Rok výroby:1990Typ motoru:1289 742.135BendixStav km při koupi:101 000 kmStav km nyní:109 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:23. 8. 2007
Vím,že je tu pár nesrovnalostí.Předem:Recenzi sem na Š 130 GL1986 omylem psal 2x a nevím jak jse to maže, takže se omlouvám a předchozí vozy sedí. Neboť jsem měl čtyři: Š 120 L a 120 LS, Š 130 GL, a Š 135 GLi.
Nyní k vozu:Vozidlo nemělo žádne mouchy až na přímo jak to zde nazvat slušně odpudivé hučení ložisek kol. Stejně odpudivý byl i lak červeň Apollo, ale jsem nesmírně vděčný že toto vozidlo je v původním stavu a nic není předělávaného a vše ještě funguje tak jak má.
Pouze jsem dělal GO motoru za 11.000,- Kč (ufff), ale jinak mi každý buď nevěří a myslí si,že je to tuning, nebo agregát z Š Felicia nebo stříkacího Favoritu. Ale je to originál.Něco podobného má i Renault 19.
Má řídící jednotku Bendix,jednobodové vstřikování Renix (nebo opačně?)třícestný řízený katalyzátor S2, lamda sondu, aktivní uhlí,automatické cepování benzínu a automatický sytič (opravdu nemám rozříznutý koberec mezi sedačkami) a litá černostříbrná kola Apolla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
V první řadě:Přijdete k obyčejné zašlé Škodovce (tzv. used styl),ale tak úplně Škodvku nečekejte.V první řadě než vyjedete zapomeňte na obvyklé kolečko procedury s cepováním,sytičem,našlapáváním plynu to můžete čekat v zimě od mé Š 130 GL, ale ne zde.
Prostě jen přijdete zapnete elektriku a otočíte klíčkem.Něco jako když u Feldy 1.9D čekáte na žhavení.Ale nemusíte čekat.
Dále dejte na benzínce sbohem aditivu s olovem nebo Specialu 91,nebo se pak rozloučíte minimálně s katalyzátorem,který stejný takový neseženete.
A poslední sbohem dejte taktéž, nějaké prodelvě plynu a motoru a zadejchávání se do kopce kdykoliv.Jediný kdo se bude zadýchavat budete vy,protože to nebude jen sen a 66kw Octavie, které zase nerozdejchají, že je předjel takový starý vrak.Zrychlení se uvádí za 15sekund výkon 41kw.já ybch to viděl trošku jinak.Vždyť maximální rychlost 140km/h vám uvěří možná tak, ten kdo se s vámi nesveze.
Poté co ho tato bestie zarazí do sedadel,zjistí že standartní Škoda tachometr cejchovaný d o180km je seklý an oněch 180km/h a vůz stále zrychluje.Úžasný pocit,když je řidič Octavie, či Fabie bílý víc než jeho vůz, což teprve když si troufne na 135GLi obyčejný Favorit. Ostuda jak Brno je na světě..Vůz má 17let karoserie původní,mírně orezlá,ale nikde neshnilá což je zázrak. Přede mnou ji měla jedna mladá maminka a před ní dva důchodci, ale pozor auto jezdilo stále a nebylo vůbec garážované. Lak by mohl vyprávět.. A ty škrábance z Vídně..
Ovšem díky nestarostlivosti majitelů se auto zachovalo i s originál polepy na karoserii typu Bleifrei octan 91 nad víčkem nádrže známé z maldších Favoritů, interiér nepolepený,škdoa 130kových sedaček, které toho moc nevydrží a jsou v hrozném stavu..Této škodovky (135 GLi)bylo vyrobeno pouze 400kusů a asi 100kusů Rapid RiC což je ten stejný motor.GLi Grand de Luxe injection RiC Rapid injection Catalyst. Takže je vzácnější než Škdoa 1100 MBX/MBG,110 R,Felicia cabrio atd..Vzácnější jsou jen již oba druhy cabrioletu Rapid a verze MTXu(Favorit.Felicia).
Mail na mně máte napište co vás zajímá,jsem tak velký fanda Škody auto, že vím skoro vše.toto auto VÍC NEŽ JEN DOPORUČUJU!!!!!Standa
Gratuluji k velké vzácnosti,takové auto už se dnes jen tak nepotká a je můj velký sen toto auto mít,konkrétně rapida 135 RiC,ale rapid 136 mi bude stačit Zkušenosti s tímto autem moc nemám,ale myslím že přes 180 to nemůže jet,my jsme s kamarádem testovali rapida 136 na dálnici a podle GPS jsme z toho vytáhli 168km/h,a to bylo maximum,víc už to prostě nešlo,auto bylo v porenovačním stavu,absolutně bez závady......jen tachec úplně bláznil,rafička lítala jak hadr na holi a byl odhadem kdyby tam bylo značení dále tak 190km/h.....škodovácké tachometry opravdu přeměřují extrémně ve vysokých rychlostech,takže údaje z tachomteru je třeba brát trochu s rezervou
Jednou se nám povedl zázrak,jedno toto auto se povedlo kamarádovi zachránit,když jsme sháněli na vrakovišti nějaké díly,tak děda vezl na likvidaci takovou celkem pěknou,i když orezlou šáde,na které byl zaprášený nápis 135GLi,po otevření kapoty na nás opravdu zíralo vstřikování bendix,pořádně špinavé ale pořád fungující perfektně.....škodovku jsme okamžitě koupili,zrenovovali a kamarád z ní měl parádního veterána,párkrát jsem ji také řídil a je to bájo,hlavně to vůbec za studena nekucká jako u škodáren s karbecem a táhne to velice pěkně.....bohužel se stala věc která byla pro nás všechny velice deprimující,magor v Audi nedal přednost,škodovka tak v 60km/h narazila na jeho přední kolo,ještě se odrazila do škarpy do stromu-posádce se nestalo nic ale byla bohužel totálně na odpis.....motor s převodovkou se podařil zachránit naštěstí neporušený,tak se koupila klasická 135tka s karbecem,motor se přendal,vyběhali se úřady a 135 GLi žije dále,škoda že ji teď už nevídám kvůli tomu že se kamarád odstěhoval
Každého kdo si zrenovuje jakýkoliv model staré škodovky velice obdivuji,je to jako drogová závislost,jakmile to člověka chytne nikdy s tím nepřestane,a je to dobře pokud naše legendární auta nevymřou
Cha tak co se týká rzi, tak ty krabicové škody byly nejlepší až do nástupu Octávie. Vím, co jsem spravoval. Dokonce i ty dnešní pozink auta po 8 letech i dřív jak chytnou korozi tak na takových blbých místech, že stojí celé auto za houby a ani si ho sami nezvednete na zvedáku a karosář opravář už to nevytvaruje nikdy tak jak má, takže kus za kus, tedy karoserie. :D Tý škodovce jak se udělala klasická údržba proti korozi, tak se v téhle konkurenci nechytalo žádné, ani pozink auto. A to většina škodováků udělali, protože to stálo pakatel, plech, vyvaření a následně ochrana. Mimochodem, Škodovka typu krabice byla poslední lidové vozidlo z novoty. Další lidové vozidlo od Škodovky byla až Fábie. V tom rozmezí kdyby lidi věděli co se bude dít po 93(privatizace), tak kdo koupil novou Škodu byl buď pan velkomožný a nebo ten kdo dal svoje několik let naspořené peníze, byl pan velký BLBEC, protože v té době za tu cifru se dala koupit třeba garsonka v centru Prahy. :D Teď mi vysvětlete, jak mohl Favorit a Felicie dostat přízvisko "lidové vozidlo" když za tu samou cifru jste mohli mít mimo Prahu třeba i malý zámeček, nebo usedlost s mlýnem v horní dolní !
Jo, škodovka byla fakt úžasná. Každá cesta dobrodružství. A ty otáčky (aby to trochu jelo) - ve 100 000 km bylo auto zralý na vyhazov - motor v háji, rezavá kastle...
...a řekl bych,že 120ka na tom byla trošku lépe,vzhledem k tomu,že měla jen čtyři rychlosti.Než člověk dojel z Prahy do Plzně,tak byl hluchej,ale co si pamatuji,tak jsem na dálnici moc na trojku podřazovat do kopce nemusel-když mě teda nezbrzdilo jiné "žihadlo"... :-)) Potom jsem měl možnost jezdit ve škodě 125L (ta již měla pětku),a také tam byla ta pětka tak nějak zbytečná-jako u favouška :-)
Zdarec všem,ale zase je pravda (i z vlastní zkušenosti),že třeba u toho Favorita (r.v.89,karburátor,136L),když do kopce na pětku nechtěl-což bylo pomalu pravidlem,tak tam mohl člověk šoupnout čtyřku i třeba v rychlosti 145-150km/hod,a potom už jakš takš tu rychlost držel.Řekl bych,že pětka byla u favorita spíš k použití z mírného kopečka,nebo po rovince.Ale mírný kopeček,a favíček už nemohl... :-)))
OK, moc vtipný to nebylo. Je jasny ze u benzínovýho auta je podřazení (v případě potřeby) nejen nutnost, ale i radost. Taky jsem měl škodu120 a favorita. Hlavně u škodovky to bylo jedno velké podřazování :-D
Smutný no ....pěkný ,ale ne ne všichni potřebují auta aby jim to táhlo pořádně do kopce.Já takoví problém už taky nemám ,ale málo jaký auto s obsahem 1.3 nebo 1.7 vyjede na 5 .
Hloupost, popis odpovídá nejslabšímu motoru škody všech krabic 130 a výš, protože je tento zastaralý systém navíc elektronicky řízený katalyzátorem. A jelikož to má i ten omezovač, tak se přes 140km nepřehoupne ani kdyby se to upravovalo. A ty škodovácké tachometry znám, auto má 140 na tacháči, ale podle GPS 105km/h. Jinak auto na tu dobu to bylo parádní, jednoduché a dobře upravovatelné i pro amatéry garážníky od 14 let. Znám týpky, co si to auto za rok sami úplně složily od šroubku sháněním dílů, kde co se naskytlo. Zkuste to teď :D Za těch 11 tisíc jen do motoru by to bylo neskutečné dělo a uvěřil bych, kdyby tam nepopisoval ten poslední model motoru, ale spíš kdyby předělával na závodní verzi motoru RS s přidáním turba. Protože na tuhle škodovku ta cena odpovídá stejnou investicí... :D
Si dělá asi srandu nebo jste nikdy v životě neřídil a ani nejel v jiným autě .Protože dle recenze to tak vypadá.A co se týče rychlosti tak máš špatný tachometr protože to je technicky nemožný,a že předjedeš Octaviu nebo Fabiu asi těžko.Když by na tebe nastoupila Fabia 1.2 tak ti natře víš co...Řídíci jednotka??Nevím no.Sorry ale Š120 dokáže mnohdy některé jedince oblbnout a ti si pak myslí že jim to jede 160 180KM .Je to nesmysl aby neupravený motor jel o tolik km rychleji jako co uvádí výrobce .Ty vůbec nevíš prostě píšeš kraviny sedni si někdy i do 20 let starýho auta krom Favorita nebo škodárny a uvidíš jak to jede třeba motor o výkonu 66kw .Meleš naprostý kraviny .A ještě k příspěvku že ti co jezdí v BMW a Audit nadávají klukovi co máš š120,1.nemusí mít ani Audi ani BMW stačí jednou řídit jiný auto jako š120 ,lidi i co jí mají přiznají že to je sráč prostě.Felda 1.3 je taky slabá do kopce ,na tož tady tohle.
věřím Standovi. Jezdil jsem se Š130 - na dálnici letěla s tachometrem nadoraz, kopce nešly pod 150, zrychlení výborné a plynulé. Octavia 1.6 102k něco takovýho neuměla. Š120 LS - 160km/h bez problémů, Š 100 s motorem 110LS - rovněž tacho nadoraz a pocit že se vznesete :-) . A že byla malá bezpečnost, nebyly airbagy, deformační zóny, klimatizace, ESP. ABS. turba ??? Však se bavíme o 80 létech , tak jak to tady někdo může porovnávat v podstatě současnou produkcí? Ano dneska je to šrot, ale vy svý době to bylo auto řekněme velmi dobré, konstrukčně jednoduché a houževnaté. To se bohužel o dnešní produkci říci nedá. Tam kam jsem si troufnul se Š100, 105, 130 bych si s dnešníma autama absolutně netroufnul zajet. To ale nemá cenu vysvětlovat nagelovanejm frikulínům, kteréjm papá koupil cizokrajný vehikl. Nemá cenu vysvětlovat, že kdo chtěl jezdit, musel si auto umět i opravit - a já jsem za tuto zkušenost vděčný, stejně tak za leckdy záludné jízdní vlastnosti. díky nimž můžu tvrdit, že umím řídit - zvládnutí smyku, brždění, úhybné manévry bez všech těch ESP, ASR, ABS.... Bohužel, dneska je to o tom naložit před diskotékou odbarvenou mařku, pustiti tuc tuc z deseti repráků, nasadit si kšilt nabok a v držáku na nápoje mít otevřenej red bull... Jsem z těch starších a tak jsem rád, že jsem ještě měl tu čest a takovými "střepy" jako byla Lada 1200, Š100/110, Š105-130, staré Octa, atd. Š 100 z nostalgie dokonce ještě vlastním...
