Recenze Renault Thalia
“za 7500E som čakal o mnoho menej, môžem povedať, že s autom som spokojný, ale ďalši Renault už nechcem”

Autor recenze: mato19tdi (23 let),
Bratislavský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,2 55kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:60 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,2 l/100 km Vloženo: 29. 7. 2012

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

spotreba
objemný kufor
tichý motor
síce lacné ale odolné plasty v interiery

Slabé stránky

neochota v značkovom servise
málo miesta na zadných sedadlách

Závady a opravy na autě

Závady na seba nenechali dlho čakať. Zhruba po 500 km malo auto problém naštartovať, motor sa dlho pretáčal a chytal po jednom valci. Auto som dal samozrejme hned do servisu do Renault Kestler v Bratislave. Den po odovzdaní auta do servisu mi volal prijímací technik, že pravdepodobne boli nespravne nastavené ventily, tak mi ich v rámci garancie bezplatne nastavili, trvalo im to 3 dni, auto som si prevzal v piatok poobede, v sobotu ráno som nevedel nastartovať, podarilo sa mi to na cca 5x. Pri ďalšej navšteve servisu sa technik tvaril ako keby som ho urazil, správal sa arogantne a neprijemne. Závadu zisťovali 4 dni a na nič neprišli usudili že to bude tým, že jazdím na krátke vzdialenosti, v tej dobe som chodil do školy 25 km tam a 25 naspat a to po dialnici, neskôr mi tvrdili že preinštalovalo software riadiacej jednotky motora, zavada sa prestala prejavovať asi na pol roka. Keď som sa vratil do Kestleru technik sa ma priamo opytal ci ma vyznam hladat tu zavadu. Po tejto vete som mu povedal, že u Kestlera som bol naposledy, skusil som ist do Istrosu na Vajnorskej. Tiež to nebola žiadna výhra, technik aspon priznal že vedia, že 1,2 motory maju tuto zavadu a maju problemy so štartovanim. Keď kontroloval priamo cez Renault ake prace boli vykonane na aute zistil, že ventily neboli vôbec nastavene a ani len diagnostiku na tom nerobili, čiže Kestler mal celu garanciu uplne v paži. Auto teda išlo opäť na diagnostiku, tento krat som bol pri tom, ventili boli uplne zle nastavene. V Istrose ich nastavili a zavada sa prestala prejavovat. Celkovo som servis navštívil asi 10x.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Ide o lacne auto a je to na ňom aj vidieť. Lacne materialy v interiery sa aspoň dobre umývajú. Predné reproduktory hrajú vcelku dobre, aj rádio je v pohode, len trochu dlho načítava mp3. Motor je do 100 km/h vcelku svižný a živý, ale to len do momentu kým nezapnete klimatizáciu, potom sa dá hovoriť už len o plynulej jazde. Spotreba sa pri normálnej jazde pohybuje okolo 6,2 l na 100km, ale stačí sa trošku posnažiť a pri opatrnejšej jazde sa da jazdiť aj za 5,7l. Prevodovka je podľa mňa skvele sprevodovaná na jazdu po meste, 5 stupeň sa dá zaradiť už pri cca 38 km/h a motor sa nedusí a pomerne slušne ťahá. Na dialnici je to už o niečo horšie. Pri 120 km/h točí motor cez 4000 otáčok, napriek tomu je pomerne tichý, spotreba je vtedy cca 6,5 l na 100km. S autom som absolvoval aj dlhšie trasy, bol som v Nemecku cca 1300 km cestu som absolvoval na 1x s 4 kratkymi prestavkami, v aute sme isli 2 osoby so zapnutou klimatizaciou, priemernu rychlost som mal 115 km/h, spotreba bola 6,3 l. Pri obsadeni 4 dospelimi osobami a plnom kufri cestou do Chorvatska sa spotreba pohybovala okolo 6,5 l. Bol som prekvapeny ako lahko auto zvladlo toto zaťaženie. Auto má pomerne vysoký podvozok, ja to hodnotím ako plus pretože je ako stavané na slovenské cesty. Jazda je pomerne pohodlná, motor je pri volnobehu takmer nepočutelný. V meste sa dá bez problémov zaparkovať. Na aute treba vychytať všetky muchy a potom sa dá hovoriť o spolahlivom dostupnom aute ktoré by malo stačiť malej rodinke.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Tak pravda že někdy se i nová věc moc nepovede.
U úplně nového auta nemůžu posoudit osobně protože jsem si ho ještě fungl nové nekoupil.
Ale někdy se stane třeba s elektronikou že i nová,se moc nepovede.
Pravda že většinou se jedná o blbosti..například jsem si koupil PVR které jsem musel po týdnu reklamovat protože to prostě nefungovalo.Ted už ho mám rok a jede jak má,ale někdy se to hold nepovede.To samé třeba PC já ho mám 4 roky,a kamoš to samé měl už dvakrát na opravě.Takže hold někdy je to bohužel smůla,a to bych mohl vyjmenovat spousty věcí například i varnou konvici..:D,tu jsem taky za měsíc měnil.Ted už jí mám tu samou rok a nemůžu si stěžovat.Ale to už nemá s auty co dělat tak to nebudu dále rozebírat:).
Ale bohužel někdy má člověk smůlu..:)

