Rok výroby:2009Typ motoru:1,2 16V 55 kW/75 k PrivStav km při koupi:0 kmStav km nyní:18 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6.2 l/100 kmVloženo:24. 3. 2010
Vady : Nad 100km/h těsnění na okně u řidiče hvízdá. Když udeřily mrazi nad -8 stupňu celsia ztuhla kůže pod šaltr pákou a při couvání automobilu dochází k uvolnění koženého krytu který zpátky jde jen velmi těžce a po chvíli řazení znovu vylétá.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Renault thalia 2 jsem si pořídil v březnu 2009 a to 1,2 16V 55 kW/75 k v provedení Privilege. Jsem sním prozatím spokojen.Nyní mám najeto 18.500km a jediné vady co sem objevil jsou tyto dvě . 1 vada...Nad 100km/h těsnění na okně u řidiče hvízdá. 2 vada ...Když udeřily mrazi nad -8 stupňu celsia ztuhla kůže pod šaltr pákou a při couvání automobilu dochází k uvolnění koženého krytu , který zpátky jde jen velmi těžce a po chvíli řazení znovu vylétá.
:-) hezký kometáře, někdo si ztěžuje na bávo někdo na thalie. Taky mam thalii a sem s ní spokojenej. Kdybych měl na nový BMW tak si koupim BMW, měli by vyrábět jen jedno auto po celym světě ať je to thalie nebo BMW aby lidi nekecali kraviny, pořád je to jen stroj, do všeho se vráží peníze a někdo má smůlu v tom že dá víc a někdo míň. Uvažuju o tý novější thalii, ale ještě se uvidí, chtělo by to něco bezpečnějšího třeba megana. Je mi jedno jaký auto budu mít má to vydržet co konce záruky a pak se má auto měnit a nebo když si ho chce někdo nechat tak je to jeho věc a ať si neztěžuje. Pěknej den
Tak takovou píčo..inu jsem už dlouho neslyšel. Prej "auto má vydržet do konce záruky"... Tywoe, pamatuješ dobu, kdy Felicia stála 250 000 a záruka byla 6 měsíců??? Asi ne, jinak bys takovou pitomost nevypustil ze zobáku. Auto musí vydržet aspoň 5 let, potom se začne považovat za staré. Záruka není životnost, záruka je přísaha výrobce, že minimálně "tak dlouho" bude bez závad sloužit. To, že to někteří výrobci nedokáží, je smutné, ale není to pravidlo. Jsou auta, která se nekazí ani po sedmi letech. Jako to moje.
RE: Thalia vs BMW Záruka je PRISĽUB výrobcu, ešte raz, IBA!! prísľub výrobcu, že v prí-
Záruka - příslib... no nevím. Podle selského rozumu záruka je od slova ZARUČIT, nikoli slíbit. Takže výrobce po dobu záruky RUČÍ za bezporuchovost a bezchybnost. Ovšem jaká je praxe, víme všichni.
Myslím že i samotný výrobce to nebere jako přísahu..naopak znám auta které v záruční době se tak nějak doladila a pak léta sloužila úplně bez problému.¨ A nejednalo se o nějaké laciné krámy ale auta celkem slušných značek v cenách v rozmezí od 700-1 500 000 Kč.
Záruka,garance platí u aut stejně jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy do záruky nespadá po zákonem stanovenou (nebo dobrovolně výrobcem deklarovanou i delší) dobu běžné opotřebení a vady vzniklé nesprávným používáním, nebo zaviněné třetí osobou nebo vyšší mocí. Cokoliv ostatního je povinen výrobce(prodejce) odstranit nebo vyměnit nebo vrátit kupní cenu (to udělá zpravidla ale až po prohraném soudním sporu). Že se často brání plnit svoji povinnost je věc jiná a že lidé občas reklamují nesmysly na které skutečně nemají zákonný nárok zase věc další. Každopádně není to žádná věda, ale od 1.1.2014 se tato pravidla s novým obč. zákoníkem opět trochu mění ve svých parametrech.
Pánové pročítam si zdejší diskusi, a přijdou mi vaše názory někdy více jak zcestné, Thalie opravdu není S-classe an Maybach ani Porsche ani tang a ani Volvo FH16.. ano nejdříve si zhodnotím co chci a pak podle toho si uvědomím co kupuji. Vaše názory mi přijdou ve smyslu..koupil jsem si žabky na pláž a vyrazil jsem do rozvodněné řek a ejhle ono do nich teče..ano teče protože na to nejsou určeny.. a to že Renault je nespolehlivý ano je.. ale stejně nespolehlivé jsou škodovky VW Audi i Mercedesy... já si Thalii koupil rád protože vím že ji za tři roky vyměním za nové auto a rozhodně nechci jezdit v deset let staré Ochcávce, která sice byla do té doby bezporuchová ale už má něco za sebou... občas se zamyslete to co píšete a zda to má smysl a hodnotu napsat.. Thalia druhé auto nebo auto na městský provoz tak na cca 10-15tis ročně to je její účel a předpoklad pokud jej někdo přesahuje a tak může počítat s vyšší kazivostí.. a co se týče rychlosti ..ano možná nejede 200 možná je nad 150 nestabilní ale nejvyšší povolená rychlost je 130, takže kdyby mělo auto v téhle rychlosti omezovač nemohli byste říct ani slovo... vlastně by to bylo stejné jako kdyby vám někdo rozbil úsměv za to že jste mu vykradli byt....jen to chce používat to co máte v hlavě a pokud je tam lautrnic tak si kupte deset let starou Ochcávku a říkejte jak jste vydělali a jak je to skvělé auto.. vlastně co byste chtěli od patnáct starého golfa...
ono v podstatě "jakýkoli" elektronický obvod se nechá změřit osciloscopem, tudíž i ABS , které kontroluje elektronika je měřitelné, samozřejmě ne z pohledu funkčnosti brzd, ale charakteristiky el. obvodů , což tu funkčnost zabežpečuje.Pár let elektrotechniky a třeba se budeš vyjadřovat rozumně.
ty jsi fakt magor, kdo tady mluví o ABS?Já?O tom jsi psal jen ty.Opravdu nevím o co ti jde.už jsi někdy zkusil přiznat, že nejsi nejchytřejší a pravdu může mít i někdo jiný?
Kdyby Thalia neměla pozink, těžko by dávali záruku na kastli 12 let. Naproti tomu Chevrolety mají záruku 6 let, z čehož je zřejmé, že se na antikorozní ochraně karoserie šetřilo a pozink tam opravdu není.
Cituji: "Možná fantasta jsem , ale dojeď si do Brna a nech sí tam udělat repas.Ráno dovezeš, odpoledne odvezeš, ale za ty ceny co jsem psal ( jedná se o trojkové BMW ).". Napsáno 6. dubna 2010 09:09 . Horažďovice jsou od Brna dost daleko.:-)))
Nevím, k čemu bude osciloskop u např. ABS, když někdo odpojí kontrolku v palubovce. To samé lambda sonda, atd. . Docela by mě zajímalo, co se opravuje v autoelektrice jinak než výměnou, aby se zajistila funkčnost. NIC. Protože odejde nějaké např. čidlo nebo tišťák snad letuješ pájkou? Tak který je teda ten servis v Brně, co repasuje čerpadla za den. Vyklop to, když jsi o tom tak zasvěceně mluvil.
No nevím komu co říká diagnostika.Ten co viděl vag na feldu někde v garáži se už považuje za odborníka.Pokud mluvíš o stavu elektronických součástí , tak jistě víš, že ani diagnostika dost často nic neřekne.Pokud by jsi měl něco vědět o jejím stavu , pak je tu asciloscop adalší věcičky.Diagnostika je pro dnešní fachmany servisáky , co neopravují , ale mění!!!!Ale ty se jistě v elektronice vyznáš a v celku jednoduché měření osciloscopem máš v malíku.Mě se opravdu hrozně líbí diagnostiky s jejich blíže nespecifikovanými závadami.....
Thálie nikdy pozink neviděla,alespoň ne v první generaci.Viděl jsem Clio 99+ se shnilýma zadníma lemama a více Meganů 96+ navíc i s děravými prahy.Takže jaký pozink??Aveo ho nemá též,to jsem zjišťoval přímo u dealera...
Právě diagnostika není o tachometru, na kterým bude natočeno cokoliv. Tento údaj se dá změnit i v RJ. Ale jde o jinou věc, a to především o stav důležitých elektronických komponent vozu. Ale je zjevné, že diagnostika ti nic neříká. A hlavně pořád čekám, ve kterém servisu se dělá repas čerpadla na počkání.:-)
No nevím , ale dle mého názoru , pokud nestáčí tachometr ignorant, tak ti nějaká diagnostika moc nepomůže!!!!!!!A pokud jde o to hanbení , tak to spíš mluv o těch , co by se styděli za thálii.Protože majitelé thálií ji rozhodně nekupují aby se chlubili, ale proto , aby měli auto , která jim bude sloužit a ne oni jemu, jak to obvykle bývá u "dobrých " kupů z bazarů.Třípísmený baraz má ceny hodně dole , protože prodává šunky a osttní aby se uživili se musí zákonitě podřídit, takže vr výsledku je jedno , do jakého bazaru jdeš.Pokud tam nemáš jo dobrého kamaráda, který alespoň něco málo ví o historii auta , tak se kup nevyplatí.Stočené se už dováží a pokud jsi koukal na ty jako servisní knížky, tak pár razítek jednou barvou a zaškrtaný plný servis , tak to je k smíchu.Navíc servisku dnes za pár korun koupíš na co chceš.
Jirko věřím,bože. Mám tam taky recenzi a zkušenosti otřesné, ale sem to psát nebudu, zase by někdo začal prudit, můžeš si to přečíst v té mojí recenzi. S korozí problém nebyl (vyjma tlumiče výfuku, ale to bych řekl je v normě), ikdyž u Sierry vydržel nesrovnatelně víc. Přední blatníky jsou plast a začalo hnít víko motoru zevnitř v místě uchycení k závěsům po cca 5-ti letech, jinak nic.
