Rok výroby:2007Typ motoru:1,4 TDI 51KWStav km při koupi:2 kmStav km nyní:49 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:3. 6. 2008
Toto auto mohu považovat za povedené! Do dnešního dne nebyla žádná vážná závada až na stále praskající žárovky H7 . A to kupuji opravdu kvalitu !! Jinak v autě nic nevrže ani nskřípe.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem dostal jako služební po odevzdání mé staré dobré Škodě Fabia 1.9 TDI . Dostal jsem ji v roce 2004 jako novou a najem jsem s ní 169000 km a věřím že by najela klidně dvakrát tolik a ani by si toho nevšimla . Ale byl čas prý na nové . Tato nová Fabia je bohužel v chudé výbavě , ale má ABS , Klimu , centrál a to je asi vše .
Vůz jsem si zajel sám a mohu říci , že jede na tak slabý motor opravdu SUPER ! Spoptřeba není jakou píšou jezdim tak za 6,5 l na 100/KM . Ale zase auto nešetřím . Jednou jsem se snažil jezdit jak se má a dokázal jsem na delší trase dosáhnouti spořeby okolo 4,4l na 100.
Auto mě nikdy nikde nenechalo. Na svou délku sedí auto jako s praku .Kufr je naprosto dostačující ,sedačky i v tak chudé výbavě jsou pohodlné a dokonce i nastavitelné nahoru a dolu.
Bohužel postrádám centrální uzamčení na dálkové ovládání , protože kufr se dá otevřít jen z místa řidiče a to je fakt otravný . Tohle je takovej kaz na kráse . Jinak vůz mohu jen doporučit !
Mám Fabii 1.4Tdi r.v. 2005. Jsem s ní velmi spokojený, ale v současné době mám již najeto 93000km. Mohl by mně někdo poradit při kolika km se dělají rozvody? Děkuji za radu.
eDnes jsem měl možnost řídit Fábii 1,4 tdi , cca 680 Praha -Opava ,plus něco po okreskách.Dovolím si malé srovnání.Má paní má k dispozici Citroen C 4 1,4 benzín.Doposud jsem si myslel ( v zhledem k tomu že užívám auto o třídu výše) že je to auto - potažmo k pořizující ceně podprůměrné.I když je Fábie o třidu níže -cenou proti C 4 určitě né.Jízda v C4 proti Fábii je jako jízda kočárkem proti trakaři. Jak projevem propasně nekultivovaného motoru tak komfortem jízdy. Motor Tdi má samozřejmě pocitově větší zátah ale jen v omezeném průběhu otáček.V přímém srovnání pří souběžné jízdě nebude rozdíl.Komfortem jízdy není co srovnávat.Citroen uživatele (samozřejmě v rámci nižší střední třídy) doslova hýčká.Kromě velkých nerovností(to přiznávám, že je co zlepšovat )je komfort jízdy neporovnatelný.I když spotřeba je cca o 1,0 -1,5l nafty menší než u C 4 benzínu,je projev komfortu neporovnatelný .Nesleduji současné ceny,ale C4 vyjde se svým vybavením níže než traktorová Fábie.Pro toho kdo ujede méně než 30 000 km rozumná volba. Pro neznalé,pevný střed volantu a neměnící se poloha ovládání všech tlačítek na volantu je nesrovnatelná.Po krátkém čase si zvyknete i na velmi dobře čitelný digitální ukazatel rychlosti.To je z mála věcí které bych preferoval u mého Passatu.
To se teda divim,proč vymejšlej hybridy,a tak hrozně moc si u takových aut gratulujou,když s nima jezdí za 3,6 litrů,když tady machři jezí s fábií dieslem už i za 3,8 na 100,atd... Jenom čekám,kdo s dalších "MAJITELŮ",kteří jich mají ve firme X zrovna s timhle motorem,tak kdo to tady trumfne,a napíše třeba 3,5 litrů na 100 kylásků.... Kam se serou vtipy -stačí mrknout sem na recenze...
