Rok výroby:2007Typ motoru:12,16vStav km při koupi:8 kmStav km nyní:67 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6-6,5 l/100 kmVloženo:5. 3. 2011
Zdravím už tady mám recenzi z roku 2007 kdy jsem auto koupil http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-renault-thalia-1-2-16v-5926.htm a teď po ujetí 67800km Auto mám 4 roky a měl jsem jenom jednu závadu. Odešlo mě zapalovaní oprava cca 5000kc.Jinak žádné závady. Auto je spolehlivé a hlavně bez závad kromě té jedné.Jak tady čtu když někdo němá rád Renault a hlavně zkušenosti ať nekritizuje. Auto je prostorné a pohodlné na předních sedačkách ze zadníma nemám zkušenost:). Kufr je velký ale né pro velká zavazadla které tam bohužel nedáte nebo stěží narvete,ale jinak nemá chybu. Co se týče palubní desky je tam co má mýt je přehledná a jednoduchá co víc. A závěrem kdo nepotřebuje machrovat ale jezdit za slušnou spotřebu z místa A do místa B všem doporučuji.
Italle , to by platilo v netržním prostředí, ale v reálu to funguje jinak a specielně v segmentů malých vozů je konkurence jako Brno, to by potom musela být třeba Fabia (když se ještě vyráběla jako sedan levnější než hatch a to jak jistě víš nebyla). Ten důvod je mnohem prostší, Thalia byla vyráběna s nižšími náklady, jak práce, tak komponentů, zeptej se v renault,myslím, že to sami potvrdí. Pro Anonyma z Deutschlandu, Ford je jedno z nejstarších aut, nemá pravda úplně nejšpičkovější antikoro, ale to je mi jedno, protože kdo dnes má stejné auto 12 let a déle (mimochodem Thalia měla záruku na prorezivění 12 let a po 5-ti hnila přední hauptna jako blázen). Spíš mne zajímají jízdní vlastnosti (ty jsou v dané cenové kategorii bezkonkurenční) a spolehlivost mechaniky a dnes také elektroniky. Co se komponent v autech týče, nejde jen o značku, ale také o to, co konkrétního si výrobce ze sortimentu dodavatele vybere, jestli je to vhodné a dostatečně dimenzované, protože i když dáš do tatry tlumiče Monroe, které jsou určeny na osobák do 2t, asi to fungovat nebude. Jinak upřímně mne se..u vlastenci jako ty, kteří se přetěhují jinam a už říkají "u Vás" po 4 letech . I mi zaostalí tady víme co je tourer, nemusíš překládat, ale my tomu tady říkáme variant,weekend nebo wagoon ty Čechu. No a na závěr , u mne není módní nic, to tak možná u tebe, já kupuji auta podle praktických hledisek a negativní recenzi na tu Thalii jsem sem pověsil ještě 2 roky před tím , než šla z domu. Nazdar.
jo, upjatej na tuto značku nejsem, s manželkou máme A4, Antaru, a nově megana tourer - u vás kombi. auta mám rád a je jedno co to je, ale to co píše vašek, to je blábol. u něj je modní to co má, že?
v německu, kde žiji na renault nepanujou žádná negativa, ale třeba o fordech říkaj - fordem tam, vlakem zpět. na fiat - fehler in allen Teile, neboli chyba v každém dílu. žiju zde 4 roky a mnoho kolegů má spoustu aut, ale na ford je nanalákáš. kdežto renault je u nich ztělesněním sportu, tradice a kvality. u vás v cz je to levná značka, zde v německu je renault dražší než opel, či ford. zajímavé je, že zde je renault v podvědomí lidí solidní značka. koukni se do nového megana, kdo dělá tlumiče, kdo brzdy, elektroniku. sedadla a převodovku. budeš překvapen, že to jsou hodně drazí výrobci.
Když se něčeho vyrobí více, tak je to levnější, ale jen výrobními náklady. Pokud se to také prodá, pak není důvod, aby to bylo levnější při prodeji, pokud to nemá nějakou kloudnou konkurenci = zákon trhu. Tak to už v kapitalismu chodí, ale to pro tebe není novinka, že ne?
