Rok výroby:2003Typ motoru:1,2 47kW HTPStav km při koupi:11 kmStav km nyní:68 300 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:4. 11. 2008
V záruce (10 000km) výměna pístů zadních dveří - 2x
Chybné čidlo ve dveřích řidiče (20 000km), natahování benzínu čerpadlem i při zastaveném autě - taktéž optaveno v záruce
Po záruce (60 000km) - vybití akumulátoru, pokud auto stálo víc než 10 dní bez pohybu - opraveno seřízením časů u řídících jednotek
68 200km auto nešlo nastartovat - zjištěn přeskočený rozvodový řemen oprava cca 6 500,-Kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
O této motorizaci bylo napsáno už tolik, že se omezím na mé závady a můj pocit z tohoto vozu.
Klady: -Super podvozek, nenaklání se, krásně drží stopu i v extrémních situacích. Jednoznačně největší klad tohoto auta
-Super výbava Creation a navíc klima a tažné. (Creation - centrál s DO, autorádio s CD, ABS, parkovací asistent vzadu, palubní počítač, mlhovky, sítě v zavazadlovém prostoru, chrompaket, el. zrcátka, dělená sedadla atd....)
-Výborná zpětná vazba volantu na stav silnice. Pořád je kontakt s autem. Nic není přeposilované, ale ani poddimenzované
Zápory:
-Jednoznačně motor.
Nechal jsem se unést cenou a nízkým zákonným pojištěním. Za klidné jízdy super spotřeba klidně i do 5,5 l/100km, jakékoli předjíždění nebo rychlejší jízda katapultuje spotřebu k 7-9 l/100km. Dálnice při 130km/hod, cca 8,5l/100km. Je potřeba si zvyknout na zvuk rozjíždějícího se vysavače. Nevyváženost tříválce.
Poslední kapkou byl přeskočený rozvoďák při startování. S autem bylo naježděno od garančky v autorizovaném servisu 8300km a manželce při startování přeskočí rozvoďák. Nechápu a nechápou to ani v servisu. Údajně dostatečně rychle nedošponoval hydraulický šponovák rozvodový řemen.
Pevně věřím, že se to nebude opakovat, protože jinak jde z domu.
-Klima je na toto auto moc, při jízdě zvedá spotřebu cca o 0,7l/100km, při rozjíždění do kopce na ruční brzdu raději vypnout, protože jinak auto buď prohrábne, nebo zdechne.
-Drnčení - cca od 50 000km drnčí něco v zadu v kufru kolem repráků při 2000-2500ot/min, nemůžu zjistit co. Uvolněné nic není, asi to bude za krytováním.
Až na popsané slabiny je auto celkem v pohodě. Designově povedené rozhodně víc, než nová Fabia, ale to je asi taky na vkusu. Zavazadelník u kombi je dostačující i pro čtyřčlenou rodinu s kočárkem. Obrázek si udělejte sami
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia