezdí.

07.04.2012 | 14:53:25 | Lada  | 83.240.22.* Reagovat

Mohl s tím najet určitě 100Tkm.
Ne zase všechny se musejí hned sypat.:)Zase ta Thalie je v celku i dost prodávané auto.Ne jen u nás..ale i více třeba v Turecku.A zase si nemyslím že budou dělat auto co nevydrží ani 100Tkm.
Jak jsem říkal..jeden má pojízdnou kasičku.Další zase naprostá spokojenost.:)

05.04.2012 | 11:39:16 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Pro všechny, kteří tady řešíte sedačky atd.


V březnu 2011 jsem se rozhodoval koupit auto do 200000 a v té době byly na trhu pouze 2 auta, a to Dacia Logan a Renault Thalia.A protože Thalia měla více funkcí než Logan, tak jsem vzal Thalii.A nebo pak koupit auto starší v bazaru, ale s tím, že vás všude napálí.
V mém případě ( a je to i případ nás všech co jsme měli Škodovky)koupit auto laciné a aby mělo co nejmenší povinné ručení, protože naše generace neoplývá financemi a musíme počítat s každou korunou ( léky, nemocnice, nezaměstnanost..to jsou položky, které nám denně ujídají z krajíce na koupi lepšího auta.Zrovna tak my si už nepotřebujeme dokazovat jací jsme frajeři na silnicích.Nám stačí rychlost do 100km/h (protože tady v Krkonoších na větší rychlosti nejsou silnice a nemám peníze jezdit po republice na výlety).A protože mám rodinný domek a potřebuju hodně věcí přivézt, tak aby to mělo velký kufr, což ostatní lepší auta ve stejné cenové skupině nemají.

04.04.2012 | 21:35:28 | Hnyk Lad.  | 90.182.222.* Reagovat

RE: Pro všechny, kteří tady řešíte sedačky atd.

Tu sa riešia obyčajne hovadiny...:), inak Vám môžeme iba závidieť..., až budeme MY vo Vašom veku, teda, až máte 58..., tak OSOBNE auto o 30-40 rokv bude neskutočný LUXUS....

súkromné auto bude také drahé, na prevádzku, poistenie atd, že bude sa nutné dávať do spolkov, kde si 5-20 kúpia jedno-päť áut a budú sa o ne deliť...

A časy, až budeme čítať starý internet..., "Jó panečku, to byly časy...., děda auto míval, sám s ním jezdíval...." a všetci budú iba tíško závidieť...

no a sedačky, to bude to posledné, čo nás bude trápiť.

Nech slúži a veľa zdravia!! najmä, ostatné sú hovadiny.

04.04.2012 | 21:43:07 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Pro všechny, kteří tady řešíte sedačky atd.

Nenech se rozhodit. S Thálií (1,4-16V) jsem najezdil hluboko za 100.000 km a jezdila bez větších problémů ve všech režimech a to nejsem žádný drobeček. Do levných nových aut šijou akorát bazarčíci, kteří mají mindrák z toho, že si koupí ojetý shit a nacpou do toho za dobu svého vlastnictví jednou tolik - pro lepší pocit těm mrtvým investicím říkají obecně spotřebák :-))) ... Zdar.

05.04.2012 | 09:55:29 | GEDEON  | 195.22.40.* Reagovat

RE: Pro všechny, kteří tady řešíte sedačky atd.

A jak hluboko? To mne fakt zajímá, nebo jsi to měl ponorku? /nedivil bych se, renault dělá všechnoi možné, jen né auta.....)

05.04.2012 | 11:15:40 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Pro všechny, kteří tady řešíte sedačky atd.

Zase ty Vašššku :-))). Už ho 2 roky nemám ale najel něco pod 140.000 km. To je myslím celkem pěkná dávka na "rodinné" auto tohoto druhu za 6 let. Takže pro mě byla Thálie velmi slušná záležitost. Auto s novým majitelem občas potkávám, takže jezdí dál...