Ja tiež veľmi neverím, žeby Thalia nebola po 12 rokoch ani trošku zhrdzavená. Nám Passat začal hniť cca po tých 12 - 13 rokoch a to stál vo svojej dobe toľko, čo dnes 5 Thalii. Ale možno že sa antikorozna úprava za 13 rokov zlepšila natoľko, že dnes už nehnijú ani lowendy. Najlepšie počkať aspoň do roku 2013, kedy už budú mať aspoň tie prvé kusy 12 rokov.
Záruka se vztahuje na prorezivění karoserie zevnitř ven a ja podmíněna každoroční kontrolou karoserie po celou dobu záruky. Renaulty mají, pokud vím, oboustranný pozink, tak předpokládám, že tak brzo hnít nebude.
Znám osobně 2 lidi, co mají Thalii několik let, najeto přes 100 000km. Oba jsou strašní řidiči, jeden je naprostý řidičský antitalent, druhý jezdí styl brzda plyn a nikdo z nich neměl s autem problémy, což nechápu už jen kvůli jejich vrozenému talentu likvidovat auta.
Mi neřikej,že když za 11,5 roku přijdeš do Renaultu,že ti začal hnít blatník,tak ti ho zadarmo vymění a nalakujou... -tomu moc nevěřim.Bude to možná dobrej reklamní tah,ale skutečnost si myslim,že bude trošku jiná...
Thalia má podstatně lepší výsledky v nárazových testech, než Aveo a má 12 let záruku na kastli oproti 6 rokům u Chevroletu, tudíž i lepší antikorozní ochranu, což nejsou jistě zanedbatelné argumenty.
Tak zase u novýho auta se s častejma návštěvama servisů tolik nepočítá.Rodiče bydlí v Praze,kde je v jejich okolí Chevrolet servisů dost.Nevim,co je lepší,jestli Aveo,nebo Thalie-v ní sem nejel,tak nemůžu posoudit.Ale Aveo mě docela mile překvapilo.Ta 1,4 16V-souhlasim,neni to bůh ví jakej závoďák,ale zase maji najeto necelých 5 tisíc KM,tak si myslim,že by se ještě mohla rozjezdit.Ale musim říct,že když sme jeli na chalupu,tak sem jí po dálnici zkusil,a tachometrových 200 jela-víc ne.Ale musim říct,že v tý rychlosti sem začal být docela dost nejistej,už tak neseděla,jak bych si představoval,a docela rychle sem ubral na cca 135-140km/hod.Co mi taky překvapilo,že ty Avea vůbec nemaj krycí plech pod motorem... -prostě některý nedostatky sou docela divný...
Aveo mohu mít za stejnou cenu jako novou thálii, to znamená neco málo přes 160.000 hotově.Ale radši upřednostnuji thálii.Má sice chudší výbavu v základu , ale chevrolet servis opravdu nic moc.Malá síť servisů , neskutečné čekací doby na díly , minimum replik a ceny , rendlík je na tom opravdu líp.Je pravda že motory se zlepšili oproti prvním 8v , ale i tak svezl jsem se a nijak mě to neoslovilo.Na přístup k zákazníku se nedá v autosalonu nic říct , ale jezdit 100 km do značkového servisu , to opravdu ne.Kdyby jsem bydlel za rohem , možná by člověk přemýšlel jinak , ale i tak čekat na každou drobnost 1-2 týdny....
Ešte že existujú aj ľudia, ktorí sú schopní sa pohádať kvôli Thaliam a C1 za 7 litrov. Potom si normálny človek môže v kľude dovoliť za tú istú cenu trebárs tú Toyotu 4Runner, BMW 5 alebo Peugeot 607. Ale to už by nebolo nové auto a hanbili by sa pred susedmi. Alebo by si vkuse namýšľali, že kúpili stočený šmejd. Pritom zájsť do servisu a napojiť auto na diagnostiku ich nenapadne. Nehovoriac o zdravom rozume, napr. pri pohľade na deravé sedačky " Passatu 98 s 80 tis. km " z AAA Auto. O tom, že lepšie kupovať od súkromníka ktorý mal viac áut ani nehovoriac. Aspoň dvíhajú ekonomiku. Aj keď treba uznať, že nájsť solídne auto za cca 6 - 7.000 Euro tiež nie je až také jednoduché a chce to čas, prípadne známosti. Ale dá sa to.
Nevim,ale já mít cca 210.000,a chtěl bych nový auto,tak bych si vybral Chevroleta Aveo -sedana,1,4 16V,v základu el.okna,centrál (bez dálky),klima,rádio na CD/MP3,a co se mi docela líbí,tak anténa zabudovaná do zadního skla,a má výbornej signál.Cena 214.000,-kč.Maj ho rodiče,kupovali funglovku,a myslim si,že za ty peníze je to "slušný" auto.Akorát sem myslel,že budou třeba i zrcátka v barvě,ale nebyly.Jen nárazníky.Ale za ty prachy -člověk nemůže chtít všechno...
Nestraš, jeden kolínský "šmejd" proti tisíci reklamovaných Thálií? To o něčem vypovídá. Neslyšel jsem jinde, že by si někdo na kolíňata ztěžoval. A pokud potřebuje kufr, není to samozřejmě správná volba, ale to snad vidí, ne? Potom určitě lépe Sandero, nebo Logan.
Tak c1 je opravdu svými užitnými vlastnostmi někde jindě než thálie.Viděl jsi kufr?jestli jsi tedy vůbec našel.Jezdil jsem v malé kolínské toyotě hodně dlouho a nešel bych do takové tašky ani náhodou.A kvalita c1 je dle tebe vpohodě?Ten malý kolínský šmejd skončil nakonec vrácením.To jen o kvalitách jiných vozů.
jo jo, všechno co se na auto dodatečně nalepí, se časem odlepí :-)) Trpět to bude, v létě na slunci měknout a roztahovat se, na mrazu zase tvrdnout a smršťovat se, až to popraská, a na krajích se začne loupat. Potom zase může být problém to sundat, protože když to držet má, tak to nedrží, a naopak, když to chceš sundat, drží to jak sviňa. Osobně nemám samolepící věci rád. Pokud by to bylo originál, pak ano. Tam se používají kvalitnější hmoty, taky je to dražší. Ale dokupované made in polland, China, apod, do toho bych nešel.
Ale strhnout by potom jít měly,aby se daly nalepit nový,ne?? Myslim,že na tý bílý by to nemuselo vypadat špatně.Mám kombíka,tak mám fólie jak na zadních oknech,tak na těch menších okýnkách nad kufrem,tak myslim,že to bude pěkný.Uvažoval sem i o těch karbonových,ale černý asi budou lepší-i cenově.Karbonový sem našel za 1300,a klasický černý za 490
polepy jsem měl na minulém autě.Vypadá to pěkně , udělá si to při troše šikovnosti každý.Jen mé autíčko stávalo často na prudkým slunci a po pár letech to na nich bylo znát.
Zdarec-palec,lidi nemáte někdo zkušenosti s polepem B a C sloupků?Chtěl bych si objednat takový ty černý polepy (mám bílý auto,tak by to nemuselo vypadat blbě,a i jako ochrana laku si myslim,že je to dobrá věc),ale bojim se,jestli to i "obyčejný" člověk zvládne nalepit,aby to nějak vypadalo...
akurát, či ste si položili otázku, PREČO je to také lacné... . Jasné, ak potrebujete iba fúrikovať a nosiť sem-tam cement a podobne, bohate stačí... Ale ak si pozriete prepad ceny, ak už ste pri tom, tak spolu s kórejskými, čínskymi autami sú Thálie, s Loganmi, tiež v čele prepadu cien...cca 70 % za 2-3 roky... /ale až budete tŕpnuť, kedy sa Vám zaseknú zadné bubny, napr....., bude obyčajne neskoro./ . A nemylím si, že by tí všetci lekári, architekti, podnikatelia, aj bežní zamestnanci chceli robiť zo seba frajera..., žeby "podľa seba, súdim Teba?"
Jo , tak mi nějaký jiný nový nabídni za cenu 165.000,- samozřejmě za hotový , ne nějaký pochybný akce na leasing.A k tomu srovnávání , srovnávat 530 bavora s thálií, to může opravdu jen magor.Kolik stál nový?O tom se bavíme, že thálie je nová za výše uvedenou cenu.A za tu nabídne opravdu dost.Kolik stála před pár lety v základu ?300?Do toho bych nešel , ale dnes za těch podmínek v pohodě.Už jsem ji objednal.A že se tobě nelíbí ?To mi je vcelku úplně jedno, chtěl jsem zkušenosti uživatelů , ne frajerů co všude kolem jen nadávají.Měl bys být rád, že se prodávají thálie, pokud by měl každý baworáka, nebo teda teréní toyotu ,těžko by jsi pak byl za takovýho frajera , jak se považuješ.Já po přečtení několika smyslplných recenzí , a zkouknutí několika tv testů ( a nejenom v češtině) si myslím , že mi bude sloužit vcelku dobře.Samozřejmě nbudu mít sedínku v kůži jako jiní , ale budu mít nové a budu spokojený.Reputace fiatů je hrozná , ale já ho měl a byl jsem nad míru spokojený .Tady se nadává na rendlíky , ale znám spoustu lidí , co nikdy jiné auto neměli a nové bude opět renault.To je pro mě směrodatnější , neř nějaké nesmyslné srovnávání nesrovnatelného.Dokonce hodně z nich uvažuje o nové thálii jako já.Ne každý touží po starý teréní ojetině.Tu někdo jistě rád prodá po 3 letech za míň jak polovičku a bude spokojený , že nějakýmu týpkovi v ČR udělal radost.Vraťte se konečně na zem......
už jsem nechtěl reagovat, ale psaljsem , že nepotřebuji na cestu do práce a zpět lepší.Mě prostě stačí a nemyslím si , že by to bylo tak špatné auto za ty peníze.Netvrdil jsem, že toyota za pulmega je horší.A pokud jde o auta roku, vše bylo poplatné době.Z dnešního pohledu je vše jinak , ale v 85 bylo auto roku třeba uno a jak šlo panečku na dračku.Dnes by každý ohrnul nos, ale tenkrát ........A ne všichni novináři jsou uplacený.Každý má svůj názor a zkušenost.Já vám ten váš neberu.Já vím co potřebuji , tak proč platit nekolikanásobně víc, když to nepotřebuji.Vy si asi těžko domů budete kupovat nekolikaprocesorovou riskovou mašinu s raidovým polem za statisice, staší vám obyčejný noťas za desítku či podobné pecko za pár korun .Stejné to je i u aut.Proč zbytečně přeplácet,když to nikdy nevyužiji.A nové je prostě nové,.Nebo staré je snad lepší?
