Rok výroby:1990Typ motoru:1289 742.135BendixStav km při koupi:103 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:23. 7. 2007
Tento vůz měl prasklé čelní sklo,jinak původní stav a nidke není zhnilá.Pouze to hodně krutě odnesl lak.
Jinak jezdí.
S tou vstřikovací jedntokou to spíš lítá. Bez prodlev.
Hodnocení a zkušenosti s autem
to je na dlouhý lokte.Zrychlení naprosto brutální maximálce z mírnýho kopečka nestíéhal tachometr,na rovince cca170km/H v kusezrychlí z jakéhokoliv stupně,nemá prodlevy a odbrý rádio má.
Motor je skvost.Je to 4000kusová série Rapidů 135 RiC a Škod 135 GLi pro zakázku do Rakouska,finksa,Anglie,USA a kanady,vyrobenou tka aby splňvoala americké exhalační normy US 83,takže to ma tvrzený sedla ventilů atd.,katalyzátor třícestný řízený S2,řídící jednotku Bendix za sedačkami,automatické cepování benzínu a zpětný odsak,automatický sytič,jednobodové vstřikování Renix a papá to pouze natural 95.Olovo nesmí.Tenle levoboček si s olovem nerozumí.Je to skvost prostě.
Evropské verze měli vínovou barvu a zámořské hnědostříbrnou v ČSSSR se nidky neprodávaly.vyrobeny byli většinou v létě 1989.Má je zvláští rokem výroby 1990 a pohonem na předek.Tedy oficiálně samozřejmně dle techničáku velkýho.S mým druhým vozem Š 130 GL se to nedá vůbec srovnat to jako ne..Strašně to ulehčuje rabnní startování.To je v pdostatě jak stříkačkovej favorit.Nikdomi to nevěří, ale vše je originákl.zajímavostí je že z těch 400ks jich je6ks včetně mojí v Třebíči cca 45000obyvatel a jen jedna má změněnou barvu na modrou.
Pro anonyma:Já mám originální servisní knížku v němčině a udělal sem si-vyrobil knížku přesnou kopii kdyby náhodou a hodí se.Teď leží někde v garáži.MMCH od kdy ty se zajímáš o 135 GLi, když si mi to vždy jen hanil???Nebo si tě pletu se stejnojemným jmenovcem,který nadával, že si před vlastní nos neviděl..??
dobre auto ano vlastnil som ho skoro tyzden, rozbeh lahky malo hlucny hlavne som hned pocitil ze to vobec netrha narozdiel od karburatora cloveku to hned zmeni nazor na cely dojem z auta,potom som v nedelu sa nudil a rozpiloval som ho nechal som si len tu celu pohanaciu sustavu uvidime co s tym ..keby ste niekto vlastnil nieco podobne a chcely ste to predat taq sa ozvite 0908081333
Náhradní díly jso urpoblém,padž se ani sand žádný nevyrobily.Takže málokterá Gli má originální velkou rouru od záchoda-to má být výfuk,ael apsuje tam všecko naštěstí.130,favorit..Jednotka a vstřik by měli mít stejný Renaulty 19 a 19 Chamade pro které to firma Bendix/Renix také vyráběla, bůh ví jestli ještě existuje a na tento husarský kousek si ještě pamatuje..lamda a katlík by mohli prý jít z Favoritu i dkyž jsou jiný,ael prý Škdoa auto prodávala nějakou dobu na škůdky výfuky s katalyzátorem přímo dohromady.Drát vedoucí od motoru k řídící jednotce z osobní zkušensoti vím že pasuje z Volva te´d nevím jeka se jmenuje 860 nebo 450 nevím,ale ty stará Volva určitě.další věci nevím.Jinak je to shodné se Škodou 135 L/GL či favorit motorem 135
135 GLi má řídící jednotku,to je zázrak co???,a žádná přestavba to není,je to pár kousků vyrobených pro export s jednobodovým vstřikováním bendix
Jak ji prověřit netuším,jestli na to existuje nějaká diagnostika nemám zdání,ale vzhledem k tomu že se skoro stejné vstřikování používalo v renaultu 19 tak by něco být mělo
Ahoj zdravím všechny.Předem se omlouvám za hnusné překlepy, skoro se to ani nedá číst, holt psal sem to rychle.Vše co sem psal je pravdivé všichni co si myslí že náhon na předek a motor vzadu je blbost mají samozřejmě pravdu, ale nechť si to znovu pečlivě přečtou.já psal oficiálně v technickém průkazu náhon na přední kola.O skutečnosti sem nci nepsal, bral sem to jako samozřejmost že je náhon zadní.i když existuje Škoda Transaxell skor Škoda 120 s notorem vpředu a pohonem předních kol r.v.1980 model už M!!rok výroby 1990 není nic zvláštního,vyráběli se do 17.1.1990,ale já mám vyraženo písmeno J což znamená 1989 a do provozu 11/1990 už chápete?Dnes sem napsal lepší a snad bez chyb recenzi na toto auto,takže až se objeví tuto smažu.Mimochodem ten přímý vstřik, lamda, katlík,automatika atd..to si nevymýšlím to tam orpavdu je.Fotky můžu udělat, ale sem se mi vleze jen jedna..takže mi pište na mail o zaslání fotek.
