Recenze Škoda Fabia combi
“Jsem spokojen.”

Autor recenze: Mára (37 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.2 HTP 12V Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:19 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 14 měsíců Průměrná spotřeba: 5.8 l/100 km Vloženo: 23. 10. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: felda1.3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po 18 000 km odešli postupně obě žárovky potkávacích světel (kažá za 45 Kč :-).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Chtěl jsem pouze Škodovku, novou ne moc drahou, ale ani holobrk, platit malou pojistku, mít malou spotřebu a občas něco vetšího odvézt a když už Fabku tak aby taky trochu vypadla.

Takže jasná volba, Fabie combi 1.2 HTP 12V ,provední elegance. Cena dle ceníku byla celých 390tis., ale kupoval jsem ji jako skladovou za 338tis. Výbava : centrál na dálku sklopnej klíč, klima, palubní PC, škoda RMG s CD, AL kola, vyhřívaná zpětná zrcátka v el., el. přední okna, 4 bagy, ABS,ASR,DR, sunset, couvací asistent, volant-řadička-ručka v kůži, construct, tempomat.

Motor mi bohatě stačí, hlučnější je při rozjezdu, ale potom od 50ky jsou slyšet jen gumy a aerohluk. Jezdím převážně okresky a město, dálnice jen občas. Z delších tras proběhla jedna, dovolená ČR -Dubrovník ve dvou lidech, zahrádka a plnej kufr, dle PP jsem ji odjel za 6.3 L .

Dlouhodobou spotřebu mám nyní 5.8, takže jsem úplně spoko! Jo a okresky jedím cca do 90-100, takže se s oktávkama nehoním, jezdím spíš na spořebu. Nevýhoda auta: do kufru s vyndaným dvousedákem a opěrkou se nedaj postavit dvě horský JK na stojato vedle sebe jak to šlo u feldy combi, takže je musím dát na ležato.

Nic nikde neklepe, nevrže, sedačky jsou sice tužší , ale to mi vyhovuje, interiér vypadá luxusně, je celej černej s chrom doplňkama no prostě taková audi A3ka :-)) .


Z jiných možností koupě bych volil opět Fabku combi, lbil by se mi 3hrnek 1.4 TDI.
To bych lámal rekordy ve spotřebě a pojistka by tam ještě taky ušla. Cena je ale o dost vyšší, tedy zůstanu u naprosto úžasného HTP :-) .

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

radek

No dnes jsem pravda takové dva potkal,jel jsem trasu asi 30 km po silnici 1.třídy-jeli zrovna těch 70km/h,téměř po prostředku,nicméně díky slabému provozu nebyl problém předjet.Taky jim nefandím,ale mnohem víc mě vytáčí velmi rychlá, bezohledná a agresivní jízda,to mi věř.A když máš v autě vlastní děti,tak to platí dvojnásob.

28.11.2009 | 18:58:53 | marne Reagovat

Tech. problémy, dojezdovka, těhotná žena samozřejmě je vyjímečná situace. Měl jsem na mysli, standartní řidiče s oběma nohama atd., kterých jezdí naprostá většina. Můžu tě ujistit, že když jedu na chalupu, trasa Brno - Jeseník, tak za Mohelnicí se to tragédama jen hemží. A to jezdím obvykle v sobotu ráno, což je doba, kdy, jak sám jistě uznáš, je minimální provoz. O cestě přes Svitavy ani nemluvím.

28.11.2009 | 18:46:47 | Radek Reagovat

A pokud by všichni jezdili podle pravidel,žádné kolony by se netvořily,nikdo by nepředjížděl,provoz by byl plynulý,bezpečný,těžce raněných a mrtvých mnohem,mnohem méně...Ale to je bohužel opravdu jen utopie.Všechno je to v lidech.

28.11.2009 | 18:40:46 | marne Reagovat

Radek

Ale ty tu kolonu taky předjíždět nemusíš,to jsou právě ti nejhorší,co musí předjet stůj co stůj.Já samozřejmě neschvaluju zbytečně pomalou jízdu,ale někdy k tomu řidiče donutí okolnosti-nezkušenost,tech.problém,dojezdová rezerva,invalidní řidič nebo těhotná žena v autě(bývá jim často za jízdy zle),což je třeba náš případ.

28.11.2009 | 18:24:30 | marne Reagovat

Byl bych rád, kdyb si osoba v 18:10 laskavě našla jiný nick. Děkuji.