v aut. servise, so zárukou cca 55.000 SKK. Takže je drahé. Repas turba, ani čerpadla na počkanie..., fakt nepoznám. P.S. Odhliadnuc od toho, že novinári sú PLATENÍ od reklamy, tak papier znesie veľa. Predstav si, že aj také Fiat Tipo, Opel Omega, Ford Mondeo boli autá roka, o PREPADÁKOCHtypu Alfa Romeo, al. Alfasud ani nehovorím... . A ak si naozaj tak dobre platený, čo Ti prajem, že namiesto NOVEj Toyoty si radšej kúpiš NOVÚ Tháliu ... teraz Ťa citujem, tak by som radšej od Teba tú elektroniku NECHCEL. Prečo: Pretože technika v Toyote je min. 1-2 generácie PRED Tháliou. A ak nejaký technik dokáže uveriť nejakým kecom novinárov a nejakému pochybnému plátku a "oceneniu".... tak si na smiech... / iba dodám, že pri priemernej rýchlosti 63 km/hod, mám na 2,2 HDi v ťažkej kraksni 607 spotrebu pod 5 litrov, ak jazdím na úsporu. Ak bez obmedzovania sa, tak 5,7-6,6, ale to už by slávna Thália žrala rovnako... A ak novinár napíše, že "príkladný komfort a jazdné vlastnosti...", pričom možno tí istí novinári sami napísali, že Thália je určená pre NENÁROČNÝCH motoristov a zlé cesty... ..., tak by si si mohol uvedomiť, že si robia iba svoju prácu....
Ano, nejlepší auto na banánových trzích. V porotě byli: Dva orangutani, jeden šimpanz, gorila, makak, a pár poloopic. A ten elegantní dizajn, ten fakt frčí. Větší hnus jsem neviděl.
zkus přečíst třeba tohle,to byli asi taky dle tebe netechničtí pitomci , co ničemu nerozumí, tak jako ty, viď?opravdu ale nechápu, že s tebou ztrácím čas.
AUTOBEST 2009 pre Renault Thalia 09. 12. 2008 15:14 | Autor: Tomáš Neuschl
Nový Renault Thalia získal titul „AUTOBEST 2009” udeľovaný medzinárodnou porotou Autobest. Výročné ocenenie je udeľované najlepšiemu vozidlu na rýchlo sa rozvíjajúcich trhoch – Bulharsko, Česká republika, Cyprus, Chorvátsko, Grécko, Macedónsko, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Turecko a Ukrajina. Porota Autobest je tvorená 15 motoristickými novinármi z týchto krajín.
Porota ocenila predovšetkým kľúčové silné stránky Renaultu Thalia, ktorými sú elegantný, status podčiarkujúci styling, objemný batožinový priestor, nízke prevádzkové náklady a príkladná spotreba paliva (ekonomická prevádzka vozidla), rovnako ako komfort a jazdné vlastnosti. Voľba porotcov Autobest, z ktorých 10 udelilo Thalii prvé miesto, podčiarkuje dôležitosť tohto modelu pre región reprezentovaný 300 miliónmi obyvateľov. Thalia je výsledkom medzinárodnej spolupráce jednotlivých vývojových oddelení Renaultu a jeho návrh rešpektoval očakávania spotrebiteľov na týchto trhoch.
Nový Renault Thalia ilustroval svoju vzorovú spotrebu počas Renault Thalia Eco-Challenge, uskutočnenej v septembri v Turecku. Dodržiavaním pravidiel eko jazdy sa účastníkom akcie podarilo dosiahnuť na Renaulte Thalia dCi spotrebu len 3,15 l / 100 km, čoho ekvivalentom sú emisie CO2 85 g/km. Renault Thalia prešiel dráhu 1430 km pri priemernej rýchlosti 63,6 km/h a v cieli mal ešte stále 8 litrov paliva postačujúcich na ďalších 250 km. Na základe toho je možné klasifikovať jeho dojazd na neuveriteľných 1700 km. Výsledok bol certifikovaný tureckou nezávislou certifikačnou agentúrou OTAM a nezávislým odborníkom.
Bosch servis, ten znám já. Ve většině evropských aut je Bosch, kromě francouzských pekáčů s Delphi korunované elektrikou Sagem a kosočtvercem na kapotě. Ve kterém servisu zrepasují čerpadlo za den? Čekám na odpověď. Co se týká vytuněných, to je evidentně tvůj případ, protože tunit terénní auto je nesmysl, že.
máš pravdu , že zbytečná.Nám to čerpadlo prostě zrepasovali, asi jsou i jiné firmy než znáš ty.Máš svou pravdu a o jinou nestojíš.Opravdu nemám tolik času , abych se zde dohadoval o nesmyslech.Už to tu vzdalo spousta lidí , co na tohle nemá náladu.Jestli myslíš, že nemám technické schopnosti , tvůj názor.Vyvracet ti to nebudu, sice nevím jak to můžeš posoudit , ale opravdu se musím smát.Asi bych se neživil tím , čím se živím, a ne tak dobře.Docela by mě zajímaly tvé schopnosti.A opravdu jen nakonec, má volba není daná tím, že namám na jiné , klidně i na toyotu a klidně novou, ale prostě o ni nestojím.Nepotřebuji dělat frajeras vytuněnou károu, potřebuji auto jen na cestu do práce a z práce , nic víc.Takže si tady na fórech hoň své ego.Nebo lépe založ si své , to bude nejlepší.Jak jsem psal, nezbývá než poděkovat za kvalitní rezenze, které tu lidi chtějí číst, ale to není tvůj případ.
Opravdu jsi prostě mimo. Čerpadlo se repasuje VÝMĚNNÝM způsobem, to znamená, že vymontují tvé poškozené a namontují JINÉ, stejného typu, opravené, čili za 1 den to stihnout vyměnit, nikoli opravit. Turbo za 29.000kč je Garret, jestli vůbec víš, co je to za značku a co je v Bramboře z prvovýroby. Pochopitelně nebudu chodit do aut. servisu, nejsem blázen, to nedělá prakticky nikdo, kdo je po záruce, protože identický díl od stejného výrobce bez loga automobilky stojí x-krát méně. Bramboru jsem po 2 letech vyměnil za Toyotu 4Runner (2007). Když jsi si s tatínkem nedokázal sám najít slušný auto, i se známými, co se tím zabývají 15 let, to dost ukazuje na tvé chabé technické schopnosti a znalosti, čili debata zbytečná.
Tak to víš asi prd ty.Bylo to čerpadlo a ráno na osmou se tam dalo a ve tři bylo k vyzvednutí.Z tvých příspěvků na jiných vláknech jsi opravdu moc "chytrý" a hodně zaujatý.Mám zkušenosti z obou táborů.V rodině se dva lidi 15 let živili taháním aut z venku,pár jsme si jich s tatíkem také pořídíli , ale dnes po všech zkušenostech radši novou thálii.To že nějaký " borec " přesedlal ze 120 na ojetýho bawora z něj nedělá odborníka , za kterého se ty ,dle svých zde na serveru zveřejňovaných myšlenek určitě považuješ.Más svůj názor , máš na to právo , ale stejně i druzí .A ty ti rozhodně nenadávají .I to něco vypovídá o tvé úrovni.Ale dost , končím zde jako mnoho jiných , protože diskutovat se dá jen na úrovni a o smyslplných věcech.Lidi co sem chodí zajímají věci ohledně thálie a ne rady typu " kup ojetou šunku , třeba budeš mít štěstí abude nějaký rok sloužit".Proto sem lidi opravdu nechodí.Tobě už to psalo hodně lidí , ale koukám , že to asi nepadlo na úrodnou půdu.Takže já si svůj nároz nechám příště pro sebe, jen nezbývá poděkovat pár jedincům , co sem napsalo opravdu použitelné věci hlavně o tom , o čem se zde mluví a to o thálii.Jen na okraj, 20 Mlet se živím elektronikou a tam se také prodává hodně ojetých PC.Rozhodně bych žádnému známému nedoporučil koupit staré PC v bazaru, ještě navíc z venku z nějaké firmy , kde běhalo pěkných pár let od rána do večera.Něco jiného je, když bude od souseda, ktarý byl dvě hodiny v týdnu na netu.Ale i tak , nové je nové a to platí jak v elektronice, tak u aut.Na tom ani ty nic nezměníš.Jo a pokud do svého BMW cpeš neznačkové repliky (jistě velice kvalitní) a to podle tvé uvedené ceny děláš , tak potom nevím co máš proti thálii!!!!!!!!!
Repas za 1 den?:-)) Nejsi fantasta, ale jen o tom prd víš. Měl jsem BMW 530d (2003) - viz moje recenze, naštěstí jsem to nepotřeboval, ale cena NOVÉHO turba je 29.000kč vč. DPH, pominuli to, že repas turba je prakticky nemožný, jen je možné zatuhlé turbo rozhýbat v ceně kolem poloviny turba nového. Vstřikovací čerpadlo se repasuje výměnným způsobem, cena opět kolem 15.000kč dle typu vozu. Takže tě jaksi jen někdo natáhnul.
Možná fantasta jsem , ale dojeď si do Brna a nech sí tam udělat repas.Ráno dovezeš, odpoledne odvezeš, ale za ty ceny co jsem psal ( jedná se o trojkové BMW ).A co se týká zabraných leasingu , tak dvouletá auta, co třeba nabízel unicredit měla většinou nalítáno hooodně přes sto za ceny přes 200.Koupit auto po nějakým dealerovi, tak to snad ani ne.Já netvrdil, že je lepší jak auto za milión, jen že je lepší koupit nové , než za tu cenu hodně ojeté s nejasnou minulostí , co bude stát jednou tolik na opravách.Je lepší pořádně číst a pak reagovat, či urážet.Ale o tom jsem již psal.
priamo z leasingu....:)). P.S. A Radek má pravdu. To sú už skoro ceny NOVÝCH dielov. Pričom turbo a čerpadlo pri správnom použití a servisovaní sú prakticky večné..., no dobre, 500-až 1 mil. km v pohode. A viac....
