Rok výroby:2002Typ motoru:1.4 mpiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:64 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:13. 6. 2008
Lambda sonda asi odešla, ale prý to není až tak velká závada.( asi v 63 500 Km ) Teď má najeto 64 300 Km.
V 56 000 Km výměna předního levého ložiska u kola.
Půlroční výměna žárovek H7
Jemné vrzání palubní desky - začátek někdy po 50 000 Km.
Výměna silent bloků po 64 000 Km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím spolehlivé autíčko. Možná živější motor by neuškodil. Pokud se člověk o něho stará jak má ( výměny oleje, brzdy apod. ) tak je to v pohodě. Vzhledově pokud člověk využije doplňky výrobce nevypadá vůbec špatně.
Také záleží jakou verzi auta si koupíte. Kromě klimatizace mám všechno, ale nevzpomenu si o jaký typ se jedná - no snad mě doplníte. Interiér se mi líbí. Postrádám však místo na odložení věcí ( mobil apod. ) uprostřed palubní desky, jako to má např. Renault Clio. Sedadla řidiče a spolujezdce jsou pohodlná a člověk při delší jízdě ocení kvalitu a tvar.
Co se týče zavazadlového prostoru - odpovídá mým požadavkům. Při sklopení zadních sedadel poskytuje velký prostor pro převoz věcí. Avšak když se kouknu na oktávku tak je to o něčem jiném. Samozřejmě je taky o třídu výš. Jízdní vlastnosti jsou dobré. Mám širší pneumatiky, takže jízdy v ostřejších zatáčkách autu nedělají problémy. Co se týče karoserie tak je v bezvadným stavu. Žádný náznak rzi - zatím. Spotřeba 7 - 7.5 litru.
, o pár rokov ani pes neštekne po W, al. PSA. 90% automobilových značiek a podnikov skúpia Číňania a Indovia..., ostatné zaniknú... . A budeme všetci s láskou spomínať, keď sa tu viedli búrlivé diskusie, ktorá s prepáčením "sra..ka" je lepšia...
P.S. V Peugeote servise som prvýkrát videl pýchu PSA a BMW...1,6 l motorček v 308. Sranda je v tom, že už v 12.000 km museli meniť v záruke TERMOSTAT... . Komentáre mechanikov sú nezverejniteľné..., ale podľa nich sa jedná o bezkonkurenčne najhorší motor, ktorý kedy mali v rukách. Akurát spotrebu má vynikajúcu, 5,5-6,5 l benzínu je super...., ale termostat som roky nemenil, ani po 387.000 km...
ale řeší se tu v diskuzi francouzská vozidla ,takže jsem reagoval. Moje 406 má najeto už 322tisíc a věřím že 2x tolik ještě zkousne. Těch 800 u toho 205 je pravda. Ten motor 1,8D vydrží uplně všechno. Nenávidím radikální názory. Za peníze, za které bych koupil max. fabiu 1,0 junior v zuboženém stavu, mám auto jako z jiné galaxie. A když se posere, tak co, dal jsem za to pár korun, takže žádná velká škoda..Chlapi neblbnete, buďe rádi za ty pomatence, co odsuzují francouze jak kdyby to byla nějaká sekta..díky nim..je pak jde koupit tak lacino!!!
Strč si ty francouzský křápy do prdele,TADY JSOU RECENZE NA ŠKODOVKY,jestli jsi to ještě nepochopil,blbče.Starý VW taky jezdí dodnes,Škodovky v roce 84 byly ještě komunistický sračky,ale to ví každej blb,asi kromě tebe.
ano, staré Peugeoty byly neskutečný držáky, i když těch 800000 se mi moc věřit nechce... Každopádně takovou výdrž od Laguny a 406 nečekej, je to jednoduše proto, že tyhle auta už byly stavěný s jinou filozofií, nic víc.
A světe div se, největší držáky jsou P205. Soused má 205ku v 1,8D, rok výroby 1984, nalítáno to má už přes 800tisíc km, a světe div se, auto funguje bez problémů..A ta kastle je původní a dobrá!!! Chci vidět 25 let starou fabii nebo octavku, zda vubec to auto ještě bude:-)Pro hlupáky, P205 je francouzské auto...Já mám 406 2,2HDi 2002 a lagunu 2,0 8v 98rok a obě auta super.A mají za sebou už taky hafo bez problémů odježděných km.
Drahý krakene, já jsem osobně vlastnil opravdu jen Clio a kdysi dávno R 19, ale byl jsem nucen jezdit i v Laguně a 405tce. Ty mně neříkaly naštěstí pane ale mám s něma zkušenosti. Pro toho francouzského blázna : 626 za 27 tisíc...tak z roku 90 a v hyn stavu proč ne...323 a rozvody...pokud je nikdo neměnil samozřejmě, je to běžná údržba. Mimochodem, teď mám řetěz, takže další nutná údržba mně odpadla.
Ta 626ka stála 27tisíc(kilma atd.)..opravdu drahota:-)). Motor na té 323 opravdu kleknul -přejeté rozvody. A urážíš bezmezně a bez argumentů francouzská auta hlavně ty. My to máme celá rodina a vládne tu spokojenost. Averze vůči francouzským vozům musí být určitá psychická porucha.
Aaaa, ano, trapáci bez argumentů se nezmohou na pádnou argumentaci, tak se snižujou k trapným urážkám. Ale možná Tě přece jen trochu potěším - na Peugeoty se ze všech francouzských hrkáčů dívám nejlépe. Tomu rezu u 626 bych věřil, tomu motoru u 323 ne. Synku, osm let jsem jezdil Civicem z r. 97, v současné době s Corollou z 2004 a konečně nevím, co je to porucha...těch jsem si v minulosti s francouzskými skvosty - které jsem musel trpět i jako služební...užil ažaž. Japonci stojí pár korun? Byls už někdy v bazaru? Nejlevnější jsou právě Frantíci, o kterých každý ví, že by investovali dvakrát - do auta a pak do oprav. A pokud umíš číst, mrkni se i zde na recenzích do francouzských sekcí a do japonských. Poznáš rozdíl, pokud jsi svéprávný.
