Rok výroby:1986Typ motoru:1289Stav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6.0 l/100 kmVloženo:23. 8. 2007
Mělo much jako třídenní mrtvola na slunci. Bylo před hrobem. Ale byla to láska na první pohled,takže nebylo co řešit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Už to píši podruhé a tak se nebudu zase rozepisovat na esej jako předtím. Kdo chce levné, relativně spolehlivé a charismatické auto s vlastním rozumem, sportovními vlastnostmi a nesportovním podvozkem, který se však snaží a snaha se cení ten si to auto koupí a já doporučuji.
Kdo chce tempomat na dálnici,být vyklepaný z ABS, dostat facku od airbacku, aby mu stále někdo kecal do řízení, mapy a brzdil za něho nemáte tu co dělat.Jděte k Medvědovi nebo Bavorovi,neboť nejste pro mne řidiči v pravém slova smyslu. Jste jen otroci svého auta.
Ano my Škodovkáři také,ael s láskou,kdežto vám auto přikazuje jak pojedete a kolik. Nám ne. Zkuste jezdit aspoň rok v Mercedesu S nebo Bentlym a poté přesedněte do vychaldlé Škody 120 nebo ještě lépe Škody 100-1000.Nejen že nenastartuejte,vy ani nenajdete víčko od nádrže a v první zatáčce vás Škůdka ztreztá.Nedejbože pokud se svým luxusem zůstanete nepojízdní stát v pustině, či se spustí najednou špatné počasí v horách.
Luxusní auta-metla lidstva.A nejen auta,ale luxus všeobecně.Ha tu mi to pípá že po mně chtějí 250 slov a já měl 245,budiž zadostiučiněno touto zbytečnou větou.Láska ke Škodovkám,je vždy opětována.
Pořád mi nikdo nevysvětlil, jaké že to má "sportovní vlastnosti". To jako že to má motor vzadu? To měl i zaporožec, fiat 500, renault 4, a další lidové vozy. Víš proč? Protože to bylo nejlevnější řešení. Motor u hnané nápravy znamenal absenci kardanu, absenci poloos s homokinetickými klouby (ty neuměl každý a byly drahé). Nevýhody této koncepce: Veškerá hmotnost vzadu - silná přetáčivost, nejisté jízdní vlastnosti ve vyšších rychlostech, nebezpečí při brzdění (obojí díky lehkému předku) horší chlazení vody, hluk v kabině. krom toho že to jelo líp do kopce na kluzku, to jelo hůř z kopce na kluzku, páč přední kola byla nezatížená a bylo umění zabrzdit, nebo vyjet z projetých kolejí. Ale pořád se nemůžu dopídit těch sportovních vlastností. Motor slabý, zrychlení jak lejno ve svěrači...Jestli to chceš srovnávat s porsche, nebo lambo, tak na to rovnou zapomeň. Tyto vozy zpravidla mají motor uprostřed, nikoli za zadní nápravou. Je to jakobys řekl, že moskvič je sportovní, protože má stejnej typ pohonu jako jaguár (motor vpředu a pohon vzadu). Asi taková pitomost to je.
Recenze k zasmání :D..no ještě jsem neslyšel že by měla tato škodovka sportovní vlastnosti.Možná o proti té š120.Nevím no vysmívat se prvkům ABS atd.Ono jde o to že by se měl majitel trochu probrat už není rok 1980 kde po dálnici jezdí pár aut a město je zaplněno s poloviny.V dnešní době jezdí mnohem více aut a taky rychleji.Když do toho sportovního auta napere novější auto co váží 1500kg tak ,asi moc sportovně už vypadat nebude.Ono jak je to jak chce ,říkat že dřív se jezdilo bez pásu a bez airbagů tak to neznamená,že to platí i ted ono je trochu jiná situace na silnicích než před 20 nebo 30 lety.A zřejmě ani neví jak funguje ABS mě tedy ještě nikdy nevyklepal.Ono pro upozornění ABS při normálním brzdění člověka nějak fyziky neobtěžuje.Spíše bych nazval metlou lidstva tyhle stroje v současné době.Majiteli sportáku podívejte se jak vypadá po nárazu ten luxusní MB nebo BMW.A jak ten váš sporták.By jste se asi divil.Ono ta větší bezpečnost co se týče aut není na darmo v dnešní době.Ono si dát ránu do volantu a dostat airbagem je docela velký rozdíl.