05.04.2012 | 12:31:22 | GEDEON  | 195.22.40.* Reagovat

Mě to přijde a za chvíli ti to zas nepřijde,jak komu to přijde,to jsou tedy slovní obraty.

04.04.2012 | 21:15:34 |   | 88.102.67.* Reagovat

Kratší budou:)Tomu věřím,ale jak píše pOne.Tak s ním souhlasím.Například Felicie po 200Km...jsem vylezl totálně zřízený.A u Octavie první generace také.Párkrát jako řidič a jednou jsem se vezl vzadu...a to ve třech lidech v létě.A to byla nejhorší cesta v mém životě minimální prostor a pocit jako sedět na prknech do toho to teplo.Opravdu na tohle auto vzpomínám v nejhorším.Je to hlavně o pocitu.Někomu to vadí že je to krátké.Další to nevnímá..a může být stejně vysoký.Každý auto má něco..někomu to vyhovuje dalšímu ne.Takže dle toho že jednomu to vadí dalšímu ne.Ne spíše dle pocitu..takže nazvat to vyloženě špatnými sedáky...mě nepřijde nějak na místě.Spousta lidí nadává třeba na 406 že má až moc měkká a velká sedadla.Mě to nepřijde protože pro mě naprosto vyhovující.A je to zase jen o pocitu...pro někoho jsou příliš zbytečně široká.Pro další ne.A dle to nelze tvrdit že jsou špatná nebo dobrá.Co se týče zdraví člověk by neměl sedět ani na příliš měkkém a ani na příliš tvrdém.Ale stejně si člověk vybere dle toho jak mu to přijde.Takže tato debat na sedáky je o ničem.Jsou kratší..ale neznamená že jsou špatná.:)

04.04.2012 | 13:29:51 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Někdo má rád to a jiný zas tohle . Hlavní je , že je pán spokojenej , protože každej má jiný priority . Mě osobně se Fabia hrozně nelíbí jakkoli to není špatný auto a svý prachy bych za to nedal . Tak at slouží .

03.04.2012 | 19:19:45 |   | 86.49.72.* Reagovat

V tolika letech a kupovat si auto s pomalu nejhoršíma sedačkama na trhu.To se tak nemáte rád.Obyčejná fabia nebo citygo mají sedačky o dvě třídy lepší a mnohem víc místa na šířku i na zadních sedadlech a trávit v tomhle 50 km denně to už je opravdu v dnešní době za trest.Navíc rozměrově kabina neodpovídá už ani dnešní třídě mini.To jste si nesedl do ničeho jinýho?Vždyť za podobnou cenu se dají sehnat modernější a technicky vyspělejší auta s mnohem lepšíma sedačkama a prostornější kabinou a i bezpečnější.Já bych tohle vůbec lidem nad padesát nedoporučoval.

02.04.2012 | 22:39:30 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Zřejmě dosti velká averze na Thalii...:D:)Nevím jak nová ,ale starší Clio...nevím rok 2000.Tak mělo stejnou výbavu jako první Thalie.A rozhodně jsou ty sedadla pohodlnější.jako ve Fabii II.Ta sice nemá špatné sedadla..ale chybí jim boční vedení..a nejsou zrovna nějak pohodlná.Záleží na potřebě člověka.Tak jak jste to napsal.To nezní moc objektivně spíše dosti zaujatě.Ne všechno co nám zdá špatné.Tak vidí i ostatní.:)

02.04.2012 | 22:49:57 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

S dovolením se vložím, strávil jsem v tomto pseudovoze přes 120tkm a můžu tě ubezpečit, že boční vedení nemají tyhle sadačky žádné, navíc jsou dost měkké, z boku praská koženka a nedrží aretace opěráku. Úplná tragédie to není, ale jdou směle srovnat k sedadlům ve staré 120-ce.
Ve fabii jsem teda mnoho nenajezdil, ale obecně si myslím, že tvrdší sedadlo je pro delší jízdu i zdraví zad daleko lepší.

03.04.2012 | 10:32:39 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

A tak nám něco teda doporuč.Když ne Thalia tak co by to mělo být to vyspělejší auto s lepšíma sedačkama? Asi nějaký dizajnový a technický skvost z Boleslavi bych tě tipl.

03.04.2012 | 07:26:33 | h  | 89.111.98.* Reagovat

RE:

A jéje tohle auto vychází s clia s devadesátejch let a už v tý době bylo malý.Žádnou averzi ty inteligente vůdči thalii nemám,ale vývoj nezastavíš.Si sedni do něčeho jinýho a podívej se kde máš konec opěradla.Mám 185 cm a u thalie pomalu v půlce zad a sedák v půlce stehen.Cokoliv jinýho v mini-picanto,i10 mají mnohem lepší sedačky.Pohodlnější v thalii jak ve fabii II rozhodně nejsou.Takovouhle ptákovinu můžeš napsat akorát ty.

03.04.2012 | 07:38:50 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

No co je dobré a špatné plyne pouze s pocitů lidí.Takže když někomu to hold nevadí tak to neznamená že to musí být špatně ne?.Já třeba vyloženě nesnáším tvrdé sedadla.Jestli je to v autě nebo v obýváku nebo třeba matrace.Tak z mého souzení jsou lepší měkčí i klidně kratší.Nic víc..:)Neznamená že když tobě to vadí..tak jsou to hned špatná sedadla.Já to nepíšu kvůli značkám aut.Ale jak mě to prostě přijde.Já mám 178Cm..a nějak krátké mě nepřišli.:)A s tou Averzí jsem to napsal protože tvůj komentář odsuzuje celé auto..Ne jen sedadla:)

03.04.2012 | 14:53:27 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Tvrdý nebo měkký o to tu přeci nejde.Jde o dýlku sedáku a opěradla ale hlavně o zdraví.Zkus si v tom jet dýl a vyjdeš z to zmordovanej jak pes a navíc se nehneš kort pokud je pánovi skoro šedesát.

03.04.2012 | 15:18:50 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Mne prijdou sedacky naopak celkem pohodlne, ac vypadaji velice obycejne (mam 184 cm). Pokud muzu srovnat se sluzebni Fabii, tak pokud jedu do Prahy a zpet (cca 300 km) ve Fabii, tak mam co delat, abych se po navratu postavil na nohy (boli zada - bedra - at si sedacku nastavim jakkoliv). Subjektivne jsou sedacky hodne tvrde. Podobne pocity jsem mel i v Octavii (2000). Ve stare Thalii (2005) jsem jel treba do Tater (nejakych 800 km tam a 800 km zpet) a celkem v pohode. Mozna je to i o zvyku a o subjektivnim pocitu. Ale nerekl bych (subjektivne), ze sedacky v Thalii (nove i stare) jsou vylozene spatne. Kor vzhledem k cene vozu...

04.04.2012 | 08:35:23 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

RE:

Já ti sem jenom hodím pro srovnání rozměry sedaček citigo vs thalia,aby jsi pochopil o čem tu vůbec mluvím.Tady nejde o subjektivní pocit.Thalia:délka sedáku vpředu (mm):480,výška opěradla vpředu (mm):540.Citigo:délka sedáku vpředu (mm):530,výška opěradla vpředu (mm):650.Navíc pokud jsou měkký a ještě malý je to nejhorší kombinace pro oporu těla.

04.04.2012 | 09:11:11 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

"Zkus si v tom jet dýl a vyjdeš z to zmordovanej jak pes a navíc se nehneš"

Na subjektivni nazor odpovidam subjektivnim komentarem, ze jsem ve stary Thalii absolvoval nekolik tras nad 500 m a nevysel jsem "zmordovanej jak pes" (narozdil od Fabie I, kde jsem si kvuli nevyhovujici ergonomii a tvrdosti "zmordovanej jak pes" pripadal). Nova Thalia ma sedacky lepsi nez stara, rekl bych.

Nerikam, ze sedacky v Thalii splnuji vsechny pozadavky na moderni sedadlo, rikam jen, ze mi proste celkem vyhovuji. Kazdy auto v porovnani s jinym ma plusy a minusy. Thalii je treba brat vzhledem k jeji cene a necekat zazraky.

04.04.2012 | 12:23:39 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

RE:

Tak těch 500 m bych v Thalii možná vydržel taky. :-D Tedy za předpokladu, že bych vůbec nasedl. Jel jsem v Cliu, ze kterého Thalia vychází a řeknu Vám, že tedy žádná sláva to není. Osobně bych si takové auto nikdy nekoupil, ale na druhou stranu, kdyby nebyla poptávka, asi by se nevyráběli. Každé auto si najde kupce.

04.04.2012 | 13:32:49 |   | 188.175.52.* Reagovat

RE:

V Cliu i v Thálii může dospělý cestovat na větší vzdálenost POUZE vpředu, vzadu je to očistec (mám na mysli minulou generaci, ale nedělám si iluze, že u té nové je to jinak).

04.04.2012 | 13:38:12 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Tak Clio je malé auto.Jel jsem s první Generaci v pětidveřovém provedení.Pak taky 1.generace ale dvoudveřák.A pak druhé kolem toho roku 2000.Je to malé auto..a věřím že na delší trasy.To nebude zase nějak vzadu co se týče prostoru pohodlné.Ale třeba Fiat Bravo dvoudveřák.Tak nás v tom jelo pět.A můžu říct že to nebylo zase nějak špatné.V celku v pohodě.Sice tři lidi byly vzadu trochu namáčklí ,ale má to mnohem větší prostor na kolena.I pro cestujícího na středu zadních sedaček.Ta Fabia II to má vzadu už trochu vyřešené lépe s tím prostorem jako 1.Generace.První Fabie tak do té se spatně nastupuje a i blbě vystupuje.Nemluvím o tom že když dá člověk doprostřed tašku nebo kufr.Tak si člověk musí už najít polohu aby mu to nepřekáželo.Takové auto pro 4 lidi.To samé třeba nový Swift...pro dva ideál nebo malé děti.Ale pokud by si měl člověk sednout doprostřed tak nevím kam by dal nohy.Díky středovému tunelu...Ale nemá cenu to řešit:) Každý prostě vidí jinak.Důležitý že každý má svoje.

04.04.2012 | 13:57:45 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

No tak Bravo je taky jiná třída než Fabie nebo talia/clio :-
)

04.04.2012 | 14:09:32 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Ok to mě ani nenapadlo.Ted mě dochází že Bravo je nižší střední třída.A Brava vychází z toho..tak je to jasné.:)
Abych pravdu řekl nevím co si o tom přesně myslet.Co se týče těch Renaultů.Co se kde dočtu nebo i slyším patří s FR aut na poslední místo.Co se týče spolehlivosti.Na starých Renaultech jsem se nespálil.Navíc nebylo ani na čem...nejvíce závad je v u Renaultu právě elektrika.Kterou tenkrát měli lepší.A nebo tam nebyla vůbec tak to bylo o něčem jiném...ale to je 15-20 let zpět.Znám lidi co jsou spokojeni a ti co nejsou tak je to zase opravdu pojízdná kasička.Nevím nevím no...

04.04.2012 | 14:29:41 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Tak je to obecný trend - snižovat cenu a tím pádem i kvalitu, dělají to všichni a je jedno, zda jde o auto nebo pračku, je to realita trhu.
Malér je, když se to moc přežene a u současných rendlů je to fakt za hranou. Už nikdy si Renault nekoupím, protože to co jsem zažil s tou Thalií je neskutečné a to se nebavíme o vstřícnosti a kompetentnosti značkového servisu, to je další katastrofa na druhou.