Španělsko není Turecko (i když u Mercedesu by asi mohli mít jiný názor :-) , ale můj C-max je z Německa, továrnu mají tuším také v Belgii. Delphi snad byly vstřiky k dieselům nebo ne? Já mám 1,6 benzín a je to v poho, jen ten krouťák by to sneslo větší.
sory, ale teď jsi vedle , když se něčeho vyrobí a tudíž prodá daleko více, je to levnější? To snad právě naopak ne. Jinak prodejce mi tehdy tvrdil , že Clia jsou z Francie, ale to se nehodlám dohadovat, protože t nevím jistě a nebo se ta výroba mohla po náběhu nové generace přesunout.
Clio Storia se dělá, pokud vím, ve Slovinsku. Thalia je levnější také proto, že o malé sedany je obecně menší zájem. Více se v této třídě prodávají praktické hatchbacky.
Dodávka a velké auto (tahače)u Renaultu je zněco zcela jiného než osobák (je tam jiná politika, protože, kdyby dopravce koupil flotilu zmetků, rozkřikne se to a nikdo už od nich nekoupí ani ventilek). 70.000km je asi tak ta hranice, kdy začali odcházet první díly )u mě tedy cca po 2-3 letech, takže vydrž - ono to přijde :-). Jinak Clio NENÍ to samé, ač se to prodejci Renault snažili tvrdit, má to jen stejné některé karosářské prvky a interiérové detaily, clio nebylo vyráběno v Turecku a ani technika a podvozkové skupiny nebyly stejné . Ono to bylo jasné už z ceníku, kde bylo menší Clio v obdobné výbavě vždy dražší než Thalia - pročpak asi?
Zkušenosti se liší model od modelu, záleží i na motorizaci a dalším. Ale pokud má značka nevyrovnanou kvalitu, a takových je dnes asi nejvíce, je záhodno hledat tu (nebo alespoň daný model), která(ý) má kvalitu relativně dobrou a vyrovnanou. Dá se to, ale dá to práci.
měli jsme na firmě 6 VW transporterů, 4 minulé a 2 nové generace. 4 jsme vrátili a u nových odešlo řízení a u druhého převodovka. to po 27000 a 14000. výsledek naší firmy? Vrátil se k masterům, které již měl a které jezdily 400 000km. že by byl renault tak špatný? to spíš peugeot je horší.
Ano, Laguna nebyla z nejpovedenějších. Francouzům elektrika moc nejde a u tak velkého auta jí jekao máku. Tady jsme, ale u Thalie. Pochop, že jsi měl jen smůlu. Ostatním, odhadem 85% uživatelů Thalia dobře slouží. Odhaduji podle TUV a Clia, což je to samé. Sám Thalii mám (4 roky, 70k km) a jsem nad míru spokojen.
Vážení, vašek má naprosto pravdu...Renault je největší odpad automobilového průmyslu. Jen poruchy a poruchy. Nemám za potřebí koupit šunku a stresovat se, jestli dojedu nebo ne. To jsem s touto značkou bohužel zažil. Raději připlatím více za auto z japonské produkce a - teď je to 8 let s Corollou, a bez jediné poruchy. Auto je k tomu, aby se s ním jezdilo a ne aby stálo někde v servisu. Ale to zamindrákovaným majitelům těchto hnojek nikdy nedojde, ptže nikdy nepřiznají že koupili šmejd, i když většina z nich to po nějaké době sami zjistí.
