Rok výroby:2001Typ motoru:1,9TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:210 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:10. 8. 2007
Předchozí auto:Škoda 110 r,120l,forman Felicia 1,6,astra1,4 16v
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Nedá se říct, že by auto mělo poruchy, jen se často musí měnit některé díly.Jezdím docela dost (asi 3x ročně garančka) a každý rok měním vodící tyče stabilizátoru a přední ložiska, to je silně spotřební zboží.
A za nemalé peníze.Olej castrol longlive taky solidně zatíží peněženku.Jenomže jiné díly vydrží mnohem déle než u jiných značek,např.tlumiče jsem měnil ve 160tis.km spolu s původníma př.kotoučema.Každopádně od 150tis.km servisuju u švagra,používám díly z druhovýroby,které vydrží stejně jako originál(silentbloky,tyče stabil.,ložiska..)
Olej valvoline pro pd motory je taky podstatně levnější.Problém mám s váhou vzduchu ta už je měněná 3x (vždy orig.) prakticky vydrži 65tis.km-což mi připadá dost málo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na vrozené vady Fabie (nedovírající zámek pátých dveří,většinou nefunkční zadní ostřikovač,poruchy ruční brzdy) jsem si zvykl.Nejsem závodník,tak mohu napsat,že motor je velmi živý a táhne od nízkých.
Po 210tis.km mohu říct,že nestratil na výkonu vůbec nic a neexistuje aby oleje ubylo.
Palubní deska už vydává pazvuky,je decentně slyšet i spojkové ložisko a vržou sedadla,myslím,že při těchto km je to pochopitelné.Spotřeba je velice nízká 4-6,5 l nafty.Bohužel auto nemá klimatizaci,ASR funguje naprosto skvěle,testuji jej každou zimu v beskydech, při cestování na chatu.
Za rozvody dám 7,500,- (jen materiál),takže OK.Hlavní nedostatek auta-je příliš malé,jinak jsem spokojen.
V Kooperatíve som bol dosť dlho, s bonusom 60 percent, ale aj napriek tomu tá cena poistenia neklesala. Nebaví ma fluktuovať medzi poisťovňami, ani sa niekomu doprosovať pre pár korún. Ale je verejným tajomstvom, že Kooperatíva je 100 rokov za opicami ( bol o tom aj článok, tuším v Stope ) a dostať od nich peniaze je umenie, takže aj v servise váhajú, či také auto vôbec opravovať, pokiaľ faktúru má zaplatiť Kooperatíva. Údajne niektoré servisy to odmietajú celkom. Vrcholom bolo, keď otcovi na jeho 1.6, kde platil cca do 7.000.-, prišiel na ďalší rok šek na 12.000.- Sk. Takže jeho nové auto už bude poistené v Českej, rovnako ako moje. V mojom prípade by sa cena dala stiahnuť dole, ak by sa v aute vozilo dieťa, alebo by bolo napísané na nejakú osobu nad 70 rokov, alebo čo ja viem ešte čo. S cenou som bol spokojný, tak som to neriešil. Raz za rok ten šek prežijem. Navyše som chcel mať zákonnú v tej istej poisťovni, kde mám havarijnú a tam mi spravili na novú C5 cenu cca 18.000.-, takže nebolo čo riešiť. pre porovnanie, otec si v Kooperatíve zisťoval cenu havarijnej na dva roky starý Mégane a dopracovali sa k sume viac ako 30.000.-
S pajerem jsem najezdil 220 000 km a v podstatě se dá říci,že fungovalo.Děsil jsem se životnosti automatu,ale bez problému.Jediný problém bylo,že stačila malá lapálie a čekalo se na díl třeba měsíc.Pokud je auto zároven výrobní prostředek,je to problém.Sklady mají údajně v Rakousku.Ale třeba si šéf rozmyslí,až uvidí Logana pick up,vypadá to podobně,ušetří peníze a ty s tím ještě naděláš parády
Paradoxně s fabií si mohu dovolit agresivnější nájezd do zatáčky,ten podvozek mi baví.toyota je laděna poměrně měkce ve srovnání s pajerem a tak jde snadno rozkývat.Opačně zase když musím projet s fabkou špatnou cestu,tak mám pocit,ze cítím každý kaminek.Protože rád řídím členitější trasu a o zatáčky tady není nouze,nelimituje mi výkon motoru,ale jen mé schopnosti.Zabít se jde i se stodvácou.Věř mi,že bych si mohl dovolit splácet třeba audi,ale proč?Se soukromým nájezdem 7000 za rok?Nebo snad kvůli prestiži?Jinak tvé nové služební tipuji Renault clio grandtour 1,2 a ještě budeš s láskou vzpomínat.
