Rok výroby:2005Typ motoru:1,2 12V HTPStav km při koupi:0 kmStav km nyní:489 531 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:5. 3. 2009
Auto mělo poruchy: Vyměněny rozvody 4x, brzdová destičky 10x, kotouče 3x, olej pořád, klima už nefunguje, el okénko u spolujezdce taky ne, čtyřka nejde zařadit, nefunguje termostat, nefunguje centrál, roztrhaný sedačky, náprava je v hajzlu, ložiska 2x měněný, kosti už jednou, výfuk sem vyměnil za laďák, nemínim každej půl rok měnit vejfuk, prasklé čelní okno, klepe v motoru, když je to studený tak jede na tři válce. Samozřejmě nic nespadalo do záruky, když viděly kolik sem nalítal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem kupoval jako služební, nikdo a nic mě nepřesvědčilo o tom, že mě to auto nechá na holičkách a opravdu mě na těch holičkách nechalo. Motor nebudu moc dlouho rozebírat, spotřeba absolutně v hajzlu, ve městě kolem 11l, na dálnici taky tak a jinde nejezdim. Motor netáhne, nejede, nezrychluje, nic. Jediný co se na tom autě povedlo jsou sedačky, ty sou fakt dobrý, vůbec mě z nich nebolí zadek. Závady jsou tak četné, že mi v servisu daly množstevní slevu. Na hovno je taky ta čtyřka, je to prej na delší opravu a na to nemám čas, takže jezdim 1-2-3-5. Ráno startuju před snídaní a po snídani už je auto zahřátý, takže je to v cajku. Přemyšlím, že auto dám do šrotu, nebo to někomu nechám, bohužel, nemám tak kamenný srdce, abych to někomu udělal, protože auto je fakt hrůza a musí se s tim umět jezdit, jinak se v tom někdo zabije.
zdravím. nerad bych vás urazil.. to říkám předem... tenhle motor nesnáším a je to totálně nepovedený tip... jen bych rad poopravil vasi recenzi.... je logické že auto jede i za studena na tri valce kdyz je to trivalec.... mnozstvi vymenenych veci. pokud jste skutecne najezdil skoro pul milionu tak se nedivte... uvedl jste pouze spotřební věci....
31.12.2013 | 06:39:54 | Jan Kouba
| 46.135.52.*Reagovat
fábia combi 1,2 HTP 47 kw r.v 2006
Fábiu mám od nova.Zhruba pri 60 000 km výmena cievok,pri 95 000 km výmena brzd,stabilizátorov,silenblokov,olej podľa predpisu.Mám najazdených 101 000 km.Priemerná spotreba 6,4-6,5l.Vôbec nie som brzda na ceste ani pretekár F1.Jazdím 90% medzimesto. Podľa Vaších príspevkov som zrejme trafil na podarenejší kus. Ako vec dennej potreby,spotreby to nie je vôbec zlé čo sa týka nákladov na prevádzku.Auto určite nie je stavané na diaľnice čo sa týka spotreby tam sa zbadáte po 50 km.Toť moje skúsenosti
25.07.2013 | 16:15:51 | František
| 95.103.60.*Reagovat
Nepovedený kus
Zdar lidi taky mám Fabii htp 1.2 z tohoto roku a taky to není sláva. U auta při 40000 km z ničeho nic poklesl výkon. Zjistili jsme že je podpálený výfukový ventil na jednom z válců. Koupil jsem nový motor a objevila ta samá závada, tak jsem dal hlavu na repas a od té doby je klid. Ale soustavně odcházelo ložisko na pravém předním kole a když už jsme chtěli vyměnit celou těhlici, tak jsme zjistili že to auto je splácaný z dílů juniora..tak jsme to s kamarádem vyměnili a vše v pořádku. Brzdy měněný 2x. Výfuk jednou. Auto má najeto 108548 km a odešli na tom totálně tlumiče a vepředu mi praskly péra. Také odešel větrák v topení, zámek ve dveřích a to je spousta dalších věcí. K autu se chovám normálně žádné závodění chovám se k němu šetrně a ono mě takhle zklamalo. Když jsme to dali na pozáruční reklamaci tak nám řekli že nám to vymění ale že to bude stát hodně peněz! Je to docela nepovedený kus toto auto. Za ty peníze co chtěli.
Tak ten, kdo tuhle recenzi psal, je totální vůl postižený kreténismem. Já znám spousty HTP u známých a taxikářů, které mají běžně najeto přes 700 000 km a nebylo na nich nic měněno. Já mám HTP 47kW, najeto 93 000 km. Měnil jsem jen destičky, kotouče, výfuk jeden silenblok a chystám se na teploměr vody - blbne mi ukazatel :) Jezdím do práce 4 km tam a 4 km zpátky, motor se ani nezahřeje, spotřeba ? 6,6 litrů dlouhodobá. Při jízdě nad 8 km v pohodě pod 6 litrů, a to nejsem brzda provozu, ale vášnivý závodník.
Na to že jezdím tak 3x do měsíce taxíkem jsem ještě nikdy ve Fábii nejel.
A mám dojem že Fabku jako taxi jsem snad ani v životě neviděl.
Jinak s tím že na nich po 700 tisících nebylo nic měněno je trochu blbost ne? To máš tedy potom asi pěkný krám když po 93 tisících jsi měnil už tolik věcí ani oni po sedmi stech nic!
A to je poprvé co slyším že vášnivý závodník jezdí vášnivě se HTP 47KW.
Lidi nebuďte debilové!! Tahle recenze je jeden velký výmysl blba,kterej jí sem napsal jenom proto,aby se lidi začali dohadovat,atd!! Už jenom ta NEUVĚŘITELNÁ kravina na začátku -4X MĚNĚNÝ ROZVOĎÁK...-větší blbost sem snad neslyšel.Fábky 1,2 12V nijak zvlášť nemusim,ale co vim na 100 pro,tak díky tomu,že tyhle motory nemaj řemen,ale ŘETĚZ,tak rozvoďáky u tohohle motoru vydrží pomalu celou životnost auta.Takže "4x měněnej rozvoďák" -jenom ten začátek je nej kravina -o zbytku ani nemluvim. Proto se divim,že vy všichni "ODBORNÍCI" vůbec na takovouhle na hlavu postavenou recenzi reagujete...! Ale tady je to samej inteligent,tak se vlastně neni čemu divit... !!