k tomu motoru vzadu a pohonu předku,je to asi blbost,nikdy a nikde jsem to neviděl,ale na učebnici fyziky na základce jsmem měli nakreslenou š120 s motorem vzadu a náhonem na přední kola,dokonce ten obrázek byl vykreslenej tzn.motor,kardan,diferák......musel jse se tomu smát.
k prototypům:nebejt komančů,tak jsme byli kingové.stačí se podívat do depozitáře škody či tatry. a to je spousta prototypů zatím neodtajněna.
No jo..banda internetovejch slintalů se činila... Každá malosérie,nebo prototypy jsou zajímavý..tím víc naše domácí....kdyby se vyráběl původní prototyp škody myslím 720 po MBčku byli jsme úplně jinde,to auto bylo srovnatelný s 5kovým starým Baworem
Pěkné počtení. Docela by mě zajímalo kolik se jich v USA prodalo?? Psát že je bezpečná s tím, že má v zadu 3 bod. pásy a taky hooodně dobrý brzdy, samozřejmě materiál okolo cestujících náraz pohltí, hlavně ten čelní............
Jestli někdo chcete vidět, jak tohle auto vypadá, tak tady je nějaká brižura z Kanady: http://storm.tocmp.com/skoda1989.htm Jinak to má samozřejmě náhon na zadek.
No rok výroby 90 mě teda moc zvláštní nepříjde, to je normální, jednobodový vstřikování v šáde není taky nic zvláštního. Jen mě hodně udivuje motor vzadu a pohon předních kol, to by opravdu chtělo fotečku na to jsem moc zvědavej :-)))))
no ono naozaj existovali škodovky so vstrekovaním,kamoš ju priviezol raz davno s italie,mala dokonca kat,lambdu ,riadiaca jednotka bola v motorovom priesore a mala naozaj vínovú farbu.To ja asi jediné čo ten feťak trafil.Všetko ostatne jak ostatné škodofky...........
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 135
UPLNE MI STACILO ZE TO NAPSAL 23 LETY STANDA KTERY UZ DRIVE PSAL SOMARINY ! OSOBNE JSEM ZA JAKOUKOLI RECENZI ALE TENHLE DEBIL JE FAKT MOC !
SMAZAT !!!!!!!!!!!!!!!!
13.03.2009 | 17:00:42 | jamieson Reagovat
Serviska
Pro anonyma:Já mám originální servisní knížku v němčině a udělal sem si-vyrobil knížku přesnou kopii kdyby náhodou a hodí se.Teď leží někde v garáži.MMCH od kdy ty se zajímáš o 135 GLi, když si mi to vždy jen hanil???Nebo si tě pletu se stejnojemným jmenovcem,který nadával, že si před vlastní nos neviděl..??
19.09.2008 | 23:38:00 | Standa Reagovat
hladam
nema niekto niaku knihu o skode 135gli?
