Rok výroby:2002Typ motoru:1,4 50KWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:45 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8,3lpg l/100 kmVloženo:30. 5. 2009
Asi po 40tis.kilometroch tesnenie pod hlavou. Takže nasledovalo výbrus hlavy a výmena tesnenia...cca5000sk.praskajúce halogénove ziarovky H7,kolísavý chod motora 1,4mpi na volnobeh.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto zakúpené nové. Strieborna farba, výbava clasic, ciže žiadna. 1x airbag, servo, po doplatení aj central a reproduktory s antenou. Zadna lavica nedelená, okná manual. Cena350tis. sk. Na leasing ma vysla430tis. sk a este 100tis. sk som do nej investoval. napr. LPG, comfort sedačky, mlhovky, radio, folie, elektrony, doplnky... Po najazdení cca 35tis. km a splatení leasingu som sa rozhodol, že dám prerobiťbenzínovy motor na LPG pohon. Rozhodnuťie neľutujem. Zlepšil sa chod motora na voľ nobežnych otačkach a prevádzkové náklady sa znízili na polovicu. Spotreba na benzín bola 7, 5-8 l na 100km a na LPG 8, 3-8, 6l/100km. takže super. S autom som bol vcelku spokojný, ale chýbal mi vacsi kufor a aspoň nejaka ta výbava, Takzeže som ho predal. Jazdné vlastnosti výborné. Dizajn tiež super, sučiastky lacné. karoséria bez korozie... teraz mam fabiu combi 1, 9tdi výbava comfort a to už je niečo iné...
Je to smutnej fakt.Timto se nechci ciganu dotknout, ale kdyz nekteri neumi rozeznat zelenou a cervenou, nebo na ctyrproudovy silnici vidi treti jezdny pruh, tak pardon ! Taky neni moje vina, ze me auto stoji na parkovisti a kdyz pridu rano pred barak, je rozbitej celej naraznik, ze.Pritom, jsem tehdy nestal autem nekde "na stred silnice".Auto bylo u kraje silnice jelikoz nebylo na parkovisti misto.Kolem mne bylo mista jeste pro dve dalsi vozy.A pitomec to napali rovnou do meho vozu.Nebo takovej pubertak, ktery si honi ego a pri vybirani zatacky to do tebe narve ! Pritom jedes ve svem pruhu a on prejde do protismeru protoze jede jak blazen ! Ja taky jezdim rychle, ale NIKDY ne tak, aby jsem nekoho smetl ze silnice ! To se mi jeste nestalo (a doufam, ze ani nestane) a to uz jezdim nejakej ten patek !
Chapu, ale nevidim duvod, proc zastavovat pro nejakyho pitomce, kteremu nedojde, ze kdyz nahodou v rychlosti 150 kmh prudce zabrzdim, tak prakticky nema sancu to stihnout.I ja delam preslapy, ale tohle je proste nepochopitelny.Kdyz za nekym jedu, udrzuji si patricny odstup a i kdyz uz se na nej nalepim, tak je to jen na chvilicku a pak predjizdim.Snazim se predjizdet co nejrychleji aby jsem, pochopitelne, netrefil protidouci vozidlo.Ano, nekdy i pridam plyn a zmizim, pokud mam alespon rovnako silny vuz jak ma on, pripadne vim lepe jezdit.Ale pokud dotycnej je dobrej ridic, se silnym autem, tak tam uz toho moc nevymyslim.
Zde nešlo o překážení, ale o provokatéra. Sorry, ale napsat že ve 150ti přidám a ujedu je blbost. Pokud se mi někdo lepí na prdel ve 150ti a já ještě přidám, pak je to jasný impuls k soutěži a potažmo jatkám. Takže uberu a uberu, až na 90 klidně, pokud se lepí pořád, tak zase uberu... on nevydrží. Je to adrenalista, kterej chce závodit a dokazovat svou převahu. Tak ať jede o dům (pardon o auto) dál...
Souhlas s Lubošem. Prostě přidám a odjedu. Nebo když někdo chce předjíždět, tak mu raději ukážu, že je volno a může jet. Lepší, než blokovat provoz zpomalováním, jelikož nevím, proč ten za mnou spěchá. Mimo závodníka to mohou být i zdravotní důvody, že.... .
Souhlas se Standou. Používám stejnou strategii. Zpomalím a počkám až je ten za mnou tak zdeptanej, že předjede. Používám to ale spíš u těch, kteří mají místo mozku z piva kostku a v noci se člověku nalepí za zadek a svítí mi do ksichtu :-) Asi čekají že bude honička...takto si člověk sice neužije pomyslné vítěztví(dotyčný má neskonalou radost že to nandal O), ale zase má klid a pohodu bez pitomce za "prdelí".
Hehe, Trabant za stejnou spotřebu možná, ale rozhodně nevydrží dýl. Já vím, byla to jen ironie, chápu. Je fakt, že za ty peníze to auto nenabízí vlastně nic. Ani pohodlí, ani výkon, ani úsporu, kufr a krása taky nic moc. Jsou lepší auta - ať menší a úspornější, tak větší a výkonnější, za ty peníze. A taky menší a výkonnější :-))
Tóóólik peněz za tento pekáč!!!!! Sakra lidi, vždyť na světě je spousta jiných značek!!! Motor nemá cenu komentovat.....To už trabant vydrží dýl a za stejnou sotřebu!
To co popisuješ se mi stává běžně. Budeš se možná divit, ale používám tebou zatracenou strategii. Když se mi někdo lepí na zadek a nepředjede, zak zpomaluji. A to tím víc, čím víc se na mě lepí. Většinou nevydrží a předjede. Raději zpomalím a ztratím minutu, než mít rozbitý zadek. Není dobré přidávat, to ho ještě víc vyprovokuje. Začnu mu prostě překážet, abych ho donutil zmizet. Kdyby zase zdržoval on mne (což se mi málokdy stane) a provokoval, klidně zastavím a dám si cigáro. Ať jede do prdele, je to lepší než bouračka. Ale to jsou spíš extrémy.
To mas samozrejme pravdu.Ale jak uz napsali chlapi, predemnou, treba pri narazu zezadu, to az tak ruzove pro tobe nebude.Maly priklad : Jel jsem po po normalni, dvouprudove silnici, dost nad limitem (kolem 140 az 160), a za mnou byl chlapik v Mercedesu.Jel tesne za mnou, aniz by jsi udrzoval odstup.Zkusil jsem zpomalit, nech me predbehne, zpomalil i on.Kdyz jsem pridal, ze mu ujedu, zrychlil taky.A asi po 15 kilometrech byla predemnou kolona asi ctyr-pet aut a oproti sli taky nejaky vozy, cili jsem spomalil a nepredjizdel.Stihnul jsem to.Avsak chlapek v Mercedesu uz ne.A tak to do me napalil.Cely kufr v prdeli.Myslis ze jsem tomu mohl zabranit ? Mozna jsem mel jit 20 kmh a predbehnul by me.Ale urcite by jsem ho po par kilometrech dostihl, protoze jel evidentne NASCHVAL takovou rychlosti jako ja.A proc ? Nevedel mi odpovedet.No a takovych buranu potkavam na silnici pomerne casto, za rok mam minimalne jednu dve bouracky.Taky s ciganma nemam dobre zkusenosti, jelikoz to do me napalili uz asi 3 krat.Ale to je na hooodne dlhy vypraveni...
Naprostý souhlas s klukama jako Standa apod. Co se mně stalo....jel jsem nedávno na jedné okresce, v takové menší koloně asi 4 osobáky, já byl 3 v pořadí, jeli jsme asi 60 když z ničeho nic ten první dupnul na brzdy- asi hledal odbočku v pravo , neznal to tam a naposlední chvíli ji našel a chtěl tam odbočit. Auto za ním celkem v pohodě dobrzdilo, já taky , ale už to nebyla taková pohoda- zastavil jsem a v zadu vidím ,že ten poslední dělá co může ,brzdy kvílí, ale nemá šanci to dobrzdit- to vycítíte,tomu věřte, tak jsem rychle zareagoval přidal plyn a protože v protisměru nic nejelo popojel jsem na úroven toho auta předemnou,byl jsem sice v protisměru, ale pokud si to můžete dovolit tak to bylo jediné řešení, ten 4 auták zastavil tam kde jsem byl původně já. Takže předvídavost mně tentokrát zachránila od nárazu zezadu. Chlap vystoupil a normálně mi i poděkoval- dobrej pocit. A o tom to je, bohužel spousta lidí to nechápe, nebo nechce. Takže hodně štěstí všem normálním.
Ten náraz zezadu už jsem též zažil, když jsem při odbočování vlevo dával přednost protijedoucímu vozidlu - v obci. Ženská tam přijela a čuměla asi doblba. Nebylo to tak moc, u našeho Favorita s tažným zařízením vlastně ani zvenku nebylo nic vidět, ale plechy pod nárazníkem a v kufru byly pokřivené. A bylo to v Chorvatsku při cestě domů, takže žádná slast. Od té doby při takovém zastavení vždy stisknu pedál brzdy, aby svítily stopky a pokud nejde zrovna o odbočování, tak dám i výstražné blinkry, mezeru si také nechám a pořád koukám, kam bych případně ujel. I když např. vyjet z řady nemusí být zrovna účinné, protože ten pilot vzadu se může vyhnout tamtéž :-) Jinak jsem už asi 2x také za někým dobržďoval se skřípěním pneu, ale podstatné je, že vždy s úspěchem :-) To za 22 let docela jde, takže asi jezdím předvídavě :-)
Je to přesně tak, jak píše standa. Je potřeba předvídat. Já celý svůj život jezdím podle předpisů, a vyplácí se mě to. Bez jediné nehody.N dálnici je můj recept jednoduchý: mezi kamiony a konstantně 90-100.Ani nevíte, jak málo by bylo na dálnici nehod, kdyby nikdo pořád nepředjížděl.Alkohol jsem za volantem taky nikdy neměl.Po tomto všem o sobě už můžu konstatovat, že jsem vynikající řidič. Kdyby takhle jezdili všichni, jsme 100% bez nehod.
Stačí nelepit se na toho před sebou, ponechat si 1,5 metru a sledovat provoz i za sebou. Dá se tak předejít (částečně) nárazu zezadu, když vidím že se nějak rychle blíží, mám možnost ještě popojet nebo vyjet z řady - podle okolností. Pokud nedobrzdí. Když vidím, že normálně zastavuje, potom jemně popojedu a tu mezeru zruším. Jestli je slepej a prostě nebrzdí a narve to do tebe, s tím opravdu nic neuděláš. Jasně, vždycky se něco může stát, ale šlo tu obecně o to, že nehoda většinou je chyba obou. Toho kdo přednost nedal, a toho, kdo si toho nevšiml. Musíš myslet i za druhé a než nabourat, raději se přednosti vzát. A to se mi stalo už mockrát. Kdybych nezastavil (vidím že mě neregistruje), tak byl ve mně. Mít několik nehod by byla velká smůla, spíš je to chybějící talent předvídat co se může stát.
No, keď budeš stáť na križovatke a dávať prednosť, pričom ti niekto vletí do kufra, tak takej nehode asi nezabrániš. Ale niekto je možno opatrný až natoľko, že jemu sa nestane ani taká nehoda. Na červenú, alebo z vedľajšej cesty taký človek asi nezastavuje. Predvída, že do neho niekto buchne zozadu.
Už tě nechám být :-) ale ještě jednu poznámku. Máš najeto 200 000 bez VLASTNÍ nehody. Vidíš. A já mám najeto milion (od roku 1980) a bez JAKÉKOLIV nehody. Nevím jestli mi teď rozumíš, ale i svým způsobem jízdy jsi k těm nezaviněným nehodám jistě přispěl. Jet na tvém místě někdo jiný, třeba by se nestaly (a nebyla patrně jen jedna). Jet pomaleji, přijel bys tam o vteřinku později, nebo se víc soustředit... Já vím, je to jen teoretizování, ale věř že je na tom kus pravdy. A já měl pod sebou spoustu aut, malých i velkých, slabých i silných, taky Tatry s přívěsy, cisterny, autojeřáby, řídil jsem to na náledí, sněhu, v létě v zácpách přes Prahu, a nikdy se mi nic nestalo. Ale spoustě nehod jsem zabránil. Chce to brát řízení jako vážnou věc, ne jako zábavu. Tak hodně štěstí.
Naprostý souhlas s Karlem a Standou, až na to "tupí Slované" Důvody bych viděl v jinde, ale to je na jinou debatu. Spousta Čechů se bohužel řídí tvrzením, že "zákony a pravidla jsou od toho, aby se mohly porušovat". A to je špatně.
Jo to mas pravdu.Ale nemyslim si o sobe, ze jsem mistr sveta.A taky zivot neberu jako hru.Neberu ho ani prilis vazne.Vsechno s mirou.I kdyz s tou rychlosti na silnici to u mne az tak neplati, priznavam.
Pro tvou informaci.Najezdil jsem uz asi 200 tis. km bez nehody zapricinene VLASTNI VINOU.Kdyz mam havarku, tak jenom kdyz to do me napali nejakej debil (a na takovych mam smulu :-(.Nahoda ?? Mozna jo, ale nemyslim...
Dobra, mas pravdu, jsi tvrdohlavej co nadelam.Mimochodem, sice nemam zadnej doktorat a ukoncil jsem "jenom" stredni skolu, ale do kokota mi opravdu nadavat nemusis, kdyz uz mas takove vzdelani.Holt, vzdelani a inteligence jsou dve rozdilne veci a ty jsi toho dukazem !