Zajímavé, jak se tu níže Václav v diskusi (pokud se tak dají nazvat jeho hysterické výboje) s Radkem najednou přeměnil na Standu! No jo Stando, schizofrenie je sviňa, co?
Já si osobně myslím že recenze bude pravdivá, pan Jurgen narazil zřejmě na problematický kus. V každém případě bych doporučil i pozáruční reklamaci, není možné aby výrobce takové poruchy přešel bez povšimnutí. Já jsem u tři roky staré Fábie měl netěsnící simering a značkový servis uznal technologickou nekázeň a nerozebíratelný motor HTP vyměnil pozáručně zdarma. Píšete, že výfuk Vám odešel každý půlrok. Já mám u fabie již čtvrtý rok ten samý a je jak nový. Doporučuji, aby jste výfuky reklamoval ještě v záruce, máte na to určitě nárok. Jinak Fabie HTP má tři válce ( tuto informaci Vám potvrdí i značkový servis), proto nemusíte mít obavy z běhu jen tří válců. Ale zároveň Vás musím pochválit že měníte olej pořád, a překvapil jste mne že katalyzátor vydrží půl milionu, je vidět že jsem koupil dobře a HTP jsou fortelná auta. Jste zžejmě nesmělý uživatel a proto Vám doporučuji, aby jste tyto vady důrazně reklamoval a pokud to nepomůže, aby jste se obrátil i na Černé ovce.
Dobrý den, mám fabia combi rv. 2004, 1,2 12V 3 válec,závady byly:vadná zapalovací cívka - jelo na 2 válce, prasklá pojistka v motoru na ABS - to odhalil až servis Škoda,a po 184000km mám vysypaný katalyzátor - nechám vyměnit. Jinak zatím žádné opravy.Auto mám ojeté z Auto Jarov, najeto při koupi 158793km, zatím spokojenost,není to samozřejmě žádný rychlík,ale nestěžuji si.Spotřeba kombinovaná 6 - 7 litrů.Přes zimu spíše těch 7 litrů.
15.02.2013 | 21:42:41 | Ladislav Kořán
| 77.78.117.*Reagovat
Ty si robiš srandu
Nezabudol si pripisat že si mal totalku a opravoval si si to doma na kolene. My mame ten isty rocnik a najazdene 120000 km a nic sa tomu nestalo.Žiadna porucha.
Já si osobně myslím že recenze bude pravdivá, pan Jurgen narazil zřejmě na problematický kus. V každém případě bych doporučil i pozáruční reklamaci, není možné aby výrobce takové poruchy přešel bez povšimnutí. Já jsem u tři roky staré Fábie měl netěsnící simering a značkový servis uznal technologickou nekázeň a nerozebíratelný motor HTP vyměnil pozáručně zdarma. Píšete, že výfuk Vám odešel každý půlrok. Já mám u fabie již čtvrtý rok ten samý a je jak nový. Doporučuji, aby jste výfuky reklamoval ještě v záruce, máte na to určitě nárok. Jinak Fabie HTP má tři válce ( tuto informaci Vám potvrdí i značkový servis), proto nemusíte mít obavy z běhu jen tří válců. Ale zároveň Vás musím pochválit že měníte olej pořád, a překvapil jste mne že katalyzátor vydrží půl milionu, je vidět že jsem koupil dobře a HTP jsou fortelná auta. Jste zžejmě nesmělý uživatel a proto Vám doporučuji, aby jste tyto vady důrazně reklamoval a pokud to nepomůže, aby jste se obrátil i na Černé ovce.
ty ses neuveritelnej kretén jo jasne nikdo ti na to neskočí.Si vymejsli jak svin jo fabia 1.2 má jenom 3válce a ne 4 a takovejch voprav jj určitě většího kreténa neni!!!
Je pravda, že v modelové řadě každého auta se najde pár nepovedených kusů... od toho jsou tříleté záruky, aby se to nepovedené ukázalo a vyměnilo. Člověče, ale tohle všechno se snad ani nemohlo na jednom autě sejít! Leda, že by jsi s tím autem opravdu hodně brutálně zacházel...to je pak logické, že si řekne o víc servisu. Ono Ti nemůže srazit tvoje dřevěný nohy z pedálů... tak Ti pak holt provětrá peněženku. Já mám na stejném typu vozu 70000km za 3roky, v servisu jsem akorát při ročních prohlídkách a měnil jsem akorát oleje, filtry a svíčky...
Jestli je tady někdo takovej,tak by tyhle bláboly měl okamžitě mazat.To píše o V3sce motor nejede,netáhne má taky 3 kvalty klepe v motoru,spotřeba v hajzlu a musí se stím umět jezdit.Fakt to tu chvílema nechápu se to tu poslední dobou hemží samejma pakama co viděli auto,když o něm vyprávěl kámoš u piva.
Tak ani sa autorovi nečudujem ;) Mal som pár fábiek, známy mali pár fabiek, ako súkromne tak firemné, ale vždy na ne nadávali ako pohania, sú to šroty ;) Ale stretol som sa aj s 2 kusmi (1 služobné, druhé sukromné), ktoré boli super, resp. ešte sú ;) Obe 1.4 V16 ;) tie sú fakt opak a nepoznali servis ;)
Ááá, Jeníček, posera, co stydí za svoji recenzi, na kterou nechce dát odkaz. Tipuji Thalii, Logan nebo Fobii HTP. P.S. Mám alespoň rozvíjet co a nemusím být v neustálém předklonu, jako ty.
Jurgene, Jurgene, ty jsi mi ale filuta, takhle nám tu plenit naše báječné a skvělé autorecenze.cz. jsem rád, že celá tato sabotáž neodradila Radka, aby tu rozvinul své ego, jen tak dále mistře!!
Milý Jurgene, pár doporučení pro Tebe: při řazení je radno sešlápnout spojku (vůz sice zvládne i řazení bez spojky, ale příliš se mu to nelíbí), při jízdě se nedoporučuje soustavně brzdit a přitom se snažit akcelerovat (spoustu lidí ti jistě řeklo jak skvěle předehřáté brzdy brzdí, ale věř, že to mysleli jinak), důvěřuj dopravnímu značení, pokud je někde značka - silnice v havarijním stavu, vyjeté koleje, nebo modrá značka doporučující určitou rychlost, věř, že to není žert dopraváků, vůz zbytečně nepřetáčej, v TV tak sice spousta závodníků jezdí, ale fabie HTP není na tento styl jízdy stavěná a nakonec bych apeloval na přiměřené používání okýnek (není třeba je stahovat kvůli každé kočce, kterou chceš oslnit výkonným sterem). Přeji ti mnoho šťastných km s tvým vozem. Zdraví Honza
Tvé nabídky si vážím, ale musím se přiznat, že pro koupi auta teď není vhodná konstalace. Za prvé k 31.4. končí firma, u které pracuji, takže budu na dlažbě. A práce v našem kraji není. Za druhé za moji C1 v této posrané době nedostanu víc než 140 000 (spíš míň) a do leasingu nejdu. A ani nevím zda by se mi C4 Grand Picasso vešla do garáže :-)) Dále znáš můj názor na ojetiny, pochybuji že by to někdo prodal, kdyby to auto bylo bez problémů a na další investice nebudu mít. Ale každopádně pro zajímavost se ozvat můžeš, abych si udělal obrázek co, jak, za kolik. Díky.
