Rok výroby:2001Typ motoru:1000Stav km při koupi:68 000 kmStav km nyní:89 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:28. 3. 2007
Auto mám 2 roky a zatim jsem měníl jen a pouze materiál který je spotřební-pouze nové gumy, brzdové desky, rozvody,žárovky.
To je vše. Jedinou závadou bylo (a ještě je, zatím jsem to nespravil) a to že nejdou otvírat zadní levé dvířka. To vyřeším v nejbližšší době.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je jednoduše perfektní.Má strašně dobrou spotřebu, oproti předchozímu vozu žere o mnoho méně, asi zhruba 5 litrů. Auto není ani po skoro 6 letech provozu vůbec rezavé, ani náznakem. Výhodou je že auto nemá žádnou nepotřebnou výbavu, pouze 1 airbeck.
Syn má fiat croma a je pořád v servise, a většinou s pokaženým centrálem, nestahují okénka, teče servo, svití ABS, utekla klimatizace atp....Takovéto závady se mě nestanou protože tyto vymoženosti jednoduše na svém autě nemám, a ani jsem nechtěl.
Auto na silnici docela skvěle sedí, motor je velmi žívý, vůz jede i 150 kilometrů.A to má menší obsah než můj předešlý vůz-1000, výkon je 37 kilowat. I když vím, že jsou asi i lepsí vozy, pro mě je to ideálni auto.Nejsem žádný závodník a moc toho nenajezdím.Jediná nevýhoda je že se mi teda víc líbí když má fabie nárazníky v laku, já mám černé.
kupil som juniorku manzelke. Ja mam octaviu ale rad sa vozim na juniorke..je to taky mensi pracant.Mne osobne sa na nej dobre jazdi, proste mi sedi. Na octavke mam ovela viac konov, samozrejme vacsiu vybavu ale vela krat si rad zajazdim na juniorke.Minule som sa troska na parkovisku namakal, ale dalo sa. Ja toto auto nehanim.
Proboha!!Motor je živý ??? To je jeden s nejhorších motorů co snad může být ,to možná i Š120 díky váze byla rychlejší než tohle.Chápu že o proti Š1202 to bude rozdíl.Jinak s tím bohužel nějaký ten měsíc mám tu čest jezdit ,a můžu říct že je to strašný auto.
a někdo i to málo haní.Jen mě u vaší recenze zaujalo,že nejdou otevřít dveře,máte jen jeden bag,doufejte že snad jej nikdy nebudete potřebovat a mate uvedený POLOAUTOMAT.Croma je starý pekáč,ale jinak pohodlný.
Taky jsem si koupil škodu fabii junior rok vyroby 2001, měla najeto 64 000 km, nyní má najeto 157 000 km a jen jsem měnil olej, a rozvody a jinak jezdím průměrně za 5.7 l/100 km. Vynikající auto!!!!
Vsichni bezime pro Juniora ! Je rychly, nema zbytecnou vybavu...Takove hovadiny placej u Radima Uzela v sexuologicke poradne a ne tady ! Apropo co je podle tebe "zbytecna vybava" ?
Juniorek je ůžasný autíčko je dost rychlý na naše silnice a ikdyž do něj nevrazíte tolik peněz za zbytečnou výbavu dáte si penízky na svoji výbavičku podle svých představ:)
No myslím že ta doba..kdy si člověk dával do auta různé teploměry a spoustu té své výbavy snad už skončila ne??Nevím..ale když to auto bylo nový stálo kolem 250 000kč...a ještě abych si k tomu sám dodělával nějakou výbavu mě přijde jako magořina.
Rozdil mezi "obycejni" Fabii a Fabii Junior je ten,ze Fabia je predrazeny smejd a Fabia Junior je o trochu mene predrazeny smejd.Jinak souhlas s diegem.
Při koupi auta jsem uvažoval v podstatě stejně jako pisatel recenze: čím více elektroniky tím více potencialních problemu s autem. Az prodejce v autosalonu provedl dukladnou obcodni masaz mych predstav o novem aute zakoncenou neodolatelnou nabidkou na dnesni dobu stanadardne vybavenou Thalku ICE . Nemate pocit, ze spousty veci sou do aut strkany a kupujicim nabizeny tak zvane NA SILU?? Teda pro jejich lepsi rabat a veselejsi vanoce, ze?
Jinak, muj deda si vesvych +-70 koupil novou Feldu Sport Line, s tim novym ksichtem. U nej sem to vzdy bral, ze si proste a jednoduse udelal radost novym autem!! Anobrž ma to v krasne barve, ale nejak spatne vidi...., ma krasny litaky, ale nejel sem s nim vic jak 80km/h, vzdycky tak jezdil, ale koupil tuhle relativne krasnou a vybavenou Feldu a uziva si to! Nebudu tu nalhavat, ze me takovy ridici na ceste neserou, ale jaky by to bylo kdyby vsici jezdili v ojetych BMW, Mercedes.. a v jinych autech, která jsou obecne vnimana jako jedny z nej, dotahli bysme si to jako 3 a vice rocni ze zapadu to bych fakt nechtel a pripadal bych si jako Polsko cesky ciganek. (rasista nejsem i kdyz je moc nemusim) Opravdu nechapu nektere "utocniky" a ortodoxni vyznavaci toho SVEHO??