Di do hajzlu, já s 406kou z roku 96 a motorem 2,0turbobenzín mám nulové problémy, nerezne mě to, jen stejně stara mazda 626 je shnilá jako papučka, prahy lemy dveře v piči:-))) Další mazda 323 2,2DITD , také shnilá na šrot(a rok 2000) a navíc už dojezdila bo odešel motor. Víš co, jdi s těma japoncama doprdele.Stojí to pár korun, motoricky to jde ale když ti to shnije, tak co s motorem:-)))Blbečku
Utíkej se převlíknout do pyžamka, vyčistit mléčné zoubky a pak se můžeš chviličku - do večerníčku--zúčastnit internetové diskuzi s Patem a Matem. Pak pusku mamince, pohádku a spinkat!
No tak jsem se od srdce zasmál...nejdřív někdo níže tvrdí, jací jsou Francouzi průkopníci techniky...to určitě. Tak možná průkopníci nekvality a poruchovosti. To jim jde a Renaultu obzvlášť. Srovnávat koncernové vozy a francouze se nedá...nejsem velkým přítelem koncernu - obzvlášť pro jeho cenovou politiku, ale auta jsou to solidní a jedou - nemyslím teď Fabie s HTP. ( já jezdím na japoncích, ale otec je škodovkář - nedávno okta a teď nový Superb). Myslím že popularita některých značek oproti minulosti stoupá--fiat, kia, hyundai, naopak někteří jsou ve sračkách stále - a to jsou právě ti Frantíci...a obzvlášť ty Rencky. O japoncích se zde bavit nebudu - to jsou pro mě symboly kvality a hodně i průkopníci techniky.
Máme doma více aut- Peigeot 406 2,2HDi 2003r., R lagunu 2,0 8V Initiale 1998r.(starou ale krásnou vínovou), VW golf 5 1,4 16v, VW passat 5 2002rok 1,9TDi PD 74kW, octavku 1,8 20V 1997 bez turbiny a feldu combi 1,3 MPi 1997. Nejspolehlivější je P406, a to absolutně, na něj se nesahlo, všechno hrozně moc vydrží. Navíc nejlíp se v něm jezdí(já jen jako spolujezdec bohužel zatím) a má i nej výbavu. Laguna je horší, ale co do spolehlivosti super za 2 roky se na ní měnil jen termostat olej s filtrem+vzduchový a brzdové destičky.Golf máme chvíli, ale oproti franckům vůbec nejede a žere jako blázen-město v mrazech i 11l.Passat TDi už je poruchovej víc, odešlo servo, odešlo turbo, samy se stahují zadní e.okna. Nejhorší je octa ta skoro nejezdí a přitom žere jak prokplá. Felda je shnilá ale problémy s ní nejsou. Resume je že francouzsky auta nejsou tak špatná ale felicie taky ne. Ale passary nic moc a octavky taky.
nesmysl, jediná francouzská značka, která se dá považovat za průkopníka novinek a technického pokroku je Citroen. Ostatní jsou konfekce jako kterákoliv jiná značka a mnohdy bohužel s pochybnou kavalitou. No a co se týká CR kontra PD, zkrátka koncern zkusil jít svojí cestou a ukázalo se, že to nebylo optimální řešení. Jinak pokud vím, tak firma která CR vyrábí nemá francouzský jméno ani majitele... Takže by mě zajímalo, v čem jsou francouzský značky o krok napřed, opravdu si zrovna teď nic nevybavuju. No a co se týká špatné pověsti Renaultu - za to si tato polostátní automobilka může sama tím s jakou kvalitou svýho času vyráběla auta a především tím jak se alespoň v ČR chovalo zastoupení Renaultu k zákazníkům při reklamacích. Když prodám šmejd a ještě se k zákazníkovi chovám jako prase, tak se holt není čemu divit a ztracená důvěra se těžko získává zpět.
souhlas s vilímkem a pojebaným anonymem. A fráze typu že bazary jsou plný škodovek jsou bezpředmětný. Jsme v česku a spousta lidí si myslí že škodovka byla a je kvalitní. Ve francii jsou zase bazary plný francouzkých aut. Nicméně je jasné že francouzi jsou minimálně o krok napřed. Technicky mají auta mnohem vyspělejší a chytrější, ale pokrok něco stojí. Používat něco dávno ověrěné a vyzkoušené jinýmí to umí každý kokot. Viz například comon rail, koncern na to přišel až po desíti letech!
LAGUNA 1 se nějak vyloženě N.E.S.R.A.L.A ale je to prostě RENAULT a pokud se něco menuje RENAULT tek je to automaticky SHIT i kdyby to bylo kdovíjaký BRKO a v TUV na 1. MÍSTĚ.KAPIŠTO BRACHU????Kdyby měla FABIA na kapotě P.ÍČU tak to bude v povědomí LIDU taky největší ŠROT na světě. ÁDIOS
fajn, takže recenze je o fabii ale podstata diskuze je to, na kterým místě je ve spolehlivosti Renaul Laguna - jak duchaplné! Jinak pro inteligenty - bazary jsou plný škodovek pravděpodobně proto, že se v ČR prodá nejvíc škodovek a logicky i obchod s ojetinama má následovně těžiště v prodeji škodovek. No a až se prodá tolik Lagun jako Fábií a Oktávek, tak budou v bazarech mít svoje oddělení třeba Renaulty. Jinak ještě detail - máme v rodině Peugeot 206 (2004), Citroen C4 (2007) a českej šmejd Š Octavia (2002). Je to tedy velmi mrzuté (především pro některé z Vás), ale jediný bezproblémový auto je ten českej střep, který jezdí naprosto bez problému, nejproblémovější je Peugeot, každopádně na odtah to nebylo nikdy - jsou to spíš takový mrzutosti než vážné poruchy - porucha ABS, porucha airbagu, vymlácená řemenice...Každopádně to stojí peníze. U Citroenu,když byl novej zase upadl přední nárazník-visel tam jak nudla u nosu... francouzský odborář asi spěchal stávkovat a házet rajčata a nestihl to nějak dotáhnout no...
