Rok výroby:2002Typ motoru:1,9TDCIStav km při koupi:500 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:6. 11. 2007
I já se rád svěřím,se svými zkušenostmi s renaultem. Auto zakoupeno u renault Kudrna vysočina.
Po měsíci provozu výměna ložisek v kolech ,v renaultu to nepoznali,první výměna oleje,uvolněné hrdlo na olej.
Po ujetí 29000 km poškozená převodovka,servis to nezajímá,najednouna to není záruka,arogance,nezájem.Auto renault poprvé a naposled.Znova výměna ložisek na předních kolech,popraskaná barva ve spojích,podle prodejce renault Kudrna je to normální a nic to není.
Po ujetí 32 000km opět porucha převodovky,zase arogance,nezájem. Celkové náklady po 7měsících provozu 100 000 tis.všem doporučuji!
Záruka je na nic mají svoje pravidla.Když se to tak vezme,tak filozofie renaultu je kup a neotravuj.Jinak svezení je dobré,motor je tichý a docela pružný.Uvnitř vozu je dost místa ve všech řadách.Jenom se na tento vůz nedá moc spoléhat,že dojedete tam ,kam chcete.
Cena vozu neodpovídá kvalitě,vzhledově pěkné auto,ale to je asi vše.Spotřeba na tak velké auto je docela dobrá,kolem 7l nafty.
Při další navštěvě servisu zjištěna závada na tlumičích,začínají propouštět olej, nepracuje dálkové zamykání,zamyká jen na straně spolujezdce.Kdo se nudí a chce zábavu doporučuji auto od renaultu.
Zdravim.Koupil jsem Renault Trafic2019 na Zlicin Renault. Projel jsem 6 dnu. Hlasi zavadu Ad blue + znak klic+ znak ve tvaru motor. Pocitac hlasi CHECK ANTI POLLUTION SISTEM. Opravuji po garanci 3 den. Opravar ne muze poradit s chibou. Po kazde nejake zkoušce vola do Francii a radi s inženýry s Renault. Co chci rzict ze prodavaji auta ktere neumi opravit. A dost to nastve,ze novi vuz po 5 dnech hlasi zavady.Co bude dal?
28.08.2019 | 11:36:01 | Aleksandr
| 46.135.6.*Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Tak....Renault že? Od doby, kdy jsem jeden zázrak této značky vlastnil, nic jiného neočekávám....
Já Renault mimo jiné auta vlastním taky a nemůžu říci, že by to byl nějaký průšvih, spíše dává v příbuzenstvu ve spolehlivosti nafrak i dvěma koncernovým vozům, kde není o závady žádná nouze. Ale je fakt, že Renault si za špatnou pověst může sám, protože jednu dobu, jeho originál díly měly tak špatnou životnost, jako podprůměrná druhovýroba. Převážně se jednalo o podvozkové části, duchy v elektrice a slabší to bylo i s výdrží interiéru. Spolehlivostí motoricky a ochranou proti korozi spíše vyčníval nad ostatní.
Tak mne ten zázrak (mimo jiné) kdysi málem zabil, rozjel se a nešel zastavit, otáčky se stále zvyšovaly a auto zrychlovalo a zrychlovalo..., ještě, že to nebyl automat a mělo to spojku, pomohlo až vyšlápnutí, zabrždění a vypnutí motoru klíčkem - v servisu, který přijel na místo mi sdělily, že t není možné, protože v diagnostice nic nevidí!!!! :-))
Určitě velmi nepříjemná závada, asi něco s ovládáním klapky, jinak si neumím vysvětlit to samovolné zvyšování otáček. Ale i u automatu by to nebyl problém, protože by stačilo dát volič do polohy N, čili neutrál a zabrzdit. Starší Renaulty nejsou doslova přečidlované, jako třeba koncernové vozy, což je na jednu stranu dobře, protože to furt s něčím neotravuje, že něco byť sporadicky nefunguje, ale na druhou stranu, se pak zase obtížněji hledá závada, která se projevuje pouze občas.
