Recenze Škoda Fabia Fabia 1,2
“Auto, to nie je len Škoda.”

Autor recenze: Jozef Rybár (45 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:130 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km Vloženo: 20. 7. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Punto Hyundai Elantra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Povrzávanie dverí pri otváraní, kolísanie otáčok motora pri volnobehu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Fabiu užívam od nova ako služobné auto. Sám vlastním Fiat Punto classi II 1,2 8V od 2004, preto túto recenziu použijem aj ako moje porovnanie týchto 2 áut. Nie som mechanik, len užívateľ. Všetky nedostatky rieši servis, ja len platím.
A všetky postrehy kt. tu uvediem sú len čisto moje subjektívne názory!

Vzhľad- každému sa páči niečo iné. Mne osobne sa 5 dverové punto páči viac, ale aj Fabia má niečo do seba.

Karoséria- ani jedno ani druhé nehrdzavie v miestach po poškrabaní kamienkami. Jazdím celoročne.

Motor- Fabia 3 valec, Punto 4 valec- jednoznačne vyhráva punto. Fabia zvuk ako mixér, kt. mi lezie na nervy, Punto skro nepočuť. Výkony porovnateľné, ale subj. Punto živšie. Pri 90 tke a viac by som si mimo dialnicu dobre rozmyslel či skúsim predbiehať či už s P alebo F. Spotreba Fabia 6-7 l, Punto 5-6 l.

Podvozok- Punto sa mi javí o čosi mäkšie/komfortnejšie, inak oba sú skôr nedotáčavé, ale s tými motormi vysoká rezerva. Na priečnych nerovnostiach si obe podskočia nad zadnou nápravou.

Interiér- vpredu subj. viac miesta v Puntovi, ale tvrdé plasty, kt. sa ľahšie poškriabu, Fabia mäkké plasty, horšie sedačky-akési tvrdé, bolievajú ma znich kríže. Zakrpatené pravé spätné zrkadlo mne nestačí-akosi podvedome sa radšej obzriem cez pravé rameno. Autorádio mám v škode aj vo fiate dokupované. Repro originál od predaja. Fábia ma jednoznačne horší zvuk/4xR/.

Verdikt- Punto lacnejšie v danej výbave, lepší motor, ceny servisu a ND ako Fábia. Fábia nie je zlá, ale za tie prachy....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

škodovky

Všechny škodovky stojí za ho*no co si budem povídat... bych to ani zadarmo nebral

29.04.2012 | 08:04:05 | Patrik  | 79.98.72.* Reagovat

Upřímně nechápu jak někdo může říct slovo chvály na jakýkoli italský sráč - fuj =)

19.10.2009 | 22:08:30 | Lišajd Reagovat

omg

Fabie je sráč, to ví každý. I Felicie 1.3 MPi v kombíku jí nakope prdel.

07.10.2009 | 13:20:38 |  Reagovat

Anonym je jen potrefena husa.Nehodlam se zabit, takovou radost bych mu neudelal :-))

29.07.2009 | 19:15:17 | jamieson Reagovat

Kuci co to tady plácáte za chujoviny,bylo to dopoledna na www.seznam.cz.

29.07.2009 | 18:57:51 | Jirka Reagovat

Nemohl by jsi mi, prosim te, hodit link ? At vidim toho experta (resp jeho rozbity auto).

29.07.2009 | 17:20:15 | jamieson Reagovat

Ciste nahodou jsem jeste nazivu, ciste nahodou nemam zadny spojler a ciste nahodou jsem uz 2 dny neridil (trhnul jsem svuj rekord :-)

29.07.2009 | 17:18:41 | jamieson Reagovat

pro jamie

Novinky.cz: Mladý řidič se zabil ve velké rychlosti v Passatu...motor nalezli 15m od vozu...spoiler na stromě - Jemiesone nebyl jsi to čistě náhodou ty? :-)

29.07.2009 | 17:10:01 |  Reagovat

audio

Ako chceš hodnotiť audio,keď fábia nieje takmer vôbec tlmená od výroby(mimo deliacej priečky a pred.kapoty).Neviem ako punto,ale ak chceš dostať z fabky poriadny zvuk tak určite nie so sériovými repro,minimálne nejaké kompá s výhybkami,auto vytlmiť dynamatom a ANS penou tapacír.Poriadne rádio,kabeláž,batéria,nejaký kvalitný 2-kanál,sub. a budeš vysmiaty.