"220 tam není žádnej problém" Ty vole, znásilnit dítě, vrazit kudlu někomu do zad, zapálit benzínku, to všechno není žádnej problém. Uvědomuješ si vůbec, co říkáš? Lidská společnost se řídí zákony a pravidly, je to soukolí jako hodinový stroj. A když se najde někdo, kdo na to sere a myslí si, že svět vznikl 5 minut před jeho narozením a jen pro něj, je průser. Spousta věcí není problém. Ale prostě se nedělají. Jinak tu budem žít pořád jako primitivní tupí Slované, setřesení ze stromů. Jestli bereš život a zákony jako hru, tak si ji hraj na dvorku nebo ve sklepě, ale ne mezi ostatními lidmi, kteří se mají rádi a auto používají jako nutnost a ne předmět k ukájení, adrenalinu, nebo machrování. Věř mi, že to že se ti ještě nic nestalo, je jen o štěstí. Opravdu nejsi tak moc dobrý, jak si myslíš. Nejsi o nic lepší, než spousta ostatních, kteří jezdí slušně. Je to jen štěstí a to je vrtkavé. U soudu budeš potom brečet, žes nechtěl, a že je ti to líto. Nejsi jediný mistr světa, který rychle vystřízlivěl.
Bohužel, čím větší psychopat, tím vícsi věří a myslí si, jak je dokonalej. Jamieson a podobní mistři by neměli nikdy dostat řidičák. A nebo by o něj měli hodně rychle přijít. Tady jde o život. Ne jejich, na ten jim seru. Ale těch ostatních nevinných, které dřív či později takový pako smete z cesty a ještě se bude rozčilovat, co tam zrovna dělali když "jedu já", že?
Protože na rozdíl od tebe mám mimo základní školy ještě dvě další, vím že čtyřproudovka není okreska, a to ani hovorově. Je to státovka, rychlostka, kdoví co ještě, ale určitě ne okreska. Neuč mě nic, na to jsi příliš blbý. Jinak bys věděl, jaké silnice se nazývají okresní. U tebe co slovo, to perla. Kokote. A ještě jsi nám neřekl, co jsi za tatara? Neumíš ani česky, ani slovensky, jsi cigán? Nebo Maďar? Třeba tam u vás v tatarschánu máte okresní čtyřproudovky...
nevim co jsi myslel tim sebevedomim.Ze mam komplexy ? Jiste ne ! Nememl by jsi soudit lidi driv, nez je poznas...A mimochodem, pokud UMIS JEZDIT, tak je to risk srovnatelny s predchazenim kamionu Fabii HTP v rychlosti 80 kmh o trvani 2 minuty.To ale bylo popsano nize.
"Okreska" jako takova NEEXISTUJE ! Je to jen hovorovy nazev.A kdyz uz jsme u toho : Slovo "okreska" vzniklo ze slova OKRESNI SILNICE, zkracenim.To se mimochodem uci jeste na zakladni skole (a neoponuj mi pravopisem !).Pravdepodobne, jsi ji jeste ani neukoncil, anebo se ti to nepodarilo.150 po polnacce jsem nejel, jelikoz nemam tolik penez, abych jezdil po polnich cestach vysokou rychlosti.To by jsem musel davat auto kazdej den do servisu, nebo rovnou do srotu VOLE BLBEJ !!!
Nezávidím, auto mám na přepravu - ještě voní novotou. Nemusím si léčit nízké sebevědomí nebo si něco dokazovat. Ať si 220 jezdí na závodním okruhu a neohrožuje normální lidi na silnicích.
Přes 220 km/hod na okresce? Co na to říct, jen si vzpomínám na film "Jáchyme hoď ho do stroje", jak Nárožného odvezli přímo do blázince k dr. Chocholouškovi. Tam patříš taky. Omlouvám se za hovado, protože budeš asi nemocný.
Nejenže jsi kokot a hovado, ale ani nevíš, co je okreska. TO NENÍ STÁTNÍ ČTYŘPROUDOVÁ SILNICE PRVNÍ TŘÍDY TY BLBE! hLAVNĚ, ŽE UMÍŠ ŠLAPAT NA PLYN! Jako cvičenej orangutan, i IQ máš stejný. A nejel jsi už taky 150 po polňačce - čtyřproudový samozřejmě? Boha, ty jsi vůl!
Nenazivej mne hovadem ! Priznavam, dneska uz 160 pres vesnici povazuji za silenstvi.Ale 150 po okresce ? Neni okreska jak okreska.Znam okresky, kde se da jet za jistych okolnosti i na maximum sveho auta.Nejednou jsem na ctyrprudovy uplne rovny a prehledny (!!!) okresce dlouhe asi 7 km jel i pres 220 kmh.A to je jine jako kdyz jedem po mokre klikate silnici.To muze byt taky okreska.A za takovych okolnosti jedu i nizkou rychlosti (70-80 kmh), protoze podminky na to nejsou !!
Pokud dýcháte hned po vypití, máte mín než posléze když pujdete na krev (známý foukl 1,1 a v krvi nakonec 1,69) Pokud máte již vrchol za sebou a alkohol se už odbourává, je tomu naopak(další příklad-známý dýchal několik hodin po pařbě, 1,27v dechu a 1,06 v krvi)
No, pravdu má spíš Heligón. Není dobré mnoho náhod najednou :-) Že nešel na krev - digitální měřiče mívají toleranci do mínusu a naměří spíš méně. Je pravděpodobné, že krev by ukázala více. Mám zkušenost - na testeru 1,4 a v krvi 1,8 (ne na sobě, ale viděl jsem osobně).
dokonalý...Hovado si akurát tak Ty. Tebe sa nemusí nič stať? Nejaká šoférska kolegialita Ti asi nič nehovorí, že? Nie si aj Ty z tých, ktorí škodoradostne ani nebliknú a neupozornia na hliadku?
Problém je, že odmítnutí dechové zkoušky se rovná přiznání viny, tudíž "popravě". Hlavně, aby to dopadlo dobře hlavně po pracovní stránce, protože v dnešní době... . Přeji mnoho zdaru.
Policisté mě taky na místě ujištovali, že za těch 0,13 o papíry nepřijdu...Správní řízení ale rozhodlo jinak(beze mě).Spěchal jsem a policistům jsem věřil.Proto jsem nešel na krev...Když mě pustili že mužu jet dál..(po pul hodině cca)
S alkoholem za volantem nemám osobně slitování, ale fakt je, že 0.13 promile je NEPROKAZATELNÉ. Čili odmítnutím krve jsi asi udělal chybu, protože je to ta nejhorší varianta. Co už..., snad ti po polovině zbytek prominou. Co se týká flastrů, platil jsem naposledy před rokem (už jsem očištěn:-) ) na dálnici - 192km/h, 1bod, 1.000kč. Proč? Protože jsem narazil narazil na policajty, kteří pochopili, že při náhlém vedru, prázdné klimě a zvířetem v autě, jenž může po přehřátí uhynout, se jet pomalu nedá. Vinu jsem přiznal, na místě zaplatil a odjel. Je to holt o lidech, kteří dokáží pochopit situaci individuálně, nikoli se jen tupě nabyflovat pár údajů alá anonym.
měl jet v 50 v obci 90 mimo obec nechlastat za volantem být připoutaný a netelefonovat a nic by se mu nestalo..Takhle je to prostě hovado porušujíce předpisy.
Vašom prípade krásne vidieť, že v ČSSR, ČSFR, to je jedno, je stále chorý systém. Totalitno-komunistický. Chlap nič neurobí, nikomu neublíži, ale príde o papiere a robotu. A policajt má frčku.Nedajbože máte platiť alimenty, tak ešte basa... Čo tým spoločnosť a štát získal? Pár korún. Ale chlapovi môžu pokaziť celý život... Ak by ste boli cigáň/nič v zlom/, tak Vám udelia možno milosť..., takto človek môže prísť o veľa. A tvrdiť, že mňa sa to netýka, je krátkozraké.... Našim policajtom chýba sedliacky rozum a nadhľad, životné skúsenosti. Packa, ich prezident sa bežne chválil, že jazdíl vyše 200 na BMW M 5... Čo je dovolené Bohovi, nie je dovolené volovi....A ryba smrdí od hlavy. Už mi rozumiete, čo ma trápi?
Tak daj verejnú výzvu na zrušenie čiarkového systému hodnotenia u polície a bude kľud. Tiež by si radšej buzeroval a zdieral vodičov, ako by mal potom šéf buzerovať teba, že si dal málo pokút. A ak ti potom ešte aj siahne na plat (za to že málo robíš), tak si ten ramer postavíš za tabuľu s názvom obce nie 50 metrov, ale 20 centimetrov. Ale to je už druhá strana mince. Tá menej zaujímavá.
má automat. zapínanie svetiel, obmedzovač rýchlosti a pod. Ale aj Ty raz môžeš mať starú lekárničku..., alebo urobiť nejakú chybu, nik nie je dokonalý ako Ty. Ale tým, že policajti číhaju 50 m za tabuľou, alebo na rovnom úseku ciest, vytvárajú kolízne situácie. Vytvárajú stres a znervózňujú vodičov. V Turecku, Tunise sa mi jazdilo lepšie než na SK. O EU ani nehovorím. V F s radosťou idem 80-90 po super cestách, keď vidím vysmiateho policajta so sapíkom, ktorý dbá na VŠEOBECNÚ bezpečnosť. Nie na vyberanie výpalného. Je taký problém dať stac. radar ? Na rizikové miesta? A ušeriť peniaze na hliadky?!! U nás policajt vyberá na ceste a vedľa vykrádajú domy,,,, P.S. A dúfam, až by som bol poslancom ja, tak by som sa neznížil k imunite. Nechcel by som patriť k sviniam, čo vodu kážu, víno pijú... A toto je TRAGEDIA, že to berieme za samozrejmosť... Ech, poďme hajať, lebo sa bude žena hnevať...
Ano ano, byla moje chyba..Ale opravdu mě nenapadlo, že po 3 dvanáctkách a 10 hodinách nadýchám 0,13..Že se za to berou u nás papíry, to vím, pač kamarád(58letý chlap) přišel v prosinci na půl roku o papíry za 0,16(a 10 000 pokuta což je dolní sazba)Už je má zpátky.No vůbec nevím jak to berou, když já nadýchal méně dostal vyšší trest..Ale to je fuk..Stejně, nikdo mě to nevymluví, byl jsem střízlivý...A 57 na konci obce mimo baráky a dědinu? 105 na jedné z mála širokých, přehledných a bezpečných silnic?no já nevim no..mě to přijde tvrdé..řidič z povolání přímo nejsem, ale služební auto používám (hm používal jsem)denně a potřebuji jej k práci..Taky nevím, jak to se mnou v práci bude..Ale nuž, nebudu si na autorecenzích řešit svoje problémky..Ale prostě, přijde mi to přísné jako sviňa....
Krv neodporúčam. Ak to mal od večera ešte v dychu, v krvi by to mal určite. Stále platí : vyspať sa nestačí. Inak, v ČR prístroje nemajú toleranciu? 0,2 promile totiž je v stave vyprodukovať organizmus zo stravy aj u abstinenta. U nás sa toleruje do 0,14 miligramu / liter, čo je asi 0,3 promile. Ale zase sa mi v tomto prípade potvrdilo, že na veľký problém človek poukáže spáchaním nejakej hlúposti. Rýchlosť, pásy... O vodičák by si neprišiel aj keby si mal toho alkoholu v sebe viac. Stačilo byť pripútaný a dávať si pozor na rýchlosť. Nikto by ťa nezastavil.
hmotnosť, ale ak mne ešte smrdelo z papule, tak radšej na krv. 0,13 promile právnik na súde vyháda.... A úprimnú sustrasť. Dúfam, že nie si vodičom z povolania. V F, GR, IT a pod. v pohode 0,3 promile...
Nepoteším ťa. Keď prídem do Rakúska, tak pred tabuľou obce brzdím ako magor len preto, aby som na úrovni tabule mal na tacho 50 a to si radšej zapínam obmedzovač rýchlosti, aby som si to nemusel strážiť. U nás jazdím už tiež o niečo inak, ako pred tým. Lekárničku starú nemám, lebo nemám staré autá. Svetlá sa v mojom zapínajú samé po naštartovaní, v manželkinom si to zapína sama, ale zodpovedne. Za smerovku ma v živote nezastavili. To by musela vďaka tomu vzniknúť nejaká kolízna situácia, aby vôbec niekto riešil smerovku. Práve kvôli tomu, v akom stave máme "cesty", by ľudia mali aj tak jazdiť. Nie to ešte zhoršovať robením priestupkov (tých dobrovoľných). To, čo sa dialo na našich cestách asi nemalo obdobu, takže nič iné ako pokuty ľudí nevychová. Stačí sa pozrieť, ako väčšina ľudí jazdí teraz, takže nejaký odstrašujúci efekt to malo. Csáky má bohužiaľ imunitu na priestupky, takže s tým neurobíme nič. Kaliňák ju nemá, lebo nie je poslanec, ale jeho viezol policajt a ten podľa § 69 môže udeliť výnimku zo zákona komukoľvek, ak nedôjde k ohrozeniu bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Takže si ju udelil, čiže s tým tiež neurobíme nič. Politická "elita" využíva ako služobné autá aj tie, ktoré nemusia mať ŠPZ začínajúcu P, takže tiež nepodstatné, či to bolo BA...alebo P... Vždy boli, sú a budú rovní a rovnejší. Netreba sa nad tým rozčuľovať. Po pravde. ja ako poslanec by som za zrušenie imunity asi nehlasoval tiež. Musel by som potom platiť pokuty. A uznaj, že z toho mála.....