28.11.2009 | 18:20:27 | Radek Reagovat

Když nemůžu jet 150km/h, což na 99% okresek nemůžu, ať už z důvodu stavu silnice, provozu nebo nějakého jiného důvodu, tak prostě nejedu. Na druhou stranu na 99% okresek se 80 - 90km/h jet dá. Pokud někdo nedokáže jet rychleji než 70km/h, tak na silnici nemá, co dělat. Neberu samozřejmě v úvahu vozidla typu traktor, naložený nákladní vůz.... .

28.11.2009 | 18:18:58 | Radek Reagovat

A pak to dopadá, že za tim autem jedoucím 70 se vytvoří kolona několika aut s řidiči kteří "raději" nebudou předjíždět. Tudíž dojedu já a jsem nucen nasazovat krk, valit po okresce třeba přes 200 abych stihl předjet celou tuto kolonu, nebo kolikrát musím pak předjíždět přes zebry, přechody, v obci, přes plnou čáru, v mlze nebo před horizontem..(kdyby předjížděli všichni, tak přece jen např. jeden kamion se předjíždí furt líp než 15 aut...)

28.11.2009 | 18:10:49 | Radek Reagovat

Radek

Není to tak úplně pravda,když jede někdo 70 a nemůžu ho zrovna předjet,tak prostě nepředjíždím.Nebezpečím jsou právě ti řidiči,co ho musí za každou cenu předjet a jet třeba těch 150km/h.

28.11.2009 | 17:57:31 | marne Reagovat

Silnice 1. třídy může být i velmi široká a kvalitní silnice, kde je ovšem jen jeden jízdní pás v jednom směru. V řídkém provozu v tom nevidím problém. Rozhodně větší problém jso řidiči, co jezdí mimo obec 70km/h a blokují plynulost dopravy, což je mnohem častější případ než někdo se 150km/h na okresce.

28.11.2009 | 13:32:48 | Radek Reagovat

radek

Co je na tom divnýho?Píše,že není závodník,a jel po silnici 1.třídy 150km/h.Tak to je na tom divnýho.Na dálnici to ještě pochopím...

28.11.2009 | 13:11:20 | marne Reagovat

marne

Asi jel bez dětí sám, tak se svezl. Co je na tom divnýho?

28.11.2009 | 12:55:51 | Radek Reagovat

laky

Nechápu...píšeš: "nejsem závodník a s dětma v autě neriskuju...nedávno jsem jel po silnici 1.třídy a rychlost překračoval do 150..?"To nějak nejde dohromady,ne?

28.11.2009 | 12:49:12 | marne Reagovat

Je to dobre auto

Fabii 1.2 Htp 47kw combi sem poridil presne pred dvema lety a nemuzu rict, ze bych koupe litoval, nebyl problem koupit jine auto mel sem 700 tis.k dispozici, ale proc vyhazovat penize za auto, ktere naprosto nevyuziju. Jezdim prevazne mesto a spotreba je do 6.5-7 litru klidnou jizdou. Nejsem zavodnik a s detma v aute neriskuju tak dalky jezdim za 4.8-5.5. Nedavno sem jem jel trasu 220km po silnici 1tridy a auto sem nesetril, rychlost prekracoval do 150 kmh a kdyz sem dojel domu na palubnim pocitaci bylo 6l. Zavady na aute byly dve tlacitko stahovani oken a zarovka. Nekteri prispevovatele jsou zrejme frustrovany z koupe predrazeneho zahranicniho vozu, ktery nesplnil jejich ocekavani tak si tady leci mindrak.

28.11.2009 | 12:07:14 | laky Reagovat

Jsme spokojení...

Zdravim všechny,je to cca 4 měsíce,co jsme si koupili fábku v kombíku jedničkovou řadu-sice ojetinu,ale rok výroby 2005,a skoro max výbavu -centrál+otevírání kufru na D.O,klima,klimatizovaná schránka,okna v el,zrcátka v el+vyhřívaný,palubní počítač,výškově stavitelný sedadlo,osvětlení interiéru i nad zadníma oknama,ABS,ESP,atd... -no je toho hodně.Koupili jsme jí za 129.900.Máme v ní motor 1,2 12V,a jsme s ní maximálně spokojení.Jezdíme ve dvou.Předtím jsme měli feldu,s kterou se fábka nedá absolutně srovnat.Nejdřív jsem tomu motoru moc velikou důvěru nedával,ale po ujetí cca 5000km jsem (jsme) z ní opravdu nadšený.Už zase vidim ty odpovědi,že je fábie v kombíku 1,2 12V křáp,že to nejede,atd... -počítám s tim.Ale nám bohatě stačí,a jsme hoodně moc spokojený.