Moje je z roku 1998 po face, dvojkovou bych si nikdy nekoupil, ta je pověstná. Jenže anonym asi neví, že jednička bylo zhola jiné vozidlo než řada II...Já to auto mám od léta roku 2003 kdy byla pětiletá, a jezdím bez problémů. Nyní ji budu prodávat, už mě u baráku stojí citroen C5 2,2HDi.--17. v TUV pořadí spolehlivosti:-))
Vilímku šlápl jsi prostě do hovna,tak ještě než se rozbrečíš ti chci sdělit,že já jsem mluvil od začátku o fr. autech a o Laguně,ne pouze o tvé z roku raz dva.Ona i ta tvá stojí za pěkný hovno.
Podepsat se neumíš.A co sem pleteš lagunu II?? Příště raděj drž zobák když pleteš hrušky s jabkama. O dvojkové laguně jsem se ani nezmínil. Jenže ty hlupáku ani beztak nevíš, jak dvojka vůbec vypadá vid...Laguna jako laguna. O M G
Jinak ty pitomý anonyme-lagunaI je v tom TUV ve všech letech výroby mezi 51. a 66. místem , což je čistý průměr, nic víc ale ani nic míň. Asi neumíš číst v číslech že?. Podívej se na výsledky jiných značek, a prosím ne např. xantiu, protože ta je tak vysoko, že by Tě asi šlehlo:-)))
Ty nejsi Vilímek,ale Vylízek.Projdi si celou tabulku a zjistíš,že Laguna je hluboce podprůměrná,mnohdy až na samém chvostu.Ale ty to samozřejmě při své zabedněnosti nebereš v úvahu,strupe.
Samozřejmě že Francouzi jsou příkladem nespolehlivosti a nekvality. A Renault je v tomto králem. A na nějaké testy seru, mám vlastní zkušenosti a ty jsou nejlepší. Jezdím na Toyotě a konečně nevím co to je porucha. Těch jsem si s francouzskými mrdkami užil ažaž.
Na co se mám dívat? Jsi asi pěkně vymaštěný, poslat sem odkaz z kterého jsem včera čerpal údaje v mém komentáři haha."Ta laguna z 1998 roku je v poruchovosti 51."..to jsem psal včera , a Tobě můžu poděkovat, že jsi to podložil odkazem na ony stránky, kde to je černé na bílém haha.
TÜV to jsou stanice technický a hodnotěj PODVOZEK-koroze,čepy,úniky kapalin.VÝFUK,OSVĚTLENÍ-seřízení,kontrola a BRZDY.Ve 2-3 letých je Renault Clio na 26, Modus na 46,Fabia na 51,Octavia na 71,Laguna 87 a třeba P 407 až na 123 místě.A žádnou elektroniku tam nehodnotěj takže vyloženě o poruchovosti tohle nejni.
Podívej se sem blbečku-http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-model/renault-laguna.Protože jsi úplně blbej,tak ti znovu opakuju,že Škodovku ani VW nemám.
Příště, než se začneš ohánět statistikami poruchovosti, tak se do nich prvně aspon podívej jo? Ta laguna z 1998 roku je v poruchovosti 51., hádejte kde je např. "etalon spolehlivosti" VW passat nebo jiné koncernové vozy? Zrovna náhodou passat je až 78. , a také toledo ještě hůře. Pak se mrkněte např. na P406 nebo citroen xantia(posléze C5) . Podstatně výše než německé supervozy..Jsem přesvědčený, že anonym nyní ZAČNE POVAŽOVAT STATISTIKY PORUCHOVOSTI ZA LŽI, jak tam sám zminoval. Nemám pravdu, zabedněný koncernový anonyme?:-)))
Laguna je jedno z nejporuchovějších aut,tak se tu prosímtě o této hrůze na kolech vůbec nezmiňuj.Příbuzný šel na zkušební jízdu s tímto skvostem a daleko nedojeli-selhala elektronika.Ve statistikách poruchovosti aut je mezi nejhoršími.Anonym 23:21-nevím,co mám blbý,nevlastním žádného Francouze.Jestli pokládáš statistiky poruchovosti aut za lži,pak jsi chudák.Že se to nesere zrovna tobě,to pokládej za velký štěstí a ne za samozřejmost.
Tak to máš blbý. Já zase znám dost lidí, co mají škodárny od nova, a stěžují si tak, že já bych to auto hodil ze skály. Oni mu to ale odpustí, protože je to přece jejich milá škodovka, a lepší auta nejsou.... Jinak s těmi francouzi, už zde bylo řečeno mnohokrát, je to uměle vytvořená chiméra a stokrát opakovaná lež. S Renaulty mám špatnou zkušenost, ale jak jsem řekl, mnoho let jezdím s vozy PSA a neměl jsem ani zlomek problémů, jako pár známých škodařů za dva roky.