08.08.2012 | 14:35:31 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

V Trutnově je servis na jedničku

Psal jsem svou recenzi už dříve, ale doposud žádné problémy s autem nemám.Psal jsem též, že nefunguje dálkové zamykání, ale nakonec se ukázalo, že to byla moje vina, neboť bydlím na vesnici a v autě vozím všelijaké věci.A přitom se mi prodřel (nebo já sám jsem přetrhl)kabel k zamykání kufru, čím přestalo fungovat veškeré dálkové ovládání.
Servis mám v Trutnově a nemohu na něj naříkat (renault.autorn.cz/cz/ )Velice příjemný jak prodávající personál, tak přijímací technik na opravy.Auto bylo opraveno v dohodnutém termínu a po týdnu se mi na telefon ozvala paní z firmy Renault a chtěla na mě mé hodnocení jak personálu, tak uskutečněné opravy (forma testu se známkami od 1 - 5).Takže jak s autem, tak se servisem jsem plně spokojený.

01.08.2012 | 13:33:29 | Ladislav Hnyk  | 90.182.222.* Reagovat

RE: V Trutnově je servis na jedničku

Zapomněl jsem dodat.Když od vás v Trutnově převezmou auto na opravu, nabídnou vám po dobu opravy auto náhradní.Pokud na opravu čekáte, dostanete pití zadarmo (kávu, čaj, popř.nějakou limonádu).Dále mají ve smluvních podmínkách, že pokud je závada na silnici a zavoláte si jejich asistenční službu a závadu na místě neopraví, tak zase vám zadarmo půjčí vůz na dojetí.
A zase. Po každé opravě se paní z firmy Reanault ptá, zda-li všechno v opravně nabídli či jak byli příjemní (toto všechno mám od známých, protože zatím jsem služby od Renaultu nepotřeboval).

02.08.2012 | 17:40:12 | Ladislav Hnyk  | 90.182.222.* Reagovat

RE: V Trutnově je servis na jedničku

Ten pretrzenej/prodrenej kabl zamykani kufru je bolest thalii. Pokud je auto jeste v zaruce, mel by to servis resit zarucni opravou (pokud jste si ho vylozene nepretrhl sam). Mozna je lepsi casem nechat nejakym sikovnym elektrikarem ten kabl vymenil za nejakej trvanlivejsi (ale rekl bych, ze driv nebo pozdeji se stejne opotrebuje - je to tam nestastne reseno).

V Karlovarskem kraji ma dobre renome marianskolazensky Renault-servis. Ja tam tedy jeste na servis nikdy nebyl, ale vsichni z meho okoli si ho chvali. I mne v jedne veci (narozdil od Mudry ve Varech a Primo Caru v Chebu) vysli vstric (ac nemuseli) a byli velice ochotni a vstricni.

03.08.2012 | 07:23:41 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

já hledal značkový servis na auto ne dlouho. V praze v poho vyšší cena za práci než jsem našel v Příbrami na svou značku kde cena za práci v poho něco potřebuju neni probl. Na scootra jsem hledal servis dva roky a na motorku zatím ještě nemám i když jeden jakžtakž jde.