Lubo neplač, to se stane každému. Jezdím 30 let a téměř nikdy jsem neporušoval předpisy (až když jsem si koupil C1, ale jen rychlostní limity-nešlo odolat :-)) a teď se mi taky stalo, že jsem přišel o body a peníze kvůli chujovině. 100 na čtyřproudovce při předjíždění - změřili mě z mostu. A za 60 na konci obce, kde už byl jen les a žádný dům, ani cesta. To se tak někdy semele.
Po přečtení příspěvů mám pocit, že jízda autem je pro někoho jen zábava, ne-li adrenalinový sport. Pánové, ŘÍZENÍ vozu je prakticky totéž, jako vedení vlaku, nebo pilotování letadla. Proto se řídí PŘEDPISY. Kdyby takhle uvažovali strojvůdci, nebo piloti (můžu si přece jet jak chci, když nikoho neobtěžuju), to by to vypadalo. Toto si mnozí neuvědomují a proto to tady vypadá jak na divokém západě (nebo spíš východě). Když přejedete hranice do Německa, hned jste v jiném světě. Řidiči jedou spořádaně, klidně za sebou, dodržují předpisy a je jim fuk, že vepředu jede někdo 80. Když spěcháš, vyjeď dřív. Nejsem svatý, taky si v autě rád zadivočím, když to jde, ale všechno má své meze. Dokud si mnozí neuvědomí, že řízení auta je velmi zodpovědná činnost, a vyžaduje rozum, rozvahu, plné soustředění, pak jsou všechny reklamu typu "nemyslíš-zaplatíš" k ničemu.
sa v aute dá, sú všelijaké sady, ktoré to legálne dovoľujú... . Ale tu ide o to, že ani SK vodič by nemal očakávať, že cez plnú, v zákrute sa vyrúti policajné BMW, ktoré na "drzovku" ide stredom cesty. Ak poznáš Bzenicu-Hliník/Hronom, robia sa tu zápchy, stavajú cestu, množstvo áut. A do toho policajná kolóna, asi 5-6 vozidiel a v strede až JEDNO-JEDINÉ čierne BMW s klasickou BA značkou, žiadne "P". A tvrdiť, že žiadne priestupky, ak nemám peniaze..., tak ruku na srdce: Naozaj?! Všetko máš tip-top? NIKDY nemáš 100 m za tabuľou obce 80, čo je za 200 EUR? Starú lekárničku za 60, nezabudneš svetlá, alebo blinker? Alebo hociakú bezvýznamnú JAZDU a bezpečnosť NEOHROZUJÚCU somarinu? Ak povieš áno, tak Ti neuverím. A 100-200 EUR pokuty za somarinu v dnešnej dobe dať niektorým, je doslova obrať o živobytie. Také pokuty, aké sme zaviedli NEMAJÚ NIKDE v Európe. Najprv nech sa spravia cesty, chodníky, cyklistické cestičky. A poslanci, ktorí zahlasovali za zákony proti vlastným ľuďom, by mali platiť ako príklad. A nie ako CSáky, ktorý zákon schváli a keď ide o 50 km VIAC, tak vytiahne poslanecký preukaz!! A neplatí nič. A ten "ko..t" robotník, ktorý ho živí, by musel zaplatiť 650 EUR POKUTY. TOTO je podľa Teba normálne?! Poslanci sa vozia na naše. Zákony vymýšľajú proti nám. Kaliňák v 1 deň platnosti zákona poruší zákon.... a nič Ja si za hovadiny zaplatiť musím. Asi aj Ty. Neserie Ťa, že iní nemusia? A nám ostáva iba strach pomaly vyjsť na cestu? Po 1,5 mil. km... P.S. Ospravedlňujem sa za toho "k...t" robotník. Ale za viac nás nemajú....
Takže.já řeknu svoji zkušenost z předminulé soboty..Naměřili mě 57 v obci..Dali mi dýchnout, nadýchal jsem 0,13 promile..(nevím z čeho, od 20:00 do 22:15 jsem vypil 3 piva 12ky a dýchal jsem v 8:15 ráno)Na krev jsem raději nešel. +Nebyl jsem připoutaný. Resumé...3 body alkohol, 2 body rychlost, 2 body pásy=7 bodů,od dříve 5 už jsem měl sebraných za 1x rychlost 105km/h na okresce(2 body), + 1x telefonování za volantem(3 body)...takže..nakonec..1 rok bez papírů za body, 1 rok bez papírů za alkohol(to se dělí zvlášť), 11 000 pokuta za alkohol od správního řízení a nakonec 2000 korun od policistů na místě...super že?? A to jsem asi fakt hovado..57 obec(radar asi 20 metrů před cedulí kde široko daleko už není žádný barák) 105 mimo obec..velmi široká, rovná a přehledná silnice, sucho....Radku, co říkáš?
pánové mnohem důležitější otázka než ty vaše trapné hádky je otázka co vedlo autora ke koupi tohoto nevybaveného ,žíznivého vozu průměrné kvality. Za ty peníze bylo k mání jistě i jiné auto, možná i dvě!
Radek je neskutečný prase a hovado. Stydím se že jsem čech stejně jako on. Říct, že když půjde ožraký chodec a já ho sejmu, že je vina na jeho straně a že je mi to tudíš úplně jedno může říct jen zvíře a ne člověk. RADKU!z celého srdce ti přeju, aby až jednoho dne půjde tvé dítě kolem silnice třebas z diskotéky a nějaký divoch ti je sejme a rozmašíruje na šest kusů, tak aby ten dotyčný vystoupil z auta a řekl to co ty: "no a co byla ožralá - moje vina to není-takže pohodička". Možná bys pak pochopil co jsi z tvé nevymáchané huby vypustil. A nemusíš tu dávat všem na obdiv, že si se v životě zmohl na něco lepšího než HTP. My se z toho neposerem. Hovado zůstane hovadem i když má pod sebou 280Kw.
Len taký detail. Ty ako vodič si povinný plne sa venovať riadeniu vozidla a nevykonávať činnosť, ktorá nesúvisí s riadením vozidla. A ešte aj telefonovať? No toto :-)) Za toho papaláša nenadávaj policajtom, ale tomu papalášovi. Oni si asi nevymysleli, že on potrebuje za 20 minút prejsť 100 kilometrov, lebo on chúďatko je zaneprázdnený a má veľa práce. Asi ti spravili niečo strašné, že ich máš tak v zuboch. Na margo toho robotníka, čo dostane 200€ pokutu (asi na to má, keď robí priestupky) mám takú praktickú radu. Mne sa osvedčila a riadim sa tým napr. v "A", kde som nikdy v živote nespáchal priestupok. A to som tam dosť často, takže dopredu nesúhlasím s tvrdením, že občas sa stane. Ak si dávam pozor - a to za volantom by sa patrilo - tak sa nestane ani občas. Ak NEMÁM NA platenie pokút, tak PRIESTUPKY NEROBÍM. Robím len veci, ktoré si dovoliť môžem. Ak robím za volantom hovadiny, nesťažujem sa, že si ich zaplatím.
Ale určitě jsem jel rychleji, jsem taky jen člověk a člověk furt nemůže čumět po rychloměru, ale věř mi ,už jsem najel asi 450 tkm- ( naštěstí bez nehody-protože co si budem povídat, štěstí člověk mít musí), ale na okresce jsem nikdy opakuji nikdy 160 nejezdil, za to dám krk.
nasralo, že MY, ako vodiči, musíme predvídať všetko. Že zelený mozog nemusí a ešte je chránený... Stačí mať hlasnejšie pustené rádio, telefonovať, kecať s frajerkou a podobne... a zrazu bác: Napáli do Vás policajt. A SEDIEŤ idete VY, TY, JA.... Kurva život §§§§§!!!!!!
Radku , jenže ty nejsi zjevně spokojen s tím, že já pojedu dejme tomu kilo a předjedeš mně, jenže to kilo jezdí řekněme 70 % řidičů, takže budeš de fakto přejíždět furt a to je tvůj problém, chápeš , asi ne.
"Hoď kameňom, ak si bez viny...". Naozaj ste nikdy, ale NIKDY nešli trochu rýchlejšie? Vieme všetci, že máte pravdu. Naozaj sa môže hocičo stať. Sám dlhé km v noci a za dažďa idem prakticky naslepo, iba dúfam, že nepôjde tmavooblečený cyklista, chodec...A určite nejdem 50-tkou. Verím totiž, že každý má byť natoľko zodpovedný za svoje konanie, že pôjde po správnej strane cesty, patrične osvetlený a podobne. Popravde, ani neverím Radkovi, že dokáže ísť po okreske 160. Tu na SK už je umenie a samovražde sa rovnajúce dosiahnuť 80-90 km na ceste 1.tr. Cez víkend som to ťahal do Sniny takmer cez celé SK, južnou trasou, k rodným koreňom. Až na 10-20 km nových ciest to trieska do volantu, odskakujú nápravy, v koľajách ma nadnášala voda. Našťastie som mal šťastie a milí policajti ma nezamerali, aj tak ma prakt. nik nepredbehol. A tu musím súhlasiť s Petríkom: Najviac kiksov som musel robiť kvôli tým, čo v strachu pred neskutočnými pokutami sa vliekli 70-80.... Ale v min. storočí, keď som na skutočnej OKRESKE, dnes už ani NEEXISTUJÚ, som jazdil v pohode 200. A skúste uveriť, že som pri tom naozaj nikoho neohrozoval. Max. seba. Dnes už to ani doprava , ale hlavne STAV vozoviek nedovoľuje. A záverom chcem pozdraviť ko...tov v policajných autách, ktorí dnes okolo 18.00 pri Bzenici doslova rozrážali kolóny, lebo viezli ešte väčšieho ko...ta v 7 BMW. Na úzkej ceste, cez plnú čiaru sa valili hovädá, vytláčajúc ostatných nabok. Ísť autom v STREDE vozovky dokáže iba SLOVENSKÝ POLICAJT s SK papalášom. Ten istý zelený ko...t potom bezostyšne vypýta od robotníka 100-200 EUR, abý to hovädo v 7 BMW mohlo ohrozovať ostatných.... VITAJTE NA SLOVENSKU !!!!
Anonyme, ty jseš prostě natvrdlej. Nemá smysl se tebou zabývat, protože ti uniká, o čem jsme se tu bavili. Šlo o okamžitou rychlost při předjíždění. Pokud jsi takový hňup, že nechápeš, že se po manévru v klidu dobrzdí motorem do obvyklé rychlosti, tak nic nepiš, proboha.
Raegoval som na tvoju poznámku o tom, ako všetky systémy cez tuhosť karosérie až po airbagy fungujú len do určitej rýchlosti a keď pôjdeš 120 - 130, tak ti už nepomôže nič. Takže to zhrniem, ale len pre menej chápavých (pozorne čítaj Anonym) : Ak vyletím na okreske pri rýchlosti 120 z cesty, tak sa zabijem. Ak vyletím do poľa, alebo do zvodidiel na diaľnici, tiež sa zabijem, ale tam sa to môže. Takže treba chodiť aj po autostráde 90, lebo skôr stihnem zabrzdiť, ak sa predo mnou stane nehoda. :-)))))))))
Anonyme, dej si to v hlavě dohromady. Rychlostní limity je imaginární cifra různá na různých místech světa z toho či onoho důvodu. Dálnice v SRN jsou bez omezení, to si myslíš, že jsou jen rovné? Běž za roh a dej si facku.
Opět pro méně chápavé......... po dálnici jezdím normálně na limitu 130, po okresce 90-100, nevím co je na tom špatného, ale bavili jsme se tu už dlouho o jízdě po okreskách. Ano ,na dálnici se taky může něco semlít, to máš pravdu,ale zase je to jiná cesta, širší, větší poloměry zatáček, odstavné pruhy, většinou se jezdí v jednom pruhu atd. atd. tak si tu větší rychlost můžeš dovolit. Pokud si nepochopil, že zastavit nebo se alespon vyhnout, je daleko lehčí při 90 než při 130 tak to je těžké, ale hlavně když v protisměru chytneš nějakého troubu co ti nedá přednost a vjede ti do cesty, tak tě to tvoje auto-nevím jaké máš a ani mně to nezajímá nemá šanci ochránit, kapišto? Ty limity vymysleli chytří lidi a platí na celém světě, jen u nás jsou kokoti nejchytřejší.
Naštěstí jsem měl vždy na slušný auto a neškudlil celý život na HTP, jako ty a honil desetinky litru. Méně chápavý, lépe řečeno zabedněný, jsi tu jedině ty a to tu vidí všichni, stačí si přečíst komentáře. Tak hurá pro režijku nebo se ti kousne pumpa při kličkování mezi virtuálními ochmelky.
Radku ,nervy mám v pořádku, narozdíl od tebe, vím tobě to bude asi fuk, když přejedeš 16 letou holku co jde z v sobotu večer např. z diskotéky, mně ne , taky jsem byl mladý.....ale opět byl to jen příklad, pro méně chápavé ,jako si např. ty, umělče. Ty jsi jeden z těch kokotů co si myslí ,že jim patří svět, když jedou ve svém otřískaném BMW. po okresce 160.