to není o celoživotním snu nenávidět Renault, já si ho kdysi koupil v dobré víře, že je to solidní značka. Bohužel to prostě není pravda a tak se prostě jen snažím ostatní potenciální kupce varovat, aby neopakovali stejnou chybu, toť vše. je to totiž jediná možnost jak se před takovými "výrobci" čehokoliv legálně a účinně bránit. Jít do soudních sporů je časově i finančně náročné a nevyplatí se to proti takovým molochům disponujícím týmy právníků, jediné čím s nimi lze bojovat je zveřejňovat negativní zkušenosti, aby si lidé dávali více pozor, než si od nich něco koupí. Taková Laguna je toho zářný případ, dvojková řada měla tak otřesnou pověst, že u té trojkové byl hlavní komunikační a prodejní argument Renaultu "tohle auto je opravdu kvalitní" (rozuměj na rozdíl od toho předešlého) a možná ho skutečně poctivější udělali, ale mně už tahle firma nikdy nepřesvědčí o své kvalitě a serióznosti. Jedna zkušenost mi stačila víckrát riskovat nehodlám. A nedoporučuji to nikomu, kdo byl spokojen s renaultem, ať si ho klidně koupí zas, za mne už nikdy a pochvalu na tato auta ode mne už nikdy nikdo neuslyší, měj se.
a spol. Jistě se může pokazit i Audi, jde o to jaké je procento poruch, že jsou díly na Thálii poddimenzované a z nekvalitního materiálu na tom s dovolením trvám, nakonec mi to potvrdili i v servise, takže potíž není v tom, že Toyota kontroluje víc (i když to jistě má svůj význam), ale v tom, že se používají nejlevnější možné díly od nejlevnějších výrobců a laciná - tedy méně kvalifikovaná práce, ono odkdypak se v Turecku vyráběly automobily? Nehledě na zoufalce v servisech Renault ČR, kteří pokud jim neřeknete, co je rozbité a je to třeba vyměnit (opravit neumějí nic, jsou to měniči), tak na to sami nepřijdou. Pro tentononce: Tak jsem ji měl 6 let dokonce stejnou motorizaci a byla to noční můra, takže si cucej z prstu co chceš mne neoblafneš. A taky znám spoustu majitelů tohoto zázraku (i jiných modelů tohoto výrobce), nadávají úplně všichni, kteří mají auto déle než rok.
renault je normálka značka a nerozlišuje se od jiných.svoje kvality dokazuje v různých závodech a hlavně na africkém světě, kde je uznáván za spolehlivost. uvidí se za nějakých deset let, jak jsou spolehlivé motory a celky třeba v porovnání s KIA. Já si cením, že je rencek mezi několika málo vozy, které maj galvanický pozink.
jak tu koukám, tak pan Vašek je řádně frustrovaný zoufalec, když svoje podivné "zkušenosti" stále zevšeobecňuje a cpe ke každému příspěvku, kde se objeví slovo Renault, případně jakékoliv slovo začínající na "R". :-))) . Možná by stačilo, kdyby se místo tady toho psaní naučil řídit auto, pak by mu vydrželo cokoliv déle. :-)
Thálii jsem měl 6 let a krom ulomenýho kabelu ke kufru -to asi zažil každý majitel Thálie -jsem najezdil 146000 km jen s běžnými údržbami a výměnami. Spolehlivost 100%, pohodlí ucházející, jízdní vlastnosti průměrné vzhledem k velikosti vozu, motor nadprůměrný (1,4). Dílenské zpracování, plasty a místo montáže řeší jen trouba, který chodí pro rozumy jen do hospod IV.cenové skupiny a sám jezdí v 15 let staré šunce po 4. majiteli. Vzhledem k tomu, že znám další majitele Thálií a jejich zkušenosti se příliš neliší od těch mých, považuju to za celkem povedený vůz.
Vašek na sebe nenechal dlouho čekat :o) Vašku vem si, že někdo si vylosuje auto třeba zmíněné Audi v ceně 2mil. a ono se kazí. To se prostě stává, špatné kusy a zmetky se objevují ve všech odvětvích průmyslu. Nejnižší poruchovost má obecně Toyota, víš díky čemu? Mají nejkvalitnější kontrolu výrobků od šroubku až po finální produkt. Kontrolují vše a několikrát. Tady je zakopaný pes. Jestli to nechápeš, tak se zamyslíšej dokud ti to nedojde, ušetříš si spoustu času s pomlouváním povedené Thalie a možná si i rošíříš obzory ;o)
Renaultem jsem jezdil 6 let (Thálií), jako její bývalý majitel musím říct, že stará stodváca , kterou jsem také několik let vlastnil neměla tolik poruch a často dost fatálních jako tenhle vergl od frantíků. Je to jednoduché laciné auto s nekvalitní výrobou v Turecku z poddimenzovaných dílů, šetří se opravdu úplně na všem, dnes to alespoň není pravda předražené jako kdysi, renault uměl tenhle křáp před cca 8-mi lety nabízet hodně přes 300.000 Kč v základu. O jízdních vlastnostech ani nemluvím, jo a Audi ani Golfa jsem v životě neměl.
