Rok výroby:2000Typ motoru:1.4 8V 50kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:21 642 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:9. 2. 2007
21460km vadné čidlo teploty, co posílá údaje řídící jednotce, podávalo kolísavé údaje. Vyměněno, snad v pohodě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
První majitel byl děda, který auto používal do listopadu roku 2006. V té době mělo najeto cca 19500 km. Jezdil stylem max. 3000ot/řadit vyšší stupeň, skoro nebrzdil, udržoval rychlost kolem 2200ot/min, takže auto bylo línějšího charakteru.
Jinak s autem jsem spokojený, dobré jízdní vlastnosti, spotřeba jakš takš ujde, bytelné auto. Dobře sedí v zatáčkách (kola 14", pneu 185/60), skvělé přesné řazení. Autem byl děda dvakrát nebo třikrát na slovensku a žádná porucha při této dlouhé jízdě. Jinak co se týče motoru, neškodil by nějaký koník navíc.
Typický neduh fábii je u benzínových osmiventilů klepání motoru na neutrál, občasné zavrnění, ale není to nic tragického.
A nepříjemná je někdy prodleva v plynu, pokud jedete třeba padesát na trojku, máte cca 2700ot/min a rychle zdupnete plyn, uslyšíte ránu, jak plyn narazí o podlahu a až asi po půl vteřině vůz zareaguje.
To je také typický neduh prvních fábek, tzv. E-gas, odstraní jej přehrání SW nebo Chiptuning.
Tohle auto v tomto případě by zasloužilo.Co se týče spolehlivosti maximálně 5 bodů.To vypadá že co 1000Km.To nějaká závada..A koupit po 3 měsících s takovou zkušeností bych.Tohle rozhodně nenazval spolehlivým autem.Spíše naopak..co bude dál nikdo neví.Ale momentálně k datu recenze se to jeví jako ne zrovna moc povedený kus. Jízdní vlastnosti a komfort bych u tohoto auta hodnotil tak šestkou a pětkou. A s tím Chiptuningem apod.No myslím že na tohle auto s tímto výkonem je naprosto zbytečné. Raději když už Fabii kup 2.0 85Kw.Nebo RS...pokud chceš jezdit trochu svižnější auto.Ale co se týče hodnocení tak chápu.Pokud to porovnáváš s Favoritem...
Za 300 000 je na trhu dost ojetin znacky Audi,Subaru a pod.Proc kupovat novy vuz?U aut malokdy plati ze cim novejsi tim lepsi.Ja byt na tvem miste tak si radeji prejdem ponuky z bazaru.Cus.
3/2007 zaznamenán únik chladící kapaliny, prý čidlo, kohoutek pod nárazníkem utěsněn a zalepen, bez problému. Kontrolka bliká, vyměněná nádobka, nicméně úbytek chladící kapaliny neustále nevyřešen.
9/2007 servis po 30ti km, olej, brzdová kapalina, seřízení tlumičů apod. Servis upozorněn na úbytek kapaliny a signalizace problémů s kapalinou. Znovu vyměnili nádobku, ale budiž.
10/2007 občasná jízda, nesledování stavu motoru, čidlo bliká ... chladící kapalina uniká více než dříve, po 3 týdnech neustálého pípání 3/4 nádobky prázdných, po otevření výka oleje bylo olepené bílým sekretem. Informace o případné nutnosti výměny těsnění pod hlavou mi po 29 000 km nepřišla adekvátní
Jen mezi námi - já mám jednu z prvních Fábií HTP 47kW, najeto 672 000 km !!! (Jezdím opravdu dlouhé trasy každý den), r.v. 2003, spotřeba se při mém stylu (3000 - 6200 ot./min.) pohybuje okolo 6,8 - 7,2 litrů/100km.. Za tu dobu byly měněny jednou tlumiče, destičky, kotouče, silenblok 3x, čidlo chladící kapaliny a 2x výfuk. Na motor jsem prakticky vůbec nešáhl (jednou kvůli klepavému zvuku vycházejícího z AirBoxu), vozí mě velice spolehlivě - já nemám co dodat. Věřím, že to udělá "jeden mega" :)
hodnotím, jak mě auto přijde. každá recenze je prostě subjektivní. doteď jsem měl favorita a věčně něco pos*ané, takže to vidím dobře. Snad bude sloužit. A jinak fabii hodnotit s bmw, audi, subaru ... až udělá audi auto za 300000,- nové, tak pak můžeme posuzovat. To samé subaru :D
Já si to snad někam uložím,protože už mě to nebaví psát.Spolehlivost by měla být tak 5,jízdní vlastnosti 7,komfort v autě,který je tvrdý a středovej panel mlátí a tlačí do holeně tak4-5,provozní náklady tak 7 a náhradní díly tak 7,konkurence dávno ceny dotáhla.Spíš Shade konkurenci,pardon. Jinak nevím,jak hodnotit jízdní vlastnosti aut typu BMW,AUDI,Porshe,Subaru Impreza.To samý komfort.Co by musel mít Citroen C5,C6,M-B řady E,S? A tak je to s provozními náklady.Hyundai,KIA,Dacia. Příště s rozumem,ne po první přesednutí ze 120ky
Na dědu nic nesváděj,je to prostě fóbie líná lemra a těch závad tam vidím taky nějak moc,no známému řekli při opravě (u služební) - no co chcete pane,je to Fabie.....značkový servis škoda.............