Lebo meniť žiarovku každého pol roka by ma fakt nebavilo. Žiarovka H7 musí vydržať minimálne 2 roky a aspoň 50 tisíc kilometrov .... Výhodou je aspoň v "prax" v menení žiaroviek, lebo ja ju nemám, nakoľko som za 2 a pol roka a 42 tisíc kilometrov nemenil na mojej Kii ani jednu : ).
Joooo.. protože např. prasklá hlava u škodárny (octavka TDi 81kW 1998 rok), není podle majitele škodovkáře závada, ale spotřebák. Na druhou stranu když mě odešel termostat, na laguně 2,0 16V stejný rok, tak automaticky to byl sráč renault, totální francouzský křáp, zmetek a t d:)) Zkrátka to co u škodovky není závada , u renaultu(citr., P) je fatální závada hodná ke shození auta ze skály...
Jo a co se těch Škodáren týká,já nejsem žádnej jejich fanda,ale znám docela dost lidí,co je má.Od nich jsem ještě neslyšel žádné nářky na to,že by měli s nimi problémy.
Můžeš tu donekonečna tvrdit,jak jsou francouzský auta skvělý.Ale fakt,že vykazují ve statistikách podprůměrnou spolehlivost,prostě nezměníš.I mí známí a lidé z okolí mají tyto skvosty-Renaulty,Peugeoty,Citroeny,a mají je většinou od nova.Problémy,problémy,problémy....Co už měli opravované či vyměněné,škoda mluvit,a na 100000km ještě většinou nedosáhli.
Jo, dokonce mají škodárny svoje vlastní oddělení, protože jich je v bazaru jako sraček. Ale že bych se někde brodil konkrétně mezi citrouši a pažouty, to mi vážně nenamluvíš. A víš proč? Protože jsou tak dobrý. Zatímco koupě škodárny je pro spoustu lidí životní omyl. A ti ostatní nic lepšího nikdy nepoznali. Bohužel.
Dost jsi mě rozesmál :-)) Odtahovku poznala pouze moje škoda Fabia (rok výr. 2002). Byla tzo zkušenost k nezaplacení. A ve spojení s tvrdými sedačkami už nebylo nic, proč bych si ji měl znovu koupit. Oba mí francouzi (Peugeot 1992-2005, i Citroen 2005-dosud) odtahovku neznají. Ale jako ftipkár jsi dobrý, 100 bodov !
Těm vězeňským seslím říkáš pohodlné sedačky? No, po přechodu z Favorita možná, kdybys ale někdy jezdil v Peugeotu, nebo Citroenu, teprve bys poznal, co jsou to komfortní sedačky :-))
Momentalne mam tohle jako nahradni vuz a nikdy jsem netusil, ze rozdil s fordem focus, kupovanym ve stejne dobe, je tak propastny (ford v akci nevysel o tolik draz). Na fordu mi vadi jedina vec, na tomhle srotu mi jedina vec nevadi :). V obou pripadech je to chovani motoru, ktere je u skodovky trochu vyvazenejsi a ma o neco rychlejsi reakci na pedal plynu. Vsechno ostatni tragedie.. podvozek, zprevodovani, interier, tok vzduchu v interieru, dlouhy warm up, odhlucneni. Koupe fabie bych asi nelitoval, ale jen z nevedomosti...
Lambda sonda je myslim kusok dolezita, ani nie koli ekologii, ale kvoli spotrebe..... Ak ti casto odchadzaju H7 tak si kup odporove droty. V skodovke ti ich normalne predaju, stoja cca 250 sk a zapajaju sa medzi ziarovku a povodny konektor....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Že Vás to ešte baví...
, o pár rokov ani pes neštekne po W, al. PSA.
90% automobilových značiek a podnikov skúpia Číňania a Indovia..., ostatné zaniknú... .
A budeme všetci s láskou spomínať, keď sa tu viedli búrlivé diskusie, ktorá s prepáčením "sra..ka" je lepšia...
P.S. V Peugeote servise som prvýkrát videl pýchu PSA a BMW...1,6 l motorček v 308.
Sranda je v tom, že už v 12.000 km museli meniť v záruke TERMOSTAT... .
Komentáre mechanikov sú nezverejniteľné..., ale podľa nich sa jedná o bezkonkurenčne najhorší motor, ktorý kedy mali v rukách.
Akurát spotrebu má vynikajúcu, 5,5-6,5 l benzínu je super...., ale termostat som roky nemenil, ani po 387.000 km...
27.12.2009 | 11:14:01 | ľuboš Reagovat
Jirke
Nikdo je nechce díky sektě odpůrců fr.aut:-)))Ty jsi retardovaný alkoholik na drogách?
26.12.2009 | 23:56:50 | Reagovat
Tady je sice recenze na škodovku
ale řeší se tu v diskuzi francouzská vozidla ,takže jsem reagoval. Moje 406 má najeto už 322tisíc a věřím že 2x tolik ještě zkousne. Těch 800 u toho 205 je pravda. Ten motor 1,8D vydrží uplně všechno. Nenávidím radikální názory. Za peníze, za které bych koupil max. fabiu 1,0 junior v zuboženém stavu, mám auto jako z jiné galaxie. A když se posere, tak co, dal jsem za to pár korun, takže žádná velká škoda..Chlapi neblbnete, buďe rádi za ty pomatence, co odsuzují francouze jak kdyby to byla nějaká sekta..díky nim..je pak jde koupit tak lacino!!!
26.12.2009 | 23:35:18 | Jirke Reagovat
Největší hovno sídlí ve tvé palici!
26.12.2009 | 23:10:50 | Reagovat
Škodovka byla, je a bude jen jedno velký hovno.
26.12.2009 | 23:07:24 | Reagovat
Jirke
Strč si ty francouzský křápy do prdele,TADY JSOU RECENZE NA ŠKODOVKY,jestli jsi to ještě nepochopil,blbče.Starý VW taky jezdí dodnes,Škodovky v roce 84 byly ještě komunistický sračky,ale to ví každej blb,asi kromě tebe.