Nakonec to odhalil nezávislý servis (borci z France Caru nevěděli co s tím), přestal jsem tomu autu věřit, za 6 let vlastnictví jsem byl v servisu nespočetněkrát....(jo byl to snímač volnoběžných otáček, měnil jsem ho za 120tkm třikrát!).
Pokud jste s tím tak bojoval, tak chápu tu averzi vůči Renaultu. A ten snímač otáček byl vždy origo Renault, nebo nějaká levná druhovýroba? Ono nejen Renault měl některé i své origo díly problematické, dokud nezměnil výrobce a tím dodavatele takového dílu. Nevím, jak nové automaty (DSG, CVT), ale starších HDM měničů lze přesunout volič na neutrál i pod plynem.
Uklidním vás, tohle není jenom u Renaultu. Dnes je to trend napříč značkama, právě díky přečidlování vozů a tím komplikovanosti a složitosti. Další důvod je ten, že kdo něco uměl se většinou osamostatnil a v autorizácích dělají pouze měniči dílů, většinou mladí kluci bez zkušeností a když to nenajdou ani v servisních postupech a častých závadách, tak holt to musí řešit se zastoupením a zákazník čeká. Třeba známej nedojel s novým BMW ani na zahraniční dovolenou a zpátky auto jelo na odtahovce.
Treba vymeniť servismana keď nevie čo s tým. Je potrebné nakalibrovať dávkovanie Ad Blue. Zaležitosť 20 min. v servise na diagnostike
14.04.2020 | 14:23:49 | jan
| 85.237.229.*Reagovat
Trafic 2,5dci 99KW r.v. 2006
Zdravím pánové, lepší dodávku jsem nikdy neměl a při dnešních emisích už asi mít nebudu. Koupil jsem ve Franc Caru v Hradci kde se vzorně starají a na vozidle mám najeto přes 420tisíc a měnil jsem pouze startér a alternátor. Jinak běžné věci čepy, destičky. Na přední kotouče jsem najezdil 300tisíc a zadní jsem měnil nedávno na 400tisících. Jo a olej v motoru měním pravidelně jak je předepsáno po 30tisících ale musím podotknout žádný olej z internetu ale kupuji v Hradci v Renaultu nikdy jiny
Mám bohužel stejné zkušenosti jako autor článku. Ve 34000 km odešlo spojkové ložisko. Renault Zličín - kde bylo koupeno a pravidelně servisováno, odhad ceny do 5000. Tak jsem na to kývnul a po pár dnech volali, že to bude stát 15000. Samozřejmě šok, auto 6 měsíců po záruce co jsem mohl dělat, prý se na to záruka nevztahuje a holt jsem měl asi smůlu na vadný kus. Podle článku jsou ale asi tyto závady běžné. Po týdnu volají máte to opravené cena 17400. Další šok, a já říkám: "ale cena byla domluvená na 15000....". V telefonu chvíli ticho a pak "pardon já jsem se překouknul je to 15600..."
No nic jak tu zaznělo....kup auto a neotravuj...
13.02.2016 | 13:31:11 | David Klement
| 151.249.104.*Reagovat
auto mám tři roky r.v. 09 najeto 200tis. závady pouze běžného typu. Náprava, tlumiče, apod. Celkem spokojenost. Ročně najedu cca30tis. Jen menší problém s nastavením servisního intervalu. Jinak ale OK.
27.03.2015 | 20:33:38 | Karel
| 217.195.174.*Reagovat
RE: R-Trafic 2.0 84kw
Traficy stridame ve firme uz radu let, otocilo se jich tam uz celkem hodne. Pryc se davaji po ujeti cca 300 tis km. Vetsinou jen bezna udrzba. Hodne zalezi na tom jak velky dobytek ci slusny sofer sedi za volantem . Kupujeme a servisujeme u Kudrny. Dobre ceny, ochota, kvalita , jen celkem dlouhe cekaci doby na servis od objednani.Jinak anonymni recenze tohoto typu obecne, maji nulovou vypovidajici hodnotu, protoze nelze overit pravdivost jejich obsahu. Nejlepsi je poptat se primo par majitelu daneho vozu nekde pri tankovani, na parkovisti ap.
