Rok výroby:2004Typ motoru:1,9 tdiStav km při koupi:108 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:20. 11. 2007
Hned po koupi odešlo turbo, zřejmě chyba předchozího majitele jako například vypinání motoru ihned po dlouhe trase.
Nyní je tam turbo z vrakoviště za 8000 kč a Fabka jezdí dále.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak jezdím delší trasy po dalnicích do SRN a auto je diky 6 - stupńové převodovce přímo idealní! Spotřeba je při normální jizde kolem 6l.
V zimě si vezme asi o 0,5l - 1l vice, ale to je normal. Ve své třídě se dá hovořit o komfortním voze. Podvozek s kombinací s ESP a použitým obutím 205/40 - 17 auto velice dobře a jistě drží v zatáčkách. Jen přední část je poměrně těžka a při průjezdu ostřejši zatáčkou jdou přední tlumiče do kolen.
Brzdy jsou kvalitní, i kdyz za studena trošku slabší, to ale možná zaleží na použitém brzd. obložení. Hlučnost motoru je oproti ostatním vozům s motorizací tdi - PD nízká diky kvalitně odhlučněnému motorovému prostoru. Motor krásně táhne od spodu až téměř do omezovače, což neni u motorizace tdi zvykem. Díky točivému momentu 310 NM je zrychlení při rychlostech do 180 km/h znatelné. Po překročení 200 km/h motoru dochází síla, ale při troše štěstí není 230 km/h nerealných!
Myslim, že na Fabii RS se při vyrobě nijak nešetřilo a jedná se o poměrně kvalitní vůz pro mladší generaci, která touží po rychlém voze s velmi dobrým poměrem spotřeba/výkon!
U RS aut nejde o spotřebu, nemám nic proti naftovým motorům,jen proti jejim majitelům kteří jsou ohromeni kroutícím momentem a na silnicích se chovají jako prasata.Samozřejmě jsou naftové motory dál než benzinové, ale věřím tomu že na benzín se úplně nezanevře a pro někoho, komu bije srdce motoristy zůstane benzín volba č.1. Alespoň u těchto aut.
...ale tyto auta nikdy nebyly konstruovány pro nízkou spotřebu...jo kamaráde až po novém roce trochu upraví ceny všeho, tak poměr výkon-spotřeba dostane trochu nový rozměr.Navíc nafta už si celkem bezpečně razí cestu do závodních vozů.Mám sic v oblibě benzín, ale to neznamená, že budu rejpat do nafty za každou cenu.Naftové motory udělaly velký pokrok a defakto se dnes vyrovnají benzínu-ba co víc-při mnohem lepší spotřebě. Každopádně majiteli bych rád popřál hodně šťastných kilometrů s RSkou.
Osobně bych raději šel do 5 let starého Focusu RS který má nalítáno 80 000 než abych dával 500 za takové auto, už jen to že Škodovka vyrobí auto rodokmenu RS a nacpe do něj 130 koňovej nafťák mi připadá smešný.Majitel se ohání spotřebou, ale tyto auta nikdy nebyly konstruovány pro nízkou spotřebu, aspoň né u jiných značek.Můj osobní názor je, že tohle jsou vyhozený prachy.Ale každý má jiný vkus
Milý Fisico, vůz s označením RS/GT se jistě dá sehnat i za 50 nicméně ne každý má na podobné RS/GT žaludek. Jak říká anonym cena je myšlena za nový vůz. Nový Focus ST za 500 000 asi nééé. Jináč Fabia RS je moc zdařilá i když ten motor (hmotnost) je pro Fabii opravdu na hranici unosnosti
Kdybych touzil po rychlem voze do pul mega, skodovka by se nedostala ani do toho nejvice optimistickeho a nejsirsiho vyberu. Snad si to aspon bude drzet hodnotu..
Fabii 1,9TDI znám hodně dobře, s kombíkem 74kW jsem najezdil 250 tis.km, teď má přes 300 tis.km bez jakýchkoliv problémů. Motor super, brzdy super, prům.spotřeba kolem 5,0 l/100. RS měl brácha a musím říct, že za cenu do 500 tis.kč lepší auto této kateorie neseženete!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
U RS aut nejde o spotřebu, nemám nic proti naftovým motorům,jen proti jejim majitelům kteří jsou ohromeni kroutícím momentem a na silnicích se chovají jako prasata.Samozřejmě jsou naftové motory dál než benzinové, ale věřím tomu že na benzín se úplně nezanevře a pro někoho, komu bije srdce motoristy zůstane benzín volba č.1. Alespoň u těchto aut.
22.11.2007 | 18:29:40 | Fisico Reagovat
...ale tyto auta nikdy nebyly konstruovány pro nízkou spotřebu...jo kamaráde až po novém roce trochu upraví ceny všeho, tak poměr výkon-spotřeba dostane trochu nový rozměr.Navíc nafta už si celkem bezpečně razí cestu do závodních vozů.Mám sic v oblibě benzín, ale to neznamená, že budu rejpat do nafty za každou cenu.Naftové motory udělaly velký pokrok a defakto se dnes vyrovnají benzínu-ba co víc-při mnohem lepší spotřebě. Každopádně majiteli bych rád popřál hodně šťastných kilometrů s RSkou.
21.11.2007 | 23:51:24 | Tom Reagovat
Osobně bych raději šel do 5 let starého Focusu RS který má nalítáno 80 000 než abych dával 500 za takové auto, už jen to že Škodovka vyrobí auto rodokmenu RS a nacpe do něj 130 koňovej nafťák mi připadá smešný.Majitel se ohání spotřebou, ale tyto auta nikdy nebyly konstruovány pro nízkou spotřebu, aspoň né u jiných značek.Můj osobní názor je, že tohle jsou vyhozený prachy.Ale každý má jiný vkus
21.11.2007 | 21:11:44 | Fisico Reagovat
Milý Fisico, vůz s označením RS/GT se jistě dá sehnat i za 50 nicméně ne každý má na podobné RS/GT žaludek. Jak říká anonym cena je myšlena za nový vůz. Nový Focus ST za 500 000 asi nééé. Jináč Fabia RS je moc zdařilá i když ten motor (hmotnost) je pro Fabii opravdu na hranici unosnosti
21.11.2007 | 10:47:31 | Hanz Reagovat
Mirus tuto cenu asi vztahoval k novému autu.
21.11.2007 | 07:43:36 | Reagovat
Kdybych touzil po rychlem voze do pul mega, skodovka by se nedostala ani do toho nejvice optimistickeho a nejsirsiho vyberu. Snad si to aspon bude drzet hodnotu..
21.11.2007 | 07:31:22 | diego Reagovat
No to snad nemyslíš vážně, Do 500tisíc seženeš nesrovnatelně lepší auto, např. Focus RS/ST.
21.11.2007 | 02:47:29 | Fisico Reagovat
Souhlas
Fabii 1,9TDI znám hodně dobře, s kombíkem 74kW jsem najezdil 250 tis.km, teď má přes 300 tis.km bez jakýchkoliv problémů. Motor super, brzdy super, prům.spotřeba kolem 5,0 l/100. RS měl brácha a musím říct, že za cenu do 500 tis.kč lepší auto této kateorie neseženete!
20.11.2007 | 22:56:11 | Mirus Reagovat