26.12.2009 | 23:00:30 | Reagovat
ano, staré Peugeoty byly neskutečný držáky, i když těch 800000 se mi moc věřit nechce... Každopádně takovou výdrž od Laguny a 406 nečekej, je to jednoduše proto, že tyhle auta už byly stavěný s jinou filozofií, nic víc.
26.12.2009 | 22:59:31 | Reagovat
A světe div se, největší držáky jsou P205. Soused má 205ku v 1,8D, rok výroby 1984, nalítáno to má už přes 800tisíc km, a světe div se, auto funguje bez problémů..A ta kastle je původní a dobrá!!! Chci vidět 25 let starou fabii nebo octavku, zda vubec to auto ještě bude:-)Pro hlupáky, P205 je francouzské auto...Já mám 406 2,2HDi 2002 a lagunu 2,0 8v 98rok a obě auta super.A mají za sebou už taky hafo bez problémů odježděných km.
26.12.2009 | 22:41:07 | Jirke Reagovat
Ať škodovky nejsou nejlepší, proti francouzským pizdám jsou naprostý skvost.
26.12.2009 | 19:06:06 | Reagovat
pro krakena
Drahý krakene, já jsem osobně vlastnil opravdu jen Clio a kdysi dávno R 19, ale byl jsem nucen jezdit i v Laguně a 405tce. Ty mně neříkaly naštěstí pane ale mám s něma zkušenosti.
Pro toho francouzského blázna : 626 za 27 tisíc...tak z roku 90 a v hyn stavu proč ne...323 a rozvody...pokud je nikdo neměnil samozřejmě, je to běžná údržba. Mimochodem, teď mám řetěz, takže další nutná údržba mně odpadla.
26.12.2009 | 19:04:55 | tom Reagovat
skutečně duchaplné a svědčící o inteligenci pisatele...
26.12.2009 | 18:17:59 | Reagovat
Škodovka je jen jedno velký hovno.
26.12.2009 | 18:07:10 | Reagovat
Tady je recenze na ŠKODOVKU,tak táhněte obhajovat ty svý francouzský mrdky do svejch vod,pitomci.
26.12.2009 | 17:57:25 | Reagovat
tom
vždyť si jezdil jen s jedním rendlem, tak proč píšeš: s francouzkými skvosty sem si užil""" ???
26.12.2009 | 17:19:18 | kraken Reagovat
Ta 626ka stála 27tisíc(kilma atd.)..opravdu drahota:-)). Motor na té 323 opravdu kleknul -přejeté rozvody. A urážíš bezmezně a bez argumentů francouzská auta hlavně ty. My to máme celá rodina a vládne tu spokojenost. Averze vůči francouzským vozům musí být určitá psychická porucha.
26.12.2009 | 16:41:37 | Reagovat
Aaaa, ano, trapáci bez argumentů se nezmohou na pádnou argumentaci, tak se snižujou k trapným urážkám. Ale možná Tě přece jen trochu potěším - na Peugeoty se ze všech francouzských hrkáčů dívám nejlépe.
Tomu rezu u 626 bych věřil, tomu motoru u 323 ne.
Synku, osm let jsem jezdil Civicem z r. 97, v současné době s Corollou z 2004 a konečně nevím, co je to porucha...těch jsem si v minulosti s francouzskými skvosty - které jsem musel trpět i jako služební...užil ažaž.
Japonci stojí pár korun? Byls už někdy v bazaru? Nejlevnější jsou právě Frantíci, o kterých každý ví, že by investovali dvakrát - do auta a pak do oprav. A pokud umíš číst, mrkni se i zde na recenzích do francouzských sekcí a do japonských. Poznáš rozdíl, pokud jsi svéprávný.
26.12.2009 | 16:36:27 | tom Reagovat
trapáku tome
Di do hajzlu, já s 406kou z roku 96 a motorem 2,0turbobenzín mám nulové problémy, nerezne mě to, jen stejně stara mazda 626 je shnilá jako papučka, prahy lemy dveře v piči:-))) Další mazda 323 2,2DITD , také shnilá na šrot(a rok 2000) a navíc už dojezdila bo odešel motor. Víš co, jdi s těma japoncama doprdele.Stojí to pár korun, motoricky to jde ale když ti to shnije, tak co s motorem:-)))Blbečku
26.12.2009 | 16:18:02 | Reagovat
Tomášku 14
Utíkej se převlíknout do pyžamka, vyčistit mléčné zoubky a pak se můžeš chviličku - do večerníčku--zúčastnit internetové diskuzi s Patem a Matem. Pak pusku mamince, pohádku a spinkat!
26.12.2009 | 16:06:04 | Reagovat
No tak jsem se od srdce zasmál...nejdřív někdo níže tvrdí, jací jsou Francouzi průkopníci techniky...to určitě. Tak možná průkopníci nekvality a poruchovosti. To jim jde a Renaultu obzvlášť.
Srovnávat koncernové vozy a francouze se nedá...nejsem velkým přítelem koncernu - obzvlášť pro jeho cenovou politiku, ale auta jsou to solidní a jedou - nemyslím teď Fabie s HTP. ( já jezdím na japoncích, ale otec je škodovkář - nedávno okta a teď nový Superb).
Myslím že popularita některých značek oproti minulosti stoupá--fiat, kia, hyundai, naopak někteří jsou ve sračkách stále - a to jsou právě ti Frantíci...a obzvlášť ty Rencky.
O japoncích se zde bavit nebudu - to jsou pro mě symboly kvality a hodně i průkopníci techniky.
