Recenze Škoda 135 GLi
“Díky bohu za export pro kapitalisty.”

Autor recenze: Standa (23 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1289 742.135Bendix Stav km při koupi:103 000 km Stav km nyní:110 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 23. 7. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120 L,LS a 130 GL

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Tento vůz měl prasklé čelní sklo,jinak původní stav a nidke není zhnilá.Pouze to hodně krutě odnesl lak.

Jinak jezdí.

S tou vstřikovací jedntokou to spíš lítá. Bez prodlev.


Hodnocení a zkušenosti s autem

to je na dlouhý lokte.Zrychlení naprosto brutální maximálce z mírnýho kopečka nestíéhal tachometr,na rovince cca170km/H v kusezrychlí z jakéhokoliv stupně,nemá prodlevy a odbrý rádio má.

Motor je skvost.Je to 4000kusová série Rapidů 135 RiC a Škod 135 GLi pro zakázku do Rakouska,finksa,Anglie,USA a kanady,vyrobenou tka aby splňvoala americké exhalační normy US 83,takže to ma tvrzený sedla ventilů atd.,katalyzátor třícestný řízený S2,řídící jednotku Bendix za sedačkami,automatické cepování benzínu a zpětný odsak,automatický sytič,jednobodové vstřikování Renix a papá to pouze natural 95.Olovo nesmí.Tenle levoboček si s olovem nerozumí.Je to skvost prostě.

Evropské verze měli vínovou barvu a zámořské hnědostříbrnou v ČSSSR se nidky neprodávaly.vyrobeny byli většinou v létě 1989.Má je zvláští rokem výroby 1990 a pohonem na předek.Tedy oficiálně samozřejmně dle techničáku velkýho.S mým druhým vozem Š 130 GL se to nedá vůbec srovnat to jako ne..Strašně to ulehčuje rabnní startování.To je v pdostatě jak stříkačkovej favorit.Nikdomi to nevěří, ale vše je originákl.zajímavostí je že z těch 400ks jich je6ks včetně mojí v Třebíči cca 45000obyvatel a jen jedna má změněnou barvu na modrou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 135

Vložit komentář

UPLNE MI STACILO ZE TO NAPSAL 23 LETY STANDA KTERY UZ DRIVE PSAL SOMARINY ! OSOBNE JSEM ZA JAKOUKOLI RECENZI ALE TENHLE DEBIL JE FAKT MOC !


SMAZAT !!!!!!!!!!!!!!!!

13.03.2009 | 17:00:42 | jamieson Reagovat

Serviska

Pro anonyma:Já mám originální servisní knížku v němčině a udělal sem si-vyrobil knížku přesnou kopii kdyby náhodou a hodí se.Teď leží někde v garáži.MMCH od kdy ty se zajímáš o 135 GLi, když si mi to vždy jen hanil???Nebo si tě pletu se stejnojemným jmenovcem,který nadával, že si před vlastní nos neviděl..??

19.09.2008 | 23:38:00 | Standa Reagovat

hladam

nema niekto niaku knihu o skode 135gli?

19.09.2008 | 12:58:20 |  Reagovat

skoda 135 gli

kámo mať takú skodovku to by bola paráda , to není jak moja 120

18.07.2008 | 15:53:00 | Jakub Reagovat

skoda 135 gli

dobre auto ano vlastnil som ho skoro tyzden, rozbeh lahky malo hlucny hlavne som hned pocitil ze to vobec netrha narozdiel od karburatora cloveku to hned zmeni nazor na cely dojem z auta,potom som v nedelu sa nudil a rozpiloval som ho nechal som si len tu celu pohanaciu sustavu uvidime co s tym ..keby ste niekto vlastnil nieco podobne a chcely ste to predat taq sa ozvite 0908081333