Stando, teď naprosto vážně, příští týden jedu do Německa se mrknout na Toyotu 4Runner a zároveň kouknu se po nějaké Grand Picasso za zajímavé peníze. Kdybych něco sehnal, tak napíši mail, co a jak.
Blbost. Na to je právě ten smart. Ty prostě ignoruješ, že je to vůz se čtyřmi sedadly, pěti dveřmi a pohodlím větším než jiné vozy stejné třídy. Je prostě menší než BMW. Chápu. Diskuzi končím, je o ničem.
Václave, je mi to fakt jedno v čem jezdíš, ale cpát rodinu do C1 není normální. Pro 2 mladý nebo 2 starší, co jezdí sami, super volba, jinak úplně mimo.
Točíme se pořád do kola. Jistě že v kufru. Malý neznamená žádný. Teď je zase otázka, čemu říkáš věci? Vozím tašky, batohy, cestovní kabelu, i kufr byl, ale je nepraktický. Nevozím jízdní kola, čluny, rafty, pytle cementu, cihly, traverzy. Vezl jsem dřevotřískové desky na výrobu nábytku (1,5x 1m)-po složení zadních sedaček, hranoly 2m (bez složení zadních sedaček), a mnoho jiného. Nevozím stany a spacáky, jezdíme do ubytování v privátu s veškerým pohodlím (dovolená), nebo na výlety. Zatím nám stačí a počítám, že než holčičky vyrostou a budou chtít vozit kosmetické kufříky a sedmery šaty na týden ještě nám stačit pár let bude.
Proč kočár? To je snad samosebou, kdo má kočár si C1 nebude kupovat na jeho přepravu (i když střešní box máme taky a ještě jsme ho nepoužili). Ale děti od tří-čtyř let až do puberty tam snad dovolíš vozit? Déle si těžko auto nechám, ale ty plácáš a hledáš důvody jak to prostě nejde. Věř mi, jde to. Ale ne zaujatým. Každý má snad trochu svého rozumu a sám nejlíp posoudí, zda vůz této velikosti ano či ne. Recenze není o tom někomu ho vnutit jako eskymákovi ledničku. Je to o tom předat mu zkušenosti z praxe, poradit, odpovědět.
Václave, tady jde o jinou věc. Kup si třeba Smart, proč ne? Ale je potřeba být realista a nedoporučovat miniauto pro 4 lidi. Ano, do města není problém, ale kamkoli jinam? Těžko. Rodinka i jedním malým dítětem bude řešit problém, kam dát kočár a o tom to je. A na to nemusím auto vlastnit, stačí oči.
A sme doma. O čemže jsou zdejší recenze? O hovnu. Boj s větrnými mlýny - něco napiš a dvacet hovad z tebe udělá vola. Zůstaňte u těch receptů a seznamek.
Ano, cena do 230 000, otypován pro 4 osoby. Opět špatně? Abych nezapoměl, cítím z těch keců, že jsi právě rozhodl, že se tam 4 osoby nevejdou. Tak to máš smůlu. Vejdou. A líp než do fabky. A ta je pětimístná, pokud se nepletu. Ty rodinnej křižníku, aspoň nekecej nesmysly.
Možná jsem primitiv, ale nejsem pitomec, abych lezl na recenze aut, která mě nezajímají a házel tam jen z plezíru špínu. Nota bene na taková, kterými jsem nejezdil a nemám s nimi zkušenosti. Třeba BMW, Mercedes, apod. Ano, přečtu si je, a jdu dál. Zapojovat se do diskuzí o něčem, o čem nemám páru, je blbost. Ale to je právě tvůj případ. Lezeš na recenzi auta, které ti nic neříká, nic o něm nevíš, a začneš tam hnojit. Pokazíš něco, s čím jsem si dal práci. To mi připadá, že v podstatě mnohem větší primitiv jsi ty, protože se tím zjevně ukájíš z pozice majitele silného velkého vozu, který musí všem dokazovat kdo je tady pánem a kdo jediný je chytrý.
Ještě v něčem jsi lhal. Nepsal jsem o čtyřech osobách, ale o rodince s max. 2 dětmi, to je zásadní rozdíl, ale ono se hodí to překroutit, že? A dělat vola z někoho, kdo se tu snaží popravdě přiblížit taky málo známý vůz. Nejsi partner do diskuse, jsi zaujatý a neseriózní. Nejvíc tě sere, že se nějaká miniauta vůbec dělají. Nejlepší by bylo jezdit tanky a obrněnými vozy. A abych nezapomněl, samozřejmě ojetými.
Václave, chápu, že jsi hrdý na své pidi auto, ale prostě z tvého psychologického rozboru, co jsi tu vypodil je patrné, že jsi prostě primitiv, který si zakládá jen na materiálních hodnotách, a pokud někdo naruší tvůj okruh pravdy, propadáš hysterii. To jistě každý vidí. Cituji ze závěru tvé recenze: "Shrnutí: Auto mohu doporučit jednotlivcům, nebo rodině s max. dvěma dětma. Tři a více dětí a pes je problém :-) ". Mimochodem, Mirek mluvil o Mazdě Premacy.
