Rok výroby:2005Typ motoru:1.9Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:234 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:29. 10. 2009
23000km - totálně se rozpadla převodovka - záruka 31500km - opět převodovka - ložisko - záruka 38000km - vadné spodní čepy, odešly přední tlumiče - záruka neuznána ale od té doby pokoj 98000km - odešlo čerpadlo+všechny vstřiky - záruka 110000km - vadný hlavní spojkový válec, nefungovala spojka 170000km- ložisko v zadním kole 180000km - ložisko v předním kole, odešel motorek ostřikovačů 200000km - odporoučel se zámek u spolujezdcových dveří-dveře nešly zamčít ani ručně 210000km - auto začalo z ničehonic zdechat, odhalen načatý vstřikovač 212000km- opět výměna všech vstřikovačů i přes používání aditiv do nafty - oprava za bezmála 50000,- !!! musela se sundávat i hlava 212500km - problémy se zdecháním a špatným starováním přetrvávají, nakonec byla chyba ve filtru paliva 218000km - vadný spínač varovných světel 221000km - odešel startér, zjištěn načatý - prorezivělý chladič, tlačítka centrálu na klíčku jsou vymačkaná - sdělení servisu Renault - "tak to máš blby, novej klíč strojí 5000,-" 225000 -
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto používám jako služební, jeho předností je vynikající podvozek, který trumfne i mnohé osobáky a navíc je dostatečně komfortní.I při plně naložením autě se chová dobře.Nevýhoda je opravdu slabý motor, který dvoutunovému autu udílí opravdu nevalnou dynamiku.Po městě to ujde, o nějaké akceleraci se dá mluvit tak na první dva kvalty.Maximálka je necelých 150 km/h, ne že by motor po rovině neměl navíc, ale už je v omezovači.Na dálnici opravdu nezbývá nic jiného, než stisknout plyn k podlaze a čekat, co bude.Někdy mám zoufalý výraz, když mě v kopci v levém pruhu zbrdí kamion a pak ho už nemůžu předjet.Se stokoňovým motorem už by to mohlo být lepší, prý s ním ani nejsou takové problémy. Auto je robustní kontrukce, ani v těchto kilometrech nikde nic nevrže, je to prostě podstivý kus železa - na rozdíl od nového Fordu Tranzit, který je snad z půlmilimetrového plechu, palubní deska a gumy nelícují, má naprosto nepředvídatelný podvozek srovnatelný snad se škodou 1203, a při stotřiceti v hodině se třepe jak Afričan na Sibiři. Kdyby se pořád nevyskytovaly takové fatální poruchy, tak by to bylo dobré auto, jako soukromé bych si ho rozhodně nekoupil.
Koupil jsem jetýho s tim že určitě investice do oprav bude, najeto 300tis... Motor bída(oprava hlavy-vodítka ventily atd), nový kroužky, šály, pouzdra pístních čepů, ted vstřiky... Alespoň turbo, čerpadlo CR(kvuli tomu asi odešly ted i vstřiky), a čerpadlo serva naštěstí čerstvě udělaný..
Ted bude opravenej, tak jsem zvědavej jak bude makat :/ Kromě výše popsaného za 6000km bez jedinýho problému. Svezení je to ale parádní, 140 se dá jet furt a na dálnici jsem ho zkusil i na 180 ale to už ho zastavuje jednotka někde mezi 3,5-4tis ot.. Jezdim s nim radši než s kdejakým osobákem, ale jestli se bude s.át tak pujde )
Tak aj náš firemný trafic 2.0dCi 115k, ročník 2007 je hotová katastrofa. Za 2 roky už 4 zvolávačky, 3 záručné opravy a teraz mesiac po záruke utrhnutá poloos. Ako bonus začali "kvitnúť" obe zadné krídlové dvere... A to nemá ani 40t.km. :(
Renault je přesně klasická ukázka dnešní výroby kup nový jezdi 2 roky a mazej si koupit nový bývaly časy kdy se vyrábělo na kvalitu tehdy se výrobci vyvíjely vozidla aby dlouho vydržely dnešní vozy vyvijí tak aby co nejrychlejc odešly není se čemu divit kdybych byl vězněm v čínské lidové republice odkud dnes většina dílů pochází asi bych taky při výrobě sabotoval automobilky se divý že auta nejdou tolik na odbyt není se čemu divit dnes je těžký sehnat auto který je kvalitní a ma i svoje kouzlo nemám nic proti lidem co si koupí malý nový auto ja si radši koupim ojetinu 150000 něco do toho člověk občas vrazit musí chce to hodně vybírat dá se za ty prachy sehnat pěkná zachovalá ojetina ale upozornuji v čechách nic takového sehnat nejde musíte na západ v čr se totiž auto servisují jen do zaruky pak se opravujou ve stodolách na koleně a jak říkám lepší 10 let starej třeba Lexus,Honda, než novej RENAULT nebo FABIE je to jako novej YETY parodie na suv za 500000 tisíc a to se vsadim že ještě budou chtít příplatek za klimatizaci