23.08.2009 | 20:25:09 | Majitel fábky Reagovat

to 24. října 2007 | 22:18 | Anonym

Ze 1.8 nepojede za 9L?Mozna by ses divil, ale da se.
P.S.Porovnavat A3 a Fabii je tezko.A3 je voz s velkym V o Fabii se to rict ale neda...

10.04.2009 | 19:50:04 | jamieson Reagovat

Odpověd

1,4 59kw v kombi žadnej zazrak ale dá se.

02.11.2007 | 09:39:22 | sparrow1 Reagovat

sparrow: a čím jezdíš ty?

02.11.2007 | 09:23:50 |  Reagovat

Tak to sorry

Rozdíl mezi Htp a normálním motorem 1,4 že není?To si asi děláš kozy už jenom ve výkonu má o 12kw víc a točivý moment je přece jenom na dálnici kapku znát seš asi fakt mimon a že žere Htp při 150 13l a 1,4 7,5l to pravda na pěněžence vůbec nepoznáš sedni do hatapky a odfrč.

02.11.2007 | 00:53:53 | sparrow1 Reagovat

Nechcete už prestať živiť, alebo písať komentáre na tieto rádoby autá. Nič nové a zaujímavé k nim už nikto nemôže napísať. Nehovoriac o tom, že ich je všade plno jak sraček a začínajú nudiť.

02.11.2007 | 00:09:35 |  Reagovat

no - nenabízela

Podle orig. škoda katalogu z r. 2006 se 40kw k F1 kombi vůbec nenabízel, nebyl tam zapsán, ale na objednávku mimo katalog to šlo objednat a to snad ještě jen v určité období, to jen pro upřesnění. Tyhle 40kw si stejně nikdo do kombíku nekupoval, takže proč ten povyk, ale třeba AAA bazar si je nové snad přímo objednal, takže pozor na ně, jsou snad schopný to tam nějakýmu důchodci podstrčit a ani si nevšimne že má jen 40. Jinak k té 1.4, o moc lepší není, nebo spíš skoro o nic, alespoň pocitově cca do 100 km/h ta HTP 47 je snad i živější . Jezdím v práci oběma ! Katalog na F2 již ale slabší verzi 44kw obsahuje.

01.11.2007 | 23:16:11 |  Reagovat

To Hanz

Vidíš já když jsem se byl ptát jen tak orientačně ve škodovce v komořanech protože jsem ještě nevěděl co dostanu za motor(naštestí 1,4)tak nám ho normálně nabízeli je to fakt ostuda do kombi.Já to dostat tak s tím soukromě nejezdím k tomu by mě nikdo nepřemluvil děsit se cesty kamkoliv dál trošičku naloženej je to tak do města jezdit od trafiky k trafice.A k tomu šílení už to tvrdilo v různých debatách tolik lidí že jsem tu neinformovanost už nevydržel jsem tak trochu prudas.

01.11.2007 | 21:56:03 | sparrow1 Reagovat

sparrow1

Nemusíš hned tak šílet, jestli ti to vyplivl konfigurátor tak to asi nabízet budou. Já sem na netu moc nebyl, když sem před nedávnem vybíral nový auto, tuhle informaci jsem dostal od prodejce, opravdu by mě nenapadlo o tom pochybovat, bylo to dokonce i v ceníku. Combi bylo se 47 kW a mělo servo (obojí "povinně") Moc do těch konfigurátorů nekoukám, páč víme jak to chodí, že: konfi: 350 000 - prodejce: 300 000 a když přijdeš za 2 dny s ženskou vykouzlí ti z toho 290 000 .... :o)
Tož sorry za mystifikaci

01.11.2007 | 20:39:18 | Hanz Reagovat

Neuvěřitelné

A dokonce jsem ted prošel konfigurátor a když zadáš tuhle verzi a v bílé barvě tak jich 5 čeká u prodejcú.