Myslim, ze spravne to ma byt: Auto na silnici docela skvěle nesedí, motor je velmi líný, vůz ujede i 150 kilometrů...pak bych tomu možná i věřil... Měl sis nechat tu starou hachlu a pro rohliky chodit pěšky, možná bys tam byl rychleji!
možná si to trochu špatně pochopil, mylim tím že když měl někdo celej život škodovku (a škodovku nebo žigulíka měl skoro každej) tak si praděpodobně zase koupí škodovku,už se tolik o auta nezajímá, A souhlasim stim že každej. si vybere to co mu vyhuvuje znam chlapa co si koupil asi před 4roky fabii a 1,4MPi s vybavou kolem 400 000a to neprehanim -kombi P.S.prej by jí podruhý už nekoupil,ale jinak jezdí dobře
skoda, neskoda, vzdyt prece nikde neni psano: "jsi cech ,budes jezdit ve skodovkach!" Vzdyt clovek kterej kupuje novy auto muze vybirat z cehokoliv co mu vyhovuje. jde prece o maximalni vyuziti a zefektivneni penez, ktere do toho vrazi... Kazdej chce za malo penez hodne muziky. A ja osobne nejsem teda tak bohatej, abych platil neskutecny prachy...
Jenže asi to bude tím že lidi co dří měli tísícárnu,pak užovku nebo se pozdějš zmohli na fávo tak nic jinýho než fabie napřipadá v ůvahu,pravda je že fabie v poměru výbavy předražená ale lidi jí kupujou jenom pŕoto že to má na kapotě znak okřídlenýho šípu. bejt to třeba citroen tak by jich tu tolik nejezdilo..
A teď mi řekni, jestli je normální koupit si za 200L juniora, kde není ani sluneční clona u spolujezdce. Nakonec, pokud někdo najede 10.000km za rok, tak koupě vozu i se spotřebou kolem 10L je v pohodě. Jsou to jednoduchý počty.
Ta nová fabia vypadá celkem dobře -mě osobně by se zamloval 1.9TDi s klimatizací, ale až na ten obšlehlej interiér z roomsteru,a jestli si viděl nový subaru Impreza Hatchback tak ten zadek je podobnej
je hezký že si vážíš každýho názoru,tak mi ten můj nech,já bych sice zrovna Juniora nekupoval,ale taky bych nekupoval ten špurk,ale a´t si každej koupí co mu yhovuje a co se mu líbí,mě osobně je jedno jaký kdo má auto.
Já bych si zase Mondeo nekoupil,myslim ojetý, A z novejch aut od škodovky (1995-2007) se mi líbí jenom fabia a Superb.
Audi 80 (podotykam ze zadna A80!) B4 byla zmodernizovana a kulatejsi. Nekde si to najdete, nejsem si jisty, zda se da dat do recenze link. Jinak ja se nehadam, ja proste jen tvrdim, ze nez skodu Fabii junior, koupim si radeji "spurk" za 50-60 tis. vyjde levneji ,lepe vypada, ma lepsi vybavu- ale nikomu svuj nazor nevnucuju. Treba jen hledat dobrej kus. Ale coz kazdy clovek si udela usudek sam... a ja si vazim kazdeho nazoru Nesrovnavam funglovky s ojetinama, to v podstate ani nejde vzhledem k opotrebeni a kilometrovym prubehum
NE NE,já wolkswagen nemam vůbec rád,ale (vim že pod něj patří) škodovky jakožto minulího českého auta se zastát musim,možná z důvodu že znam celou minuulost škody auto,pište si že sem magor protože se zastávam fabie a nemam rád VW že to nemá logiku,ale bohužel.....
Jakou teorii? já žádnou teorii nepopíram,co třeba cesta do práce? podobně? chce to myslet palicí,a proč bysme nevěděli o čem mluvíme, už sem to napsla jednou viz.komentář 3.dubna 20:35
Jenže jak můžeš srovnávat nový auto s vojetinou? jasně že sou lepší a levnější ale možná pro toho kdo se vtom trochu vyzná a ví co stym,ale dědek kteŕej měl do tetka VAZ 2101 nebo Škoda MB 1000 je fabia nebo podobné auto většinou jasnou volbou než ojetina,ale třeba pro tebe né,protože /doufám/ víš co stym,opravy atd. a dědkovi nejde o image ale oto aby si dojel pro rohliky,už chápeš co tim myslim???
kolso: jestli sis nevsiml, nikde jsem nepsal nic o NOVYCH autech. myslim OJETINY! trosku ti utekly souvislosti. pote co jsi nelichotive reagoval na jednoho pisatele se ti celou dobu snazim vysvetlit, ze za 50 tis. muzes koupit mnohem lepe vybavene auto nez je tohle. Fabii jezdim kazdy den do prace, tak to muzu posoudit...Audi 80? treba 1,8. coz je stejne povinne ruceni jako na fabku 1,4MPi. 323 jsem samozrejme myslel taky ojetou... stejne jako ostatni auta o kterych jsem se zminil...chce to lepe cist...mozna bys pak pochopil, ze tady nerovnam tyhle auta prave do jedne late... doporucuju procist si inzerci, severy zabyvajici se prodejem aut apod. aby sis udelal obrazek sam, hlavne o cenach a vybave starsich a timpadem v tvych ocich zrejme "podradnych" aut...
Jenže kolik stojí nová Mazda 323,Audi A80, vůbec vlastně nevim jak někdo může srovnávat fabii s audinou? kolik má obsah A80? myslim že nejmenší je 1,4l, a to bys musel koupit ojetej špurk aby se audina cenoě vyrovnala fabii,a de přece o peníze a spolehlivost...
tak ted nevim jestli to bylo na me ,nicmene- fabii jsem samozrejme ridil (stejne jako asi 90 % ceske populace). Zaujal me podvozek a presne razeni. Plechy jsou tuhe, samy od sebe nereznou. Dle meho neprilis stastne narizene svitilny, ktere si to velkou merou smazi do jinych uhlu, nez by mely. Ale rikal jste misto? Jake misto? Vzdyt si v tom pripadam jako v konzerve.Z jedne strany ma drti madlo dveri a z druhe mi masiruje nohu sloupek. A kadet? ten by si zaslouzil spise srovnavat s fackem (stejna doba). Mam pro tebe kolso par tipu abys pochopil o cem mluvim: Honda Civic, Nissan Almera, Audi 80 B4, Mazda 323...zkus se svezt v tomhle. Zjistis, ze za opravdu male penize koupis velmi dobre auto. Pokud mi budes chtit oponovat cenami nahr. dilu, vyjdou mnohdy levneji nez na Fabii
A vy ste snad fabii řídili? rozjedz má pěknej, místa je tam dost,ano je poměrně drahá to souhlasím ale lepší než ojetina,--jel sem i v doulitrovym Opelu kadet r.v.93 a nic moc to zlatá fabia
Nikde sem nepsal,za mam Renault:-) ale jo mam Lagunu a sem s ni spokojeny,je to uz 2 tahle je sice starsi,ale drzi se a celkem jede ten 2litr,i kdyz 83kw je malo na takove auto:-( Me osobne se fabie nelibi,snad jen nova octavka,ale jinak si zaslepeny Skodar-)
a podle ceho soudis? ty jsi nejaka vedma nebo tak neco? snad to ti lidi rekli jasne, ze s temi "vraky" jsou spokojeni! mozna to auto stalo 50 tis., ale pozitek z jizdy a komfort maji treba mnohokrat vyssi nez u tehle fabie. a uz vubec nechapu proc by mely ladovat nekrestanske prachy ,ktere skodovka chce dodatecne za doplnky ,z nichz by mohly byt nektere klidne uz v zakladu aut, ktere mohou fabii prekonat v mnoha smerech...
Asi tak bych to rekl,tohle auto stalo v servise jeden den a to na vymene rozvodu,naplni a vyfuku,ktery mi zustal z minuleho auta:-)) plus ted se jeste ozvaly cepy na predni naprave,ale melo spoustu malych much zarovky,zatuhle sterace,ale opravil sem si to sam,nic to nebylo.Takze s tim stanim v servisu to tak zhave nebude:-)
proč si proboha myslíte že by auto za 45000 mělo stát furt v servisu?????mám R19 1.9 dT koupen za 52000 před 2 roky a měnil jsem jen spotřební záležitosti.....
stal sice 45000 ale prostě už stojí za hovno,je to starej špurk kterej houby vydrží, a auto je od toho aby jezdilo a né aby stálo v servisu,a klimu nebo kožený sedačky si můžeš koupit i do fábie,
Co všichni máte blbý poznámky k výbavě,naco klimatizaci kožený sedačky atd. když jedeš jenom občas do města? a cobyste všichni chtěli,lepší fabia baz klimy než starej šunt s koženejma sedačkama
Jak říkám,asi mu to tak vyhovuje- jezdí převážně sám-tak na co vak u spolujezdce,má silné ruce-na co servo atd. Mně to nevyhovuje,takže bych si juniora nikdy nekoupil,ale to neznamená,že autor recenze je blbec, takže asi tak.
Proti Laganu nic nemám.Ale podívaj se na vznik Loganu 3 hvězdy a podívej se na vznik(příchod na trh) Fabie 4 hvězdy.Ale jak říkám,každý ať má auto,které mu nejvíce vyhovuje a je s ním spokojen.
Mno můj názor je.Čím méně elektroniky v autě tím lépe.Nemá se co pokazit.Není příjemnější zážitek,když vám za jízdy zničeho nic vystřelí airbagy.Na suchu auto bez ABS zabrzdí dříve.
Nemá zmysel riešiť výkon, pokiaľ to niekomu stačí. Avšak na druhej strane má výkon vplyv na bezpečnosť. Čo je však smutné, je to, že niekto pokladá airbagy, alebo ABS za zbytočnú výbavu. Je priam zarážajúce, že také auto je niekto v stave pustiť do predaja v 21. storočí. Apropo, ako vyzerá poloautomat vo Fabii Junior?