".........ale když pojedu 120- 130 ................tak se rozlučte se životem......." To mi ale prezraď, akou rýchlosťou jazdíš po diaľnici? Aj tam ti môže vybehnúť srna, alebo sa zomelie niečo iné. Nebudeš ty náhodou z tých "riderov", čo na 90-ke jazdia 70, veď čo ak náhodou niečo? To sú totiž presne tí šoféri, čo vyvolávajú nebezpečné situácie a nútia iných k agresívnej jazde. Vieš, ono v dnešnom uponáhľanom svete má človek svoj čas rozrátaný aj na to, koľko trvá cesta tam a tam. Ak viem, že pôjdem kilo, tak v pohode prídem včas. Ale náhle zrada. Dobehnem kolónu, na jej čele kretén a nikto ho nemá ako predbehnúť. To sú len potom "sranda" manévre, pokiaľ je cesta samá zákruta a plná čiara.
Svedomi ? Mozna ti prijde, ze jsem necitlivej, ale s takovyma recima na mne nechod.Jinak, nepsal jsem o ozranech, takovy lidi jsou mi ukradeni o to vic ! S alkoholikama jsem si too prozil dost, cili jsem na ne alergickej.Nic proti tobe, ale mas ponekud divny nazory...
Ta srna byl pouze příklad....a sám s to napsal co když za horizontem pojede ožralý cyklista nebo chodec atd.atd. Když pojedeš okolo limitu tak můžeš daleko lépe zareagovat- i tak by to byl sakra problém, ale ve 160 ? Nemá šanci ani on , ani pak tovoje svědomí, že při 90 bys to zvládl, pokud tedy nějaké svědomí máš. Já ano. A nechtěl bych s tím pocitem žít do smrti.
Toho ubohyho zamrzlho pubertacka si nechej.Nejde o vek.Mam kamarada co ma 35 let a minule jsem sel s nim a skoro jsem se s prepacenim posral.Jel kde se kolik dalo (fakt na hrane), 200 (!!!) pres vesnici, to uz je moc i na mne.Jinak souhlas s Radkem.
Co delam kdyz mi pri 160 vbehne srna do cesty ? Asi nestihnu zareagovat.Logicky.Ale nemuzes to takhle brat.Co kdyz pujdes do prace autem a chytnes treba mozgovou prihodu ? Co kdyz pujde po krajnici matka s ditetem ? Asi ji zabijes i s ditetem (o sobe nemluve).A figl je v tom, ze kdyz mi tam vbehne srna, tak se zabiju JENOM ja, ale kdyz bude na silnici plno aut, pripadne chodcu, ohrozim i ostatnich.A kdyz naberes treba cyklistu v 90 kmh, tak to stejne neprezije i kdyby si jel 150 kmh.Sice bude naraz o poznani silnejsi, ale pri takovych rychlostech je to vice-mene jedno.Ale nemysli si, ze tak jezdim furt ! Jenom kdyz jsou dobre podminky (ne prilis husty provoz, sucha silnice a pod.).Nejedu dle predpisu, jedu podle podminek na ceste (ovsem v pritomnosti policie je to jinak :-).
Jo a ještě něco pro všechny co jezdí rychle. Uvědomte si ,že jakékoli i sebelepší auto poskytuje svou karoserií, airbagy apod . ochranu jen do určité rychlosti. Pokud tedy jedete na limitu tedy např.90 - 100 km/h a něco se semele, cokoliv tak máte aspon nějakou šanci se ztoho jakž takž dostat, pokud budete mít štěstí, ale když pojedu 120- 130 ................tak se rozlučte se životem. At si to každý přebere , ve své hlavě!!!!!
Hlavně se umím od svůj názor podepsat. Dále denně jezdím (min. 150km) a vím, jak to na silnici vypadá. Čili bláboly, že jedu stále kilo a je vše ok jsou minimálně choré nebo je to názor svátečního řidiče.
Opět se mýlíš RADKU, jako již tolikrát.... Blbec není ten co jede dle limitu, tedy do 100, nýbrž ten co pospíchá a vytváří agresivitu a stres na cestách- takhle to vypadá na našich silnicích. Na jednoho ,který zdržuje a jede nesmyslně pomalu ( např. v 70 letech už člověk většinou tomu hustému provozu opravdu nestačí), je minimálně pět debilů co si honí svoje ego a mindráky v silném autě.Patříš mezi ně?
V obci je to pochopitelně blbost, ale při předjíždění rychlost neřeším. Prioritní je pro mě se, co nejrychleji, zařadit zpět z protisměru. Raději zaplatím flastr, než se zabít s ušetřeným litrem v kapse. Není tak?
Souhlas, ale všechno má své meze. Jezdit po okreskách nebo v obci 150 je projevem psychické a duševní nezpůsobilosti k řízení vozidel. Silnice nejsou hra na PC nebo Nintendu!
tomu hovorite dobre auto ked na novom kuse po 40 000 km odide tesnenie pod hlavou? sak to aj favoritom vydrzalo to tesnenie viac. a ze dobre auto. ZASLEPENCI SKODOVACKY !!! keby sa to stavalo napr. na peugeote alebo nisane tak je to hned najhorsia znacka na svete.. no ale skodovke vsetko prejde a vlastne to je dobree auto. parada. Proste ty zaslepeny skodovaci si nikdy nepriznaju ze by skodovka mohla byt na hovno. Vzdy to bude dobre aj ked budu hlavy menit casto ako platnicky.
Rychlostní limity úzkoprse řeší balíci, jezdící kolem komína a o víkendu do města na rodinný výlet do hypáče, eventuálně na hřbitov. Jistě, není nutné jezdit, jako blázen, ale nejvíce nebezpeční jsou připosranci, plazící se 70km/h, zdžující provoz a tím roste nervozita řidičů jedoucích za nimi, při tom si myslí, jak jsou dobří, jak se nemůže nic stát a zároveň nevědomky jsou důvodem riskantní jízdy ostatních, kteří takové blbce předjíždí. Takhle to vypadá na našich silnicích.
u tohto auta som tiez odvaril tesnenie no... inac s tymi rychlostami kto z vas nikdy neprekroci rychlost? ved sami viete ze to sa neda.. ja cez den jazdim v meste 50 - 70, v noci 50 - 100 podla premavky a typu cesty v meste.. co je na tom. Zrazil som doteraz len troch ludi a vsetko bolo ked som sa loudal priamo v centre dokonca menej ako predpisanou rychlostou. jeden bol narkoman a dokonca mi predal nove radio na usb a sd kartu.. za dvacku.. mne sa prave pokazilo
Neblázni anonyme, Jamieson není zdaleka tak chytrý, aby cokoli předvídal. Natož srnu :-)) Je to ubohej zamrzlej puberťáček. Třicítka na krku a takové názory - to je opravdu na pováženou. Bůh pomáhej všem normálním řidičům.
Jen připomínám, že zákon zní jasně, okreska 90 max. Myslím, že to má svůj význam a není to vycucané z prstu. Kdyby totiž všichni jezdili plynule po okreskách a hlavně do 100 km/h, ubyde min. 70% úmrtí, každý život má smysl, alespon pro mně. Co asi uděláš při 150-160 když ti tam vběhne třeba srna co ? Ani se nestačíš pomodlit, tak asi....
Těsnění pod hlavou u českých motorů je běžná záležitost. Po výměně u naší Fabie je vše OK, ale olej do chladicí kapaliny šel u téměř nového auta. Tak nevím, co to způsobuje. Zdali vadná těsnění už při montáži nebo šlendrián při montáži (tady nevím, zda to je nasazuje stroj nebo člověk) nebo byť krátkodobé přetížení motoru při jízdě (většina řidičů si tu maximálku vyzkouší, třeba i z mírného kopce) :-) Při kolísavém volnoběhu se např. měnila zapalovací lišta - také běžné v té době, bohužel.
auta nesoudim jen podle vykonu.Treba kamarad mel Audi 80 se 66 kw a myslim, ze to je fakt supr vuz ! Mel najezdeno uz peknych par set tisic kilometru a stale spolehlive slapal.Ukaz mi Fabii po 300,400,500 tis.km jak bude vypadat.Nejspis hromadka srotu.Jinak jet 150 kmh po okresce, zas az takova debilita neni, pac s mojim vozem akurat v te rychlosti zacina byt jakz takz aerodynamicky hluk.Predtim je to o nicem.Daleko nebezpecnejsi je predbihat s Fabii 2 kamiony s navesy pri rychlosti treba 80 kmh, kdy ti to trva rekneme minutu-dve.A v te chvili vice ohrozujes sebe i ostatnich, jak kdyz si jedes po poloprazdne silnici (i kdyz jenom okresne) 150 i vice.Byly doby, kdy jsem jezdil i pres vesnici 160 kmh, ale to bylo jeste za mych mladsich let.Dnes, tricitka na krku, uz bych se asi neodvazil.Ale 150 na okresce nepovazuji za velky blaznovstvi.
Objektivni recenze.Tesneni pod hlavou odchazi dost casto (i kdyz hlavne na 1,2 HTP), praskajici zarovky, to je taky neduh techto shitu.Zakladni vybava je uboha.Kdyz to tak ctu, auto vas vyslo na 530 000 korun !! (430 tis.auto, 100 tis. investice).Za takove penize je spousta o mnooooho lepsich aut ! Napriklad BMW 530D a pod.Kdyz dobre vyberes a nevezmes prvni krap ktery uvidis, nemusis se bat ojezdenky.Taky je dobre znat dobryho mechanika aby ti poradil pri koupe.Dat pres pul mega za Fabii s 50 kw a spotrebou 8,3 l (mimochodem tolik zere muj Passat se 110 kw a to pri rychlostech kolem 150 kmh po okresce dejme tomu), tak to je podle me naprosta pitomost a neznalost !!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
to Itall
Je to smutnej fakt.Timto se nechci ciganu dotknout, ale kdyz nekteri neumi rozeznat zelenou a cervenou, nebo na ctyrproudovy silnici vidi treti jezdny pruh, tak pardon ! Taky neni moje vina, ze me auto stoji na parkovisti a kdyz pridu rano pred barak, je rozbitej celej naraznik, ze.Pritom, jsem tehdy nestal autem nekde "na stred silnice".Auto bylo u kraje silnice jelikoz nebylo na parkovisti misto.Kolem mne bylo mista jeste pro dve dalsi vozy.A pitomec to napali rovnou do meho vozu.Nebo takovej pubertak, ktery si honi ego a pri vybirani zatacky to do tebe narve ! Pritom jedes ve svem pruhu a on prejde do protismeru protoze jede jak blazen ! Ja taky jezdim rychle, ale NIKDY ne tak, aby jsem nekoho smetl ze silnice ! To se mi jeste nestalo (a doufam, ze ani nestane) a to uz jezdim nejakej ten patek !
04.06.2009 | 14:13:50 | jamieson Reagovat
to Standa
Chapu, ale nevidim duvod, proc zastavovat pro nejakyho pitomce, kteremu nedojde, ze kdyz nahodou v rychlosti 150 kmh prudce zabrzdim, tak prakticky nema sancu to stihnout.I ja delam preslapy, ale tohle je proste nepochopitelny.Kdyz za nekym jedu, udrzuji si patricny odstup a i kdyz uz se na nej nalepim, tak je to jen na chvilicku a pak predjizdim.Snazim se predjizdet co nejrychleji aby jsem, pochopitelne, netrefil protidouci vozidlo.Ano, nekdy i pridam plyn a zmizim, pokud mam alespon rovnako silny vuz jak ma on, pripadne vim lepe jezdit.Ale pokud dotycnej je dobrej ridic, se silnym autem, tak tam uz toho moc nevymyslim.
04.06.2009 | 14:04:31 | jamieson Reagovat
Radek, Luboš
Zde nešlo o překážení, ale o provokatéra. Sorry, ale napsat že ve 150ti přidám a ujedu je blbost. Pokud se mi někdo lepí na prdel ve 150ti a já ještě přidám, pak je to jasný impuls k soutěži a potažmo jatkám. Takže uberu a uberu, až na 90 klidně, pokud se lepí pořád, tak zase uberu... on nevydrží. Je to adrenalista, kterej chce závodit a dokazovat svou převahu. Tak ať jede o dům (pardon o auto) dál...
04.06.2009 | 08:48:20 | Reagovat
Souhlas s Lubošem. Prostě přidám a odjedu. Nebo když někdo chce předjíždět, tak mu raději ukážu, že je volno a může jet. Lepší, než blokovat provoz zpomalováním, jelikož nevím, proč ten za mnou spěchá. Mimo závodníka to mohou být i zdravotní důvody, že.... .
04.06.2009 | 07:03:11 | Radek Reagovat
Souhlas se Standou. Používám stejnou strategii. Zpomalím a počkám až je ten za mnou tak zdeptanej, že předjede. Používám to ale spíš u těch, kteří mají místo mozku z piva kostku a v noci se člověku nalepí za zadek a svítí mi do ksichtu :-) Asi čekají že bude honička...takto si člověk sice neužije pomyslné vítěztví(dotyčný má neskonalou radost že to nandal O), ale zase má klid a pohodu bez pitomce za "prdelí".
