Rok výroby:2009Typ motoru:1200 /51kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:7 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:3. 12. 2009
Auto jsem zakoupil nové.Ke starším jsem už neměl odvahu. Základní kriteria byla větší kufr a do 300 tis. KČ.Vycházely mi z toho tři auta Fabia combi ,Clio Grandtour ,Peugot 206SW (207). Peugot mírně cenu přesahoval a min.výbava ,na Clio byly špatné recenze, tak vyhrála Fabka. Zakoupil jsem skladový vůz ve výbavě Ambiente +metalíza+ hagusy za 245 tis. Protože to není můj první vůz nebudu se rozplývat ,že je úplně nej. Pro naše potřeby stačí. Kufr je opravdu velký, v interieru dost místa.Můje předchozí auto R19D mělo výkon 47kW a tak mi vyhovuje i motorizace1,2/51 kW.Spotřeba oproti diselu je asi o 0,7 l vyšší(6,5-6,7) ,ale s tím se musí počítat. Auto používám na cestu do práce(10km) a na dovolenou.To byly jediné dlouhé cesty.Domažlice-Blansko ,mimo dálnici, Domažlice-Třeboň.Jeli jsme v obsazení dva dospělí ,dvě děti ,čtyři kola. I tehdy se spotřeba pohybovala do 7 litrů ,což mě vcelku překvapilo. Je asi jasné ,že náklaďák jedoucí 80tkou do kopce jsem nepředjel, to mě vcelku štvalo .No na dovolenou jedu jen jednou , dvakrát do roka. V běžném provozu 1 -2 lidé jezí v pohodě. Co se mi na autě líbí? Veškeré zpracování dílů, jak exterieru tak interieru, mnoho prostoru , odkládacích schránek, velikost kufru, variabilita, jízdní vlastnosti s ohledem na výkon dobré, (Já už závodit nebudu) palubní počítač (furt čumim na spotřebu), denní svícení, rezerva v kufru (R19 po kufrem), nastavitelný volant, hagusy(kola jsou na střeše v cuku letu). Co se mi nelíbí? Jeden couvací reflektor, absence teploměru chl.kapaliny, nelze namontovat střešní okno, otvírání víčka nádrže. Pro shrnutí auto pro rodinu se dvěma dětmi vyhovující. Pouze po záruce vyměním rezervu za nádrž LPG (Srazím výdaje na úroveň R19).
Je to auto co není špatný to určitě ne ,a i koupě bude určitě výhodná.Ale mě to přijde prostě jako opravdu služební auto.Automobilismus pokročil ,auta mají všelijaký design který zaujme zákazníky.Ale Fabia=Volant,kola,sedadla,karoserie+hlavní účel že to jede.Jinak na tom autě nic nevidím.Když si pudu koupit auto,tak osobně připlatím víc za to. Co se mě hlavně líbí+výbava apod.Což u Fabie i kdyby měla 10x airbag a nevím co ,tak bych do toho nešel.Nic na tom autě není ,prostě jednoduché strohé a nic víc.
Dovolím si oponovat :-) Taky toto auto vlastním, né, že by bylo nejlepší na světě, ale byla to výhodná koupě. Na vzhled jsem si brzy zvykl a teď se mi dokonce i líbí. Hrana palubky se jim fakt nepovedla, ale mám štěstí, sedím dost vzadu, tak mám koleno volné.
Proč si kupujete za své težce vydělané peníze tak nepěkné auto jako je Fábie 2.A netvrďte že se vám líbí.Takového ve svém širokém okolí neznám.Věřím že to auto špatné není ale ten vzhled je směšný.Kombík to je opravdu výtvor.
No já musím říct, že se mi to auto líbí a co se týče, tak k vzhledu nemám výtku. Mám základní verzi tuším ambiente kde je velmi obyčejné rádio a díky tomu že tam není žádný přiblblé monstrum s ohromným sloupkem se mi tam krásně pohodlně vejdou nohy. Celkově se mi řešení líbí a místa na zadní sedačkách je taky poměrně dost. Co se týče zvuku motoru, tak musím říct, že jsem si na něj musel zvyknout.. vůbec nevím k čemu to přirovnat, ale je to asi něco mezi benzínem a naftou. Každopádně za mě je to druhořadá vlastnost. Jízdní vlastnosti jsou překvapivě velmi dobré.. to auto má zázračnou konstantní dynamiku, která auto žene do prudkého kopce na 4ku 5ku bez nějakého zaváhání. Samozřejmě nedá se to srovnat na příklad s 2l mondeem.. ale povinné ručení a vůbec celkové náklady jsou taky jinde. Za sebe musím to auto pochválit. Mám za sebou jen 800km, tak doufám že nepřijde žádné zklamání jako u mondea
Rozplýváš se nad neuvěřitelně přesným řazením,koleno máš otlačené od hrany středového panelu-to nevyřešíš,myslím že řazení je fakt dobré ale ten panel to je k zlosti.
Mám Fabii II kombíka 1.2 51kw rok a půl. Vybíral jsem z několika konkurenčních vozidel a po předváděcích jízdách jsem se bez zaváhání přiklonil ke Škodě. Co mě opravdu ohromilo a s čím jsem se u jiných vozů nesetkal, bylo neuvěřitelně přesné řazení a páka jde i velmi lehce ( kolega, kterému prošlo rukama mnoho aut říkal , že to není běžné ani ve vyšších třídách) a potom rovněž dosti vzácná věc a to , že plynový pedál reaguje bez jakékoli prodlevy. Stav , kdy se sundá noha z plynu a otáčky jen velmi zvolna jdou dólu mě nesedí. Motor je přiměřeně živý, mě to plně postačuje, pravda ve vyšších otáčkách je již poněkud hlučný( nad 4tis., což ale málokdy využívám). Co mě dále trošku vadí, je ostrá hrana středového palelu, která při delší jízdě začne řezat ze strany do lýtka ( asi to vyřeším, nějakým měkčím plastem), přední levý sloupek vytváří větší mrtvý úhel při odbočování doleva, ale to je o zvyku. Celkově je Fábia II v porovnání s konkurencí dle mého názoru někde jinde. Auto si servisuji sám. Dávat několik tisíc za výměnu oleje a "obejítí" auta nehodlám.
Do Fabii-trojvalca idu len 3 litre oleja.A môžem potvrdiť,že v servise(značkovom)je ten olej predražený aj o 50%,odporúčam preto pri výmene doniesť si olej svoj kúpený za normálnu cenu.
Neďelej to.....Raďeji tam namontuj kompresor.HTP je bomba motor ale potřebuje turbo nrbo kompresor aby se vyrovnal větším motorům.Bez nich se HTP nedá srovnávat ani s letitým motorem s Omegy 3.0 24v.
Ono takovéto "naúčtují i co neudělali" a praxe s okrádáním při výměnách oleje je spíš záležitostí garážových "servisů". Pokud tam tedy nemáte známého. To jsou největší lumpové a podvodníci (čest vyjímkám). Značkové servisy toto nemají za potřebí, tam vás okradou elegantně už na svých cenách... :-)) ale udělají to, co mají.
Ono jde spíš o to, že něco naúčtují, ale neudělají. Záleží s čím zákazník přijde, pokud přistaví auto na servisní prohlídku, nebo má nekonkrétní problém, jako že to dělá to a to, nebo to a to nedělá, tak potom má auto v režii servis. Technik taky dokáže odhadnout zákazníka, tedy co snese. Nejlepší je mít jasno, co chci, prostě konkrétní požadavek, a dohlédnout na ně. Sice se jim asi moc nelíbí, když jim do toho mluvím, ale neříkali nic.
Nevím, proč by nechtěli vyměnit filtr. Naopak rádi vymění cokoliv i mezi předepsanými intervaly. Vždyť to zákazník zaplatí. Kdybych to nehlídal, tak mi vyměnili svíčky i filtr vzduchu po 30000 km, i když interval je 60000 km. Pokud se koupí značkový olejový filtr, tak se na něm neušetří - ve značkovém servisu ho měli také tak asi za 170,- Kč (nevím, jak nyní). Neznačkový se dá koupit kolem 100,- Kč. To, myslím, není nijak významné, proto se filtrem nezabývám. Do servisu si dodávám jen olej, ten je předražený brutálně. Tam už se to hodně vyplatí.
Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc, kterou teď dealeři používají. Je to olejový filtr určený na vozy s proměnlivým servisním intervalem, ale používaný i na vozy s pevným servisním intervalem. Tento originální filtr má na sobě nápis 30.000km/2 jahre. Je určený pro jednu náplň v režimu proměnlivého servisního intervalu, tzn. než řekne palubní počítač. Tím, že ho používají na vozy s pevným servisním intervalem, vám ho nevymění, a budou vám tvrdit, že je na dvě výměny, což je blbost, a hlavně nikdo neví od kdy tam je. Jinak originální filtry dělá BOSCH, a ten je i levnější.
Ze čtyř litrů zůstane ve vaně + ve filtru celkem 0,5 l. Filtr má tak 2 dl. O té výměně u dealera, je to jenom pověst, ale kdo ví? V každém případě bych mechanika kontroloval.
Tak tomu nevěřím. Já jsem neslyšel, jak v servisech Škoda mění olej, ale viděl jsem to - pokaždé. Servisy Škoda jsou zas v tomhle slušné a zákazník může sledovat, jak probíhá prohlídka. Zkuste o to požádat u jiné značky - tam si pod ruce koukat nenechají s výmluvou na bezpečnost klienta. Olej se vždy vypouští spodem a filtr se samozřejmě mění. Navíc mají namontované kamery, které sledují postup technika. Takže v servisu Škoda nějaké šizení nepadá v úvahu. Může být, že kamery namontovali až po nějakých špatných zkušenostech (třeba). Ovšem jestli si nějaký seladón nebo panička radši dají v servisu kafe, než by sledovali, co se děje s jejich autem, pak vytvářejí podmínky pro to, aby byli šizeni. Každý řemeslník se musí kontrolovat - to snad je známo. Anonym: Olej si někdy mezi prohlídkami měním sám. Ovšem nejde jen o vytočení jednoho šroubu. Je potřeba zakoupit olej, filtr, použít montážní rampu nebo jámu, mít potřebné nádoby - na olej i na podložení filtru, vytočit i filtr - teče z něj olej, mít hadry, vyjetý olej a filtr zlikvidovat. To je dost na to, aby to mnoho lidí doma nedělalo. Takže v servisu je to - i při dodání vlastního oleje - mnohem příhodnější.
Slyšel jsem o tom, jak v autorizovaném servisu Škoda mění olej: filtr nechají, otřou jej pouze hadrem a olej vysají otvorem pro měrku. Tím ze 4 litrů zůstane ve vaně a filtru 0,5 litru, dolijí pak 3,5 l. Věřím tomu. Dávali tam Castrol 5W-40 API SL VW 502.00, 490 Kč/l. Když jsem auto koupil s najetými 50.000 km, poctivě jsem vypustil spodem olej, dal nový filtr a nalil 4 l Valvoline SynPower 5W-40 API dokonce SM VW 502.00, 250 Kč/l. Při prvních 300 km po výměně přibyly asi 2 dl oleje, což přičítám rozpuštěným usazeninám, které vytvořil starý olej, co zůstával v motoru. Pak už se hladina neměnila. Jde o motor 2.0 MPI, ale na tom nezáleží. Takže se nedivím těm, co ve 150.000 km mění hydraulická zdvihátka ventilů, protože jsou zakarbonovaná, i když chodí na servisní prohlídky a dostávají nový olej. Nejlepší je se o auto postarat sám.
Já to dělám tak, že služby značkového servisu využívám, protože jsou jakžtakž odborné - záleží na koho se narazí. V každém případě mívají s danou značkou největší zkušenosti. Cena práce v servisu Škoda není zas tak strašná. Olej si dodám sám. Jeho cena je v servisu je - použiji moderního eufemismu - zcela nekonkurenceschopná. Stejně jako cena některých dílů, které se dají koupit i jinde. Ty tam rovněž neberu. Myslím, že je to celkem rozumný kompromis.
Měl jsem fabii I 7 let a po dvou letech,kdy mi v servisu dávali olej 10W-40 tedy polosyntetiku jse se rozhodl nedávat neskutečné peníze za olej v servisu a začal jsem auto servisovat u kamaráda automechanika.Provedl výplach motoru a dal tam plnou syntetiku.Průměrná spotřeba klesla asi o 3 deci a hlavně při jízdách na krátké vzdálenosti je motor rychleji promazán.To znamená menší opotřebení třecích ploch a delší životnost agregátu.Proto mohu doporučit.Teď u dvojkové fábie mi v létě skončí dvouletá záruka a provedu totéž.Pomohu jak motoru,tak peněžence.
Nic,zlepší se starty za studena.Sám sem pozoroval 10w40-5w40.U hustšího oleje měl startér slyšitelně větší problém motor natočit.Spotřeba takřka neměřitelná.
Jinak v servisu Škoda absolutně neřešili, jestli je olej pro daný motor a provozní podmínky vhodný. Vybíralo se pouze podle ceny - že minerální je nejlevnější, syntetický nejdražší a polosynt. mezi tím. To bylo jen poprvé, když jsem se dověděl ceny, už jsem tam olej nikdy potom nekoupil, stejně jako v servisech Peugeot - tam už jsem ale byl připraven, takže ani poprvé jsem ho tam nebral. Pak jsem zjistil, že pro Fabii 1,0 je vhodný pouze olej 10W-40, alespoň pro tu, co ještě stále máme doma. 15W-40 není vhodný na zimu, studený motor jde opravdu ztěžka a je vyšší spotřeba. Při 5W-40 zas něco klepalo v motoru - prý asi nějaké ty hydroštely ventilů, nerozumím tomu co a proč. Ozývalo se to někdy na volnoběh spíše v chladném počasí. Takže tyto 3 viskozity jsem tam zkusil a trvale to teď jezdí na 10W-40 polosyntetický. U P107 mám robněž 10W-40 a příště bych dal 5W-40, co to udělá. Myslím, že nic :c)
Je-li olej 15W-40 do motoru povolený - dle specifikace - všechny 15W-40 nejsou stejné, pak ho tam výrobce asi dá - je nejlevnější, co bys čekal. Fabie je uvnitř docela dobře odhlučněná, takže ten mechanický hluk je slyšet hlavně zvenku - u českých čtyřválců. Vevnitř asi olej moc nepoznáš, jedině za studena ten 15W-40. O Renaultech tady toho bylo napsáno hodně, vesměs málo pozitivního, takže vinu oleje bych tam neviděl. Ovšem oleje nižších specifikací mohou vytvářet úsady, které pak oleje vyšší specifikace třeba rozpustí. To by tam někdo musel dávat olej nižší specifikace, který není výrobcem povolen. Ale pořád nevím, jaký vliv to má na těsnění :c) V dohledné době bych chtěl koupit nějaké nové malé auto (ne mini), ale opravdu nevím, co. Výběr je sice široký, ale když si to tu projdu, tak jsem rád, že mám toho mrňouse. To je snad jedno z mála neproblémových autíček.
Nevím co dávají jako 1. náplň do P 107, ale do mé fábie II. když jsem jí ještě měl dali minerál 15 w-40 - aspoň mi to řekli v servise a po najetí 15 000 km, respektive 1. garančce jsem se měl rozhodnout jaký olej chci jestli polo nebo plnou syntetiku . Já jsem hodně váhal, nakonec jsem tam dal plnou 5W 40 , a bylo to v poho, spotřeba klesla, rychleji se motor zahříval, ale hlučnost se mi zdála stejná, nevím každý máme jiné uši. Co se týče toho přechodu z horšího na lepší olej, psal jsem opět svou vlastní zkušenost, ale RENCKEM KANGOO, kdy jsem po koupi v bazaru ihned vyměnil olej, samozřejmě za značkový 5W 40 ,a se zlou jsem se potázal, páč do 3000 km od výměny odešlo těsnění na hlavě a voda se dostala dovnitř motoru- oprava nebyla nejlevnější. Možná náhoda možná ne, pak jsem se nějak dozvěděl , že v motoru byl před výměnou minerální olej . NJ byl jsem lenivý si to zjistit předem, dobře mi tak.
Také nejsem odborník, ale tady diskutují samí polovzdělanci, tak je to jedno :c) Ano, olej s nižší viskozitou skutečně méně tlumí hluk, to jsem tu někde psal i já, ale jedná se o mechanický hluk motoru. Ten u nových moderních motorů nebývá tak výrazný. Ale tentýž "lehkoběžný" olej umožňuje studenému motoru rychleji se promazat a také ulehčuje jeho chod za studena. U malých motorů je to výrazné a u tříválce zvláště. S původním olejem motor P107 za nízkých venkovních teplot běžel velmi tvrdě a celý vibroval - asi tam dávají 15W-40 - aby ušetřili. S 10W-40 se to výrazně zlepšilo, chod je vcelku klidný - vyzkoušeno zatím do minus 5 st. Olej 10W-40 oproti oleji 15W-40 není lepší - pokud mají stejnou specifikaci. Je jen méně viskózní. 10W-40 bývá částečně syntetický a 15W-40 bývá minerální. To, opět při shodné specifikaci, vůbec neznamená, že polosyntetický rozpouští nějaké usazeniny minerálního. Rozdíl ve spotřebě u Fabie 1,0 mezi 5W-40 a 10W-40 jsem nepozoroval. Mezi 15W-40 a 10W-40 rozdíl byl - asi méně, než 0,2 l / 100 km. (Teď mi tu někdo napíše, že první náplň do P107 dávají 5W-40 a jsem za vola :c)
Nejsem odborník přes oleje, ale nebude mít řidší 5 W-40 zcela, opačný výsledek ? To znamená větší hlučnost oproti polosyntetice 10 W -40 ? Akorát spotřeba bude lepší. Další věc je , jestli je vůbec rozumné pčecházet z horšího na lepší olej, hlavně z důvodu rozpouštění usazenin......a po té možných problémů..... p.s. HTP bude chrochtat jako diesel při jakém koli oleji, ale je to někdy příjemné, že?-)))
Důležité budou další zkušenosti po 10, 20, 30, 40, 50 atd. km. Motůrek sice chrochtavý, ale dá se to vydržet. Já mám P107 a také chrochtá :-) Ale po výměně původního oleje za 10W-40 se kultivovanost za studena dost zlepšila. Příště dám 5W-40 a bude to třeba ještě lepší :c) S Fabií HTP 51kW mám zkušenost s olejem 5W-40. No, chrochtá, chrochtá.
No nevím, mně točí při 95 / 3000, a při 130 už hodně nad 4000. Je fakt, že mám tu 12 v verzi a navíc Roomster , který je ještě víc na krátko. Ty slabší verze HTP točí ve fabce miň, to je fakt, ale furt je to hodně krátké zpřevodování. Ale to fuk, je potřeba se tomu přizpůsobit a nehnát ten motor do nesmyslně vysokých otáček, při kterých to akorát žere.