31.10.2007 | 13:31:21 | sparrow1 Reagovat

A ještě jednou Hanz

A i Fábie II combi se samozřejmě u nás bude nabízet i v 1,2 nejslabší verzi stačí číst na auto stránkách nebo si občas koupit svět motoru což já dělám už 15let takže toho možná vím trošku víc něž ty.Ale dokážu pochopit že se ti to nechce věřit že Škodovka je něčeho takového schopná bohužel jo.

31.10.2007 | 13:26:30 | sparrow1 Reagovat

To Hanz

A laskavě postup na stranu s nabídkou motorových verzí.Protože na první straně to samozřejmě není tam píšou o moderních motorech o výkonu od 47kw to aby nepostrašili potencionální zákazníky co taky může v kombi jezdit za výkonnou mašinu je to trapas.

31.10.2007 | 13:23:00 | sparrow1 Reagovat

To Hanz

Né pleteš se nabízí se i 40kw verze stačí se podívat do konfigurátoru za 280 500kč je normálně v nabídce ve verzi classic.Už mě fakt štve že někdo dělá chytrýho a ani se nepodívá na škoda stránky.A již dva roky zpatky se tahle verze nabízela pro kombi na zvláštní přání.Příště líp koukej chytrolíne.

31.10.2007 | 13:16:10 | sparrow1 Reagovat

To Hanz

Na tom až tak nesejde. Hrůza je, že tuto pajdu nabízí jen skrz pov. ručení. 1.4 taky není nic moc, ale pořád lepší než HTP.

31.10.2007 | 12:04:22 | Radek Reagovat

To sparrow1

1,2 combi se vždy nabízí ve výkonnější verzi (47, 51 kW) se slabší se combi nedělá. To jen pro upřesnění.

31.10.2007 | 11:32:56 | Hanz Reagovat

To Radek

To jsem rád byl jsem z toho volaký zmetený.

27.10.2007 | 22:55:17 | sparrow1 Reagovat

Dělal jsem si kozy...

27.10.2007 | 22:23:57 | Radek Reagovat

Pro Radka

Ahoj myslíš že to anonym s tím válcem navíc myslel vážně?Tak já sem z toho uplnej blázen jezdím od plný do plný a pokaždé počítám spotřebu a když vydržím jedno tankování jezdit s lehkou nohou tak je rozdíl klidně 2 litry tak bud sem debil já a nebo někdo jíný?

27.10.2007 | 22:20:28 | sparrow1 Reagovat

jednoválec

...tato geniální myšlenka mě zaujala. Co takhle vyrobit 0.4HTP V1? Do ušetřeného motorového prostoru šoupnout 20 - ti stupňovou převodovku, aby se to vůbec dalo do pohybu a jezdíte téměř gratis.

27.10.2007 | 22:02:11 | Radek Reagovat

To Anonym

...to jsi uhodil hřebíček na hlavičku.

27.10.2007 | 21:50:36 | Radek Reagovat

tak samozřejmě

Sparow: Neovlivníte už jen proto, že třeba při stání na červenou a neustálem popojíždění městem živíte u 1.4ky jeden válec navíc.

27.10.2007 | 21:46:30 |  Reagovat

To Sparrow1

Dík za podporu. JInak je to přesně tak, jako jsme se bavili jinde.

27.10.2007 | 08:59:29 | Radek Reagovat

To Mozzila

Jak jsi na to prosím tě přišel že u 1,4 nejde ovlivnit spotřeba to jsi někde vyčetl z knížky.Stačí když jezdím s lehčí nohou a spotřebu mam klidně o 1,5 až 2l menší.A to vozím 120kg spolujezdce a lehká noha je znát i sním.

27.10.2007 | 00:43:35 | sparrow1 Reagovat

fabie

pokusil bych se to trochu shrnout:tuto motorizaci používáme jako druhý vůz v rodině,kombi - to kvůli kočárku.víceméně jako vozidlo pro manželku.Koupeno jako skladovka v akci za 250 000 v classicu,to znamená 2 airbagy,metla +nic.Více peněz bych za to nedal.Jízdní vlastnosti - tvrdší sedačky,tvrdší podvozek,přesné řazení i řízení.D1 naprosté utrpení.Spotřeba - dlouhodobá 6,3 - vesměs krátké trasy okolo 10 km,na dálku státovka 5,1,dálnice lehce nad 130 6,5 až 7.Poruchovost - absolutně nic.Srovnání s 1,4 - kromě lepšího zvuku pružnost motoru dost podobná,spotřeba vyšší u 1,4,nemožnost ji jakkoliv ovlivnit.
Lidé co plivají na tento motor zaměnují fakta.Jedná se o základní motorizaci určenou pro příměstský provoz,ale k moři vás taky doveze.Výkonu není nazbyt,poznáte každého spolujezdce,nemá smysl tvrdit že ne.Pověry o výdrži se zatím nepotvrzují,některé exempláře se blíží 200 000 km a nejeví známky blížícího se konce.Též srovnávání s ojetými vozy vyšších tříd kulhá - že je bmw lepší než fabka nezpochybnuji,ale nové stojí k milionu.Srovnávejme srovnatelné