28.07.2009 | 02:01:54 | rado Reagovat

1. To auto urcite do bazaru v ZIVOTE nedam !
2. Kdyby se cena vozu merila debilitou majitele, tak ty ten svuj...No osobne nevim, jaky zgarb vlastnis, ale vzhledem na tve prihlouple reci nanejvys Oct 1,9 TDI s poradnym chipem (at to huli VOLE !!).Apropo, vis co je to debilita ? Pokud jsi hlupak (o cem nepochybuju), koukni do slovniku a mozna tady budes moci zamachrovat.
3.K tem 130 jsi se uz nekolikrat vyjadroval, tak ja nevim co zas mas.To te tak vytocilo ??? Chtel bych videt jak jezdis ty.Bud to jeste rychleji, nebo jak paprda.A za oboji bys dostal pres drzku (za toho paprdu asi vic :-)
4.Ja osobne nemam na planu se zabit.Pred par dny jsem se vratil z Nemecka.Pres ČR jsem jel prumerne kolem 130.V Nemecku pro jistotu jen kolem 100-110 (taky prumer).Dalnice prumerne 160-170, jinak dle predpisu :-).Ovsem kdyby byl mene husty provoz, dalo by se i vic.Udelal jsem spolu 2 000 km bez nehody i pres to, ze jsem jel docela rychle (zejmena u nas).Cili tva logika, ze kdyz jezdis rychle, automaticky se zabijes, je holej nesmysl.Pokud vis, kde si co muzes dovolit, vis odhadnout sve moznosti a moznosti svyho auta, nevidim problem.Krom toho, furt je lepsi delat machra se 110 kw, jak treba s 50 kw (zejmena cikani a vozgrouni na Favoušech).Kdyby jsi mel jeste nejake otazky, rad ti odpovim.Asi jsem jediny clovek, ktery se s tebou alespon trochu chce bavit.Asi mas komplexy a proto jsi jen hloupej zabednenec.Nic vic, nic min.

27.07.2009 | 08:07:35 | jamieson Reagovat

to anonym

Chlape, ja moc dobre vim, ze Subaru zacalo diesly vyrabet jen nedavno...To byla z me strany spis jen takova lamentace, "kdyby se nahodou nenaslo...".A na to, ze Subaru neni o kolech, ti reknu jen tolik, ze vsechno co se v tom aute nachazi, ma svuj vyznam.Cili nadrazovat diferencial nad kola, neni moc dobre.Apropo, co udelas, az dostanes defekt a nebudes mit sebou rezervu ? Das tam namisto kola diferencial ? :-))

27.07.2009 | 07:46:18 | jamieson Reagovat

Jamiesone...

až půjdeš prodávat toho pašu do bazáče, tak jim řekni jaký jsi debil a oni ti ho určitě prodají za 1 120 000,- Jo a 130 přes vesnice- na každou sviň už se kudla brousí. Dočkej času - snad se zabiješ sám a nevezmeš sebou někoho neviného.

27.07.2009 | 00:30:37 |  Reagovat

Kdo něco ví o autech,tak nemůže hledat jeté subaru v naftě.Asi jsi spadl z jahody na hlavu ne? A Subaru není o kolech co vypadají suprově ale o diferácích, a pod.

26.07.2009 | 21:41:41 | anonym Reagovat

Co se tyce Legacy, tak na mobile.de stoji solidni kousky od 7500 Euro vyse.Cili na to nejlevnejsi solidni Legacy bych se jednou mozna zmohl :-).Forester je pekny pokud ma pekna kola a lak.Videl jsem stribrny se stribrnymi koly (osmnastky, mozna i vetsi) a vypadal suprove.Jen kdyby se naslo podobni Subaru s motorem 2,5 turbodiesel, nebo trilitr turbodiesel, za slusnou cenu, byl bych vdecny.V dane cenove kategorii lze sehnat u Subaru jen benziny (ci uz s turbem, nebo bez nej).Tusim jsem jednou videl Forester 2,0 T 170 PS za slusnou cenu, ale bylo to relativne davno a buh vi kde :-)

26.07.2009 | 20:02:15 | jamieson Reagovat

Subaru Legacy Outback H6 super auto, ale tomu odpovídá i cena. Forester se mi osobně nelíbí, ale to je zcela subjektivní názor.

26.07.2009 | 19:55:49 | Radek Reagovat

Tak to byl potom dobrej kauf.Verze Limited je jako u Jeepa, cili full vybava, nebo to znamena neco jineho?Jinak mit 3 lety stary, kvalitni offroad za cenu Fabky v zakladni vybave, to neni spatne.Jeste bych chtel vedet tvuj nazor na Subaru Legacy/Forester.Taky by mi teoreticky spadali do meho hledacku, ale absentuje tam dieselovy motor.Kamarad mel Forestra a byl spokojeny.Co ty na to ?

26.07.2009 | 19:48:42 | jamieson Reagovat

Rok 2006, provoz 3/2007, verze Limited, pohon 4WD.

26.07.2009 | 19:32:02 | Radek Reagovat

Jeste se chci zeptat Radku,

jak stara je ta Toyota ?

26.07.2009 | 19:02:22 | jamieson Reagovat

to Radek

No urcite to ma sve vyhody.Je to originalni, ani se to moc nekrade.Taky spotreba 12 litru je na osmivalec velice dobra.S Fabii to nelze srovnat (to vlastne nelze srovnat s zadnou Skodovkou :-).Ja mam sice radeji limuziny jak off roady a SUV, ale v poho.Ale libi se mi taky BMW X6.Ovsem dost se krade a rozmnozuje.Kamarad me svezl v petilitru (tusim) a byl to docela zazitek.Takrka 400 konova pila ! Ovsem co se tyce svezeni celkove, tak zatim u mne dominuje Lambo Gallardo.A asi to tak i dlouho bude.Ovsem to je uplne jina liga proti 4Runner i X6.