Myslím,že když upraví ceny,tak máš nárok dle obč.zákoníku odstoupit od smlouvy,to by mělo platit u každého smluvního vztahu,kde je pevná cena na určité časové období.Vždy se vyplatí číst tzv.small print pod smlouvou,kde jsou různé chytáky.Některé dokonce odporují platným zákonům
škoda že neznám tvého šéfa.Dostal by jsi echt služební vůz.Nejlepší lečení fóbií je léčit je Fóbií.Takže bych ti připravil s úsměvem od ucha k uchu F II Combi 1.2 HTP 44Kw :):):) a buď ber, nebo táhni :):):)
Víš co? Tak prodej bavoráka a kup si tu služební Fábku.Pak ji postav doprostřed pole a zapal ji:-)Končně dosáhneš zadostiučinění a pomstíš se tomu "krámu". A neustálá chorobná zaujatost snad zmizí.To je dobrej návrh ne? Jinak už opravdu nevím, ale dostat tě psycholog do rukou, tak asi vrátí diplom.Možná i matruritní vysvědčení. Je opravdu kouzelné s jakou trpělivostí pořád před celým světem prezentuješ jak tu Fábku nesnášíš.Fajn.V pohodě.Ale to už všichni víme.Tak je na čase aby jsi se trochu poupravil a zašel za šéfem s žádostí o jiný služební vůz ne?
Petrik,nejak vela na 1,6,ja som v decembri kupil passat 1,8 a v kooperative mi ponúkli rovných 4000.-ročne podla obsahu,inde napr.v komunálnej 4300.- a pod.Inač deealer ma upozornil,že su to hazlici poisťovne,po roku si kludne bezdôvodne môžu zdvihnúť poistne,preto mi doporučil každý rok pravidelne 6 týždnov pred uplynutím techn.roka poistku vypovedať a zjednavať,oni vtedy pustia žilou
Nevím proč se hned pokoušíš lidi urážet,netrefil jsem náhodou že jsi pilot služební fabie?Nevím,kde si vzal ty řeči o top manažerovi a hajzlíku v paneláku,ale budiž,je to tvůj slovník.Můj služební vůz je Toyota Landcruiser,V8 4,5 D-4-D přesně(musel jsem se podívat,to fakt neřešim)a je to auto na práci.Obměnili jsme jím Mi Pajero po 7 letech.Sdílím ho společně s druhým majitelem firmy,tudíž potřebuji i jiný vůz.Po špatných zkušenostech s ojetými vozy,byt náležitě reprezentativními,jsem musel řešit auto.Po stavbě domu z úspor zbylo asi 250 000 ,za které mi nabídli F1 combi.Druhá varianta byla se zadlužit a jít o třídu nebo dvě výše.Po zhodnocení mých potřeb to bylo jasné - vesměs trasy do 15 km,hodně město ,párkrát za rok dálnice diesel nemá smysl.Dovolené praktikujeme letecky,za volantem sedím celej rok.Vím že pro některé vzdělance je člověk pilotující HTP nejnižší forma života na Zemi,ale názor této skupiny je mi dost ukradený
To asi neni ani tak sazbou pov.ruč. jako cenovou politikou značky,kde si za silnější motor sakra připlatíte a nevím zda až tolik získáte.Je fakt,že pro většinu motoristů jezdících ročně do 10 000 km(dle statistik průměrný nájezd českého šoféra) a netrávícího každý den na dálnici hatapka prostě stačí.Já osobně si jízdu s ní na mém příměstské trase jízdu fakt užívám,do 110 km/h je to fakt štika,spíše mi furt někdo brzdí.A to sedlám služebního 4,2 litra s 200 kw a sjezdil už jsem dost značek.Nezaujatý motoristický novinář víceméně připouští,že kromě projevu tříválce na volnoběh a vlažnosti nad 130 km/h se dá máloco vytknout.A argumenty že bavorák v třílitru v turbodehtu v plnej palbě a na hlínách vole jsem koupil za stejný prachy od turka v říši jako někdo fabku s HovnoTo Pojede rozumně uvažující člověk nebere.I když F II bych si nekoupil z důvodu osobních antipatií k designu,nikomu to neberu.A ke zmíněné dvojici kritiků:Romane,bud shovívavý,zpravidla se rekrutují z řad pilotů nenáviděných služebních fabií.Když je v kopci se svým služebákem předjíždím,berou to jako osobní prohru a v první vesnici mi to nandají,aby se po kilometru situace opakovala.Většinou mají na dveřích nápisy coca-cola,vitana,kofola nebo tak něco u ucha telefon a tak 25 let.Pak posloucháš v hospodě řeči jak mu ta sračka žere 11 litrů