chudak anonym . Renaulty jsem prodaval nekolik let , jinak autum se venuji prez 20 let , a i jako prodejce nahr. dilu musim rici ze jsou daleko horsi znacky . A Thalia - ta se povedla , jednoduche auto za solidni penize , spolehlive a docela pohodlne . Koupila si ji matka pred 4 roky a jezdi naprosto bez problemu . Kdo rika ze je Renault vergl tak zarucene jezdi v golfu ci audi - chudak
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Ale kuš
ty brepto, teda Bedlo. Argument by nebyl?
10.03.2011 | 13:15:39 | Vašek Reagovat
Vašíku
Prostě jsi tu, s tím se už konečně smiř, za hysterickýho troubu, který se snaží svůj názor všem vnutit a kdo se mu vzepře, tak je u tebe lhář. :-)))
10.03.2011 | 12:18:30 | Bedla Reagovat
Vašek:
Však také výroba Fábie sedan už nepokračuje, kdežto Thalia se vesele vyrábí a prodává. A vo...vo tom to je.... Vo ceně :o)
10.03.2011 | 11:08:16 | Itall Reagovat
Mno,
Italle , to by platilo v netržním prostředí, ale v reálu to funguje jinak a specielně v segmentů malých vozů je konkurence jako Brno, to by potom musela být třeba Fabia (když se ještě vyráběla jako sedan levnější než hatch a to jak jistě víš nebyla). Ten důvod je mnohem prostší, Thalia byla vyráběna s nižšími náklady, jak práce, tak komponentů, zeptej se v renault,myslím, že to sami potvrdí.
Pro Anonyma z Deutschlandu, Ford je jedno z nejstarších aut, nemá pravda úplně nejšpičkovější antikoro, ale to je mi jedno, protože kdo dnes má stejné auto 12 let a déle (mimochodem Thalia měla záruku na prorezivění 12 let a po 5-ti hnila přední hauptna jako blázen). Spíš mne zajímají jízdní vlastnosti (ty jsou v dané cenové kategorii bezkonkurenční) a spolehlivost mechaniky a dnes také elektroniky. Co se komponent v autech týče, nejde jen o značku, ale také o to, co konkrétního si výrobce ze sortimentu dodavatele vybere, jestli je to vhodné a dostatečně dimenzované, protože i když dáš do tatry tlumiče Monroe, které jsou určeny na osobák do 2t, asi to fungovat nebude. Jinak upřímně mne se..u vlastenci jako ty, kteří se přetěhují jinam a už říkají "u Vás" po 4 letech . I mi zaostalí tady víme co je tourer, nemusíš překládat, ale my tomu tady říkáme variant,weekend nebo wagoon ty Čechu.
No a na závěr , u mne není módní nic, to tak možná u tebe, já kupuji auta podle praktických hledisek a negativní recenzi na tu Thalii jsem sem pověsil ještě 2 roky před tím , než šla z domu. Nazdar.
10.03.2011 | 09:37:16 | Vašek Reagovat
pro Vašek
jo, upjatej na tuto značku nejsem, s manželkou máme A4, Antaru, a nově megana tourer - u vás kombi. auta mám rád a je jedno co to je, ale to co píše vašek, to je blábol. u něj je modní to co má, že?