Dle mého krátké zpřevodování u HTP není , při 90 km je na 5. stupeň 2700 ot. a při 130 je 3800. I mnohem větší pětirychlostní benz. objemy mívají při 130 místo 3800 4000 ot. Zpřevodování viz: http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-junior-cena-jako-zaklinadlo.html
Koupil jsem rok starou fabii II v podstatě plně vybavenou s nejslabším motorem.Měla najeto 30000 km.Já osobně jsem dosud najel 3000 km převážně do 20 km okolo bydliště.3krát jsem jel zhruba do 100km vzdálenosti.Palubní počítač mi ukazuje dlouhodobou spotrebu 6.1l Na zimních gumách v chladném počasí je to dost dobré.Myslím,že montáž plynu není do této motorizace moc vhodná.Spotřeba podle kolegy,co plyn má,šla nahoru a výkon dolů.Jinak proti autu nemám nic k vytknutí.Myslím,že jsi koupil velice dobře.Ovšem spousta antiškodovkářů Ti tady bude psát úplné hovadiny.Podle některých v podstatě Škodovka není auto.Vím o čem píšu.Sám tu mám recenzi.Vůbec se nestresuj z některých odpovědí a hlavně ať Ti auto dlouho dobře slouží.Hodně šťastných kilometrů přeje taky jeden škodovkář.
Koupil jsi dobře,vadí mi na téhle motoryzaci-zbytečně krátká pětka,zvyšuje spotřebu.Na druhou stranu chápu že výrobce musí počítat s plným zatížením.Pokud najedeš málo cca do 30000km tak se ti plyn moc nevyplatí.
Troska sa nudim tak popisem. Ohladne tej spolahlivosti,vsetko je to od auta k autu.Mal som uz vela aut,po 89 striedam nove auta kazde 3 roky vo firme a asi kazde4 pre seba.Momentalne mam vo firme 2 fabie a 2 pgt 307 ja jazdim na wv bora.Takze troska viem porovnat a spolahlivost ma uz dnes vobec netrapi,lebo ak je vsetko servisovane je to vsetko na 4 rocky ok a potom zaraba servis.V kazdej znacke je taka strategia boja ako vytazit maximum od ludi.Poznam to,aj ine odvetvia takto funguju. A uz ked mam smolu na nepodarok,tak co uz.Ale stale je to o nepodarkoch.
Zdravím autora recenze, plyn bych tam v žádném případě nedával, mám s tím osobní zkušenost. Výkon motoru zásadně klesl a motor se začal projevovat velmi podivným zvukem. Naštěstí jsem to prodal a HTP už nikdy víc.
Myslím, že to autor nazval trefně....vyhovující. Má již zřejmě při svém věku nějaké ty zkušenosti a souhlasím že existují spousty pěknějších aut viz GP, ale nejsme 10 letí kluci abychom kupovali pouze design, že. Jinak osobně plyn bych tam taky nedával, ale moje to není. Přeju hodně km bez poruch a nehod.
A popravdě, tobě se tohle auto líbí? Kromě toho, že je to průtokáč a zároveň reservoár na dešťovou vodu vypadá jako mokrá kočka. Nelíbí se mi. A proto bych ho nekoupil, i kdyby bylo dobré. Kvalita je jedna věc, ale auto se mi musí i líbit.
...připrav se na to,že se tu brzy "dozvíš",jaký jsi udělal hrozný kauf.Někteří tu mají velkou alergii na nová auta,Fabie a tuto motorizaci-pro ně je to smrtelná kombinace.Bude Ti sděleno,že jsi za ty peníze mohl mít sice ojeté,ale mnohem lepší auto s větším obsahem a lepší výbavou.Tak je prosímtě ber s rezervou...:-))))
Fabia za 229 900 má auto klimu za 35 tis. , centrál za 13,5 tis., boční airbagy atd.. Před několika lety takto plně vybavená fabia stála 360 tis., dnes stojí 229 900, samozřejmě v hotovosti. A co může za 230 tis. nabídnou Peugeot 207 sw kromě všeobecně vyhlášené spolehlivosti, viz například ojetiny 2008 kde servisní technici na 308 měnili neustále díly s tím že lepší nemají tak to tam musejí montovat a pořád vyměnovat (jedno z nejnespolehlivějších aut).
Peugeot 207sw ma vybavu v zaklade 3x lepsiu ako fabia a ostatne doplatky k nej,aby aspon sa tvarila tak ako ten peugeot,no potom ta cena fabie uz presahuje cenu aj mierne doplateneho sw.V Skode budete platit este aj za zasuvku12v pri rucnej brzde-samozrejme obrazne povedane.
Ono ani tak nejde o to predchadzanie,ved su aj normalny vodici,tj.jazdia podla zakona SR a nie zakona silnejsieho jedinca,ale problem bude to vobec udrzat v nejakom tom spolahlivom stave,tak aby som stale nemyslel na to ci vobec nastartujem.Mam skusenost,ze co usetrim to ide do servisu.napr.menil som splynovac=310eur asi po 2.5 roku.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
recenze po 7tis. km?
Myslím, že recenze tohoto typu si mohu přečíst v časopise. Na těchto stránkách bych spíše uvítal recenzi po min. 50tis. ujetých km.
04.04.2012 | 21:03:05 | Handsgrip | 91.103.36.* Reagovat
Je to auto co není špatný to určitě ne ,a i koupě bude určitě výhodná.Ale mě to přijde prostě jako opravdu služební auto.Automobilismus pokročil ,auta mají všelijaký design který zaujme zákazníky.Ale Fabia=Volant,kola,sedadla,karoserie+hlavní účel že to jede.Jinak na tom autě nic nevidím.Když si pudu koupit auto,tak osobně připlatím víc za to. Co se mě hlavně líbí+výbava apod.Což u Fabie i kdyby měla 10x airbag a nevím co ,tak bych do toho nešel.Nic na tom autě není ,prostě jednoduché strohé a nic víc.
05.11.2011 | 18:10:09 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
kontroverzní design
Dovolím si oponovat :-) Taky toto auto vlastním, né, že by bylo nejlepší na světě, ale byla to výhodná koupě. Na vzhled jsem si brzy zvykl a teď se mi dokonce i líbí. Hrana palubky se jim fakt nepovedla, ale mám štěstí, sedím dost vzadu, tak mám koleno volné.
05.11.2011 | 17:48:30 | rychnoka | 81.91.220.* Reagovat
Proč si kupujete za své težce vydělané peníze tak nepěkné auto jako je Fábie 2.A netvrďte že se vám líbí.Takového ve svém širokém okolí neznám.Věřím že to auto špatné není ale ten vzhled je směšný.Kombík to je opravdu výtvor.