No dojmu, že ľudia si vyberajú auto podľa sadzby poistenia, som sa pri niektorých recenziách a komentároch neubránil ani ja. Neviem, ako je to u Vás, ale na Slovensku tie rozdiely nie sú nejak závratné a pri vhodnej kombinácii nie sú takmer žiadne. Posledná poistka, ktorú som dohadoval pred pár dňami na otcov benzínový dvojliter (103 kw) je 7.200.- Sk. Pre porovnanie, moja 1.6 (80 kw) za 6.800.- Sk. Mám pocit, akoby sa v Čechách jednalo o desaťtisíce. U nás je možnosť výberu dvoch kritérií. Buď podľa objemu, alebo podľa výkonu. Je len každého vec, pre ktorú poisťovňu sa rozhodne.
Tady je prostě problém v tom, že se vybírá motor dle sazby povinného ručení, nikoli dle to, co se do daného vozu hodí. Hlavně, že je v kapse ušetřených litr až dva.
Ano, sleduji počet kw, ale v poměru k hmotnosti vozu. Pokud má vůz cca 1200kg i řidiče (a to má určitě o nějaký ten kg víc), tak prostě ty kw chybí, s tím nic neuděláš. Ano, řekněme, že 1.4 (59kw) je na pohyb vozu dostačující, souhlas, ovšem bez případně s minimální výkonnovou rezervou. Jinak ten dvoulitr je právě docela dobrý motor. Katastrofální spotřeba je co? 7 - 8L při jízdě dle předpisů? To zase není tolik. S benzínovým dvoulitrovým motorem jsem toho najezdil sakra hodně, čili vím, jak jede a kolik žere. Teď mám tříitrový diesel a taky se dá jezdít za 6L (s lehkou nohou).
To,že při každé recenzi ať už lepší či horší píšeš stále dokola, jak je ta Fabia strašná ba přímo hrozná jsem si tady už zvykli. Čtu si tady pravidelně a tímto i zřejmě všechny příspěvky včetně těch Tvých...budiž občas máš i rozumný pohled na věc, ale teď jsi mě dostal s tím motorem 2.0 pro F I generace...Vidím,že stále a dokola sleduješ jen počet Kw a obsah motoru o jeho původu a době vzniku toho moc nevíš. Chápu, že jezdíš s nenáviděnou (pro Tebe) 1.4 74Kw a ta jede dle Tebe "katastrofálně"...což je částečně pravda,ale v Kw to nebude.Jak jsme Tě nedávno spolu se Sparrow "poučili",že naše motory 1.4 16V 59Kw jsou německé výroby a jsou uživatelsky příjemnější a dokonce živejší než Tvoje "74"...Ale to jsem odbočil...nepiš tady bludy o motoru 2.0, že jsou spolu s 1.9 TDi cituji : "jedinné normální motory do F"...oba to jsou motory koncepce 90let, nafta ještě ujde pokud majitel přežije vibrace a zvuk traktoru, benzín 2.0 je koncepčně nejstarší motor (po ukončení 1.4 MPI) co šel koupit s katastrofální spotřebou, archaickou koncepcí a hroznou cenou pov.ručení...Pokud chcete F I s benzínem,tak na 2.0 dobře radím zapomeňte....Do Combi I generaci je ideální 1.4 16V 59Kw (made in Wolfsburg)tichý chod, slušně živý v nízkých otáčkách, pěkný zátah od 3500ot, spotřeba cca 6,5-7l...provinné ručení jen o 13stovek víc než u Haťapek (což vrátí nižší spotřeba u dalničních rychlostí)....viď Sparrow :)
Mikro vůz i s 1.9TDi (s 2.0 jedinné normální motory do F) je za 500L cena ne vysoká, ale přímo nechutná. Tato cena za Octavii (je možné ji za tyto peníze pořídit) je relativně přiměřená.