Ahoj díky všem co mi držíte palce někdy je to nad mé síly,ještě když sem si koupil i novější auto už.Žádný BMW(I když jsou krásní)žádný Mercedes(ikdyž býval spolehlivý)ani žádná Audina i když má šilný a úsporný motory a kupují si ji bezmyšlenkovitě všichni),ale SAAB 9-3.Ano koupil sem si nebohého SAABa před třemi lety..A jsem s ním spokojený.Já osobně jsem jiný,tak proč by nemohlo být i mé auto.Navíc má duši narozdíl od většiny dnešních..A jako důstojný nástupce GLi je super. POKO co se týká jak píšeš spotřeby,bezpečnosti a komfortu,jak si sá mřekl 20letý vrak nemůžeš srovnávat s 10letým vrakem..Všmi vysněná OCtavia dnes stova udrží naftu v kalhotkách,chrastjě ji kosti a je bu´d už jednou slepovaná nebo kradená či přetočená a stojí sotva 50.000,-..Přesto je ve všech ohledech lepší než GLi,nebo´t je novější o světelné roky.Ale takový výhled a přenos vjemů z auta ti Octavia nenabídne.A SAAB 9-3 se zase s Octavií nedá srovnat,protože je to pro něho plečka z VW..Ale historický úspěch na trhu a proměnu Škody ji už nikdo neodpáře.To uznávám i já.Pokažené turbo neměla,ale 66kW nemá zrovna tak pružné zrychlení bez podřazení jak by si si představoval.Kdežto GLi ano.A proto sem ji udolal.navíc na D-1 umí jet ryhle každé auto.Ale na úzké okresce,se zatáčkami,horizonty a tak sem měl převahu já..OCtavia je pěkná holka s velkou prdelí a dietou..
popravdě jsem neměl chut to ani dočíst.kdysi jsem býval vlastnikem jmenované škody 135 GLI.a za sebe můžu ríct,že to byl výborný vůz.v té době snad to nejlepší co se u nás mohlo do seriové výroby dostat.lehká karoserie,výnikající motor,zadní náhon dokáže své.a můžu potvrdit,že dokáže pěkně prohnat.pro ty co kritizují uživatele:myslím si o nich své,ale rád se podělím jen zlomkem o to co jsem řídil....upozornuji v plné výbavě:Toyota Camry 2/4 benzin druha generace,Ford Mondeo 2-16V benzin 136 PS,Ford Mondeo ST, ,Mercedes C180 s kompresorem,-myslím jako turbo,Sbaru Forester 2/5 benzin,Jaguar XJ,Jaguar XK,MG anglická verze ,Renault Laguna,Clio V6,Megane,Škoda Fabia RS druha generace,Lancia Delta,Dedra,Stratos,Abartový Fiat 500,Citroen C2,Peugeot 308,307,406,Dacia 1300,Dacia Solenza,Škoda 105,125 L,130,135 GLI,Rapid,Favorit a spousta dalších.popravdě se mi s tím už nechce vypisovat.vyjmenovávám je proto,ponevadž každe z techto aut se může stát vyrezlím šrotem.pokud se o ně uživatel nebude starat.a na autě se bude podepisovat čas a způsob udržby.ještě že někdo má zálibu ve staré škodovce neznamená že danému autu nerozumí a je blb. škodovky jako takové,myslím tím modely:škoda 130,120,105,130,135 GLI neberu jako hrozbu silnic.nýbrž namachrované blbečky s průměrnym vozidlem,nebo autem vyšší třídy se skromnější výbavou a nabouchaným sebevědomím.Stando drž se a za sebe ti můžu říct ,že si vážím člověka,který se snaží renovovat staré auto.vím jaké to je čekaní a nákladná zaležitost.rád se někdy povozim.
NEvim proč zdejší členové nebo nečlenové vozící se v audinách, baworech a podobně shazují kluka co si koupí škodárnu...každej halt nemá na auta za mega a když se mu škodovka líbí tak nevim proč by mu měl každej tady za to nadávat..zamyslete se :-) taky sem moh mít octávku a vzal sem si Rapida protože se mi víc líbí..a ted půjde pryč aby uvolnil místo GLíčku, ,,legendě,, ze starý školy :-) nebo si snad myslíte že novej baworák vydrží stejně jako 120ctka ? já myslim že určitě ne, 120tky musely vydržet leckdy i 30let provozu a? dodnes jezdí a velmi slušně..a kde budou za 30let vaše baworáky..budou z nich plechovky na sardinky :-) fandím ti Stando, at eště hodne dlouho jezdí :-)
Jasně, GLi má kastli Škodovky, tak to jede jak Š105 se 100km ...
Věř tomu, že díky lehké převodovce a přínosu přípravy směsi injectorem a celkové váze vozu (oproti třeba Octávii) to má hodně krásnou akceleraci.
To, jaký má to auto odpich z 0-100km/h se divím ještě teď a ta bílá Fábie, co se odvážně blížila za Litomyšlí že mě předjede (když jsem si ji vezl z Olomouce domů) si mě bude pamatovat asi ještě dlouho :-D.
Prostě jsem šlápl na plyn a normálně ji ujel ... chvíli na 4ku, potom hlavně na pátý stupeň. Zrychloval jsem z cca z 55 km rychlosti.
A to auto skutečně mám, nekecám o ničem, co jsem neviděl ani neřídil : http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/4084-richard-135gli/
tu 66kw oktavku si trhol ked mala pokazene turbo asi....vtedy ti to uverim...si myslis ze ked mas doma 20 vrak a myslis si ze si frajer...porovnavaj bezbecnost komfort SPOTREBU ked uz...
Ahoj,tak jsem se po dlouhé době opět odvážil přečíst c oaz nové "vzkazy"mi sem přibylo.Ono to člověka hodně mrzí když má pravdu a nikdo mu nevěří.takže auto nehoním,max.když opravdu potřebuju z nuly někoho do kopca v před zatáčkou předjet,ono si užije svý dojížděním do práce,druhé švestkově modré GLi čeká v garáži na opravu a nejspíš poputuje do MB muzea a třetí jsem si koupil od jedne staré sousedky Š 130 L jako novou udržovanou v čistitě a ve zdraví na ježdění do práce,jenže se mladý pořád sere 9let starý Saxo(a to je ve výborném stavu na pohled)takže 130jezdí ona.já osobně jsem s Vitem tu čest neměl,ale dal sem si Bravo a soupeřil s Octavií TDI 66kw atd..Je mi jasný že na silnější už rozhodně nemám,ale co by ste p oŠkůdce chtěli,.Už takle to vypadá divně když se vám drží za prdelí kopec nekopec.Už to nehoním,padž motor je po GO a nechcu si ho zničit.Ačkoliv auto vypadá příšerně a má potrhané sedačky(které se nedají sehnat)karoserie byla opravena pouze na L předním baltníku nad blinkrem kde začala trošku korodovat,jinak je celé auto zdravé a bez koroze.nemyslím orezliny,ale korozi.Orezliny jsou na výfuku atd..Ktlz funguje ostatní taky,tak mně prosím vás nezhazujte pořád a přijďte se podívat.Ono to orpavdu se Škůdkou má společnou jen kastlu a podvozek.A autorecenze je sice přehnaná,ale opravit se nedá,tak mlčte,já s tím nic nenadělám a navíc se sem píší subjektivní vnímání autora takže..Budu se těšit na další,klidně i kritické,ale smysluplné,opodstatněné a bez urážek.Díky.
Gothic: Ty sis zřejmě nepřečetl, že tu probíhá řeč o Š135 GLi a nikoliv o Š120 L. Možná se budeš divit, ale je to skutečně velký rozdíl, a to co jsi napsal, sedí spíš na tebe, protože právě ty, jsi nikdy v něčem podobném neseděl... Bohužel ani já ne, takže mohu jen závidět majiteli, jakej skvost má, i když je to dneska samozřejmě spíše jako zajímavej veterán, než babolap a auto na sprinty s kámošema...Jen si ho užívej!!
Ty si se škodovkou předjížděl Vito? Tak poslouchej, táta má Vito v základu, 111CDI, motor 2,2vysokotlaký turbo, 6-kvalt. A řikám ti, že když to vodpálí, tak já už za vsí nevidim ani koncový světla. Já osobně mám Favorita, ale se škodovkou jezdim taky, máma má 120L. A to si piš, že s tim Vitem natrhne prdel oboum s přehledem. Já mám škodovky rád, ale to, co tu vyprávíš, svědčí o tom, že si ve škůdce v životě neseděl. Si vůl a už přestaň krmit!!!!
Ahoj,promiň,ale elektrika u aut není mco silná má stránka,takže s tímto ti asi mco nepomůžu.To bys musel nechat dát do servisu.Já měl motor už kolikrát odpojenej od elektroniky a zase mi ho napojili zpět a dokonce se jim podařil husarskej kousek.Mou řídící jednotku napojit na jejich PC pro jiný typy aut a opravit mi softweare.. Nyní:nevím co by to dělalo s motorem Š 120,budeš potřebovat podobnej motor 135,pak nebudeš mít vstřikování(pokud dobře chápu máš jen elektriku ne elektroniku)ale karbec a to taky nevím co by to dělalo a za 3.na STK ti to asi neprojde,padž to není schválená přestavba.možná bys to uhrál že chceš ze Š 120 udělat 135 GLi,ale to musíš zadní nárpavu,brzdy,palubovku,výbavu,motor atd..V to mse vyznám v paragrafech..Ale jinak fakt servis tí mse zabývající..nebo na náhradní díl..GLi se serou víc než karbecy..
zdaravíčko mám jaksi taksi doma kompletní pohonou jednotku škoda 135gli z totalně zhnilího glička a zachovalou kastli 120...bohužel nejsem sto dát to do provozuschopného stavu..potřeboval bych poradit s eklektrikou....poradí mi někdo???prosím??