Nevím proč tu všichni majitele kamenujete, někomu stačí 37 kw, někomu je 80 málo,každý jsme jiný a když mu to vyhovuje tak je vám potom.... jo a maličkost- srovnávat Juniora za 220 tkč a Stilo za 370 je trochu divné ne?
no neda mi to, musim jeste zareagovat na nekolik drobnosti... tak napriklad hodnoceni...proboha...musite byt velmi skromny muz...i kdyz, pokud se podivam na predchozi auto, dokazu to zcasti pochopit. Dale by me zajimalo jestli to s tim "poloautomatem" myslite vazne? Ale nejkouzelnejsi veta je: "vyhodou je, ze auto nema zadnou nepotrebnou vybavu, pouze 1 airbag" Syn mozna jezdi v Crome ktera se sype, nicmene si jezdi v porovnanim s timhle jako kral
Vážený pane uvědomte si že je rok 2007!Z hlediska kupní síly čechu je velmi žalostné v jakých autech se tu jezdí.Kdyby ste vydělával jako skopčák 90000tis. měsíčně tak tady určitě nevychvalujete ořezanou ubohou Fabii junior.To je fakt!A když chcete srovnávat a kolébat se jaký že ste to udělal skvělý kauf tak srovnávejte co porovnat jde.Stařičká Croma není nejlepší poměr!Spíš bych to viděl na Stillo a to je o proti vašemu žebráčkovi i v základu slušnej vozík.
tohle je auto pro jednoduchy lidi, kdyz to pan chtel, ma to mit. ovsem ja osobne si myslim, ze je to takova "polofabie". nema to takrka nic a na kazdem sroubku jde videt, jak vyrobce usetril. Vybava je smutna....na rok 2001 opravdu tristni. Nedivim se ,ze se prestaly vyrabet drive nez se planovalo... btw s cromou bych to nesrovnaval, je to starej fiat...
muzete mi verit, ze jsou lepsi auta :)) jezdil jsem v 1,2 MPi a uz to byla hruza a to mela o 10kW vice, tohle si neumim predstavit. Spotreba sice pekna, ale auto z roku 01 a mit jen 1x abg a nic vic, to je uz sila. Pokud Vam to vyhovuje, tak jste asi jeden z mala, ale ja bych si tohle nikdy nekoupil
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
hm
kupil som juniorku manzelke. Ja mam octaviu ale rad sa vozim na juniorke..je to taky mensi pracant.Mne osobne sa na nej dobre jazdi, proste mi sedi. Na octavke mam ovela viac konov, samozrejme vacsiu vybavu ale vela krat si rad zajazdim na juniorke.Minule som sa troska na parkovisku namakal, ale dalo sa. Ja toto auto nehanim.
31.07.2017 | 22:42:53 | sicis | 78.99.189.* Reagovat
Proboha!!Motor je živý ??? To je jeden s nejhorších motorů co snad může být ,to možná i Š120 díky váze byla rychlejší než tohle.Chápu že o proti Š1202 to bude rozdíl.Jinak s tím bohužel nějaký ten měsíc mám tu čest jezdit ,a můžu říct že je to strašný auto.
13.11.2011 | 17:28:52 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Někomu stačí málo
a někdo i to málo haní.Jen mě u vaší recenze zaujalo,že nejdou otevřít dveře,máte jen jeden bag,doufejte že snad jej nikdy nebudete potřebovat a mate uvedený POLOAUTOMAT.Croma je starý pekáč,ale jinak pohodlný.
20.03.2011 | 13:34:12 | Pepa Reagovat
to kolsa
pán je znalec aut.běž si za roh naliskat :))
20.03.2011 | 13:14:16 | beda Reagovat
to miki
nech se léčit :)))
20.03.2011 | 13:10:34 | beda Reagovat
Junior
Taky jsem si koupil škodu fabii junior rok vyroby 2001, měla najeto 64 000 km, nyní má najeto 157 000 km a jen jsem měnil olej, a rozvody a jinak jezdím průměrně za 5.7 l/100 km. Vynikající auto!!!!
20.03.2011 | 12:41:59 | Patrik Reagovat
to Miki
Vsichni bezime pro Juniora ! Je rychly, nema zbytecnou vybavu...Takove hovadiny placej u Radima Uzela v sexuologicke poradne a ne tady ! Apropo co je podle tebe "zbytecna vybava" ?
10.05.2009 | 15:52:49 | jamieson Reagovat
RE: to Miki
asi by si chcel mat v tom svojom šrote aj vodotrysk a domáce kino to je podla teba výbava?
21.12.2011 | 16:45:03 | gtride | 213.181.130.* Reagovat
Neprovokuj s blbostma.:-)
13.04.2009 | 20:03:42 | Radek Reagovat
Juniorek
Juniorek je ůžasný autíčko je dost rychlý na naše silnice a ikdyž do něj nevrazíte tolik peněz za zbytečnou výbavu dáte si penízky na svoji výbavičku podle svých představ:)
13.04.2009 | 20:02:16 | Miki Reagovat
RE: Juniorek
No myslím že ta doba..kdy si člověk dával do auta různé teploměry a spoustu té své výbavy snad už skončila ne??Nevím..ale když to auto bylo nový stálo kolem 250 000kč...a ještě abych si k tomu sám dodělával nějakou výbavu mě přijde jako magořina.
10.01.2012 | 11:15:32 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
V jakem odpoledni? Odkdy je cas 19:54 odpoledne?
15.03.2009 | 14:47:26 | jamieson Reagovat
Koukám, že Jamieson obešel pár recenzí Fábek a všude plácne nějakej stupidní kec. Ale co maj recht pane, co dělat v sobotním odpoledni...?
14.03.2009 | 20:08:25 | Jerry Reagovat
Rozdil mezi "obycejni" Fabii a Fabii Junior je ten,ze Fabia je predrazeny smejd a Fabia Junior je o trochu mene predrazeny smejd.Jinak souhlas s diegem.