Tááák a jsme u toho! Za prvé, psal jsem město/jízdy po vlasti 60/40procent (takže lžeš), a slovo rodinný (natož křižník) jsem nepoužil vůbec. Opět lžeš. A víš proč? Jsi předem zaujatý, jinak řečeno, jsi přesně ten blbec, kretén a idiot, o kterých se tu píše, že zasírají hnojem slušné recenze. Díky debilům jako jsi ty, tu pak máme recepty na játra, bábovky a seznamku. Jsi normální hňup, který auto C1 nezná, nejel v něm (jak řekl Mirek) a jen zvracíš bludy. A jestli to chceš vědět, dal jsem si při psaní této recenze VELMI záležet na tom, aby byla objektivní, pravdivá, nepoužil jsem ŽÁDNÉ emoce, přehánění a zveličování. Místo vysoká rychlost jesm psal vyšší, apod. Ale bylo to hovno platné, zatočil jsi s mojí recenzí, jako byto byl výplod blázna a mě jsi přesvědčil, že tyto "recenze" slouží jen k seberealizaci úchylů a psychopatů, jejichž ty jsi bezkonkurenčním vůdcem. Toť vše, jsem rád, že ses předvedl. Blbe.
Protože nás to baví ! Nic chytrého se na těchto praštěných recenzích a komentářích stejně nedovíme, málokdo tu píše fakta, spousta autorů recenzí, kteří to myslí vážně a dobře, jsou napadáni a ponižováni idioty, kteří si o sobě myslí že jsou nejchytřejší a nepřijmou jiný názor než svůj, tak se tu aspoň bavíme. A někdy móóóc dobře :-))
mne sa skor nechce verit zeby ten trojvalec vobec urobil 500 000km. Ja mam litrovy 12V trojvalec v Corse, ked som auto kupoval, povedali mi ze rozvody sa menia iba ked su hlucne, ale v serv. knizke je na rozvody 120 000km interval, takze asi tak ako s remenmi. Ci uz je to vymysel , alebo nie, nic nerealne tam nie je napisane. Ale podla vypoctov Italla to bude asi fakt chujovina, lebo kupit si Fabiu a robit s nou denne 500km (ked odratam vikendy) asi nieje najlepsia volba.
Co všichni máte? Já mám HTP a jezdí jako sviňa! Zrychlení jako ferari, maximálka v pho 180, spotřeba průměr 6 litrů. vejde se tam pohodlně 5 lidí, nikdo se nemačká, na semaforech jsem králem, nikdo mi nestačí na rozjezdy, ani motorkáři. Jděte se všichni bodnout, co nadáváte na fabie HTP!!!
za zvíře že ti měnili rozvody každých 120 tis. To se snad takhle často měnilo na škodě 105. Samozřejmě že je tato recenze jeden velký výmysl, protože by tě v servisu musely nakopat někam.
Jó, ty recenze tady jsou poslední dobou fakt super! Ale ony si to zaslouží. Vzhledem k tomu, kolik debilů, kreténů a idiotů sem píše, nemají stejně žádnou váhu. O nějaké serióznosti příspěvků se tu nedá mluvit. Já si kupoval auto vlastním rozumem a zkušenostmi a srdcem, žádné recenze jsem k tomu nepotřeboval. A když jesm (já vůl) napsal poctivou recenzi na mé auto, abych jako někomu pomohl se rozhodnout, okamžitě byla zahnojena takovými pičovinami, a zvratky, že mě dodnes mrzí, že jsem něco psal. A asi nejsem sám. Od té doby sem lezu jen se pobavit blbostí jiných. A je to super!
ale myslím, že o kvalitě a věrohodnosti recenze vypovídá konstatování, že studený motor HTP jede na tři válce. A na kolik by jako měl tento tříválec jet? Fakt jsem se pobavil
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
trocha myšlení před psaním
zdravím. nerad bych vás urazil.. to říkám předem... tenhle motor nesnáším a je to totálně nepovedený tip... jen bych rad poopravil vasi recenzi.... je logické že auto jede i za studena na tri valce kdyz je to trivalec.... mnozstvi vymenenych veci. pokud jste skutecne najezdil skoro pul milionu tak se nedivte... uvedl jste pouze spotřební věci....
31.12.2013 | 06:39:54 | Jan Kouba | 46.135.52.* Reagovat
fábia combi 1,2 HTP 47 kw r.v 2006
Fábiu mám od nova.Zhruba pri 60 000 km výmena cievok,pri 95 000 km výmena brzd,stabilizátorov,silenblokov,olej podľa predpisu.Mám najazdených 101 000 km.Priemerná spotreba 6,4-6,5l.Vôbec nie som brzda na ceste ani pretekár F1.Jazdím 90% medzimesto.
Podľa Vaších príspevkov som zrejme trafil na podarenejší kus.
Ako vec dennej potreby,spotreby to nie je vôbec zlé čo sa týka nákladov na prevádzku.Auto určite nie je stavané na diaľnice čo sa týka spotreby tam sa zbadáte po 50 km.Toť moje skúsenosti
25.07.2013 | 16:15:51 | František | 95.103.60.* Reagovat
Nepovedený kus
Zdar lidi taky mám Fabii htp 1.2 z tohoto roku a taky to není sláva. U auta při 40000 km z ničeho nic poklesl výkon. Zjistili jsme že je podpálený výfukový ventil na jednom z válců. Koupil jsem nový motor a objevila ta samá závada, tak jsem dal hlavu na repas a od té doby je klid. Ale soustavně odcházelo ložisko na pravém předním kole a když už jsme chtěli vyměnit celou těhlici, tak jsme zjistili že to auto je splácaný z dílů juniora..tak jsme to s kamarádem vyměnili a vše v pořádku. Brzdy měněný 2x. Výfuk jednou. Auto má najeto 108548 km a odešli na tom totálně tlumiče a vepředu mi praskly péra. Také odešel větrák v topení, zámek ve dveřích a to je spousta dalších věcí. K autu se chovám normálně žádné závodění chovám se k němu šetrně a ono mě takhle zklamalo. Když jsme to dali na pozáruční reklamaci tak nám řekli že nám to vymění ale že to bude stát hodně peněz! Je to docela nepovedený kus toto auto. Za ty peníze co chtěli.
06.05.2013 | 09:44:11 | Jenda | 94.127.128.* Reagovat
Větší kraviny není vidu...
Tak ten, kdo tuhle recenzi psal, je totální vůl postižený kreténismem. Já znám spousty HTP u známých a taxikářů, které mají běžně najeto přes 700 000 km a nebylo na nich nic měněno. Já mám HTP 47kW, najeto 93 000 km. Měnil jsem jen destičky, kotouče, výfuk jeden silenblok a chystám se na teploměr vody - blbne mi ukazatel :) Jezdím do práce 4 km tam a 4 km zpátky, motor se ani nezahřeje, spotřeba ? 6,6 litrů dlouhodobá. Při jízdě nad 8 km v pohodě pod 6 litrů, a to nejsem brzda provozu, ale vášnivý závodník.