Nechápu ty kritiky.Kdysi jsem toto auto vlastnil a najel bez generálky 20 tis a pak ho prodl a auto jezdilo dál.Nikdy mě nenachalo na cestě.A to jsem s ním procestoval mnoho zemí,Francii,Španělsko,Itálii,Benelux a mnoho dalších.Pak jsem měl c - xantii a v jednom kuse problémy dokonce mě nechala stát na cestě,takže není to jen o luxusu.V jednoduchosti je síla !A když to někomu vyhovuje i v dnešní době jeho věc.
Hej, hej, poznám ten pocit očumovania starého auta...Tiež sa zvyknem čudovať a obzerať, čo všetko jazdí po cestách. To nebolo z úžasu z auta, ale z odvahy, že sa niekto pustí s pojazdnou rakvou do Viedne,,,
Nič si s tých komentárov nerob,tý čo ich píšu nemajú ani šajn o starých dobrých škodovečkách,tiež som mal 130,ale Rapidku a viem čo to je "láska"k takémuto autu!Maj sa a nenechaj sa odradiť!!!!
Ja bych doporucoval nasporit a koupit PORADNI auto ! Uz jsem to parkrat psal ale skus neco lepsiho resp.aspon pozicej.A uvidis rozdil ! Znam takych jako jsi ty.IGNORANT VYMOZENOSTI NOVYCH AUTOMOBILU !! Vsak ti treba to ABS treba zachrani zivot a dostanes rozum.P.S. Poznam lidi co maji hodne drahy auta ale š 100 by vedeli nastartovat.Cus a SPAMATUJ SE !!
K čemu pořád ta jednoduchost.Auto není snad o tom aby člověk musel pořád něco opravovat a mít to jednoduché.Stačí mít normální auto kterému dát co potřebuje i bez velkých investic a je klid.
Navíc pokud vám vyhovovala na tolik stará škodovka tak proč s ní ještě nejezdíte?:)bezpečnost?Stáří?? výkon motoru?? to k tomu bohužel patří doba se mění nelze mít vše.
Omezené sportovní vlastnosti to má to znamená. Je to zadokolka, navíc s motorem vzadu.Povězte řekněte mi, která předokolka se může točit okolo své osy a ne na zpátečku?Psal sem také nesportovní podvozek, ale na to ohlasy nebyli.Samozřejmně recenze je trošku přitažená za vlasy, ale už se to změnit nedá. Mohl jsem mít dávno na auto za 150.000kč,ale k čemu když jak jsem už psal toto auto odvede svou práci také. Nacíc sem "Škodovkařením" ankazil i pár přátel včetně azrytých vysokých motorkářů,který pak začali brát Škodověnky svým dědům a zajímat se o ně. Tady jsem možná šrot i s pěknou Š 130, ale když jsem byl o vánocích ve Vídni, mé auto bylo obdivováno a fotografováno!!Líbilo se.A to stál vedle Benz CLS AMG bez povšimnutí..Názory vám samozřejmně neberu, ale vy mé také ne.Díky.
