Rok výroby:2001Typ motoru:1.4 55kwStav km při koupi:64 000 kmStav km nyní:76 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:20. 10. 2007
Výměna LZ ložiska, stabilizátoru, tyček stabilizátoru, svíček, ozývají se plasty přístrojovky a hrkají dveře, topení se občas zblázní a začne samo topit...
Neustále svítí oranžová kontrolka emisí - nevím, co s tím - lambdy sondy změřeny na diagnostice a zdají se ok . Časem je zkusim taky nechat vyměnit.
Nemůžu si zvyknout na elektronický plyn. Proti kopci je ho buď málo nebo moc.(reaguje opožděně). Spojka zabírá dost vysoko.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Fabia se zdála být tou správnou volbou. (: už mě vyložene žlučí.
S tou kontrolkou emisí: znám dva klučiny, co je to trápí taky, ale je to prej protože ty ,,ještě žkodovácký" 1.4ky jsou prej náchylnější na benzín, a jakmile se tato kontrolka rozsvítí, tak už s těží zhasne, každopádně auto jezdí dál..)
Jen tak na okraj. Záznamy v servisce vede mechanik daného servisu, kam dojíždíte, takže jestli Vás to baví nebo ne, není důležité. Stačí tuto servisku předložit a oni Vám vyznačí, co dělali atd. Pokud byste se obtěžoval ji nechat vést, tak Vám uznali i to poškození motoru při přeskočení rozvodů. Byl jsem svědkem toho, kdy uznali po záruční době poškození motoru a nejednalo se o rozvody, byl to autorizák Škodovky v Boskovicích. Samozřejmě podmínkou byla řádně vedená serviska a to i v pozáruční době. Tak už víte, proč a na co je dobrá řádně vyplněná serviska? Jinak ložiska u Fábií opravdu trpí a to včetně stabiku, ale kvalitní vyrdží déle než rok. A co se plynu týče, tak největší problém s ním mají řidiči, kteří slezli z karburátorů a jsou zvyklí si při rozjezdu několikrát "brnknout" po plyně. Ta 1.4 16v je docela v pohodě a pro fábku dostatečný. Dokud Vás řídící jednotka nepošle do nouzového režimu, tak je to jen prkotina. Nevím, kam s tím do servisu jezdíte, ale vyčíst závady a opravit je umí i 16-letý syn od sousedů, co má za sebou rok učňáku na automechanika.
Vše co jsem napsal tak platí. Auto již má 140.000. Ložiska měněna postupně všechna a dále již drží. Největší neduh jsou táhla stabilizátoru. Vydrží masimálně rok. Zpoždění plynu je neskutečný opruz. Topení se samo uklidnilo. Na přístrojovce svítí kontrolky, jak se ktetré zrovna zachce. Kolikrát svítí i kontrolka mlhovek, ač jsou vypnuty. GT verze existuje. Vyráběla se v Německu. Je to v podstatě 1.4 16V. Začaly rezavět 5.té dveře v oblasti světýlek na SPZ. Reklamaci mi neuznali, neb není veden řádný záznam o servisování vozidla. Co má koroze společného s vedením servisní knížky???? V autorizovaném servise jsem přitom 2x do roka, jen mě nebaví vést ty záznamy.
To je mi recenzička-poruchy: výměna stabilizátoru, svíček-ha ha ha .Že se u Fábek zblázní topení to slyším taky poprvé.A ža mají fábky"oranžovou kontrolku emisí na přístrojce" hm budu to muset prozkoumat.E-Gas-dobá-má zpoždění- to jo.Spojka zabírá normálně ve vyšší poloze.Díky hydraulice.No prostě recenze v pěti větách...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
přitakávám
S tou kontrolkou emisí: znám dva klučiny, co je to trápí taky, ale je to prej protože ty ,,ještě žkodovácký" 1.4ky jsou prej náchylnější na benzín, a jakmile se tato kontrolka rozsvítí, tak už s těží zhasne, každopádně auto jezdí dál..)
27.04.2013 | 18:43:44 | kolemjdoucí | 178.77.230.* Reagovat
Jen tak na okraj. Záznamy v servisce vede mechanik daného servisu, kam dojíždíte, takže jestli Vás to baví nebo ne, není důležité. Stačí tuto servisku předložit a oni Vám vyznačí, co dělali atd. Pokud byste se obtěžoval ji nechat vést, tak Vám uznali i to poškození motoru při přeskočení rozvodů. Byl jsem svědkem toho, kdy uznali po záruční době poškození motoru a nejednalo se o rozvody, byl to autorizák Škodovky v Boskovicích. Samozřejmě podmínkou byla řádně vedená serviska a to i v pozáruční době. Tak už víte, proč a na co je dobrá řádně vyplněná serviska? Jinak ložiska u Fábií opravdu trpí a to včetně stabiku, ale kvalitní vyrdží déle než rok. A co se plynu týče, tak největší problém s ním mají řidiči, kteří slezli z karburátorů a jsou zvyklí si při rozjezdu několikrát "brnknout" po plyně. Ta 1.4 16v je docela v pohodě a pro fábku dostatečný. Dokud Vás řídící jednotka nepošle do nouzového režimu, tak je to jen prkotina. Nevím, kam s tím do servisu jezdíte, ale vyčíst závady a opravit je umí i 16-letý syn od sousedů, co má za sebou rok učňáku na automechanika.
21.07.2011 | 14:49:04 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
znovu po roce
U rozvodů, které měly najeto cca 60.000 km povolily zuby řemenu, což vedlo ke škodě za cca 23.000 kč.
21.07.2011 | 12:23:15 | Baafx Reagovat
znovu po 2 letech
Vše co jsem napsal tak platí. Auto již má 140.000. Ložiska měněna postupně všechna a dále již drží. Největší neduh jsou táhla stabilizátoru. Vydrží masimálně rok. Zpoždění plynu je neskutečný opruz. Topení se samo uklidnilo. Na přístrojovce svítí kontrolky, jak se ktetré zrovna zachce. Kolikrát svítí i kontrolka mlhovek, ač jsou vypnuty. GT verze existuje. Vyráběla se v Německu. Je to v podstatě 1.4 16V.
Začaly rezavět 5.té dveře v oblasti světýlek na SPZ. Reklamaci mi neuznali, neb není veden řádný záznam o servisování vozidla. Co má koroze společného s vedením servisní knížky???? V autorizovaném servise jsem přitom 2x do roka, jen mě nebaví vést ty záznamy.
14.09.2010 | 18:39:12 | baafx Reagovat
Holt jsi málo študoval,
je všeobecně známo že tyto první ročníky reagovaly opožděně na sešlápnutí plynu a koupit takové auto mohl jen neznalý blázen.
15.03.2009 | 15:01:19 | Otto Reagovat
Odkdy ma Fabie oznaceni GT ??
15.03.2009 | 14:51:26 | jamieson Reagovat
To je mi recenzička-poruchy: výměna stabilizátoru, svíček-ha ha ha .Že se u Fábek zblázní topení to slyším taky poprvé.A ža mají fábky"oranžovou kontrolku emisí na přístrojce" hm budu to muset prozkoumat.E-Gas-dobá-má zpoždění- to jo.Spojka zabírá normálně ve vyšší poloze.Díky hydraulice.No prostě recenze v pěti větách...
14.11.2007 | 00:10:35 | Tom Reagovat