Ahoj díky za bránění,ale já jsem si již zvykl nejen u mérecenze,ale co se pročítám všemi recenzemi tak určitý ldii nadávaj snad na všechny typy aut a vůbec imbecilita a sprostost je tady hojným jevem.Je to tím že ty to auta v životě nezažili Československo,snad jen jako jakési polotovary..No GLi má díky třícestnému řízenému katalyzátoru snížen výkon na pouhých 41kw,max 145km/h zrychlení 13-14s.Skutek utek.Max je hodně vysoko,zrychlení odpovídá celkově super pocit na 41kw.TeĎ jsem jel s fabií 1.4 16V 55kw a asi sem od toh očekal o trochu víc než od 1.2..A ono to taky nejede vůbec.to felicia 50kw ta jela a standart výbava se taky nedala porovnat.Chci říct že generaci od generace dělá Škůdka hnsunější,nepraktický,drahý a chuďoučký auta.Ale ona si to může dovolit,padž se stejně pořád dobře prodávaj.takže sem rád za ty sovje 2GLi a záložní 130GL a prdel jim stejně natrhnu.Ale nechci to honit zbytečně...
Nedej se, sam vim co to auto dokaze a jsi docela stastny clovek ze mas takovou "vzacnost". Koukal jsem na vykonnostni krivky motoru a je to uplne jinde nez Favorit s karburatorem (navic verze 135 - 43 kW - srovnatelny vykon). Skoda, ze to nedavali do vsech aut... Toho, ze te pomlouvaji, ze je to vrak si taky nevsimej, to ze ma neco zasly lak, jeste neznamena, ze je to vrak (to by to opravdu muselo vypadat jinak). Sam mam Favorit, rv 91 a lak je taky hotovej - komplet mat (hold Skoda v tehle letech neumela lak poradne nastrikat), ale mozna je to zpusobeno tim, ze garaz je tomu auto neznama.
Pro ostatni fans VW (ano i dnesni Skoda ze VW...) - lidi uklidnete se a nebudte nasrani, ze nejaky starsi auto jede lip nez Vase nejnovejsi hyper novinka za pul mice (ne-li vic). Sam vim, jak se lidi ridici Fabii 1,2 a 1,4 tvari, kdyz je nejaky Favorit zacne predjizdet... a to same se projevuje i tady. On ma stary vrak a my jsme imba cool, ze mame novinku - ktera uz ovsem jaksi stoji za houby.
Tot muj nazor a jeste dodam to, ze nejen Skody (rv 80-93) jsou vraky. Kouknete se na Opely, Renaulty, Peugoty, Fordy atd. Nektere z takhle starych aut, jsou na tom leckdy hur, nez Skodovky... ;)
Š 135GLi natrhne prdel s přehledem Favoritům,ale i Rapidům 136L,který má udávané ofic.zrychlení za 15s výkon 46kw a max.rychlost 150km/h.Já mám servisní knížku v němčině od GLi a je tam 140km/h(ne tvých 145)a výkon 41kw,tak kde je asi tak zakopaná ta rychlost?Když to má být pomalejší než karbec a papírově slabší..u každého auta je ofic.max.rychlost stanovena aby to auto mohlo jet delší dobu,nebylo to přípiš rušivé a bylo to nanejvýš bezpečné,což ve 170km už dozajista není.Ocatvia má taky jinou max.rychlost než ve skutečnosti..Dováželi se jak d oUSA a Kanady,VB tak i do Finska,Maďarska apod..Výroba skončila 17.01.1990,takže se do roku 1991 vyrábět nemohly ikdyž se to často mylně uvádí.Jenže chvilku tvrvalo než tam zabudovali tu řídící jednotku atd..poladili a taky než se to v zahraničí prodalo.Moej auto stálo ve Vídni v autosalonu téměř rok než se prodalo,odtud možná 1991,padž v cizině se zapisuje rok výroby=1.registrace vozidla.U nsá sou i nejso učastý mjevem,jak kde,rozdíl jsou Č budějovice a Ostrava že,ale vyrobenejch jich bylo pár stovek a míň než Rapidů RiC-ty byly žádanější,neboť kdo chtěl 4dvířko koupil si Opel Kadett apod..rapid injection catalyst byl docela pohledný sporťák. na svou dobu.pokud tě ještě něco zajímá zeptej se mne na mailu.A pro ostatní bez urážek a sportých slov.Já taky nikoho neurážím a zde musím vyrdržet opravdu hodně.Díky
Chcete naštvat?Kamarád z důvodů financí se mnou mění moju Š 130GL,která je zde také,ale je to ještě "bláznivější a utopičtičejší"recenze než tadyta za 135GLi švestkové modré s centrálem alarmem na DOTakže budu mít 2GLi.Já si myslel že autorecenze má být subjektivní názor na dané auto,to že máte vy jiný akceptuju,ale proto mi ještě nemusíte brát ten můj,tak se zamyslete.Navíc se to nedá přepsat již a já psal že to je poruchové a když jsme jel tachom.185km/htak v realu to mohlo být 170km/h takže to už se dá ne?Orpavdu to jezdí rychle.
http://www.sauto.cz/catalogue.php?filter_manufacturer_id=978&filter_model_id=5297&submit=Hledej tak jsem něco o 135 našel, že bys měl takově štěstí a opravdu ji měl?
Mysli si co chceš. Když si todle auto nemel tak se tu do toho nevkládej sjed si stím a pak napiš! co se týče té rychlosti byla namem autě jeětě snižovaná hlava a colková go motoru. tachometr je cejchovanej do 180 a rafička ta byla hodně daleko za cejchem. mel jsem možnost jet i s kamarádovo gli a to samý lítala. ale vy neznabozi co o tom nic nevíte tak nemá už ani cenu se s váma o tom bavit
Je fakt, že jsem dodnes nevěděl, že gli jede dvě stě. Škoda, že to nemá šestku, co? Brutální výkon motoru by to dohnal určitě alespoň na 250... Tak hele, já osobně mám tohle auto rád a určitě bych jim nepohrdnul, ale takovým trapným komentářem, jako jsi tady předvedl, rozhodně autorovi recenze nepomůžeš.
Chlapci chlapci ti co se tu snaží shazovat tohoto kluka co má to gli čko tak ví uplny hovno ale doslova uplný!!!! Já ho měl kdysi taky a vím o čem ten kluk mluví to je pravda a fakta ale ty blbečci co s tím nikdy nejely tak tomu neuvěří. Vzpomínám si když jsem předjížděl mercedesa Vito ve 160 mával jsem mu a při tom řadil 5 a letěl na 200 kila ale tomu málem vypadly baterky!!!!! závod z 1,6 byl pro mě vyhranej a nikdo mi nebude namlouvat takový nesmysli jako tady recenzní ubožáci když o tom ví uplný h...o tak at radši drží hubu!!! nebo at si stím sjedou.
Ahoj,dobrá je rpavda,že škodovka spíš uměla dobře karbeci ne toto,však to začalo být poruchový,aleta škodovka pokud je v pořádku tedy s přehledem sejme Rapida136 i favorita136 apod.Ti mají 46kw GLi má 41kw,ale ty reakce jsou někde jinde.žádné prodlevy,jede to hned az plynem.
Nevím proč by karbec měl jet hůř než vstřikování...porovnávám uno 45S karbec 4 kvalt (´86) vs. 45 i.e. monovstřikování 5 kvalt (´91 logo)a to uno s karbecem bylo stoprocentně živější.To samé srovnání má kamarád taky vlastní obě.
Ahoj Ondro,vím že sem si tu recenzi velice přibásnil,ale bohužel smazat se to již nedá.Jízdní vlastnosti nejsou na tu rychlsot stavěné,ale v mírném provozu a na dobré silnici a počasí se to dá zvládnout.Ale ty rychlosti jsou opravdu pravdivé.Těch tachometrových cca185 může být v reálu kolik 170?A teDˇsi vem že auto 100x líp reaguje a je živější,když to má jednobodový vstřik a ne karbec.Zrychlení cca.13-14sekund.nekecám.škdoovek co celý život tahaj bez STK a sebemenší orpavy dříví z lesa je mi líto.TO by jiný auta např.Kia,Opel i novější nerozdejchaly..já se snažím mít na svých autech vše OK.A tak 130GLm á Go kastle a brzd,GLi motoru a softwearu v řídící jednotce.přesto ež sem to přehanl s touto recenzí díky za obranu již sem to nedávál.nikdo mi ty údaje nechce věřit.Třeba ani ty ne,ale envadí to cos napsal,mně parádně zahřálo u srdce.Možná su blázen,ael lepší než ty prachy prochlastat,ne?Díky.
Docela mě zaráží úroveň příspěvků v této diskuzi...mě osobně se recenze taky moc nelíbí, ale to není přeci důvod k tomu bych urážel autora. Nechápu proč by měly být škodovky 120ky postrachem našich silnic - sice jsou řidiči kteří se auta nestarají a mají je v hrozném stavu (těm patří naliskat) ale to nejsou jenom staré škodovky, to je i spousta aut jiných značek. Uvědomte si že jsou lidé kteří jednak nemají peníze na rozdávání a jednak mají auto na ježdění a ne aby si s ním honili ego, na provoz na venkově mezi vesnicema stará škodovka bohatě stačí, pokud Navíc staré 120ky když měly udržovaný a dobře seřízený motr vůbec nejely špatně, srovnatelně s většinou dnešních vozidel s motorem s podobným objemem a pokud není shnilá a jezdí spolehlivě tak není důvod k házení do šrotu. Té rychlosti bych docela i věřil, míval jsem 120ku s motorem ze 130ky která s původní 4-rychlostní převodovkou bez větších problémů vytáhla 160 (pravda, to auto není na takové rychlosti, taky jsem s ní tak rychle jel asi jenom 1x nebo 2x) a typy 120(G)LS nebo 130 jezdily skvěle, řekl bych že mnohem líp než Favority.
Pro ty ostatní.Budete se divit,jakej rozdíl je mezi karbecem a jednobodovým vstřikováním,to to auto opravdu popožene dopředu.180jsem opravdu jel vy magoři,ale samozřejmě tachometrových takže v reálu tak170km/h a opravdu dkyž sem azčal 66kwTDi předjíždět borec se lekl a přidal drželi sme se vedle sebe do první zatáčky,ale předjet sem ho nedokázal,ale čuměl jak sem se držel vedle něho.Vy jste v tom nejeli já jo.Ale vy to víte smozřejmně líp.Souhalsím že to jsou šroty,ale jen díky tomu jak se lidé k nim chovají.Nebo ste snad viděli jet někoho v AUDI A6 jet do lesa a nestarat se o ni?Moja stála celý život venku bez mazlení a podlaha je jako nová a jediné co na ní loupe je 2cm baltník.
Jak můžeš psát takový totální kraviny!!!!Nejspíš jsi nejel v ničem jiným než v těch tvojich plečkách!!Tohle si už, ale fakt přehnal-Octavii s 66kW nedáš ani kdybyses posral-tak se hod rychle do klidu!!!!
jaký Austria Ri?To byl pro celej svět ustálenej název GLi/RiC.Měřili m ite´d hodnoty na diagnostice a lamba OK,katalyzátor OK, a ostatní prý taky ve výborném stavu.RiC znamená Rapid injection Catalyst.Jiná karoserie než kupé se pro Rapid nedělal tak by to byl ozybtečný psat,navíc když je to popsaný takle v knihách a origoš servisních knížkách.takže nevím,nevím hochu.Zkus najít slabinu jinde.
Abych zde neobhajoval jen GLi,unikátem bude i Octavia1200TS,FeliciaMBX,MBG,Š120S,110LS,R,Š120 Diesel,Š120Furgonet,z našich pak Š 120LE,120LX,Rapid 120,135,136 i sedan,MTX Cabrio (oba typy),120LS Cabrio obojživelník,Favorit Varia,Savana, Sedan,Coupe,X-Top,MTX cabrio,motory Fav.115S,135,Le,LSe,Li,Forman 1.6 74kw,Felicia sedan,MTX cabrio,či i obyč.Sport Line,LaK,nebo prodloužená pohřební,Octavia 1.6Long,Fabia cabrio a další.Mám své spolehlivé zdroje z továrny i odborné a soudobé knihy z těch let.Já jsem s GLi jen jeden z mnoha i když s nejstarším přímým vstřikem,řídící jedn. a katalyzátorem S2 v modelu škoda.Ale to stejné může tvrdit majitel Felicie s LX/GLX 1.9D.taky první Škodovka s.. :) S pozdravem věrný fanda Standa.