Kudrna vysočina asi není dobrý servis.Já měl podobný problém se Škodovkou,servis ignorace nezájem 4 krát opravovali stejnou věc až jsem se naštval navštívil soudního znalce a předložil jim posudek s tím že jdeme k soudu.A najednou to šlo úsměv na všechny strany auto opravily perfektně. Zaplatily s radostí i fakturu za znalce. Co z toho plyne?nenechte si jako zákazník kydat na hlavu.
Mám Trafica 1,9 dci rv 2003 najeto 335000 km, dosud bez problémů, zatím největší investice - tlumiče, kotouče, jinak běžná údržba, spotřeba 7,5-8,5 lt. Tankuju Maxx motion u OMV, velká spokojenost.
07.10.2013 | 15:24:29 | roman
| 5.102.48.*Reagovat
Renault Trafik 2,0
Nesouhlasím s panem Robertem. Prostě má smůlu. Já jsem si zakoupil Trafika z druhé ruky a měl najeto 91000 km. Teď již o 15000 km více a jsem s ním nadmíru spokojen. Žádné problémy. Musím říci, že s ním radši jezdím, než s Fordem MONDEO COMBI. Spotřeba velice dobrá cca 7,5 l nafta a i akcelerace je dobrá. No jedním slovem si myslí, že jsem udělal dobře.
03.07.2013 | 15:09:58 | Josef GUDULE
| 90.179.146.*Reagovat
RE: Renault Trafik 2,0
Bože, 15tkm u dodávky je NIC, ypisuj ódy, až to bude mít 250 tkm celkem, ale to už ten rendl nebude pravděpodobně ani mezi živými...........
Koupil jsem ho nový v r.2007,motor diesel 2l, 115k,bez poruchy,jezdí bezvadně za 7l nafty.Jediné co bych vytkl a to zásadně,je tovární zpracování.Uklidit podlahu bez vysavače je takřka nemožné!Gumy a oberce jsou tak nějak !protispádu",pořád to někde zadrhává,drží se bordel pod pedály,jo a hadice zadního ostřikovače visí pod autem jak vemeno, a to u všech co jsem viděl.Jinak super auto,kolega má o dva roky mladší dodávku(nebudu jmenovat),ale má s ní daleko větší problémy....
29.01.2013 | 14:54:11 | Stanislav Přibyl
| 109.80.180.*Reagovat
renault trafic
Mám trafica ma najeto skoro pul mega a zatim žadna věči zavada.Je možny ze jste se trefil do špatnyho kusu.
31.07.2013 | 21:13:12 | Roman
| 83.208.179.*Reagovat
Trafic 1.9 dci 2002
Jak to tady všechno čtu, tak si myslím, že Češi a Moraváci jsou potížisté a stěžovatelé. Mám Trafica od Kudrny a je jedno, jestli jezdím do servisu v Humpolci nebo v Praze , tak si raději vše co můžu opravím sám - moc toho není. V Praze Je to ještě horší. V Renaultech Jezdím už 20 let a nikdy jsem nezažil to, co tady všichni popisujete. Asi to bude tak, že jak se chováte k autu, tak se chová auto k vám.
07.11.2012 | 17:34:54 | Petr
| 83.208.166.*Reagovat
RE: Trafic 1.9 dci 2002
okomentoval bych to, ale bylo by to za ban.................
U firmy jezdím s trafikem 1,5 dCi,2007,nemohu si stěžovat,ale spíše by jsem to řekl takto,je to v lidech než v autech.Firma staví spíše na renoltkách,mimo máme jen transportery a ty jsou poruchovější.Smluvní Renaultservis i WVservis si nás užívají většinou na podzim a zjara.Ale vzhledem k tomu,že majitel dává přednost Renaultu.Jsme ovocnářská firma s přímým rozvozem ovoce zákazníkům.Ročně najezdím 15-20000Km.Mám výhodu,že nemám střídače.