27.10.2007 | 00:35:18 | mozilla Reagovat

Neserte se do Radka má pravdu 1,2 pro kombi je prostě ubohost a nejlíp když si koupí verzí 40kw v ceníku za super peníze 280tis pište co chcete ale 1,2 patří tak možná do krátký ale v kombi je to fakt trapný.A já Praha - poreč jel z 1,4 59kw taky za 6,3l a nejel jsem zrovna 90 takže u 1,2 je to fakt úžasný .

26.10.2007 | 23:39:05 | sparrow1 Reagovat

Nech si laskavě ty kecy Radku ano! Lešti si toho svýho bavoráka a neser se do spokojených majitelů fábie.Prospěješ tím naprosto všem.

26.10.2007 | 22:47:12 | Čenda Reagovat

dík za odpověď

Dík za odpověď a rozvinuté porovnání. S tím 1,4 TDI PD je to velký rozdíl v ceně a ve spotřebě malý. Strýc v Polu má 55 kw a průměrnou spotřebu 5,8. Takže se to fakt nevyplatí.

26.10.2007 | 18:59:14 |  Reagovat

spotřeba

Docela bych rád viděl tu jízdu. Max. 80km/h, protože to víc naložený nepojede a hlavně, kdyby se to nakonec rozjelo, tak to pak žere, jako prase. Se divím, že toho třiválcového chudáka vůbec do verze combi nabízí.

26.10.2007 | 18:12:00 | Radek Reagovat

:))

Si u toho Focusu zkontrolujte palubní počítač, pokud ho tedy vůbec máte, protože naloženej se zahrádkou, tak jak je uvedeno v příspěvku za rovných 6 s 1.6kou pojedete těžko. Jinak dále si neplěťme dlouhodobou spotřebu a momentální -dle PP.

26.10.2007 | 18:06:32 |  Reagovat

spotřeba

Zaujala mě spotřeba těch 6,3l
Tak to je mazec ....Jezdím ve Focusu 1.6 plně obsazená a průměr mám 6l ...
¨Tady se ukazuje , jek né vždy malé motory jsou úsporné .