26.12.2009 | 16:03:59 | tom Reagovat
debile
běž prdět do plenek a neplet se někam kde ničemu nerozumíš
26.12.2009 | 14:05:32 | Reagovat
Tomáš 14 let
Máme doma více aut- Peigeot 406 2,2HDi 2003r., R lagunu 2,0 8V Initiale 1998r.(starou ale krásnou vínovou), VW golf 5 1,4 16v, VW passat 5 2002rok 1,9TDi PD 74kW, octavku 1,8 20V 1997 bez turbiny a feldu combi 1,3 MPi 1997. Nejspolehlivější je P406, a to absolutně, na něj se nesahlo, všechno hrozně moc vydrží. Navíc nejlíp se v něm jezdí(já jen jako spolujezdec bohužel zatím) a má i nej výbavu. Laguna je horší, ale co do spolehlivosti super za 2 roky se na ní měnil jen termostat olej s filtrem+vzduchový a brzdové destičky.Golf máme chvíli, ale oproti franckům vůbec nejede a žere jako blázen-město v mrazech i 11l.Passat TDi už je poruchovej víc, odešlo servo, odešlo turbo, samy se stahují zadní e.okna. Nejhorší je octa ta skoro nejezdí a přitom žere jak prokplá. Felda je shnilá ale problémy s ní nejsou. Resume je že francouzsky auta nejsou tak špatná ale felicie taky ne. Ale passary nic moc a octavky taky.
26.12.2009 | 13:52:11 | Tomáš 14 let Reagovat
nesmysl, jediná francouzská značka, která se dá považovat za průkopníka novinek a technického pokroku je Citroen. Ostatní jsou konfekce jako kterákoliv jiná značka a mnohdy bohužel s pochybnou kavalitou. No a co se týká CR kontra PD, zkrátka koncern zkusil jít svojí cestou a ukázalo se, že to nebylo optimální řešení. Jinak pokud vím, tak firma která CR vyrábí nemá francouzský jméno ani majitele... Takže by mě zajímalo, v čem jsou francouzský značky o krok napřed, opravdu si zrovna teď nic nevybavuju.
No a co se týká špatné pověsti Renaultu - za to si tato polostátní automobilka může sama tím s jakou kvalitou svýho času vyráběla auta a především tím jak se alespoň v ČR chovalo zastoupení Renaultu k zákazníkům při reklamacích. Když prodám šmejd a ještě se k zákazníkovi chovám jako prase, tak se holt není čemu divit a ztracená důvěra se těžko získává zpět.
26.12.2009 | 13:50:29 | Reagovat
souhlas s vilímkem a pojebaným anonymem. A fráze typu že bazary jsou plný škodovek jsou bezpředmětný. Jsme v česku a spousta lidí si myslí že škodovka byla a je kvalitní. Ve francii jsou zase bazary plný francouzkých aut. Nicméně je jasné že francouzi jsou minimálně o krok napřed. Technicky mají auta mnohem vyspělejší a chytrější, ale pokrok něco stojí. Používat něco dávno ověrěné a vyzkoušené jinýmí to umí každý kokot. Viz například comon rail, koncern na to přišel až po desíti letech!
26.12.2009 | 02:07:43 | lada Reagovat
LAGUNA 1 se nějak vyloženě N.E.S.R.A.L.A ale je to prostě RENAULT a pokud se něco menuje RENAULT tek je to automaticky SHIT i kdyby to bylo kdovíjaký BRKO a v TUV na 1. MÍSTĚ.KAPIŠTO BRACHU????Kdyby měla FABIA na kapotě P.ÍČU tak to bude v povědomí LIDU taky největší ŠROT na světě. ÁDIOS
25.12.2009 | 19:41:06 | Pojebaný anonym Reagovat
fajn...
fajn, takže recenze je o fabii ale podstata diskuze je to, na kterým místě je ve spolehlivosti Renaul Laguna - jak duchaplné! Jinak pro inteligenty - bazary jsou plný škodovek pravděpodobně proto, že se v ČR prodá nejvíc škodovek a logicky i obchod s ojetinama má následovně těžiště v prodeji škodovek. No a až se prodá tolik Lagun jako Fábií a Oktávek, tak budou v bazarech mít svoje oddělení třeba Renaulty. Jinak ještě detail - máme v rodině Peugeot 206 (2004), Citroen C4 (2007) a českej šmejd Š Octavia (2002). Je to tedy velmi mrzuté (především pro některé z Vás), ale jediný bezproblémový auto je ten českej střep, který jezdí naprosto bez problému, nejproblémovější je Peugeot, každopádně na odtah to nebylo nikdy - jsou to spíš takový mrzutosti než vážné poruchy - porucha ABS, porucha airbagu, vymlácená řemenice...Každopádně to stojí peníze. U Citroenu,když byl novej zase upadl přední nárazník-visel tam jak nudla u nosu... francouzský odborář asi spěchal stávkovat a házet rajčata a nestihl to nějak dotáhnout no...
25.12.2009 | 19:36:27 | Reagovat
Moje je z roku 1998 po face, dvojkovou bych si nikdy nekoupil, ta je pověstná. Jenže anonym asi neví, že jednička bylo zhola jiné vozidlo než řada II...Já to auto mám od léta roku 2003 kdy byla pětiletá, a jezdím bez problémů. Nyní ji budu prodávat, už mě u baráku stojí citroen C5 2,2HDi.--17. v TUV pořadí spolehlivosti:-))
25.12.2009 | 19:20:04 | Reagovat
Vilímek
Ještě se kokote podívej nejenom kolikátá ta tvoje hrůza č.1 je,ale z kolika aut v žebříčku.