135 GLi bude už navždy unikátem, zatímco na každém rohu stojící fozolity nebo felicie budou upadat do zapomění (kam taky patří). Osobně si radši počtu o GLi než o 126tém fáčku...
Dík za názor na recenzi,já zase nemusím VW,ale proti gustu žádný dišputát,některý pokroky měl VW první na světě a některá auta jsou prostě třída,ael golf už to dávno není.Vypadá to ež ty bdueš asi taky potřebovat svézt,protože m iprostě nechceš věřit.to je škdoa,j áti to přes net nemám jak dokázat..Mě jse Standa
Ačkoliv jsem fanda VW a Škodovky moc nemusim :) Nikdy bych nečekl, jak někdo bude vychvalovat staro škúdku jako nově představenou studii na exhibici:) Ale což, proti vkusu žádný okolky (vim, že se to říká jinak,ale nevim,jestli se to píše jak říká). Každopádně, hlavní je že je uživatel spokojenej, tak at mu lítá. A pokud nevěříte, nechte se svést, hlavy se vám zarazí do opěrek:P
Libore, ty si kokot, vic nema cenu dodavat. Co mas proti tomu, ze sem nekdo da recenzi starsich skodovek. Jak si spravne poznamenal, jmenuje se to autorecenze a to znamena, ze se sem muzou dat recenze kterehokoliv auta a ne jen tech co si chce nekdo koupit. Tak se hod do klidu a ty svoje moudra si nech nekam jinam. Mej se
Ano ty myslíš závodní Š 120 LS s 66kw,nebo Š 130 LR, ale toto je originál motor ne pro závodní vůz, ale k té kastli která je na fotce, pro americký,kanadský, Finský,Rakouský atd. trh.Musela splňovat exhalační limity USA 85,proto je tam vstřikování a katlayzátor atd..Výborný motor ve spolupráci s Francií se jim podařil mimořádný kousek.Škoda jen těch pouhých 400ks..
Opravdu nevím mílý Libore o co ti jde.Hned ze začátku jde vidět,že Škůdky a ne Škodnou jak ty říkáš nemáš rád.Myslím si že oproti Favoritu má rozhodně lepší dílenský zpracování interiéru i plechů a povrchovou upravu i barvy.Trvanlivější barvy.A pokud to má stejný motor tak Favorit nemá šanci!!! Teď něco ke svoji obahjobě.ta Škůdka vypadá,protože ji mám krátkou dobu.Ještě ani přepsaná SPZka není.Ale neboj chystám se na renovaci,abys nemoh ohrnovat nos.Na to že má původní 17letou karoserii a negarážovaná tak je to super.Je mírně orezlá povrchově, ale zhnilá není,takže super.prahy i baltníky ,lemy OK.K barvě červeň Apollo.Tímto neduhem blednutí trpí extrémně víc než jíné barvy.Díky vstřikování má auto nebývalo usílu,což se o Trabantovi říct nedá.A že Trabant nerezne??to si an omylu jako Napoleon s Waterloo. Doufám že jsem tě pěkně zase rozčílil a přeju další-opět Škodnou zkažené ráno.S pozdravem Standa
Tak jsem se při sobotním ránu pěkně rozčílil. Jestli chce někdo oslavovat Škodnou tak prosím ale vocamcad pocamcaď myslím, že většina čtenářů jsou soudní lidé. Neříkám,kdybys tady hodil foktu mablýskané škodovky tak si řeknu fajn. Ale toto jako auto které je totálka hnusné, s roztrhanýma sedačkama... chm tak kde je potom ta kultura. Neříkám že starý auta nejsou pěkný a když se někomu líbí škodovka prosím. Sám jsem jezdil 3 roky v Trabantu, ale to se s tímhle vrakem nedá srovnat. Tam jsi neviděl rez, neviděl špínu a původní lak se leskl. Interier byl celý nově potažený i sedačky. A kdybych sem dal jeho fotku myslíš si že je nový. Prosím takový články si piš někam jinam chápu, že jsi nadšený z toho motoru který je na českou výrobu něco přelomového, ale tady jsou autorecenze. Sem si to jde číst člověk který si to auto chce koupit. Kolik znáš lidí kteří si chtějí koupit 120ku a budou se dívat na recenze. Škodovky před Favoritem jsou z nouze ctnost kterou si koupí člověk který nemá jinou možnost. UŽ SI TO KONEČNĚ UVĚDOM. S pozdravem a přáním hezkého dne Libor!
už sem mohl mít dávno auto za 150.000,-,ale na co když toto udělá stejnou možná i tvrdší práci za levnější peníz a opravy.Navíc tento vůz je vyjimečný a vzácný motorem čili má velkou budoucnost na srazech,později veteránech a kdo ví možná i ve Škodě Auto.Pokud vím tento exemplář ještě nemají..jinak vá msamozřejmě vaše názory neberu,každý má na něj právo, ale já také.tak se zamyslete.Díky Loserovi a Kubovi.
Ještě k vám.Později mi to docvaklo,že recenze na Š 130 Gl by měla vypadat trochu jinak,ale jak říkám, musel sem si ji celou dát do kupy a teď je zní moc pěkný auto a navíc mně to nesvádí k rychlosti a stylu jízdy typu "z diskoték" a vím o tom autě každou blbost,dky se měnil svíčky,kdy majitel píchl kolo, jak daleko s tím autem byli atd.. což se ne ovšech autech dá říct.Zlatí důchodci.Mohl sem už mít dávno auto az 150.000km,ael proč když toto auto je svoji rychlostí paradoxně "bezpečnější", neplatím za autoriz.servis a odveze mně stejně jako dražší.A to jezdím do Vídně,na Slovač a do Prahy. MMCh pro ostatní: ve Vídni mi tu červenou Š 130 GL obdivovali a fotili si ji! A to vedle stál Benz CLS AMG..ALe jina kvýtky beru samozřejmně nci se nemá přehánět.
Takže vy my pánové stále nevěříte?Od stolu vám to dokázat nemohu a fotku tm mohu mít puze jedinou a trošku jsem ve Škodovkách sečtělý tak sem po tomto autě opravdu (nesmějte se)toužil. Je jich míň než embéček,felicií cabrio a navíc to ybl obrovský průlom an tehdejší dobu a motory.vždyť ten motor je z hlediska emisí a parametrů téměř shodný s Felicií 1.3 a MPi to bylo v roce 1989-90!! navíc velice lehká kastle dělá divy.Mám od toho i originál rakouskou servisní knížku 135GLi/Rapid RiC a nejsem sám. Samozřejmně to svezení stále platí.Kdo pojede okolo tomu vše ukážu vysvětlím a svezu ho.Stačí napsat na mail.tak se hlašte nevěřící Tomášové..
Tato škůdka je velmi zajímavý kus,jen jsem o ní četl,ale pokud Tvá nabídka svezení platí,tak až pojedu okolo teba,tak Ti dám vědět. Kvituji fakt,že jsi uznal přebasněnost minulé recenze.
PS:Souhlasím s Kubou.Loni jsem koupil BX v žalostném stavu a teď je z něj Drakouš,Nexie to samé.Ano,já taky nema půl mega na nový auto,ale na autě si udělám vše a ať jsem měl jakékoli auto,tak muselo být v perfekt stavu,což se mi vždy povedlo.A myslím,že se každý radši podívá na pěknou š100 či š120 než na novýho Megana.
Už jsme zase u toho posuzování lidí podle aut,to je specialita čechů.Prostě vy nechápete že některý lidi nemaj na novější a lepší auto a jezdí ve starý "kraksně".Nebo když někdo si koupí starý auto a udělá na něm GO a napíše o něm recenzi,tak někteří "chytráci" mu začnou nadávat že má starý auto.Já těmhle lidem fandim, když si koupí třeba Š 120 a udělá komplet renovaci.Tohle mě už docela dlouho sere, že se lidi posuzujou podle aut a nadává se těm co nemaj na lepší!!!! S pozdravem Kuba
Nezaráží to tak jako 5ka v žákovský knížce nebo BMW na sprintu,ale má dostatek síly an to aby ste to pocítili.Stavte sem ke mně já vás svezu a uvidíte.Te´d je sice motor po GO, takže neseřízený, ale snad to pak bude stejný.čemu ještě nevěříte.Autu?tak si do vyhledáváče zadejte nápisy co mám na zadním spoileru a uvidíte.Jinak neví mo co vám jde.nejsu blázen, ale cvok:) P.S.kdyžd už tak d oJihlavy nebo d oŠenvaldu v Jinošově to mám mnohem blíž než do Bohnic pánové.
Možná sem vůl z bohnic, ale pokud jste v tomto autě nejeli tak to nemůžete vědět.Tak prosím nekritizujte.Přiznávám mé ostatní recenze jsou trošku probásněné a snílské, ale tato ne!!Přijeďte já vás v tom svezu,svezu vás i v ostatních.U nsá na okrese jich je 6 a uvidíte, že o tom azrážení do hnusnejch roztrhanejch sedaček sem se nemýlil.Samozřejmně en jako u BMw,ale ten zátah je postačující aby vás to opravdu byť ne v takové míře do nich zarazilo.Když jsem to od té ženy kupvoal, taky sem si myslel ježiš 41kw to prd pojede, ale lehká karosérie a ten motor dělá své.tak a čemu z článku ještě nevěříte?Že existuje?Zvěčte si obrázek a přečtěte si nápisy na azdním spoileru.více z jedné fotky nabídnout nemohu.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 135
Škoda 135GLi
Gratuluji k velké vzácnosti,takové auto už se dnes jen tak nepotká a je můj velký sen toto auto mít,konkrétně rapida 135 RiC,ale rapid 136 mi bude stačit
Zkušenosti s tímto autem moc nemám,ale myslím že přes 180 to nemůže jet,my jsme s kamarádem testovali rapida 136 na dálnici a podle GPS jsme z toho vytáhli 168km/h,a to bylo maximum,víc už to prostě nešlo,auto bylo v porenovačním stavu,absolutně bez závady......jen tachec úplně bláznil,rafička lítala jak hadr na holi a byl odhadem kdyby tam bylo značení dále tak 190km/h.....škodovácké tachometry opravdu přeměřují extrémně ve vysokých rychlostech,takže údaje z tachomteru je třeba brát trochu s rezervou
Jednou se nám povedl zázrak,jedno toto auto se povedlo kamarádovi zachránit,když jsme sháněli na vrakovišti nějaké díly,tak děda vezl na likvidaci takovou celkem pěknou,i když orezlou šáde,na které byl zaprášený nápis 135GLi,po otevření kapoty na nás opravdu zíralo vstřikování bendix,pořádně špinavé ale pořád fungující perfektně.....škodovku jsme okamžitě koupili,zrenovovali a kamarád z ní měl parádního veterána,párkrát jsem ji také řídil a je to bájo,hlavně to vůbec za studena nekucká jako u škodáren s karbecem a táhne to velice pěkně.....bohužel se stala věc která byla pro nás všechny velice deprimující,magor v Audi nedal přednost,škodovka tak v 60km/h narazila na jeho přední kolo,ještě se odrazila do škarpy do stromu-posádce se nestalo nic ale byla bohužel totálně na odpis.....motor s převodovkou se podařil zachránit naštěstí neporušený,tak se koupila klasická 135tka s karbecem,motor se přendal,vyběhali se úřady a 135 GLi žije dále,škoda že ji teď už nevídám kvůli tomu že se kamarád odstěhoval
Každého kdo si zrenovuje jakýkoliv model staré škodovky velice obdivuji,je to jako drogová závislost,jakmile to člověka chytne nikdy s tím nepřestane,a je to dobře pokud naše legendární auta nevymřou
18.03.2012 | 19:40:27 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
Rez
Cha tak co se týká rzi, tak ty krabicové škody byly nejlepší až do nástupu Octávie. Vím, co jsem spravoval. Dokonce i ty dnešní pozink auta po 8 letech i dřív jak chytnou korozi tak na takových blbých místech, že stojí celé auto za houby a ani si ho sami nezvednete na zvedáku a karosář opravář už to nevytvaruje nikdy tak jak má, takže kus za kus, tedy karoserie. :D
Tý škodovce jak se udělala klasická údržba proti korozi, tak se v téhle konkurenci nechytalo žádné, ani pozink auto. A to většina škodováků udělali, protože to stálo pakatel, plech, vyvaření a následně ochrana.