03.06.2009 | 23:26:16 | Jerry Reagovat
Krakón
Hehe, Trabant za stejnou spotřebu možná, ale rozhodně nevydrží dýl. Já vím, byla to jen ironie, chápu. Je fakt, že za ty peníze to auto nenabízí vlastně nic. Ani pohodlí, ani výkon, ani úsporu, kufr a krása taky nic moc. Jsou lepší auta - ať menší a úspornější, tak větší a výkonnější, za ty peníze. A taky menší a výkonnější :-))
03.06.2009 | 20:13:50 | Reagovat
Tóóólik peněz za tento pekáč!!!!! Sakra lidi, vždyť na světě je spousta jiných značek!!! Motor nemá cenu komentovat.....To už trabant vydrží dýl a za stejnou sotřebu!
03.06.2009 | 20:06:57 | krakón Reagovat
Kolísavý chod motora
na volnobech. To majú všetky fábky, málo ktorá to nemá. Niekedy mi to príde ako fušérka robota amatéra :D. Jaj, ved škodovka je banda amatérov
03.06.2009 | 18:43:57 | OVCA Reagovat
Standa: Keď sa na mňa niekto
lepí odzadu, tak radšej dupnem a zmiznem. Určite nebudem niekde čakať, kým bude dosť ďaleko...
03.06.2009 | 18:18:40 | ľuboš Reagovat
jamieson:
Jestli máš každoročně bouračku nebo dvě, tak to asi bude spíš v tobě, než v cigánech okolo :-)
03.06.2009 | 18:09:31 | Itall Reagovat
JAMIESON
To co popisuješ se mi stává běžně. Budeš se možná divit, ale používám tebou zatracenou strategii. Když se mi někdo lepí na zadek a nepředjede, zak zpomaluji. A to tím víc, čím víc se na mě lepí. Většinou nevydrží a předjede. Raději zpomalím a ztratím minutu, než mít rozbitý zadek. Není dobré přidávat, to ho ještě víc vyprovokuje. Začnu mu prostě překážet, abych ho donutil zmizet. Kdyby zase zdržoval on mne (což se mi málokdy stane) a provokoval, klidně zastavím a dám si cigáro. Ať jede do prdele, je to lepší než bouračka. Ale to jsou spíš extrémy.
03.06.2009 | 16:15:10 | Standa Reagovat
to Standa
To mas samozrejme pravdu.Ale jak uz napsali chlapi, predemnou, treba pri narazu zezadu, to az tak ruzove pro tobe nebude.Maly priklad : Jel jsem po po normalni, dvouprudove silnici, dost nad limitem (kolem 140 az 160), a za mnou byl chlapik v Mercedesu.Jel tesne za mnou, aniz by jsi udrzoval odstup.Zkusil jsem zpomalit, nech me predbehne, zpomalil i on.Kdyz jsem pridal, ze mu ujedu, zrychlil taky.A asi po 15 kilometrech byla predemnou kolona asi ctyr-pet aut a oproti sli taky nejaky vozy, cili jsem spomalil a nepredjizdel.Stihnul jsem to.Avsak chlapek v Mercedesu uz ne.A tak to do me napalil.Cely kufr v prdeli.Myslis ze jsem tomu mohl zabranit ? Mozna jsem mel jit 20 kmh a predbehnul by me.Ale urcite by jsem ho po par kilometrech dostihl, protoze jel evidentne NASCHVAL takovou rychlosti jako ja.A proc ? Nevedel mi odpovedet.No a takovych buranu potkavam na silnici pomerne casto, za rok mam minimalne jednu dve bouracky.Taky s ciganma nemam dobre zkusenosti, jelikoz to do me napalili uz asi 3 krat.Ale to je na hooodne dlhy vypraveni...
03.06.2009 | 15:34:39 | jamieson Reagovat
Souhlas Standa a spol.
Naprostý souhlas s klukama jako Standa apod.
Co se mně stalo....jel jsem nedávno na jedné okresce, v takové menší koloně asi 4 osobáky, já byl 3 v pořadí, jeli jsme asi 60 když z ničeho nic ten první dupnul na brzdy- asi hledal odbočku v pravo , neznal to tam a naposlední chvíli ji našel a chtěl tam odbočit. Auto za ním celkem v pohodě dobrzdilo, já taky , ale už to nebyla taková pohoda- zastavil jsem a v zadu vidím ,že ten poslední dělá co může ,brzdy kvílí, ale nemá šanci to dobrzdit- to vycítíte,tomu věřte, tak jsem rychle zareagoval přidal plyn a protože v protisměru nic nejelo popojel jsem na úroven toho auta předemnou,byl jsem sice v protisměru, ale pokud si to můžete dovolit tak to bylo jediné řešení, ten 4 auták zastavil tam kde jsem byl původně já. Takže předvídavost mně tentokrát zachránila od nárazu zezadu. Chlap vystoupil a normálně mi i poděkoval- dobrej pocit. A o tom to je, bohužel spousta lidí to nechápe, nebo nechce.
Takže hodně štěstí všem normálním.
03.06.2009 | 11:36:54 | martas Reagovat
Standa:
Ten náraz zezadu už jsem též zažil, když jsem při odbočování vlevo dával přednost protijedoucímu vozidlu - v obci. Ženská tam přijela a čuměla asi doblba. Nebylo to tak moc, u našeho Favorita s tažným zařízením vlastně ani zvenku nebylo nic vidět, ale plechy pod nárazníkem a v kufru byly pokřivené. A bylo to v Chorvatsku při cestě domů, takže žádná slast. Od té doby při takovém zastavení vždy stisknu pedál brzdy, aby svítily stopky a pokud nejde zrovna o odbočování, tak dám i výstražné blinkry, mezeru si také nechám a pořád koukám, kam bych případně ujel. I když např. vyjet z řady nemusí být zrovna účinné, protože ten pilot vzadu se může vyhnout tamtéž :-) Jinak jsem už asi 2x také za někým dobržďoval se skřípěním pneu, ale podstatné je, že vždy s úspěchem :-) To za 22 let docela jde, takže asi jezdím předvídavě :-)
03.06.2009 | 11:02:00 | Itall Reagovat
Anonym: ak si to myslel
ironicky, tak si to vystihol vynikajúco. Ak vážne, tak si vynikajúci, ale vôl...., nič v zlom. Prečítaj si to po sebe ešte raz.
03.06.2009 | 08:39:16 | ľuboš Reagovat
Je to přesně tak, jak píše standa. Je potřeba předvídat. Já celý svůj život jezdím podle předpisů, a vyplácí se mě to. Bez jediné nehody.N dálnici je můj recept jednoduchý: mezi kamiony a konstantně 90-100.Ani nevíte, jak málo by bylo na dálnici nehod, kdyby nikdo pořád nepředjížděl.Alkohol jsem za volantem taky nikdy neměl.Po tomto všem o sobě už můžu konstatovat, že jsem vynikající řidič. Kdyby takhle jezdili všichni, jsme 100% bez nehod.
03.06.2009 | 07:43:03 | Reagovat
Petrík
Stačí nelepit se na toho před sebou, ponechat si 1,5 metru a sledovat provoz i za sebou. Dá se tak předejít (částečně) nárazu zezadu, když vidím že se nějak rychle blíží, mám možnost ještě popojet nebo vyjet z řady - podle okolností. Pokud nedobrzdí. Když vidím, že normálně zastavuje, potom jemně popojedu a tu mezeru zruším. Jestli je slepej a prostě nebrzdí a narve to do tebe, s tím opravdu nic neuděláš. Jasně, vždycky se něco může stát, ale šlo tu obecně o to, že nehoda většinou je chyba obou. Toho kdo přednost nedal, a toho, kdo si toho nevšiml. Musíš myslet i za druhé a než nabourat, raději se přednosti vzát. A to se mi stalo už mockrát. Kdybych nezastavil (vidím že mě neregistruje), tak byl ve mně. Mít několik nehod by byla velká smůla, spíš je to chybějící talent předvídat co se může stát.
02.06.2009 | 23:27:47 | Standa Reagovat
No, keď budeš stáť na križovatke a dávať prednosť, pričom ti niekto vletí do kufra, tak takej nehode asi nezabrániš. Ale niekto je možno opatrný až natoľko, že jemu sa nestane ani taká nehoda. Na červenú, alebo z vedľajšej cesty taký človek asi nezastavuje. Predvída, že do neho niekto buchne zozadu.
02.06.2009 | 21:37:15 | Petrík Reagovat
Jamieson
Už tě nechám být :-) ale ještě jednu poznámku. Máš najeto 200 000 bez VLASTNÍ nehody. Vidíš. A já mám najeto milion (od roku 1980) a bez JAKÉKOLIV nehody. Nevím jestli mi teď rozumíš, ale i svým způsobem jízdy jsi k těm nezaviněným nehodám jistě přispěl. Jet na tvém místě někdo jiný, třeba by se nestaly (a nebyla patrně jen jedna). Jet pomaleji, přijel bys tam o vteřinku později, nebo se víc soustředit... Já vím, je to jen teoretizování, ale věř že je na tom kus pravdy. A já měl pod sebou spoustu aut, malých i velkých, slabých i silných, taky Tatry s přívěsy, cisterny, autojeřáby, řídil jsem to na náledí, sněhu, v létě v zácpách přes Prahu, a nikdy se mi nic nestalo. Ale spoustě nehod jsem zabránil. Chce to brát řízení jako vážnou věc, ne jako zábavu. Tak hodně štěstí.
02.06.2009 | 20:44:40 | Standa Reagovat
souhlas
Naprostý souhlas s Karlem a Standou, až na to "tupí Slované" Důvody bych viděl v jinde, ale to je na jinou debatu. Spousta Čechů se bohužel řídí tvrzením, že "zákony a pravidla jsou od toho, aby se mohly porušovat". A to je špatně.
02.06.2009 | 20:18:37 | driver Reagovat
to Standa
Jo to mas pravdu.Ale nemyslim si o sobe, ze jsem mistr sveta.A taky zivot neberu jako hru.Neberu ho ani prilis vazne.Vsechno s mirou.I kdyz s tou rychlosti na silnici to u mne az tak neplati, priznavam.
02.06.2009 | 20:17:08 | jamieson Reagovat
to Karel
Pro tvou informaci.Najezdil jsem uz asi 200 tis. km bez nehody zapricinene VLASTNI VINOU.Kdyz mam havarku, tak jenom kdyz to do me napali nejakej debil (a na takovych mam smulu :-(.Nahoda ?? Mozna jo, ale nemyslim...
02.06.2009 | 20:14:36 | jamieson Reagovat
to anonym
Dobra, mas pravdu, jsi tvrdohlavej co nadelam.Mimochodem, sice nemam zadnej doktorat a ukoncil jsem "jenom" stredni skolu, ale do kokota mi opravdu nadavat nemusis, kdyz uz mas takove vzdelani.Holt, vzdelani a inteligence jsou dve rozdilne veci a ty jsi toho dukazem !
02.06.2009 | 20:08:41 | jamieson Reagovat
Jamieson
"220 tam není žádnej problém" Ty vole, znásilnit dítě, vrazit kudlu někomu do zad, zapálit benzínku, to všechno není žádnej problém. Uvědomuješ si vůbec, co říkáš? Lidská společnost se řídí zákony a pravidly, je to soukolí jako hodinový stroj. A když se najde někdo, kdo na to sere a myslí si, že svět vznikl 5 minut před jeho narozením a jen pro něj, je průser. Spousta věcí není problém. Ale prostě se nedělají. Jinak tu budem žít pořád jako primitivní tupí Slované, setřesení ze stromů. Jestli bereš život a zákony jako hru, tak si ji hraj na dvorku nebo ve sklepě, ale ne mezi ostatními lidmi, kteří se mají rádi a auto používají jako nutnost a ne předmět k ukájení, adrenalinu, nebo machrování. Věř mi, že to že se ti ještě nic nestalo, je jen o štěstí. Opravdu nejsi tak moc dobrý, jak si myslíš. Nejsi o nic lepší, než spousta ostatních, kteří jezdí slušně. Je to jen štěstí a to je vrtkavé. U soudu budeš potom brečet, žes nechtěl, a že je ti to líto. Nejsi jediný mistr světa, který rychle vystřízlivěl.
02.06.2009 | 19:57:44 | Standa Reagovat
Bohužel, čím větší psychopat, tím vícsi věří a myslí si, jak je dokonalej. Jamieson a podobní mistři by neměli nikdy dostat řidičák. A nebo by o něj měli hodně rychle přijít. Tady jde o život. Ne jejich, na ten jim seru. Ale těch ostatních nevinných, které dřív či později takový pako smete z cesty a ještě se bude rozčilovat, co tam zrovna dělali když "jedu já", že?
02.06.2009 | 19:49:29 | Karel Reagovat
Jamieson
Protože na rozdíl od tebe mám mimo základní školy ještě dvě další, vím že čtyřproudovka není okreska, a to ani hovorově. Je to státovka, rychlostka, kdoví co ještě, ale určitě ne okreska. Neuč mě nic, na to jsi příliš blbý. Jinak bys věděl, jaké silnice se nazývají okresní. U tebe co slovo, to perla. Kokote. A ještě jsi nám neřekl, co jsi za tatara? Neumíš ani česky, ani slovensky, jsi cigán? Nebo Maďar? Třeba tam u vás v tatarschánu máte okresní čtyřproudovky...
02.06.2009 | 19:46:26 | Reagovat
A mimochodem,
nevim co jsi myslel tim sebevedomim.Ze mam komplexy ? Jiste ne ! Nememl by jsi soudit lidi driv, nez je poznas...A mimochodem, pokud UMIS JEZDIT, tak je to risk srovnatelny s predchazenim kamionu Fabii HTP v rychlosti 80 kmh o trvani 2 minuty.To ale bylo popsano nize.