19.07.2011 | 19:17:30 | KK Reagovat
RE: líbí a jede
No já musím říct, že se mi to auto líbí a co se týče, tak k vzhledu nemám výtku. Mám základní verzi tuším ambiente kde je velmi obyčejné rádio a díky tomu že tam není žádný přiblblé monstrum s ohromným sloupkem se mi tam krásně pohodlně vejdou nohy. Celkově se mi řešení líbí a místa na zadní sedačkách je taky poměrně dost.
Co se týče zvuku motoru, tak musím říct, že jsem si na něj musel zvyknout.. vůbec nevím k čemu to přirovnat, ale je to asi něco mezi benzínem a naftou. Každopádně za mě je to druhořadá vlastnost.
Jízdní vlastnosti jsou překvapivě velmi dobré.. to auto má zázračnou konstantní dynamiku, která auto žene do prudkého kopce na 4ku 5ku bez nějakého zaváhání.
Samozřejmě nedá se to srovnat na příklad s 2l mondeem.. ale povinné ručení a vůbec celkové náklady jsou taky jinde. Za sebe musím to auto pochválit.
Mám za sebou jen 800km, tak doufám že nepřijde žádné zklamání jako u mondea
17.03.2017 | 11:16:01 | mang | 193.35.102.* Reagovat
Rozplýváš se nad neuvěřitelně přesným řazením,koleno máš otlačené od hrany středového panelu-to nevyřešíš,myslím že řazení je fakt dobré ale ten panel to je k zlosti.
19.07.2011 | 18:59:43 | Reagovat
nazdar ád by som sa dozvedel tvoje skúsenosti so spotrebou atď. pri prerábke na LPG, dik!
19.07.2011 | 13:53:10 | mirto Reagovat
:D:D:D ano, po škodě 100 je to opravdu výborné auto...prosím tě jel jsi někdy v pořádném autě??
05.12.2010 | 11:35:59 | Reagovat
ve své kategorii bomba
Mám Fabii II kombíka 1.2 51kw rok a půl. Vybíral jsem z několika konkurenčních vozidel a po předváděcích jízdách jsem se bez zaváhání přiklonil ke Škodě. Co mě opravdu ohromilo a s čím jsem se u jiných vozů nesetkal, bylo neuvěřitelně přesné řazení a páka jde i velmi lehce ( kolega, kterému prošlo rukama mnoho aut říkal , že to není běžné ani ve vyšších třídách) a potom rovněž dosti vzácná věc a to , že plynový pedál reaguje bez jakékoli prodlevy. Stav , kdy se sundá noha z plynu a otáčky jen velmi zvolna jdou dólu mě nesedí. Motor je přiměřeně živý, mě to plně postačuje, pravda ve vyšších otáčkách je již poněkud hlučný( nad 4tis., což ale málokdy využívám). Co mě dále trošku vadí, je ostrá hrana středového palelu, která při delší jízdě začne řezat ze strany do lýtka ( asi to vyřeším, nějakým měkčím plastem), přední levý sloupek vytváří větší mrtvý úhel při odbočování doleva, ale to je o zvyku. Celkově je Fábia II v porovnání s konkurencí dle mého názoru někde jinde. Auto si servisuji sám. Dávat několik tisíc za výměnu oleje a "obejítí" auta nehodlám.
04.12.2010 | 22:03:40 | škodovák Reagovat
blunt26:
Chtěl jsi napsat předražený minimálně o 50%, ale také o 100 nebo více %.
10.01.2010 | 19:01:57 | Itall Reagovat
olej
Do Fabii-trojvalca idu len 3 litre oleja.A môžem potvrdiť,že v servise(značkovom)je ten olej predražený aj o 50%,odporúčam preto pri výmene doniesť si olej svoj kúpený za normálnu cenu.
10.01.2010 | 18:04:08 | blunt26 Reagovat
Neďelej to.....Raďeji tam namontuj kompresor.HTP je bomba motor ale potřebuje turbo nrbo kompresor aby se vyrovnal větším motorům.Bez nich se HTP nedá srovnávat ani s letitým motorem s Omegy 3.0 24v.
30.12.2009 | 17:45:22 | Reagovat
Laďa
S LPG u 1.2HTP bych moc nespěchal a poradil se s odborníkem.!!
27.12.2009 | 11:55:58 | Reagovat
RE: Laďa
Ničeho se neboj,na Fabce 1200 z 2003 mam 125000 z toho 105000 na plyn.Jezdim denně ,olej kvalitní po 11ti tisících.Spotřeba 9až10 litru plynu.
19.08.2017 | 20:26:16 | FRANTA | 89.176.194.* Reagovat
Tak Renault 19 jsem měl taky, ale za takový hrkač jako je Fabie bych to teda nevyměnil.
24.12.2009 | 11:08:49 | Pavel Reagovat
Ono takovéto "naúčtují i co neudělali" a praxe s okrádáním při výměnách oleje je spíš záležitostí garážových "servisů". Pokud tam tedy nemáte známého. To jsou největší lumpové a podvodníci (čest vyjímkám). Značkové servisy toto nemají za potřebí, tam vás okradou elegantně už na svých cenách... :-)) ale udělají to, co mají.
17.12.2009 | 17:39:13 | Reagovat
to Itall
Ono jde spíš o to, že něco naúčtují, ale neudělají. Záleží s čím zákazník přijde, pokud přistaví auto na servisní prohlídku, nebo má nekonkrétní problém, jako že to dělá to a to, nebo to a to nedělá, tak potom má auto v režii servis. Technik taky dokáže odhadnout zákazníka, tedy co snese. Nejlepší je mít jasno, co chci, prostě konkrétní požadavek, a dohlédnout na ně. Sice se jim asi moc nelíbí, když jim do toho mluvím, ale neříkali nic.
17.12.2009 | 15:35:32 | tim Reagovat
tim:
Nevím, proč by nechtěli vyměnit filtr. Naopak rádi vymění cokoliv i mezi předepsanými intervaly. Vždyť to zákazník zaplatí. Kdybych to nehlídal, tak mi vyměnili svíčky i filtr vzduchu po 30000 km, i když interval je 60000 km. Pokud se koupí značkový olejový filtr, tak se na něm neušetří - ve značkovém servisu ho měli také tak asi za 170,- Kč (nevím, jak nyní). Neznačkový se dá koupit kolem 100,- Kč. To, myslím, není nijak významné, proto se filtrem nezabývám. Do servisu si dodávám jen olej, ten je předražený brutálně. Tam už se to hodně vyplatí.