13.04.2013 | 08:13:07 | Danny97 | 89.24.229.* Reagovat
RE: Větší kraviny není vidu...
V 93 000km jsi toho měnil celkem dost,žádná sláva.
13.04.2013 | 19:46:59 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Větší kraviny není vidu...
No, ja sice vela taxikarov nepoznam..., ale zebynejako extra jazdili vo Fabiach....tu som v taxi uz dlho nevidel.
Takze tie kvanta Fabii so 700.000 km:):) v taxiku, kde uz 2 zatazia auto tak, ze prakticky nejde..., trochu hlupost, nie?:)
13.04.2013 | 19:56:15 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Větší kraviny není vidu...
Na to že jezdím tak 3x do měsíce taxíkem jsem ještě nikdy ve Fábii nejel. A mám dojem že Fabku jako taxi jsem snad ani v životě neviděl. Jinak s tím že na nich po 700 tisících nebylo nic měněno je trochu blbost ne? To máš tedy potom asi pěkný krám když po 93 tisících jsi měnil už tolik věcí ani oni po sedmi stech nic! A to je poprvé co slyším že vášnivý závodník jezdí vášnivě se HTP 47KW.
06.05.2013 | 14:36:50 | | 78.45.38.* Reagovat
vták
Videl si niekedy Fábiu 1,2? Keď ma teplý motér motor ide podľa teba na 6 valcov?
30.08.2010 | 18:26:30 | Jano Reagovat
Lidi nebuďte debilové!!
Tahle recenze je jeden velký výmysl blba,kterej jí sem napsal jenom proto,aby se lidi začali dohadovat,atd!!
Už jenom ta NEUVĚŘITELNÁ kravina na začátku -4X MĚNĚNÝ ROZVOĎÁK...-větší blbost sem snad neslyšel.Fábky 1,2 12V nijak zvlášť nemusim,ale co vim na 100 pro,tak díky tomu,že tyhle motory nemaj řemen,ale ŘETĚZ,tak rozvoďáky u tohohle motoru vydrží pomalu celou životnost auta.Takže "4x měněnej rozvoďák" -jenom ten začátek je nej kravina -o zbytku ani nemluvim.
Proto se divim,že vy všichni "ODBORNÍCI" vůbec na takovouhle na hlavu postavenou recenzi reagujete...!
Ale tady je to samej inteligent,tak se vlastně neni čemu divit... !!
27.04.2010 | 19:41:54 | Reagovat
Sem tak přemejšlel,že si taky vymyslím nějakou recenzi a pak se budu kochat jak se kdo nachytá.
27.04.2010 | 19:32:17 | Jirka Reagovat
Zajímavé, jak se tu níže Václav v diskusi (pokud se tak dají nazvat jeho hysterické výboje) s Radkem najednou přeměnil na Standu! No jo Stando, schizofrenie je sviňa, co?
27.04.2010 | 19:24:35 | Reagovat
Já si osobně myslím že recenze bude pravdivá, pan Jurgen narazil zřejmě na problematický kus. V každém případě bych doporučil i pozáruční reklamaci, není možné aby výrobce takové poruchy přešel bez povšimnutí. Já jsem u tři roky staré Fábie měl netěsnící simering a značkový servis uznal technologickou nekázeň a nerozebíratelný motor HTP vyměnil pozáručně zdarma. Píšete, že výfuk Vám odešel každý půlrok. Já mám u fabie již čtvrtý rok ten samý a je jak nový. Doporučuji, aby jste výfuky reklamoval ještě v záruce, máte na to určitě nárok. Jinak Fabie HTP má tři válce ( tuto informaci Vám potvrdí i značkový servis), proto nemusíte mít obavy z běhu jen tří válců. Ale zároveň Vás musím pochválit že měníte olej pořád, a překvapil jste mne že katalyzátor vydrží půl milionu, je vidět že jsem koupil dobře a HTP jsou fortelná auta. Jste zžejmě nesmělý uživatel a proto Vám doporučuji, aby jste tyto vady důrazně reklamoval a pokud to nepomůže, aby jste se obrátil i na Černé ovce.
27.04.2010 | 18:52:56 | Jan Novotný Reagovat
RE: katalyzátor
Dobrý den, mám fabia combi rv. 2004, 1,2 12V 3 válec,závady byly:vadná zapalovací cívka - jelo na 2 válce, prasklá pojistka v motoru na ABS - to odhalil až servis Škoda,a po 184000km mám vysypaný katalyzátor - nechám vyměnit. Jinak zatím žádné opravy.Auto mám ojeté z Auto Jarov, najeto při koupi 158793km, zatím spokojenost,není to samozřejmě žádný rychlík,ale nestěžuji si.Spotřeba kombinovaná 6 - 7 litrů.Přes zimu spíše těch 7 litrů.
15.02.2013 | 21:42:41 | Ladislav Kořán | 77.78.117.* Reagovat
Ty si robiš srandu
Nezabudol si pripisat že si mal totalku a opravoval si si to doma na kolene. My mame ten isty rocnik a najazdene 120000 km a nic sa tomu nestalo.Žiadna porucha.
27.04.2010 | 17:48:51 | caky Reagovat
Já si osobně myslím že recenze bude pravdivá,
pan Jurgen narazil zřejmě na problematický kus.
V každém případě bych doporučil i pozáruční reklamaci,
není možné aby výrobce takové poruchy přešel bez povšimnutí.
Já jsem u tři roky staré Fábie měl netěsnící simering a značkový servis
uznal technologickou nekázeň a nerozebíratelný motor HTP vyměnil pozáručně zdarma.
Píšete, že výfuk Vám odešel každý půlrok. Já mám u fabie již čtvrtý rok
ten samý a je jak nový. Doporučuji, aby jste výfuky reklamoval ještě v záruce,
máte na to určitě nárok. Jinak Fabie HTP má tři válce ( tuto informaci Vám potvrdí i značkový servis),
proto nemusíte mít obavy z běhu jen tří válců. Ale zároveň Vás musím pochválit že měníte olej pořád,
a překvapil jste mne že katalyzátor vydrží půl milionu, je vidět že jsem koupil dobře a HTP jsou fortelná auta.
Jste zžejmě nesmělý uživatel a proto Vám doporučuji, aby jste tyto vady důrazně reklamoval
a pokud to nepomůže, aby jste se obrátil i na Černé ovce.