No neviem či by som auto kde nastávajú poruchy takmer každých tisíc km, nazýval spoľahlivým, najmä ak má takto málo najazdené. Na Felde s 200 000km na tachometry som nemal toľko závad.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Tohle auto v tomto případě by zasloužilo.Co se týče spolehlivosti maximálně 5 bodů.To vypadá že co 1000Km.To nějaká závada..A koupit po 3 měsících s takovou zkušeností bych.Tohle rozhodně nenazval spolehlivým autem.Spíše naopak..co bude dál nikdo neví.Ale momentálně k datu recenze se to jeví jako ne zrovna moc povedený kus.
Jízdní vlastnosti a komfort bych u tohoto auta hodnotil tak šestkou a pětkou.
A s tím Chiptuningem apod.No myslím že na tohle auto s tímto výkonem je naprosto zbytečné.
Raději když už Fabii kup 2.0 85Kw.Nebo RS...pokud chceš jezdit trochu svižnější auto.Ale co se týče hodnocení tak chápu.Pokud to porovnáváš s Favoritem...
11.04.2012 | 19:02:24 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
to autor
Za 300 000 je na trhu dost ojetin znacky Audi,Subaru a pod.Proc kupovat novy vuz?U aut malokdy plati ze cim novejsi tim lepsi.Ja byt na tvem miste tak si radeji prejdem ponuky z bazaru.Cus.
14.03.2009 | 15:10:44 | jamieson Reagovat
Dodatek k poruchovosti
3/2007 zaznamenán únik chladící kapaliny, prý čidlo, kohoutek pod nárazníkem utěsněn a zalepen, bez problému.
Kontrolka bliká, vyměněná nádobka, nicméně úbytek chladící kapaliny neustále nevyřešen.
9/2007 servis po 30ti km, olej, brzdová kapalina, seřízení tlumičů apod. Servis upozorněn na úbytek kapaliny a signalizace problémů s kapalinou. Znovu vyměnili nádobku, ale budiž.
10/2007 občasná jízda, nesledování stavu motoru, čidlo bliká ... chladící kapalina uniká více než dříve, po 3 týdnech neustálého pípání 3/4 nádobky prázdných, po otevření výka oleje bylo olepené bílým sekretem. Informace o případné nutnosti výměny těsnění pod hlavou mi po 29 000 km nepřišla adekvátní
04.11.2007 | 15:07:01 | pmultimix Reagovat
RE: Dodatek k poruchovosti
Jen mezi námi - já mám jednu z prvních Fábií HTP 47kW, najeto 672 000 km !!! (Jezdím opravdu dlouhé trasy každý den), r.v. 2003, spotřeba se při mém stylu (3000 - 6200 ot./min.) pohybuje okolo 6,8 - 7,2 litrů/100km.. Za tu dobu byly měněny jednou tlumiče, destičky, kotouče, silenblok 3x, čidlo chladící kapaliny a 2x výfuk. Na motor jsem prakticky vůbec nešáhl (jednou kvůli klepavému zvuku vycházejícího z AirBoxu), vozí mě velice spolehlivě - já nemám co dodat. Věřím, že to udělá "jeden mega" :)
16.02.2013 | 20:25:50 | Danny97 | 89.24.229.* Reagovat
RE: Dodatek k poruchovosti
Tak to by sa uz oplatilo zavolat, ci napisat do motocasopisov, aj Skoda by Ti prispela...., ako reklama je to super
Az sa nemylim, ked najazdis 1 mil.km s autom, mozes dostat nove zadarmo, ci za uuuplne symbolicku cenu
Automobilka si ho zvykne dat do muzea,al.ako reklamny artefakt.
/nieco podobne som mal dohodnute s PSA, ale najazdit s jednym autom uz 500.000 km, je strasna fuska.
Kvoli nude:):).
Patrilo by sa hodit foto z auta, je to super vykon.
17.02.2013 | 19:50:35 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
no jo
hodnotím, jak mě auto přijde. každá recenze je prostě subjektivní. doteď jsem měl favorita a věčně něco pos*ané, takže to vidím dobře. Snad bude sloužit. A jinak fabii hodnotit s bmw, audi, subaru ... až udělá audi auto za 300000,- nové, tak pak můžeme posuzovat. To samé subaru :D
14.02.2007 | 22:32:49 | pmultimix Reagovat
hodnoceni
Jojo valdaufe, ja uz jsem hodnoceni vypustil...tady jsou lidi schopni dat 10/10 i zigulovi....takze me uz neprekvapuje nic....
11.02.2007 | 17:18:51 | diego Reagovat
Hodnocení
Já si to snad někam uložím,protože už mě to nebaví psát.Spolehlivost by měla být tak 5,jízdní vlastnosti 7,komfort v autě,který je tvrdý a středovej panel mlátí a tlačí do holeně tak4-5,provozní náklady tak 7 a náhradní díly tak 7,konkurence dávno ceny dotáhla.Spíš Shade konkurenci,pardon.
Jinak nevím,jak hodnotit jízdní vlastnosti aut typu BMW,AUDI,Porshe,Subaru Impreza.To samý komfort.Co by musel mít Citroen C5,C6,M-B řady E,S?
A tak je to s provozními náklady.Hyundai,KIA,Dacia.
Příště s rozumem,ne po první přesednutí ze 120ky
11.02.2007 | 13:50:20 | Valdauf Reagovat
no no
Na dědu nic nesváděj,je to prostě fóbie líná lemra a těch závad tam vidím taky nějak moc,no známému řekli při opravě (u služební) - no co chcete pane,je to Fabie.....značkový servis škoda.............
10.02.2007 | 17:46:42 | zima24 Reagovat
No neviem či by som auto kde nastávajú poruchy takmer každých tisíc km, nazýval spoľahlivým, najmä ak má takto málo najazdené. Na Felde s 200 000km na tachometry som nemal toľko závad.
09.02.2007 | 21:32:35 | neb Reagovat