No 6,5 litru spotřebu to tipuju že řidič jezdil pořád se studeným motorem a po městě. U nás ve firmě jich máme celkem 8 a největší spotřebu mám já, neboť rozhodně nejezdím podle předpisů a moje dlouhodobá spotřeba je 5.3l/100km. Ostatní kolegové jezdí do 5 litrů a jeden se dokonce chlubí dlouhodobím průměrem 4.4l/100km. 4.4l/100km rozhodně není žádnej zázrak, trasu Praha - České budějovice jsem jel s tímto vozem za 3,8l/100km a to jsem se nijak zvlášť necoural. 6.5l/100km se mi opravdu jeví jako nesmysl
V meste dlhodobo okolo 5.3 l, mimo mesta od 3.6-4.5. Na dialnici cca 6.0. Inac max. spokojnost... pri doterajsich 92 tis. km (r.v. 2003)... skoda, ze tu novu komercne potopil dizajner... ruky by som mu dolamal! Tento model "a la Mr. Bean" si kupi zlomok ludi oproti staremu modelu... Ja medzi nich urcite patrit nebudem...
Tento motor je co sa spotreby tyka tak trochu zazrak! To ze ho ma niekto ako sluzobne a jazdi za 6.5 je druha vec. Podotykam ze je to maximalny priemer co sa s tym da normalne jazdit ked idete velmi svizne takze je to tiez ok v podstate. Mali sme vo firme niekolko aut s danymi motormi a boli super. Az na ten zvukovy prejav a vibracie samozrejme. Trocha starsi a kludnejsi :-) zamestnanci mali dlhodobi priemer 4,6litra na sto. Obcas si niektore auto s timto motorom pozicala aj moja priatelka a ona mala priemer rovnych 4.0l !! Ale ona jazdi kludne 80-100km/h a skoro vylucne okresky. Nejednalo sa ovsem o Fabiu ale o Cordobu a Ibizu co je ovsem uplne jedno podla mna.
Buď odporúčam zmeniť auto, alebo štýl jazdy. Jazdiť z dízlom 6,5 l, je trochu od veci. Auto je jednoducho "podmotorované" a je lan pre "úsporného" vodiča, nie pre "trhača asfaltu". Pre druhú kategóriu odporúčam v rámci Fábie len benzín 1,6.
za 6,5 litra jazdim v meste v pohode s objemom 2,0L dieselom a mimo mesta som uz isiel aj pod 4, ale to bolo take zdrziavanie premavky, takze redsej za 4,5 svizne. Na 1,4 a len 3 valec a tak maly vykon je ta spotreba zarazajuca.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Rozvody.
Mám Fabii 1.4Tdi r.v. 2005. Jsem s ní velmi spokojený, ale v současné době mám již najeto 93000km. Mohl by mně někdo poradit při kolika km se dělají rozvody? Děkuji za radu.
22.02.2011 | 20:03:21 | Franta Reagovat
eDnes jsem měl možnost řídit Fábii 1,4 tdi , cca 680 Praha -Opava ,plus něco po okreskách.Dovolím si malé srovnání.Má paní má k dispozici Citroen C 4 1,4 benzín.Doposud jsem si myslel ( v zhledem k tomu že užívám auto o třídu výše) že je to auto - potažmo k pořizující ceně podprůměrné.I když je Fábie o třidu níže -cenou proti C 4 určitě né.Jízda v C4 proti Fábii je jako jízda kočárkem proti trakaři. Jak projevem propasně nekultivovaného motoru tak komfortem jízdy. Motor Tdi má samozřejmě pocitově větší zátah ale jen v omezeném průběhu otáček.V přímém srovnání pří souběžné jízdě nebude rozdíl.Komfortem jízdy není co srovnávat.Citroen uživatele (samozřejmě v rámci nižší střední třídy) doslova hýčká.Kromě velkých nerovností(to přiznávám, že je co zlepšovat )je komfort jízdy neporovnatelný.I když spotřeba je cca o 1,0 -1,5l nafty menší než u C 4 benzínu,je projev komfortu neporovnatelný .Nesleduji současné ceny,ale C4 vyjde se svým vybavením níže než traktorová Fábie.Pro toho kdo ujede méně než 30 000 km rozumná volba. Pro neznalé,pevný střed volantu a neměnící se poloha ovládání všech tlačítek na volantu je nesrovnatelná.Po krátkém čase si zvyknete i na velmi dobře čitelný digitální ukazatel rychlosti.To je z mála věcí které bych preferoval u mého Passatu.
17.02.2011 | 20:27:25 | Reagovat
To se teda divim,proč vymejšlej hybridy,a tak hrozně moc si u takových aut gratulujou,když s nima jezdí za 3,6 litrů,když tady machři jezí s fábií dieslem už i za 3,8 na 100,atd...
Jenom čekám,kdo s dalších "MAJITELŮ",kteří jich mají ve firme X zrovna s timhle motorem,tak kdo to tady trumfne,a napíše třeba 3,5 litrů na 100 kylásků....
Kam se serou vtipy -stačí mrknout sem na recenze...
24.06.2010 | 15:35:06 | Reagovat
ta spořeba je divná...
No 6,5 litru spotřebu to tipuju že řidič jezdil pořád se studeným motorem a po městě. U nás ve firmě jich máme celkem 8 a největší spotřebu mám já, neboť rozhodně nejezdím podle předpisů a moje dlouhodobá spotřeba je 5.3l/100km. Ostatní kolegové jezdí do 5 litrů a jeden se dokonce chlubí dlouhodobím průměrem 4.4l/100km. 4.4l/100km rozhodně není žádnej zázrak, trasu Praha - České budějovice jsem jel s tímto vozem za 3,8l/100km a to jsem se nijak zvlášť necoural. 6.5l/100km se mi opravdu jeví jako nesmysl
24.06.2010 | 14:47:12 | Petr Reagovat
RE: ta spořeba je divná...
možna seš divnej ty,ja když jedu s tdi tak jedu v rozmezí 10 až 14 l na sto. Záleži na motoru a auto
17.11.2013 | 14:34:11 | jarda | 80.188.8.* Reagovat
U mna spotreba
V meste dlhodobo okolo 5.3 l, mimo mesta od 3.6-4.5. Na dialnici cca 6.0. Inac max. spokojnost... pri doterajsich 92 tis. km (r.v. 2003)...
skoda, ze tu novu komercne potopil dizajner... ruky by som mu dolamal! Tento model "a la Mr. Bean" si kupi zlomok ludi oproti staremu modelu... Ja medzi nich urcite patrit nebudem...
05.06.2008 | 23:13:58 | Vlado Reagovat
Tento motor je co sa spotreby tyka tak trochu zazrak! To ze ho ma niekto ako sluzobne a jazdi za 6.5 je druha vec. Podotykam ze je to maximalny priemer co sa s tym da normalne jazdit ked idete velmi svizne takze je to tiez ok v podstate. Mali sme vo firme niekolko aut s danymi motormi a boli super. Az na ten zvukovy prejav a vibracie samozrejme. Trocha starsi a kludnejsi :-) zamestnanci mali dlhodobi priemer 4,6litra na sto. Obcas si niektore auto s timto motorom pozicala aj moja priatelka a ona mala priemer rovnych 4.0l !! Ale ona jazdi kludne 80-100km/h a skoro vylucne okresky. Nejednalo sa ovsem o Fabiu ale o Cordobu a Ibizu co je ovsem uplne jedno podla mna.
05.06.2008 | 07:37:18 | Roman Reagovat
Niečo sa musí vymeniť
Buď odporúčam zmeniť auto, alebo štýl jazdy. Jazdiť z dízlom 6,5 l, je trochu od veci.
Auto je jednoducho "podmotorované" a je lan pre "úsporného" vodiča, nie pre "trhača asfaltu".
Pre druhú kategóriu odporúčam v rámci Fábie len benzín 1,6.
04.06.2008 | 11:05:21 | Dušan Mihálik Reagovat
Ta spotreba je vysoka
za 6,5 litra jazdim v meste v pohode s objemom 2,0L dieselom a mimo mesta som uz isiel aj pod 4, ale to bolo take zdrziavanie premavky, takze redsej za 4,5 svizne. Na 1,4 a len 3 valec a tak maly vykon je ta spotreba zarazajuca.
04.06.2008 | 09:55:02 | misso Reagovat