13.02.2010 | 21:02:24 | Jan Novotný Reagovat
blbost
kdyby na tom byla trocha pravdy tak jedině pěknej vul by vybral takovou motorizaci při takovém nájezdu km.
13.02.2010 | 19:38:05 | samurai Reagovat
Ne jen při studeném motoru,ale i při zahřátém to jede na 3 válce a to je největší průser těchto aut !
13.02.2010 | 17:58:14 | Reagovat
kretén
ty ses neuveritelnej kretén jo jasne nikdo ti na to neskočí.Si vymejsli jak svin jo fabia 1.2 má jenom 3válce a ne 4 a takovejch voprav jj určitě většího kreténa neni!!!
13.02.2010 | 17:16:29 | hull Reagovat
V modelové řadě škodovek se naopak najde i pár povedených kusů :-)) Ale jak je mezi těmi ostatními najít?
11.09.2009 | 13:06:14 | Reagovat
Škoda Fabia 1,2 12V
Je pravda, že v modelové řadě každého auta se najde pár nepovedených kusů... od toho jsou tříleté záruky, aby se to nepovedené ukázalo a vyměnilo.
Člověče, ale tohle všechno se snad ani nemohlo na jednom autě sejít!
Leda, že by jsi s tím autem opravdu hodně brutálně zacházel...to je pak logické, že si řekne o víc servisu.
Ono Ti nemůže srazit tvoje dřevěný nohy z pedálů... tak Ti pak holt provětrá peněženku.
Já mám na stejném typu vozu 70000km za 3roky, v servisu jsem akorát při ročních prohlídkách a měnil jsem akorát oleje, filtry a svíčky...
11.09.2009 | 12:57:46 | Pavel Reagovat
administrátor
Jestli je tady někdo takovej,tak by tyhle bláboly měl okamžitě mazat.To píše o V3sce motor nejede,netáhne má taky 3 kvalty
klepe v motoru,spotřeba v hajzlu a musí se stím umět jezdit.Fakt to tu chvílema nechápu se to tu poslední dobou hemží samejma pakama co viděli auto,když o něm vyprávěl kámoš u piva.
25.04.2009 | 21:16:02 | Pepa Reagovat
sila ;)
Tak ani sa autorovi nečudujem ;)
Mal som pár fábiek, známy mali pár fabiek, ako súkromne tak firemné, ale vždy na ne nadávali ako pohania, sú to šroty ;)
Ale stretol som sa aj s 2 kusmi (1 služobné, druhé sukromné), ktoré boli super, resp. ešte sú ;)
Obe 1.4 V16 ;) tie sú fakt opak a nepoznali servis ;)
15.03.2009 | 16:00:32 | OVCA Reagovat
Pro Radka
Víš co mi na tobě líbí: nezklameš. Arogán, ráno, večer i v poledne. Každému co jeho jest, že mistře?
13.03.2009 | 17:41:58 | Honza Reagovat
Ááá, Jeníček, posera, co stydí za svoji recenzi, na kterou nechce dát odkaz. Tipuji Thalii, Logan nebo Fobii HTP. P.S. Mám alespoň rozvíjet co a nemusím být v neustálém předklonu, jako ty.
13.03.2009 | 15:50:18 | Radek Reagovat
HTP - Hybí ti píst hahahahahahaah
13.03.2009 | 14:29:05 | Reagovat
Jurgene, Jurgene, ty jsi mi ale filuta, takhle nám tu plenit naše báječné a skvělé autorecenze.cz. jsem rád, že celá tato sabotáž neodradila Radka, aby tu rozvinul své ego, jen tak dále mistře!!
10.03.2009 | 13:25:52 | Honza Reagovat
Milý Jurgene, pár doporučení pro Tebe: při řazení je radno sešlápnout spojku (vůz sice zvládne i řazení bez spojky, ale příliš se mu to nelíbí), při jízdě se nedoporučuje soustavně brzdit a přitom se snažit akcelerovat (spoustu lidí ti jistě řeklo jak skvěle předehřáté brzdy brzdí, ale věř, že to mysleli jinak), důvěřuj dopravnímu značení, pokud je někde značka - silnice v havarijním stavu, vyjeté koleje, nebo modrá značka doporučující určitou rychlost, věř, že to není žert dopraváků, vůz zbytečně nepřetáčej, v TV tak sice spousta závodníků jezdí, ale fabie HTP není na tento styl jízdy stavěná a nakonec bych apeloval na přiměřené používání okýnek (není třeba je stahovat kvůli každé kočce, kterou chceš oslnit výkonným sterem). Přeji ti mnoho šťastných km s tvým vozem. Zdraví Honza
10.03.2009 | 13:13:04 | Honza Reagovat
Radek
Tvé nabídky si vážím, ale musím se přiznat, že pro koupi auta teď není vhodná konstalace. Za prvé k 31.4. končí firma, u které pracuji, takže budu na dlažbě. A práce v našem kraji není. Za druhé za moji C1 v této posrané době nedostanu víc než 140 000 (spíš míň) a do leasingu nejdu. A ani nevím zda by se mi C4 Grand Picasso vešla do garáže :-)) Dále znáš můj názor na ojetiny, pochybuji že by to někdo prodal, kdyby to auto bylo bez problémů a na další investice nebudu mít. Ale každopádně pro zajímavost se ozvat můžeš, abych si udělal obrázek co, jak, za kolik. Díky.
10.03.2009 | 00:20:20 | Standa Reagovat
Stando, teď naprosto vážně, příští týden jedu do Německa se mrknout na Toyotu 4Runner a zároveň kouknu se po nějaké Grand Picasso za zajímavé peníze. Kdybych něco sehnal, tak napíši mail, co a jak.
09.03.2009 | 22:46:01 | Radek Reagovat
Blbost. Na to je právě ten smart. Ty prostě ignoruješ, že je to vůz se čtyřmi sedadly, pěti dveřmi a pohodlím větším než jiné vozy stejné třídy. Je prostě menší než BMW. Chápu. Diskuzi končím, je o ničem.
09.03.2009 | 22:42:46 | Standa Reagovat
Václave, je mi to fakt jedno v čem jezdíš, ale cpát rodinu do C1 není normální. Pro 2 mladý nebo 2 starší, co jezdí sami, super volba, jinak úplně mimo.
