Rok výroby:2002Typ motoru:1.2 MPiStav km při koupi:16 000 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:1. 2. 2009
Zravim Mam dotaz! Mam Fabku 1.2-HTP.Najeto-149.00-km. Kdyz prejedu nerovnostech nebo retarder, skripe predni naprava,muze se s tim normalne jezdit? Dik.
18.01.2019 | 04:28:17 | Petr. V
| 78.45.159.*Reagovat
Měrka neukazuje olej!
Ani za studena- ani za tepla! Nejsem vševědoucí nevite prosím kde je závada! Možná mě napada filtr,ale nechám si rád poradit. Může se stim,vubec jezdit! Snat se olej dostava do motoru! Ale na palubě nesviti ani nepronikne kontrolka. Díky.
21.02.2019 | 15:28:53 | Petr. V
| 78.45.158.*Reagovat
puvodni majitel vozu
auto jsem v 7/2009 prodal a koupil Volvo V50 r.v. 2006.
a Fabii jsem byl spokojen, ted jsem nadsen.
Porovnam-li dnes Octavii a V50. O2 je let ekonomickou tridou, V50 s Business class.
PS: ke spotrebe. opravdu jsem mel dobry kus a spotreba byla do 6,5l.
V zemi, kde se vyrábějí škodovky jsme se narodili asi prakticky všichni :-) Ale zůstávat u škodovky jenom proto (i po špatných zkušenostech) se mi nezdá rozumné.
No já jsem se narodil jako škodovkář, jsem škodovkář a asi i jako škodovkář umřu, ale jednu věc musím přiznat, kvalita už není co bývala. Já měl F2 r.v.2007 a kotouče jsem měnil už při 1. servisce -15 000 km-pokřivené!!! to samé gumy- MATADOR STELLA-katasrofa, vyhodil jsem je protože vibrovaly. Škodovka zkrátka taky šetří kde může-bohužel. Ted mám ROOMA a spokojenost, supr auto, ale zase si neodpustili pískání brzd. destiček než se ohřejou- nekvalitní destičky z výroby.( MALIČKOST- ALE NESE.. TO)
Kotouče 70000 km, to je asi normál. Asi s těmito km byly i u naší Fábie orezlé. Dá se to očistit a ještě tak 30000 km jezdit. S původními deskami. Kdyby se dávaly nové, tak to nemá smysl. Normálně se to ale všechno vyhazuje. To se mi spíš zdá brzy výměna řetězu, moderní motor by se nemusel po 100000 km rozebírat. Silentbloky na přední nápravě (hlavně zadní) a táhla řízení jsou na výměnu normálně, po tolika km.
Máme 2003MPi, MPi (multi point injection) tedy vícebodé vstřikování. High Torque Performance - vysoký výkon točivého momentu , aneb "Hovno To Pojede" Podle mě se to navzájem nevylučuje.
No to mne prekvapilo.Nevedel jsem ze se to nekdy oznacovalo 1.2 MPi.Dotedka jsem si myslel ze se to oznacovalo furt jenom 1.2 HTP.Alespon jsem zase o neco moudrejsi :-).Jinak recenze mohla byt alespon o neco obsahlejsi i kdyz to neni zle.Cus.
Na to nepotřebujete Ing. Pelikána. 1,2 MPi=1,2HTP. Na začátku výroby se tak HTPéčka označovali. Není to tedy derivát odvozený od 1,4MPi 44/50Kw-tedy OHV čtyřválec. Z tohoto důvodu se pak nastupující generaci tříválců upravilo jméno na HTP. Ačkoliv HTP je samozřejmě taky MPi. Jo jinak zajímavé. Jedna Fábka slušná spotřeba a minimum závad-druhá závad moc a spotřeba strašná...čím to asi může být? Že by tak kolísala kvalita výroby, nebo někteří řidiči devastují auta více a jiní méně ??
Kamarád má 1,2MPi, a je to opravdu slabší šestiventilová HTP-40kW, má to z roku 2002 v kanárkové žluté. Proč to tak nějakou dobu označovali opravdu nevím
No tak podle roku, kdy majitel auto koupil a podle nájezdu předchozího majitele, lze řící, že koupil auto v době, kdy 1,2jky začaly prodávat, to znamená, že je možné, že se tak mohli chvíli označovat.
Mám jenu z prvních fabii 1,2 MPI, za pár měsíců se začali označovat HTP 1,2. Jde o shodný model 40kw.