26.10.2007 | 09:52:40 | NYPD Reagovat

srovnání

pitlak: Jízdní vlastnosti jsou úplně jinde, to asi nemá cenu řešit, drží v zatáčkách, nenaklání se, daleko ostřejší brzdy. Jen jsem se bál, že oproti 50kw feldě to bude líný, opak je ale pravdou. Motor je živější, na 4ku to tahá svižně, ale při jízdě kolem 110 a víc i 5ka táhne do táhlých kopců celkem v pohodě. Mám takovej test kopec -(výjezd z Trhový Kamenice na Chrudim), s dvoulitrem jsem to kdysi jezdil na 5ku to je jasný, s formanem a feldou combi 50kw taky, no a fabka to smý :). Nevím kde se berou zkazky, že je to na dálnici nemožný. Téměř celou dálnici Chorvatsko jsem zasekl tempomat na 125km/h a jelo to kopec nekopec naprosto v pohodě jen hučí gumy a sviští vítr, motor není slyšet vůbec. Podotýkám, že na střeše jsem měl dva serfy+balík věcí k tomu vedle. Při této rychlosti mi PP ukazoval na rovině s klimou okamžitých cca 7-7,5 L, do kopce cca 15 L a z kopce ani ne L. Ta dvouciferná spotřeba se zde skutečně objeví , ale až při rychlosti nad 150km s nohou na podlaze, jenže i ta 1.8ka nepojede 150 za 9L. Jel jsem místy i nad 130, ale ze střechy se ozýval docela tachot a spořeba šla až od dva litry výš. Je mi jasný, že se v tom moc hrabu, ale viděl jsem články, že se s tím na dálnici téměř nedá, dovolená je s tím utrpení, takže sám jsem z toho byl trochu nervózní, ale nakonec jsem příjemně překvapen. Samozřejmě je ale jasný že na každotýdenní ježdění dlouhých štrek po dálnici to prostě není ! Jezdím ale hodně město a na ČMVrchovině Chotěboř -Žďársko a tam je to auto jako ryba ve vodě , samá levá pravá, mírnej nahoru a dolu. Jak jsem už uvedl, proti feldě je kufr o něco menší, ale na druhou stranu, kdy jsem ho ve feldě zaplnil po okraj? Ta přeprava kol je tedy pro mě trochu nemilá ale jediná nevýhoda tohodle auta. Jinak k tomu kufru: když jsme u moře z kufru fabky vyložili velkej ještě ten plátěnej komančskej stan pro 5 osob židle stůl , lednici k tomu a pak dvě horský JK , šel kolem jeden němec , jen se smál a trochu nevěřícně uznale přikyvoval Das zůpr Fabia, zůpr kofr. Takže to asi skutečně musí bejt dobrý ne? Tedy pokud to nemyslel nějak ironicky, no nic :)). Jinak dnes bych šel do HTP nový 51ky taky. Ta pojistka 2.500 Kč ročně je pro mě celkem zásadní . Bohužel dát cca 90tis víc za 1.4TDI s mým nájezdem Km (do 20 tis) by se asi nevyplatilo, ale do budoucna se ještě uvidí. Co bych dneska chtěl jsou sportovní sedačky, jelikož stávající nemaj moc dobrý boční vedení, takže jako celku hubenej se 70 kg v nich v ostrých zatáčkách celkem plavu. Takže bych radil, jít dnes do nové výbavy Sport, kde je téměř ideální sestava, tedy alespoň pro mě. Hlavní je ale nečekat tak jako u ostatních srovnatelných aut nějaký zázraky.

24.10.2007 | 22:18:47 |  Reagovat

srovnání s feldou

Mohl byste, prosím, porovnat s Vaší předchozí felicií nejen kufr, ale i jízdu, spotřebu, ovládání atd.

24.10.2007 | 18:11:45 | pitlak Reagovat

No co...

si budeme povídat. Chtít za fabku, byť v eleganci 390 tis. je zlodějina. Těch 340 tis. když zavřu obě oči...snad. Auto s tímto motorem není žádný zázrak, ale jak píše pisatel, že jezdí po okreskách, volil bych v jeho případě 1,4 TDi. Sami máme doma taky fabku, kupovidu krátkou Ambientku za "úžasných" 250 tis. Motor 1,2 HTP je fakt vhodný tak do práce a zpět, na předvádění to není, ale tato motorizace jistě své místo na trhu má, né každý jezdí 3x týdně Praha - Brno.

24.10.2007 | 14:23:04 | Dave Reagovat

No 338 tisíc za tříválcovou Fóbii se mi zdá ne málo,ale doslova příšerně moc.Jinak uznávám - co člověk,jiný názor a taky hlavně jiná potřeba provozuschopnosti auta,pokud se s tím jezdí opravdu po vesnicích tak to asi stačí,ale já píšu subjektivní tfuj....

24.10.2007 | 13:49:44 |  Reagovat

V prvé řadě přeji majiteli mnoho šťastných kilometrů. Bohužel je to klasický český prototyp - Chtěl jsem pouze Škodovku, novou ne moc drahou, ale ani holobrk, platit malou pojistku, mít malou spotřebu a občas něco vetšího odvézt a když už Fabku tak aby taky trochu vypadla. - Opravdu nerozumím tomu, když vám nevadí pojistka na 1.4, tak si pořídíte tento tragický motor 1.2 HTP. Četl jsem test spotřeby tohoto modelu, resp. motoru a při jízdě po dálnici se spotřeba pohybovala ve dvouciferných hodnotách (jízda dle předpisů), což mi moc normální nepřijde. Tento test je na www.tipcars.cz. Dlouhá trasa za 6.3L je též celkem peklo. Za to by tam dojela i 1.8 s neporovnatelnýma jízdníma vlastnostma. Ale prosím, když je někdo spokojen...

24.10.2007 | 05:57:48 | Radek Reagovat

Interiér vypadá luxusně? No v porovnání s Felicií možná ano.

23.10.2007 | 22:38:56 |  Reagovat