02.06.2009 | 19:44:15 | jamieson Reagovat
to driver
Ta okreska je daleko kvalitnejsi nez lecktera dalnice ! 220 tam neni zadnej problem.A nemocnej jiste nejsem.
02.06.2009 | 19:39:37 | jamieson Reagovat
to anonym
"Okreska" jako takova NEEXISTUJE ! Je to jen hovorovy nazev.A kdyz uz jsme u toho : Slovo "okreska" vzniklo ze slova OKRESNI SILNICE, zkracenim.To se mimochodem uci jeste na zakladni skole (a neoponuj mi pravopisem !).Pravdepodobne, jsi ji jeste ani neukoncil, anebo se ti to nepodarilo.150 po polnacce jsem nejel, jelikoz nemam tolik penez, abych jezdil po polnich cestach vysokou rychlosti.To by jsem musel davat auto kazdej den do servisu, nebo rovnou do srotu VOLE BLBEJ !!!
02.06.2009 | 19:37:45 | jamieson Reagovat
to anonym
Nezávidím, auto mám na přepravu - ještě voní novotou. Nemusím si léčit nízké sebevědomí nebo si něco dokazovat. Ať si 220 jezdí na závodním okruhu a neohrožuje normální lidi na silnicích.
02.06.2009 | 19:32:42 | driver Reagovat
driver
A nezávidíš jamiesonovi náhodou jen dobré auto, v kterém to v pohodě jde?
02.06.2009 | 17:59:11 | Reagovat
to Jamieson
Přes 220 km/hod na okresce? Co na to říct, jen si vzpomínám na film "Jáchyme hoď ho do stroje", jak Nárožného odvezli přímo do blázince k dr. Chocholouškovi. Tam patříš taky. Omlouvám se za hovado, protože budeš asi nemocný.
02.06.2009 | 17:24:04 | driver Reagovat
Jamieson
Nejenže jsi kokot a hovado, ale ani nevíš, co je okreska. TO NENÍ STÁTNÍ ČTYŘPROUDOVÁ SILNICE PRVNÍ TŘÍDY TY BLBE! hLAVNĚ, ŽE UMÍŠ ŠLAPAT NA PLYN! Jako cvičenej orangutan, i IQ máš stejný. A nejel jsi už taky 150 po polňačce - čtyřproudový samozřejmě? Boha, ty jsi vůl!
02.06.2009 | 15:27:11 | Reagovat
to driver
Nenazivej mne hovadem ! Priznavam, dneska uz 160 pres vesnici povazuji za silenstvi.Ale 150 po okresce ? Neni okreska jak okreska.Znam okresky, kde se da jet za jistych okolnosti i na maximum sveho auta.Nejednou jsem na ctyrprudovy uplne rovny a prehledny (!!!) okresce dlouhe asi 7 km jel i pres 220 kmh.A to je jine jako kdyz jedem po mokre klikate silnici.To muze byt taky okreska.A za takovych okolnosti jedu i nizkou rychlosti (70-80 kmh), protoze podminky na to nejsou !!
02.06.2009 | 14:02:23 | jamieson Reagovat
jak kdy
Pokud dýcháte hned po vypití, máte mín než posléze když pujdete na krev (známý foukl 1,1 a v krvi nakonec 1,69) Pokud máte již vrchol za sebou a alkohol se už odbourává, je tomu naopak(další příklad-známý dýchal několik hodin po pařbě, 1,27v dechu a 1,06 v krvi)
02.06.2009 | 13:45:24 | Reagovat
No, pravdu má spíš Heligón. Není dobré mnoho náhod najednou :-) Že nešel na krev - digitální měřiče mívají toleranci do mínusu a naměří spíš méně. Je pravděpodobné, že krev by ukázala více. Mám zkušenost - na testeru 1,4 a v krvi 1,8 (ne na sobě, ale viděl jsem osobně).
02.06.2009 | 13:24:51 | Itall Reagovat
Heligón, Heligón, ďalší
dokonalý...Hovado si akurát tak Ty. Tebe sa nemusí nič stať? Nejaká šoférska kolegialita Ti asi nič nehovorí, že? Nie si aj Ty z tých, ktorí škodoradostne ani nebliknú a neupozornia na hliadku?
02.06.2009 | 12:14:25 | ľuboš Reagovat
To Kočka
Problém je, že odmítnutí dechové zkoušky se rovná přiznání viny, tudíž "popravě". Hlavně, aby to dopadlo dobře hlavně po pracovní stránce, protože v dnešní době... . Přeji mnoho zdaru.
02.06.2009 | 07:19:56 | Radek Reagovat
Policisté mě taky na místě ujištovali, že za těch 0,13 o papíry nepřijdu...Správní řízení ale rozhodlo jinak(beze mě).Spěchal jsem a policistům jsem věřil.Proto jsem nešel na krev...Když mě pustili že mužu jet dál..(po pul hodině cca)
02.06.2009 | 07:12:55 | Kočka Reagovat
To Kočka
S alkoholem za volantem nemám osobně slitování, ale fakt je, že 0.13 promile je NEPROKAZATELNÉ. Čili odmítnutím krve jsi asi udělal chybu, protože je to ta nejhorší varianta. Co už..., snad ti po polovině zbytek prominou. Co se týká flastrů, platil jsem naposledy před rokem (už jsem očištěn:-) ) na dálnici - 192km/h, 1bod, 1.000kč. Proč? Protože jsem narazil narazil na policajty, kteří pochopili, že při náhlém vedru, prázdné klimě a zvířetem v autě, jenž může po přehřátí uhynout, se jet pomalu nedá. Vinu jsem přiznal, na místě zaplatil a odjel. Je to holt o lidech, kteří dokáží pochopit situaci individuálně, nikoli se jen tupě nabyflovat pár údajů alá anonym.
02.06.2009 | 06:56:16 | Radek Reagovat
měl jet v 50 v obci 90 mimo obec nechlastat za volantem být připoutaný a netelefonovat a nic by se mu nestalo..Takhle je to prostě hovado porušujíce předpisy.
02.06.2009 | 00:27:02 | Heligon Reagovat
Kočka: Nič v zlom, ale na
Vašom prípade krásne vidieť, že v ČSSR, ČSFR, to je jedno, je stále chorý systém. Totalitno-komunistický.
Chlap nič neurobí, nikomu neublíži, ale príde o papiere a robotu. A policajt má frčku.Nedajbože máte platiť alimenty, tak ešte basa... Čo tým spoločnosť a štát získal? Pár korún. Ale chlapovi môžu pokaziť celý život...
Ak by ste boli cigáň/nič v zlom/, tak Vám udelia možno milosť..., takto človek môže prísť o veľa. A tvrdiť, že mňa sa to netýka, je krátkozraké....
Našim policajtom chýba sedliacky rozum a nadhľad, životné skúsenosti. Packa, ich prezident sa bežne chválil, že jazdíl vyše 200 na BMW M 5... Čo je dovolené Bohovi, nie je dovolené volovi....A ryba smrdí od hlavy. Už mi rozumiete, čo ma trápi?
01.06.2009 | 23:59:41 | ľuboš Reagovat
ľuboš
Tak daj verejnú výzvu na zrušenie čiarkového systému hodnotenia u polície a bude kľud. Tiež by si radšej buzeroval a zdieral vodičov, ako by mal potom šéf buzerovať teba, že si dal málo pokút. A ak ti potom ešte aj siahne na plat (za to že málo robíš), tak si ten ramer postavíš za tabuľu s názvom obce nie 50 metrov, ale 20 centimetrov. Ale to je už druhá strana mince. Tá menej zaujímavá.
01.06.2009 | 23:54:56 | Petrík Reagovat
luboš
Vážím cca 68kg. Nejsem alkoholik, ale ani žádný abstinent..Spíš pravidelně ty 2-3 pivka, v pátek a svátek třeba 5:-)
01.06.2009 | 23:46:57 | Reagovat
Re: Petrík: Aj moja F šunka
má automat. zapínanie svetiel, obmedzovač rýchlosti a pod. Ale aj Ty raz môžeš mať starú lekárničku..., alebo urobiť nejakú chybu, nik nie je dokonalý ako Ty.
Ale tým, že policajti číhaju 50 m za tabuľou, alebo na rovnom úseku ciest, vytvárajú kolízne situácie. Vytvárajú stres a znervózňujú vodičov.
V Turecku, Tunise sa mi jazdilo lepšie než na SK. O EU ani nehovorím. V F s radosťou idem 80-90 po super cestách, keď vidím vysmiateho policajta so sapíkom, ktorý dbá na VŠEOBECNÚ bezpečnosť. Nie na vyberanie výpalného. Je taký problém dať stac. radar ? Na rizikové miesta? A ušeriť peniaze na hliadky?!!
U nás policajt vyberá na ceste a vedľa vykrádajú domy,,,,
P.S. A dúfam, až by som bol poslancom ja, tak by som sa neznížil k imunite. Nechcel by som patriť k sviniam, čo vodu kážu, víno pijú... A toto je TRAGEDIA, že to berieme za samozrejmosť... Ech, poďme hajať, lebo sa bude žena hnevať...
01.06.2009 | 23:46:50 | ľuboš Reagovat
luboš, Petrík
Ano ano, byla moje chyba..Ale opravdu mě nenapadlo, že po 3 dvanáctkách a 10 hodinách nadýchám 0,13..Že se za to berou u nás papíry, to vím, pač kamarád(58letý chlap) přišel v prosinci na půl roku o papíry za 0,16(a 10 000 pokuta což je dolní sazba)Už je má zpátky.No vůbec nevím jak to berou, když já nadýchal méně dostal vyšší trest..Ale to je fuk..Stejně, nikdo mě to nevymluví, byl jsem střízlivý...A 57 na konci obce mimo baráky a dědinu? 105 na jedné z mála širokých, přehledných a bezpečných silnic?no já nevim no..mě to přijde tvrdé..řidič z povolání přímo nejsem, ale služební auto používám (hm používal jsem)denně a potřebuji jej k práci..Taky nevím, jak to se mnou v práci bude..Ale nuž, nebudu si na autorecenzích řešit svoje problémky..Ale prostě, přijde mi to přísné jako sviňa....
01.06.2009 | 23:44:21 | Kočka Reagovat
Krv neodporúčam. Ak to mal od večera ešte v dychu, v krvi by to mal určite. Stále platí : vyspať sa nestačí. Inak, v ČR prístroje nemajú toleranciu? 0,2 promile totiž je v stave vyprodukovať organizmus zo stravy aj u abstinenta. U nás sa toleruje do 0,14 miligramu / liter, čo je asi 0,3 promile. Ale zase sa mi v tomto prípade potvrdilo, že na veľký problém človek poukáže spáchaním nejakej hlúposti. Rýchlosť, pásy... O vodičák by si neprišiel aj keby si mal toho alkoholu v sebe viac. Stačilo byť pripútaný a dávať si pozor na rýchlosť. Nikto by ťa nezastavil.
01.06.2009 | 23:32:43 | Petrík Reagovat
Kočka: Neviem akú máš
hmotnosť, ale ak mne ešte smrdelo z papule, tak radšej na krv. 0,13 promile právnik na súde vyháda.... A úprimnú sustrasť. Dúfam, že nie si vodičom z povolania. V F, GR, IT a pod. v pohode 0,3 promile...
01.06.2009 | 23:18:28 | ľuboš Reagovat
ľuboš
Nepoteším ťa. Keď prídem do Rakúska, tak pred tabuľou obce brzdím ako magor len preto, aby som na úrovni tabule mal na tacho 50 a to si radšej zapínam obmedzovač rýchlosti, aby som si to nemusel strážiť. U nás jazdím už tiež o niečo inak, ako pred tým. Lekárničku starú nemám, lebo nemám staré autá. Svetlá sa v mojom zapínajú samé po naštartovaní, v manželkinom si to zapína sama, ale zodpovedne. Za smerovku ma v živote nezastavili. To by musela vďaka tomu vzniknúť nejaká kolízna situácia, aby vôbec niekto riešil smerovku. Práve kvôli tomu, v akom stave máme "cesty", by ľudia mali aj tak jazdiť. Nie to ešte zhoršovať robením priestupkov (tých dobrovoľných). To, čo sa dialo na našich cestách asi nemalo obdobu, takže nič iné ako pokuty ľudí nevychová. Stačí sa pozrieť, ako väčšina ľudí jazdí teraz, takže nejaký odstrašujúci efekt to malo. Csáky má bohužiaľ imunitu na priestupky, takže s tým neurobíme nič. Kaliňák ju nemá, lebo nie je poslanec, ale jeho viezol policajt a ten podľa § 69 môže udeliť výnimku zo zákona komukoľvek, ak nedôjde k ohrozeniu bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Takže si ju udelil, čiže s tým tiež neurobíme nič. Politická "elita" využíva ako služobné autá aj tie, ktoré nemusia mať ŠPZ začínajúcu P, takže tiež nepodstatné, či to bolo BA...alebo P... Vždy boli, sú a budú rovní a rovnejší. Netreba sa nad tým rozčuľovať. Po pravde. ja ako poslanec by som za zrušenie imunity asi nehlasoval tiež. Musel by som potom platiť pokuty. A uznaj, že z toho mála.....
01.06.2009 | 23:16:07 | Petrík Reagovat
to jamieson
Ty jsi jezdil 160 km/hod přes vesnici? 150 km na okresce není bláznoství? Takové hovado by nikdy nemělo řídit auto!