19.09.2008 | 12:58:20 | Reagovat
skoda 135 gli
kámo mať takú skodovku to by bola paráda , to není jak moja 120
18.07.2008 | 15:53:00 | Jakub Reagovat
skoda 135 gli
dobre auto ano vlastnil som ho skoro tyzden, rozbeh lahky malo hlucny hlavne som hned pocitil ze to vobec netrha narozdiel od karburatora cloveku to hned zmeni nazor na cely dojem z auta,potom som v nedelu sa nudil a rozpiloval som ho nechal som si len tu celu pohanaciu sustavu uvidime co s tym ..keby ste niekto vlastnil nieco podobne a chcely ste to predat taq sa ozvite 0908081333
13.06.2008 | 17:16:20 | vincent Reagovat
nabídka
Nechtěl by někdo papíry na
09.01.2008 | 15:31:42 | klimda Reagovat
RE: nabídka
prodáváš papíry gli
01.07.2016 | 16:00:20 | | 80.95.103.* Reagovat
Náhradní díly jso urpoblém,padž se ani sand žádný nevyrobily.Takže málokterá Gli má originální velkou rouru od záchoda-to má být výfuk,ael apsuje tam všecko naštěstí.130,favorit..Jednotka a vstřik by měli mít stejný Renaulty 19 a 19 Chamade pro které to firma Bendix/Renix také vyráběla, bůh ví jestli ještě existuje a na tento husarský kousek si ještě pamatuje..lamda a katlík by mohli prý jít z Favoritu i dkyž jsou jiný,ael prý Škdoa auto prodávala nějakou dobu na škůdky výfuky s katalyzátorem přímo dohromady.Drát vedoucí od motoru k řídící jednotce z osobní zkušensoti vím že pasuje z Volva te´d nevím jeka se jmenuje 860 nebo 450 nevím,ale ty stará Volva určitě.další věci nevím.Jinak je to shodné se Škodou 135 L/GL či favorit motorem 135
23.08.2007 | 13:38:48 | Standa Reagovat
můj mail pro jistotu
standa.hajsel@seznam.cz
23.08.2007 | 13:14:08 | standa Reagovat
RE: můj mail pro jistotu
Mám škoda 135 gli a potřebuji poradit.
Jak prověřit řídíci jednotku a kdo by to asi uměl.
Díky
12.01.2012 | 17:28:07 | Lydie | 192.168.1.* Reagovat
RE: můj mail pro jistotu
Jakou řídící jednotku?...
12.01.2012 | 21:56:25 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
RE: můj mail pro jistotu
135 GLi má řídící jednotku,to je zázrak co???,a žádná přestavba to není,je to pár kousků vyrobených pro export s jednobodovým vstřikováním bendix
Jak ji prověřit netuším,jestli na to existuje nějaká diagnostika nemám zdání,ale vzhledem k tomu že se skoro stejné vstřikování používalo v renaultu 19 tak by něco být mělo
18.03.2012 | 19:48:12 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
Vysvětlení
Ahoj zdravím všechny.Předem se omlouvám za hnusné překlepy, skoro se to ani nedá číst, holt psal sem to rychle.Vše co sem psal je pravdivé všichni co si myslí že náhon na předek a motor vzadu je blbost mají samozřejmě pravdu, ale nechť si to znovu pečlivě přečtou.já psal oficiálně v technickém průkazu náhon na přední kola.O skutečnosti sem nci nepsal, bral sem to jako samozřejmost že je náhon zadní.i když existuje Škoda Transaxell skor Škoda 120 s notorem vpředu a pohonem předních kol r.v.1980 model už M!!rok výroby 1990 není nic zvláštního,vyráběli se do 17.1.1990,ale já mám vyraženo písmeno J což znamená 1989 a do provozu 11/1990 už chápete?Dnes sem napsal lepší a snad bez chyb recenzi na toto auto,takže až se objeví tuto smažu.Mimochodem ten přímý vstřik, lamda, katlík,automatika atd..to si nevymýšlím to tam orpavdu je.Fotky můžu udělat, ale sem se mi vleze jen jedna..takže mi pište na mail o zaslání fotek.
23.08.2007 | 13:13:01 | Standa Reagovat
hele a co náhradní díly(vstřik,atd.)???