13.06.2008 | 17:16:20 | vincent Reagovat

nabídka

Nechtěl by někdo papíry na

09.01.2008 | 15:31:42 | klimda Reagovat

RE: nabídka

prodáváš papíry gli

01.07.2016 | 16:00:20 |   | 80.95.103.* Reagovat

Náhradní díly jso urpoblém,padž se ani sand žádný nevyrobily.Takže málokterá Gli má originální velkou rouru od záchoda-to má být výfuk,ael apsuje tam všecko naštěstí.130,favorit..Jednotka a vstřik by měli mít stejný Renaulty 19 a 19 Chamade pro které to firma Bendix/Renix také vyráběla, bůh ví jestli ještě existuje a na tento husarský kousek si ještě pamatuje..lamda a katlík by mohli prý jít z Favoritu i dkyž jsou jiný,ael prý Škdoa auto prodávala nějakou dobu na škůdky výfuky s katalyzátorem přímo dohromady.Drát vedoucí od motoru k řídící jednotce z osobní zkušensoti vím že pasuje z Volva te´d nevím jeka se jmenuje 860 nebo 450 nevím,ale ty stará Volva určitě.další věci nevím.Jinak je to shodné se Škodou 135 L/GL či favorit motorem 135

23.08.2007 | 13:38:48 | Standa Reagovat

můj mail pro jistotu

standa.hajsel@seznam.cz

23.08.2007 | 13:14:08 | standa Reagovat

RE: můj mail pro jistotu

Mám škoda 135 gli a potřebuji poradit.

Jak prověřit řídíci jednotku a kdo by to asi uměl.
Díky

12.01.2012 | 17:28:07 | Lydie  | 192.168.1.* Reagovat

RE: můj mail pro jistotu

Jakou řídící jednotku?...

12.01.2012 | 21:56:25 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

RE: můj mail pro jistotu

135 GLi má řídící jednotku,to je zázrak co???,a žádná přestavba to není,je to pár kousků vyrobených pro export s jednobodovým vstřikováním bendix

Jak ji prověřit netuším,jestli na to existuje nějaká diagnostika nemám zdání,ale vzhledem k tomu že se skoro stejné vstřikování používalo v renaultu 19 tak by něco být mělo

18.03.2012 | 19:48:12 | Rambo-x  | 109.238.43.* Reagovat

Vysvětlení

Ahoj zdravím všechny.Předem se omlouvám za hnusné překlepy, skoro se to ani nedá číst, holt psal sem to rychle.Vše co sem psal je pravdivé všichni co si myslí že náhon na předek a motor vzadu je blbost mají samozřejmě pravdu, ale nechť si to znovu pečlivě přečtou.já psal oficiálně v technickém průkazu náhon na přední kola.O skutečnosti sem nci nepsal, bral sem to jako samozřejmost že je náhon zadní.i když existuje Škoda Transaxell skor Škoda 120 s notorem vpředu a pohonem předních kol r.v.1980 model už M!!rok výroby 1990 není nic zvláštního,vyráběli se do 17.1.1990,ale já mám vyraženo písmeno J což znamená 1989 a do provozu 11/1990 už chápete?Dnes sem napsal lepší a snad bez chyb recenzi na toto auto,takže až se objeví tuto smažu.Mimochodem ten přímý vstřik, lamda, katlík,automatika atd..to si nevymýšlím to tam orpavdu je.Fotky můžu udělat, ale sem se mi vleze jen jedna..takže mi pište na mail o zaslání fotek.

23.08.2007 | 13:13:01 | Standa Reagovat

hele a co náhradní díly(vstřik,atd.)???

28.07.2007 | 14:35:24 | Loser Reagovat

k tomu motoru vzadu a pohonu předku,je to asi blbost,nikdy a nikde jsem to neviděl,ale na učebnici fyziky na základce jsmem měli nakreslenou š120 s motorem vzadu a náhonem na přední kola,dokonce ten obrázek byl vykreslenej tzn.motor,kardan,diferák......musel jse se tomu smát.

k prototypům:nebejt komančů,tak jsme byli kingové.stačí se podívat do depozitáře škody či tatry.
a to je spousta prototypů zatím neodtajněna.