Já jen že ať otevřu jakoukoliv recenzi na Fabii případně Octavii tak tam vidím hafo komentářů od vás dvou.Tak jen nevím jaký k tomu mám zaujmout postoj.Jestli je to vaše zaměstnání bo takový celoroční koníček.Dobrá k věci.Fabka 1.9 TDi: výborná motorizace pro fábku, dostatek výkonu, kultivovanější než tříválec 1.4TDi, předražená? bohužel nafta je a bude vždycky co se pořizovacích nákladů týče drahá.Ale uvidíme co se bude dít časem.Až bude ve fabce 1.2 TSI tak to bude jiné a bude o čem uvažovat.Tzn.- protipól k TDi.
A Ty, miesto toho, aby si napísal niečo k veci, tak len plácáš a plácáš a plácáš blobosti. Ale u niekoho ma to veru neprekvapuje. Očividne nič iné asi nevieš.
áááá další recenze na škodovku a koho mé oko nevidí?Zase ty dva nešťastníky nešťastné, kteří mají asi málo práce a tak celý den opruzují na webu u všech recenzí na škodovky:)
Aby som len tak neplácal, tak vyberám námatkovo z ponuky. Auris 08 Edition : 1.4, klíma, 4 x airbag, el. predné okná, centrál s diaľkovým, palubný PC, ABS, EBD, BA, rádio s CD a parkovacie senzory. Cena 479.900.- SK. Ford C-MAX 1.6 : ABS, EBD,EBA, el. spätné zrkadlá, klíma, rádio s CD, predné hmlovky, 4 x airbag, alarm, el. pr. okná. Cena 519.000.- Sk. Ford Focus 1.6 :ABS, EBD, EBA, el. vyhr. a nast. spätné zrkadlá, vyhr. čelného skla, aut. klíma, pr. hmlovky, 6x airbag,tempomat, rádio s CD, palubný PC, alarm, 16 palcové zliatinové disky. Cena 499.000.- Sk. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto sú autá, s ktorými sa Fabia nemôže zrovnávať. V ničom.
Dát půl mega za Fábku může jen totální vagína. Není to o tom, jestli na to někdo má, leasing není dnes žádný problém, ale takový prachy za takový krám holt většina normálních lidí nedá.
Pravdou je, první Fábie měli problémy s geometrii, stabilizátory i ložisky, ale od r. 03, zejména pak po faceliftu v 04 je to auto vychytaný. Vy co dole štěkáte, měli jste nějaké problémy s Fábií ? Vlastníte ji vůbec? Nebo je to jen JPP od známého co ji má, ale zakoupenou z bazaru od zlatým řetězem omotaného cápka s duplikátem servisní knížky se zaručenými 90tis Km. Taková Fabka 1.9 TDI combi elegance, jo tu mít doma co? Pro Vás je ale škoda. Kupte si raděj Logana, protože přiznejte si nemáte na ni, nesmutněte já taky ne.
Co se týče WV tak by bylo dobré ho co nejvíce využít a pak kopnout do zadku.Ale bez něj bychom se nikdy nedostali k automobilům typu Octavia, Superb.Buď by byla firma v likvidaci a nebo by se dneska vyráběl třetí facelift Favorita s úžasnou novinkou-jednobodovým vstřikováním.Takže jako vždy něco za něco. A k těm českým motorům ve Fabii.Po ukončení výroby 1.4Mpi 44 a 50Kw(ano byla to stařičká koncepce, ale myslím že byl docela vychytaný a HTP mu nesahá ani po kotníky) zůstal jediný motor české konstrukce a výroby 1.2 HTP-přesněji 1.2 HTP 6V.Protože 12V je odvozen z německé 1.6 16V.Jo a 1.0MPi byl taky český ale s tím se není důvod chlubit.
Buďme rádi, že to koupil aspoň někdo. Kdyby to nekoupil VW, tak o škodovce se dočteme jenom v kronikách. Ta automobilka nebyla v porevoluční době schopna konkurovat nikomu a v ničem, tak díky bohu za tu koupi. Vyráběli jsme Favorit jako vrchol pokroku a na tom, se zrovna peníze vydělat nedali. Konkurence nám ušla někam do dáli. Takže díky za VW.