02.02.2012 | 15:53:28 | karel
| 85.71.81.*Reagovat
spotřeba
Spotřeba naprosto odpovídá.Mám kombi ,nejméně 4,9 nejvíce 7,5 dlouhodobá 6,2 město a okolí krátké jízdy,sem tam na lyže atd.Uživatel jen okomentoval že se jedná o solidní a spolehlivý vůz na příměstské ježdění ,který na dovolenou taky dojede.Pohodlí a dynamiku vozů vyšších tříd samozřejmě nemá
ja nechapem preco tu tak kecas o tej spotrebe, nemas nahodu dieselovu fabiu? Na 6.5 sa da kludnou jazdou dostat, ale ak sa jazdi normalne, kombinovana spotreba je 8-9 litrou
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Predni Naprava vrze
Zravim Mam dotaz! Mam Fabku 1.2-HTP.Najeto-149.00-km. Kdyz prejedu nerovnostech nebo retarder, skripe predni naprava,muze se s tim normalne jezdit? Dik.
18.01.2019 | 04:28:17 | Petr. V | 78.45.159.* Reagovat
Měrka neukazuje olej!
Ani za studena- ani za tepla! Nejsem vševědoucí nevite prosím kde je závada! Možná mě napada filtr,ale nechám si rád poradit. Může se stim,vubec jezdit! Snat se olej dostava do motoru! Ale na palubě nesviti ani nepronikne kontrolka. Díky.
21.02.2019 | 15:28:53 | Petr. V | 78.45.158.* Reagovat
puvodni majitel vozu
auto jsem v 7/2009 prodal a koupil Volvo V50 r.v. 2006.
a Fabii jsem byl spokojen, ted jsem nadsen.
Porovnam-li dnes Octavii a V50. O2 je let ekonomickou tridou, V50 s Business class.
PS: ke spotrebe. opravdu jsem mel dobry kus a spotreba byla do 6,5l.
05.03.2010 | 16:06:06 | Philip Reagovat
very easy
dat do servisu kde ta auta znaji a maji s nima zkusenosti
25.11.2009 | 16:14:35 | Reagovat
zatekanie
vie mi niekto poradiť čo treba urobiť aby mi nezatekalo cez zadné dvere pasažierov z oboch strán rovnako a neviem čo stym
25.11.2009 | 13:16:37 | jarov23 Reagovat
martas:
V zemi, kde se vyrábějí škodovky jsme se narodili asi prakticky všichni :-) Ale zůstávat u škodovky jenom proto (i po špatných zkušenostech) se mi nezdá rozumné.
18.09.2009 | 11:16:53 | Itall Reagovat
No já jsem se narodil jako škodovkář, jsem škodovkář a asi i jako škodovkář umřu, ale jednu věc musím přiznat, kvalita už není co bývala.
Já měl F2 r.v.2007 a kotouče jsem měnil už při 1. servisce -15 000 km-pokřivené!!! to samé gumy- MATADOR STELLA-katasrofa, vyhodil jsem je protože vibrovaly.
Škodovka zkrátka taky šetří kde může-bohužel.
Ted mám ROOMA a spokojenost, supr auto, ale zase si neodpustili pískání brzd. destiček než se ohřejou- nekvalitní destičky z výroby.( MALIČKOST- ALE NESE.. TO)
18.05.2009 | 09:55:23 | martas Reagovat
Anonym 2.2.:
Kotouče 70000 km, to je asi normál. Asi s těmito km byly i u naší Fábie orezlé. Dá se to očistit a ještě tak 30000 km jezdit. S původními deskami. Kdyby se dávaly nové, tak to nemá smysl. Normálně se to ale všechno vyhazuje. To se mi spíš zdá brzy výměna řetězu, moderní motor by se nemusel po 100000 km rozebírat. Silentbloky na přední nápravě (hlavně zadní) a táhla řízení jsou na výměnu normálně, po tolika km.
17.05.2009 | 22:46:53 | Itall Reagovat
1.2 MPI
1.2 MPI mám taky, o žádný omyl se nejedná, prostě jich pár s tímto označením vyjelo - alespoň je to exkluzivní :-) r.v. 12/2003
18.04.2009 | 09:12:43 | Dave Reagovat
MPi a HTP
Máme 2003MPi, MPi (multi point injection) tedy vícebodé vstřikování. High Torque Performance - vysoký výkon točivého momentu , aneb "Hovno To Pojede" Podle mě se to navzájem nevylučuje.
30.03.2009 | 17:39:19 | Eminem Reagovat
No to mne prekvapilo.Nevedel jsem ze se to nekdy oznacovalo 1.2 MPi.Dotedka jsem si myslel ze se to oznacovalo furt jenom 1.2 HTP.Alespon jsem zase o neco moudrejsi :-).Jinak recenze mohla byt alespon o neco obsahlejsi i kdyz to neni zle.Cus.
21.03.2009 | 16:01:03 | jamieson Reagovat
A i B je správně .