Hele nic proti tomu autu nemam,pouzival sem ho taky jako priblizovadlo a pravda je ze generalku udelas na silnici,ale proboha...tohle uz nepis....auto s rozumem a sportovnima vlastnostma
Skodovka a sportovni vlastnosti,charismatickya auto s vlastnim rozumem?Uz dlouho sem se takhle nezasmal....Tys asi spadl a strasne se triskl do hlavy,ze?takovou ptakovinu nemuzes myslet vazne..... : -D
A proto si necháš říkat anonym, protože nic než jen nadávat neumíš že?Já si myslím, že pravdu máte jak vy i já a kdyby přišlo na věc ty by sis na autě nevyměnil ani žárovku a pokud by to bylo auto starší 10let, nebo nedejbože Šádyna či Fiat tak bys to poslal ze stráně jak v tý reklamě na autobazar.Není machrovina anonymně tady nadávat,ale pod svým jménem obhajovat to v co věříš (sníš) a umět si poradit s každým problémem svého auta.A to neumím opravovat jen Škodovky.nejsme vyučnej mechanik ani průmyslovka nic jsem úplně mimo auta obor a umím to narozdíl..
Škodovka je fajn auto, ale tohle je asi moc. Cena v podobě bezpečnosti, pohodlí (do jisté míry), jízdních vlastností atd. je dost značná. Na druhou stranu je to ideální auto pro začátek, kdo chce opravdu "řídit" - tady se musí snažit.
Tak takovouhle shit-esej jsem dlouho necetl. A slovnim spojenim "Luxusni auta - metla lidstva" jsi to jen korunoval. Bud jsi nesvepravny, nebo si delas srandu... budu ti fandit a tak doufam ,ze je to jen vtip.
Souhlasím s Hanzem. Úplně o ničem! Taková kázání si piš na jiný server. Napadlo mě jedno pořekadlo. Každá liška chválí svůj ocas a která ho nemá, říká dobře bez něj.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 130
Pořád mi nikdo nevysvětlil, jaké že to má "sportovní vlastnosti". To jako že to má motor vzadu? To měl i zaporožec, fiat 500, renault 4, a další lidové vozy. Víš proč? Protože to bylo nejlevnější řešení. Motor u hnané nápravy znamenal absenci kardanu, absenci poloos s homokinetickými klouby (ty neuměl každý a byly drahé). Nevýhody této koncepce: Veškerá hmotnost vzadu - silná přetáčivost, nejisté jízdní vlastnosti ve vyšších rychlostech, nebezpečí při brzdění (obojí díky lehkému předku) horší chlazení vody, hluk v kabině. krom toho že to jelo líp do kopce na kluzku, to jelo hůř z kopce na kluzku, páč přední kola byla nezatížená a bylo umění zabrzdit, nebo vyjet z projetých kolejí. Ale pořád se nemůžu dopídit těch sportovních vlastností. Motor slabý, zrychlení jak lejno ve svěrači...Jestli to chceš srovnávat s porsche, nebo lambo, tak na to rovnou zapomeň. Tyto vozy zpravidla mají motor uprostřed, nikoli za zadní nápravou. Je to jakobys řekl, že moskvič je sportovní, protože má stejnej typ pohonu jako jaguár (motor vpředu a pohon vzadu). Asi taková pitomost to je.
15.01.2013 | 18:36:40 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Oprava - renault 2 (ne R 4)
15.01.2013 | 19:09:47 | | 89.102.162.* Reagovat
Recenze k zasmání :D..no ještě jsem neslyšel že by měla tato škodovka sportovní vlastnosti.Možná o proti té š120.Nevím no vysmívat se prvkům ABS atd.Ono jde o to že by se měl majitel trochu probrat už není rok 1980 kde po dálnici jezdí pár aut a město je zaplněno s poloviny.V dnešní době jezdí mnohem více aut a taky rychleji.Když do toho sportovního auta napere novější auto co váží 1500kg tak ,asi moc sportovně už vypadat nebude.Ono jak je to jak chce ,říkat že dřív se jezdilo bez pásu a bez airbagů tak to neznamená,že to platí i ted ono je trochu jiná situace na silnicích než před 20 nebo 30 lety.A zřejmě ani neví jak funguje ABS mě tedy ještě nikdy nevyklepal.Ono pro upozornění ABS při normálním brzdění člověka nějak fyziky neobtěžuje.Spíše bych nazval metlou lidstva tyhle stroje v současné době.Majiteli sportáku podívejte se jak vypadá po nárazu ten luxusní MB nebo BMW.A jak ten váš sporták.By jste se asi divil.Ono ta větší bezpečnost co se týče aut není na darmo v dnešní době.Ono si dát ránu do volantu a dostat airbagem je docela velký rozdíl.