26.07.2009 | 18:58:52 | jamieson Reagovat

To jamieson

Je to opravdu pěkný a hlavně kvalitní vůz. Spočítal jsem si, že finanční rozdíl, mezi vozem této kategorie koupeným v Evropě a koupeným v USA je propastný (cca 250.000kč) a v benzínu teto rozdíl v životě neprojezdíš. Navíc, se tento typ do Evropy vůbec nedováží. Za cenu Fabie v sociálce mám celkem zánovní luxusní křižník, který odveze cokoli kamkoli, o úrovni bezpečnosti ani nemluvím.

26.07.2009 | 17:13:29 | Radek Reagovat

No vidis, uz vim proc.Vzdyt on se vlastne zivi placanim nesmyslu.Kvalita koncernu VW sla dolu cili kdyz chce neco prodat, musi spomenout klady (logicky).Ale jelikoz tech kladu ve dnesni dobe VW buhvikolik nema, musi PREDEVSIM placat.Pak se nedivme, ze dela ve Skodovce.Ja na tom taky nejsem buhvijak, muj nastavajici tchan je notorickej alkoholik.Ten placa nesmysly celej den.Jeste ze nejsem od nej zavisly, jinak bych se povesil.

26.07.2009 | 16:43:58 | jamieson Reagovat

Nevím, čím je to důležité, ale dělá vedoucího prodeje nových vozidel.

26.07.2009 | 16:36:03 | Věrek Svoboda Reagovat

Ja nerikal, ze neni normalni :-)).Spatne jsme se pochopili.Byla to vice mene ironie.Jinak tchana muzes pozdravit, zapada do kolonky "jsem prumerny Čechacek, mam Skodovku a vy se vozte ve svych sk...nych Renaultech, nedoplatite se".Ja osobne takove strachy "z okoli" nemam, jelikoz se zivim sam, cili je mi jedno co kdo rika, nebo si mysli (pritelkyne bydli jeste u rodicu, az se vezmeme pojede ke mne, tedy alespon doufam :-))).Muze si rikat kdo chce co chce.Ale mas pravdu, vetsina lidi se v tom urcite uvidi, jsem asi jen to chabe jedno procento :-)).A to je skoda.Mimochodem, co presne tam tchan dela ? (pokud muzu vedet )

26.07.2009 | 16:22:07 | jamieson Reagovat

Uprimne ti zavidim.Toyota 4Runner je krasny majestatny vuz.4.7 benzinak je pomerne slusnej narez.Jak na silnici, tak pri tankovani na benzince :-).Kdyby jsem byl bohatej... :-).Mozna jednou, az splatim hypoteku, koupim si vuz za cca 400 tis Kč.To by slo.Kdyby neprisla krize, uz mam vse splaceno a uz by jsem sporil na poradnou karu.Ale co nadelam...Na druhy strane, pred 13 lety jsem se vozil na Skode 100 za 3 000 Kč a jsem tady :-)

26.07.2009 | 16:11:32 | jamieson Reagovat

Myslím, že mám normální ženu..Nemám moc kamarádů(asi žádného), kterým by doma žena strpěla nějaký benzínový 3-litr. Navíc tchán dělá v auto tři tečky(škoda) a jakákoliv diskuze s ním o jiné značce než VW group, max. ještě BMW, je na infarkt...(měls lagunu, pi.ču na kapotě, nojo to seš vůl takovej kepl...)Absolutní zabedněnost. Bohužel peněz není tolik, abych si pro radost koupil bokem něco pro uspokojení mých potřeb. Navíc bych byl přibuznými obviněn, že jsem sobec a platím plechovku na ukor rodiny..Myslím, že se v tomhle leckdo uvidí:-))

26.07.2009 | 16:07:21 | Věrek Svoboda Reagovat

3.0 R6/V6

4.7 V8 32v VVTi....už se těším.:-))

26.07.2009 | 15:59:21 | Radek Reagovat

No to je opravdu skoda ze mas takovou zenu :-)).Do me taky jednou pritelkyne hucela at si koupim HTP ze pry malo zere a ma nizkou pojistku.Typicka česka logika.Chytrolini ji trepou do mozku kaleraby a ona jim to sezere :-).Kazdopadne jsem 1,4 16V ridil, ale uprimne, buhvico to neni.16V motory jsou zname tim, ze tahnou ve vysokych otackach.U Fabie se mi nezdalo ze by vubec nekde poradne tahla.Jakz takz se mi libila RS, ale to by jeste musela mit kapanek lepsi podvozek.Motoricky OK, svizne auticko.Ja bych taky chtel do budoucna bud diesel trilitr (napr BMW 530D), nebo malej diesel do mesta (treba Fusion 1,4 TDI).Ale asi drive ten trilitr :-).Hold mam rad dravou jizdu a s jednactverkou TDI by to asi nebylo ono :-)

26.07.2009 | 15:56:18 | jamieson Reagovat

Jojo, neva , všiml jsem si toho(jmenuji se Věroslav, blbé to jméno.-)) Jinak ta laguna byla facelift, kulaté mlhovky a čirá světla, a rok 1998. Je to smutné...Moje žena chtěla jen a jen fabii, co se dalo dělat...Tak fabia 1,4 16v(aspon že tak, že to není HTP nebo OHV motor) s automatem..Já osobně bych se nestyděl koupit třeba tu lagunu 3,0 nebo safrana s tím samým motorem...Opravdu nemám zbytečné předsudky jako pravděpodobně tak 99%čechů...