Vlastním automobil Renault trafic 2.5dCi, r.v.listopad 2006-nový model po faceliftu. Jedná se o verzi combi van. Na voze mám nyní najeto cca 39 000km. co se týká závad, tak po dobu provozu nebyla žádná, která by ovlivňovala provoz. Jediné závady byly: při cca 30 000km mi na dálnici ulétla lišta nad čelním oknem-jedná se pouze o krytku, nemá vliv na jakoukoliv funkci vozu - reklamováno, bez problémů instalována nová. Co se týče rychlostí na dálnici, běžná rychlost 170km/h občas i 200km. Druhou závadou bylo chvějící se sklíčko zpětného zrcátka na dveřích řidiče - cca po 25000km. Opět reklamováno a instalováno nové zrcátko. Jinak je auto zcela bez problému, bylo zakoupeno nové. Osobně s vozem nemám problém a jsme spokojen. Petr
Jak to myslíš s tou záměnou součástek? Jako když si tam nechám vyměnit např. alternátor, tak že mi tam namontují nějaký starý za cenu nového...? Já jsem s nimi byl aspoň zatím spokojený...
S prodejnou Renault Kudrna mám obdobné zkušenosti. Personál je skutečně velmi pragmatický a chová se slušně jen při koupi nového vozu. Při reklamacích je ochota ta tam, nastupuje odměřený přístup a nezájem. Co je ale nejhorší dochází prokazatelně (a nejedná se o ojedinělé případy) k záměně součástek ( nové za staré). Proto,pokud můžete,vyhněte se Renaultu Kudrna velikým obloukem.
Po přečtení komentářů,musím trochu uvést do pořádku některé informace.Tak auto bylo salonem kudrna dotaženo ze zahraničí z nějaké předváděčky,ty kilometry jsou v pořádku jelikož už přes rok to auto nemám,psal jsem z kušenosti s tímto autem po dobu, než jsem ho rychle prodal.Jak dlouho stálo u Kudrny nebo někde jinde to nevím.Jediný co jsi jsem jistý,že už žádný auto u Kudrny nekoupím.
asi jsi chtel napsat DCi.. a taky nechapu to s temy kilometry.. to jako nekde 5 let stalo na fleku? ale je-li to pravda, tak je zazaluj, jsou to prece tvoje prachy..
Na takych hajzlov arogantnych plati iba pravnik a zaloba! Ked to nepojde inak tak to kludne rieste touto cestou.My sme mali vo firme podobny problem s Touranom a servis nemal najmensi zaujem to riesit. Nakoniec ich to vyslo drahsie ako keby to hned opravili.:-) Nenechajte sa takymi arogantnymi nenazrancami okradat.Kazdy ma pravo si uplatnit svoju zaruku a neplatit za opravy ktore sam nesposobil.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Trafic
Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Zdravim.Koupil jsem Renault Trafic2019 na Zlicin Renault. Projel jsem 6 dnu. Hlasi zavadu Ad blue + znak klic+ znak ve tvaru motor. Pocitac hlasi CHECK ANTI POLLUTION SISTEM. Opravuji po garanci 3 den. Opravar ne muze poradit s chibou. Po kazde nejake zkoušce vola do Francii a radi s inženýry s Renault. Co chci rzict ze prodavaji auta ktere neumi opravit. A dost to nastve,ze novi vuz po 5 dnech hlasi zavady.Co bude dal?
28.08.2019 | 11:36:01 | Aleksandr | 46.135.6.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Tak....Renault že? Od doby, kdy jsem jeden zázrak této značky vlastnil, nic jiného neočekávám....