09.03.2009 | 22:33:41 | Radek Reagovat
Radek
Točíme se pořád do kola. Jistě že v kufru. Malý neznamená žádný. Teď je zase otázka, čemu říkáš věci? Vozím tašky, batohy, cestovní kabelu, i kufr byl, ale je nepraktický. Nevozím jízdní kola, čluny, rafty, pytle cementu, cihly, traverzy. Vezl jsem dřevotřískové desky na výrobu nábytku (1,5x 1m)-po složení zadních sedaček, hranoly 2m (bez složení zadních sedaček), a mnoho jiného. Nevozím stany a spacáky, jezdíme do ubytování v privátu s veškerým pohodlím (dovolená), nebo na výlety. Zatím nám stačí a počítám, že než holčičky vyrostou a budou chtít vozit kosmetické kufříky a sedmery šaty na týden ještě nám stačit pár let bude.
09.03.2009 | 22:33:09 | Václav Reagovat
Radek
Proč kočár? To je snad samosebou, kdo má kočár si C1 nebude kupovat na jeho přepravu (i když střešní box máme taky a ještě jsme ho nepoužili). Ale děti od tří-čtyř let až do puberty tam snad dovolíš vozit? Déle si těžko auto nechám, ale ty plácáš a hledáš důvody jak to prostě nejde. Věř mi, jde to. Ale ne zaujatým. Každý má snad trochu svého rozumu a sám nejlíp posoudí, zda vůz této velikosti ano či ne. Recenze není o tom někomu ho vnutit jako eskymákovi ledničku. Je to o tom předat mu zkušenosti z praxe, poradit, odpovědět.
09.03.2009 | 22:27:34 | Václav Reagovat
Ano, vejdou, ale věci vozíš kde, na klíně? Fábka je na nic - měl jsem funglovku 1.4 16v, ale kufr měla (kombi).
09.03.2009 | 22:25:03 | Radek Reagovat
Václave, tady jde o jinou věc. Kup si třeba Smart, proč ne? Ale je potřeba být realista a nedoporučovat miniauto pro 4 lidi. Ano, do města není problém, ale kamkoli jinam? Těžko. Rodinka i jedním malým dítětem bude řešit problém, kam dát kočár a o tom to je. A na to nemusím auto vlastnit, stačí oči.
09.03.2009 | 22:22:47 | Radek Reagovat
A sme doma. O čemže jsou zdejší recenze? O hovnu. Boj s větrnými mlýny - něco napiš a dvacet hovad z tebe udělá vola. Zůstaňte u těch receptů a seznamek.
09.03.2009 | 22:22:42 | Reagovat
Radek
Ano, cena do 230 000, otypován pro 4 osoby. Opět špatně? Abych nezapoměl, cítím z těch keců, že jsi právě rozhodl, že se tam 4 osoby nevejdou. Tak to máš smůlu. Vejdou. A líp než do fabky. A ta je pětimístná, pokud se nepletu. Ty rodinnej křižníku, aspoň nekecej nesmysly.
09.03.2009 | 22:20:18 | Václav Reagovat
Radek
Možná jsem primitiv, ale nejsem pitomec, abych lezl na recenze aut, která mě nezajímají a házel tam jen z plezíru špínu. Nota bene na taková, kterými jsem nejezdil a nemám s nimi zkušenosti. Třeba BMW, Mercedes, apod. Ano, přečtu si je, a jdu dál. Zapojovat se do diskuzí o něčem, o čem nemám páru, je blbost. Ale to je právě tvůj případ. Lezeš na recenzi auta, které ti nic neříká, nic o něm nevíš, a začneš tam hnojit. Pokazíš něco, s čím jsem si dal práci. To mi připadá, že v podstatě mnohem větší primitiv jsi ty, protože se tím zjevně ukájíš z pozice majitele silného velkého vozu, který musí všem dokazovat kdo je tady pánem a kdo jediný je chytrý.
09.03.2009 | 22:16:23 | Václav Reagovat
Asi ani nevíš, co jsi napsal, raději si ještě jednou přečti: "Cena do 230 000, prostor pro 4 osoby,....".
09.03.2009 | 22:12:21 | Radek Reagovat
Rozdíl mezi slovem "rodinný" nebo "rodinka s max. 2 dětmi" je opravdu zásadní.:-))
09.03.2009 | 22:09:57 | Radek Reagovat
Radek
Bláblá blá to přejdu, to je u tebe normální, ale prosím vysvětlit co je špatného PRÁVĚ na mém závěru recenze??? Nechápu.
09.03.2009 | 22:09:56 | Václav Reagovat
Radek
Ještě v něčem jsi lhal. Nepsal jsem o čtyřech osobách, ale o rodince s max. 2 dětmi, to je zásadní rozdíl, ale ono se hodí to překroutit, že? A dělat vola z někoho, kdo se tu snaží popravdě přiblížit taky málo známý vůz. Nejsi partner do diskuse, jsi zaujatý a neseriózní. Nejvíc tě sere, že se nějaká miniauta vůbec dělají. Nejlepší by bylo jezdit tanky a obrněnými vozy. A abych nezapomněl, samozřejmě ojetými.
09.03.2009 | 22:07:59 | Václav Reagovat
Václav
Václave, chápu, že jsi hrdý na své pidi auto, ale prostě z tvého psychologického rozboru, co jsi tu vypodil je patrné, že jsi prostě primitiv, který si zakládá jen na materiálních hodnotách, a pokud někdo naruší tvůj okruh pravdy, propadáš hysterii. To jistě každý vidí. Cituji ze závěru tvé recenze: "Shrnutí: Auto mohu doporučit jednotlivcům, nebo rodině s max. dvěma dětma. Tři a více dětí a pes je problém :-) ". Mimochodem, Mirek mluvil o Mazdě Premacy.
09.03.2009 | 22:07:48 | Radek Reagovat
A jejda...
09.03.2009 | 22:04:56 | MIREK Reagovat
Radek
Tááák a jsme u toho! Za prvé, psal jsem město/jízdy po vlasti 60/40procent (takže lžeš), a slovo rodinný (natož křižník) jsem nepoužil vůbec. Opět lžeš. A víš proč? Jsi předem zaujatý, jinak řečeno, jsi přesně ten blbec, kretén a idiot, o kterých se tu píše, že zasírají hnojem slušné recenze. Díky debilům jako jsi ty, tu pak máme recepty na játra, bábovky a seznamku. Jsi normální hňup, který auto C1 nezná, nejel v něm (jak řekl Mirek) a jen zvracíš bludy. A jestli to chceš vědět, dal jsem si při psaní této recenze VELMI záležet na tom, aby byla objektivní, pravdivá, nepoužil jsem ŽÁDNÉ emoce, přehánění a zveličování. Místo vysoká rychlost jesm psal vyšší, apod. Ale bylo to hovno platné, zatočil jsi s mojí recenzí, jako byto byl výplod blázna a mě jsi přesvědčil, že tyto "recenze" slouží jen k seberealizaci úchylů a psychopatů, jejichž ty jsi bezkonkurenčním vůdcem. Toť vše, jsem rád, že ses předvedl. Blbe.