14.03.2009 | 19:54:49 | jamieson Reagovat
Při koupi auta jsem uvažoval v podstatě stejně jako pisatel recenze: čím více elektroniky tím více potencialních problemu s autem. Az prodejce v autosalonu provedl dukladnou obcodni masaz mych predstav o novem aute zakoncenou neodolatelnou nabidkou na dnesni dobu stanadardne vybavenou Thalku ICE .
Nemate pocit, ze spousty veci sou do aut strkany a kupujicim nabizeny tak zvane NA SILU?? Teda pro jejich lepsi rabat a veselejsi vanoce, ze?
Jinak, muj deda si vesvych +-70 koupil novou Feldu Sport Line, s tim novym ksichtem. U nej sem to vzdy bral, ze si proste a jednoduse udelal radost novym autem!! Anobrž ma to v krasne barve, ale nejak spatne vidi...., ma krasny litaky, ale nejel sem s nim vic jak 80km/h, vzdycky tak jezdil, ale koupil tuhle relativne krasnou a vybavenou Feldu a uziva si to! Nebudu tu nalhavat, ze me takovy ridici na ceste neserou, ale jaky by to bylo kdyby vsici jezdili v ojetych BMW, Mercedes.. a v jinych autech, která jsou obecne vnimana jako jedny z nej, dotahli bysme si to jako 3 a vice rocni ze zapadu to bych fakt nechtel a pripadal bych si jako Polsko cesky ciganek. (rasista nejsem i kdyz je moc nemusim) Opravdu nechapu nektere "utocniky" a ortodoxni vyznavaci toho SVEHO??
30.05.2007 | 10:29:54 | Hanz Reagovat
zak už je to v pořádku,-sou tu nový recenze a prostor pro nový názory
18.04.2007 | 18:23:29 | Reagovat
Ten moc nakupuju
18.04.2007 | 12:13:19 | ToJa Reagovat
a pro chleba chodíš jak??
09.04.2007 | 17:49:00 | Reagovat
Dyt ja chodim:)
09.04.2007 | 17:02:31 | ToJa Reagovat
To pan houba
Tak si chod pro rohliky pěšky
08.04.2007 | 10:37:16 | kolsa Reagovat
Chyba?
Myslim, ze spravne to ma byt: Auto na silnici docela skvěle nesedí, motor je velmi líný, vůz ujede i 150 kilometrů...pak bych tomu možná i věřil... Měl sis nechat tu starou hachlu a pro rohliky chodit pěšky, možná bys tam byl rychleji!
08.04.2007 | 09:01:52 | PanHouba Reagovat
možná si to trochu špatně pochopil, mylim tím že když měl někdo celej život škodovku (a škodovku nebo žigulíka měl skoro každej) tak si praděpodobně zase koupí škodovku,už se tolik o auta nezajímá,
A souhlasim stim že každej. si vybere to co mu vyhuvuje
znam chlapa co si koupil asi před 4roky fabii a 1,4MPi s vybavou kolem 400 000a to neprehanim -kombi
P.S.prej by jí podruhý už nekoupil,ale jinak jezdí dobře
05.04.2007 | 14:53:27 | kolsa Reagovat
skoda, neskoda, vzdyt prece nikde neni psano: "jsi cech ,budes jezdit ve skodovkach!" Vzdyt clovek kterej kupuje novy auto muze vybirat z cehokoliv co mu vyhovuje. jde prece o maximalni vyuziti a zefektivneni penez, ktere do toho vrazi... Kazdej chce za malo penez hodne muziky. A ja osobne nejsem teda tak bohatej, abych platil neskutecny prachy...
05.04.2007 | 13:07:08 | diego Reagovat
jenže je to škoda
Jenže asi to bude tím že lidi co dří měli tísícárnu,pak užovku nebo se pozdějš zmohli na fávo tak nic jinýho než fabie napřipadá v ůvahu,pravda je že fabie v poměru výbavy předražená ale lidi jí kupujou jenom pŕoto že to má na kapotě znak okřídlenýho šípu.
bejt to třeba citroen tak by jich tu tolik nejezdilo..
05.04.2007 | 09:11:53 | kolsa Reagovat
jo a najeto 180.000km. A pro dopřesnění opravy : tlumiče, výfuk, termostat, přední kotouče + desky.
05.04.2007 | 08:45:57 | Reagovat
To kolsa
Hele něco ti napíši. Mám auto západoevropské značky za 70.000kč (koupeno loni) + investice 20.000 (s tím se počítalo při koupi)
r.v. 1998, 2x airbag, ABS, 4x el. okna, el. zrcátka, výšk. stav. volant + sedadlo řidiče, automatická klimatizace, 4x kotoučové brzdy, elektrony, alarm, medvěd blok, 450L kufr (sedan).....
A teď mi řekni, jestli je normální koupit si za 200L juniora, kde není ani sluneční clona u spolujezdce.
Nakonec, pokud někdo najede 10.000km za rok, tak koupě vozu i se spotřebou kolem 10L je v pohodě. Jsou to jednoduchý počty.