26.07.2009 | 15:41:16 | Věrek Svoboda Reagovat

Omlouvam se, napsal jsem "Veřek Svoboda" nikoli "Věrek Svoboda".Sorry :-)

26.07.2009 | 15:19:10 | jamieson Reagovat

to Veřek Svoboda

No na druhou stranu je to obrovska vyhoda pro lidi, co to chteji koupit.Najit 140 kW auto z roku 97 za 19 litru...Pro mladych a nevybourenych je to sance vybourit se (nebo vybourat :-).Neni Rencek, jako Rencek.Nektere Rencky jsou doslova otresne (Thalie, nebo stara R19) a nektere OK (jak treba Laguna prvni generace).Netreba vse hazet do jednoho pytle.

26.07.2009 | 15:16:38 | jamieson Reagovat

Jo, vím že je passat oblíbenější, ale tady je tak propastný rozdíl, až mě to přijde neuvěřitelné... je to cca šestinásobek..a 19 tisíc, to nejsou peníze, to je výsměch tomu autu....Nové to stálo skoro 900 tisíc korun...A btw. 3,0 24v(140kW) je zatracovaný neprávem, je to velmi dobrý držák se super zvukem a přijatelnou spotřebou..Já sám s fabiíí 1,4 16v 55kW, uznám že oproti 3,0 24v R to ve fabii "není motor"...

26.07.2009 | 15:09:06 | Věrek Svoboda Reagovat

S Fabii to neporovnavej ani nahodou.Fabie je sracka vsech sracek (o HTP to plati mozna i ctyrnasobne !)

26.07.2009 | 14:59:06 | jamieson Reagovat

to Veřek Svoboda

Ja nerikam ze nebyla spolehliva.Taky znam typka co to vlastnil a nemel problem.Ale na Rencka nadava temer kazdej druhej ocas a Laguna neni vyjimkou.Taky zalezi s jakym konkretnim Passatem chces tu Lagunu srovnat.Ve srovnani s 2,5 TDI bude asi Laguna spolehlivejsi, ale ve srovnani treba s 1,8 T...Nevim, nevim.Krom toho, je vseobecne znamo, ze takove kubatury (3,0 V6 24V apod.), buhvijak vyhodne neprodas.Cili jsi si vybral tu nejhorsi moznou variantu.Vetsina lidi urcite driv vezme vymazleneho Passata 1,8 T jak vymazlenou Lagunu s trilitrem.Je to proste tak.

26.07.2009 | 14:56:20 | jamieson Reagovat

Jen jsem se podíval na TUV report passat 1998 a lagunu 1998, passat je kus za lagunou, laguna 51. místo a passat 78. místo..Takže passat etalon spolehlivosti a laguna poruchový sráč?? Nevím pánové , toto mi nejde pod vousy..Já dřív lagunu měl, a nesrala se .Teď mám zánovní fabii a byl to krok dolů

26.07.2009 | 14:50:29 | Věrek Svoboda Reagovat

Pověst? Jedničková laguna byla přiměřeně spolehlivá k passatu B5(1997) můj kamarád a bývalý spolužák z gymnázia prodal v pátek lagunu z roku 1998, a vskutku vymazlenou, elektrony, hromada věcí nových, po rozvodech a STK 3,0 24v za 19 tisíc, původně mu nabídli 17 a nakonec prý 19 , v dnešní době se auta neprodávají.

26.07.2009 | 14:47:32 | Věrek Svoboda Reagovat

to Veřek Svoboda

Proc ne ? Porovnej si povest Laguny a Passatu a uvidis.Taky je dost vybavenej.Kdyz si vemes, ze pred cca 2 lety stal kolem 200 tis., je to celkem velky propad.Samozrejme, ze olitane 1,9 TDI v zakl. vybave sezenes i za 60 tisic.Ja ho mam vymazleneho, cili porovnavat ho s nejakym spurkem nema cenu.Neni Passat jako Passat.