Mimochodem, Škodovka typu krabice byla poslední lidové vozidlo z novoty. Další lidové vozidlo od Škodovky byla až Fábie. V tom rozmezí kdyby lidi věděli co se bude dít po 93(privatizace), tak kdo koupil novou Škodu byl buď pan velkomožný a nebo ten kdo dal svoje několik let naspořené peníze, byl pan velký BLBEC, protože v té době za tu cifru se dala koupit třeba garsonka v centru Prahy. :D
Teď mi vysvětlete, jak mohl Favorit a Felicie dostat přízvisko "lidové vozidlo" když za tu samou cifru jste mohli mít mimo Prahu třeba i malý zámeček, nebo usedlost s mlýnem v horní dolní !
03.05.2011 | 13:12:40 | svlastik Reagovat
Jo, škodovka byla fakt úžasná. Každá cesta dobrodružství. A ty otáčky (aby to trochu jelo) - ve 100 000 km bylo auto zralý na vyhazov - motor v háji, rezavá kastle...
03.05.2011 | 11:51:55 | Honza Reagovat
...a řekl bych,že 120ka na tom byla trošku lépe,vzhledem k tomu,že měla jen čtyři rychlosti.Než člověk dojel z Prahy do Plzně,tak byl hluchej,ale co si pamatuji,tak jsem na dálnici moc na trojku podřazovat do kopce nemusel-když mě teda nezbrzdilo jiné "žihadlo"... :-))
Potom jsem měl možnost jezdit ve škodě 125L (ta již měla pětku),a také tam byla ta pětka tak nějak zbytečná-jako u favouška :-)
03.05.2011 | 09:12:37 | Jirka KOPR Reagovat
Zdarec všem,ale zase je pravda (i z vlastní zkušenosti),že třeba u toho Favorita (r.v.89,karburátor,136L),když do kopce na pětku nechtěl-což bylo pomalu pravidlem,tak tam mohl člověk šoupnout čtyřku i třeba v rychlosti 145-150km/hod,a potom už jakš takš tu rychlost držel.Řekl bych,že pětka byla u favorita spíš k použití z mírného kopečka,nebo po rovince.Ale mírný kopeček,a favíček už nemohl... :-)))
03.05.2011 | 09:09:28 | Jirka KOPR Reagovat
OK, moc vtipný to nebylo. Je jasny ze u benzínovýho auta je podřazení (v případě potřeby) nejen nutnost, ale i radost. Taky jsem měl škodu120 a favorita. Hlavně u škodovky to bylo jedno velké podřazování :-D
03.05.2011 | 06:28:40 | Honza Reagovat
Honza
Smutný no ....pěkný ,ale ne ne všichni potřebují auta aby jim to táhlo pořádně do kopce.Já takoví problém už taky nemám ,ale málo jaký auto s obsahem 1.3 nebo 1.7 vyjede na 5 .
03.05.2011 | 00:15:42 | luke20 Reagovat
výborně Honzo, Váš konstruktivní komentář posunul diskusi o notný kus dál...děkujeme.
02.05.2011 | 23:12:07 | rolf fuchs Reagovat
Hmm, blázínci s autíčkama, v kterejch se musí do kopce podřadit... smutné ;-)
02.05.2011 | 21:23:15 | Honza Reagovat
Zdenál
No beru to v porovnání když jsem jezdil s R19 54kw ,tak co jsem vyjel na 4 v pohodě.Tak Felda musela na 3.Ale byla to 1.3 1.6 už je v pohodě.
02.05.2011 | 14:51:58 | luke20 Reagovat
Felicia do kopce
Mě teda Felda nepřipadá slabá, 50 kw verze většinu větších kopců zvládá na trojku s přehledem (12% stoupání), i zrychlení je slušné.
02.05.2011 | 13:19:01 | Zdenál Reagovat
Hloupost, popis odpovídá nejslabšímu motoru škody všech krabic 130 a výš, protože je tento zastaralý systém navíc elektronicky řízený katalyzátorem. A jelikož to má i ten omezovač, tak se přes 140km nepřehoupne ani kdyby se to upravovalo. A ty škodovácké tachometry znám, auto má 140 na tacháči, ale podle GPS 105km/h.
Jinak auto na tu dobu to bylo parádní, jednoduché a dobře upravovatelné i pro amatéry garážníky od 14 let. Znám týpky, co si to auto za rok sami úplně složily od šroubku sháněním dílů, kde co se naskytlo. Zkuste to teď :D
Za těch 11 tisíc jen do motoru by to bylo neskutečné dělo a uvěřil bych, kdyby tam nepopisoval ten poslední model motoru, ale spíš kdyby předělával na závodní verzi motoru RS s přidáním turba. Protože na tuhle škodovku ta cena odpovídá stejnou investicí... :D
02.05.2011 | 10:15:59 | svlastik Reagovat
Autor
Si dělá asi srandu nebo jste nikdy v životě neřídil a ani nejel v jiným autě .Protože dle recenze to tak vypadá.A co se týče rychlosti tak máš špatný tachometr protože to je technicky nemožný,a že předjedeš Octaviu nebo Fabiu asi těžko.Když by na tebe nastoupila Fabia 1.2 tak ti natře víš co...Řídíci jednotka??Nevím no.Sorry ale Š120 dokáže mnohdy některé jedince oblbnout a ti si pak myslí že jim to jede 160 180KM .Je to nesmysl aby neupravený motor jel o tolik km rychleji jako co uvádí výrobce .Ty vůbec nevíš prostě píšeš kraviny sedni si někdy i do 20 let starýho auta krom Favorita nebo škodárny a uvidíš jak to jede třeba motor o výkonu 66kw .Meleš naprostý kraviny .A ještě k příspěvku že ti co jezdí v BMW a Audit nadávají klukovi co máš š120,1.nemusí mít ani Audi ani BMW stačí jednou řídit jiný auto jako š120 ,lidi i co jí mají přiznají že to je sráč prostě.Felda 1.3 je taky slabá do kopce ,na tož tady tohle.
02.05.2011 | 01:29:20 | luke20 Reagovat
věřím Standovi. Jezdil jsem se Š130 - na dálnici letěla s tachometrem nadoraz, kopce nešly pod 150, zrychlení výborné a plynulé. Octavia 1.6 102k něco takovýho neuměla. Š120 LS - 160km/h bez problémů, Š 100 s motorem 110LS - rovněž tacho nadoraz a pocit že se vznesete :-) . A že byla malá bezpečnost, nebyly airbagy, deformační zóny, klimatizace, ESP. ABS. turba ??? Však se bavíme o 80 létech , tak jak to tady někdo může porovnávat v podstatě současnou produkcí? Ano dneska je to šrot, ale vy svý době to bylo auto řekněme velmi dobré, konstrukčně jednoduché a houževnaté. To se bohužel o dnešní produkci říci nedá. Tam kam jsem si troufnul se Š100, 105, 130 bych si s dnešníma autama absolutně netroufnul zajet. To ale nemá cenu vysvětlovat nagelovanejm frikulínům, kteréjm papá koupil cizokrajný vehikl. Nemá cenu vysvětlovat, že kdo chtěl jezdit, musel si auto umět i opravit - a já jsem za tuto zkušenost vděčný, stejně tak za leckdy záludné jízdní vlastnosti. díky nimž můžu tvrdit, že umím řídit - zvládnutí smyku, brždění, úhybné manévry bez všech těch ESP, ASR, ABS.... Bohužel, dneska je to o tom naložit před diskotékou odbarvenou mařku, pustiti tuc tuc z deseti repráků, nasadit si kšilt nabok a v držáku na nápoje mít otevřenej red bull...
Jsem z těch starších a tak jsem rád, že jsem ještě měl tu čest a takovými "střepy" jako byla Lada 1200, Š100/110, Š105-130, staré Octa, atd. Š 100 z nostalgie dokonce ještě vlastním...
14.11.2010 | 19:05:50 | rolf fuchs Reagovat
POKO
Ahoj díky všem co mi držíte palce někdy je to nad mé síly,ještě když sem si koupil i novější auto už.Žádný BMW(I když jsou krásní)žádný Mercedes(ikdyž býval spolehlivý)ani žádná Audina i když má šilný a úsporný motory a kupují si ji bezmyšlenkovitě všichni),ale SAAB 9-3.Ano koupil sem si nebohého SAABa před třemi lety..A jsem s ním spokojený.Já osobně jsem jiný,tak proč by nemohlo být i mé auto.Navíc má duši narozdíl od většiny dnešních..A jako důstojný nástupce GLi je super.
POKO co se týká jak píšeš spotřeby,bezpečnosti a komfortu,jak si sá mřekl 20letý vrak nemůžeš srovnávat s 10letým vrakem..Všmi vysněná OCtavia dnes stova udrží naftu v kalhotkách,chrastjě ji kosti a je bu´d už jednou slepovaná nebo kradená či přetočená a stojí sotva 50.000,-..Přesto je ve všech ohledech lepší než GLi,nebo´t je novější o světelné roky.Ale takový výhled a přenos vjemů z auta ti Octavia nenabídne.A SAAB 9-3 se zase s Octavií nedá srovnat,protože je to pro něho plečka z VW..Ale historický úspěch na trhu a proměnu Škody ji už nikdo neodpáře.To uznávám i já.Pokažené turbo neměla,ale 66kW nemá zrovna tak pružné zrychlení bez podřazení jak by si si představoval.Kdežto GLi ano.A proto sem ji udolal.navíc na D-1 umí jet ryhle každé auto.Ale na úzké okresce,se zatáčkami,horizonty a tak sem měl převahu já..OCtavia je pěkná holka s velkou prdelí a dietou..