Z toho,co tady čtu je mi jasný jen jedno.Škodovka asi už česká nebude....Je jedno,jestli 720 zakázali Rusové,nebo jejich bratr Husák.Dnes to půjde dopředu jen tak,jak dovolí náš německý dědeček a ten nemá důvod dovolit konkurovat sám sobě....je to ale vychcaný dědeček....
Diego nedopisuješ si s žádným volem ale rozepisovat se sálodlouze o vývoji Favoritu jsem opravdu nechtěl.Moc dobře vím jak měl vypadat že neměl být tak hranatý a taky bylo připraveno více variant.Například přední světla musely v rámci šetření ustoupit oblinám a podle toho se pak odvíjela celá kastle.I výplně dveří které měly být moderně anatomické pak padly za obět tomu co všichni z prvních Favošu známe.Takže České Uno se nekonalo.I tak si myslím že na tu DOBU to špatné auto nebylo.No a s tou výrobní kapacitou co tenkrát Boleslav měla by v žádném připadě nedokázali dělat více variant když na klasika se čekalo buh ví jak dlouho.Jo to až kouzelný dědeček z VW pak přijel a nasypal do továrničky penízky a začla nová doba...ale to už všichni známe že jo.Diego zdarec!
Rusy nemám rád ale je bohužel omyl že vývoj škody 720 což mohlo být super auto zarazili rusové. Ale naši v čele s Husákem.Taz Bratislava dostal přednost rusové naopak projevili zájem o dovoz na jejich trhy.
Polaci meli Polske fiaty a Polonezy. Jinak jestli jsi videl nejake prototypy, tak asi uznas, ze to slo i s nedostatkem penez a ze kamen urazu byl v rezimu. treba takova skoda 720... Doporucuji o ni neco precist. A kdyz zminujes Favorita, videl jsi nekdy jak mel puvodne vypadat? Ted to srovnej s tim osekem, kterej nakonec vyjel z linky... Nikdy jsem nepochopil minulej rezim. Ani v tomhle pripade ne...
Pánové co tady potíte za bludy to se fakt nedá číst.Nejsem vubec příznivec předražených Škodovek a značky Škoda vubec.Jenže ale musím poznamenat že pokud chtel VW po pádu železné opony investovat do nějaké automobilky která má zkušenosti s výrobou a vývojem vozu tak jediná alternativa byla Škoda.A že to byla správná volba to už je dnes jasné snad každému.Škodovce za totáče chyběly finance na všechno takže byli nuceni dělat 30let auto s koncepci motor vzadu ale přesto všechno je obdivuhodné že pak vyvinuli Favorit který byl na SVOU dobu solidní vuz který neměl ve východním bloku obdoby.No a proto si myslím že bychom mohli být na Škodu jako Češi trošku hrdi protože Němci moc dobře věděli co tam bude za potenciál.Znovu říkám že Škodu si už nikdy nekoupím/naposled to byla Felicia/ ale těší mě že Slováci,Poláci,Madaři Rakušani aj namají žádnou origoš automobilku která by byla spjata s jejich historii.Zdarec
to jsi teda najel uz slusnou porci km.Tdi je vinikajici motor,ale na fabii je trochu tessi,proto ti odchazi vsechno driv,stabilizatory,loziska.Kdybych mel finance taky bych si ho do Fabki koupil.Preji ti jeste spoustu stastnych km.P.S. a tem kecum ze zacatku vubec never,beztak ze maji Dacie,nebo neco podobnyho.Zdarec.jeste k tem motorum,ted uz jsou vsechny z puvodem z Nemecka i to htp,je to 1,6 bez valce.Nasi by vymysleli,ale wv to nechce dovolit,drzi je skratka na uzde.
Kluci napište mi,kolik motorů ze současné nabídky není původem z Německa...To mluví samo za sebe.Kde je prostor pro naše motoráře,nevěřím,že tady nejsou,nebo,že neznají!!!
Co mi tady píšem,nemá co dělat s recenzí.Všem se omlouvám,ale tohle nesmlčím.To,že němce a rusáky píšěš s velkým počátečním písmenem je slušné a pravopisné,ale nechápu,kde bereš jistotu,že prodání většiny skopčákům a ještě za takových podmínek bylo to pravé,ořechové.Přesné znění samo neznám,ale z internetu vím,že takové podmínky,které si nadiktovali,nemají ve světě obdoby a mohli je chtít jen po naší pol.špičce,protože kdyby to zkusili jinde,hnali by je,odkud přitáhli.Před podpisem ty trotly varovalo spoustu odborníků,ale rozhodovalo něco jiného,než rozum a zachování národní hrdosti.Podívej Seat,jejich smlouva nebyla tak svazující a asi právě proto už jim nepatří,nemají o Seat zájem.Nevidím do toho,ale nevěřím,že VW bylo to nej,co si má našinec přát!Měj se.