A robíte ROVNAKÚ chybu. Je najväčšia SOMARINA porovnávať neporovnateľné. Nemôžete sa predsa rozhodovať medzi jazdenkou, ktorá v základe ako NOVÁ stojí cez milióm a novým, ktoré stojí 160-200.000,- . Ak mám možnosť si kúpiť TO I ST É auto, akurát, že tam bude o 10-20.000 km na tachometri viac, ako na "novom", za polovičnú a NIŽŠIU cenu, tak nevidím ani JEDEN-JEDINÝ dôvod. P.S. Poobzerajte sa po leasingovkach. Autá v ZÁRUKE, so serviskou, po 1-2 rokoch za 30-50% ceny s 6.000-50.000 km. Napr. Vaša Thália sa dá kúpiť s cca 10-30.000 km, ročná od 3.000 eur...so zárukou. Pred rokom stála 6-8.000 eur. Fakt "super" kúpa... Pojazdiť, vyhodiť.
Přečetl jsem si toho o thálii hodně, spoustu přínosného a spoustu nesmyslů.Ségra ji má dva roky bez jediné závady ( najeto 35000 ).Sám jsem si ji také objednal.Měj jsem několik ojetin, i několik nových vozů ( služebních - jen škody ).Z vlastní zkušenosti musím říct, že ojeté už nikdy .A to byly vždy dovezené nejlepším kamarádem , takže nebyl stočený tach. a celkový stav daleko lepší než vraky v bazarech.Teď jsem se také díval po bazarech a auto kolem 5 let ve slušném stavu a za slušné peníze nekoupíte.Proč by někdo ( a hlavně u nás ) prodával auto 3-4 roky starý v perfektním stavu za slušnou cenu.Je to nesmysl.Možná někdo má štěstí a koupí "slušnou" ojetinu za přijatelnou cenu, ale takových není mnoho.Jinak dát 150.000 za 5 leté auto s pochybnou pověstí , to už ne.A články typu , co vydrží BMW nebo ford , tak si kuptě ojetýho baworáka a modlete se aby neodešlo turbo , nebo čerpadlo, to vás vyjde skoro jako celá ojetina.A repas?I to jsou taky dardy ( turbo 40.000 a čerpadlo 20.000).Takže koupě auta v základu za 165.000 za hotový ( autosalon Kudrna) , myslím , že není o čem přemýšlet.Zkoušel jsem i jiné značky, ale v mém případě vše hraje hlavně o ceně a jiné nabídky se ani nepřibližují , vše je jen na leasing.vlastně byla nabídka za stejnou cenu za hotový , ale byl to chevrolet aveo sedan, což myslím , že rendlík je lepší volba.A to že servis je takový či onaký.Jezdím do škodovky a servis je hrozný.Fiat ani nemluvím.Vše je jen o lidech , na který tam narazíte, ne o značce.A na to , aby mě auto dovezlo do práce a z práce a jednou za rok na dovču , proč ne zrovna thálie.Za totáče se předháněli zelináři a veksláci , kdo má lepší káru .Bohužel z diskuzí na tomto serveru , co se týkají thálií je vidět, že jsme moc daleko nepokročili.Nové je nové a vše záleží od kusu.Má nová rok stará služební škodovka je víc v servisu než na silnici.Třeba budu mít smůlu, třaba štěstí , ale rozhodně za ty peníze beru thálii, než jakoukoli ojetinu.A k těm co tu uráží, to je bohužel naše nemoc ,v davu či v anonymitě na internetu je každý hrdina,ale jinak ..............Jo a třeba garančka na fabku byla 4500 a na swifta dokonce 5500.nemyslím, že rendlíci jsou o tolik dražší, spíš naopak.Samozřejmě origo je drahý , ale to u každé značky.
Tyto ničím nepodložené hlášky mi taky dost vadí. I když je člověk samozřejmě ignoruje. Zajímavé je, že třeba na Balkáně jsou renaulty hodně vidět, řekl bych dokonce nejčastější značka. Přitom co jsem vyčetl z internetových diskuzí a zkušeností, úroveň tamnějších servisů je taková, že je dost blbé, když se třeba v Chorvatsku na autě během dovolené něco pokazí...Nebo na náhodném snímku z parkoviště v Rakousku mám 6 aut - 3 x VW a 3 x opel. Asi ti Chorvati a Rakušané nečtou české autorecenze...
Z čeho plyne ten tvůj názor,že Renault namá žádnou kvalitu ?Nemám renault,ale nesnáším,když tady někdo píše jen tak pro nic za nic.Pokud tento vůz vlastníš a máš s ním špatnou zkušenost,tak to napiš.Pokud ne,tak na tvoje nesmysly není nikdo zvědavej.
Ty jsi stejný debžo jako ti, kteří hodnotí něco podle jedné zkušenosti a to kdo ví za jakých podmínek. Nevěříš, nevěř. Přidej se k tomu stádečku hlupáků, kteří se zaobírají měkkostí plastů a "někvalitou francouzů" :-))))))))))). Když ti napíšu, že mám na Thálii najeto po 4. letech 88000 km bez jakékoliv výměny čehokoli (jasně kromě oleje) tak mě jistě prohlásíš za lháře. Do toho a užij si to, můžeš si u toho i zaonanovat. :-)))
Mám stejný typ a motor. RV 2008 zatím najeto 18 tis km bez problému. Kvalita zpracování a jízdní vlastnosti odpovídají ceně. Za první prohlídkuv v Renault Kunovice jsem platil 580 kč a olej jsem si dával svůj. Naprostá spokojenost. Občas se může vyskytnout vadný kus u každé značky. Osobně mám špatné zkušenosti hlavně z vozy VW (vždy nové). další problém je spousta jakože řidičů, kteří neumí auto vhodně používat (hlavně nafťáky.).
neverim,ze po 18500 km,len tieto zavady..ja som ho mal 5 mesiacov,najazdil na nom 6000km a bolo mi z neho na zvracanie.Hmm..mozem sa vsak spytat ,na rocnej prihliadke ste platili kolko?? len zo zaujimavosti
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Tak jsem se zas pobavil přečtením komentů,
ale zajímal byne názor majitele (pokud ten vrak ještě vlastní), co říká dnes.
31.10.2013 | 07:25:33 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Sháním knihu oprav a manuál na THALII 55/5 500 cm3 1 149
Vykradli mi auto a sebrali mimo jiné všechny papíry i s knížkou. Pokud někdo máte nebo poradíte kde sehnat, budu vděčný.Díky
30.10.2013 | 15:46:20 | zelvamilda | 78.102.224.* Reagovat
RE: Sháním knihu oprav a manuál na THALII 55/5 500 cm3 1 149
Hledej a ptej se na příslušných místech k těmto věcem!:) jinak co to je všechny papíry? málokdo je vozí tedy v autě...
30.10.2013 | 16:04:07 | | 94.112.170.* Reagovat
Thalia vs BMW
:-) hezký kometáře, někdo si ztěžuje na bávo někdo na thalie. Taky mam thalii a sem s ní spokojenej. Kdybych měl na nový BMW tak si koupim BMW, měli by vyrábět jen jedno auto po celym světě ať je to thalie nebo BMW aby lidi nekecali kraviny, pořád je to jen stroj, do všeho se vráží peníze a někdo má smůlu v tom že dá víc a někdo míň. Uvažuju o tý novější thalii, ale ještě se uvidí, chtělo by to něco bezpečnějšího třeba megana. Je mi jedno jaký auto budu mít má to vydržet co konce záruky a pak se má auto měnit a nebo když si ho chce někdo nechat tak je to jeho věc a ať si neztěžuje. Pěknej den
13.06.2010 | 16:32:50 | Homer Reagovat
RE: Thalia vs BMW
Tak takovou píčo..inu jsem už dlouho neslyšel. Prej "auto má vydržet do konce záruky"... Tywoe, pamatuješ dobu, kdy Felicia stála 250 000 a záruka byla 6 měsíců??? Asi ne, jinak bys takovou pitomost nevypustil ze zobáku. Auto musí vydržet aspoň 5 let, potom se začne považovat za staré. Záruka není životnost, záruka je přísaha výrobce, že minimálně "tak dlouho" bude bez závad sloužit. To, že to někteří výrobci nedokáží, je smutné, ale není to pravidlo. Jsou auta, která se nekazí ani po sedmi letech. Jako to moje.
30.10.2013 | 20:44:36 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: Thalia vs BMW Záruka je PRISĽUB výrobcu, ešte raz, IBA!! prísľub výrobcu, že v prí-
pade poruchy v istej lehote, 6-24-36-82 mesiacov chybu a vadu opraví na VLASTNE náklady.
Realita v živote.....chá-chá-chá..., ležím na chrbáte kopem nožičkami a od smiechu nevládzem.
31.10.2013 | 10:13:45 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Thalia vs BMW Záruka je PRISĽUB výrobcu, ešte raz, IBA!! prísľub výrobcu, že v prí-
Záruka - příslib... no nevím. Podle selského rozumu záruka je od slova ZARUČIT, nikoli slíbit. Takže výrobce po dobu záruky RUČÍ za bezporuchovost a bezchybnost. Ovšem jaká je praxe, víme všichni.
31.10.2013 | 19:12:56 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Thalia vs BMW
Myslím že i samotný výrobce to nebere jako přísahu..naopak znám auta které v záruční době se tak nějak doladila a pak léta sloužila úplně bez problému.¨
A nejednalo se o nějaké laciné krámy ale auta celkem slušných značek v cenách v rozmezí od 700-1 500 000 Kč.
31.10.2013 | 20:19:06 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Thalia vs BMW
Záruka,garance platí u aut stejně jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy do záruky nespadá po zákonem stanovenou (nebo dobrovolně výrobcem deklarovanou i delší) dobu běžné opotřebení a vady vzniklé nesprávným používáním, nebo zaviněné třetí osobou nebo vyšší mocí. Cokoliv ostatního je povinen výrobce(prodejce) odstranit nebo vyměnit nebo vrátit kupní cenu (to udělá zpravidla ale až po prohraném soudním sporu). Že se často brání plnit svoji povinnost je věc jiná a že lidé občas reklamují nesmysly na které skutečně nemají zákonný nárok zase věc další. Každopádně není to žádná věda, ale od 1.1.2014 se tato pravidla s novým obč. zákoníkem opět trochu mění ve svých parametrech.
