Rok výroby:1996Typ motoru:1869, TDiStav km při koupi:151 000 kmStav km nyní:191 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,1 l/100 kmVloženo:21. 12. 2008
Předchozí auto:Škoda 1000 MBPeugeot 205 GRDFiat Tipo 2.0 Abatrh
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Hned po koupi jsem měnil spotřební věci, jako u každého.
Destičky a kotouče Olej Filtry Rozvody
Porucha byla jedna, ale řešila se hodně dlouho.
Odešel hlavní a pomocný spojkový válec, bohužel dvakrát, ale to bylo způsobenou špatnou montáží v servisu, jak bylo poté zjištěno, bohužel pro mě se to projevilo cca. za půl roku, takže sem ani nezkoušel reklamaci. Takhle sranda stála 2x5000Kč a práci odvedl známí za hubičku a na podruhé je vše v pořádku. Další výměna byla pouze čepů na řízení. Oprava za 2x200Kč. :)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti mám velice pozitivní, naprosto mi vyhovuje motor, komfort uvnitř. Horší je to na podvozku, protože toledo vlastní podvozek ze známého golfu III. a díky svým rozměrům to není výhra, ale v té době to bylo jedno z nej... Není dobrá povrchová úprava karoserie, není to pozink, takže dost často rezne...
Co se týká spotřeby pohybuje se okolo 5litrů na 100km. S autem se dá jet i za méně, občas se mi povede 4,2-4,5, ale spíš okolo 5 a nijak to nešetřim. př. loni jsme jeli ve čtyřech do alp, box na střeše, nijak jsme se neloudali a spotřeba byla 5,8litru.
Auto mělo původně 66KW a provedl jsem výměnu trysek a již mám okolo 115PS, takže je slušná i dynamika. Samozřejmě motor má své neduhy, jako je turboefekt, ale dá se na to zvyknout. Již bych benzín asi nechtěl.:) Pokud se o něj dobře staráte,tak se odmění velkou výdrží, stačí tankovat pořádnou naftu, měnit olej po 10Tkm a filtry a je bez závad, alespoň já žádnou nemám.
V interieru si člověk musí zvyknout na vrzající díly,ale to je pochopitelné po tolik letech a kilometrech, ale není to nijak hrozné, jako je to třeba u rok starých fordů.
Tohle auto doporučuji začátečníkům, kteří nemají na drahý provoz auta. Tohle TDi nemá moc elektriky, hodně toho se dá sehnat za hubičku a nesypou se, vydrží opravdu nemyslitelné.
Vzkaz pro budoucí toleďáky: shánějte ho jen v dobrém stavu, pak se odmění dlouhou službou za pár zlaťáků.
mam 3-ti toledo prvni generace, prvni bylo 1.9 TD, v plne palbě na tu dobu, nadmiru sem byl spokojeny. potom 1.9 D. LUXUSNI SPOTŘEBA, denně v provozu žadna investice. tedkom mam 1.9 TDI, 66 kw, už asi 6-ty rok, auto 470.... na budikach, a věřim tomu že dalšich 500 000 ho čeka. prostě kdyby španěle vychytaly interier a pozink, tak prostě nema konkurenci..!!! mužu doporučit
Měnit olej a filtry po 10 tis. je sice přínos pro motor ale zátěž pro peněženku.Lehce to kromě jiného umazává ten rozdíl ve spotřebě nafta-benzín.I s tím je třeba při kalkulaci počítat.Pro někoho to může znamenat x krát měnit olej během roku.I přes to všechno může být provoz na naftu lehce výhodnější(pokud se ovšem něco nepokaká).
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Toledo
zlate toledo
mam 3-ti toledo prvni generace, prvni bylo 1.9 TD, v plne palbě na tu dobu, nadmiru sem byl spokojeny. potom 1.9 D. LUXUSNI SPOTŘEBA, denně v provozu žadna investice. tedkom mam 1.9 TDI, 66 kw, už asi 6-ty rok, auto 470.... na budikach, a věřim tomu že dalšich 500 000 ho čeka. prostě kdyby španěle vychytaly interier a pozink, tak prostě nema konkurenci..!!! mužu doporučit
02.12.2013 | 19:11:02 | karvinak | 85.135.42.* Reagovat
RE: zlate toledo
Měnit olej a filtry po 10 tis. je sice přínos pro motor ale zátěž pro peněženku.Lehce to kromě jiného umazává ten rozdíl ve spotřebě nafta-benzín.I s tím je třeba při kalkulaci počítat.Pro někoho to může znamenat x krát měnit olej během roku.I přes to všechno může být provoz na naftu lehce výhodnější(pokud se ovšem něco nepokaká).
02.12.2013 | 20:48:59 | | 88.100.179.* Reagovat