26.07.2009 | 14:24:44 | jamieson Reagovat

Passat 97 za 120 000? To je nějaký nesmysl ne? Laguna z toho roku stojí 10-15:-)))) je to hoooodně staré auto už-12let

26.07.2009 | 14:11:22 | Věrek Svoboda Reagovat

to Radek

:-)) A k cemu mi bude VIN kdyz nemam penize ?? :-)).Je to celkem smula.Kdyby ho tam dal tak pred tremi mesici, urcite bych se snazil Passata zbavit za alespon jakou-takou cenu (cca 120 tis Kč) a kdyby jsem se ho tehdy zbavil, asi bych mu zavolal a dohodnul se.Ovsem prodat ve dnesni dobe auto, je pomerne tezke.Kamarad pred casem chtel prodat nadherny Passat 1,8 T 2003 ve full vybave s uplnou servisni historii za 200 tis. Kč, ale nikdo ho nechtel.Na prodej byl pul roku a nic.Tak si to rozmyslel a nechal si ho.Po zhlednuti toho Baworaka velice lituji ze jsem Passat neprodal uz pred rokem, nebo rokem a pul, ale co nadelam.Krom toho, umim mluvit jen slovensky, česky a trolinku rusky (ale to by jsem ovsem vyresil, znam lidi co znaji nemecky, anglicky a pod. :-)

26.07.2009 | 12:52:31 | jamieson Reagovat

To vypadá slušně. Tak mu zavolej, ať pošle VIN, a uvidíš.

26.07.2009 | 12:30:43 | Radek Reagovat

Taky se mi celkem libi tohle, ale prijde mi to podozrive levne : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119283088&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&maxPrice=8001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LEATHER_SEATS&features=POWER_ASSISTED_STEERING&features=METALLIC&features=ALLOY_WHEELS&features=ABS&features=IMMOBILIZER&features=XENON_HEADLIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&categories=OffRoad&lang=cz&pageNumber=2

26.07.2009 | 12:20:24 | jamieson Reagovat

to Radek

Myslis ? Vazne jsem nad nim uvazoval, jedine absence serv.knizky me trochu znepokojovala (i kdyz je fakt, ze se da sfalsovat).Nevim, muj Passat ma jen neco pres 170 tis. km a stav interieru se da porovnavat s tim Jeepem.Kazdopadne pri pripadne koupe se sebou vezmu kamarada mechanika a uvidim co rekne.Uz nejednou mi pomohl pri koupi auta.Treba pred 2 lety, kdyz jsem kupoval Passata, jsem mel ve hledacku taky Nissan Primera.Uz jsme meli penize se sebou, ale zavolal jsem mu, at se na nej podiva.A jejda, prisel na to, ze bylo bourane na bok a zepredu.Na prvni pohled to nebylo poznat.Cili urcite pojedu kupovat pristi auto se "svym" mechanikem, to rozhodne !

26.07.2009 | 12:11:27 | jamieson Reagovat

To Jamieson

Ten Cherokee vypadá pěkně až na to, že si myslím, že je to celolak a má najeto tak 250.000 - 300.000km dle opotřebení interiéru. 7.000Eur za to může dát jen blázen.

26.07.2009 | 11:57:29 | Radek Reagovat

To Dejvid

Jenomže se nejedná o vozidlo v USA vyrobené, ale od tam dovezené, protože je určeno na tamní trh. Jedná se o Toyotu 4Runner vyrobenou přímo v Japonsku. Motor V8 opravdu dokáže jezdit za 12L, protože odpojuje 4 válce, pokud není výkon používán.

26.07.2009 | 11:46:43 | Radek Reagovat

to Radek

Ooooooha ! Souhlas s Dejvidem.Nejde mi do hlavy proc jsi se zbavil BMW 530D a jdes si koupit Ameriku.Na druhy strane jsou to krasny vozy, ale motoricky jsou diesely o nicem a benziny te sezerou.Sam jsem mel vyhlednuty Jeep Grand Cherokee 3,1 TD full vybava.Ale buhvijak se to nechvali, spolehlivost pokulhava a taky penize moc nejsou, jelikoz rekonstruuju byt.Ale design me dostal.Krasna cerna metaliza za nejakych 7000 EURO.Upustil jsem od toho, ale mozna jednou...Viz : http://jeep-grand-cherokee.autobazar.eu/31-td-limited-id715806.html

26.07.2009 | 10:43:01 | jamieson Reagovat

to Anonym

130 jezdim pres vesnici (pokud se da), ne pres mesto, tam se to temer NEDA !! Ale takovy super ridic jako jsi ty by to mel vedet...Apropo, jaky auto mas ty, ze se mi tu navazis do meho vozu ? Staram se o nej lepe jak o svou pritelkyni a to je co rict.Tobe to asi nic nerika, jelikoz takoveho loudu jak jsi ty, by nechtela ani Fantozziho dcera.Jsi dement.

26.07.2009 | 10:33:38 | jamieson Reagovat

Radek

sory chtel jsem napsat Radek a nějek mi tam skočilo Renault..

26.07.2009 | 10:31:29 | Dejvid Reagovat

Renault,jejej...

HMM,tak to jsi udělal terno,par takovych americkych kramu mi jezdi do servisu,majitele si taky řikali V8,ono to žere jen 12 litru,ty co znam jezdi 16-20litru,takže rychle předelavat na plyn,což je u takoveho motoru nemala investice a když se na tom něco vysere???? Na všechno se čeka,posila se to s ameriky,zrovna malo to taky nestoji.Sice ty auta budi respekt,ale jinak je to nic moc,pripada mi to jako že to je šity rychlou jehlou,jen aby to melo full vybavu a vypadalo to hezky,jinak spracovani je prišerny,ale ty treba budes mit už neco lepsiho,napis co to je za znacku..