škodovka v česku je nějvětší zlodejina renault ma sice lepší nabídku ale jejich auta jsou spíš jen na dívání než na ježdění teda tak 20000 bez závad to ujede hyundai a kia levné ceny dobrá výbava ale pořád to na první pohled budí dojem jako by to prodávaly vitnamci na tržnici pak tu máme kolínskou trojku a její zahazovací autíčka a ted sem budou expandovat i čínani i obyčejný člověk si bude moct koupit pančovanou X5 a kdoví co ještě jedíný rozdíl bude v tom že německá budev mýt životnost 20 let a ta čínská kopie ta 4roky pokud ovšem nedojde k autonehodě je to holt smutný příběh kvalitní značky škrtají svá nejlepší i kvalitní modely ze svého portfolia postupně zanikají slavné legendy evropy i usa máme to co jsme chtely holt nastala doba trpaslčích a navíc ještě pěkně fušérských vozidel z čínských montoven
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Trafic
Trafic 2002 1.9 74kW
Koupil jsem jetýho s tim že určitě investice do oprav bude, najeto 300tis... Motor bída(oprava hlavy-vodítka ventily atd), nový kroužky, šály, pouzdra pístních čepů, ted vstřiky... Alespoň turbo, čerpadlo CR(kvuli tomu asi odešly ted i vstřiky), a čerpadlo serva naštěstí čerstvě udělaný.. Ted bude opravenej, tak jsem zvědavej jak bude makat :/ Kromě výše popsaného za 6000km bez jedinýho problému. Svezení je to ale parádní, 140 se dá jet furt a na dálnici jsem ho zkusil i na 180 ale to už ho zastavuje jednotka někde mezi 3,5-4tis ot.. Jezdim s nim radši než s kdejakým osobákem, ale jestli se bude s.át tak pujde )
19.10.2011 | 18:28:43 | Hujer | 88.102.234.* Reagovat
trafic 115k
Tak aj náš firemný trafic 2.0dCi 115k, ročník 2007 je hotová katastrofa. Za 2 roky už 4 zvolávačky, 3 záručné opravy a teraz mesiac po záruke utrhnutá poloos. Ako bonus začali "kvitnúť" obe zadné krídlové dvere... A to nemá ani 40t.km. :(
07.02.2010 | 11:10:54 | tommy Reagovat
motor
V práci máme zánovný Traffic a po rovnej dialnici nešiel poloprázdny viac ako 130km/h. Ale presný výkon teraz neviem.
05.11.2009 | 19:11:29 | neb Reagovat
O Rencku vím svoje,
ale že by do Traficu dávali 80k motor, to snad ani není možný, to musí zpomalovat i z kopce!
05.11.2009 | 16:45:35 | Vašek Reagovat
plynovy pedal na podlahe a jazda s dizlom v max. otackach to musi byt fasa ...
05.11.2009 | 16:15:49 | Reagovat
Renault je přesně klasická ukázka dnešní výroby kup nový jezdi 2 roky a mazej si koupit nový bývaly časy kdy se vyrábělo na kvalitu tehdy se výrobci vyvíjely vozidla aby dlouho vydržely dnešní vozy vyvijí tak aby co nejrychlejc odešly není se čemu divit kdybych byl vězněm v čínské lidové republice odkud dnes většina dílů pochází asi bych taky při výrobě sabotoval automobilky se divý že auta nejdou tolik na odbyt není se čemu divit dnes je těžký sehnat auto který je kvalitní a ma i svoje kouzlo nemám nic proti lidem co si koupí malý nový auto ja si radši koupim ojetinu 150000 něco do toho člověk občas vrazit musí chce to hodně vybírat dá se za ty prachy sehnat pěkná zachovalá ojetina ale upozornuji v čechách nic takového sehnat nejde musíte na západ v čr se totiž auto servisují jen do zaruky pak se opravujou ve stodolách na koleně a jak říkám lepší 10 let starej třeba Lexus,Honda, než novej RENAULT nebo FABIE je to jako novej YETY parodie na suv za 500000 tisíc a to se vsadim že ještě budou chtít příplatek za klimatizaci škodovka v česku je nějvětší zlodejina renault ma sice lepší nabídku ale jejich auta jsou spíš jen na dívání než na ježdění teda tak 20000 bez závad to ujede hyundai a kia levné ceny dobrá výbava ale pořád to na první pohled budí dojem jako by to prodávaly vitnamci na tržnici pak tu máme kolínskou trojku a její zahazovací autíčka a ted sem budou expandovat i čínani i obyčejný člověk si bude moct koupit pančovanou X5 a kdoví co ještě jedíný rozdíl bude v tom že německá budev mýt životnost 20 let a ta čínská kopie ta 4roky pokud ovšem nedojde k autonehodě je to holt smutný příběh kvalitní značky škrtají svá nejlepší i kvalitní modely ze svého portfolia postupně zanikají slavné legendy evropy i usa máme to co jsme chtely holt nastala doba trpaslčích a navíc ještě pěkně fušérských vozidel z čínských montoven
02.11.2009 | 23:55:53 | riwal Reagovat
Myslím že "kvalita" Renaultu už nikoho nepřekvapuje.
02.11.2009 | 16:11:33 | tom Reagovat