30.07.2012 | 21:07:10 |   | 92.62.224.* Reagovat

Na autě je potřeba vychytat všechny mouchy a jedná se o spolehlivé auto? A jak poznám, kdy už jsem vychytal VŠECHNY mouchy? Tys mě teda pobavil. Koneckonců, i na trabantu, když si vychytal všechny mouchy (bylo jich asi 75) tak byl spolehlivý. Než umřel věkem :-)Protože tak dlouho se vychytávaly ty mouchy. Chlape, jestli chceš spolehlivý auto, tak jdi do jiné značky a nechytej mouchy u renaultu. A nebo aspoň, když máš rendlíka rád, tak nepiš takový úsměvný hlouposti.

30.07.2012 | 20:03:46 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Co ses ještě dozvěděl v putice nebo u brány autovrakoviště? Možná by sis měl koupit jinou značku mozku než takhle blábolit.

31.07.2012 | 10:13:21 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE:

Kdo blábolí? Vychytávat mouchy na novým autě? Proboha, kde žijeme? V době škody 120 asi jo, ale dnes, jestli někdo napíše, že auto je spolehlivé když vychytáš mouchy, tak je mimo mísu. Auto je spolehlivé když ho koupíš a jezdíš a jezdíš a ejhle máš 100 000 a pořád jezdíš. Takže pro mozek si dojdi ty.

31.07.2012 | 16:29:57 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Ty blábolíš. Chytíš se poslední věty, která se zřejmě týkala těch odborníků v servisu a uděláš závěr, týkající se celé firmy Renault. To je právě závěr hodný totálního bezmozka.

01.08.2012 | 11:59:06 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE:

Jaký pán, takový pes ! Má naprostou pravdu, servisy renault to je naprostá katastrofa a vzhledem k tomu, že vozy renault jsou katastrofa jen o málo menší, je to vražedná kombinace. Netvrdím, že u jiných značek to jsou Einsteini, ale tady je to fakt přes čáru, rencek šetří naprosto všude, kde to zákazník nevidí, snad i na stravenkách pro "servismany" .

01.08.2012 | 14:21:51 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Ta věta se netýkala žádných odborníků a žádného servisu. Ta věta zněla "VYCHYTAT VŠECHNY MOUCHY A POTOM SE DÁ HOVOŘIT O SPOLEHLIVÉM AUTĚ" Opakuji znovu, zvláště pro bezmozka: Spolehlivé auto NEMÁ MOUCHY. Dodělej doma není spolehlivé auto, ale nekvalitně sestavený blitek za TVOJE peníze. Kvalitu renaulťáckých servisů neznám, protože renaulta bych si nikdy nekoupil.

01.08.2012 | 19:55:48 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: Sranda, Renaulta nemáš, ale papuľovať vieš... Až si kúpiš konečne auto, nové, tak

pochopíš,že skoro KAŽDE nové auto má svoje muchy..., je to rovnaké ako u hociktorého stroja,prvých pár mesiacov sa jednoducho musia vychytať muchy...

A je to úúúplne jedno,či kúpiš haraburdu za 100.000 eur,alebo za 5.000, ešte raz: úplne jedno.

01.08.2012 | 20:04:54 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Sranda, Renaulta nemáš, ale papuľovať vieš... Až si kúpiš konečne auto, nové, tak

Tak to je úsměvné :-), koupil jsem auto, mám ho 3 roky a žádnou mouchu jsem zatím nechytil (krom těch na přdním skle), dělám něco špatně?

02.08.2012 | 09:57:58 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Sranda, Renaulta nemáš, ale papuľovať vieš... Až si kúpiš konečne auto, nové, tak

Souhlas, a prosím majitele ojetin a nových renaultů, aby nemátli veřejnost. Kvalitní auto mouchy nemá. Proto je kvalitní. Nebo taky něco dělám špatně, že ani po 100 000 km nemám mouchy??? A luboši, papulovat můžu, protože narozdíl od tebe jsem si koupil NOVÉ auto (a bez much). Vy kteří jste to štěstí neměli, tak nedávejte za příklad vaše haraburdy. Skutečnost může být (ač je to pro vás neuvěřitelné) taková, že jsou auta, která se nekazí. A nemají mouchy, mravence, ani jiný obtížný hmyz.