29.08.2019 | 11:02:48 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Já Renault mimo jiné auta vlastním taky a nemůžu říci, že by to byl nějaký průšvih, spíše dává v příbuzenstvu ve spolehlivosti nafrak i dvěma koncernovým vozům, kde není o závady žádná nouze. Ale je fakt, že Renault si za špatnou pověst může sám, protože jednu dobu, jeho originál díly měly tak špatnou životnost, jako podprůměrná druhovýroba. Převážně se jednalo o podvozkové části, duchy v elektrice a slabší to bylo i s výdrží interiéru. Spolehlivostí motoricky a ochranou proti korozi spíše vyčníval nad ostatní.
01.09.2019 | 16:11:38 | | 91.103.165.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Tak mne ten zázrak (mimo jiné) kdysi málem zabil, rozjel se a nešel zastavit, otáčky se stále zvyšovaly a auto zrychlovalo a zrychlovalo..., ještě, že to nebyl automat a mělo to spojku, pomohlo až vyšlápnutí, zabrždění a vypnutí motoru klíčkem - v servisu, který přijel na místo mi sdělily, že t není možné, protože v diagnostice nic nevidí!!!! :-))
02.09.2019 | 08:14:02 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Určitě velmi nepříjemná závada, asi něco s ovládáním klapky, jinak si neumím vysvětlit to samovolné zvyšování otáček. Ale i u automatu by to nebyl problém, protože by stačilo dát volič do polohy N, čili neutrál a zabrzdit. Starší Renaulty nejsou doslova přečidlované, jako třeba koncernové vozy, což je na jednu stranu dobře, protože to furt s něčím neotravuje, že něco byť sporadicky nefunguje, ale na druhou stranu, se pak zase obtížněji hledá závada, která se projevuje pouze občas.
02.09.2019 | 21:57:10 | | 91.103.165.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Nakonec to odhalil nezávislý servis (borci z France Caru nevěděli co s tím), přestal jsem tomu autu věřit, za 6 let vlastnictví jsem byl v servisu nespočetněkrát....(jo byl to snímač volnoběžných otáček, měnil jsem ho za 120tkm třikrát!).
03.09.2019 | 08:11:59 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Pokud jste s tím tak bojoval, tak chápu tu averzi vůči Renaultu. A ten snímač otáček byl vždy origo Renault, nebo nějaká levná druhovýroba? Ono nejen Renault měl některé i své origo díly problematické, dokud nezměnil výrobce a tím dodavatele takového dílu.
Nevím, jak nové automaty (DSG, CVT), ale starších HDM měničů lze přesunout volič na neutrál i pod plynem.
04.09.2019 | 00:37:58 | | 91.103.165.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Díl byl vždy originál...., ale to je jen nejkřiklavější problém, bylo toho na A4...
05.09.2019 | 08:35:03 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Nemám a nikdy jsem neměl automat, ono jde pod zátěží vyřadit?
03.09.2019 | 08:13:06 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Uklidním vás, tohle není jenom u Renaultu. Dnes je to trend napříč značkama, právě díky přečidlování vozů a tím komplikovanosti a složitosti. Další důvod je ten, že kdo něco uměl se většinou osamostatnil a v autorizácích dělají pouze měniči dílů, většinou mladí kluci bez zkušeností a když to nenajdou ani v servisních postupech a častých závadách, tak holt to musí řešit se zastoupením a zákazník čeká. Třeba známej nedojel s novým BMW ani na zahraniční dovolenou a zpátky auto jelo na odtahovce.
01.09.2019 | 16:02:48 | | 91.103.165.* Reagovat
RE: Novy vuz 5dnu,a uz problem.
Treba vymeniť servismana keď nevie čo s tým. Je potrebné nakalibrovať dávkovanie Ad Blue. Zaležitosť 20 min. v servise na diagnostike
14.04.2020 | 14:23:49 | jan | 85.237.229.* Reagovat
Trafic 2,5dci 99KW r.v. 2006
Zdravím pánové, lepší dodávku jsem nikdy neměl a při dnešních emisích už asi mít nebudu.