05.04.2007 | 08:36:06 | Radek Reagovat
To je fakt,spoustu aut mas za ty prachy co fabii,jenze fabie ma jen volant a aspon 4 kola:-)
To Mondeo byl jen priklad
05.04.2007 | 00:16:24 | ToJa Reagovat
Bohužel
ITe´t sem viděl reklamu na novou Fiestu a pravda je že za 259 000můžu mít Fiestu s klimou,nebo za 249 900fabku s nicim.mozna s troubicim volantem
04.04.2007 | 19:47:16 | kurnt Reagovat
Hezčí než stará až na interier
Ta nová fabia vypadá celkem dobře -mě osobně by se zamloval 1.9TDi s klimatizací, ale až na ten obšlehlej interiér z roomsteru,a jestli si viděl nový subaru Impreza Hatchback tak ten zadek je podobnej
04.04.2007 | 14:16:15 | kolsa Reagovat
a co rikas na tu novou fabii? me teda pripomina novej swift...
04.04.2007 | 13:48:38 | diego Reagovat
je hezký že si vážíš každýho názoru,tak mi ten můj nech,já bych sice zrovna Juniora nekupoval,ale taky bych nekupoval ten špurk,ale a´t si každej koupí co mu yhovuje a co se mu líbí,mě osobně je jedno jaký kdo má auto.
Já bych si zase Mondeo nekoupil,myslim ojetý,
A z novejch aut od škodovky (1995-2007) se mi líbí jenom fabia a Superb.
04.04.2007 | 13:23:41 | kolsa Reagovat
To Kolsa
My do tebe jen rejpem:) jinak bych si urcite koupil radsi ojete Mondeo nez novy spark
04.04.2007 | 12:56:37 | ToJa Reagovat
Audi 80 (podotykam ze zadna A80!) B4 byla zmodernizovana a kulatejsi. Nekde si to najdete, nejsem si jisty, zda se da dat do recenze link.
Jinak ja se nehadam, ja proste jen tvrdim, ze nez skodu Fabii junior, koupim si radeji "spurk" za 50-60 tis. vyjde levneji ,lepe vypada, ma lepsi vybavu- ale nikomu svuj nazor nevnucuju. Treba jen hledat dobrej kus. Ale coz kazdy clovek si udela usudek sam... a ja si vazim kazdeho nazoru
Nesrovnavam funglovky s ojetinama, to v podstate ani nejde vzhledem k opotrebeni a kilometrovym prubehum
04.04.2007 | 08:56:02 | Diego Reagovat
NE NE,já wolkswagen nemam vůbec rád,ale (vim že pod něj patří)
škodovky jakožto minulího českého auta se zastát musim,možná z důvodu že znam celou minuulost škody auto,pište si že sem magor protože se zastávam fabie a nemam rád VW že to nemá logiku,ale bohužel.....
a rači mam třeba VAZ,Fiat,Peugeot atd.
04.04.2007 | 06:53:39 | kolsa Reagovat
Chlapi,nehadejte se,Kolsa je na WV zatizen bohuzel:-)
03.04.2007 | 23:56:51 | ToJa Reagovat
Jakou teorii? já žádnou teorii nepopíram,co třeba cesta do práce? podobně? chce to myslet palicí,a proč bysme nevěděli o čem mluvíme, už sem to napsla jednou viz.komentář 3.dubna 20:35
03.04.2007 | 21:01:34 | kolsa Reagovat
sry
vy ste fakt nevím co hádáte se jak detičky když newíte o čem mluwíte tak za sebou radeji tahejte kačera.
03.04.2007 | 20:58:34 | sofly Reagovat
Teď popíráš svou teorii, k čemu nový auto pro rohlíky? Prober se
03.04.2007 | 20:45:21 | Reagovat
???
Jenže jak můžeš srovnávat nový auto s vojetinou? jasně že sou lepší a levnější ale možná pro toho kdo se vtom trochu vyzná a ví co stym,ale dědek kteŕej měl do tetka VAZ 2101 nebo Škoda MB 1000 je fabia nebo podobné auto většinou jasnou volbou než ojetina,ale třeba pro tebe né,protože /doufám/ víš co stym,opravy atd. a dědkovi nejde o image ale oto aby si dojel pro rohliky,už chápeš co tim myslim???
03.04.2007 | 20:35:20 | kolsa Reagovat
Při velikosti Audi A8 by Audi A80 byl Jumbo Jet.
03.04.2007 | 18:47:13 | Reagovat
To Diego
To je těžká debata s idiotem, který neví, že 323 se x let nevyrábí a Audi A80 nikdy ani nevyrábělo, o typu kastle B4 nemluvě.
03.04.2007 | 18:45:26 | Reagovat
ach boze...
kolso: jestli sis nevsiml, nikde jsem nepsal nic o NOVYCH autech. myslim OJETINY! trosku ti utekly souvislosti. pote co jsi nelichotive reagoval na jednoho pisatele se ti celou dobu snazim vysvetlit, ze za 50 tis. muzes koupit mnohem lepe vybavene auto nez je tohle. Fabii jezdim kazdy den do prace, tak to muzu posoudit...Audi 80? treba 1,8. coz je stejne povinne ruceni jako na fabku 1,4MPi. 323 jsem samozrejme myslel taky ojetou... stejne jako ostatni auta o kterych jsem se zminil...chce to lepe cist...mozna bys pak pochopil, ze tady nerovnam tyhle auta prave do jedne late... doporucuju procist si inzerci, severy zabyvajici se prodejem aut apod. aby sis udelal obrazek sam, hlavne o cenach a vybave starsich a timpadem v tvych ocich zrejme "podradnych" aut...
03.04.2007 | 18:41:50 | diego Reagovat
VOLE!!!!!!!
za jaký srajdy doprdele?? přečti si všechny komentáře a pak taky nákej napiš magore,a nepiš vo hovně!!!