01.11.2013 | 09:05:17 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
polepy aut
Facemotors.eu - BMW X5 - color change (vinyl wraps car)
http://www.youtube.com/watch?v=K8BSBAgkek4&feature=player_embedded
09.06.2010 | 14:21:22 | facemotors Reagovat
Františku, ale ta Octavia ti leží těžce v žaludku viď?
27.05.2010 | 20:00:43 | Reagovat
:-)))
Pánové pročítam si zdejší diskusi, a přijdou mi vaše názory někdy více jak zcestné, Thalie opravdu není S-classe an Maybach ani Porsche ani tang a ani Volvo FH16.. ano nejdříve si zhodnotím co chci a pak podle toho si uvědomím co kupuji. Vaše názory mi přijdou ve smyslu..koupil jsem si žabky na pláž a vyrazil jsem do rozvodněné řek a ejhle ono do nich teče..ano teče protože na to nejsou určeny.. a to že Renault je nespolehlivý ano je.. ale stejně nespolehlivé jsou škodovky VW Audi i Mercedesy... já si Thalii koupil rád protože vím že ji za tři roky vyměním za nové auto a rozhodně nechci jezdit v deset let staré Ochcávce, která sice byla do té doby bezporuchová ale už má něco za sebou... občas se zamyslete to co píšete a zda to má smysl a hodnotu napsat.. Thalia druhé auto nebo auto na městský provoz tak na cca 10-15tis ročně to je její účel a předpoklad pokud jej někdo přesahuje a tak může počítat s vyšší kazivostí.. a co se týče rychlosti ..ano možná nejede 200 možná je nad 150 nestabilní ale nejvyšší povolená rychlost je 130, takže kdyby mělo auto v téhle rychlosti omezovač nemohli byste říct ani slovo... vlastně by to bylo stejné jako kdyby vám někdo rozbil úsměv za to že jste mu vykradli byt....jen to chce používat to co máte v hlavě a pokud je tam lautrnic tak si kupte deset let starou Ochcávku a říkejte jak jste vydělali a jak je to skvělé auto.. vlastně co byste chtěli od patnáct starého golfa...
27.05.2010 | 18:56:48 | František Reagovat
ono v podstatě "jakýkoli" elektronický obvod se nechá změřit osciloscopem, tudíž i ABS , které kontroluje elektronika je měřitelné, samozřejmě ne z pohledu funkčnosti brzd, ale charakteristiky el. obvodů , což tu funkčnost zabežpečuje.Pár let elektrotechniky a třeba se budeš vyjadřovat rozumně.
07.04.2010 | 21:21:18 | Reagovat
ty jsi fakt magor, kdo tady mluví o ABS?Já?O tom jsi psal jen ty.Opravdu nevím o co ti jde.už jsi někdy zkusil přiznat, že nejsi nejchytřejší a pravdu může mít i někdo jiný?
07.04.2010 | 21:17:58 | Reagovat
jikrman
Kdyby Thalia neměla pozink, těžko by dávali záruku na kastli 12 let. Naproti tomu Chevrolety mají záruku 6 let, z čehož je zřejmé, že se na antikorozní ochraně karoserie šetřilo a pozink tam opravdu není.
07.04.2010 | 21:08:47 | marne Reagovat
Tak Brno nebo Horažďovice? Rozhodni se.? :-) Co tím osciloskopem zjistíš u ABS, co diagnostika nepoví, to mě osvětli, děkuji.
07.04.2010 | 20:56:40 | Radek Reagovat
nevěřil jsi, zavolej si tam uvidíš.s tebou nemá cenu se bavit viď.Pokud budu volit tvůj styl , se zaujatým hovadem se rozumně rozmlouvat nedá.
07.04.2010 | 20:32:55 | Reagovat
Cituji: "Možná fantasta jsem , ale dojeď si do Brna a nech sí tam udělat repas.Ráno dovezeš, odpoledne odvezeš, ale za ty ceny co jsem psal ( jedná se o trojkové BMW ).". Napsáno 6. dubna 2010 09:09 . Horažďovice jsou od Brna dost daleko.:-)))
07.04.2010 | 20:27:41 | Radek Reagovat
Jsi opravdu amatér, osciloscopem právě zjistíš to , na co diagnostika nestačí, ty odborníku!!!
07.04.2010 | 20:16:32 | Reagovat
Anonym
Nevím, k čemu bude osciloskop u např. ABS, když někdo odpojí kontrolku v palubovce. To samé lambda sonda, atd. . Docela by mě zajímalo, co se opravuje v autoelektrice jinak než výměnou, aby se zajistila funkčnost. NIC. Protože odejde nějaké např. čidlo nebo tišťák snad letuješ pájkou? Tak který je teda ten servis v Brně, co repasuje čerpadla za den. Vyklop to, když jsi o tom tak zasvěceně mluvil.
07.04.2010 | 20:12:25 | Radek Reagovat
ten servis je v Horažďovicích
07.04.2010 | 20:05:03 | Reagovat
No nevím komu co říká diagnostika.Ten co viděl vag na feldu někde v garáži se už považuje za odborníka.Pokud mluvíš o stavu elektronických součástí , tak jistě víš, že ani diagnostika dost často nic neřekne.Pokud by jsi měl něco vědět o jejím stavu , pak je tu asciloscop adalší věcičky.Diagnostika je pro dnešní fachmany servisáky , co neopravují , ale mění!!!!Ale ty se jistě v elektronice vyznáš a v celku jednoduché měření osciloscopem máš v malíku.Mě se opravdu hrozně líbí diagnostiky s jejich blíže nespecifikovanými závadami.....
07.04.2010 | 19:52:25 | Reagovat
Pokiaľ niesi totálny buran tak stočený voz nekúpiš. Vysvetľovanie by bolo nadlho.
07.04.2010 | 19:46:59 | Matúš Reagovat
Thálie nikdy pozink neviděla,alespoň ne v první generaci.Viděl jsem Clio 99+ se shnilýma zadníma lemama a více Meganů 96+ navíc i s děravými prahy.Takže jaký pozink??Aveo ho nemá též,to jsem zjišťoval přímo u dealera...
07.04.2010 | 19:14:27 | jikrman Reagovat
Anonym
Právě diagnostika není o tachometru, na kterým bude natočeno cokoliv. Tento údaj se dá změnit i v RJ. Ale jde o jinou věc, a to především o stav důležitých elektronických komponent vozu. Ale je zjevné, že diagnostika ti nic neříká. A hlavně pořád čekám, ve kterém servisu se dělá repas čerpadla na počkání.:-)
07.04.2010 | 19:00:26 | Radek Reagovat
pro Matůše
No nevím , ale dle mého názoru , pokud nestáčí tachometr ignorant, tak ti nějaká diagnostika moc nepomůže!!!!!!!A pokud jde o to hanbení , tak to spíš mluv o těch , co by se styděli za thálii.Protože majitelé thálií ji rozhodně nekupují aby se chlubili, ale proto , aby měli auto , která jim bude sloužit a ne oni jemu, jak to obvykle bývá u "dobrých " kupů z bazarů.Třípísmený baraz má ceny hodně dole , protože prodává šunky a osttní aby se uživili se musí zákonitě podřídit, takže vr výsledku je jedno , do jakého bazaru jdeš.Pokud tam nemáš jo dobrého kamaráda, který alespoň něco málo ví o historii auta , tak se kup nevyplatí.Stočené se už dováží a pokud jsi koukal na ty jako servisní knížky, tak pár razítek jednou barvou a zaškrtaný plný servis , tak to je k smíchu.Navíc servisku dnes za pár korun koupíš na co chceš.
07.04.2010 | 18:39:00 | Reagovat
Bože ,
Jirko věřím,bože. Mám tam taky recenzi a zkušenosti otřesné, ale sem to psát nebudu, zase by někdo začal prudit, můžeš si to přečíst v té mojí recenzi.
S korozí problém nebyl (vyjma tlumiče výfuku, ale to bych řekl je v normě), ikdyž u Sierry vydržel nesrovnatelně víc.
Přední blatníky jsou plast a začalo hnít víko motoru zevnitř v místě uchycení k závěsům po cca 5-ti letech, jinak nic.
07.04.2010 | 16:30:40 | Vašek Reagovat
S tou korozí to bude stejný jako u Clia II a to se dělá od 1997 a žádný jsem nahnilý ještě neviděl.
07.04.2010 | 16:24:27 | Jirka Reagovat
Bože a ty tomu věříš co tady kdo napíše?Bože to musíš bejt hodně naivní.
07.04.2010 | 16:17:46 | Jirka Reagovat
To Jirka
Tak ty jsi nikoho neslyšel si na Thalii stěžovat? Zajdi do zn. servisu a budeš mrkat,nebo jen stačí mrknout do rcenzí na těhle stránkách - bože.
07.04.2010 | 14:50:04 | Vašek Reagovat
marne
Tak to jo
07.04.2010 | 13:54:18 | Reagovat
Hniloba
Ja tiež veľmi neverím, žeby Thalia nebola po 12 rokoch ani trošku zhrdzavená. Nám Passat začal hniť cca po tých 12 - 13 rokoch a to stál vo svojej dobe toľko, čo dnes 5 Thalii. Ale možno že sa antikorozna úprava za 13 rokov zlepšila natoľko, že dnes už nehnijú ani lowendy. Najlepšie počkať aspoň do roku 2013, kedy už budú mať aspoň tie prvé kusy 12 rokov.
07.04.2010 | 13:53:47 | Matúš Reagovat
anonym
Záruka se vztahuje na prorezivění karoserie zevnitř ven a ja podmíněna každoroční kontrolou karoserie po celou dobu záruky. Renaulty mají, pokud vím, oboustranný pozink, tak předpokládám, že tak brzo hnít nebude.
07.04.2010 | 13:51:40 | marne Reagovat
marne
Ahááá,tak to sem nevěděl
Že by se vracely k trabantovskejm praktikám??