Ja to fakt chapem. Na 1000 vyvoj zarazili Rusaci, ale jak by nebol Nemcour, Skoda nie je tiez. Je mi uplne jasne ze to VW robi len kvoli peniazom a nee preto ze ma CR rad, ale radsej s VW ako nijak, nemyslis? Ak by Skodu nekupila velka automobilka, Skoda by velmi tazko fungovala=nemala by sancu konkurovat - nedostatok technologii, penazi na vyvoj...
Olso,na tisícovce nás zarazili rusáci,ti odešli a jsou tu zase němci se svým koncernem a řízením evropského trhu!Pochop,že většinovým vlastnictví škodovky mají konkurenci ve své moci.Oni to z lásky k našemu autoprůmyslu nedělají,je to obchod.Laurin s Klementem se obrací v hrobě!!!
Tomuto moc nerozumiem: "Kdy pochopíme,že auta umíme jen a jen sami!!!!" Je predsa jasne, ze Skoda by bez VW resp. inej velkej automobilky nebola...Nemam VW rad, ale toto je zial realita. Skoda konkuravalo motormi pred 40 rokmi, motor MB 1000 bol tusim aj motorok roku vo svojej kategorii hodne, ale hodne davno a od vtedy sa vyvoj akoby zastavil...
Kámo,vyjmenoval jsi spoustu nedostatků,za které by se styděl i cikánský zámečník z Postoloprt a ve finiši jsi spokojený....nerozumím!Z toho mi plyne,že na takových zákaznících je postaven náš trh a kde vlastně berou tyto "káry" prodejnost.Jsem nacionalista a snad právě proto se stydím,že Škoda(ovšem pod "vedením našich němeských "kamarádů")nese podnápis made in czech.Kdy pochopíme,že auta umíme jen a jen sami!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
to bugy
V Kooperatíve som bol dosť dlho, s bonusom 60 percent, ale aj napriek tomu tá cena poistenia neklesala. Nebaví ma fluktuovať medzi poisťovňami, ani sa niekomu doprosovať pre pár korún. Ale je verejným tajomstvom, že Kooperatíva je 100 rokov za opicami ( bol o tom aj článok, tuším v Stope ) a dostať od nich peniaze je umenie, takže aj v servise váhajú, či také auto vôbec opravovať, pokiaľ faktúru má zaplatiť Kooperatíva. Údajne niektoré servisy to odmietajú celkom. Vrcholom bolo, keď otcovi na jeho 1.6, kde platil cca do 7.000.-, prišiel na ďalší rok šek na 12.000.- Sk. Takže jeho nové auto už bude poistené v Českej, rovnako ako moje. V mojom prípade by sa cena dala stiahnuť dole, ak by sa v aute vozilo dieťa, alebo by bolo napísané na nejakú osobu nad 70 rokov, alebo čo ja viem ešte čo. S cenou som bol spokojný, tak som to neriešil. Raz za rok ten šek prežijem. Navyše som chcel mať zákonnú v tej istej poisťovni, kde mám havarijnú a tam mi spravili na novú C5 cenu cca 18.000.-, takže nebolo čo riešiť. pre porovnanie, otec si v Kooperatíve zisťoval cenu havarijnej na dva roky starý Mégane a dopracovali sa k sume viac ako 30.000.-
22.02.2008 | 13:51:44 | Petrík Reagovat
S pajerem jsem najezdil 220 000 km a v podstatě se dá říci,že fungovalo.Děsil jsem se životnosti automatu,ale bez problému.Jediný problém bylo,že stačila malá lapálie a čekalo se na díl třeba měsíc.Pokud je auto zároven výrobní prostředek,je to problém.Sklady mají údajně v Rakousku.Ale třeba si šéf rozmyslí,až uvidí Logana pick up,vypadá to podobně,ušetří peníze a ty s tím ještě naděláš parády
21.02.2008 | 21:56:15 | plzenak Reagovat
Clio? Nee. Z estetického hlediska se mi docela líbí, ale je prostě malé. Jinak nové bude Mitsubishi L200.