09.03.2011 | 17:00:23 | Reagovat
vašek -----
v německu, kde žiji na renault nepanujou žádná negativa, ale třeba o fordech říkaj - fordem tam, vlakem zpět. na fiat - fehler in allen Teile, neboli chyba v každém dílu. žiju zde 4 roky a mnoho kolegů má spoustu aut, ale na ford je nanalákáš. kdežto renault je u nich ztělesněním sportu, tradice a kvality. u vás v cz je to levná značka, zde v německu je renault dražší než opel, či ford. zajímavé je, že zde je renault v podvědomí lidí solidní značka. koukni se do nového megana, kdo dělá tlumiče, kdo brzdy, elektroniku. sedadla a převodovku. budeš překvapen, že to jsou hodně drazí výrobci.
09.03.2011 | 16:55:42 | Reagovat
Vašek:
Když se něčeho vyrobí více, tak je to levnější, ale jen výrobními náklady. Pokud se to také prodá, pak není důvod, aby to bylo levnější při prodeji, pokud to nemá nějakou kloudnou konkurenci = zákon trhu. Tak to už v kapitalismu chodí, ale to pro tebe není novinka, že ne?
09.03.2011 | 16:44:19 | Itall Reagovat
Jirko
Španělsko není Turecko (i když u Mercedesu by asi mohli mít jiný názor :-) , ale můj C-max je z Německa, továrnu mají tuším také v Belgii.
Delphi snad byly vstřiky k dieselům nebo ne? Já mám 1,6 benzín a je to v poho, jen ten krouťák by to sneslo větší.
09.03.2011 | 16:35:52 | Vašek Reagovat
Kde se dělá nový Megane
nevím, už mne ta značka jako spotřebitele fakt nezajímá, předchozí se dělaly částečně taky v Turecku a tušim převodovka dokonce v rumunské Dacii.
09.03.2011 | 16:32:55 | Vašek Reagovat
:-)
Npsal jsem to blbě , větší sériovost=nižší cena, takže by Thalie měla být dražšíí.
09.03.2011 | 16:31:20 | Vašek Reagovat
Itall,
sory, ale teď jsi vedle , když se něčeho vyrobí a tudíž prodá daleko více, je to levnější? To snad právě naopak ne. Jinak prodejce mi tehdy tvrdil , že Clia jsou z Francie, ale to se nehodlám dohadovat, protože t nevím jistě a nebo se ta výroba mohla po náběhu nové generace přesunout.
09.03.2011 | 16:30:07 | Vašek Reagovat
A co C Maxy vyráběné ve španělsku co Vašku.A co TIVCT u 1,6 benzinů Delphi koupený fordem od renaultu?
09.03.2011 | 16:24:30 | Jirka Reagovat
a co nové megany vyráběné z části ve španělsku a z části (kombíky a cupé) ve francii? který je lepší, co?
09.03.2011 | 15:50:39 | Reagovat
Clio Storia se dělá, pokud vím, ve Slovinsku. Thalia je levnější také proto, že o malé sedany je obecně menší zájem. Více se v této třídě prodávají praktické hatchbacky.
09.03.2011 | 15:35:56 | Itall Reagovat
Anonym a Honza
Dodávka a velké auto (tahače)u Renaultu je zněco zcela jiného než osobák (je tam jiná politika, protože, kdyby dopravce koupil flotilu zmetků, rozkřikne se to a nikdo už od nich nekoupí ani ventilek). 70.000km je asi tak ta hranice, kdy začali odcházet první díly )u mě tedy cca po 2-3 letech, takže vydrž - ono to přijde :-). Jinak Clio NENÍ to samé, ač se to prodejci Renault snažili tvrdit, má to jen stejné některé karosářské prvky a interiérové detaily, clio nebylo vyráběno v Turecku a ani technika a podvozkové skupiny nebyly stejné . Ono to bylo jasné už z ceníku, kde bylo menší Clio v obdobné výbavě vždy dražší než Thalia - pročpak asi?
09.03.2011 | 15:28:53 | Vašek Reagovat
Zkušenosti se liší model od modelu, záleží i na motorizaci a dalším. Ale pokud má značka nevyrovnanou kvalitu, a takových je dnes asi nejvíce, je záhodno hledat tu (nebo alespoň daný model), která(ý) má kvalitu relativně dobrou a vyrovnanou. Dá se to, ale dá to práci.