02.08.2012 | 18:52:13 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: Sranda, Renaulta nemáš, ale papuľovať vieš... Až si kúpiš konečne auto, nové, tak

Možno je to tým,že iba o tých muchách nevieš..., až chodíš do of. servisu a nie si pri aute, tak kopec vecí sa rieši " bez hluku",tak,že o tom zákazník ani netuší...

Každá automobilka má manuál ako riešiť kiksy, , na každom aute počas záruky sa mení kopec vecí..., to, že Ty o tom ani netušíš, Tvoj problém, ale je to jednoducho tak.

Môžeš byť iba rád, že sa Ti nič nepokašľalo, ale to záleží aj od auta,kdenič nemáš, nemá sa Ti čo pokaziť...

03.08.2012 | 10:27:23 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

V istom smere mas pravdu, nove auto by nemalo mat muchy, ale nieje tak tomu ani u kvalitnejsich znaciek ako je VW, toyota atd.
Kazda automobilka ma na vacsinu modelov nejake zvolavacie akcie, pripadne opravuju nejake nedostatky z vyroby.

03.08.2012 | 10:03:15 | mato19tdi  | 192.168.10.* Reagovat

RE:

Ty komiku, uveď typ auta, které nemá nikdy mouchy, tzn. že se mohou zrušit servisy po celém světě :-))). Ach jo.

03.08.2012 | 11:47:07 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE:

U normálních značek (podotýkám ne u Renaultu, těch se to netýká), je servis na to, aby odstraňoval po garanční závady, řešil pravidelné prohlídky a údržby, bouračky, ev. vyjímečně třeba svolávací akce automobilky, opravy u starších automobilů, protože nic nevydrží věčně.
Servis na "chytání much a tahání peněz z majitelů" má jen renault a možná číňani.

03.08.2012 | 13:17:15 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Obyčejná honda civic, ty tragéde. Obyčejná toyota yaris, ty chytrolíne. Úplně lidové aygo,a třeba úplně normální bez much jezdící (už dlouho) Getz. A kydž chceš jít výš, porsche mého strýce, ani jeho předchozí pontiac taky neměly mouchy... to jsou věci... k neuvěření...mám pokračovat? Asi raději ne, jen bych nechtěl být v kůži někoho, kdo si za těžce našetřený prachy koupil nové auto, vychytával mouchy a až je vychytal, odejde mu "spotřebák" a až to opraví, je načase to prodat, protože je to starej střep. Já si ze svého auta zatím vyrábím starý střep opravdu pouhým ježděním, jinak na něj nepoložím ruku - a to doslova. Ani ho nemeju, je to moc práce. Nanejvýš v myčce. Nechci auto, kterému bych musel sloužit. Dost na tom, že mu nechávám měnit oleje a filtry. To je jediná cesta do servisu, kterou zná.

03.08.2012 | 15:49:14 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Ono je spousta nových aut,které se bohužel v některých směrech na výrobní lince nepovedly.
A až po koupi to člověk musí nějak vychytat,a nezáleží ani moc na značce.Například bych uvedl Škodu Fábii II,ale i u té není pravidlem že do 50Tkm je auto už v servise většinou kvůli banálním věcem.Například lanovody řazení,jednomu se sekly při 600Km v servise za 10 minut vyřešené.U Fábie se kterou jezdím jako služebním autem po 10Tkm.Je to pár měsíců co jsi jí koupil kamoš a nemá s tím žádné problémy.
Další co měl Golfa s roku 2009 tak ten měl po 20Tkm zvlněné kotouče.Ted má najeto skoro 3x více a už se to neopakuje.Ono je spousta aut,nebo spíše několik kusů od různých značek co se moc v některých věcech moc nepovedou.

05.08.2012 | 12:08:18 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Tak konstrukční závada se pravda může vyskytnout kdekoliv, jsou to jenom stroje vymyšlené lidni že. Viz Mercedes A a losí test. Problém u rendla je hlavně v tom, že se honí cena, tedy se šidí materiál i zpracování, používá se to nejlevnější z nejlevnějšího a automobilka si nízkou prodejní cenu kompenzuje prodejem velkého počtu origoš dílů za těžký peníz. další katastrofa jsou pak ta paka v servisech Renault, to by jeden zaplakal. sečteno,podtrženo pro zákazníka prodělek jak hrom.