21.02.2008 | 21:40:11 | Radek Reagovat
to radek
Paradoxně s fabií si mohu dovolit agresivnější nájezd do zatáčky,ten podvozek mi baví.toyota je laděna poměrně měkce ve srovnání s pajerem a tak jde snadno rozkývat.Opačně zase když musím projet s fabkou špatnou cestu,tak mám pocit,ze cítím každý kaminek.Protože rád řídím členitější trasu a o zatáčky tady není nouze,nelimituje mi výkon motoru,ale jen mé schopnosti.Zabít se jde i se stodvácou.Věř mi,že bych si mohl dovolit splácet třeba audi,ale proč?Se soukromým nájezdem 7000 za rok?Nebo snad kvůli prestiži?Jinak tvé nové služební tipuji Renault clio grandtour 1,2 a ještě budeš s láskou vzpomínat.
21.02.2008 | 21:36:46 | Plzenak Reagovat
To Tomáš
Naštěstí právě on pochopil, že F jsou na exkrement (svezl se po D1).
21.02.2008 | 21:28:34 | Radek Reagovat
TO BUGY
Myslím,že když upraví ceny,tak máš nárok dle obč.zákoníku odstoupit od smlouvy,to by mělo platit u každého smluvního vztahu,kde je pevná cena na určité časové období.Vždy se vyplatí číst tzv.small print pod smlouvou,kde jsou různé chytáky.Některé dokonce odporují platným zákonům
21.02.2008 | 21:19:53 | PLZENAK Reagovat
škoda že neznám tvého šéfa.Dostal by jsi echt služební vůz.Nejlepší lečení fóbií je léčit je Fóbií.Takže bych ti připravil s úsměvem od ucha k uchu F II Combi 1.2 HTP 44Kw :):):) a buď ber, nebo táhni :):):)
21.02.2008 | 21:18:32 | Tomáš Reagovat
Zajímavá myšlenka a upřímně jsem se nasmál. Opravdu.
21.02.2008 | 21:12:12 | Radek Reagovat
To Radek
Víš co? Tak prodej bavoráka a kup si tu služební Fábku.Pak ji postav doprostřed pole a zapal ji:-)Končně dosáhneš zadostiučinění a pomstíš se tomu "krámu". A neustálá chorobná zaujatost snad zmizí.To je dobrej návrh ne? Jinak už opravdu nevím, ale dostat tě psycholog do rukou, tak asi vrátí diplom.Možná i matruritní vysvědčení. Je opravdu kouzelné s jakou trpělivostí pořád před celým světem prezentuješ jak tu Fábku nesnášíš.Fajn.V pohodě.Ale to už všichni víme.Tak je na čase aby jsi se trochu poupravil a zašel za šéfem s žádostí o jiný služební vůz ne?
21.02.2008 | 21:09:41 | Tomáš Reagovat
Petrik,nejak vela na 1,6,ja som v decembri kupil passat 1,8 a v kooperative mi ponúkli rovných 4000.-ročne podla obsahu,inde napr.v komunálnej 4300.- a pod.Inač deealer ma upozornil,že su to hazlici poisťovne,po roku si kludne bezdôvodne môžu zdvihnúť poistne,preto mi doporučil každý rok pravidelne 6 týždnov pred uplynutím techn.roka poistku vypovedať a zjednavať,oni vtedy pustia žilou
21.02.2008 | 21:05:32 | bugy Reagovat
Apropó jsem si žádné urážky nevšimnul, snad jen "jak se do lesa volá, tak se zněj ozývá".
21.02.2008 | 21:03:55 | Radek Reagovat
Na úvod chci jen poznamenat, že ani nevím proč, mě cukají koutky.