01.06.2009 | 23:10:04 | driver Reagovat
Luboš
Lubo neplač, to se stane každému. Jezdím 30 let a téměř nikdy jsem neporušoval předpisy (až když jsem si koupil C1, ale jen rychlostní limity-nešlo odolat :-)) a teď se mi taky stalo, že jsem přišel o body a peníze kvůli chujovině. 100 na čtyřproudovce při předjíždění - změřili mě z mostu. A za 60 na konci obce, kde už byl jen les a žádný dům, ani cesta. To se tak někdy semele.
01.06.2009 | 23:01:07 | Standa Reagovat
Po přečtení příspěvů mám pocit, že jízda autem je pro někoho jen zábava, ne-li adrenalinový sport. Pánové, ŘÍZENÍ vozu je prakticky totéž, jako vedení vlaku, nebo pilotování letadla. Proto se řídí PŘEDPISY. Kdyby takhle uvažovali strojvůdci, nebo piloti (můžu si přece jet jak chci, když nikoho neobtěžuju), to by to vypadalo. Toto si mnozí neuvědomují a proto to tady vypadá jak na divokém západě (nebo spíš východě). Když přejedete hranice do Německa, hned jste v jiném světě. Řidiči jedou spořádaně, klidně za sebou, dodržují předpisy a je jim fuk, že vepředu jede někdo 80. Když spěcháš, vyjeď dřív. Nejsem svatý, taky si v autě rád zadivočím, když to jde, ale všechno má své meze. Dokud si mnozí neuvědomí, že řízení auta je velmi zodpovědná činnost, a vyžaduje rozum, rozvahu, plné soustředění, pak jsou všechny reklamu typu "nemyslíš-zaplatíš" k ničemu.
01.06.2009 | 22:55:23 | Standa Reagovat
Re: Petrík: Telefonovať
sa v aute dá, sú všelijaké sady, ktoré to legálne dovoľujú... . Ale tu ide o to, že ani SK vodič by nemal očakávať, že cez plnú, v zákrute sa vyrúti policajné BMW, ktoré na "drzovku" ide stredom cesty.
Ak poznáš Bzenicu-Hliník/Hronom, robia sa tu zápchy, stavajú cestu, množstvo áut. A do toho policajná kolóna, asi 5-6 vozidiel a v strede až JEDNO-JEDINÉ čierne BMW s klasickou BA značkou, žiadne "P".
A tvrdiť, že žiadne priestupky, ak nemám peniaze..., tak ruku na srdce: Naozaj?! Všetko máš tip-top? NIKDY nemáš 100 m za tabuľou obce 80, čo je za 200 EUR? Starú lekárničku za 60, nezabudneš svetlá, alebo blinker? Alebo hociakú bezvýznamnú JAZDU a bezpečnosť NEOHROZUJÚCU somarinu?
Ak povieš áno, tak Ti neuverím. A 100-200 EUR pokuty za somarinu v dnešnej dobe dať niektorým, je doslova obrať o živobytie. Také pokuty, aké sme zaviedli NEMAJÚ NIKDE v Európe.
Najprv nech sa spravia cesty, chodníky, cyklistické cestičky.
A poslanci, ktorí zahlasovali za zákony proti vlastným ľuďom, by mali platiť ako príklad. A nie ako CSáky, ktorý zákon schváli a keď ide o 50 km VIAC, tak vytiahne poslanecký preukaz!!
A neplatí nič. A ten "ko..t" robotník, ktorý ho živí, by musel zaplatiť 650 EUR POKUTY.
TOTO je podľa Teba normálne?!
Poslanci sa vozia na naše. Zákony vymýšľajú proti nám. Kaliňák v 1 deň platnosti zákona poruší zákon.... a nič
Ja si za hovadiny zaplatiť musím. Asi aj Ty. Neserie Ťa, že iní nemusia? A nám ostáva iba strach pomaly vyjsť na cestu? Po 1,5 mil. km... P.S. Ospravedlňujem sa za toho "k...t" robotník. Ale za viac nás nemajú....
01.06.2009 | 22:51:25 | ľuboš Reagovat
Radku a jiní
Takže.já řeknu svoji zkušenost z předminulé soboty..Naměřili mě 57 v obci..Dali mi dýchnout, nadýchal jsem 0,13 promile..(nevím z čeho, od 20:00 do 22:15 jsem vypil 3 piva 12ky a dýchal jsem v 8:15 ráno)Na krev jsem raději nešel. +Nebyl jsem připoutaný. Resumé...3 body alkohol, 2 body rychlost, 2 body pásy=7 bodů,od dříve 5 už jsem měl sebraných za 1x rychlost 105km/h na okresce(2 body), + 1x telefonování za volantem(3 body)...takže..nakonec..1 rok bez papírů za body, 1 rok bez papírů za alkohol(to se dělí zvlášť), 11 000 pokuta za alkohol od správního řízení a nakonec 2000 korun od policistů na místě...super že?? A to jsem asi fakt hovado..57 obec(radar asi 20 metrů před cedulí kde široko daleko už není žádný barák) 105 mimo obec..velmi široká, rovná a přehledná silnice, sucho....Radku, co říkáš?
01.06.2009 | 22:47:12 | Kočka Reagovat
pánové mnohem důležitější otázka než ty vaše trapné hádky je otázka co vedlo autora ke koupi tohoto nevybaveného ,žíznivého vozu průměrné kvality. Za ty peníze bylo k mání jistě i jiné auto, možná i dvě!
01.06.2009 | 22:23:56 | MIREK Reagovat
Radek je neskutečný prase a hovado. Stydím se že jsem čech stejně jako on. Říct, že když půjde ožraký chodec a já ho sejmu, že je vina na jeho straně a že je mi to tudíš úplně jedno může říct jen zvíře a ne člověk. RADKU!z celého srdce ti přeju, aby až jednoho dne půjde tvé dítě kolem silnice třebas z diskotéky a nějaký divoch ti je sejme a rozmašíruje na šest kusů, tak aby ten dotyčný vystoupil z auta a řekl to co ty: "no a co byla ožralá - moje vina to není-takže pohodička". Možná bys pak pochopil co jsi z tvé nevymáchané huby vypustil. A nemusíš tu dávat všem na obdiv, že si se v životě zmohl na něco lepšího než HTP. My se z toho neposerem. Hovado zůstane hovadem i když má pod sebou 280Kw.
01.06.2009 | 22:19:41 | anonym2 Reagovat
ľuboš
Len taký detail. Ty ako vodič si povinný plne sa venovať riadeniu vozidla a nevykonávať činnosť, ktorá nesúvisí s riadením vozidla. A ešte aj telefonovať? No toto :-))
Za toho papaláša nenadávaj policajtom, ale tomu papalášovi. Oni si asi nevymysleli, že on potrebuje za 20 minút prejsť 100 kilometrov, lebo on chúďatko je zaneprázdnený a má veľa práce. Asi ti spravili niečo strašné, že ich máš tak v zuboch. Na margo toho robotníka, čo dostane 200€ pokutu (asi na to má, keď robí priestupky) mám takú praktickú radu. Mne sa osvedčila a riadim sa tým napr. v "A", kde som nikdy v živote nespáchal priestupok. A to som tam dosť často, takže dopredu nesúhlasím s tvrdením, že občas sa stane. Ak si dávam pozor - a to za volantom by sa patrilo - tak sa nestane ani občas. Ak NEMÁM NA platenie pokút, tak PRIESTUPKY NEROBÍM. Robím len veci, ktoré si dovoliť môžem. Ak robím za volantom hovadiny, nesťažujem sa, že si ich zaplatím.
01.06.2009 | 22:06:00 | Petrík Reagovat
Luboš
Ale určitě jsem jel rychleji, jsem taky jen člověk a člověk furt nemůže čumět po rychloměru, ale věř mi ,už jsem najel asi 450 tkm- ( naštěstí bez nehody-protože co si budem povídat, štěstí člověk mít musí), ale na okresce jsem nikdy opakuji nikdy 160 nejezdil, za to dám krk.
01.06.2009 | 21:47:22 | Reagovat
Dodatok: Iba ma neskutočne
nasralo, že MY, ako vodiči, musíme predvídať všetko.
Že zelený mozog nemusí a ešte je chránený...
Stačí mať hlasnejšie pustené rádio, telefonovať, kecať s frajerkou a podobne... a zrazu bác: Napáli do Vás policajt.
A SEDIEŤ idete VY, TY, JA.... Kurva život §§§§§!!!!!!
01.06.2009 | 21:40:13 | ľuboš Reagovat
Radku , jenže ty nejsi zjevně spokojen s tím, že já pojedu dejme tomu kilo a předjedeš mně, jenže to kilo jezdí řekněme 70 % řidičů, takže budeš de fakto přejíždět furt a to je tvůj problém, chápeš , asi ne.
01.06.2009 | 21:38:57 | Reagovat
To Luboš
Nikde jsem nepsal, že jezdím na okresce 160km/h. To vyzvracel anonym.
01.06.2009 | 21:34:42 | Radek Reagovat
Anonym, ak môžem:
"Hoď kameňom, ak si bez viny...". Naozaj ste nikdy, ale NIKDY nešli trochu rýchlejšie? Vieme všetci, že máte pravdu. Naozaj sa môže hocičo stať. Sám dlhé km v noci a za dažďa idem prakticky naslepo, iba dúfam, že nepôjde tmavooblečený cyklista, chodec...A určite nejdem 50-tkou. Verím totiž, že každý má byť natoľko zodpovedný za svoje konanie, že pôjde po správnej strane cesty, patrične osvetlený a podobne.
Popravde, ani neverím Radkovi, že dokáže ísť po okreske 160. Tu na SK už je umenie a samovražde sa rovnajúce dosiahnuť 80-90 km na ceste 1.tr.
Cez víkend som to ťahal do Sniny takmer cez celé SK, južnou trasou, k rodným koreňom. Až na 10-20 km nových ciest to trieska do volantu, odskakujú nápravy, v koľajách ma nadnášala voda. Našťastie som mal šťastie a milí policajti ma nezamerali, aj tak ma prakt. nik nepredbehol. A tu musím súhlasiť s Petríkom: Najviac kiksov som musel robiť kvôli tým, čo v strachu pred neskutočnými pokutami sa vliekli 70-80....
Ale v min. storočí, keď som na skutočnej OKRESKE, dnes už ani NEEXISTUJÚ, som jazdil v pohode 200. A skúste uveriť, že som pri tom naozaj nikoho neohrozoval. Max. seba. Dnes už to ani doprava , ale hlavne STAV vozoviek nedovoľuje.
A záverom chcem pozdraviť ko...tov v policajných autách, ktorí dnes okolo 18.00 pri Bzenici doslova rozrážali kolóny, lebo viezli ešte väčšieho ko...ta v 7 BMW. Na úzkej ceste, cez plnú čiaru sa valili hovädá, vytláčajúc ostatných nabok. Ísť autom v STREDE vozovky dokáže iba SLOVENSKÝ POLICAJT s SK papalášom. Ten istý zelený ko...t potom bezostyšne vypýta od robotníka 100-200 EUR, abý to hovädo v 7 BMW mohlo ohrozovať ostatných.... VITAJTE NA SLOVENSKU !!!!
01.06.2009 | 21:32:40 | ľuboš Reagovat
Anonyme, ty jseš prostě natvrdlej. Nemá smysl se tebou zabývat, protože ti uniká, o čem jsme se tu bavili. Šlo o okamžitou rychlost při předjíždění. Pokud jsi takový hňup, že nechápeš, že se po manévru v klidu dobrzdí motorem do obvyklé rychlosti, tak nic nepiš, proboha.
01.06.2009 | 21:31:41 | Radek Reagovat
Raegoval som na tvoju poznámku o tom, ako všetky systémy cez tuhosť karosérie až po airbagy fungujú len do určitej rýchlosti a keď pôjdeš 120 - 130, tak ti už nepomôže nič. Takže to zhrniem, ale len pre menej chápavých (pozorne čítaj Anonym) : Ak vyletím na okreske pri rýchlosti 120 z cesty, tak sa zabijem. Ak vyletím do poľa, alebo do zvodidiel na diaľnici, tiež sa zabijem, ale tam sa to môže. Takže treba chodiť aj po autostráde 90, lebo skôr stihnem zabrzdiť, ak sa predo mnou stane nehoda. :-)))))))))
01.06.2009 | 21:28:52 | Petrík Reagovat
Jo a řekni mi ty státe , v kterym platí jízda 160 po okresce?
A Němce si vůbec neber do huby, ti maj trochu jinou naturu než my.
01.06.2009 | 21:28:01 | Reagovat
Anonyme, dej si to v hlavě dohromady. Rychlostní limity je imaginární cifra různá na různých místech světa z toho či onoho důvodu. Dálnice v SRN jsou bez omezení, to si myslíš, že jsou jen rovné? Běž za roh a dej si facku.
01.06.2009 | 21:23:49 | Radek Reagovat
Radek a jemu podobní
To je váš problém....serete na všecky ostatní, přeju vám at se vám to nikdy nevymstí.
01.06.2009 | 21:23:14 | Reagovat
Petrik
Opět pro méně chápavé......... po dálnici jezdím normálně na limitu 130, po okresce 90-100, nevím co je na tom špatného, ale bavili jsme se tu už dlouho o jízdě po okreskách.
Ano ,na dálnici se taky může něco semlít, to máš pravdu,ale zase je to jiná cesta, širší, větší poloměry zatáček, odstavné pruhy, většinou se jezdí v jednom pruhu atd. atd. tak si tu větší rychlost můžeš dovolit.