Koupil jsem ve Franc Caru v Hradci kde se vzorně starají a na vozidle mám najeto přes 420tisíc a měnil jsem pouze startér a alternátor. Jinak běžné věci čepy, destičky.
Na přední kotouče jsem najezdil 300tisíc a zadní jsem měnil nedávno na 400tisících. Jo a olej v motoru měním pravidelně jak je předepsáno po 30tisících ale musím podotknout žádný olej z internetu ale kupuji v Hradci v Renaultu nikdy jiny
29.07.2016 | 23:21:43 | Vlasmen | 93.181.123.* Reagovat
RE: Trafic 2,5dci 99KW r.v. 2006
Tak zrovna tam nevědí, kde má auto volant a kde motor....
02.09.2019 | 08:16:42 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
R-Trafic 2.0 84kw fáze 3 r.v. 2012 - spojkové ložisko vyteklo
Mám bohužel stejné zkušenosti jako autor článku. Ve 34000 km odešlo spojkové ložisko. Renault Zličín - kde bylo koupeno a pravidelně servisováno, odhad ceny do 5000. Tak jsem na to kývnul a po pár dnech volali, že to bude stát 15000. Samozřejmě šok, auto 6 měsíců po záruce co jsem mohl dělat, prý se na to záruka nevztahuje a holt jsem měl asi smůlu na vadný kus. Podle článku jsou ale asi tyto závady běžné. Po týdnu volají máte to opravené cena 17400. Další šok, a já říkám: "ale cena byla domluvená na 15000....". V telefonu chvíli ticho a pak "pardon já jsem se překouknul je to 15600..."
No nic jak tu zaznělo....kup auto a neotravuj...
13.02.2016 | 13:31:11 | David Klement | 151.249.104.* Reagovat
RE: R-Trafic 2.0 84kw fáze 3 r.v. 2012 - spojkové ložisko vyteklo
Jinak - kup renault a neotravuj..............
14.02.2016 | 10:36:00 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
R-Trafic 2.0 84kw
auto mám tři roky r.v. 09 najeto 200tis. závady pouze běžného typu. Náprava, tlumiče, apod. Celkem spokojenost. Ročně najedu cca30tis. Jen menší problém s nastavením servisního intervalu. Jinak ale OK.
27.03.2015 | 20:33:38 | Karel | 217.195.174.* Reagovat
RE: R-Trafic 2.0 84kw
Traficy stridame ve firme uz radu let, otocilo se jich tam uz celkem hodne. Pryc se davaji po ujeti cca 300 tis km. Vetsinou jen bezna udrzba. Hodne zalezi na tom jak velky dobytek ci slusny sofer sedi za volantem .
Kupujeme a servisujeme u Kudrny. Dobre ceny, ochota, kvalita , jen celkem dlouhe cekaci doby na servis od objednani.Jinak anonymni recenze tohoto typu obecne, maji nulovou vypovidajici hodnotu, protoze nelze overit pravdivost jejich obsahu. Nejlepsi je poptat se primo par majitelu daneho vozu nekde pri tankovani, na parkovisti ap.
05.07.2015 | 13:54:42 | Jirka Malek | 85.70.31.* Reagovat
Kudrna vysočina.
Kudrna vysočina asi není dobrý servis.Já měl podobný problém se Škodovkou,servis ignorace nezájem 4 krát opravovali stejnou věc až jsem se naštval navštívil soudního znalce a předložil jim posudek s tím že jdeme k soudu.A najednou to šlo úsměv na všechny strany auto opravily perfektně. Zaplatily s radostí i fakturu za znalce. Co z toho plyne?nenechte si jako zákazník kydat na hlavu.
08.02.2015 | 11:59:58 | jirkasbk | 46.149.119.* Reagovat
Ttrafic 335 000 km
Mám Trafica 1,9 dci rv 2003 najeto 335000 km, dosud bez problémů, zatím největší investice - tlumiče, kotouče, jinak běžná údržba, spotřeba 7,5-8,5 lt. Tankuju Maxx motion u OMV, velká spokojenost.