04.04.2012 | 14:37:49 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

No mě právě tak trochu zarazilo.Že od kolegy z práce..si manželka koupila Megana.Má najeto ani ne 40Tkm.A už měnila přepínač světel.A když zamkla auto přes centrál tak se nezamykali zadní pravé dveře.
A to mě právě tak trochu zarazilo že auto co má najeto skoro nic.Má už takovou závadu.Když si vzpomenu že na tom starým Renaultu pokud to neměnil majitel předtím.Tak vydržel minimálně 12Let.A to se používal denně.A když tak to bylo 20let.
Ale kamarád má taky Megane..stejnou řadu už 2 roky.A nemůže si to vynachválit.U každého auta se kus od kusu nepovede.Ale co se týče těch nových Renaultů tak slyším že je to opravdu dosti špatné.Zase u toho Peugeota si na elektriku nemůžu stěžovat.Nevím nevím..právě do budoucna mě láká P508.Pak Fluence a nová Laguna.508 jsem četl na AutoBild že je to hodně podařený model.:)
Co se týče Renaultu tak každopádně pokud je to opravdu tak strašné jak se říká.Tak je to škoda že se ty auta tak sypou.:)

04.04.2012 | 14:53:26 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: zabudni na 508... peugeoty už nie sú to, čo bývali....

radšej sa obzeraj po 406 z posledných rokov výroby 2003-2004..., to boli posledné OK peugeoty, ak budeš mať šťastie, tak aj 607, ale iba niektoré..., inak od Peugeotu ruky preč..., tie posledné robia, či navrhujú hlupáci.

04.04.2012 | 20:59:26 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Ano, vzadu je velmi malo mista. Na druhou stranu treba pro male dite v sedacce to sedi. Ta nova thalie ma trochu jinak tvarovane predni sedadla zezadu, co jsem si vsiml, takze je tam mozna prostoru na kolena trosku vic..... ale zase jsme u te ceny. Co by clovek za auto za 190 v celkem slusne vybave (nebojim se rict - ve sve kategorii plne) chtel, ze jo?

Kazdy ma moznost volby. Jeden da 190 za nove auto se zarukou na ukor prostoru (ktery mu treba i postacuje) a jinych veci. Druhy radsi veme za 190 ojetinu a ma vice prostoru. Ale zase nema zaruku atd.

04.04.2012 | 13:58:37 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

RE:

Tak jen perlička , Thalia v trochu slušné výbavě, ale třeba bez klimy,ABS,ESP,metly ap. stála v r. 93 330.000,- (zapomeňme velkoryse na inflaci), dnes stojé těch 190.000 nebo možná ještě méně a přesto na ní automobilka neprodělává, co tam asi může být za materiály? 190.000 minus DPH,marže dealera,marže českého zastoupení, doprava z Turecka, marže výrobce,náklady na výrobu a montáž,teplo,světlo, stravenky dělníků a co zbyde na samotné sooučástky a materiál?
Odpovím si sám - málo, takže se to šidí na všem, kde to jen trochu jde a výsledek je naleštěná bída. Nevadilo by mi , že za málo peněz dostanu malé a jednoduché auto , které nebude mít asistenta pro jízdu v pruzích, ale co mi vadí je totální nekvalita použitých materiálů,dílů a řešení. takže po cca 50.000km se to auto začíná postupně rozpadat a věřte, že vím o čem píšu.