25.12.2009 | 19:17:15 | Reagovat
Vilímek
Vilímku šlápl jsi prostě do hovna,tak ještě než se rozbrečíš ti chci sdělit,že já jsem mluvil od začátku o fr. autech a o Laguně,ne pouze o tvé z roku raz dva.Ona i ta tvá stojí za pěkný hovno.
25.12.2009 | 19:01:27 | Reagovat
Ty se mi snad zdáš
Podepsat se neumíš.A co sem pleteš lagunu II?? Příště raděj drž zobák když pleteš hrušky s jabkama. O dvojkové laguně jsem se ani nezmínil. Jenže ty hlupáku ani beztak nevíš, jak dvojka vůbec vypadá vid...Laguna jako laguna. O M G
25.12.2009 | 18:52:07 | Vilímek Reagovat
Vilímek
Ty jsi Vilímku ubohý lhář.Laguna se tam pohybuje mezi 51.-113.pozicí,což je ty analfabete HRUBÝ podprůměr.Pro blbýjako jsi ty,jsou tam ty zelený čáry.
25.12.2009 | 18:38:27 | Reagovat
já s tím nezačal
Jinak ty pitomý anonyme-lagunaI je v tom TUV ve všech letech výroby mezi 51. a 66. místem , což je čistý průměr, nic víc ale ani nic míň. Asi neumíš číst v číslech že?. Podívej se na výsledky jiných značek, a prosím ne např. xantiu, protože ta je tak vysoko, že by Tě asi šlehlo:-)))
25.12.2009 | 14:02:51 | Vilímek Reagovat
Vilímku,
tady je recenze na Škodu Fabii,Renaulty jsou jinde.
25.12.2009 | 13:36:08 | Reagovat
anonym 11:44
Byla to zkušební jízda,ne "zkušebí," a byl to příbuzný,nikoliv "príbuzný,"když tak bazíruješ na detailech,frajere.
25.12.2009 | 12:11:37 | Reagovat
TUV
Máš pravdu,od toho je ADAC
25.12.2009 | 11:56:09 | Reagovat
Vilímek
Ty nejsi Vilímek,ale Vylízek.Projdi si celou tabulku a zjistíš,že Laguna je hluboce podprůměrná,mnohdy až na samém chvostu.Ale ty to samozřejmě při své zabedněnosti nebereš v úvahu,strupe.
25.12.2009 | 11:52:01 | Reagovat
To jo
Samozřejmě že Francouzi jsou příkladem nespolehlivosti a nekvality. A Renault je v tomto králem. A na nějaké testy seru, mám vlastní zkušenosti a ty jsou nejlepší. Jezdím na Toyotě a konečně nevím co to je porucha. Těch jsem si s francouzskými mrdkami užil ažaž.
25.12.2009 | 11:49:22 | martin Reagovat
Príbuzný šel na zkušebí jízdu- proč do toho proboha nesedl,určitě by ho mohl líp posoudit.
25.12.2009 | 11:44:19 | Reagovat
Anonyme 01:15
Na co se mám dívat? Jsi asi pěkně vymaštěný, poslat sem odkaz z kterého jsem včera čerpal údaje v mém komentáři haha."Ta laguna z 1998 roku je v poruchovosti 51."..to jsem psal včera , a Tobě můžu poděkovat, že jsi to podložil odkazem na ony stránky, kde to je černé na bílém haha.
25.12.2009 | 10:53:47 | Vilímek Reagovat
TÜV to jsou stanice technický a hodnotěj PODVOZEK-koroze,čepy,úniky kapalin.VÝFUK,OSVĚTLENÍ-seřízení,kontrola a BRZDY.Ve 2-3 letých je Renault Clio na 26,
Modus na 46,Fabia na 51,Octavia na 71,Laguna 87 a třeba P 407 až na 123 místě.A žádnou elektroniku tam nehodnotěj
takže vyloženě o poruchovosti tohle nejni.
25.12.2009 | 10:38:13 | TÜV Reagovat
Vilímek
Podívej se sem blbečku-http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-model/renault-laguna.Protože jsi úplně blbej,tak ti znovu opakuju,že Škodovku ani VW nemám.
25.12.2009 | 01:15:34 | Reagovat
Statistika TÜV je nepřesná, zmanipulovaná a neodborná.
24.12.2009 | 23:58:16 | Pojebaný anonym Reagovat
Anonyme 22:20
Příště, než se začneš ohánět statistikami poruchovosti, tak se do nich prvně aspon podívej jo? Ta laguna z 1998 roku je v poruchovosti 51., hádejte kde je např. "etalon spolehlivosti" VW passat nebo jiné koncernové vozy? Zrovna náhodou passat je až 78. , a také toledo ještě hůře. Pak se mrkněte např. na P406 nebo citroen xantia(posléze C5) . Podstatně výše než německé supervozy..Jsem přesvědčený, že anonym nyní ZAČNE POVAŽOVAT STATISTIKY PORUCHOVOSTI ZA LŽI, jak tam sám zminoval. Nemám pravdu, zabedněný koncernový anonyme?:-)))
24.12.2009 | 23:41:17 | Vilímek Reagovat
Vilímek a anonym 23:21
Laguna je jedno z nejporuchovějších aut,tak se tu prosímtě o této hrůze na kolech vůbec nezmiňuj.Příbuzný šel na zkušební jízdu s tímto skvostem a daleko nedojeli-selhala elektronika.Ve statistikách poruchovosti aut je mezi nejhoršími.Anonym 23:21-nevím,co mám blbý,nevlastním žádného Francouze.Jestli pokládáš statistiky poruchovosti aut za lži,pak jsi chudák.Že se to nesere zrovna tobě,to pokládej za velký štěstí a ne za samozřejmost.