18.08.2011 | 00:05:31 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Nechápu ty kritiky.Kdysi jsem toto auto vlastnil a najel bez generálky 20 tis a pak ho prodl a auto jezdilo dál.Nikdy mě nenachalo na cestě.A to jsem s ním procestoval mnoho zemí,Francii,Španělsko,Itálii,Benelux a mnoho dalších.Pak jsem měl c - xantii a v jednom kuse problémy dokonce mě nechala stát na cestě,takže není to jen o luxusu.V jednoduchosti je síla !A když to někomu vyhovuje i v dnešní době jeho věc.
06.06.2009 | 11:37:06 | Laco Reagovat
Pre Standu z 24.8.07:
Hej, hej, poznám ten pocit očumovania starého auta...Tiež sa zvyknem čudovať a obzerať, čo všetko jazdí po cestách. To nebolo z úžasu z auta, ale z odvahy, že sa niekto pustí s pojazdnou rakvou do Viedne,,,
05.06.2009 | 23:59:50 | ľuboš Reagovat
standa
Nič si s tých komentárov nerob,tý čo ich píšu nemajú ani šajn o starých dobrých škodovečkách,tiež som mal 130,ale Rapidku a viem čo to je "láska"k takémuto autu!Maj sa a nenechaj sa odradiť!!!!
05.06.2009 | 23:05:30 | blunt26 Reagovat
Ja bych doporucoval nasporit a koupit PORADNI auto ! Uz jsem to parkrat psal ale skus neco lepsiho resp.aspon pozicej.A uvidis rozdil ! Znam takych jako jsi ty.IGNORANT VYMOZENOSTI NOVYCH AUTOMOBILU !! Vsak ti treba to ABS treba zachrani zivot a dostanes rozum.P.S. Poznam lidi co maji hodne drahy auta ale š 100 by vedeli nastartovat.Cus a SPAMATUJ SE !!
13.03.2009 | 16:45:15 | jamieson Reagovat
RE:
A co kdyby ty jsi si koupil slovník a naučil se pořádnoě česky -).
Jó, zlatá 130. Spolehlivý a jednoduchý auto.
15.01.2013 | 10:52:45 | ja | 93.157.130.* Reagovat
RE:
K čemu pořád ta jednoduchost.Auto není snad o tom aby člověk musel pořád něco opravovat a mít to jednoduché.Stačí mít normální auto kterému dát co potřebuje i bez velkých investic a je klid.
15.01.2013 | 15:56:10 | | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Navíc pokud vám vyhovovala na tolik stará škodovka tak proč s ní ještě nejezdíte?:)bezpečnost?Stáří?? výkon motoru?? to k tomu bohužel patří doba se mění nelze mít vše.
15.01.2013 | 16:35:59 | | 78.102.114.* Reagovat
hehe
heheheeeeee
21.06.2008 | 01:08:44 | Reagovat
to je recenzička jako víno
Marx s Engelsem asi psali recenzi a Lenin jim napovídal.
21.06.2008 | 00:52:55 | torrente Reagovat
Uznalá Vídeň
Omezené sportovní vlastnosti to má to znamená. Je to zadokolka, navíc s motorem vzadu.Povězte řekněte mi, která předokolka se může točit okolo své osy a ne na zpátečku?Psal sem také nesportovní podvozek, ale na to ohlasy nebyli.Samozřejmně recenze je trošku přitažená za vlasy, ale už se to změnit nedá.
