Rok výroby:1993
Typ motoru:1.900 ccm/ T.Diesel
Stav km při koupi:251 000 km
Stav km nyní:258 000 km
Způsob řazení:manuál
Status vozu při koupi:ojetý
Jak dlouho auto používáte?
2 roky
Palivo:
Diesel
Průměrná spotřeba:
4.5 l/100 km
Vloženo:
29. 1. 2009
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Toledo
Takove male tukance vetsinou nemeji s bezpecnosti auta nic spolecnyho.Je to sice paradox, ale je to tak.Asi 4 roky dozadu to do me napalil tehdy novej Fiat Punto, ja mel tehdy Golf II.Fiat byl totalka, ja dal vyklepat blatnik a jezdil jsem dal.Ovsem kdyby jsi se kouknul na crash test Golfu II, tak te zamrazi.
01.08.2009 | 14:02:49 | jamieson Reagovat
Toleedo 1,9TD 55kW, r.v. 1993
Mám na tomhle autě najeto za 16 let 320 000 km, byl jsem první majitel. Za tu dobu provozu mohu ocenit výborný a pružný motor s malou spotřebou, který i po 320 tis. nemá vůbec žádnou spotřebu oleje. Používám 10W40 a mezi intervaly výměny 10 tisíc nedolévám ani deci - ryska na měrce se ani nehne. je pravda, že ho šetřím- nikdy studený motor nepřetěžuji, max. výkon využívám krátkodobě, a každý rok 2X stříkám dutiny i spodek přípravky Vaxoyl- z Auto Kelly. Ten se mi osvědčil jako nejlepší, i když je drahý. Přesto je patrná koroze prahů a lemů blatníků. To nějak prostě nejde uhlídat. Spotřeba - rekord udělal můj optarně jezdící známý s půjčeným mým autem na dálkové trase - 3,8L. Já jezdím po Praze tak za 5-6 litrů. Myslím si, že ten motor ještě nemá konkurenci. Mám také jiné auto s motorem 2,0HDI Common Rail (výrobce Peugeot) a ten motor (je to v Suzuki Grand Vitara) mnohem horší - má horší průběh točivého momentu a větší tuerboefekt, byť jeho papírový výkon je větší - 80kW.
Závady: nedávno začalo prolínat těsnění (O-kroužek) v hlavě vstřikovacího čerpadla, v Diesel servisu HALLE za opravu čerpadla chtěli 25 až 40 000 kč!!!!! Spravil to nový O-kroužek za 20Kč.
ještě v záruce tekl olej do vody - vadné těsnění pod hlavou -prolínalo do vodního kanálku . To dělaly všechny tyto motory i v Passatech atd. samozřejmě nějaké tlumiče, zadní díly výfuku, ložiska zadních kol, dolní uložení McPherosona, a jinak vlastně ani nic. Mooc dobré auto, škoda té koroze . Můj předpoklad je, že ten motor najede tak 600 000km bez generálky. Ovšem v dobrých rokou. Soused měl stejný ročník, ohříval ho ,,cihlou na plynu" a ve 100 000 již žralo olej, tak ho dal pryč. Stejným způsobem ale zničil i Oktávku 1,9TDI, tak to jse spíš v nohou a citu.
27.02.2009 | 10:57:17 | Vojta Reagovat
koroze
myslim ze ta felcka na tom s tou korozi bude s tim toledem nastejno....jsou kousky ze jsou pekne ale i kousky ze se to da zamest...
29.01.2009 | 17:54:38 | jindra Reagovat
Renaulty su jedny z najbezpecnejcich aut, pochybujem, ze by bol na totalku a tvoj hnily crep bol ok.
29.01.2009 | 17:00:51 | Reagovat