03.04.2007 | 18:10:55 | kolsa Reagovat
Samozřejmě Audi A80...psal jsem mooc rychle, při čtení těch chujovin.
03.04.2007 | 17:08:42 | Reagovat
To Kolsa
Co to tady blekotáš za srajdy? Auty A80
03.04.2007 | 17:06:38 | Reagovat
jo a ktomu srovnávání fabie s oplikem,nevim teda kdo srovnával že starej špurk je lepší??
03.04.2007 | 15:37:56 | kurnt Reagovat
AUDI A80?????????
Jenže kolik stojí nová Mazda 323,Audi A80, vůbec vlastně nevim jak někdo může srovnávat fabii s audinou? kolik má obsah A80? myslim že nejmenší je 1,4l, a to bys musel koupit ojetej špurk aby se audina cenoě vyrovnala fabii,a de přece o peníze a spolehlivost...
03.04.2007 | 15:35:31 | kolsa Reagovat
tak ted nevim jestli to bylo na me ,nicmene- fabii jsem samozrejme ridil (stejne jako asi 90 % ceske populace). Zaujal me podvozek a presne razeni. Plechy jsou tuhe, samy od sebe nereznou. Dle meho neprilis stastne narizene svitilny, ktere si to velkou merou smazi do jinych uhlu, nez by mely. Ale rikal jste misto? Jake misto? Vzdyt si v tom pripadam jako v konzerve.Z jedne strany ma drti madlo dveri a z druhe mi masiruje nohu sloupek. A kadet? ten by si zaslouzil spise srovnavat s fackem (stejna doba). Mam pro tebe kolso par tipu abys pochopil o cem mluvim: Honda Civic, Nissan Almera, Audi 80 B4, Mazda 323...zkus se svezt v tomhle. Zjistis, ze za opravdu male penize koupis velmi dobre auto. Pokud mi budes chtit oponovat cenami nahr. dilu, vyjdou mnohdy levneji nez na Fabii
03.04.2007 | 07:19:09 | diego Reagovat
A vy ste snad fabii řídili? rozjedz má pěknej, místa je tam dost,ano je poměrně drahá to souhlasím ale lepší než ojetina,--jel sem i v doulitrovym Opelu kadet r.v.93 a nic moc to zlatá fabia
02.04.2007 | 16:26:43 | kolsa Reagovat
Nikde sem nepsal,za mam Renault:-) ale jo mam Lagunu a sem s ni spokojeny,je to uz 2 tahle je sice starsi,ale drzi se a celkem jede ten 2litr,i kdyz 83kw je malo na takove auto:-( Me osobne se fabie nelibi,snad jen nova octavka,ale jinak si zaslepeny Skodar-)
01.04.2007 | 21:06:04 | ToJa Reagovat
to bylo 4 kolsa...
01.04.2007 | 19:08:48 | diego Reagovat
zaslepenost...
a podle ceho soudis? ty jsi nejaka vedma nebo tak neco? snad to ti lidi rekli jasne, ze s temi "vraky" jsou spokojeni! mozna to auto stalo 50 tis., ale pozitek z jizdy a komfort maji treba mnohokrat vyssi nez u tehle fabie. a uz vubec nechapu proc by mely ladovat nekrestanske prachy ,ktere skodovka chce dodatecne za doplnky ,z nichz by mohly byt nektere klidne uz v zakladu aut, ktere mohou fabii prekonat v mnoha smerech...
01.04.2007 | 19:07:18 | diego Reagovat
To kolsa
Ty jsi případ na Chocholouška.
01.04.2007 | 18:01:21 | Reagovat
Pro TOJA
To ta fabie aspon líp vypadá,ale až ona bude potřeboat servis tak tvůj renault bude jezdit leda tak silou vůle
01.04.2007 | 17:36:10 | kolsa Reagovat
Asi tak bych to rekl,tohle auto stalo v servise jeden den a to na vymene rozvodu,naplni a vyfuku,ktery mi zustal z minuleho auta:-)) plus ted se jeste ozvaly cepy na predni naprave,ale melo spoustu malych much zarovky,zatuhle sterace,ale opravil sem si to sam,nic to nebylo.Takze s tim stanim v servisu to tak zhave nebude:-)
01.04.2007 | 16:57:20 | ToJa Reagovat
proč si proboha myslíte že by auto za 45000 mělo stát furt v servisu?????mám R19 1.9 dT koupen za 52000 před 2 roky a měnil jsem jen spotřební záležitosti.....
31.03.2007 | 22:52:41 | Reagovat
stal sice 45000 ale prostě už stojí za hovno,je to starej špurk kterej houby vydrží, a auto je od toho aby jezdilo a né aby stálo v servisu,a klimu nebo kožený sedačky si můžeš koupit i do fábie,
31.03.2007 | 21:21:40 | kolsa Reagovat
4 kolsa:
No jeste aby nebyla!
31.03.2007 | 13:26:11 | diego Reagovat
Jenze ten sunt stal 45000 a ne pres 200000,takze mam este rezervu:-))
30.03.2007 | 21:49:33 | ToJa Reagovat
To ty
Vsadím se že fabie je rozhodně spolehlivější než ten tvůj starej šunt s těma koženejma sedačkama...