09.03.2009 | 21:53:33 | Václav Reagovat
Není to žádný speciál,je to normální auto,jen u nás se jich moc neprodalo.Mazda Premacy.
09.03.2009 | 21:31:24 | MIREK Reagovat
Copak to je za speciál?:-)
09.03.2009 | 21:21:03 | Radek Reagovat
Radek
Spíš to bude tím že to auto málo lidí zná a ještě míň lidí v něm jelo ,tak jsou radši zticha.
09.03.2009 | 21:19:06 | MIREK Reagovat
To MIREK
Asi bude objektivní.:-)
09.03.2009 | 21:15:32 | Radek Reagovat
Václave, máš na mysli tu recenzi, kde je C1 rodinný křižník, kde se v putuje po městě a jezdí na výlety ve 4 lidech v poměru 50/50? Nevtipkuj.
09.03.2009 | 21:12:07 | Radek Reagovat
A já mám recenzi, úplně normální, a těch keců jak hnoje!
09.03.2009 | 20:26:01 | Václav Reagovat
Radku
Já tu mám recenzi a nic,žádný ohlas,nikdo žádné keci.
09.03.2009 | 20:08:05 | MIREK Reagovat
HTP
Kolega má tuto Fabku a stále tvrdí, že jezdí za 4l - což tomu nevěřím, hlavně jeho noze na spojce a druhá na podlaze.
A dnes jsem se dozvěděl, že HTP = ho*no to pojede :D
09.03.2009 | 19:58:32 | Zbynda Reagovat
Radek
Protože nás to baví ! Nic chytrého se na těchto praštěných recenzích a komentářích stejně nedovíme, málokdo tu píše fakta, spousta autorů recenzí, kteří to myslí vážně a dobře, jsou napadáni a ponižováni idioty, kteří si o sobě myslí že jsou nejchytřejší a nepřijmou jiný názor než svůj, tak se tu aspoň bavíme. A někdy móóóc dobře :-))
09.03.2009 | 19:49:38 | Jasoň Reagovat
Čtěte !!!!!
Cituji o pár řádků níže:
9. března 2009 | 12:24 | Jurgen
Kvalita recenzí
No koukám, že to opravdu otiskly :-), příště zkusím recept na bábovku.
Čili si ji vymyslel, tak co tu řešíte??
09.03.2009 | 19:31:05 | Radek Reagovat
Že Vás baví to komentovať
takú sprostosť. Veď sú títo blbci ľahko rozpoznateľný podľa nezmyslov uvedených v recenzii.
09.03.2009 | 19:16:02 | Dušan Mihálik Reagovat
hmmm 11 litrov spotreba
Ty máš asi Lamborghini a nie Fabiu 1.2
09.03.2009 | 19:00:05 | Angel_M Reagovat
no neviem,
mne sa skor nechce verit zeby ten trojvalec vobec urobil 500 000km. Ja mam litrovy 12V trojvalec v Corse, ked som auto kupoval, povedali mi ze rozvody sa menia iba ked su hlucne, ale v serv. knizke je na rozvody 120 000km interval, takze asi tak ako s remenmi. Ci uz je to vymysel , alebo nie, nic nerealne tam nie je napisane. Ale podla vypoctov Italla to bude asi fakt chujovina, lebo kupit si Fabiu a robit s nou denne 500km (ked odratam vikendy) asi nieje najlepsia volba.
09.03.2009 | 12:35:10 | pepa Reagovat
Jsou dvě krávy na pastvě a jedna omylem nažvejkne granát. Vybouchne jí v hubě a ta druhá povídá: Ty krávo, ty se směješ, ale víš jak jsem se lekla?
09.03.2009 | 12:29:58 | Jasoň Reagovat
HTP je nejlepší motor
Co všichni máte? Já mám HTP a jezdí jako sviňa! Zrychlení jako ferari, maximálka v pho 180, spotřeba průměr 6 litrů. vejde se tam pohodlně 5 lidí, nikdo se nemačká, na semaforech jsem králem, nikdo mi nestačí na rozjezdy, ani motorkáři. Jděte se všichni bodnout, co nadáváte na fabie HTP!!!
09.03.2009 | 12:26:20 | Reagovat
Kvalita recenzí
No koukám, že to opravdu otiskly :-), příště zkusím recept na bábovku.
09.03.2009 | 12:24:52 | Jurgen Reagovat
co to seš
za zvíře že ti měnili rozvody každých 120 tis. To se snad takhle často měnilo na škodě 105. Samozřejmě že je tato recenze jeden velký výmysl, protože by tě v servisu musely nakopat někam.
09.03.2009 | 11:49:17 | Reagovat
A odpovím si sám: Jak - nejezdíte?! Jak - nejezdíte?! Jak - nejezdíte?!
09.03.2009 | 11:32:09 | Itall Reagovat
Hm, to je 335 km den co den včetně víkendů a svátků. Co děláte, když nejezdíte ?
09.03.2009 | 11:28:40 | Itall Reagovat
Jó, ty recenze tady jsou poslední dobou fakt super! Ale ony si to zaslouží. Vzhledem k tomu, kolik debilů, kreténů a idiotů sem píše, nemají stejně žádnou váhu. O nějaké serióznosti příspěvků se tu nedá mluvit. Já si kupoval auto vlastním rozumem a zkušenostmi a srdcem, žádné recenze jsem k tomu nepotřeboval. A když jesm (já vůl) napsal poctivou recenzi na mé auto, abych jako někomu pomohl se rozhodnout, okamžitě byla zahnojena takovými pičovinami, a zvratky, že mě dodnes mrzí, že jsem něco psal. A asi nejsem sám. Od té doby sem lezu jen se pobavit blbostí jiných. A je to super!
09.03.2009 | 10:32:55 | Reagovat
No nevím
ale myslím, že o kvalitě a věrohodnosti recenze vypovídá konstatování, že studený motor HTP jede na tři válce. A na kolik by jako měl tento tříválec jet? Fakt jsem se pobavil
09.03.2009 | 09:25:38 | Drs Reagovat