Ale za těch 12 let mi neřikej,že na ní nic hnít nebude...
07.04.2010 | 13:47:13 | Reagovat
anonym 13:36
Blatník ti u Renaultu určitě hnít nebude, protože jsou z plastu.
07.04.2010 | 13:42:51 | marne Reagovat
Znám osobně 2 lidi, co mají Thalii několik let, najeto přes 100 000km. Oba jsou strašní řidiči, jeden je naprostý řidičský antitalent, druhý jezdí styl brzda plyn a nikdo z nich neměl s autem problémy, což nechápu už jen kvůli jejich vrozenému talentu likvidovat auta.
07.04.2010 | 13:40:19 | marne Reagovat
marne
Mi neřikej,že když za 11,5 roku přijdeš do Renaultu,že ti začal hnít blatník,tak ti ho zadarmo vymění a nalakujou... -tomu moc nevěřim.Bude to možná dobrej reklamní tah,ale skutečnost si myslim,že bude trošku jiná...
07.04.2010 | 13:36:36 | Reagovat
Thalia má podstatně lepší výsledky v nárazových testech, než Aveo a má 12 let záruku na kastli oproti 6 rokům u Chevroletu, tudíž i lepší antikorozní ochranu, což nejsou jistě zanedbatelné argumenty.
07.04.2010 | 13:33:57 | marne Reagovat
suma
Tak zase u novýho auta se s častejma návštěvama servisů tolik nepočítá.Rodiče bydlí v Praze,kde je v jejich okolí Chevrolet servisů dost.Nevim,co je lepší,jestli Aveo,nebo Thalie-v ní sem nejel,tak nemůžu posoudit.Ale Aveo mě docela mile překvapilo.Ta 1,4 16V-souhlasim,neni to bůh ví jakej závoďák,ale zase maji najeto necelých 5 tisíc KM,tak si myslim,že by se ještě mohla rozjezdit.Ale musim říct,že když sme jeli na chalupu,tak sem jí po dálnici zkusil,a tachometrových 200 jela-víc ne.Ale musim říct,že v tý rychlosti sem začal být docela dost nejistej,už tak neseděla,jak bych si představoval,a docela rychle sem ubral na cca 135-140km/hod.Co mi taky překvapilo,že ty Avea vůbec nemaj krycí plech pod motorem... -prostě některý nedostatky sou docela divný...
07.04.2010 | 12:45:27 | Reagovat
Aveo mohu mít za stejnou cenu jako novou thálii, to znamená neco málo přes 160.000 hotově.Ale radši upřednostnuji thálii.Má sice chudší výbavu v základu , ale chevrolet servis opravdu nic moc.Malá síť servisů , neskutečné čekací doby na díly , minimum replik a ceny , rendlík je na tom opravdu líp.Je pravda že motory se zlepšili oproti prvním 8v , ale i tak svezl jsem se a nijak mě to neoslovilo.Na přístup k zákazníku se nedá v autosalonu nic říct , ale jezdit 100 km do značkového servisu , to opravdu ne.Kdyby jsem bydlel za rohem , možná by člověk přemýšlel jinak , ale i tak čekat na každou drobnost 1-2 týdny....
07.04.2010 | 12:23:40 | suma Reagovat
Ešte že existujú aj ľudia, ktorí sú schopní sa pohádať kvôli Thaliam a C1 za 7 litrov. Potom si normálny človek môže v kľude dovoliť za tú istú cenu trebárs tú Toyotu 4Runner, BMW 5 alebo Peugeot 607. Ale to už by nebolo nové auto a hanbili by sa pred susedmi. Alebo by si vkuse namýšľali, že kúpili stočený šmejd. Pritom zájsť do servisu a napojiť auto na diagnostiku ich nenapadne. Nehovoriac o zdravom rozume, napr. pri pohľade na deravé sedačky " Passatu 98 s 80 tis. km " z AAA Auto. O tom, že lepšie kupovať od súkromníka ktorý mal viac áut ani nehovoriac. Aspoň dvíhajú ekonomiku. Aj keď treba uznať, že nájsť solídne auto za cca 6 - 7.000 Euro tiež nie je až také jednoduché a chce to čas, prípadne známosti. Ale dá sa to.
07.04.2010 | 12:18:15 | Matúš Reagovat
Taky jsem neslyšel,že by si na Thalii někdo stěžoval.Nejvíc ty co jí nemaj a nikdy v ní neseděli.
07.04.2010 | 12:06:15 | Jirka Reagovat
Zase samej anonymní odborník,kterej v tom ani neseděl.Tisíc reklamovanejch Thalií,na to jsi přišel kde?
07.04.2010 | 12:02:48 | Jirka Reagovat
Nevim,ale já mít cca 210.000,a chtěl bych nový auto,tak bych si vybral Chevroleta Aveo -sedana,1,4 16V,v základu el.okna,centrál (bez dálky),klima,rádio na CD/MP3,a co se mi docela líbí,tak anténa zabudovaná do zadního skla,a má výbornej signál.Cena 214.000,-kč.Maj ho rodiče,kupovali funglovku,a myslim si,že za ty peníze je to "slušný" auto.Akorát sem myslel,že budou třeba i zrcátka v barvě,ale nebyly.Jen nárazníky.Ale za ty prachy -člověk nemůže chtít všechno...
07.04.2010 | 12:02:14 | Reagovat
Koukl jsem na ceníky, tak C1 je za 207 za hotový, thalia 165 v Humpolci.Tak miniauto za ty prachy ?
07.04.2010 | 11:47:33 | Reagovat
Nestraš, jeden kolínský "šmejd" proti tisíci reklamovaných Thálií? To o něčem vypovídá. Neslyšel jsem jinde, že by si někdo na kolíňata ztěžoval. A pokud potřebuje kufr, není to samozřejmě správná volba, ale to snad vidí, ne? Potom určitě lépe Sandero, nebo Logan.
07.04.2010 | 11:02:25 | Reagovat
Tak c1 je opravdu svými užitnými vlastnostmi někde jindě než thálie.Viděl jsi kufr?jestli jsi tedy vůbec našel.Jezdil jsem v malé kolínské toyotě hodně dlouho a nešel bych do takové tašky ani náhodou.A kvalita c1 je dle tebe vpohodě?Ten malý kolínský šmejd skončil nakonec vrácením.To jen o kvalitách jiných vozů.
07.04.2010 | 10:02:46 | Reagovat
Nebo -co nelepit fólii,ale nechat je v lakovně nastříkat nějakou matnou barvou-jako na způsob plniče?? Ani nevim,jestli něco takovýho vůbec je...
07.04.2010 | 09:42:16 | Reagovat
7. dubna 2010 | 09:39 | Anonym
No jo,ale myslim,že origo se snad na fábku ani neprodávaj...
07.04.2010 | 09:40:57 | Reagovat
jo jo, všechno co se na auto dodatečně nalepí, se časem odlepí :-)) Trpět to bude, v létě na slunci měknout a roztahovat se, na mrazu zase tvrdnout a smršťovat se, až to popraská, a na krajích se začne loupat. Potom zase může být problém to sundat, protože když to držet má, tak to nedrží, a naopak, když to chceš sundat, drží to jak sviňa. Osobně nemám samolepící věci rád. Pokud by to bylo originál, pak ano. Tam se používají kvalitnější hmoty, taky je to dražší. Ale dokupované made in polland, China, apod, do toho bych nešel.
07.04.2010 | 09:39:46 | Reagovat
7. dubna 2010 | 09:22 | Anonym
Ale strhnout by potom jít měly,aby se daly nalepit nový,ne??
Myslim,že na tý bílý by to nemuselo vypadat špatně.Mám kombíka,tak mám fólie jak na zadních oknech,tak na těch menších okýnkách nad kufrem,tak myslim,že to bude pěkný.Uvažoval sem i o těch karbonových,ale černý asi budou lepší-i cenově.Karbonový sem našel za 1300,a klasický černý za 490
07.04.2010 | 09:38:30 | Reagovat
polepy jsem měl na minulém autě.Vypadá to pěkně , udělá si to při troše šikovnosti každý.Jen mé autíčko stávalo často na prudkým slunci a po pár letech to na nich bylo znát.
07.04.2010 | 09:22:02 | Reagovat
anonym 7:41
Co třeba skvělý Citroen C1?
07.04.2010 | 09:21:14 | Reagovat
Zdarec-palec,lidi nemáte někdo zkušenosti s polepem B a C sloupků?Chtěl bych si objednat takový ty černý polepy (mám bílý auto,tak by to nemuselo vypadat blbě,a i jako ochrana laku si myslim,že je to dobrá věc),ale bojim se,jestli to i "obyčejný" člověk zvládne nalepit,aby to nějak vypadalo...
07.04.2010 | 08:45:50 | Reagovat
Nechcem rýpať, nech Vám slúži,
akurát, či ste si položili otázku, PREČO je to také lacné... .
Jasné, ak potrebujete iba fúrikovať a nosiť sem-tam cement a podobne, bohate stačí...
Ale ak si pozriete prepad ceny, ak už ste pri tom, tak spolu s kórejskými, čínskymi autami sú Thálie, s Loganmi, tiež v čele prepadu cien...cca 70 % za 2-3 roky... /ale až budete tŕpnuť, kedy sa Vám zaseknú zadné bubny, napr....., bude obyčajne neskoro./ .
A nemylím si, že by tí všetci lekári, architekti, podnikatelia, aj bežní zamestnanci chceli robiť zo seba frajera..., žeby "podľa seba, súdim Teba?"
07.04.2010 | 08:41:26 | ľuboš Reagovat
Tak nabídni!