26.07.2009 | 10:30:00 | Dejvid Reagovat

To Kraken

U Škodárny jsem neviděl ani pořádný dehet. Kdepak, krumpl Fabia za nemravné peníze je volba především pro zabedněnce. Osobně mám na cestě 2 roky starý off-road za cenu 16.000USD ve full výbavě, najeto 40.000mil. Homologace + přihlášení za dalších 40.000kč, čili celkem za 330.000kč a mám na 10let klid, protože V8 jen tak neujezdím. Spotřeba 12L je snesitelná, 260PS nabídne bezpečnou a komfortní jízdu. Počkal jsem si a dočkal jsem se.

25.07.2009 | 23:03:42 | Radek Reagovat

Krakene ty jsi mi taky případ pro odborníka...chi chi
Jamiesone-ty si dál jezdi v tom svým Pašíku z r.97 po městě 130 a drž pysk jo?

25.07.2009 | 22:17:13 |  Reagovat

Porovnavat Fabii 1,2 a Punto II 1,2 je docela problem.Obe vozy jsou sunty, znam x lidi kteri se popalili jak na HTP, tak na Puntu II.Radeji koupit ojezdenou (ale jen proverenou ! ), luxusni limuzinu.Za ty same penize budete mit mnohem vic muziky.

25.07.2009 | 11:53:10 | jamieson Reagovat

škoda, rendl, fiat, opel, ford, kazí se všechny auta!! A škoFka není nic extra, to víme, že? Prostě nemohu překousnout, jak si někdo může ten pojebanej, předraženej ingot z mb koupit. To mi prostě hlava nebere a za každou chujovinu platit hříšný lováky. Se probuďte, vždyť jsou i jiný, levnější a hezčí auta na trhu!!! Ale blbej čech má pádnej argument:: garančka je levná, ale v případě opravy, či výměny dílu dá nehorázný peníz. To už bohužel nijak nechce vidět. Můj závěr zní: ještě jsem neviděl na škodoFce pořádnej benzínovej motor. ŠkoFka prostě benzíny neumí, jen to chlastá a hovno to jede!!! Dehty má až moc předražený...Ochcávky - alá golf taky nijak nenadchnou - málo místa..

25.07.2009 | 07:13:29 | kraken Reagovat

Jerry

ale to já vůbec nepopírám. Je mě jasný že MB žije hlavně z jiných trhů. A Škodovky mám rád (Octavie), jen jsem apeloval na Fábii, prostě poměr cena / výkon (o designu raději pomlčím) je otřesný. I já souhlasím s níže diskutujícími, podle mého názoru Fiat, Hyundai, Kia atd. jsou mnohem lepší a také hezčí vozy. Prostě mě ten vůz zklamal, zlatá 1.6 Felda. Jsem hluboce přesvědčen, že min 70% lidí co si Fabku kupeje tak dělá z přesvedčení, že má levnější servis, provozní náklady (1.2 HTP ha ha ha), náhradní díly atd. Jenže dnes je úplně jedno jestli je to Getz, Punto, Yaris atd. Doba podstatně levnějších náhradích dílů, tím i levnějšího servisu skončila Felícií. Jediný faktor, který může ušetřit peněženku je spolehlivost vozu, a tady bych to raději dál nerozváděl......

24.07.2009 | 22:49:20 | Pavel Reagovat

Guma

Choď do piče Slovák... Punto nebo Fabka čo bys chcel inéhho...

24.07.2009 | 17:37:26 |  Reagovat

Rozdíl životní úrovně je jasný, ale ten řešit nehodlám. Jen mě překvapí podobné názory. Škoda už dávno nežije z domácího trhu!!...jako za "gusty"

24.07.2009 | 16:33:48 | Jerry Reagovat

Sorry,

ale je pátek, venku vedro, konec pracovního týdne, tak jsem to trochu odlehčil:-)

24.07.2009 | 15:29:59 | r Reagovat

Topry den, ja byt ta Helmut o kterem ta česka frojnd Radek mluvila. Na ja, ta Fabia topra cená, svlaště u nas v Dojčland. Ále to si nemysléte, ja mam ten vehikl jenom pro občasny fylet na naš socialni uřad pro davky, protóže ja jednou fiďél extra super ftipny komedy Vrchni, zdrhni a ja se inspiroval, še to být muj hadraplan. A to byla šéne idea. Danke škoda, junge boleslavo, za tfoje lidova vozitko. Danke

24.07.2009 | 15:28:09 | r Reagovat

To Jerry

Vezmi si kalkulačku a spočítej, kolik měsíců na Fabii dělá Němec a kolik u nás. Pak porovnávej trhy. Němec na ni vydělalá za 3 - 4 měsíce, u nás 10 - 12měsíců. Čili u nás je v reálných číslech 3 - 4x dražší, co je na tom složitého pochopit, že u nás těží jen a jen ze značky?

