Rok výroby:2003Typ motoru:1,9 SDIStav km při koupi:3 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:12. 2. 2008
Předchozí auto:Škoda 125 Opel Corsa Škoda 110 RŠkoda 105
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Častá výměna žárovek v předních světlech. Výměna termostatu a jeho čidla. Klika zadních dveří, samovolné otvírání zadního okna. Výměna nějaké tyče na př. nápravě - nejsem techn. typ tak nevím přesné označení, ale je to údajně slabost Fábií, ale s ohledme na váhu motoru to ujde.
Jinak běžná údržba, výměna náplní a brzdových destiček. Spíš jsem nespokojený s cenou náhr. dílů v autorizovaných servisech a někdy i se samotnou opravou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je sice tvrdší, někdy rád zavzpomínám na Škodovku 125, ale jinak bez problémů. Není to žádný závodník, spíš auto na klidnou jízdu, za dobu co ho mám jsem najel dost km i mimo ČR a myslím si, že auto obstálo. Jsem velmi spokojen se spotřebou, která je i v zimě kolem 5l nafty, dokonce i se střešním boxem, ovšem při rychlosti do 130 km/hod, ale kde se u nás dnes dá jezdit rychleji, že?? :-)
Dálnice do Brna je jak tankodrom a na PHU je provoz, takže idealní vůz pro rodinu. Zavazadlový prostor je dostačující, jen chybí úchyty na menší věci a je dost dlouhý, že je prroblém sáhnout pro věci uložené vzadu a neumazat se o nárazník. To je taky docela nedořešené u Fábii, zadní páté dveře jsou v plískanicích špinavé až hrůza, to máme lapače na všech kolech.
Dále pak hluk od zadních kol, otevřít v létě zadní okna vic jak na 5 cm, to by člověk ohluchnul. Ale beru to, že s ohledem na pořizovací cenu, spotřebu a mé malé nároky na pohodlí :-)), takl je to super auto.
Na tie žiarovky existuje liek. Predáva sa akýsi odpor, ktorý sa zapojí pred žiarovku a stará sa o to, aby tak šialene nekolísalo napätie na žiarovke. To, že tak odchádzajú, je dôsledok elektrického posilňovača riadenia, ktorý v elektrickej sústave robí pekný bordel. Špinenie zadných dverí za zlého počasia neodstránia žiadne lapače za kolesami. Tie majú celkom odlišný význam. To, že kufrové dvere sa špinia, je dané tvarom zadnej časti. Tým, že je zadok takmer kolmý, vzniká za autom vírenie, ktoré spôsobuje, že sa na dverách a okne usadzuje prach a voda. Trpia tým všetky autá s kolmou zadnou časťou, čiže klasické päťdverové a kombi. Sedany s klasickým tvarom kufra zadný stierač prakticky nepotrebujú, lebo nevzniká za ich časťou vírenie vzduchu, respektíve také malé, že nečistoty sa nedostanú k zadnému oknu.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
odpory
Ty odporové vodiče jsem koupil asi před půl rokem, možná dřív. Stály cca 200Kč a žárovky zatím drží.
01.04.2008 | 07:06:27 | dundee Reagovat
Na tie žiarovky existuje liek. Predáva sa akýsi odpor, ktorý sa zapojí pred žiarovku a stará sa o to, aby tak šialene nekolísalo napätie na žiarovke. To, že tak odchádzajú, je dôsledok elektrického posilňovača riadenia, ktorý v elektrickej sústave robí pekný bordel.
Špinenie zadných dverí za zlého počasia neodstránia žiadne lapače za kolesami. Tie majú celkom odlišný význam. To, že kufrové dvere sa špinia, je dané tvarom zadnej časti. Tým, že je zadok takmer kolmý, vzniká za autom vírenie, ktoré spôsobuje, že sa na dverách a okne usadzuje prach a voda. Trpia tým všetky autá s kolmou zadnou časťou, čiže klasické päťdverové a kombi. Sedany s klasickým tvarom kufra zadný stierač prakticky nepotrebujú, lebo nevzniká za ich časťou vírenie vzduchu, respektíve také malé, že nečistoty sa nedostanú k zadnému oknu.
04.03.2008 | 14:35:09 | Petrík Reagovat
Pěkná recenze,motory SDi jsou držáky s úžasnou spotřebou,tak přeju hodně klometrů bez nehod
04.03.2008 | 13:49:14 | Tomík Reagovat