Jo , tak mi nějaký jiný nový nabídni za cenu 165.000,- samozřejmě za hotový , ne nějaký pochybný akce na leasing.A k tomu srovnávání , srovnávat 530 bavora s thálií, to může opravdu jen magor.Kolik stál nový?O tom se bavíme, že thálie je nová za výše uvedenou cenu.A za tu nabídne opravdu dost.Kolik stála před pár lety v základu ?300?Do toho bych nešel , ale dnes za těch podmínek v pohodě.Už jsem ji objednal.A že se tobě nelíbí ?To mi je vcelku úplně jedno, chtěl jsem zkušenosti uživatelů , ne frajerů co všude kolem jen nadávají.Měl bys být rád, že se prodávají thálie, pokud by měl každý baworáka, nebo teda teréní toyotu ,těžko by jsi pak byl za takovýho frajera , jak se považuješ.Já po přečtení několika smyslplných recenzí , a zkouknutí několika tv testů ( a nejenom v češtině) si myslím , že mi bude sloužit vcelku dobře.Samozřejmě nbudu mít sedínku v kůži jako jiní , ale budu mít nové a budu spokojený.Reputace fiatů je hrozná , ale já ho měl a byl jsem nad míru spokojený .Tady se nadává na rendlíky , ale znám spoustu lidí , co nikdy jiné auto neměli a nové bude opět renault.To je pro mě směrodatnější , neř nějaké nesmyslné srovnávání nesrovnatelného.Dokonce hodně z nich uvažuje o nové thálii jako já.Ne každý touží po starý teréní ojetině.Tu někdo jistě rád prodá po 3 letech za míň jak polovičku a bude spokojený , že nějakýmu týpkovi v ČR udělal radost.Vraťte se konečně na zem......
07.04.2010 | 07:41:36 | Reagovat
I jiné nové může být lepší, než tento turecký zvratek. A nemusí být ani dražší....
06.04.2010 | 23:35:08 | Reagovat
už jsem nechtěl reagovat, ale psaljsem , že nepotřebuji na cestu do práce a zpět lepší.Mě prostě stačí a nemyslím si , že by to bylo tak špatné auto za ty peníze.Netvrdil jsem, že toyota za pulmega je horší.A pokud jde o auta roku, vše bylo poplatné době.Z dnešního pohledu je vše jinak , ale v 85 bylo auto roku třeba uno a jak šlo panečku na dračku.Dnes by každý ohrnul nos, ale tenkrát ........A ne všichni novináři jsou uplacený.Každý má svůj názor a zkušenost.Já vám ten váš neberu.Já vím co potřebuji , tak proč platit nekolikanásobně víc, když to nepotřebuji.Vy si asi těžko domů budete kupovat nekolikaprocesorovou riskovou mašinu s raidovým polem za statisice, staší vám obyčejný noťas za desítku či podobné pecko za pár korun .Stejné to je i u aut.Proč zbytečně přeplácet,když to nikdy nevyužiji.A nové je prostě nové,.Nebo staré je snad lepší?
06.04.2010 | 22:21:59 | Reagovat
To: Anonym: Na 2,2HDi stojí turbo
v aut. servise, so zárukou cca 55.000 SKK. Takže je drahé. Repas turba, ani čerpadla na počkanie..., fakt nepoznám.
P.S. Odhliadnuc od toho, že novinári sú PLATENÍ od reklamy, tak papier znesie veľa. Predstav si, že aj také Fiat Tipo, Opel Omega, Ford Mondeo boli autá roka, o PREPADÁKOCHtypu Alfa Romeo, al. Alfasud ani nehovorím... .
A ak si naozaj tak dobre platený, čo Ti prajem, že namiesto NOVEj Toyoty si radšej kúpiš NOVÚ Tháliu ... teraz Ťa citujem, tak by som radšej od Teba tú elektroniku NECHCEL.
Prečo: Pretože technika v Toyote je min. 1-2 generácie PRED Tháliou.
A ak nejaký technik dokáže uveriť nejakým kecom novinárov a nejakému pochybnému plátku a "oceneniu".... tak si na smiech...
/ iba dodám, že pri priemernej rýchlosti 63 km/hod, mám na 2,2 HDi v ťažkej kraksni 607 spotrebu pod 5 litrov, ak jazdím na úsporu. Ak bez obmedzovania sa, tak 5,7-6,6, ale to už by slávna Thália žrala rovnako...
A ak novinár napíše, že "príkladný komfort a jazdné vlastnosti...", pričom možno tí istí novinári sami napísali, že Thália je určená pre NENÁROČNÝCH motoristov a zlé cesty... ..., tak by si si mohol uvedomiť, že si robia iba svoju prácu....
06.04.2010 | 21:50:55 | ľuboš Reagovat
anonym 21:47
Tak se podívej do zrcadla, blbče
06.04.2010 | 21:50:22 | Reagovat
Ano, nejlepší auto na banánových trzích. V porotě byli: Dva orangutani, jeden šimpanz, gorila, makak, a pár poloopic. A ten elegantní dizajn, ten fakt frčí. Větší hnus jsem neviděl.
06.04.2010 | 21:47:29 | Reagovat
zkus přečíst třeba tohle,to byli asi taky dle tebe netechničtí pitomci , co ničemu nerozumí, tak jako ty, viď?opravdu ale nechápu, že s tebou ztrácím čas.
AUTOBEST 2009 pre Renault Thalia
09. 12. 2008 15:14 | Autor: Tomáš Neuschl
Nový Renault Thalia získal titul „AUTOBEST 2009” udeľovaný medzinárodnou porotou Autobest. Výročné ocenenie je udeľované najlepšiemu vozidlu na rýchlo sa rozvíjajúcich trhoch – Bulharsko, Česká republika, Cyprus, Chorvátsko, Grécko, Macedónsko, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Turecko a Ukrajina. Porota Autobest je tvorená 15 motoristickými novinármi z týchto krajín.
Porota ocenila predovšetkým kľúčové silné stránky Renaultu Thalia, ktorými sú elegantný, status podčiarkujúci styling, objemný batožinový priestor, nízke prevádzkové náklady a príkladná spotreba paliva (ekonomická prevádzka vozidla), rovnako ako komfort a jazdné vlastnosti. Voľba porotcov Autobest, z ktorých 10 udelilo Thalii prvé miesto, podčiarkuje dôležitosť tohto modelu pre región reprezentovaný 300 miliónmi obyvateľov. Thalia je výsledkom medzinárodnej spolupráce jednotlivých vývojových oddelení Renaultu a jeho návrh rešpektoval očakávania spotrebiteľov na týchto trhoch.
Nový Renault Thalia ilustroval svoju vzorovú spotrebu počas Renault Thalia Eco-Challenge, uskutočnenej v septembri v Turecku. Dodržiavaním pravidiel eko jazdy sa účastníkom akcie podarilo dosiahnuť na Renaulte Thalia dCi spotrebu len 3,15 l / 100 km, čoho ekvivalentom sú emisie CO2 85 g/km. Renault Thalia prešiel dráhu 1430 km pri priemernej rýchlosti 63,6 km/h a v cieli mal ešte stále 8 litrov paliva postačujúcich na ďalších 250 km. Na základe toho je možné klasifikovať jeho dojazd na neuveriteľných 1700 km. Výsledok bol certifikovaný tureckou nezávislou certifikačnou agentúrou OTAM a nezávislým odborníkom.
06.04.2010 | 21:33:06 | Reagovat
Bosch servis, ten znám já. Ve většině evropských aut je Bosch, kromě francouzských pekáčů s Delphi korunované elektrikou Sagem a kosočtvercem na kapotě. Ve kterém servisu zrepasují čerpadlo za den? Čekám na odpověď. Co se týká vytuněných, to je evidentně tvůj případ, protože tunit terénní auto je nesmysl, že.
06.04.2010 | 21:25:28 | Radek Reagovat
máš pravdu , že zbytečná.Nám to čerpadlo prostě zrepasovali, asi jsou i jiné firmy než znáš ty.Máš svou pravdu a o jinou nestojíš.Opravdu nemám tolik času , abych se zde dohadoval o nesmyslech.Už to tu vzdalo spousta lidí , co na tohle nemá náladu.Jestli myslíš, že nemám technické schopnosti , tvůj názor.Vyvracet ti to nebudu, sice nevím jak to můžeš posoudit , ale opravdu se musím smát.Asi bych se neživil tím , čím se živím, a ne tak dobře.Docela by mě zajímaly tvé schopnosti.A opravdu jen nakonec, má volba není daná tím, že namám na jiné , klidně i na toyotu a klidně novou, ale prostě o ni nestojím.Nepotřebuji dělat frajeras vytuněnou károu, potřebuji auto jen na cestu do práce a z práce , nic víc.Takže si tady na fórech hoň své ego.Nebo lépe založ si své , to bude nejlepší.Jak jsem psal, nezbývá než poděkovat za kvalitní rezenze, které tu lidi chtějí číst, ale to není tvůj případ.
06.04.2010 | 21:16:30 | Reagovat
Opravdu jsi prostě mimo. Čerpadlo se repasuje VÝMĚNNÝM způsobem, to znamená, že vymontují tvé poškozené a namontují JINÉ, stejného typu, opravené, čili za 1 den to stihnout vyměnit, nikoli opravit. Turbo za 29.000kč je Garret, jestli vůbec víš, co je to za značku a co je v Bramboře z prvovýroby. Pochopitelně nebudu chodit do aut. servisu, nejsem blázen, to nedělá prakticky nikdo, kdo je po záruce, protože identický díl od stejného výrobce bez loga automobilky stojí x-krát méně. Bramboru jsem po 2 letech vyměnil za Toyotu 4Runner (2007). Když jsi si s tatínkem nedokázal sám najít slušný auto, i se známými, co se tím zabývají 15 let, to dost ukazuje na tvé chabé technické schopnosti a znalosti, čili debata zbytečná.