04.04.2012 | 14:16:45 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

OPRAVA, samozřejmě v r.2003 :-)

04.04.2012 | 14:17:47 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Najezdil jsem s Thalii 2005 1.4 16V (v plny vybave) asi 74000 km. Nebyt dopravni nehody, jeste by slouzila. Krom vymeny civek naprosto bez problemu. Nemuzu si stezovat na nekvalitu. Cena jde dolu i diky jinym faktorum nez je setreni na kvalite - napr. u Thalie neni potreba nic vyvijet, vse (jiz zakazniky zaplacene) se prebira, unifikace, optimalizace vyrobnich procesu atd. Ten trend poklesu cen je u automobilu (a nejen u nich) celkem jasny. Ale mozna uz se ceny dostaly nejniz, jak to bylo mozne. Mozna jen dokud nekdo neprijde na to, jak vyrabet auta jeste levneji :)

04.04.2012 | 14:55:11 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

RE:

Tak já za 120 tkm vyměnil půl auta :-( .
A ty story ze servisu, to by bylo na pořad do TV.......

04.04.2012 | 15:09:34 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Ty levnější bude vyrábět opět Renault, bude to v Číně a budou z papíru :-)

04.04.2012 | 15:36:50 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Kvalita vozidla

Mám najeto 200 000 km , rok 2010 bez závad vše jede jak má - top vozidlo , podvozek top stav bez jedinné výměny , tlumiče mají 95% výkonost na zkušebně

24.04.2016 | 21:44:56 | tomas  | 90.179.60.* Reagovat

RE: Kvalita vozidla

Ha....ha,ha..................hahahahahahaha a pak jsi se probudil...................a ruka v nočníku :-)

25.04.2016 | 07:52:14 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Kvalita vozidla

Jo určitě....95% tlumiče po Českých silnicích za 5 let s nájezdem 200tkm :D :D srandovní.

25.04.2016 | 14:03:50 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Kvalita vozidla

Lepší vtip při pondělku být nemohl.Teď ještě tu o Karkůlce.

25.04.2016 | 16:06:10 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE:

Melo to byt samozrejme "km" :)

04.04.2012 | 13:52:54 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

RE:

Ty sedačky jsou pořád naprosto stejný i u té jakoby novější thalie tudíž jakoby jsi si sedl do h...a bez bočního vedení a výrazný opory těla.Fabia I byla ve svý době sedačkovej king ve svý třídě a dneska už to není nic moc,ale furt měla lepší sedačky než dnešní thalia.

04.04.2012 | 16:54:20 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Nevím na co zde řešíte sedačky, když já v autě nemíním strávit půl života, a auto mám jen na to aby mě odvezlo z místa A do místa B, čili do vzdálenosti 50km k příbuzným.Zatím mě tato společnost neumožňuje ( a ani neumožní) trávit důchod na vyjížďkách po republice jako to bylo za komunistů.Škodou 110 a pak 120 jsem projezdil pár tisíc km po republice, ale s tímto autem a s výplatou (popřípadě důchodem) budu rád když si budu moci dojet do nejbližšího města nakoupit.Takže mě nějaké sedačky vůbec nezajímají.

04.04.2012 | 17:42:24 | Hnyk Lad.  | 90.182.222.* Reagovat

RE:

Tobě třeba ne.:)Ale ten kdo najede denně přes 100Km.A nebo stráví v autě skoro půlku dne nebo i více.To řešit asi bude:))

04.04.2012 | 18:10:37 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

No vidíš, píšeš že je to jako sednout si do ho*na.Majitel to tak nevidí další člověk tady taky ne.A já taky ne.Tak co rozsoudí to že ve Fabii musí být lepší.Nevím jak na tom byla Fabie se sedačkami slyšel jsem a četl,že jsou pohodlné .Mě to tak nepřijde.A tím pádem bych mohl říct že to jsou špatná sedadla.Za sebe říkám mě nevyhovují nikoliv že jsou špatná.Protože se najdou ti jenž se jim líbí a vyhovují.To samé platí o opaku.:)Jestli jsou krátké nebo tvrdé měkké.To už je jedno.Hlavní je to, že jak v Thalii tak ve Škodovce si najdou své příznivce.A to by jsme se mohly dohadovat do nekonečna.Co se týče kvality přikláním se ke Škodovce látka je pevnější.o tom se dá debatovat.Ale o tom co komu přijde pohodlné,krátké,či špatné jen těžko.To záleží na tom kdo to posoudí.A že to někdo napíše v časopise apod.Nemá žádnou váhu.Konkrétně v případech jako s tím sedadlem.:)

04.04.2012 | 19:29:10 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: Pro doplnění.