07.10.2013 | 15:24:29 | roman | 5.102.48.* Reagovat
Renault Trafik 2,0
Nesouhlasím s panem Robertem. Prostě má smůlu. Já jsem si zakoupil Trafika z druhé ruky a měl najeto 91000 km. Teď již o
15000 km více a jsem s ním nadmíru spokojen. Žádné problémy. Musím říci, že s ním radši jezdím, než s Fordem MONDEO COMBI. Spotřeba velice dobrá cca 7,5 l nafta a i akcelerace je dobrá.
No jedním slovem si myslí, že jsem udělal dobře.
03.07.2013 | 15:09:58 | Josef GUDULE | 90.179.146.* Reagovat
RE: Renault Trafik 2,0
Bože,
15tkm u dodávky je NIC, ypisuj ódy, až to bude mít 250 tkm celkem, ale to už ten rendl nebude pravděpodobně ani mezi živými...........
03.07.2013 | 16:17:25 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Zkušenosti s R Trafic
Koupil jsem ho nový v r.2007,motor diesel 2l, 115k,bez poruchy,jezdí bezvadně za 7l nafty.Jediné co bych vytkl a to zásadně,je tovární zpracování.Uklidit podlahu bez vysavače je takřka nemožné!Gumy a oberce jsou tak nějak !protispádu",pořád to někde zadrhává,drží se bordel pod pedály,jo a hadice zadního ostřikovače visí pod autem jak vemeno, a to u všech co jsem viděl.Jinak super auto,kolega má o dva roky mladší dodávku(nebudu jmenovat),ale má s ní daleko větší problémy....
29.01.2013 | 14:54:11 | Stanislav Přibyl | 109.80.180.* Reagovat
renault trafic
Mám trafica ma najeto skoro pul mega a zatim žadna věči zavada.Je možny ze jste se trefil do špatnyho kusu.
23.01.2013 | 18:38:41 | ktm | 90.177.54.* Reagovat
RE: renault trafic
Zdravím co máte za motor..?
31.07.2013 | 21:13:12 | Roman | 83.208.179.* Reagovat
Trafic 1.9 dci 2002
Jak to tady všechno čtu, tak si myslím, že Češi a Moraváci jsou potížisté a stěžovatelé. Mám Trafica od Kudrny a je jedno, jestli jezdím do servisu v Humpolci nebo v Praze , tak si raději vše co můžu opravím sám - moc toho není. V Praze Je to ještě horší. V Renaultech Jezdím už 20 let a nikdy jsem nezažil to, co tady všichni popisujete. Asi to bude tak, že jak se chováte k autu, tak se chová auto k vám.
07.11.2012 | 17:34:54 | Petr | 83.208.166.* Reagovat
RE: Trafic 1.9 dci 2002
okomentoval bych to, ale bylo by to za ban.................
07.11.2012 | 20:24:31 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Trafic 1.9 dci 2002
je to neskutečná sra*ka věčně je něco v háji,jet stim někam daleko na 100% se stim nevrátim
15.12.2012 | 09:23:08 | frenk | 213.180.37.* Reagovat
Trafika 1,5 dCi
U firmy jezdím s trafikem 1,5 dCi,2007,nemohu si stěžovat,ale spíše by jsem to řekl takto,je to v lidech než v autech.Firma staví spíše na renoltkách,mimo máme jen transportery a ty jsou poruchovější.Smluvní Renaultservis i WVservis si nás užívají většinou na podzim a zjara.Ale vzhledem k tomu,že majitel dává přednost Renaultu.Jsme ovocnářská firma s přímým rozvozem ovoce zákazníkům.Ročně najezdím 15-20000Km.Mám výhodu,že nemám střídače.