03.02.2009 | 11:18:02 | Itall Reagovat
Na to nepotřebujete Ing. Pelikána. 1,2 MPi=1,2HTP. Na začátku výroby se tak HTPéčka označovali. Není to tedy derivát odvozený od 1,4MPi 44/50Kw-tedy OHV čtyřválec. Z tohoto důvodu se pak nastupující generaci tříválců upravilo jméno na HTP. Ačkoliv HTP je samozřejmě taky MPi. Jo jinak zajímavé. Jedna Fábka slušná spotřeba a minimum závad-druhá závad moc a spotřeba strašná...čím to asi může být? Že by tak kolísala kvalita výroby, nebo někteří řidiči devastují auta více a jiní méně ??
03.02.2009 | 01:35:53 | Jerry Reagovat
Ze začátku se tyto motory opravdu označovaly MPi pak přešli na označení HTP.Označení MPi se značilo velmi krátce takže se to ani nestačilo rozšířit.
03.02.2009 | 00:11:30 | Reagovat
MPi HTP
Kamarád má 1,2MPi, a je to opravdu slabší šestiventilová HTP-40kW, má to z roku 2002 v kanárkové žluté. Proč to tak nějakou dobu označovali opravdu nevím
02.02.2009 | 17:00:46 | Ing. Pelikán Reagovat
Tyto auta zrovna shodit ze skály. Je ostuda škodovky, že souhlasila s VW ohledně vzniku těchto pseudomotorů.
02.02.2009 | 16:40:55 | Reagovat
Vyzívám Ing. Pelikána, aby se zapojil do diskuse a uvedl na pravou míru označení čtvrtinového dvanáctiválce.
02.02.2009 | 16:21:00 | Radek Reagovat
Predne kotuce po 70 000km, trochu skoro, nie ?
02.02.2009 | 16:07:03 | Reagovat
hřeben řizeni
k hřebenu řizeni.zespoda je osmnactka matka stači ji podle navodu utahnout...a je po vuli.navod je v knize fabia moje hoby.delal jsem to a mam klid
02.02.2009 | 15:58:43 | tony Reagovat
Lenochod
Súhlasím u vás je možné všetko.
02.02.2009 | 15:50:06 | opar Reagovat
Slovensko
No na Slovensku možná, v Čechách je možný všecko.
02.02.2009 | 15:19:01 | Lenochod Reagovat
HTP
Vždy len HTP a nie MPi.
02.02.2009 | 14:46:21 | opar Reagovat
Asi jo
No tak podle roku, kdy majitel auto koupil a podle nájezdu předchozího majitele, lze řící, že koupil auto v době, kdy 1,2jky začaly prodávat, to znamená, že je možné, že se tak mohli chvíli označovat.
02.02.2009 | 14:37:35 | Lenochod Reagovat
1,2MPi se jeden čas označovaly HTPčka myslím
02.02.2009 | 13:10:28 | Aleš Reagovat
MPI nebo HTP
No taky by mě zajímalo jestli jde jen o omyl uživatelů, nebo opravdu jde o typové označení výrobce, nejspíš se asi jedná o omyl.
02.02.2009 | 13:09:28 | Lenochod Reagovat
Dotaz na MPi
Chtěl bych se zeptat, co to je za typ 1,2 MPi. Už jsem to párkrát na silnici potkal, ale v nabídce to škodovka nemá. Mají buď 1,4 MPi nebo 1,2 HTP.
02.02.2009 | 12:52:30 | Karel Reagovat
RE: Dotaz na MPi
Mám jenu z prvních fabii 1,2 MPI, za pár měsíců se začali označovat HTP 1,2. Jde o shodný model 40kw.
02.02.2012 | 15:53:28 | karel | 85.71.81.* Reagovat
spotřeba
Spotřeba naprosto odpovídá.Mám kombi ,nejméně 4,9 nejvíce 7,5 dlouhodobá 6,2 město a okolí krátké jízdy,sem tam na lyže atd.Uživatel jen okomentoval že se jedná o solidní a spolehlivý vůz na příměstské ježdění ,který na dovolenou taky dojede.Pohodlí a dynamiku vozů vyšších tříd samozřejmě nemá
02.02.2009 | 12:43:37 | Reagovat
Jestli jezdí mimo město klídek, tak proč ne? Celkem šťastný kousek.
02.02.2009 | 12:02:44 | Itall Reagovat
ja nechapem preco tu tak kecas o tej spotrebe, nemas nahodu dieselovu fabiu? Na 6.5 sa da kludnou jazdou dostat, ale ak sa jazdi normalne, kombinovana spotreba je 8-9 litrou
02.02.2009 | 11:55:58 | Reagovat
RE: 1,2 MPI
Klidnou jízdou se s tím dá dostat v pohodě pod 6l. Mám ji 16 let, rv 2002.
21.11.2018 | 10:47:04 | Tony | 80.95.116.* Reagovat
RE: 1,2 MPI
teď si chci jednu koupit. 1.2mpi 2002. najeto 75000km od tety. jak to máš se spolehlivostí?
22.11.2018 | 22:28:16 | tom | 89.24.199.* Reagovat