http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&item=267

27.07.2007 | 12:13:24 | Loser Reagovat

135GLi
vyroby1988-1989
export parts:Renault5-9-11-19-21
Jeep Wrangler,Cherokee 2.5i (1986-1990)

26.07.2007 | 13:26:20 | Robi135GLi Hungary Reagovat

135GLi barva
1046,1305,2315,8302

26.07.2007 | 13:22:41 |  Reagovat

absolutní ptákovina ,

25.07.2007 | 19:31:34 |  Reagovat

Banda

No jo..banda internetovejch slintalů se činila...
Každá malosérie,nebo prototypy jsou zajímavý..tím víc naše domácí....kdyby se vyráběl původní prototyp škody myslím 720 po MBčku byli jsme úplně jinde,to auto bylo srovnatelný s 5kovým starým Baworem

25.07.2007 | 19:26:35 | KubikCv Reagovat

Ty seš ale těžkej degent.Nastartuj ten vergl a tou závratnou rychlostí se vydej na vrakáč - kam patříš!

25.07.2007 | 14:21:39 |  Reagovat

Pěkné počtení. Docela by mě zajímalo kolik se jich v USA prodalo?? Psát že je bezpečná s tím, že má v zadu 3 bod. pásy a taky hooodně dobrý brzdy, samozřejmě materiál okolo cestujících náraz pohltí, hlavně ten čelní............

25.07.2007 | 07:05:02 | Honza Reagovat

Jestli někdo chcete vidět, jak tohle auto vypadá, tak tady je nějaká brižura z Kanady: http://storm.tocmp.com/skoda1989.htm
Jinak to má samozřejmě náhon na zadek.

24.07.2007 | 20:43:18 |  Reagovat

o takejto koncepci som este nepocul motor vzadu a pohon prednych kolies posli foto

24.07.2007 | 20:18:06 |  Reagovat

hi ha

Motor vzadu a pohon předních kol.Už to radši nepij,ani zředěný !!!!

24.07.2007 | 17:57:45 |  Reagovat

hm, hm

No rok výroby 90 mě teda moc zvláštní nepříjde, to je normální, jednobodový vstřikování v šáde není taky nic zvláštního. Jen mě hodně udivuje motor vzadu a pohon předních kol, to by opravdu chtělo fotečku na to jsem moc zvědavej :-)))))

24.07.2007 | 15:22:40 | Kristensen Reagovat

no ono naozaj existovali škodovky so vstrekovaním,kamoš ju priviezol raz davno s italie,mala dokonca kat,lambdu ,riadiaca jednotka bola v motorovom priesore a mala naozaj vínovú farbu.To ja asi jediné čo ten feťak trafil.Všetko ostatne jak ostatné škodofky...........

23.07.2007 | 21:10:13 | bugy Reagovat

Fotky

Opravdu zajímavá koncepce. Neznám, nevím, tedy neopsuzuji. Ale v dobách digifoťáků nebude problém vlézt pod auto vyfotit. Pošli na mail.

23.07.2007 | 20:07:40 | Radek Reagovat

ty seš vůl

ty seš ale magor kluku, buď seš tak blbej nebo zhulenej

23.07.2007 | 20:04:45 | Lenin Reagovat

Motor vzadu a náhon na predné kolesá? Neverím. Takáto koncepcia pohonu nemôže existovať.

23.07.2007 | 19:58:11 | Petrík Reagovat

už to nehul

23.07.2007 | 17:16:51 |  Reagovat

Take by me zajimaly nejake fotky, kazdopadne reseni nahonu na predek... Kdyby byl nejaky odkaz.

23.07.2007 | 14:43:07 | Cvok sport Reagovat

Co fotku?

Neposlal bys? Třeba tady nebo aspoň mailem, ať se pokocháme ;-)

23.07.2007 | 13:29:45 | Dave Reagovat

Sice mi připadá, že si tu recenzi napsal vožralej, ale jinak tohle auto je zajímavá rarita.

23.07.2007 | 13:20:05 |  Reagovat