14.11.2010 | 16:37:41 | Standa Reagovat
škoda 135 GLI
Zdravim všechy,
popravdě jsem neměl chut to ani dočíst.kdysi jsem býval vlastnikem jmenované škody 135 GLI.a za sebe můžu ríct,že to byl výborný vůz.v té době snad to nejlepší co se u nás mohlo do seriové výroby dostat.lehká karoserie,výnikající motor,zadní náhon dokáže své.a můžu potvrdit,že dokáže pěkně prohnat.pro ty co kritizují uživatele:myslím si o nich své,ale rád se podělím jen zlomkem o to co jsem řídil....upozornuji v plné výbavě:Toyota Camry 2/4 benzin druha generace,Ford Mondeo 2-16V benzin 136 PS,Ford Mondeo ST, ,Mercedes C180 s kompresorem,-myslím jako turbo,Sbaru Forester 2/5 benzin,Jaguar XJ,Jaguar XK,MG anglická verze ,Renault Laguna,Clio V6,Megane,Škoda Fabia RS druha generace,Lancia Delta,Dedra,Stratos,Abartový Fiat 500,Citroen C2,Peugeot 308,307,406,Dacia 1300,Dacia Solenza,Škoda 105,125 L,130,135 GLI,Rapid,Favorit a spousta dalších.popravdě se mi s tím už nechce vypisovat.vyjmenovávám je proto,ponevadž každe z techto aut se může stát vyrezlím šrotem.pokud se o ně uživatel nebude starat.a na autě se bude podepisovat čas a způsob udržby.ještě že někdo má zálibu ve staré škodovce neznamená že danému autu nerozumí a je blb. škodovky jako takové,myslím tím modely:škoda 130,120,105,130,135 GLI neberu jako hrozbu silnic.nýbrž namachrované blbečky s průměrnym vozidlem,nebo autem vyšší třídy se skromnější výbavou a nabouchaným sebevědomím.Stando drž se a za sebe ti můžu říct ,že si vážím člověka,který se snaží renovovat staré auto.vím jaké to je čekaní a nákladná zaležitost.rád se někdy povozim.
S pozdravem nejmenovaný
14.11.2010 | 14:30:06 | nejmenovany Reagovat
Škoda..
NEvim proč zdejší členové nebo nečlenové vozící se v audinách, baworech a podobně shazují kluka co si koupí škodárnu...každej halt nemá na auta za mega a když se mu škodovka líbí tak nevim proč by mu měl každej tady za to nadávat..zamyslete se :-) taky sem moh mít octávku a vzal sem si Rapida protože se mi víc líbí..a ted půjde pryč aby uvolnil místo GLíčku, ,,legendě,, ze starý školy :-) nebo si snad myslíte že novej baworák vydrží stejně jako 120ctka ? já myslim že určitě ne, 120tky musely vydržet leckdy i 30let provozu a? dodnes jezdí a velmi slušně..a kde budou za 30let vaše baworáky..budou z nich plechovky na sardinky :-)
fandím ti Stando, at eště hodne dlouho jezdí :-)
28.07.2010 | 10:45:02 | Reagovat
2poko
Jasně,
GLi má kastli Škodovky, tak to jede jak Š105 se 100km ...
Věř tomu, že díky lehké převodovce a přínosu přípravy směsi injectorem a celkové váze vozu (oproti třeba Octávii) to má hodně krásnou akceleraci.
To, jaký má to auto odpich z 0-100km/h se divím ještě teď a ta bílá Fábie, co se odvážně blížila za Litomyšlí že mě předjede (když jsem si ji vezl z Olomouce domů) si mě bude pamatovat asi ještě dlouho :-D.
Prostě jsem šlápl na plyn a normálně ji ujel ... chvíli na 4ku, potom hlavně na pátý stupeň. Zrychloval jsem z cca z 55 km rychlosti.
A to auto skutečně mám, nekecám o ničem, co jsem neviděl ani neřídil : http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/4084-richard-135gli/
02.06.2010 | 09:23:02 | Richard Švancara Reagovat
poko
tu 66kw oktavku si trhol ked mala pokazene turbo asi....vtedy ti to uverim...si myslis ze ked mas doma 20 vrak a myslis si ze si frajer...porovnavaj bezbecnost komfort SPOTREBU ked uz...
09.03.2010 | 11:56:54 | poko Reagovat
kastle
cau schanim 105-130 kastly nebo auto bez stk
29.05.2009 | 12:31:41 | djmaso Reagovat
Opět zde
Ahoj,tak jsem se po dlouhé době opět odvážil přečíst c oaz nové "vzkazy"mi sem přibylo.Ono to člověka hodně mrzí když má pravdu a nikdo mu nevěří.takže auto nehoním,max.když opravdu potřebuju z nuly někoho do kopca v před zatáčkou předjet,ono si užije svý dojížděním do práce,druhé švestkově modré GLi čeká v garáži na opravu a nejspíš poputuje do MB muzea a třetí jsem si koupil od jedne staré sousedky Š 130 L jako novou udržovanou v čistitě a ve zdraví na ježdění do práce,jenže se mladý pořád sere 9let starý Saxo(a to je ve výborném stavu na pohled)takže 130jezdí ona.já osobně jsem s Vitem tu čest neměl,ale dal sem si Bravo a soupeřil s Octavií TDI 66kw atd..Je mi jasný že na silnější už rozhodně nemám,ale co by ste p oŠkůdce chtěli,.Už takle to vypadá divně když se vám drží za prdelí kopec nekopec.Už to nehoním,padž motor je po GO a nechcu si ho zničit.Ačkoliv auto vypadá příšerně a má potrhané sedačky(které se nedají sehnat)karoserie byla opravena pouze na L předním baltníku nad blinkrem kde začala trošku korodovat,jinak je celé auto zdravé a bez koroze.nemyslím orezliny,ale korozi.Orezliny jsou na výfuku atd..Ktlz funguje ostatní taky,tak mně prosím vás nezhazujte pořád a přijďte se podívat.Ono to orpavdu se Škůdkou má společnou jen kastlu a podvozek.A autorecenze je sice přehnaná,ale opravit se nedá,tak mlčte,já s tím nic nenadělám a navíc se sem píší subjektivní vnímání autora takže..Budu se těšit na další,klidně i kritické,ale smysluplné,opodstatněné a bez urážek.Díky.
12.07.2008 | 00:59:42 | Standa GLi Reagovat
Gothic
Gothic: Ty sis zřejmě nepřečetl, že tu probíhá řeč o Š135 GLi a nikoliv o Š120 L. Možná se budeš divit, ale je to skutečně velký rozdíl, a to co jsi napsal, sedí spíš na tebe, protože právě ty, jsi nikdy v něčem podobném neseděl... Bohužel ani já ne, takže mohu jen závidět majiteli, jakej skvost má, i když je to dneska samozřejmě spíše jako zajímavej veterán, než babolap a auto na sprinty s kámošema...Jen si ho užívej!!
25.06.2008 | 11:49:33 | Master Reagovat
Klimda je pitomec
Ty si se škodovkou předjížděl Vito? Tak poslouchej, táta má Vito v základu, 111CDI, motor 2,2vysokotlaký turbo, 6-kvalt. A řikám ti, že když to vodpálí, tak já už za vsí nevidim ani koncový světla. Já osobně mám Favorita, ale se škodovkou jezdim taky, máma má 120L. A to si piš, že s tim Vitem natrhne prdel oboum s přehledem. Já mám škodovky rád, ale to, co tu vyprávíš, svědčí o tom, že si ve škůdce v životě neseděl. Si vůl a už přestaň krmit!!!!
25.06.2008 | 10:09:47 | gothic Reagovat
Honza
Ahoj,promiň,ale elektrika u aut není mco silná má stránka,takže s tímto ti asi mco nepomůžu.To bys musel nechat dát do servisu.Já měl motor už kolikrát odpojenej od elektroniky a zase mi ho napojili zpět a dokonce se jim podařil husarskej kousek.Mou řídící jednotku napojit na jejich PC pro jiný typy aut a opravit mi softweare..
Nyní:nevím co by to dělalo s motorem Š 120,budeš potřebovat podobnej motor 135,pak nebudeš mít vstřikování(pokud dobře chápu máš jen elektriku ne elektroniku)ale karbec a to taky nevím co by to dělalo a za 3.na STK ti to asi neprojde,padž to není schválená přestavba.možná bys to uhrál že chceš ze Š 120 udělat 135 GLi,ale to musíš zadní nárpavu,brzdy,palubovku,výbavu,motor atd..V to mse vyznám v paragrafech..Ale jinak fakt servis tí mse zabývající..nebo na náhradní díl..GLi se serou víc než karbecy..
07.12.2007 | 23:12:30 | Standa Reagovat
135gli
zdaravíčko
mám jaksi taksi doma kompletní pohonou jednotku škoda 135gli z totalně zhnilího glička a zachovalou kastli 120...bohužel nejsem sto dát to do provozuschopného stavu..potřeboval bych poradit s eklektrikou....poradí mi někdo???prosím??
03.12.2007 | 16:17:22 | honzajs Reagovat
Mr.Brain
Ahoj díky za bránění,ale já jsem si již zvykl nejen u mérecenze,ale co se pročítám všemi recenzemi tak určitý ldii nadávaj snad na všechny typy aut a vůbec imbecilita a sprostost je tady hojným jevem.Je to tím že ty to auta v životě nezažili Československo,snad jen jako jakési polotovary..No GLi má díky třícestnému řízenému katalyzátoru snížen výkon na pouhých 41kw,max 145km/h zrychlení 13-14s.Skutek utek.Max je hodně vysoko,zrychlení odpovídá celkově super pocit na 41kw.TeĎ jsem jel s fabií 1.4 16V 55kw a asi sem od toh očekal o trochu víc než od 1.2..A ono to taky nejede vůbec.to felicia 50kw ta jela a standart výbava se taky nedala porovnat.Chci říct že generaci od generace dělá Škůdka hnsunější,nepraktický,drahý a chuďoučký auta.Ale ona si to může dovolit,padž se stejně pořád dobře prodávaj.takže sem rád za ty sovje 2GLi a záložní 130GL a prdel jim stejně natrhnu.Ale nechci to honit zbytečně...
02.12.2007 | 02:11:10 | Standa Reagovat
4 Standa
Nedej se, sam vim co to auto dokaze a jsi docela stastny clovek ze mas takovou "vzacnost". Koukal jsem na vykonnostni krivky motoru a je to uplne jinde nez Favorit s karburatorem (navic verze 135 - 43 kW - srovnatelny vykon). Skoda, ze to nedavali do vsech aut... Toho, ze te pomlouvaji, ze je to vrak si taky nevsimej, to ze ma neco zasly lak, jeste neznamena, ze je to vrak (to by to opravdu muselo vypadat jinak). Sam mam Favorit, rv 91 a lak je taky hotovej - komplet mat (hold Skoda v tehle letech neumela lak poradne nastrikat), ale mozna je to zpusobeno tim, ze garaz je tomu auto neznama.
Pro ostatni fans VW (ano i dnesni Skoda ze VW...) - lidi uklidnete se a nebudte nasrani, ze nejaky starsi auto jede lip nez Vase nejnovejsi hyper novinka za pul mice (ne-li vic). Sam vim, jak se lidi ridici Fabii 1,2 a 1,4 tvari, kdyz je nejaky Favorit zacne predjizdet... a to same se projevuje i tady. On ma stary vrak a my jsme imba cool, ze mame novinku - ktera uz ovsem jaksi stoji za houby.
Tot muj nazor a jeste dodam to, ze nejen Skody (rv 80-93) jsou vraky. Kouknete se na Opely, Renaulty, Peugoty, Fordy atd. Nektere z takhle starych aut, jsou na tom leckdy hur, nez Skodovky... ;)
30.11.2007 | 22:47:28 | Mr.Brain Reagovat
fotky
MMCh stačí se podívat na stránky www.742.wz.cz nebo www.skoda-club.net tam je více fotografií včetně detailů.