09.03.2011 | 15:21:48 | Itall Reagovat
měli jsme na firmě 6 VW transporterů, 4 minulé a 2 nové generace. 4 jsme vrátili a u nových odešlo řízení a u druhého převodovka. to po 27000 a 14000. výsledek naší firmy? Vrátil se k masterům, které již měl a které jezdily 400 000km. že by byl renault tak špatný? to spíš peugeot je horší.
09.03.2011 | 15:01:38 | Reagovat
To Vašek
Ano, Laguna nebyla z nejpovedenějších. Francouzům elektrika moc nejde a u tak velkého auta jí jekao máku. Tady jsme, ale u Thalie. Pochop, že jsi měl jen smůlu. Ostatním, odhadem 85% uživatelů Thalia dobře slouží. Odhaduji podle TUV a Clia, což je to samé. Sám Thalii mám (4 roky, 70k km) a jsem nad míru spokojen.
09.03.2011 | 14:57:31 | Honza Reagovat
Vážení, vašek má naprosto pravdu...Renault je největší odpad automobilového průmyslu. Jen poruchy a poruchy. Nemám za potřebí koupit šunku a stresovat se, jestli dojedu nebo ne. To jsem s touto značkou bohužel zažil. Raději připlatím více za auto z japonské produkce a - teď je to 8 let s Corollou, a bez jediné poruchy. Auto je k tomu, aby se s ním jezdilo a ne aby stálo někde v servisu. Ale to zamindrákovaným majitelům těchto hnojek nikdy nedojde, ptže nikdy nepřiznají že koupili šmejd, i když většina z nich to po nějaké době sami zjistí.
09.03.2011 | 14:32:42 | tom Reagovat
Honzo,
to není o celoživotním snu nenávidět Renault, já si ho kdysi koupil v dobré víře, že je to solidní značka. Bohužel to prostě není pravda a tak se prostě jen snažím ostatní potenciální kupce varovat, aby neopakovali stejnou chybu, toť vše. je to totiž jediná možnost jak se před takovými "výrobci" čehokoliv legálně a účinně bránit. Jít do soudních sporů je časově i finančně náročné a nevyplatí se to proti takovým molochům disponujícím týmy právníků, jediné čím s nimi lze bojovat je zveřejňovat negativní zkušenosti, aby si lidé dávali více pozor, než si od nich něco koupí. Taková Laguna je toho zářný případ, dvojková řada měla tak otřesnou pověst, že u té trojkové byl hlavní komunikační a prodejní argument Renaultu "tohle auto je opravdu kvalitní" (rozuměj na rozdíl od toho předešlého) a možná ho skutečně poctivější udělali, ale mně už tahle firma nikdy nepřesvědčí o své kvalitě a serióznosti. Jedna zkušenost mi stačila víckrát riskovat nehodlám. A nedoporučuji to nikomu, kdo byl spokojen s renaultem, ať si ho klidně koupí zas, za mne už nikdy a pochvalu na tato auta ode mne už nikdy nikdo neuslyší, měj se.
09.03.2011 | 14:27:31 | Vašek Reagovat
Obávám se, že Vaškovi to vysvětlit nelze. To přejde až bude mít jiné životní priority než něco nenávidět....
09.03.2011 | 13:40:39 | Honza Reagovat
Vážené Tentononc
a spol. Jistě se může pokazit i Audi, jde o to jaké je procento poruch, že jsou díly na Thálii poddimenzované a z nekvalitního materiálu na tom s dovolením trvám, nakonec mi to potvrdili i v servise, takže potíž není v tom, že Toyota kontroluje víc (i když to jistě má svůj význam), ale v tom, že se používají nejlevnější možné díly od nejlevnějších výrobců a laciná - tedy méně kvalifikovaná práce, ono odkdypak se v Turecku vyráběly automobily? Nehledě na zoufalce v servisech Renault ČR, kteří pokud jim neřeknete, co je rozbité a je to třeba vyměnit (opravit neumějí nic, jsou to měniči), tak na to sami nepřijdou.