17.12.2009 | 15:12:33 | Itall Reagovat
Olejový filtr
Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc, kterou teď dealeři používají. Je to olejový filtr určený na vozy s proměnlivým servisním intervalem, ale používaný i na vozy s pevným servisním intervalem. Tento originální filtr má na sobě nápis 30.000km/2 jahre. Je určený pro jednu náplň v režimu proměnlivého servisního intervalu, tzn. než řekne palubní počítač. Tím, že ho používají na vozy s pevným servisním intervalem, vám ho nevymění, a budou vám tvrdit, že je na dvě výměny, což je blbost, a hlavně nikdo neví od kdy tam je. Jinak originální filtry dělá BOSCH, a ten je i levnější.
17.12.2009 | 14:42:32 | tim Reagovat
Motorový olej
Ze čtyř litrů zůstane ve vaně + ve filtru celkem 0,5 l. Filtr má tak 2 dl. O té výměně u dealera, je to jenom pověst, ale kdo ví? V každém případě bych mechanika kontroloval.
17.12.2009 | 14:15:44 | tim Reagovat
To tim
4L zůstane ve vaně, 0.5L ve filtru a 3.5L dolejí. Kolik je to dohromady?:-) Mimochodem 0.5L oleje ve filtru je možná v nějakým offroadu.
17.12.2009 | 14:07:33 | Radek Reagovat
Kde vidíš 8 l?
17.12.2009 | 14:04:27 | tim Reagovat
tim:
Tak tomu nevěřím. Já jsem neslyšel, jak v servisech Škoda mění olej, ale viděl jsem to - pokaždé. Servisy Škoda jsou zas v tomhle slušné a zákazník může sledovat, jak probíhá prohlídka. Zkuste o to požádat u jiné značky - tam si pod ruce koukat nenechají s výmluvou na bezpečnost klienta. Olej se vždy vypouští spodem a filtr se samozřejmě mění. Navíc mají namontované kamery, které sledují postup technika. Takže v servisu Škoda nějaké šizení nepadá v úvahu. Může být, že kamery namontovali až po nějakých špatných zkušenostech (třeba). Ovšem jestli si nějaký seladón nebo panička radši dají v servisu kafe, než by sledovali, co se děje s jejich autem, pak vytvářejí podmínky pro to, aby byli šizeni. Každý řemeslník se musí kontrolovat - to snad je známo. Anonym: Olej si někdy mezi prohlídkami měním sám. Ovšem nejde jen o vytočení jednoho šroubu. Je potřeba zakoupit olej, filtr, použít montážní rampu nebo jámu, mít potřebné nádoby - na olej i na podložení filtru, vytočit i filtr - teče z něj olej, mít hadry, vyjetý olej a filtr zlikvidovat. To je dost na to, aby to mnoho lidí doma nedělalo. Takže v servisu je to - i při dodání vlastního oleje - mnohem příhodnější.
17.12.2009 | 14:04:01 | Itall Reagovat
To tim
Do kterého motoru zn. Škoda se leje 8L oleje?
17.12.2009 | 14:01:34 | Radek Reagovat
Syntetika vs. minerál : )
V dnešnej dobe rodelenie na syntetické a minerálne je nezmysel a skôr ide o "atraktívne" označenie ... viď. oleje.cz.
17.12.2009 | 13:58:37 | Reagovat
Motorový olej
Slyšel jsem o tom, jak v autorizovaném servisu Škoda mění olej: filtr nechají, otřou jej pouze hadrem a olej vysají otvorem pro měrku. Tím ze 4 litrů zůstane ve vaně a filtru 0,5 litru, dolijí pak 3,5 l. Věřím tomu. Dávali tam Castrol 5W-40 API SL VW 502.00, 490 Kč/l. Když jsem auto koupil s najetými 50.000 km, poctivě jsem vypustil spodem olej, dal nový filtr a nalil 4 l Valvoline SynPower 5W-40 API dokonce SM VW 502.00, 250 Kč/l. Při prvních 300 km po výměně přibyly asi 2 dl oleje, což přičítám rozpuštěným usazeninám, které vytvořil starý olej, co zůstával v motoru. Pak už se hladina neměnila. Jde o motor 2.0 MPI, ale na tom nezáleží. Takže se nedivím těm, co ve 150.000 km mění hydraulická zdvihátka ventilů, protože jsou zakarbonovaná, i když chodí na servisní prohlídky a dostávají nový olej. Nejlepší je se o auto postarat sám.
17.12.2009 | 13:06:47 | tim Reagovat
Proč si olej nevyměníte sami?:d To je problém vytočit jeden šroub?:)))
17.12.2009 | 12:35:33 | Reagovat
Wobler:
Já to dělám tak, že služby značkového servisu využívám, protože jsou jakžtakž odborné - záleží na koho se narazí. V každém případě mívají s danou značkou největší zkušenosti. Cena práce v servisu Škoda není zas tak strašná. Olej si dodám sám. Jeho cena je v servisu je - použiji moderního eufemismu - zcela nekonkurenceschopná. Stejně jako cena některých dílů, které se dají koupit i jinde. Ty tam rovněž neberu. Myslím, že je to celkem rozumný kompromis.
17.12.2009 | 11:35:55 | Itall Reagovat
Moje zkušenost
Měl jsem fabii I 7 let a po dvou letech,kdy mi v servisu dávali olej 10W-40 tedy polosyntetiku jse se rozhodl nedávat neskutečné peníze za olej v servisu a začal jsem auto servisovat u kamaráda automechanika.Provedl výplach motoru a dal tam plnou syntetiku.Průměrná spotřeba klesla asi o 3 deci a hlavně při jízdách na krátké vzdálenosti je motor rychleji promazán.To znamená menší opotřebení třecích ploch a delší životnost agregátu.Proto mohu doporučit.Teď u dvojkové fábie mi v létě skončí dvouletá záruka a provedu totéž.Pomohu jak motoru,tak peněžence.
17.12.2009 | 09:19:29 | Wobler Reagovat
Nic,zlepší se starty za studena.Sám sem pozoroval 10w40-5w40.U hustšího oleje měl startér slyšitelně větší problém motor natočit.Spotřeba takřka neměřitelná.