06.04.2010 | 18:25:33 | Radek Reagovat
pro radka
Tak to víš asi prd ty.Bylo to čerpadlo a ráno na osmou se tam dalo a ve tři bylo k vyzvednutí.Z tvých příspěvků na jiných vláknech jsi opravdu moc "chytrý" a hodně zaujatý.Mám zkušenosti z obou táborů.V rodině se dva lidi 15 let živili taháním aut z venku,pár jsme si jich s tatíkem také pořídíli , ale dnes po všech zkušenostech radši novou thálii.To že nějaký " borec " přesedlal ze 120 na ojetýho bawora z něj nedělá odborníka , za kterého se ty ,dle svých zde na serveru zveřejňovaných myšlenek určitě považuješ.Más svůj názor , máš na to právo , ale stejně i druzí .A ty ti rozhodně nenadávají .I to něco vypovídá o tvé úrovni.Ale dost , končím zde jako mnoho jiných , protože diskutovat se dá jen na úrovni a o smyslplných věcech.Lidi co sem chodí zajímají věci ohledně thálie a ne rady typu " kup ojetou šunku , třeba budeš mít štěstí abude nějaký rok sloužit".Proto sem lidi opravdu nechodí.Tobě už to psalo hodně lidí , ale koukám , že to asi nepadlo na úrodnou půdu.Takže já si svůj nároz nechám příště pro sebe, jen nezbývá poděkovat pár jedincům , co sem napsalo opravdu použitelné věci hlavně o tom , o čem se zde mluví a to o thálii.Jen na okraj, 20 Mlet se živím elektronikou a tam se také prodává hodně ojetých PC.Rozhodně bych žádnému známému nedoporučil koupit staré PC v bazaru, ještě navíc z venku z nějaké firmy , kde běhalo pěkných pár let od rána do večera.Něco jiného je, když bude od souseda, ktarý byl dvě hodiny v týdnu na netu.Ale i tak , nové je nové a to platí jak v elektronice, tak u aut.Na tom ani ty nic nezměníš.Jo a pokud do svého BMW cpeš neznačkové repliky (jistě velice kvalitní) a to podle tvé uvedené ceny děláš , tak potom nevím co máš proti thálii!!!!!!!!!
06.04.2010 | 18:13:34 | Reagovat
Repas za 1 den?:-)) Nejsi fantasta, ale jen o tom prd víš. Měl jsem BMW 530d (2003) - viz moje recenze, naštěstí jsem to nepotřeboval, ale cena NOVÉHO turba je 29.000kč vč. DPH, pominuli to, že repas turba je prakticky nemožný, jen je možné zatuhlé turbo rozhýbat v ceně kolem poloviny turba nového. Vstřikovací čerpadlo se repasuje výměnným způsobem, cena opět kolem 15.000kč dle typu vozu. Takže tě jaksi jen někdo natáhnul.
06.04.2010 | 17:24:06 | Radek Reagovat
Héééééééj -Zase jedna vynikající recenze...
06.04.2010 | 09:45:04 | Reagovat
Možná fantasta jsem , ale dojeď si do Brna a nech sí tam udělat repas.Ráno dovezeš, odpoledne odvezeš, ale za ty ceny co jsem psal ( jedná se o trojkové BMW ).A co se týká zabraných leasingu , tak dvouletá auta, co třeba nabízel unicredit měla většinou nalítáno hooodně přes sto za ceny přes 200.Koupit auto po nějakým dealerovi, tak to snad ani ne.Já netvrdil, že je lepší jak auto za milión, jen že je lepší koupit nové , než za tu cenu hodně ojeté s nejasnou minulostí , co bude stát jednou tolik na opravách.Je lepší pořádně číst a pak reagovat, či urážet.Ale o tom jsem již psal.
06.04.2010 | 09:09:07 | Reagovat
A v bazároch je kopec áut vykúpených
priamo z leasingu....:)).
P.S. A Radek má pravdu. To sú už skoro ceny NOVÝCH dielov.
Pričom turbo a čerpadlo pri správnom použití a servisovaní sú prakticky večné..., no dobre, 500-až 1 mil. km v pohode. A viac....
05.04.2010 | 21:56:24 | ľuboš Reagovat
To: Suma: Porovnávate NEPOROVNATEĽNÉ::::))
A robíte ROVNAKÚ chybu.
Je najväčšia SOMARINA porovnávať neporovnateľné. Nemôžete sa predsa rozhodovať medzi jazdenkou, ktorá v základe ako NOVÁ stojí cez milióm a novým, ktoré stojí 160-200.000,- .
Ak mám možnosť si kúpiť TO I ST É auto, akurát, že tam bude o 10-20.000 km na tachometri viac, ako na "novom", za polovičnú a NIŽŠIU cenu, tak nevidím ani JEDEN-JEDINÝ dôvod.
P.S. Poobzerajte sa po leasingovkach. Autá v ZÁRUKE, so serviskou, po 1-2 rokoch za 30-50% ceny s 6.000-50.000 km.
Napr. Vaša Thália sa dá kúpiť s cca 10-30.000 km, ročná od 3.000 eur...so zárukou. Pred rokom stála 6-8.000 eur. Fakt "super" kúpa...
Pojazdiť, vyhodiť.
05.04.2010 | 21:51:01 | ľuboš Reagovat
suma
Repas turba za 40.000kč, čerpadlo repas 20.000kč? To by mě zajímalo, kam na ty cifry chodíš fantasto.
05.04.2010 | 21:46:41 | Radek Reagovat
Přečetl jsem si toho o thálii hodně, spoustu přínosného a spoustu nesmyslů.Ségra ji má dva roky bez jediné závady ( najeto 35000 ).Sám jsem si ji také objednal.Měj jsem několik ojetin, i několik nových vozů ( služebních - jen škody ).Z vlastní zkušenosti musím říct, že ojeté už nikdy .A to byly vždy dovezené nejlepším kamarádem , takže nebyl stočený tach. a celkový stav daleko lepší než vraky v bazarech.Teď jsem se také díval po bazarech a auto kolem 5 let ve slušném stavu a za slušné peníze nekoupíte.Proč by někdo ( a hlavně u nás ) prodával auto 3-4 roky starý v perfektním stavu za slušnou cenu.Je to nesmysl.Možná někdo má štěstí a koupí "slušnou" ojetinu za přijatelnou cenu, ale takových není mnoho.Jinak dát 150.000 za 5 leté auto s pochybnou pověstí , to už ne.A články typu , co vydrží BMW nebo ford , tak si kuptě ojetýho baworáka a modlete se aby neodešlo turbo , nebo čerpadlo, to vás vyjde skoro jako celá ojetina.A repas?I to jsou taky dardy ( turbo 40.000 a čerpadlo 20.000).Takže koupě auta v základu za 165.000 za hotový ( autosalon Kudrna) , myslím , že není o čem přemýšlet.Zkoušel jsem i jiné značky, ale v mém případě vše hraje hlavně o ceně a jiné nabídky se ani nepřibližují , vše je jen na leasing.vlastně byla nabídka za stejnou cenu za hotový , ale byl to chevrolet aveo sedan, což myslím , že rendlík je lepší volba.A to že servis je takový či onaký.Jezdím do škodovky a servis je hrozný.Fiat ani nemluvím.Vše je jen o lidech , na který tam narazíte, ne o značce.A na to , aby mě auto dovezlo do práce a z práce a jednou za rok na dovču , proč ne zrovna thálie.Za totáče se předháněli zelináři a veksláci , kdo má lepší káru .Bohužel z diskuzí na tomto serveru , co se týkají thálií je vidět, že jsme moc daleko nepokročili.Nové je nové a vše záleží od kusu.Má nová rok stará služební škodovka je víc v servisu než na silnici.Třeba budu mít smůlu, třaba štěstí , ale rozhodně za ty peníze beru thálii, než jakoukoli ojetinu.A k těm co tu uráží, to je bohužel naše nemoc ,v davu či v anonymitě na internetu je každý hrdina,ale jinak ..............Jo a třeba garančka na fabku byla 4500 a na swifta dokonce 5500.nemyslím, že rendlíci jsou o tolik dražší, spíš naopak.Samozřejmě origo je drahý , ale to u každé značky.
05.04.2010 | 21:38:56 | suma Reagovat
Tyto ničím nepodložené hlášky mi taky dost vadí. I když je člověk samozřejmě ignoruje. Zajímavé je, že třeba na Balkáně jsou renaulty hodně vidět, řekl bych dokonce nejčastější značka. Přitom co jsem vyčetl z internetových diskuzí a zkušeností, úroveň tamnějších servisů je taková, že je dost blbé, když se třeba v Chorvatsku na autě během dovolené něco pokazí...Nebo na náhodném snímku z parkoviště v Rakousku mám 6 aut - 3 x VW a 3 x opel. Asi ti Chorvati a Rakušané nečtou české autorecenze...
04.04.2010 | 18:11:21 | fabian Reagovat
Anonym 15:16
Z čeho plyne ten tvůj názor,že Renault namá žádnou kvalitu ?Nemám renault,ale nesnáším,když tady někdo píše jen tak pro nic za nic.Pokud tento vůz vlastníš a máš s ním špatnou zkušenost,tak to napiš.Pokud ne,tak na tvoje nesmysly není nikdo zvědavej.
04.04.2010 | 17:30:48 | Reagovat
U Rencku se ale o žádné kvalitě mluvit nedá.
04.04.2010 | 15:16:03 | Reagovat
Sinter
Ty jsi stejný debžo jako ti, kteří hodnotí něco podle jedné zkušenosti a to kdo ví za jakých podmínek. Nevěříš, nevěř. Přidej se k tomu stádečku hlupáků, kteří se zaobírají měkkostí plastů a "někvalitou francouzů" :-))))))))))). Když ti napíšu, že mám na Thálii najeto po 4. letech 88000 km bez jakékoliv výměny čehokoli (jasně kromě oleje) tak mě jistě prohlásíš za lháře. Do toho a užij si to, můžeš si u toho i zaonanovat. :-)))
02.04.2010 | 08:01:00 | L.Kolomazník Reagovat
Mám stejný typ a motor. RV 2008 zatím najeto 18 tis km bez problému. Kvalita zpracování a jízdní vlastnosti odpovídají ceně. Za první prohlídkuv v Renault Kunovice jsem platil 580 kč a olej jsem si dával svůj. Naprostá spokojenost. Občas se může vyskytnout vadný kus u každé značky. Osobně mám špatné zkušenosti hlavně z vozy VW (vždy nové). další problém je spousta jakože řidičů, kteří neumí auto vhodně používat (hlavně nafťáky.).
30.03.2010 | 20:44:54 | Denda Reagovat
super voz
neverim,ze po 18500 km,len tieto zavady..ja som ho mal 5 mesiacov,najazdil na nom 6000km a bolo mi z neho na zvracanie.Hmm..mozem sa vsak spytat ,na rocnej prihliadke ste platili kolko?? len zo zaujimavosti
30.03.2010 | 20:32:06 | Sinter Reagovat
2-krat aby to pochopili aj policajti ,alebo zeby sam p. po......
30.03.2010 | 11:40:21 | brokro Reagovat