19.11.2007 | 22:39:17 | Standa Reagovat
Speciálně pro AUDIHO
Š 135GLi natrhne prdel s přehledem Favoritům,ale i Rapidům 136L,který má udávané ofic.zrychlení za 15s výkon 46kw a max.rychlost 150km/h.Já mám servisní knížku v němčině od GLi a je tam 140km/h(ne tvých 145)a výkon 41kw,tak kde je asi tak zakopaná ta rychlost?Když to má být pomalejší než karbec a papírově slabší..u každého auta je ofic.max.rychlost stanovena aby to auto mohlo jet delší dobu,nebylo to přípiš rušivé a bylo to nanejvýš bezpečné,což ve 170km už dozajista není.Ocatvia má taky jinou max.rychlost než ve skutečnosti..Dováželi se jak d oUSA a Kanady,VB tak i do Finska,Maďarska apod..Výroba skončila 17.01.1990,takže se do roku 1991 vyrábět nemohly ikdyž se to často mylně uvádí.Jenže chvilku tvrvalo než tam zabudovali tu řídící jednotku atd..poladili a taky než se to v zahraničí prodalo.Moej auto stálo ve Vídni v autosalonu téměř rok než se prodalo,odtud možná 1991,padž v cizině se zapisuje rok výroby=1.registrace vozidla.U nsá sou i nejso učastý mjevem,jak kde,rozdíl jsou Č budějovice a Ostrava že,ale vyrobenejch jich bylo pár stovek a míň než Rapidů RiC-ty byly žádanější,neboť kdo chtěl 4dvířko koupil si Opel Kadett apod..rapid injection catalyst byl docela pohledný sporťák. na svou dobu.pokud tě ještě něco zajímá zeptej se mne na mailu.A pro ostatní bez urážek a sportých slov.Já taky nikoho neurážím a zde musím vyrdržet opravdu hodně.Díky
19.11.2007 | 22:38:04 | Standa Reagovat
Úhrnem
Chcete naštvat?Kamarád z důvodů financí se mnou mění moju Š 130GL,která je zde také,ale je to ještě "bláznivější a utopičtičejší"recenze než tadyta za 135GLi švestkové modré s centrálem alarmem na DOTakže budu mít 2GLi.Já si myslel že autorecenze má být subjektivní názor na dané auto,to že máte vy jiný akceptuju,ale proto mi ještě nemusíte brát ten můj,tak se zamyslete.Navíc se to nedá přepsat již a já psal že to je poruchové a když jsme jel tachom.185km/htak v realu to mohlo být 170km/h takže to už se dá ne?Orpavdu to jezdí rychle.
19.11.2007 | 22:28:07 | Standa Reagovat
Proč ne? V ČR jich jezdí překvapivě hodně (stační se jen pozorně dívat). Z toho článku mě ale zaujal jeden údaj: maximální rychlost 145 km/h...
19.11.2007 | 20:06:47 | Giotto Reagovat
http://www.sauto.cz/catalogue.php?filter_manufacturer_id=978&filter_model_id=5297&submit=Hledej tak jsem něco o 135 našel, že bys měl takově štěstí a opravdu ji měl?
19.11.2007 | 18:46:38 | AUDI-man Reagovat
Mysli si co chceš. Když si todle auto nemel tak se tu do toho nevkládej sjed si stím a pak napiš! co se týče té rychlosti byla namem autě jeětě snižovaná hlava a colková go motoru. tachometr je cejchovanej do 180 a rafička ta byla hodně daleko za cejchem. mel jsem možnost jet i s kamarádovo gli a to samý lítala. ale vy neznabozi co o tom nic nevíte tak nemá už ani cenu se s váma o tom bavit
19.11.2007 | 10:42:46 | klimda Reagovat
Je fakt, že jsem dodnes nevěděl, že gli jede dvě stě. Škoda, že to nemá šestku, co? Brutální výkon motoru by to dohnal určitě alespoň na 250...
Tak hele, já osobně mám tohle auto rád a určitě bych jim nepohrdnul, ale takovým trapným komentářem, jako jsi tady předvedl, rozhodně autorovi recenze nepomůžeš.
18.11.2007 | 21:25:01 | Giotto Reagovat
Re
Nevím proč ale to určitě mluvíš o sobě když nevíš o co jde tak sorry ale ten blb nejsem já ale nikdo uplně
18.11.2007 | 19:33:50 | klimda Reagovat
Re
Nevím proč ale to určitě mluvíš o sobě když nevíš o co jde tak sorry ale ten blb nejsem já ale nikdo uplně
18.11.2007 | 19:33:41 | klimda Reagovat
Obyčejně se snažím nenadávat neznámým lidem po napsání pár vět, ale tohle se opravdu nedá nekomentovat: klimdo, JSEŠ BLB.
18.11.2007 | 18:56:35 | Giotto Reagovat
vy nuly co ho tu zhazujete
Chlapci chlapci ti co se tu snaží shazovat tohoto kluka co má to gli čko tak ví uplny hovno ale doslova uplný!!!! Já ho měl kdysi taky a vím o čem ten kluk mluví to je pravda a fakta ale ty blbečci co s tím nikdy nejely tak tomu neuvěří. Vzpomínám si když jsem předjížděl mercedesa Vito ve 160 mával jsem mu a při tom řadil 5 a letěl na 200 kila ale tomu málem vypadly baterky!!!!! závod z 1,6 byl pro mě vyhranej a nikdo mi nebude namlouvat takový nesmysli jako tady recenzní ubožáci když o tom ví uplný h...o tak at radši drží hubu!!! nebo at si stím sjedou.
18.11.2007 | 18:04:20 | klimda Reagovat
Anonym
Ahoj,dobrá je rpavda,že škodovka spíš uměla dobře karbeci ne toto,však to začalo být poruchový,aleta škodovka pokud je v pořádku tedy s přehledem sejme Rapida136 i favorita136 apod.Ti mají 46kw GLi má 41kw,ale ty reakce jsou někde jinde.žádné prodlevy,jede to hned az plynem.
17.11.2007 | 22:44:13 | Standa Reagovat
to Standa
ja nevim kam ty na to chodis..znamej taha drivi a stavebni material v Sephii (Kia) ..drzi v pohode.. uz nekolik let..
10.11.2007 | 17:18:40 | diego Reagovat
Nevím proč by karbec měl jet hůř než vstřikování...porovnávám uno 45S karbec 4 kvalt (´86) vs. 45 i.e. monovstřikování 5 kvalt (´91 logo)a to uno s karbecem bylo stoprocentně živější.To samé srovnání má kamarád taky vlastní obě.
10.11.2007 | 13:18:57 | Reagovat
Ondra
Ahoj Ondro,vím že sem si tu recenzi velice přibásnil,ale bohužel smazat se to již nedá.Jízdní vlastnosti nejsou na tu rychlsot stavěné,ale v mírném provozu a na dobré silnici a počasí se to dá zvládnout.Ale ty rychlosti jsou opravdu pravdivé.Těch tachometrových cca185 může být v reálu kolik 170?A teDˇsi vem že auto 100x líp reaguje a je živější,když to má jednobodový vstřik a ne karbec.Zrychlení cca.13-14sekund.nekecám.škdoovek co celý život tahaj bez STK a sebemenší orpavy dříví z lesa je mi líto.TO by jiný auta např.Kia,Opel i novější nerozdejchaly..já se snažím mít na svých autech vše OK.A tak 130GLm á Go kastle a brzd,GLi motoru a softwearu v řídící jednotce.přesto ež sem to přehanl s touto recenzí díky za obranu již sem to nedávál.nikdo mi ty údaje nechce věřit.Třeba ani ty ne,ale envadí to cos napsal,mně parádně zahřálo u srdce.Možná su blázen,ael lepší než ty prachy prochlastat,ne?Díky.
10.11.2007 | 11:04:24 | Standa Reagovat
achjo:(
Docela mě zaráží úroveň příspěvků v této diskuzi...mě osobně se recenze taky moc nelíbí, ale to není přeci důvod k tomu bych urážel autora. Nechápu proč by měly být škodovky 120ky postrachem našich silnic - sice jsou řidiči kteří se auta nestarají a mají je v hrozném stavu (těm patří naliskat) ale to nejsou jenom staré škodovky, to je i spousta aut jiných značek. Uvědomte si že jsou lidé kteří jednak nemají peníze na rozdávání a jednak mají auto na ježdění a ne aby si s ním honili ego, na provoz na venkově mezi vesnicema stará škodovka bohatě stačí, pokud Navíc staré 120ky když měly udržovaný a dobře seřízený motr vůbec nejely špatně, srovnatelně s většinou dnešních vozidel s motorem s podobným objemem a pokud není shnilá a jezdí spolehlivě tak není důvod k házení do šrotu. Té rychlosti bych docela i věřil, míval jsem 120ku s motorem ze 130ky která s původní 4-rychlostní převodovkou bez větších problémů vytáhla 160 (pravda, to auto není na takové rychlosti, taky jsem s ní tak rychle jel asi jenom 1x nebo 2x) a typy 120(G)LS nebo 130 jezdily skvěle, řekl bych že mnohem líp než Favority.
09.11.2007 | 12:56:54 | Ondra Reagovat
Pro ty ostatní.Budete se divit,jakej rozdíl je mezi karbecem a jednobodovým vstřikováním,to to auto opravdu popožene dopředu.180jsem opravdu jel vy magoři,ale samozřejmě tachometrových takže v reálu tak170km/h a opravdu dkyž sem azčal 66kwTDi předjíždět borec se lekl a přidal drželi sme se vedle sebe do první zatáčky,ale předjet sem ho nedokázal,ale čuměl jak sem se držel vedle něho.Vy jste v tom nejeli já jo.Ale vy to víte smozřejmně líp.Souhalsím že to jsou šroty,ale jen díky tomu jak se lidé k nim chovají.Nebo ste snad viděli jet někoho v AUDI A6 jet do lesa a nestarat se o ni?Moja stála celý život venku bez mazlení a podlaha je jako nová a jediné co na ní loupe je 2cm baltník.
21.10.2007 | 14:32:43 | Standa Reagovat
chlapče ty seš vyřízenej, s mandelinkou jet 180 a nandat to favoritu ? to si děláš srandu a ještě kecáš
14.10.2007 | 18:34:49 | Reagovat
Stando seš tragéd ve starý plečce!
14.10.2007 | 18:05:44 | Reagovat
Podle mě si myslim,že tyhle šroty co má autor by měli dávno sešrotovat!!!Je to postrach silnich ve starých plečkách!
14.10.2007 | 17:55:47 | Reagovat
Chlape kape Ti na karbit=ty jsi úplně mimo!!!!!!
Jak můžeš psát takový totální kraviny!!!!Nejspíš jsi nejel v ničem jiným než v těch tvojich plečkách!!Tohle si už, ale fakt přehnal-Octavii s 66kW nedáš ani kdybyses posral-tak se hod rychle do klidu!!!!
14.10.2007 | 17:15:57 | dwain Reagovat
Anonym
jaký Austria Ri?To byl pro celej svět ustálenej název GLi/RiC.Měřili m ite´d hodnoty na diagnostice a lamba OK,katalyzátor OK, a ostatní prý taky ve výborném stavu.RiC znamená Rapid injection Catalyst.Jiná karoserie než kupé se pro Rapid nedělal tak by to byl ozybtečný psat,navíc když je to popsaný takle v knihách a origoš servisních knížkách.takže nevím,nevím hochu.Zkus najít slabinu jinde.
03.09.2007 | 01:18:24 | Standa Reagovat
RIC=Rapid Injection Coupe
Austria=Ri Coupe
02.09.2007 | 20:30:01 | Reagovat
CO-HC-Lambda good???
Autolite lambda sensor very problem:)
02.09.2007 | 15:18:50 | Reagovat
Unikáty
Abych zde neobhajoval jen GLi,unikátem bude i Octavia1200TS,FeliciaMBX,MBG,Š120S,110LS,R,Š120 Diesel,Š120Furgonet,z našich pak Š 120LE,120LX,Rapid 120,135,136 i sedan,MTX Cabrio (oba typy),120LS Cabrio obojživelník,Favorit Varia,Savana, Sedan,Coupe,X-Top,MTX cabrio,motory Fav.115S,135,Le,LSe,Li,Forman 1.6 74kw,Felicia sedan,MTX cabrio,či i obyč.Sport Line,LaK,nebo prodloužená pohřební,Octavia 1.6Long,Fabia cabrio a další.Mám své spolehlivé zdroje z továrny i odborné a soudobé knihy z těch let.Já jsem s GLi jen jeden z mnoha i když s nejstarším přímým vstřikem,řídící jedn. a katalyzátorem S2 v modelu škoda.Ale to stejné může tvrdit majitel Felicie s LX/GLX 1.9D.taky první Škodovka s.. :)
S pozdravem věrný fanda Standa.
