Rok výroby:1994Typ motoru:benzin 1,8Stav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:8. 10. 2007
Netěsný regulátor tlaku brdzy u zadního kola, kde vytékala brzdová kapalina. Nutná výměna.
Auto samo přídávalo plyn v rozmezí 800 - 1 600 otáček. Byla to chybka v počítači, která byla bez problémů odstraněna.
Již při koupi hučela ložiska, vyměnil jsem obě přední, bohužel jsem zjistil, že hučí i zadní.
Největší problém auta je koroze. Postupuje tak rychle, že se s ní dá jen těžko bojovat. Opravil jsem díry na předním blatníku a dvěřích, dále za zadním kolem uvnitř blatníku. Na prazích mám plastové lišty, které jsem pro jistotu nesundával, protože nechci raději vidět, co se pod nimi skrývá. A před měsícem mi zcela urezl kryt nádrže, kolem uzávěru mám kolem dokola díru, plechová krytka mi zůstala v ruce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Když zapomenu na výše uvedené mouchy, auto si nemůžu vynachválit, krom uvedených závad jsem vyměnil jen provozní věci, jinak žádná závada. Můžu se na něj spolehnout, nikdy mě nenechalo na holičkách.
Motor je skvěle zachovalý, jezdí krásně hladce a tiše. Olej nemusím vůbec dolévat. Spotřeba kolem sedmi litrů je vyhovující, při dovolené na Pyrenejském poloostrově ve dvou lidech, kdy jsem jel tzv. "na spotřebu", si to vzalo jen cca 5,5 litru/100km.
Výhodou je velký zavazadlový prostor, po sklopení sedaček se v něm dá i dobře přespat, odvozil jsem toho v kufru již hodně.
Tak došlo na nové prahy, přední blatníky a vyvařování podvozku. Vespod bylo několik velkých vyrezlých děr, div mi prý neupadla zadní náprava. Koroze, koroze, koroze. Jinak všechno šlape, jak má.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Toledo
Generální oprava karoserie
Tak došlo na nové prahy, přední blatníky a vyvařování podvozku. Vespod bylo několik velkých vyrezlých děr, div mi prý neupadla zadní náprava. Koroze, koroze, koroze. Jinak všechno šlape, jak má.
22.05.2008 | 14:08:58 | apaaccek Reagovat