Rok výroby:1977Typ motoru:1.1 benzínStav km při koupi:36 440 kmStav km nyní:36 860 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9-13 l/100 kmVloženo:9. 8. 2004
Předchozí majitel provedl rozsáhlou generální opravu motoru a poloprofesionální lakování.
Přesto bylo nutné mimo seřízení provést výměnu výfuku, topení a renovovat interiér.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Navzdory náročnější údržbě je to "jiná" Škodovka. Motor má skutečně sportovní charakter a řízení navzdory tomu, že není hřebenové je překvapivě přesné. Hmotnost auta je kolem 800kg, což je dvousečná zbraň - auto se pohybuje lehce, ale podvozek v sérii není nejstabilnější.
Ze série vůz oplývá i nevídanými doplňky, např. tlakoměr oleje, hliníkové prahy a na svou dobu velmi kvalitní koženkou na sedadlech. Nesmí se opomenout kontroverzní řešení bezrámových dveří, v létě a za sucha velmi efektních. Po doplnění původními doplňky jako např. Tříramenný volant, přídavná světla a 13" hliníková kola se z vozu stává nápadná replika prvních Porsche 911.
měl jsem 110r byl to rok 74 takže 32 let staré vykon 62 koní bylo na tu dobu kdy to bylo vyrobeno celkem pohoda.koupil jsem to od nějakého dědy ktery najezdil 80 tisíc takže taky pohoda bylo to bez koroze každy se otáčel prostě veterán stokrát lepší než favorit a jine šroty bezproblemové auto dokud me nesestřelila jedna ženska na dalnici chtěl bych to auto znovu ale v tom stavu jak jsem ho měl je to super kara.
Škoda 110R bylo moje první auto, koupil jsem ji ve svých 19 letech v roce 1992 za 20 000 Kč a dalších určitě 30 000 Kč jsem do ní dal (lak, potahy, chromování motoru). Tohle auto nelze posuzovat dnešními měřítky - samozřejmě, bepečnost nula bodů, výkon motoru spíše sekačka na trávu (ale jednou jsem jel z mírného kopce tachometrových 160 km/h - pravda je, že po tomto zážitku jsem musel měnit ojnice :-))), jízdní vlastnosti pochybné. Ale bylo a je to nádherné autíčko. Do dneška lituji, že jsem ho musel svého času prodat - dneska by u mě mělo čestné místo v garáži ...
Spíš než kopie je to taková docela povedená karikatura. Na druhou stranu stojí setinu toho co jedenáctka, takže je to docela dobrej kauf. A hlavně je to srdcovka. Začátky motorismu hadr :))
Vypadá hezky, ale pořád je to jenom dvoudveřová hundrtka. Interiér je sice daleko lepší, díky karoserii kupé i velice líbivý vůz. Škoda celkově horší kvality zpracování horších jízdních vlastností a velkou náchylnost na boční vítr... Kéž by v současné nabídce Škody byl sportovní vůz podobného střihu..
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 110
to Reihensechscylinder
Souhlasim s tebou.Od Porsche 911 ma skutecne daleko ale na druhou stranu je to srdcovka a lacina.
12.03.2009 | 15:46:31 | jamieson Reagovat
měl jsem 110r byl to rok 74 takže 32 let staré vykon 62 koní bylo na tu dobu kdy to bylo vyrobeno celkem pohoda.koupil jsem to od nějakého dědy ktery najezdil 80 tisíc takže taky pohoda bylo to bez koroze každy se otáčel prostě veterán stokrát lepší než favorit a jine šroty bezproblemové auto dokud me nesestřelila jedna ženska na dalnici chtěl bych to auto znovu ale v tom stavu jak jsem ho měl je to super kara.
16.04.2006 | 23:18:18 | zub Reagovat
Srdeční záležitost
Škoda 110R bylo moje první auto, koupil jsem ji ve svých 19 letech v roce 1992 za 20 000 Kč a dalších určitě 30 000 Kč jsem do ní dal (lak, potahy, chromování motoru). Tohle auto nelze posuzovat dnešními měřítky - samozřejmě, bepečnost nula bodů, výkon motoru spíše sekačka na trávu (ale jednou jsem jel z mírného kopce tachometrových 160 km/h - pravda je, že po tomto zážitku jsem musel měnit ojnice :-))), jízdní vlastnosti pochybné. Ale bylo a je to nádherné autíčko. Do dneška lituji, že jsem ho musel svého času prodat - dneska by u mě mělo čestné místo v garáži ...
16.03.2006 | 13:24:33 | PiBi Reagovat
No ...
Spíš než kopie je to taková docela povedená karikatura. Na druhou stranu stojí setinu toho co jedenáctka, takže je to docela dobrej kauf. A hlavně je to srdcovka. Začátky motorismu hadr :))
27.09.2005 | 10:15:52 | Reihensechscylinder Reagovat
Vypadá hezky, ale pořád je to jenom dvoudveřová hundrtka. Interiér je sice daleko lepší, díky karoserii kupé i velice líbivý vůz. Škoda celkově horší kvality zpracování horších jízdních vlastností a velkou náchylnost na boční vítr... Kéž by v současné nabídce Škody byl sportovní vůz podobného střihu..
18.08.2005 | 10:08:28 | Octavia 58 Reagovat