01.09.2007 | 18:41:14 | Standa Reagovat
To Libor:
135 GLi bude už navždy unikátem, zatímco na každém rohu stojící fozolity nebo felicie budou upadat do zapomění (kam taky patří). Osobně si radši počtu o GLi než o 126tém fáčku...
30.08.2007 | 19:55:05 | Giotto Reagovat
Dišputát
Dík za názor na recenzi,já zase nemusím VW,ale proti gustu žádný dišputát,některý pokroky měl VW první na světě a některá auta jsou prostě třída,ael golf už to dávno není.Vypadá to ež ty bdueš asi taky potřebovat svézt,protože m iprostě nechceš věřit.to je škdoa,j áti to přes net nemám jak dokázat..Mě jse Standa
30.08.2007 | 17:37:56 | Standa Reagovat
Hen heeen
Ačkoliv jsem fanda VW a Škodovky moc nemusim :) Nikdy bych nečekl, jak někdo bude vychvalovat staro škúdku jako nově představenou studii na exhibici:) Ale což, proti vkusu žádný okolky (vim, že se to říká jinak,ale nevim,jestli se to píše jak říká). Každopádně, hlavní je že je uživatel spokojenej, tak at mu lítá. A pokud nevěříte, nechte se svést, hlavy se vám zarazí do opěrek:P
29.08.2007 | 17:53:16 | Smash Reagovat
Pro Libora...
Libore, ty si kokot, vic nema cenu dodavat. Co mas proti tomu, ze sem nekdo da recenzi starsich skodovek. Jak si spravne poznamenal, jmenuje se to autorecenze a to znamena, ze se sem muzou dat recenze kterehokoliv auta a ne jen tech co si chce nekdo koupit. Tak se hod do klidu a ty svoje moudra si nech nekam jinam. Mej se
29.08.2007 | 11:13:50 | Zdenda Reagovat
Miko
Ano ty myslíš závodní Š 120 LS s 66kw,nebo Š 130 LR, ale toto je originál motor ne pro závodní vůz, ale k té kastli která je na fotce, pro americký,kanadský, Finský,Rakouský atd. trh.Musela splňovat exhalační limity USA 85,proto je tam vstřikování a katlayzátor atd..Výborný motor ve spolupráci s Francií se jim podařil mimořádný kousek.Škoda jen těch pouhých 400ks..
26.08.2007 | 22:08:36 | Standa Reagovat
Libor
Opravdu nevím mílý Libore o co ti jde.Hned ze začátku jde vidět,že Škůdky a ne Škodnou jak ty říkáš nemáš rád.Myslím si že oproti Favoritu má rozhodně lepší dílenský zpracování interiéru i plechů a povrchovou upravu i barvy.Trvanlivější barvy.A pokud to má stejný motor tak Favorit nemá šanci!!!
Teď něco ke svoji obahjobě.ta Škůdka vypadá,protože ji mám krátkou dobu.Ještě ani přepsaná SPZka není.Ale neboj chystám se na renovaci,abys nemoh ohrnovat nos.Na to že má původní 17letou karoserii a negarážovaná tak je to super.Je mírně orezlá povrchově, ale zhnilá není,takže super.prahy i baltníky ,lemy OK.K barvě červeň Apollo.Tímto neduhem blednutí trpí extrémně víc než jíné barvy.Díky vstřikování má auto nebývalo usílu,což se o Trabantovi říct nedá.A že Trabant nerezne??to si an omylu jako Napoleon s Waterloo.
Doufám že jsem tě pěkně zase rozčílil a přeju další-opět Škodnou zkažené ráno.S pozdravem Standa
26.08.2007 | 21:55:38 | Standa Reagovat
Vrchol
Tak jsem se při sobotním ránu pěkně rozčílil. Jestli chce někdo oslavovat Škodnou tak prosím ale vocamcad pocamcaď myslím, že většina čtenářů jsou soudní lidé. Neříkám,kdybys tady hodil foktu mablýskané škodovky tak si řeknu fajn. Ale toto jako auto které je totálka hnusné, s roztrhanýma sedačkama... chm tak kde je potom ta kultura. Neříkám že starý auta nejsou pěkný a když se někomu líbí škodovka prosím. Sám jsem jezdil 3 roky v Trabantu, ale to se s tímhle vrakem nedá srovnat. Tam jsi neviděl rez, neviděl špínu a původní lak se leskl. Interier byl celý nově potažený i sedačky. A kdybych sem dal jeho fotku myslíš si že je nový. Prosím takový články si piš někam jinam chápu, že jsi nadšený z toho motoru který je na českou výrobu něco přelomového, ale tady jsou autorecenze. Sem si to jde číst člověk který si to auto chce koupit. Kolik znáš lidí kteří si chtějí koupit 120ku a budou se dívat na recenze. Škodovky před Favoritem jsou z nouze ctnost kterou si koupí člověk který nemá jinou možnost. UŽ SI TO KONEČNĚ UVĚDOM. S pozdravem a přáním hezkého dne Libor!
25.08.2007 | 09:04:53 | Libor Reagovat
Verím
Ja ti verím tiež, prečo nie. Veď boli takéto škodovky aj v rally a to muselo mať tiež dobrý motor.
24.08.2007 | 23:10:43 | Miko Reagovat
už sem mohl mít dávno auto za 150.000,-,ale na co když toto udělá stejnou možná i tvrdší práci za levnější peníz a opravy.Navíc tento vůz je vyjimečný a vzácný motorem čili má velkou budoucnost na srazech,později veteránech a kdo ví možná i ve Škodě Auto.Pokud vím tento exemplář ještě nemají..jinak vá msamozřejmě vaše názory neberu,každý má na něj právo, ale já také.tak se zamyslete.Díky Loserovi a Kubovi.
24.08.2007 | 16:18:49 | Standa Reagovat
Kuba, Loser
Ještě k vám.Později mi to docvaklo,že recenze na Š 130 Gl by měla vypadat trochu jinak,ale jak říkám, musel sem si ji celou dát do kupy a teď je zní moc pěkný auto a navíc mně to nesvádí k rychlosti a stylu jízdy typu "z diskoték" a vím o tom autě každou blbost,dky se měnil svíčky,kdy majitel píchl kolo, jak daleko s tím autem byli atd.. což se ne ovšech autech dá říct.Zlatí důchodci.Mohl sem už mít dávno auto az 150.000km,ael proč když toto auto je svoji rychlostí paradoxně "bezpečnější", neplatím za autoriz.servis a odveze mně stejně jako dražší.A to jezdím do Vídně,na Slovač a do Prahy.
MMCh pro ostatní: ve Vídni mi tu červenou Š 130 GL obdivovali a fotili si ji! A to vedle stál Benz CLS AMG..ALe jina kvýtky beru samozřejmně nci se nemá přehánět.
24.08.2007 | 16:14:33 | Reagovat
GLi není přízrak.
Takže vy my pánové stále nevěříte?Od stolu vám to dokázat nemohu a fotku tm mohu mít puze jedinou a trošku jsem ve Škodovkách sečtělý tak sem po tomto autě opravdu (nesmějte se)toužil. Je jich míň než embéček,felicií cabrio a navíc to ybl obrovský průlom an tehdejší dobu a motory.vždyť ten motor je z hlediska emisí a parametrů téměř shodný s Felicií 1.3 a MPi to bylo v roce 1989-90!! navíc velice lehká kastle dělá divy.Mám od toho i originál rakouskou servisní knížku 135GLi/Rapid RiC a nejsem sám.
Samozřejmně to svezení stále platí.Kdo pojede okolo tomu vše ukážu vysvětlím a svezu ho.Stačí napsat na mail.tak se hlašte nevěřící Tomášové..
24.08.2007 | 16:05:23 | Standa Reagovat
Stando, nejsi ty náhodou ?
24.08.2007 | 12:06:30 | MUDr. Chocholoušek Reagovat
Tato škůdka je velmi zajímavý kus,jen jsem o ní četl,ale pokud Tvá nabídka svezení platí,tak až pojedu okolo teba,tak Ti dám vědět.
Kvituji fakt,že jsi uznal přebasněnost minulé recenze.
PS:Souhlasím s Kubou.Loni jsem koupil BX v žalostném stavu a teď je z něj Drakouš,Nexie to samé.Ano,já taky nema půl mega na nový auto,ale na autě si udělám vše a ať jsem měl jakékoli auto,tak muselo být v perfekt stavu,což se mi vždy povedlo.A myslím,že se každý radši podívá na pěknou š100 či š120 než na novýho Megana.
Servus
23.08.2007 | 21:26:08 | Loser Reagovat
Už jsme zase u toho posuzování lidí podle aut,to je specialita čechů.Prostě vy nechápete že některý lidi nemaj na novější a lepší auto a jezdí ve starý "kraksně".Nebo když někdo si koupí starý auto a udělá na něm GO a napíše o něm recenzi,tak někteří "chytráci" mu začnou nadávat že má starý auto.Já těmhle lidem fandim, když si koupí třeba Š 120 a udělá komplet renovaci.Tohle mě už docela dlouho sere, že se lidi posuzujou podle aut a nadává se těm co nemaj na lepší!!!!
S pozdravem Kuba
23.08.2007 | 18:59:48 | Kuba Reagovat
Je to pravda
Nezaráží to tak jako 5ka v žákovský knížce nebo BMW na sprintu,ale má dostatek síly an to aby ste to pocítili.Stavte sem ke mně já vás svezu a uvidíte.Te´d je sice motor po GO, takže neseřízený, ale snad to pak bude stejný.čemu ještě nevěříte.Autu?tak si do vyhledáváče zadejte nápisy co mám na zadním spoileru a uvidíte.Jinak neví mo co vám jde.nejsu blázen, ale cvok:)
P.S.kdyžd už tak d oJihlavy nebo d oŠenvaldu v Jinošově to mám mnohem blíž než do Bohnic pánové.
23.08.2007 | 16:37:56 | Standa Reagovat
Možná sem vůl z bohnic, ale pokud jste v tomto autě nejeli tak to nemůžete vědět.Tak prosím nekritizujte.Přiznávám mé ostatní recenze jsou trošku probásněné a snílské, ale tato ne!!Přijeďte já vás v tom svezu,svezu vás i v ostatních.U nsá na okrese jich je 6 a uvidíte, že o tom azrážení do hnusnejch roztrhanejch sedaček sem se nemýlil.Samozřejmně en jako u BMw,ale ten zátah je postačující aby vás to opravdu byť ne v takové míře do nich zarazilo.Když jsem to od té ženy kupvoal, taky sem si myslel ježiš 41kw to prd pojede, ale lehká karosérie a ten motor dělá své.tak a čemu z článku ještě nevěříte?Že existuje?Zvěčte si obrázek a přečtěte si nápisy na azdním spoileru.více z jedné fotky nabídnout nemohu.
23.08.2007 | 16:31:47 | Reagovat
Stando, běž si dát prosím studený obklad na hlavu a zkus vyhledat pomoc psychiatra. Možná by ti mohl pomoct.
Větší kraviny jsem už dlouho nečetl..
23.08.2007 | 16:17:52 | Jiří Reagovat
Ježíš to je vůl
Stando, ty sis zase zapoměl vzít léky viď? Tak až tě z Bohnic pustí na víkend na vycházku, zkus nám zase napsat jak tě Škoda 130 zarazí do sedadel
23.08.2007 | 15:40:12 | Reagovat