Pro tentononce: Tak jsem ji měl 6 let dokonce stejnou motorizaci a byla to noční můra, takže si cucej z prstu co chceš mne neoblafneš. A taky znám spoustu majitelů tohoto zázraku (i jiných modelů tohoto výrobce), nadávají úplně všichni, kteří mají auto déle než rok.
09.03.2011 | 11:45:46 | Vašek Reagovat
renault je normálka značka a nerozlišuje se od jiných.svoje kvality dokazuje v různých závodech a hlavně na africkém světě, kde je uznáván za spolehlivost. uvidí se za nějakých deset let, jak jsou spolehlivé motory a celky třeba v porovnání s KIA. Já si cením, že je rencek mezi několika málo vozy, které maj galvanický pozink.
09.03.2011 | 11:44:26 | Reagovat
A ještě...
jak tu koukám, tak pan Vašek je řádně frustrovaný zoufalec, když svoje podivné "zkušenosti" stále zevšeobecňuje a cpe ke každému příspěvku, kde se objeví slovo Renault, případně jakékoliv slovo začínající na "R". :-))) . Možná by stačilo, kdyby se místo tady toho psaní naučil řídit auto, pak by mu vydrželo cokoliv déle. :-)
09.03.2011 | 11:10:54 | Tentononc Reagovat
Takže
Thálii jsem měl 6 let a krom ulomenýho kabelu ke kufru -to asi zažil každý majitel Thálie -jsem najezdil 146000 km jen s běžnými údržbami a výměnami. Spolehlivost 100%, pohodlí ucházející, jízdní vlastnosti průměrné vzhledem k velikosti vozu, motor nadprůměrný (1,4). Dílenské zpracování, plasty a místo montáže řeší jen trouba, který chodí pro rozumy jen do hospod IV.cenové skupiny a sám jezdí v 15 let staré šunce po 4. majiteli. Vzhledem k tomu, že znám další majitele Thálií a jejich zkušenosti se příliš neliší od těch mých, považuju to za celkem povedený vůz.
09.03.2011 | 10:59:35 | Tentononc Reagovat
To Vašek
Vašek na sebe nenechal dlouho čekat :o) Vašku vem si, že někdo si vylosuje auto třeba zmíněné Audi v ceně 2mil. a ono se kazí. To se prostě stává, špatné kusy a zmetky se objevují ve všech odvětvích průmyslu. Nejnižší poruchovost má obecně Toyota, víš díky čemu? Mají nejkvalitnější kontrolu výrobků od šroubku až po finální produkt. Kontrolují vše a několikrát. Tady je zakopaný pes. Jestli to nechápeš, tak se zamyslíšej dokud ti to nedojde, ušetříš si spoustu času s pomlouváním povedené Thalie a možná si i rošíříš obzory ;o)
09.03.2011 | 10:35:14 | Honza Reagovat
pro "neanonyma"
Renaultem jsem jezdil 6 let (Thálií), jako její bývalý majitel musím říct, že stará stodváca , kterou jsem také několik let vlastnil neměla tolik poruch a často dost fatálních jako tenhle vergl od frantíků. Je to jednoduché laciné auto s nekvalitní výrobou v Turecku z poddimenzovaných dílů, šetří se opravdu úplně na všem, dnes to alespoň není pravda předražené jako kdysi, renault uměl tenhle křáp před cca 8-mi lety nabízet hodně přes 300.000 Kč v základu. O jízdních vlastnostech ani nemluvím, jo a Audi ani Golfa jsem v životě neměl.
07.03.2011 | 07:33:57 | Vašek Reagovat
renault
chudak anonym . Renaulty jsem prodaval nekolik let , jinak autum se venuji prez 20 let , a i jako prodejce nahr. dilu musim rici ze jsou daleko horsi znacky . A Thalia - ta se povedla , jednoduche auto za solidni penize , spolehlive a docela pohodlne . Koupila si ji matka pred 4 roky a jezdi naprosto bez problemu . Kdo rika ze je Renault vergl tak zarucene jezdi v golfu ci audi - chudak
06.03.2011 | 20:56:15 | Reagovat
Brzy si z toho ustřelíš do kalhot, tyhle vergly dobře znám.
06.03.2011 | 16:57:56 | Reagovat