Rok výroby:1996Typ motoru:1,8i 66KwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:12 lpg l/100 kmVloženo:24. 11. 2008
Výměna předních tlumičů, brzdových destiček, komplet výfuk i vlnovec, lambda sonda, topení, přelepené přední sklo. Čekají mě zadní tlumiče.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto po starém pánovi, moc s ním nejezdil. Bylo jako nové, na tachometru neuvěřitelných 70 000 km. Docela tomu i věřím. Vůbec ale nejede, já jsem mu navíc nechal namontovat lpg, tak ještě zpomalil. Tlaky na motoru super, olej nebere, dolévám max. 1l na 15 000 Km. Starty na otočení i v třeskutém mraze. Jinak ale jízda v zimě nic moc. Přetáčivé v zatáčkách, stačí plivnout pod kola a auto stojí. Spotřeba při klasické kombinované jízdě 11-12 litru lpg, s nohou motýla na plynu. Dříve jsem jezdil konstantně za 10 litrů. Teď marně zkouším srazit spotřebu a alespoň zachovat už tak bídný víkon. Pokud by někdo chtěl poradit na toto téma, budu potěšen za každou informaci na můj email. Už bych si to auto podruhé nekoupil, protože když jsem v létě kontroloval spodek karosérie, zjistil jsem že za 3 roky používání jsou ve zdravém plechu vyrezlé díry skrz. Spotřeba je poměrně vysoká, rozhodně jí neodpovídá bídný výkon. Pokud by mi někdo poradil jak tyto věci změnit a alespoň se vrátit na starou spotřebu, budu rad.
gumová příruba karburátoru jednobodový vstřik netěsní naprasklá stářím vyměnit za novou ,stará nemá vliv na starty ale na spotřebu ano investice vč. poštovného 500,-kč
hmm dolievas tak max 1 liter oleja na 15 000km??nuz ked sa ten pan pred tebou staral o auto ako ty tak sa necuduj..nic v zlom ale perioda vymeny oleja je 15 000 km takze by si mal menit olej a nie dolievat..a este k tomu ja mam 2 toleda jedno otcove jedno moje su to obe 1.8 b a nedam dopustit!!
Když motor nebere olej, tak se za 15000 km nedolévá nic a hladina na měrce je téměř stále stejná, to zas musíme přiznat jako plus českým motorům Škoda (Favorit, Felicia, Fabia), kde tomu tak bylo. Zas měly jiné mušky .
inak co ja viem zo skusenosti tak 1,8 66kW jazdilo docela dobre. je pravda ze mam skusenost s cordobou. vyskusaj vymenit filtre, vycistit klapku a prefuknut cidla vsetkeho druhu... je dost mozne, ze panko ju nikdy dobre neprehnal a je to auto jednoducho zaspate alebo riadne spinave. co sa tyka korozie, neviem presne ako na tom bol seat. je tu moznost, ze predosli majitel mal auto garazovane nad nejakou zemiakovou jamou ako je zvykom mat v garazi a vsetko to odspodu potom zhnie. aj taku skusenost mam. auto ako cukrik navonok, malo kilometrov, super stav, spodok bol hnoj. jamu v garazi panko pouzival ako pivnicu a mal tam veci vseho druhu. jednoducho ta vlhkost ten podvozok zabila....
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Toledo
gumová příruba karburátoru jednobodový vstřik netěsní naprasklá stářím vyměnit za novou ,stará nemá vliv na starty ale na spotřebu ano investice vč. poštovného 500,-kč
24.03.2021 | 12:09:23 | čmelda | 163.116.178.* Reagovat
tomas
hmm dolievas tak max 1 liter oleja na 15 000km??nuz ked sa ten pan pred tebou staral o auto ako ty tak sa necuduj..nic v zlom ale perioda vymeny oleja je 15 000 km takze by si mal menit olej a nie dolievat..a este k tomu ja mam 2 toleda jedno otcove jedno moje su to obe 1.8 b a nedam dopustit!!
04.01.2010 | 23:03:04 | Reagovat
Vysoka spotreba moze byt sposobena nevhodne pouzitou lambda sondov....
26.11.2008 | 12:51:23 | Reagovat
Když motor nebere olej, tak se za 15000 km nedolévá nic a hladina na měrce je téměř stále stejná, to zas musíme přiznat jako plus českým motorům Škoda (Favorit, Felicia, Fabia), kde tomu tak bylo. Zas měly jiné mušky .
25.11.2008 | 14:15:45 | Itall Reagovat
mmmm neni to nic moc
inak co ja viem zo skusenosti tak 1,8 66kW jazdilo docela dobre. je pravda ze mam skusenost s cordobou.
vyskusaj vymenit filtre, vycistit klapku a prefuknut cidla vsetkeho druhu... je dost mozne, ze panko ju nikdy dobre neprehnal a je to auto jednoducho zaspate alebo riadne spinave.
co sa tyka korozie, neviem presne ako na tom bol seat. je tu moznost, ze predosli majitel mal auto garazovane nad nejakou zemiakovou jamou ako je zvykom mat v garazi a vsetko to odspodu potom zhnie. aj taku skusenost mam. auto ako cukrik navonok, malo kilometrov, super stav, spodok bol hnoj. jamu v garazi panko pouzival ako pivnicu a mal tam veci vseho druhu. jednoducho ta vlhkost ten podvozok zabila....
25.11.2008 | 14:01:08 | Reagovat