16.12.2009 | 19:21:59 | Anonym II Reagovat
Jinak v servisu Škoda absolutně neřešili, jestli je olej pro daný motor a provozní podmínky vhodný. Vybíralo se pouze podle ceny - že minerální je nejlevnější, syntetický nejdražší a polosynt. mezi tím. To bylo jen poprvé, když jsem se dověděl ceny, už jsem tam olej nikdy potom nekoupil, stejně jako v servisech Peugeot - tam už jsem ale byl připraven, takže ani poprvé jsem ho tam nebral. Pak jsem zjistil, že pro Fabii 1,0 je vhodný pouze olej 10W-40, alespoň pro tu, co ještě stále máme doma. 15W-40 není vhodný na zimu, studený motor jde opravdu ztěžka a je vyšší spotřeba. Při 5W-40 zas něco klepalo v motoru - prý asi nějaké ty hydroštely ventilů, nerozumím tomu co a proč. Ozývalo se to někdy na volnoběh spíše v chladném počasí. Takže tyto 3 viskozity jsem tam zkusil a trvale to teď jezdí na 10W-40 polosyntetický. U P107 mám robněž 10W-40 a příště bych dal 5W-40, co to udělá. Myslím, že nic :c)
16.12.2009 | 18:12:47 | Itall Reagovat
mertas:
Je-li olej 15W-40 do motoru povolený - dle specifikace - všechny 15W-40 nejsou stejné, pak ho tam výrobce asi dá - je nejlevnější, co bys čekal. Fabie je uvnitř docela dobře odhlučněná, takže ten mechanický hluk je slyšet hlavně zvenku - u českých čtyřválců. Vevnitř asi olej moc nepoznáš, jedině za studena ten 15W-40. O Renaultech tady toho bylo napsáno hodně, vesměs málo pozitivního, takže vinu oleje bych tam neviděl. Ovšem oleje nižších specifikací mohou vytvářet úsady, které pak oleje vyšší specifikace třeba rozpustí. To by tam někdo musel dávat olej nižší specifikace, který není výrobcem povolen. Ale pořád nevím, jaký vliv to má na těsnění :c) V dohledné době bych chtěl koupit nějaké nové malé auto (ne mini), ale opravdu nevím, co. Výběr je sice široký, ale když si to tu projdu, tak jsem rád, že mám toho mrňouse. To je snad jedno z mála neproblémových autíček.
16.12.2009 | 18:02:19 | Itall Reagovat
Itall
Nevím co dávají jako 1. náplň do P 107, ale do mé fábie II. když jsem jí ještě měl dali minerál 15 w-40 - aspoň mi to řekli v servise a po najetí 15 000 km, respektive 1. garančce jsem se měl rozhodnout jaký olej chci jestli polo nebo plnou syntetiku . Já jsem hodně váhal, nakonec jsem tam dal plnou 5W 40 , a bylo to v poho, spotřeba klesla, rychleji se motor zahříval, ale hlučnost se mi zdála stejná, nevím každý máme jiné uši.
Co se týče toho přechodu z horšího na lepší olej, psal jsem opět svou vlastní zkušenost, ale RENCKEM KANGOO, kdy jsem po koupi v bazaru ihned vyměnil olej, samozřejmě za značkový 5W 40 ,a se zlou jsem se potázal, páč do 3000 km od výměny odešlo těsnění na hlavě a voda se dostala dovnitř motoru- oprava nebyla nejlevnější. Možná náhoda možná ne, pak jsem se nějak dozvěděl , že v motoru byl před výměnou minerální olej . NJ byl jsem lenivý si to zjistit předem, dobře mi tak.
16.12.2009 | 16:08:06 | martas Reagovat
martas:
Také nejsem odborník, ale tady diskutují samí polovzdělanci, tak je to jedno :c) Ano, olej s nižší viskozitou skutečně méně tlumí hluk, to jsem tu někde psal i já, ale jedná se o mechanický hluk motoru. Ten u nových moderních motorů nebývá tak výrazný. Ale tentýž "lehkoběžný" olej umožňuje studenému motoru rychleji se promazat a také ulehčuje jeho chod za studena. U malých motorů je to výrazné a u tříválce zvláště. S původním olejem motor P107 za nízkých venkovních teplot běžel velmi tvrdě a celý vibroval - asi tam dávají 15W-40 - aby ušetřili. S 10W-40 se to výrazně zlepšilo, chod je vcelku klidný - vyzkoušeno zatím do minus 5 st. Olej 10W-40 oproti oleji 15W-40 není lepší - pokud mají stejnou specifikaci. Je jen méně viskózní. 10W-40 bývá částečně syntetický a 15W-40 bývá minerální. To, opět při shodné specifikaci, vůbec neznamená, že polosyntetický rozpouští nějaké usazeniny minerálního. Rozdíl ve spotřebě u Fabie 1,0 mezi 5W-40 a 10W-40 jsem nepozoroval. Mezi 15W-40 a 10W-40 rozdíl byl - asi méně, než 0,2 l / 100 km. (Teď mi tu někdo napíše, že první náplň do P107 dávají 5W-40 a jsem za vola :c)
16.12.2009 | 14:20:30 | Itall Reagovat
Itall
Nejsem odborník přes oleje, ale nebude mít řidší 5 W-40 zcela, opačný výsledek ?
To znamená větší hlučnost oproti polosyntetice 10 W -40 ?
Akorát spotřeba bude lepší.
Další věc je , jestli je vůbec rozumné pčecházet z horšího na lepší olej, hlavně z důvodu rozpouštění usazenin......a po té možných problémů.....
p.s. HTP bude chrochtat jako diesel při jakém koli oleji, ale je to někdy příjemné, že?-)))
16.12.2009 | 13:57:09 | martas Reagovat
Autor:
Důležité budou další zkušenosti po 10, 20, 30, 40, 50 atd. km. Motůrek sice chrochtavý, ale dá se to vydržet. Já mám P107 a také chrochtá :-) Ale po výměně původního oleje za 10W-40 se kultivovanost za studena dost zlepšila. Příště dám 5W-40 a bude to třeba ještě lepší :c) S Fabií HTP 51kW mám zkušenost s olejem 5W-40. No, chrochtá, chrochtá.
16.12.2009 | 13:31:22 | Itall Reagovat
Anonym
No nevím, mně točí při 95 / 3000, a při 130 už hodně nad 4000.
Je fakt, že mám tu 12 v verzi a navíc Roomster , který je ještě víc na krátko.
Ty slabší verze HTP točí ve fabce miň, to je fakt, ale furt je to hodně krátké zpřevodování.
Ale to fuk, je potřeba se tomu přizpůsobit a nehnát ten motor do nesmyslně vysokých otáček, při kterých to akorát žere.
16.12.2009 | 13:22:09 | martas Reagovat
to anonym II
Dle mého krátké zpřevodování u HTP není , při 90 km je na 5. stupeň 2700 ot. a při 130 je 3800.