24.07.2009 | 15:13:56 | Radek Reagovat

Pavle

vzpamatuj se, nebo si myslíš, že škodovka žije jen z prodeje na domácím trhu? Spočítej kolik ve všech závodech vyrobí ročně vozů...a...to by každý čech, moravák a slezan včetně batolat musel mít každý druhý rok novou škodovku a to jaksi nemá. Domácí trh je pro škodu v této chvíli kapka v moři.

24.07.2009 | 13:41:16 | Jerry Reagovat

Protože někdo má rád jabka a jiný zase hrušky.Někdo koupí za levněji a pak dá za opravy jednou tolik.Ale navenek se bude tvářit jak koupil levno.

24.07.2009 | 13:19:10 |  Reagovat

Nechápu

Lidi sorry, fak nechápu jak můžete za Fabku dát ty šílený peníze, a to nejenom za novou ale i ojetou. Když vidím, že za Fab. Junior, který má pouze volant a kola lidi dávají 70 tis. chce se mi zvracet. Opravdu Češi stádo ovcí. Škodovka těží z toho že každý měl Š100, 120, fav, Felicii tak logicky půjdou do fábie. Kdyby to auto bylo jiné znažky, tak za ty peníze o ní nikdo ani nezakopne. Jinak nic proti Škodovce (Octavia, Felda byla taky supr). Hnusná, drahá, motory o ničem atd.

24.07.2009 | 12:48:31 | Pavel Reagovat

věrku!

Že je Fabia výkvět designu nikdo netvrdí, ale taliáni byli vždy pověstní designem(na úkor kvality a dílenského zpracování pravda). Podívej se na Bravu, na Punto-pak na (děs) Punto II., pak se mrkni na to nemastné neslané Stilo!! a pak se kopnuli do hlavy a přišli s novým Grande Punto a s novou generací Bravo, Brava, Linea. Ty to bezpochyby vypadají oproti Stillu úplně jinak-lépe. A ANO já tvrdím že Fabia první generace je oproti Stillu designově více "čistá", al e to je subjektivní dojem.

24.07.2009 | 12:17:51 | Jerry Reagovat

mne sa zda ze nikto tu nevie o com hovori, len nerozumiem preco teda hovori
stilo nie je nastupca marei ale bravo/brava - trieda golfa
punto - trieda fabia
pravdou je, ze aj ked je fabia maly prcek tak to pekne maskuje robustnostou, funkcnostou, kvalitou spracovania, materialmi, podvozkom a. i.

22.07.2009 | 06:15:28 | nstar Reagovat

to Jerry

Mne sa zdá, že vyše 7 rokov produkcie nie je zrovna "jepičí" život. Skôr je to tak akurát najvyšší čas na zmenu.

21.07.2009 | 23:46:57 | Petrík Reagovat

toto ne...:(

Nejde to porovnávat. Ital Fiat je léty a léty ověřený, pověstný sráč, zato fabia je vyráběna jedním z nejkvalitnějších a nejvěhlasnějších světových výrobců.

21.07.2009 | 23:09:14 | Ing. Reagovat

jaj ved je to uplne jedno aka je to kategoria ,punto a fabiu by som v pohode porovnaval su to obe rovnake male auta

21.07.2009 | 23:06:05 |  Reagovat

Jerry

"Designově to bylo nemastné neslané auto. " hm..joo zato fabka je designový výkvět vid??? ješišmarjá...

21.07.2009 | 22:43:43 | Věrek Svoboda Reagovat

Všeobecně srovnávat Fiat a Škodu je jako řešit, jestli je lepší šišlavej, nebo koktavej. Pořádný auto není ani jedno z nich. Jsou to žebráci oba.

21.07.2009 | 22:32:09 |  Reagovat

Zajímavé, že Stilo je lepší než Fábka, ale přitom mělo docela "jepičí" život. Tedy že se ve výrobě moc dlouho neohřálo. Designově to bylo nemastné neslané auto.

21.07.2009 | 21:11:41 | Jerry Reagovat

Stilo je nástupce Marei. Čili Fabia je o kategorii níž.

21.07.2009 | 19:49:03 | Radek Reagovat

hh

No tak stare punto neni zadna hvezda..Grande punto je neco jineho to je paradni auticko..Punto mám 1,3 mjt a kvalita mizerná taky mi povrzávaji dvere strasný zvuk musim to mazat jednou za mesic.V interieru vsecko štěrká plasty tvrdé jak beton!! V tom je fabka lepší.Ale jinak asi v nicem

21.07.2009 | 19:45:48 | carlos Reagovat

No tak lepšie a lacnejšie než "fábka" je asi všetko.

21.07.2009 | 19:25:56 | Petrík Reagovat

hádat se nebudu

Já bral to, že stilo 5dv. a fabie v combiku mají skoro stejnou hmotnost, tak jsem myslel, že jsou nastejno v třídě..Na ostatním , co jsem napsal, trvám. Stilo bylo levnější než fabka a je lepší..Je to kus auta oproti fabii.

21.07.2009 | 19:02:04 | Věrek Svoboda Reagovat

Stilo patrí k Octavii. Proporčne určite. To, že sa Octavia nerobí ako 5 dverák, ešte neznamená, že je o triedu ďalej. Vnútorným priestorom a hodnotou rázvoru by som ju zaradil ešte nižšie, než je teraz. Ak treba porovnávať, tak Stilo Multi Wagon a Octaviu Combi. Rozdiel v dĺžke je asi 5 cm. S Mareou sa Octavia rovnať mohla, nová Croma je niečo úplne iné a Octaviu prerastá o riadny kus. Na dĺžku o cca 20 cm, na výšku o cca 15 cm. Jediné, čo majú ako tak spoločné je šírka.

21.07.2009 | 18:55:29 | Petrík Reagovat

Není náhodou octavie v "partě" spíše s fiatem marea, či novou cromou?? Stilo opravdu není nijak veliké auto!

21.07.2009 | 18:12:22 | Věrek Svoboda Reagovat

Stilo nie je rovnaká kategória ako Fabia, ale Octavia.

21.07.2009 | 17:28:19 | Petrík Reagovat

fiat/škoda

Můj starý otec na jaře koupil stilo 1,6/16v, auto kategorie fabie, v ceně, za kterou by fabii nesehnal(možná juniora:-)) A podle mě je stilo 100x lepší ve všem- taková výbava není ani v octách toho roku (2002) 6 pytlů, digiklima, ASR atd. , motor je jiné kafe než nějaký 1,4 OHV natož HTP, svezení o něčem jinym, pohodlí celkově, v poslední řadě subjektivně, design stila se mi taky zamlouvá daleko víc než simply clever fabie..(btw.-fabii vlastním já-sice 16v ale pořád jenom fabii)

21.07.2009 | 17:08:38 | Věrek Svoboda Reagovat

fabia vs punto podla mna

no viete co, to ze fabia je sragot to vie kazdy, ale aj to punto je riadna picovina, najazdil som sice iba par sto km, ale skoro v novom punte 1,2 a tak leniva neni ani ta fabia na dialnici aby som isiel 130 tak plyn-podlaha vzdy ked ma obiehalo nieco vacsie tak som lietal s puntom zlava doprava jak kokot. fabia ma bez debaty lepsi podvozok, punto trochu pohodlnejsie - povedzme si otvorene oproti fabii je aj furik pohodlnejsi. fabia presne radenie, v punte dlha paka jak hovado a nepresnejsia, servo podobné, ale v punte je fajn funkcia city - ozaj super pri parkovani. ale ako celkovy vitaz u mna vyhrava fabia, je celkove prijemnejsie ju soferovat - ale nesmie v nej sediet clovek dlho, v tom punte to bolo na dialnici o zivot, spotreba - u oboch pomerne vysoka, v meste skoro ako na mojom sedane.designovo su to hrce obidve o tom ziadna debata.. co ja viem este v punte ako tak sedeli dvaja aj vzadu, vo fabii iba tak neposlusne deti za trest.

21.07.2009 | 16:42:20 | santos Reagovat

fiat

Jenom blb může napsat ,že FIATje totální sračka když vtom nikdy nejezdil.

21.07.2009 | 15:57:12 | VENY Reagovat

Neřekl bych,že Fiat musí být sračka.Ochranu karoserie dělají už dávno,kdy se škodě o tom ještě ani nesnilo.A motory mají mnohem lepší už dávno,než ta novinka htp.Dobře to recenzent popsal.

21.07.2009 | 15:31:59 | Ladik Reagovat

je mi divne ze tvoje vlastne punto sa ti paci viac ako firemna fabia

21.07.2009 | 15:18:32 |  Reagovat

punto je totální italská sračka někde na úrovni Felicie..

21.07.2009 | 14:38:13 |  Reagovat

To Visna

Ten hnus místo zrcátka používal koncern VW i u Passatu,Oktávii a dokonce i u Audi - total hnus za který by se měli pěkně dlouho stydět!

21.07.2009 | 14:24:05 | Ladik Reagovat

Fabia se Puntu nemůže rovnat ani náhodou

21.07.2009 | 11:34:50 |  Reagovat

kripel

nikdy nepochopim toho kripla na pravo (myslim tym to strasne smiesne ba az trapne zrkadlo) to je strasna hanba. Minule som to videl aj na 4-kovom golfe. Ma to nejaky vyznam? alebo zase VW group exceloval v nejakej picovine.

21.07.2009 | 11:31:29 | visna Reagovat

škoda auto, škoda penez

21.07.2009 | 10:53:16 | Andy Reagovat

Anonym

V pohode, preco by nie. hoci co je lepsie ako HTP, a pohodlnejsie ako fabka.

21.07.2009 | 10:44:40 | Lukas Reagovat

znalec

jo zase nejakej chytrak co rika ze ital je snad lepsi nez skoda

21.07.2009 | 10:05:18 |  Reagovat