24.12.2009 | 22:20:16 | Reagovat
Anonym 23:21
Tak to máš blbý. Já zase znám dost lidí, co mají škodárny od nova, a stěžují si tak, že já bych to auto hodil ze skály. Oni mu to ale odpustí, protože je to přece jejich milá škodovka, a lepší auta nejsou.... Jinak s těmi francouzi, už zde bylo řečeno mnohokrát, je to uměle vytvořená chiméra a stokrát opakovaná lež. S Renaulty mám špatnou zkušenost, ale jak jsem řekl, mnoho let jezdím s vozy PSA a neměl jsem ani zlomek problémů, jako pár známých škodařů za dva roky.
24.12.2009 | 11:59:11 | Reagovat
Pod stromček radšej nové auto : ).
Lebo meniť žiarovku každého pol roka by ma fakt nebavilo.
Žiarovka H7 musí vydržať minimálne 2 roky a aspoň 50 tisíc kilometrov ....
Výhodou je aspoň v "prax" v menení žiaroviek, lebo ja ju nemám, nakoľko som za 2 a pol roka a 42 tisíc kilometrov nemenil na mojej Kii ani jednu : ).
24.12.2009 | 09:11:16 | Dušan Mihálik Reagovat
Joooo.. protože např. prasklá hlava u škodárny (octavka TDi 81kW 1998 rok), není podle majitele škodovkáře závada, ale spotřebák. Na druhou stranu když mě odešel termostat, na laguně 2,0 16V stejný rok, tak automaticky to byl sráč renault, totální francouzský křáp, zmetek a t d:)) Zkrátka to co u škodovky není závada , u renaultu(citr., P) je fatální závada hodná ke shození auta ze skály...
24.12.2009 | 00:07:37 | Vilímek Reagovat
Jo a co se těch Škodáren týká,já nejsem žádnej jejich fanda,ale znám docela dost lidí,co je má.Od nich jsem ještě neslyšel žádné nářky na to,že by měli s nimi problémy.
23.12.2009 | 23:21:18 | Reagovat
anonym
Můžeš tu donekonečna tvrdit,jak jsou francouzský auta skvělý.Ale fakt,že vykazují ve statistikách podprůměrnou spolehlivost,prostě nezměníš.I mí známí a lidé z okolí mají tyto skvosty-Renaulty,Peugeoty,Citroeny,a mají je většinou od nova.Problémy,problémy,problémy....Co už měli opravované či vyměněné,škoda mluvit,a na 100000km ještě většinou nedosáhli.
23.12.2009 | 23:12:37 | Reagovat
Jo, dokonce mají škodárny svoje vlastní oddělení, protože jich je v bazaru jako sraček. Ale že bych se někde brodil konkrétně mezi citrouši a pažouty, to mi vážně nenamluvíš. A víš proč? Protože jsou tak dobrý. Zatímco koupě škodárny je pro spoustu lidí životní omyl. A ti ostatní nic lepšího nikdy nepoznali. Bohužel.
23.12.2009 | 22:32:48 | Reagovat
Bazary jsou hlavně plný Škodáren.
23.12.2009 | 20:28:59 | Reagovat
onanym 19:57
Ty vole,proč jsou jich asi plný bazary,jsou za pár šušňů a nikdo je nechce?Asi proto,že jsou tak dobrý:-)))
23.12.2009 | 20:22:32 | Reagovat
Anonym 19:34
Dost jsi mě rozesmál :-)) Odtahovku poznala pouze moje škoda Fabia (rok výr. 2002). Byla tzo zkušenost k nezaplacení. A ve spojení s tvrdými sedačkami už nebylo nic, proč bych si ji měl znovu koupit. Oba mí francouzi (Peugeot 1992-2005, i Citroen 2005-dosud) odtahovku neznají. Ale jako ftipkár jsi dobrý, 100 bodov !
23.12.2009 | 19:57:21 | Reagovat
Lepšie sedieť v mäkkých a komfortných, ako
tvrdých a nepohodlných, nie?
23.12.2009 | 19:39:43 | Reagovat
anonym 17:44
Ty pohodlné sedačky u francouzských aut jsou velmi důležité,hlavně při čekání na odtahovku:-)))
23.12.2009 | 19:34:40 | Reagovat
autorovi recenze
Těm vězeňským seslím říkáš pohodlné sedačky? No, po přechodu z Favorita možná, kdybys ale někdy jezdil v Peugeotu, nebo Citroenu, teprve bys poznal, co jsou to komfortní sedačky :-))
23.12.2009 | 17:44:36 | Reagovat
nic moc auto
Momentalne mam tohle jako nahradni vuz a nikdy jsem netusil, ze rozdil s fordem focus, kupovanym ve stejne dobe, je tak propastny (ford v akci nevysel o tolik draz). Na fordu mi vadi jedina vec, na tomhle srotu mi jedina vec nevadi :). V obou pripadech je to chovani motoru, ktere je u skodovky trochu vyvazenejsi a ma o neco rychlejsi reakci na pedal plynu. Vsechno ostatni tragedie.. podvozek, zprevodovani, interier, tok vzduchu v interieru, dlouhy warm up, odhlucneni. Koupe fabie bych asi nelitoval, ale jen z nevedomosti...
23.12.2009 | 13:57:25 | weepy Reagovat
ridící jednotka
Dá se na nej sehnat nekde ridící jednotka 047/906033G? papiste prosim
11.07.2008 | 15:12:40 | Reagovat
Lambda sonda je myslim kusok dolezita, ani nie koli ekologii, ale kvoli spotrebe.....
Ak ti casto odchadzaju H7 tak si kup odporove droty. V skodovke ti ich normalne predaju, stoja cca 250 sk a zapajaju sa medzi ziarovku a povodny konektor....
14.06.2008 | 18:44:11 | Lukas Reagovat