28.07.2007 | 14:35:24 | Loser Reagovat
k tomu motoru vzadu a pohonu předku,je to asi blbost,nikdy a nikde jsem to neviděl,ale na učebnici fyziky na základce jsmem měli nakreslenou š120 s motorem vzadu a náhonem na přední kola,dokonce ten obrázek byl vykreslenej tzn.motor,kardan,diferák......musel jse se tomu smát.
k prototypům:nebejt komančů,tak jsme byli kingové.stačí se podívat do depozitáře škody či tatry.
a to je spousta prototypů zatím neodtajněna.
http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&item=267
27.07.2007 | 12:13:24 | Loser Reagovat
135GLi
vyroby1988-1989
export parts:Renault5-9-11-19-21
Jeep Wrangler,Cherokee 2.5i (1986-1990)
26.07.2007 | 13:26:20 | Robi135GLi Hungary Reagovat
135GLi barva
1046,1305,2315,8302
26.07.2007 | 13:22:41 | Reagovat
absolutní ptákovina ,
25.07.2007 | 19:31:34 | Reagovat
Banda
No jo..banda internetovejch slintalů se činila...
Každá malosérie,nebo prototypy jsou zajímavý..tím víc naše domácí....kdyby se vyráběl původní prototyp škody myslím 720 po MBčku byli jsme úplně jinde,to auto bylo srovnatelný s 5kovým starým Baworem
25.07.2007 | 19:26:35 | KubikCv Reagovat
Ty seš ale těžkej degent.Nastartuj ten vergl a tou závratnou rychlostí se vydej na vrakáč - kam patříš!
25.07.2007 | 14:21:39 | Reagovat
Pěkné počtení. Docela by mě zajímalo kolik se jich v USA prodalo?? Psát že je bezpečná s tím, že má v zadu 3 bod. pásy a taky hooodně dobrý brzdy, samozřejmě materiál okolo cestujících náraz pohltí, hlavně ten čelní............
25.07.2007 | 07:05:02 | Honza Reagovat
Jestli někdo chcete vidět, jak tohle auto vypadá, tak tady je nějaká brižura z Kanady: http://storm.tocmp.com/skoda1989.htm
Jinak to má samozřejmě náhon na zadek.
24.07.2007 | 20:43:18 | Reagovat
o takejto koncepci som este nepocul motor vzadu a pohon prednych kolies posli foto
24.07.2007 | 20:18:06 | Reagovat
hi ha
Motor vzadu a pohon předních kol.Už to radši nepij,ani zředěný !!!!
24.07.2007 | 17:57:45 | Reagovat
hm, hm
No rok výroby 90 mě teda moc zvláštní nepříjde, to je normální, jednobodový vstřikování v šáde není taky nic zvláštního. Jen mě hodně udivuje motor vzadu a pohon předních kol, to by opravdu chtělo fotečku na to jsem moc zvědavej :-)))))
24.07.2007 | 15:22:40 | Kristensen Reagovat
no ono naozaj existovali škodovky so vstrekovaním,kamoš ju priviezol raz davno s italie,mala dokonca kat,lambdu ,riadiaca jednotka bola v motorovom priesore a mala naozaj vínovú farbu.To ja asi jediné čo ten feťak trafil.Všetko ostatne jak ostatné škodofky...........
23.07.2007 | 21:10:13 | bugy Reagovat
Fotky
Opravdu zajímavá koncepce. Neznám, nevím, tedy neopsuzuji. Ale v dobách digifoťáků nebude problém vlézt pod auto vyfotit. Pošli na mail.
23.07.2007 | 20:07:40 | Radek Reagovat
ty seš vůl
ty seš ale magor kluku, buď seš tak blbej nebo zhulenej
23.07.2007 | 20:04:45 | Lenin Reagovat
Motor vzadu a náhon na predné kolesá? Neverím. Takáto koncepcia pohonu nemôže existovať.
23.07.2007 | 19:58:11 | Petrík Reagovat
už to nehul
23.07.2007 | 17:16:51 | Reagovat
Take by me zajimaly nejake fotky, kazdopadne reseni nahonu na predek... Kdyby byl nejaky odkaz.
23.07.2007 | 14:43:07 | Cvok sport Reagovat
Co fotku?
Neposlal bys? Třeba tady nebo aspoň mailem, ať se pokocháme ;-)
23.07.2007 | 13:29:45 | Dave Reagovat
Sice mi připadá, že si tu recenzi napsal vožralej, ale jinak tohle auto je zajímavá rarita.
23.07.2007 | 13:20:05 | Reagovat