Pokud si nepochopil, že zastavit nebo se alespon vyhnout, je daleko lehčí při 90 než při 130 tak to je těžké, ale hlavně když v protisměru chytneš nějakého troubu co ti nedá přednost a vjede ti do cesty, tak tě to tvoje auto-nevím jaké máš a ani mně to nezajímá nemá šanci ochránit, kapišto?
Ty limity vymysleli chytří lidi a platí na celém světě, jen u nás jsou kokoti nejchytřejší.
01.06.2009 | 21:19:01 | Reagovat
Naštěstí jsem měl vždy na slušný auto a neškudlil celý život na HTP, jako ty a honil desetinky litru. Méně chápavý, lépe řečeno zabedněný, jsi tu jedině ty a to tu vidí všichni, stačí si přečíst komentáře. Tak hurá pro režijku nebo se ti kousne pumpa při kličkování mezi virtuálními ochmelky.
01.06.2009 | 21:15:06 | Radek Reagovat
Radku ,nervy mám v pořádku, narozdíl od tebe, vím tobě to bude asi fuk, když přejedeš 16 letou holku co jde z v sobotu večer např. z diskotéky, mně ne , taky jsem byl mladý.....ale opět byl to jen příklad, pro méně chápavé ,jako si např. ty, umělče. Ty jsi jeden z těch kokotů co si myslí ,že jim patří svět, když jedou ve svém otřískaném BMW. po okresce 160.
01.06.2009 | 21:07:57 | Reagovat
".........ale když pojedu 120- 130 ................tak se rozlučte se životem......."
To mi ale prezraď, akou rýchlosťou jazdíš po diaľnici? Aj tam ti môže vybehnúť srna, alebo sa zomelie niečo iné. Nebudeš ty náhodou z tých "riderov", čo na 90-ke jazdia 70, veď čo ak náhodou niečo? To sú totiž presne tí šoféri, čo vyvolávajú nebezpečné situácie a nútia iných k agresívnej jazde. Vieš, ono v dnešnom uponáhľanom svete má človek svoj čas rozrátaný aj na to, koľko trvá cesta tam a tam. Ak viem, že pôjdem kilo, tak v pohode prídem včas. Ale náhle zrada. Dobehnem kolónu, na jej čele kretén a nikto ho nemá ako predbehnúť. To sú len potom "sranda" manévre, pokiaľ je cesta samá zákruta a plná čiara.
01.06.2009 | 20:54:53 | Petrík Reagovat
to Anonym
Svedomi ? Mozna ti prijde, ze jsem necitlivej, ale s takovyma recima na mne nechod.Jinak, nepsal jsem o ozranech, takovy lidi jsou mi ukradeni o to vic ! S alkoholikama jsem si too prozil dost, cili jsem na ne alergickej.Nic proti tobe, ale mas ponekud divny nazory...
01.06.2009 | 20:20:08 | jamieson Reagovat
A pokud máš nervy, je se ti pod kola připlete ožrala, jezdi hromadnou dopravou blbe.
01.06.2009 | 20:08:11 | Radek Reagovat
Pokud je jeden z účastníků pod vlivem návykové látky je vina na jeho straně, takže jaksi opilec za horizontem je trošku mimo anonyme.
01.06.2009 | 20:06:51 | Radek Reagovat
Ta srna byl pouze příklad....a sám s to napsal co když za horizontem pojede ožralý cyklista nebo chodec atd.atd.
Když pojedeš okolo limitu tak můžeš daleko lépe zareagovat- i tak by to byl sakra problém, ale ve 160 ?
Nemá šanci ani on , ani pak tovoje svědomí, že při 90 bys to zvládl, pokud tedy nějaké svědomí máš. Já ano. A nechtěl bych s tím pocitem žít do smrti.
01.06.2009 | 19:58:23 | Reagovat
to Karel
Toho ubohyho zamrzlho pubertacka si nechej.Nejde o vek.Mam kamarada co ma 35 let a minule jsem sel s nim a skoro jsem se s prepacenim posral.Jel kde se kolik dalo (fakt na hrane), 200 (!!!) pres vesnici, to uz je moc i na mne.Jinak souhlas s Radkem.
01.06.2009 | 19:33:29 | jamieson Reagovat
to anonym
Co delam kdyz mi pri 160 vbehne srna do cesty ? Asi nestihnu zareagovat.Logicky.Ale nemuzes to takhle brat.Co kdyz pujdes do prace autem a chytnes treba mozgovou prihodu ? Co kdyz pujde po krajnici matka s ditetem ? Asi ji zabijes i s ditetem (o sobe nemluve).A figl je v tom, ze kdyz mi tam vbehne srna, tak se zabiju JENOM ja, ale kdyz bude na silnici plno aut, pripadne chodcu, ohrozim i ostatnich.A kdyz naberes treba cyklistu v 90 kmh, tak to stejne neprezije i kdyby si jel 150 kmh.Sice bude naraz o poznani silnejsi, ale pri takovych rychlostech je to vice-mene jedno.Ale nemysli si, ze tak jezdim furt ! Jenom kdyz jsou dobre podminky (ne prilis husty provoz, sucha silnice a pod.).Nejedu dle predpisu, jedu podle podminek na ceste (ovsem v pritomnosti policie je to jinak :-).
01.06.2009 | 19:27:53 | jamieson Reagovat
Radek
Tvůj nick mi řekne prd. Napiš tu svůj email a pak něco mluv o podpisu.
01.06.2009 | 18:57:39 | Reagovat
jezděte s rozumem!!!
Jo a ještě něco pro všechny co jezdí rychle.
Uvědomte si ,že jakékoli i sebelepší auto poskytuje svou karoserií, airbagy apod . ochranu jen do určité rychlosti.
Pokud tedy jedete na limitu tedy např.90 - 100 km/h a něco se semele, cokoliv tak máte aspon nějakou šanci se ztoho jakž takž dostat, pokud budete mít štěstí, ale když pojedu 120- 130 ................tak se rozlučte se životem.
At si to každý přebere , ve své hlavě!!!!!
01.06.2009 | 18:55:22 | Reagovat
To Anonym
Hlavně se umím od svůj názor podepsat. Dále denně jezdím (min. 150km) a vím, jak to na silnici vypadá. Čili bláboly, že jedu stále kilo a je vše ok jsou minimálně choré nebo je to názor svátečního řidiče.
01.06.2009 | 18:53:46 | Radek Reagovat
Radek
Opět se mýlíš RADKU, jako již tolikrát....
Blbec není ten co jede dle limitu, tedy do 100, nýbrž ten co pospíchá a vytváří agresivitu a stres na cestách- takhle to vypadá na našich silnicích.
Na jednoho ,který zdržuje a jede nesmyslně pomalu ( např. v 70 letech už člověk většinou tomu hustému provozu opravdu nestačí), je minimálně pět debilů co si honí svoje ego a mindráky v silném autě.Patříš mezi ně?
01.06.2009 | 18:48:13 | Reagovat
Při předjíždění mimo obec pochopitelně.... .
01.06.2009 | 18:46:22 | Radek Reagovat
V obci je to pochopitelně blbost, ale při předjíždění rychlost neřeším. Prioritní je pro mě se, co nejrychleji, zařadit zpět z protisměru. Raději zaplatím flastr, než se zabít s ušetřeným litrem v kapse. Není tak?
01.06.2009 | 18:45:17 | Radek Reagovat
Radek
Souhlas, ale všechno má své meze. Jezdit po okreskách nebo v obci 150 je projevem psychické a duševní nezpůsobilosti k řízení vozidel. Silnice nejsou hra na PC nebo Nintendu!
01.06.2009 | 18:41:25 | Karel Reagovat
dobreeee??
tomu hovorite dobre auto ked na novom kuse po 40 000 km odide tesnenie pod hlavou? sak to aj favoritom vydrzalo to tesnenie viac. a ze dobre auto. ZASLEPENCI SKODOVACKY !!! keby sa to stavalo napr. na peugeote alebo nisane tak je to hned najhorsia znacka na svete.. no ale skodovke vsetko prejde a vlastne to je dobree auto. parada. Proste ty zaslepeny skodovaci si nikdy nepriznaju ze by skodovka mohla byt na hovno. Vzdy to bude dobre aj ked budu hlavy menit casto ako platnicky.
01.06.2009 | 18:41:06 | visna Reagovat
Rychlostní limity úzkoprse řeší balíci, jezdící kolem komína a o víkendu do města na rodinný výlet do hypáče, eventuálně na hřbitov. Jistě, není nutné jezdit, jako blázen, ale nejvíce nebezpeční jsou připosranci, plazící se 70km/h, zdžující provoz a tím roste nervozita řidičů jedoucích za nimi, při tom si myslí, jak jsou dobří, jak se nemůže nic stát a zároveň nevědomky jsou důvodem riskantní jízdy ostatních, kteří takové blbce předjíždí. Takhle to vypadá na našich silnicích.
01.06.2009 | 18:24:58 | Radek Reagovat
1,4
u tohto auta som tiez odvaril tesnenie no... inac s tymi rychlostami kto z vas nikdy neprekroci rychlost? ved sami viete ze to sa neda.. ja cez den jazdim v meste 50 - 70, v noci 50 - 100 podla premavky a typu cesty v meste.. co je na tom. Zrazil som doteraz len troch ludi a vsetko bolo ked som sa loudal priamo v centre dokonca menej ako predpisanou rychlostou. jeden bol narkoman a dokonca mi predal nove radio na usb a sd kartu.. za dvacku.. mne sa prave pokazilo
01.06.2009 | 16:19:30 | santos traffikante Reagovat
To Anonym
Neblázni anonyme, Jamieson není zdaleka tak chytrý, aby cokoli předvídal. Natož srnu :-)) Je to ubohej zamrzlej puberťáček. Třicítka na krku a takové názory - to je opravdu na pováženou. Bůh pomáhej všem normálním řidičům.
01.06.2009 | 15:53:01 | Karel Reagovat
Jen připomínám, že zákon zní jasně, okreska 90 max.
Myslím, že to má svůj význam a není to vycucané z prstu.
Kdyby totiž všichni jezdili plynule po okreskách a hlavně do 100 km/h, ubyde min. 70% úmrtí, každý život má smysl, alespon pro mně.
Co asi uděláš při 150-160 když ti tam vběhne třeba srna co ?
Ani se nestačíš pomodlit, tak asi....
01.06.2009 | 15:25:31 | Reagovat
Těsnění pod hlavou u českých motorů je běžná záležitost. Po výměně u naší Fabie je vše OK, ale olej do chladicí kapaliny šel u téměř nového auta. Tak nevím, co to způsobuje. Zdali vadná těsnění už při montáži nebo šlendrián při montáži (tady nevím, zda to je nasazuje stroj nebo člověk) nebo byť krátkodobé přetížení motoru při jízdě (většina řidičů si tu maximálku vyzkouší, třeba i z mírného kopce) :-) Při kolísavém volnoběhu se např. měnila zapalovací lišta - také běžné v té době, bohužel.
01.06.2009 | 14:49:14 | Itall Reagovat
Chlape,
auta nesoudim jen podle vykonu.Treba kamarad mel Audi 80 se 66 kw a myslim, ze to je fakt supr vuz ! Mel najezdeno uz peknych par set tisic kilometru a stale spolehlive slapal.Ukaz mi Fabii po 300,400,500 tis.km jak bude vypadat.Nejspis hromadka srotu.Jinak jet 150 kmh po okresce, zas az takova debilita neni, pac s mojim vozem akurat v te rychlosti zacina byt jakz takz aerodynamicky hluk.Predtim je to o nicem.Daleko nebezpecnejsi je predbihat s Fabii 2 kamiony s navesy pri rychlosti treba 80 kmh, kdy ti to trva rekneme minutu-dve.A v te chvili vice ohrozujes sebe i ostatnich, jak kdyz si jedes po poloprazdne silnici (i kdyz jenom okresne) 150 i vice.Byly doby, kdy jsem jezdil i pres vesnici 160 kmh, ale to bylo jeste za mych mladsich let.Dnes, tricitka na krku, uz bych se asi neodvazil.Ale 150 na okresce nepovazuji za velky blaznovstvi.
01.06.2009 | 14:40:41 | jamieson Reagovat
jamieson
Á další umělec co neuznává auta pod 100 kw a jízda 150 po okresce už hraničí s debilitou.(((
Chlap měl prostě smůlu na špatný kus, nic víc.
01.06.2009 | 14:28:11 | Reagovat
Objektivni recenze.Tesneni pod hlavou odchazi dost casto (i kdyz hlavne na 1,2 HTP), praskajici zarovky, to je taky neduh techto shitu.Zakladni vybava je uboha.Kdyz to tak ctu, auto vas vyslo na 530 000 korun !! (430 tis.auto, 100 tis. investice).Za takove penize je spousta o mnooooho lepsich aut ! Napriklad BMW 530D a pod.Kdyz dobre vyberes a nevezmes prvni krap ktery uvidis, nemusis se bat ojezdenky.Taky je dobre znat dobryho mechanika aby ti poradil pri koupe.Dat pres pul mega za Fabii s 50 kw a spotrebou 8,3 l (mimochodem tolik zere muj Passat se 110 kw a to pri rychlostech kolem 150 kmh po okresce dejme tomu), tak to je podle me naprosta pitomost a neznalost !!
01.06.2009 | 14:21:02 | jamieson Reagovat