06.08.2012 | 11:50:34 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

A to je zajímavý, že při dlouhodobých testech má nějakou masařku vždycky nějaké auto - větší nebo menší ale má. Navíc se liší výsledky testů rúzných společností na stejné typy - britské pojišťovny poruch x dlouhodobé testy x ADAC .... Takže zrovna vybraný kus nějakou tu mouchu někdy má a jiný zase třeba ne. Tak si nech ty bláboly o strýčkovi a o kamarádovi kamaráda, který niiikdyyy niiiic... a možná jezdí na třech kolech a ani o tom neví...prostě mouchy neexistujou :-)))

07.08.2012 | 16:03:07 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE:

Vyjmenuj mi konkrétní mouchy u těch konkrétních značek, které jsem ti uvedl. Až pochopíš, že se jedná o mouchy typu přepálená žárovka, vybitá byterie, zabouchlé klíče v autě, apod (i toto se zohledňuje, a protože jsi sečtělý, tak to jistě víš), což nejsou ŽÁDNÉ MOUCHY ale většinou chyba řidiče,nebo spíš řidičky, tak se můžeme bavit konkrétně. Pokud nic konkrétního nemáš, tak jen blábolíš a obhajuješ mr.ku s pí.ou ve znaku a kopeš kolem sebe "ti ostatní taky mají mouchy"... je to úsměvné.

07.08.2012 | 16:16:24 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

:-))) Najdi si to, je to zajímavé. Neberu ti tvoji hysterickou zášť vůči nějakému typu ale spíš mě baví tvůj boj za tebou vybrané bezporuchové typy ze systémového hlediska. Neexistují, víš? A věř tomu, pracoval jsem řadu let ve zkušebně, kde se zkoušely kinematické soustavy - pedálovky, zámky... s miliony cykly... pro různé A -dodavatele... a dvě "stejné" věci nejsou nikdy stejné. To je statistika s předvídatelným rozložením hodnot, jde o to, jak se ti to v konkrétním jednom autě sejde a jak se to používá. Ju? Tak čau.

07.08.2012 | 16:43:49 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE:

Nevím co Porsche nebo ta Toyota.Ale vím že třeba u Getze řešila kamoška asi 2x potíže s centrálním zamykáním,dále zaseknutá klika u spolujezdce.A to vše bylo ani ne do roku co to auto tenkrát koupila na Leasing jako nové.Od té doby co to opravili má pokoj.
Jen tam častěji odchází zadní ložiska za pět let ji je kamoš měnil už dvakrát.A s tím jejím nájezdem je to v celku dost..ovšem není to pravidlem.Asi stejně jak jsem to psal u té škodovky nebo toho VW.
Znám i případ kdy u Jaguáru S-Type častější porucha el.parkovací brzdy.Častější výměna svíček,protože se tam dostala nějak voda a vlhkost...atd.

07.08.2012 | 16:52:51 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

testoch..., taká T. Avensis bola skôr prepadák, reputáciu zachraňovala T. Prius, ani Honde Accord sa nevyhli kiksy typu a la hrdza,až sa OK pamätám dokonca Renault Clio bole LEPŠIE v spoľahlivosti ako Toyota...

ale to pre Teba určite nič, ale nič neznamená..:)), kúp si auto konečne.

07.08.2012 | 17:31:42 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Vy jste banda idiotů, jinak si to neumím vysvětlit. Samozřejmě, že všechno na světě se může pos*at. O to ale tady primárně vůbec nešlo. Věta "když se vychytají mouchy tak je to spolehlivé auto" která toto vše začala je na hlavu, protože si sama odporuje. Je to prostě pitomost, protože opravit náhodně vzniklou lehkou závadu (vada materiálu) není totéž jako vychytat mouchy (množné číslo - tudíž mnoho závad). Pokud se někdo v tomto neorientuje, tak je mdlého rozumu, nebo, má doma stejnej poruchovej pekáč a páč je zvyklej neustále něco opravovat a vychytávat, připadá mu to normální. Mě teda ne. Opakuji, nemám a neměl jsem žádné mouchy ani po 100 000 km. Tak kdo tady není normální???

07.08.2012 | 18:51:18 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

No tak to vám jen přeji 100Tkm bez závad.
Ovšem jsou lidé co u stejného auta mají závady při sotva polovině toho co vy.
Jinak ono slovo vychytat muchy..v případě že výrobce něco odflákl nebo jednoduše se nepovedlo v celku sedí.
Ono například ty lanovody byly špatně nastaveny výrobcem,trubky klimatizace konstrukční vada atd.
Takže si to člověk jaksi doladí sám,a pak už se ta závada neobjeví třeba dalších 100Tkm.
Jinak asi to berete až nějak moc doslova to vychytání much,což asi dle všeho z toho vzniká menší nedorozumění.
Takže to mám chápat,že pokud se na autě objeví 10 menších závad,je to o vychytání much.Pokud jen třeba 4 tak už ne??
Stejně i tak do toho člověk musí zasáhnout..a nějak to vyřešit či poladit.

07.08.2012 | 19:05:14 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Thalia se k nám do čr vozí cca od r.2002 a má pořád stejný mouchy,který už měli bejt dávno pořešený výrobcem jako se to dělá u jinejch automobilek a dobastlovat něco doma to snad v dnešní době nemyslíte vážně.

07.08.2012 | 19:28:40 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Jinak s tím množným číslem ono třeba 2 závady už jsou také množné číslo.Tudíž přeladit to co výrobci se nepovedlo, se dá označit za úpravu opravu či vychytání.
Takže když to shrnu 1.Závada Lanovod,2.závada trubky klimatizace.
3.Závada špatně izolovaný kabel.
Což máme tři závady,o kterých se nedá říct že by to byl spotřební díl.
A až si to člověk nějak doladil tak to pak je bez problému.
To se dá nazvat jak???

07.08.2012 | 19:19:53 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

To se dá nazvat šlendrián. Vychytávat mouchy můžu u ojetiny. Ta má nárok po letech provozu na nějakou vychytávku, protože nic nevydrží věčně. Ano, po letech provozu už budeme vychytávat všichni. Ale u nového auta? Nepřípustné. Anebo - nespojovat se slovem "spolehlivé".

07.08.2012 | 20:39:23 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Tak určitě je pravda že nové auto by se nemělo nějak vychytávat.
Ale bohužel někdy se tak děje.

07.08.2012 | 20:49:55 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Ty kokso, čo napr. také BMW,počnúc radou 3, končiac X5.., kde sú úplne bežné problémy s vyvážením kolies od NOVA, výrobná vada, akurát, že sa o tom nehovorí..,problematické kotúče, prepúšťajúce vstrekovače na prvých HDi od PSA -smrdela nafta, trebalo ich dotiahnuť, nepodarené motory u SAABU, upchaté DPF-ka už po pár tisíc km u W, lámajúce sa dvere na Golfe V., ked zamrzla voda, ODPADAVUJE zadné okna z Octávii,.... a ešte kopec,na ktoré si teraz v rýchlosti nespomeniem, ale aj Toyota, aj Honda mala zvolávačky.

tak už prestaň onanovať, raduj sa, že sa Ti Tvoje super fáro neposralo, ale až nabeháš na aute aspoň 300-400.000 km, potom môžeš povedať, či je OK,lebo 100.OOO je dnes NIČ, to je akurát OK zábeh.

A až si pozrieš interiér po 100-200.000 km,tak zistíš, že NAJHORŠIE spracovanie a kvalitu plastov, kože má práve W a BMW...,to iba na okraj. Kožu som ešte v Aurise nevidel a tvrde plasty typu varná konvica v jap. autách sú fakt chutne..:|

07.08.2012 | 22:25:57 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Jasně, je to standard, proto si taky kupujeme nové věci ne? Abychom mohli vychytat na nové televizi,pračce,Pc ,autě mouchy - zkrátka je to normální a má to tak být................
Občas je potřeba vychytat mouchy i na jogurtu a rohlících, co si doneseš z Lidlu, jsou nové tak co, až to vychytáš, tak si už jen užíváš.

08.08.2012 | 12:49:53 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

Porovnávaš neporovnateľné.Iné jerožok,či jogurt z Lidlu,inéje stroj- auto,ktoré má dnes viacej elektroniky ako prvé rakety vo vesmíre.

A počas krízyzačali automobilky neskutočne šetriť,takže auto po roku 2008 -2010 by som nekupoval,pre istotu.