I mnohem větší pětirychlostní benz. objemy mívají při 130 místo 3800 4000 ot.
Zpřevodování viz:
http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-junior-cena-jako-zaklinadlo.html
16.12.2009 | 13:02:59 | Reagovat
ahoj
Koupil jsem rok starou fabii II v podstatě plně vybavenou s nejslabším motorem.Měla najeto 30000 km.Já osobně jsem dosud najel 3000 km převážně do 20 km okolo bydliště.3krát jsem jel zhruba do 100km vzdálenosti.Palubní počítač mi ukazuje dlouhodobou spotrebu 6.1l Na zimních gumách v chladném počasí je to dost dobré.Myslím,že montáž plynu není do této motorizace moc vhodná.Spotřeba podle kolegy,co plyn má,šla nahoru a výkon dolů.Jinak proti autu nemám nic k vytknutí.Myslím,že jsi koupil velice dobře.Ovšem spousta antiškodovkářů Ti tady bude psát úplné hovadiny.Podle některých v podstatě Škodovka není auto.Vím o čem píšu.Sám tu mám recenzi.Vůbec se nestresuj z některých odpovědí a hlavně ať Ti auto dlouho dobře slouží.Hodně šťastných kilometrů přeje taky jeden škodovkář.
16.12.2009 | 12:49:15 | Wobler Reagovat
Koupil jsi dobře,vadí mi na téhle motoryzaci-zbytečně krátká pětka,zvyšuje spotřebu.Na druhou stranu chápu že výrobce musí počítat s plným zatížením.Pokud najedeš málo cca do 30000km tak se ti plyn moc nevyplatí.
16.12.2009 | 07:47:50 | Anonym II Reagovat
Troska sa nudim tak popisem.
Ohladne tej spolahlivosti,vsetko je to od auta k autu.Mal som uz vela aut,po 89 striedam nove auta kazde 3 roky vo firme a asi kazde4 pre seba.Momentalne mam vo firme 2 fabie a 2 pgt 307 ja jazdim na wv bora.Takze troska viem porovnat a spolahlivost ma uz dnes vobec netrapi,lebo ak je vsetko servisovane je to vsetko na 4 rocky ok a potom zaraba servis.V kazdej znacke je taka strategia boja ako vytazit maximum od ludi.Poznam to,aj ine odvetvia takto funguju.
A uz ked mam smolu na nepodarok,tak co uz.Ale stale je to o nepodarkoch.
15.12.2009 | 20:36:53 | lokaj Reagovat
Zdravím autora recenze, plyn bych tam v žádném případě nedával, mám s tím osobní zkušenost. Výkon motoru zásadně klesl a motor se začal projevovat velmi podivným zvukem. Naštěstí jsem to prodal a HTP už nikdy víc.
15.12.2009 | 11:11:42 | David Novák Reagovat
VYHOVUJÍCÍ
Myslím, že to autor nazval trefně....vyhovující.
Má již zřejmě při svém věku nějaké ty zkušenosti a souhlasím že existují spousty pěknějších aut viz GP, ale nejsme 10 letí kluci abychom kupovali pouze design, že.
Jinak osobně plyn bych tam taky nedával, ale moje to není.
Přeju hodně km bez poruch a nehod.
15.12.2009 | 09:34:12 | martas Reagovat
autor recenze
A popravdě, tobě se tohle auto líbí? Kromě toho, že je to průtokáč a zároveň reservoár na dešťovou vodu vypadá jako mokrá kočka. Nelíbí se mi. A proto bych ho nekoupil, i kdyby bylo dobré. Kvalita je jedna věc, ale auto se mi musí i líbit.
14.12.2009 | 21:46:54 | Reagovat
autore recenze
...připrav se na to,že se tu brzy "dozvíš",jaký jsi udělal hrozný kauf.Někteří tu mají velkou alergii na nová auta,Fabie a tuto motorizaci-pro ně je to smrtelná kombinace.Bude Ti sděleno,že jsi za ty peníze mohl mít sice ojeté,ale mnohem lepší auto s větším obsahem a lepší výbavou.Tak je prosímtě ber s rezervou...:-))))
14.12.2009 | 21:31:42 | marne Reagovat
Fabia za 229 900 má auto klimu za 35 tis. , centrál za 13,5 tis., boční airbagy atd.. Před několika lety takto plně vybavená fabia stála 360 tis., dnes stojí 229 900, samozřejmě v hotovosti. A co může za 230 tis. nabídnou Peugeot 207 sw kromě všeobecně vyhlášené spolehlivosti, viz například ojetiny 2008 kde servisní technici na 308 měnili neustále díly s tím že lepší nemají tak to tam musejí montovat a pořád vyměnovat (jedno z nejnespolehlivějších aut).
14.12.2009 | 21:30:12 | Reagovat
lokaj
Podivej se ale na žebříčky spolehlivosti,kde jsou Peugeoty a kde Škodovky.Výbava není opravdu všechno,na tu to fakt nejezdí.
14.12.2009 | 21:00:48 | Reagovat
sranda
Peugeot 207sw ma vybavu v zaklade 3x lepsiu ako fabia a ostatne doplatky k nej,aby aspon sa tvarila tak ako ten peugeot,no potom ta cena fabie uz presahuje cenu aj mierne doplateneho sw.V Skode budete platit este aj za zasuvku12v pri rucnej brzde-samozrejme obrazne povedane.
14.12.2009 | 20:17:46 | lokaj Reagovat
pozor na LPG
Ono ani tak nejde o to predchadzanie,ved su aj normalny vodici,tj.jazdia podla zakona SR a nie zakona silnejsieho jedinca,ale problem bude to vobec udrzat v nejakom tom spolahlivom stave,tak aby som stale nemyslel na to ci vobec nastartujem.Mam skusenost,ze co usetrim to ide do servisu.napr.menil som splynovac=310eur asi po 2.5 roku.
14.12.2009 | 20:08:22 | skukam Reagovat
LPG
Až tam namontuješ to LPG, tak nejen že ten nákladˇák v kopci nepředjedeš ale on ti ještě navíc ujede.
14.12.2009 | 18:40:06 | Pepa 63 Reagovat
RE: LPG
Po 105000 km mám na Fabii 1200 stejný výkon jako na benzin ,nesmim ale zapnout klimošku . Výkon vlastně klesne i při benzinu.
19.08.2017 | 20:34:33 | FRANTA | 89.176.194.* Reagovat