Délka zadního sedáku - Thalia: 460, Octavia: 440.

09.04.2012 | 07:40:51 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat

RE: Pro doplnění.

Obě octavie stará i nová maj sedák 460 mm.Vidíš máš sedák jak v octavii a za tak málo peněz :-).

09.04.2012 | 09:01:20 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

pro Jirku
Já jsem nepotřeboval auto s lepšími sedačkami, ale auto do 200000, což v té době Fabia ani Citygo nebyly.A kupovat starší v autobazaru jsem nechtěl, protože slyším denně v televizi jak se tam podvádí.Takže mám auto s kterým nemusím 6 let (teda 4 a to si myslím, že ještě pak projde aniž bych musel něco na něm opravovat)na technickou kontrolu a pak již budu v důchodu a na popojíždění k příbuzným a dovežení různého materiálu na opravu rodinného domku to stačí.Příbuzné mám v okresech Semily, Trutnov a jinam jezdit nebudu, protože nám tato vláda nedá více peněz na důchody takže na to abych se předváděl někde na dálnici nepotřebuju jiné auto.Na tyto naše okresky to auto plně stačí.

03.04.2012 | 11:05:48 | Hnyk Lad.  | 90.182.222.* Reagovat

RE: Sú dva druhy sedačiek: Famozne z BMW, športové, s nastaviteľnou dlžkou sedáku,

kedy si človek podoprie a nadvihne kolená, bočnice obklopia tak, že nešmýka sa v zákrute, má ich aj Audi..., /pričom základné sú horšie ako z Favorita..../, ale po "super" cestách ex CSFR /800-1000 km/deň/ som KO a vytrasený ako cigareta.... runflaty vymyslel regulérny psychopat...., alebo od Citroenu v XM, al. C6..., kde nie je skoro žiadne bočné vedenie, ale po 800-1000 km po cestách exCSFR človek má chuť to otočiť a ísť ešte raz...

Na dobrých cestách DE /ale už aj tam sa to kazí, či na fantastických vo Francúzsku ... sú najlepšie najprv tie z XM, či C6 /tam som v nich nesedel, ... a až potom z BMW..., na pohodlie určite. / v XM asi 300 km, v C6 cca 500 km, ako spolujazdec, po SVK cestách, vyšší komfort ako celok, už iba asi Mercedes S classe, myslím z tých ako tak dostupných.

Z normálnejších značiek sú pohodlní najprv Francúzi, stredná a vyššia stredná trieda, tie nižšie stoja véééľmi úboho, rovnako slabšie sedačky sú v 406 -ZAKLADNE verzie, kde pri absencii tempomatu máte prvé krče po cca 600-800 km, ale do plaču mi bývalo najmä pri Nissane primera, starej honde, passate... v tomto poradí.../ už po 300-400 km boli kríže na odpis. o žiguláku, či favorite ani nehovoriac...:(

03.04.2012 | 21:21:19 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Citygo má perfektní sedačky, fabia dobré, thalia podprůměrné. Z Prahy po D1 a po okreskách je ale pohodlnější jízda v thalii, která nemá moderně tvrdý podvozek. Škodovky se v zatáčkách nenaklánějí a nekroutí, ale na zmíněných silnicích a tvrdých sedačkách vás pěkně vyklepou.

08.04.2012 | 08:38:17 | Ali Ghator  | 90.177.92.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Thalia