16.06.2009 | 22:13:29 | Reagovat
skusenost
treba sa vediet naucit preradzovat manualne rychlosti na prevodovke nie v otackach motora ale v klesnutich otač potom nedochadza poškodeniu prevodovky
25.12.2008 | 20:00:31 | Reagovat
Trafic 2.5dCi
Vlastním automobil Renault trafic 2.5dCi, r.v.listopad 2006-nový model po faceliftu. Jedná se o verzi combi van. Na voze mám nyní najeto cca 39 000km. co se týká závad, tak po dobu provozu nebyla žádná, která by ovlivňovala provoz. Jediné závady byly: při cca 30 000km mi na dálnici ulétla lišta nad čelním oknem-jedná se pouze o krytku, nemá vliv na jakoukoliv funkci vozu - reklamováno, bez problémů instalována nová. Co se týče rychlostí na dálnici, běžná rychlost 170km/h občas i 200km. Druhou závadou bylo chvějící se sklíčko zpětného zrcátka na dveřích řidiče - cca po 25000km. Opět reklamováno a instalováno nové zrcátko. Jinak je auto zcela bez problému, bylo zakoupeno nové. Osobně s vozem nemám problém a jsme spokojen.
Petr
08.02.2008 | 17:33:26 | Petr Reagovat
Kudrna
Jak to myslíš s tou záměnou součástek? Jako když si tam nechám vyměnit např. alternátor, tak že mi tam namontují nějaký starý za cenu nového...? Já jsem s nimi byl aspoň zatím spokojený...
15.01.2008 | 15:15:31 | štefi Reagovat
Megan
S prodejnou Renault Kudrna mám obdobné zkušenosti. Personál je skutečně velmi pragmatický a chová se slušně jen při koupi nového vozu. Při reklamacích je ochota ta tam, nastupuje odměřený přístup a nezájem. Co je ale nejhorší dochází prokazatelně (a nejedná se o ojedinělé případy) k záměně součástek ( nové za staré). Proto,pokud můžete,vyhněte se Renaultu Kudrna velikým obloukem.
15.01.2008 | 13:12:54 | Viliam Reagovat
Po přečtení komentářů,musím trochu uvést do pořádku některé informace.Tak auto bylo salonem kudrna dotaženo ze zahraničí z nějaké předváděčky,ty kilometry jsou v pořádku jelikož už přes rok to auto nemám,psal jsem z kušenosti s tímto autem po dobu, než jsem ho rychle prodal.Jak dlouho stálo u Kudrny nebo někde jinde to nevím.Jediný co jsi jsem jistý,že už žádný auto u Kudrny nekoupím.
12.11.2007 | 22:24:41 | ROBERT Reagovat
Autosalon Kudrna
S Kudrnou mělo problémy spoustu lidí, možná by bylo lepší zajet do servisu jinam. Pokud si někdo stěžuje na Renaulta, tak ho má vod Kudrny.
09.11.2007 | 20:08:14 | Thalia Reagovat
asi jsi chtel napsat DCi.. a taky nechapu to s temy kilometry.. to jako nekde 5 let stalo na fleku? ale je-li to pravda, tak je zazaluj, jsou to prece tvoje prachy..
09.11.2007 | 13:05:04 | diego Reagovat
Však si to vymyslel, ani taky motor neexistuje
09.11.2007 | 12:35:20 | Reagovat
Udaje nesedi
Nejak nesedi kilometry, doba uzivani, rok vyroby atd.
09.11.2007 | 11:59:45 | pOne Reagovat
Na takych hajzlov arogantnych plati iba pravnik a zaloba! Ked to nepojde inak tak to kludne rieste touto cestou.My sme mali vo firme podobny problem s Touranom a servis nemal najmensi zaujem to riesit. Nakoniec ich to vyslo drahsie ako keby to hned opravili.:-) Nenechajte sa takymi arogantnymi nenazrancami okradat.Kazdy ma pravo si uplatnit svoju zaruku a neplatit za opravy ktore sam nesposobil.
09.11.2007 | 09:44:22 | Roman Reagovat