Mohl jsem mít dávno na auto za 150.000kč,ale k čemu když jak jsem už psal toto auto odvede svou práci také. Nacíc sem "Škodovkařením" ankazil i pár přátel včetně azrytých vysokých motorkářů,který pak začali brát Škodověnky svým dědům a zajímat se o ně. Tady jsem možná šrot i s pěknou Š 130, ale když jsem byl o vánocích ve Vídni, mé auto bylo obdivováno a fotografováno!!Líbilo se.A to stál vedle Benz CLS AMG bez povšimnutí..Názory vám samozřejmně neberu, ale vy mé také ne.Díky.
24.08.2007 | 16:31:32 | Standa Reagovat
Neserte sa
Chlapi, co sa seriete, ved je to vcelku vtipne. Komentar k starym skodovkam sa predsa neda napisat inac ako s humorom a nadsazkou.
23.08.2007 | 15:09:54 | Pedro Reagovat
jen ho nechte.má svou šáde rád i když to trošku přehání
23.08.2007 | 14:46:47 | Loser Reagovat
Hele nic proti tomu autu nemam,pouzival sem ho taky jako priblizovadlo a pravda je ze generalku udelas na silnici,ale proboha...tohle uz nepis....auto s rozumem a sportovnima vlastnostma
23.08.2007 | 13:28:49 | Dzanek Reagovat
Skodovka a sportovni vlastnosti,charismatickya auto s vlastnim rozumem?Uz dlouho sem se takhle nezasmal....Tys asi spadl a strasne se triskl do hlavy,ze?takovou ptakovinu nemuzes myslet vazne..... :
-D
23.08.2007 | 13:21:58 | Dzanek Reagovat
Anonym
A proto si necháš říkat anonym, protože nic než jen nadávat neumíš že?Já si myslím, že pravdu máte jak vy i já a kdyby přišlo na věc ty by sis na autě nevyměnil ani žárovku a pokud by to bylo auto starší 10let, nebo nedejbože Šádyna či Fiat tak bys to poslal ze stráně jak v tý reklamě na autobazar.Není machrovina anonymně tady nadávat,ale pod svým jménem obhajovat to v co věříš (sníš) a umět si poradit s každým problémem svého auta.A to neumím opravovat jen Škodovky.nejsme vyučnej mechanik ani průmyslovka nic jsem úplně mimo auta obor a umím to narozdíl..
23.08.2007 | 13:20:16 | standa Reagovat
SMAZAT
A proč to sem píšeš, ty kuse idiota?
23.08.2007 | 12:58:37 | Reagovat
Škodovka je fajn auto, ale tohle je asi moc. Cena v podobě bezpečnosti, pohodlí (do jisté míry), jízdních vlastností atd. je dost značná. Na druhou stranu je to ideální auto pro začátek, kdo chce opravdu "řídit" - tady se musí snažit.
23.08.2007 | 12:57:20 | V Reagovat
Tak takovouhle shit-esej jsem dlouho necetl. A slovnim spojenim "Luxusni auta - metla lidstva" jsi to jen korunoval. Bud jsi nesvepravny, nebo si delas srandu... budu ti fandit a tak doufam ,ze je to jen vtip.
23.08.2007 | 12:20:11 | diego Reagovat
Taky jsem dřív na tuto řadu škodovek nenechal dopustit, ale včas jsem dostal rozum
23.08.2007 | 12:17:21 | Zdeněk Reagovat
Máte trochu pravdu
ty vaše řeči beru je to trochu přehnáné,no nemohl jsem si pomoct.
23.08.2007 | 11:33:47 | standa Reagovat
Souhlasím s Hanzem. Úplně o ničem! Taková kázání si piš na jiný server. Napadlo mě jedno pořekadlo. Každá liška chválí svůj ocas a která ho nemá, říká dobře bez něj.
23.08.2007 | 11:15:05 | Jiří Reagovat
O ničem, smazat! Horší než kázání v kostele Reverenda Timothy Lovejoy
23.08.2007 | 11:00:32 | Hanz Reagovat