Ajtaká"ikona" ako Tatra 815 má také šroby z Číny,že sú ako z blata..., doslova sa rozpadávajú. To iba na okraj.

08.08.2012 | 19:41:31 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: No,tak práve Toyota, či Honda Civic nedopadli práve najlepšie pri dlhodobých

NJN, co jsem čekal, přesně, že se chytíš toho jogurtu a spotřební věci (pračka atd. velkoryse pomineš). A fakt si myslíš, že to s tím jídlem nebyl jen fór, abych ti ukázal, jak moc to s těma mouchama přeháníš?

Takže specielně pro tebe Luboši, kolik much vychytáváš na nové lednici, zahradním traktůrku,televizi,vodním skůtru......... a nepiš mi, že mají 1000x méně elektroniky než Thalie - prosíííím.

09.08.2012 | 08:54:37 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Opět se budu opakovat ve svém hodnocení značkových servisů,většinou jde o namachrované podvodníky kteří si na odborníky dané značky pouze hrají a za dlouhý peníz vás chtějí zrujnovat přitom vám ůčtují za práci a materiál který vám vůbec nedodají...

30.07.2012 | 16:06:53 | Mark  | 77.104.214.* Reagovat

5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

treba to auto úúúúplne zničiť...., a potom nariekať, aké sú to šroty...

30.07.2012 | 09:25:23 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

taktéž jsem docela zastrašen tím, že se někdo odváží tvrdit, že takovéto podtáčení je zdravé. Ovšem stejně tak vím, že pokud motor nevibruje, tak mu to nevadí... A i 1500 otáček je pro benzínový maloobjem bezproblémový chod. Pokud má samozřejmě v těchto točkách potřebnou sílu.... 2 ventily na válec prosím, ale 4ventily, tam už bych si dával na otáčky opravdu pozor.

30.07.2012 | 10:23:23 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

Taky mám Thalii. najeto asi 3000 km, takže si neodvažuju nic soudit,natož psat recenzi, ale v manuálu k autu je přímo napsáno, že pokud chcete mít spotřebu udávanou výrobcem, tak je potřeba na vyšší stupeň řadit nejpozději při 2400 otáčkách a podřazovat až otáčky klesnou na 1000. Dle mého soudu naprosto děsivé. Možná proto těch 40km/h při 5.stupni.

30.07.2012 | 22:29:25 | pixon  | 86.61.192.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

Na druhou stranu tomu i věřím, sám mám zkušenosti s mini autama typu smart, kde automat naprosto v klidem nechává motor točit i 1200otáček.... Na to že to jsou 600 až litry motory, docela síla... Ale jezdí a práci svou zvládají, sice ty vibrace nicmoc, ale tak proč ne :-) U té thálie to ale ve mne moc důvěru nevzbuzuje....

31.07.2012 | 09:56:40 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

Tých 1.000 ot/minúta je iba kvôli tomu, že Frantíci šetrili na normálnej prevodovke a dali tam obyčajnú haraburdu so slabými synchronamy, treba skúsiť radiť medziplynom, prevodovka je potom večná, a ani netreba čakať na padnutie otáčok.

P.S.Mimochodom, nedáva to logiku o nízkej spotrebe, ak padajú otáčky pomalšie, tak to pri častejšom radení musí byť "radosť", zrýchlenie-spomalenie/čakám na 1.000 otáčok, dupnem na 4-5.000, preradím, opäť čakám na 1.000 otáčok...:)), dám 5.000,opäť čakám kým padnú na 1.000....

Netreba trhať "rekordy" v spotrebe, 0,5-1 liter je nič oproti problémom,ktoré si môže človek "úspornou" jazdou" spôsobiť...

05.08.2012 | 21:37:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

tomu autu to vobec nevadi, motor ma hladky chod a aj ochotne zacne tahat, keby mu to skodilo bolo by to pocut a citit na chode toho motora

31.07.2012 | 12:27:36 | mato19tdi  | 192.168.10.* Reagovat

RE: 5. stupeň pri 38km/h... gratulujem, nový "rekord"... Len tak ďalej....

Má prostě krátkou pětku, žádná věda. Výhoda možnosti jet 40 na pětku je tím pádem vykoupena vysokými otáčkami ve 140ti na dálnici.

31.07.2012 | 16:27:14 |   | 89.102.164.* Reagovat