Rok výroby:2007Typ motoru:1,2 HTP 51kWStav km při koupi:5 kmStav km nyní:4 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:24. 11. 2007
Zatím jen maličkosti a to, vrže sedadlo řidiče a drnčí některé plasty v interiéru při přejezdu nerovností.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz vypadá ve skutečnosti lépe než na fotkách.Na 15´´kolech alu kolech vypadá velice dobře.Po usednutí za volant,máte pocit dražšího vozu.Sedačky jsou velice dobře tvarované,především v této mé verzi sport.Rozměry zavazdlového prostoru jsem zatím nevyužil,ale myslím,že i čtyř člené rodině budou vyhovovat.Výbava dle mých nároků maximální.
Brzdy průměrné.Zvlášť musím pochválit motor.Verze z 51kW je lepší než 44kW a je to znát už při rozjezdu.Motor jde rychle do ot. a od 3000ot./min má slušný zátah na jakýkoliv stupeň.Spotřeba od 4,7-8,2 l/km.Na víc jsem se nedostal.Podvozek je trochu tužší, někdy až tvrdý na můj vkus.Vůz má perfektní rejd.Stejně tak jako jízdní vlastnosti.Stabilní za všech situaci i na dálnici.No a co se mi na voze nelíbí?
Snad jen vyšší cena.Ve srovnání s mým druhým vozem Dacia Logan 1,4 MPi (cca 8000km najeto), která byla o 90000Kč levnější je rozdíl znát jen tak akorát ve vzhledu interiéru.Dacie je na tom mnohem hůře.Ale zase nikde neklepe a nevrže.Jinak Fabii předčí mnohem větším a prostornějším interiérem, je stejně tichá se stejnou spotřebou, ale komfortnějším podvozkem.Tak proto výtka k ceně.Jinak doporučuji všem.
Taky mám doma htp 51 kw a v něčem souhlasit můžu v něčem nee. Řekl bych že po městě to vůbec poznat není, oproti verzi 44 kw a spíš se přikláním k tomu že od spodu jde lépe za plynem 44 než 51,takže pokud bych jezdil jen po městě tak bych klidně volil tu slabší verzi. Rozdíl přichází až s rychlostmi nad 100 km.h kde kolem 120 už 44 kw verze vadne a 51 se začíná cítit jako doma, pak také v síle 5 rs, který je u 51 více pružný a má více síly,nemusíte podřazovat v každém kopečku. Jinak ale nečekejte ani od 51 kw žádné zázraky, je to furt 1.2. Co se týče spotřeby je trochu menší u 51 kw, samo při stejném způsobu jízdy. Na 15 kolech auto vypadá líp, ale je fakt dost tvrdé, doporučuji kola 185-60 R 14.
Rozdíl mezi Fabií a Loganem poznáš až po pár letech, protože Logan není pozink-Fabia ano...a těch rozdílů je víc.Nemám nic proti Loganu, ale mohli ho ti rumuni aspoň pozinkovat...
Mám dvě otázky, proč tam máš SPORT, když je to seriové HTP, a pak proč si jí pořizoval, když máš doma nového Logana? Na dálnice by to chtělo jiny motor.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
až fabku pořadně zajedeš tak napiš jak jezdi diky.
21.12.2007 | 18:44:31 | Reagovat
51 kw
Taky mám doma htp 51 kw a v něčem souhlasit můžu v něčem nee. Řekl bych že po městě to vůbec poznat není, oproti verzi 44 kw a spíš se přikláním k tomu že od spodu jde lépe za plynem 44 než 51,takže pokud bych jezdil jen po městě tak bych klidně volil tu slabší verzi. Rozdíl přichází až s rychlostmi nad 100 km.h kde kolem 120 už 44 kw verze vadne a 51 se začíná cítit jako doma, pak také v síle 5 rs, který je u 51 více pružný a má více síly,nemusíte podřazovat v každém kopečku. Jinak ale nečekejte ani od 51 kw žádné zázraky, je to furt 1.2. Co se týče spotřeby je trochu menší u 51 kw, samo při stejném způsobu jízdy. Na 15 kolech auto vypadá líp, ale je fakt dost tvrdé, doporučuji kola 185-60 R 14.
29.11.2007 | 14:50:57 | martas Reagovat
pokud je mi znamo, Logan pozink nema. Jen precizne strikany podvozek + dutiny..
26.11.2007 | 13:36:34 | diego Reagovat
Logan
To Tom, tohle je Bullshit roku! Logan pozink ma
26.11.2007 | 08:21:59 | Hanz Reagovat
Rozdíl mezi Fabií a Loganem poznáš až po pár letech, protože Logan není pozink-Fabia ano...a těch rozdílů je víc.Nemám nic proti Loganu, ale mohli ho ti rumuni aspoň pozinkovat...
26.11.2007 | 01:57:14 | Tom Reagovat
Mám dvě otázky, proč tam máš SPORT, když je to seriové HTP, a pak proč si jí pořizoval, když máš doma nového Logana? Na dálnice by to chtělo jiny motor.
25.11.2007 | 23:40:03 | AUDI-man Reagovat