30.03.2007 | 17:42:05 | kolsa Reagovat
Diego nezbývá mi než s tebou souhladit.Měj se!Zdar!
29.03.2007 | 21:39:43 | Eddie Reagovat
ToJa
Ja mam starej sunt s kozenejma sedackama a je urcite lepsi nez fobie:-)
29.03.2007 | 20:53:52 | Reagovat
Výbava
Co všichni máte blbý poznámky k výbavě,naco klimatizaci kožený sedačky atd. když jedeš jenom občas do města? a cobyste všichni chtěli,lepší fabia baz klimy než starej šunt s koženejma sedačkama
29.03.2007 | 20:37:56 | kolsa Reagovat
Po škodě 1202 je každý nový auto perfektní.Ale psát že jezdí super ?
29.03.2007 | 20:14:30 | sparrow1 Reagovat
Jak říkám,asi mu to tak vyhovuje- jezdí převážně sám-tak na co vak u spolujezdce,má silné ruce-na co servo atd. Mně to nevyhovuje,takže bych si juniora nikdy nekoupil,ale to neznamená,že autor recenze je blbec, takže asi tak.
29.03.2007 | 19:14:00 | martas Reagovat
poloautomat
To autor myslel, že nemusí řadit d meziplynem, jako u Škody 1202
29.03.2007 | 18:51:01 | Reagovat
zbytecnost?
tak na suchu mozna ano, ale ABS bylo vyvinuto pro jine ucely ze?
29.03.2007 | 17:55:15 | diego Reagovat
Proti Laganu nic nemám.Ale podívaj se na vznik Loganu 3 hvězdy a podívej se na vznik(příchod na trh) Fabie 4 hvězdy.Ale jak říkám,každý ať má auto,které mu nejvíce vyhovuje a je s ním spokojen.
29.03.2007 | 17:46:18 | Reagovat
Elektro
Mno můj názor je.Čím méně elektroniky v autě tím lépe.Nemá se co pokazit.Není příjemnější zážitek,když vám za jízdy zničeho nic vystřelí airbagy.Na suchu auto bez ABS zabrzdí dříve.
29.03.2007 | 17:38:47 | Reagovat
tak to srovnej pro me za me s Loganem a porad je to lepsi nez tahle fabie...
29.03.2007 | 15:07:30 | Reagovat
Nemá zmysel riešiť výkon, pokiaľ to niekomu stačí. Avšak na druhej strane má výkon vplyv na bezpečnosť. Čo je však smutné, je to, že niekto pokladá airbagy, alebo ABS za zbytočnú výbavu. Je priam zarážajúce, že také auto je niekto v stave pustiť do predaja v 21. storočí. Apropo, ako vyzerá poloautomat vo Fabii Junior?
29.03.2007 | 13:27:29 | Petrík Reagovat
Když je spokojený
Nevím proč tu všichni majitele kamenujete, někomu stačí 37 kw, někomu je 80 málo,každý jsme jiný a když mu to vyhovuje tak je vám potom.... jo a maličkost- srovnávat Juniora za 220 tkč a Stilo za 370 je trochu divné ne?
29.03.2007 | 13:11:48 | martas Reagovat
no neda mi to, musim jeste zareagovat na nekolik drobnosti... tak napriklad hodnoceni...proboha...musite byt velmi skromny muz...i kdyz, pokud se podivam na predchozi auto, dokazu to zcasti pochopit. Dale by me zajimalo jestli to s tim "poloautomatem" myslite vazne?
Ale nejkouzelnejsi veta je: "vyhodou je, ze auto nema zadnou nepotrebnou vybavu, pouze 1 airbag"
Syn mozna jezdi v Crome ktera se sype, nicmene si jezdi v porovnanim s timhle jako kral
29.03.2007 | 11:46:37 | diego Reagovat
Vážený pane uvědomte si že je rok 2007!Z hlediska kupní síly čechu je velmi žalostné v jakých autech se tu jezdí.Kdyby ste vydělával jako skopčák 90000tis. měsíčně tak tady určitě nevychvalujete ořezanou ubohou Fabii junior.To je fakt!A když chcete srovnávat a kolébat se jaký že ste to udělal skvělý kauf tak srovnávejte co porovnat jde.Stařičká Croma není nejlepší poměr!Spíš bych to viděl na Stillo a to je o proti vašemu žebráčkovi i v základu slušnej vozík.
29.03.2007 | 07:56:12 | Eddie Reagovat
tohle je auto pro jednoduchy lidi, kdyz to pan chtel, ma to mit. ovsem ja osobne si myslim, ze je to takova "polofabie". nema to takrka nic a na kazdem sroubku jde videt, jak vyrobce usetril. Vybava je smutna....na rok 2001 opravdu tristni. Nedivim se ,ze se prestaly vyrabet drive nez se planovalo...
btw s cromou bych to nesrovnaval, je to starej fiat...
29.03.2007 | 07:12:25 | diego Reagovat
muzete mi verit, ze jsou lepsi auta :)) jezdil jsem v 1,2 MPi a uz to byla hruza a to mela o 10kW vice, tohle si neumim predstavit. Spotreba sice pekna, ale auto z roku 01 a mit jen 1x abg a nic vic, to je uz sila. Pokud Vam to vyhovuje, tak jste asi jeden z mala, ale ja bych si tohle nikdy nekoupil
29.03.2007 | 06:55:40 | KoVaR Reagovat