21.02.2008 | 20:49:51 | Radek Reagovat
to radek
Nevím proč se hned pokoušíš lidi urážet,netrefil jsem náhodou že jsi pilot služební fabie?Nevím,kde si vzal ty řeči o top manažerovi a hajzlíku v paneláku,ale budiž,je to tvůj slovník.Můj služební vůz je Toyota Landcruiser,V8 4,5 D-4-D přesně(musel jsem se podívat,to fakt neřešim)a je to auto na práci.Obměnili jsme jím Mi Pajero po 7 letech.Sdílím ho společně s druhým majitelem firmy,tudíž potřebuji i jiný vůz.Po špatných zkušenostech s ojetými vozy,byt náležitě reprezentativními,jsem musel řešit auto.Po stavbě domu z úspor zbylo asi 250 000 ,za které mi nabídli F1 combi.Druhá varianta byla se zadlužit a jít o třídu nebo dvě výše.Po zhodnocení mých potřeb to bylo jasné - vesměs trasy do 15 km,hodně město ,párkrát za rok dálnice diesel nemá smysl.Dovolené praktikujeme letecky,za volantem sedím celej rok.Vím že pro některé vzdělance je člověk pilotující HTP nejnižší forma života na Zemi,ale názor této skupiny je mi dost ukradený
21.02.2008 | 20:28:44 | plzenak Reagovat
To plzenak
1. Tvé služební Audi (?) jezdí na plechách?
21.02.2008 | 16:41:57 | Radek Reagovat
To asi neni ani tak sazbou pov.ruč. jako cenovou politikou značky,kde si za silnější motor sakra připlatíte a nevím zda až tolik získáte.Je fakt,že pro většinu motoristů jezdících ročně do 10 000 km(dle statistik průměrný nájezd českého šoféra) a netrávícího každý den na dálnici hatapka prostě stačí.Já osobně si jízdu s ní na mém příměstské trase jízdu fakt užívám,do 110 km/h je to fakt štika,spíše mi furt někdo brzdí.A to sedlám služebního 4,2 litra s 200 kw a sjezdil už jsem dost značek.Nezaujatý motoristický novinář víceméně připouští,že kromě projevu tříválce na volnoběh a vlažnosti nad 130 km/h se dá máloco vytknout.A argumenty že bavorák v třílitru v turbodehtu v plnej palbě a na hlínách vole jsem koupil za stejný prachy od turka v říši jako někdo fabku s HovnoTo Pojede rozumně uvažující člověk nebere.I když F II bych si nekoupil z důvodu osobních antipatií k designu,nikomu to neberu.A ke zmíněné dvojici kritiků:Romane,bud shovívavý,zpravidla se rekrutují z řad pilotů nenáviděných služebních fabií.Když je v kopci se svým služebákem předjíždím,berou to jako osobní prohru a v první vesnici mi to nandají,aby se po kilometru situace opakovala.Většinou mají na dveřích nápisy coca-cola,vitana,kofola nebo tak něco u ucha telefon a tak 25 let.Pak posloucháš v hospodě řeči jak mu ta sračka žere 11 litrů
21.02.2008 | 16:24:18 | plzenak Reagovat
objem
No, když je podíl prodaných Fábek s motorem 1.2 HTP 70%..., je na snadě proč.
21.02.2008 | 11:36:34 | Radek Reagovat
No dojmu, že ľudia si vyberajú auto podľa sadzby poistenia, som sa pri niektorých recenziách a komentároch neubránil ani ja. Neviem, ako je to u Vás, ale na Slovensku tie rozdiely nie sú nejak závratné a pri vhodnej kombinácii nie sú takmer žiadne. Posledná poistka, ktorú som dohadoval pred pár dňami na otcov benzínový dvojliter (103 kw) je 7.200.- Sk. Pre porovnanie, moja 1.6 (80 kw) za 6.800.- Sk. Mám pocit, akoby sa v Čechách jednalo o desaťtisíce. U nás je možnosť výberu dvoch kritérií. Buď podľa objemu, alebo podľa výkonu. Je len každého vec, pre ktorú poisťovňu sa rozhodne.
21.02.2008 | 10:49:39 | Petrík Reagovat
To Radek
No když myslíš...tak tě při tom nechám :-)
21.02.2008 | 01:29:34 | Tomáš Reagovat
Tady je prostě problém v tom, že se vybírá motor dle sazby povinného ručení, nikoli dle to, co se do daného vozu hodí. Hlavně, že je v kapse ušetřených litr až dva.
20.02.2008 | 11:52:36 | Radek Reagovat
2.0 je dědek, ale...
Ano, sleduji počet kw, ale v poměru k hmotnosti vozu. Pokud má vůz cca 1200kg i řidiče (a to má určitě o nějaký ten kg víc), tak prostě ty kw chybí, s tím nic neuděláš. Ano, řekněme, že 1.4 (59kw) je na pohyb vozu dostačující, souhlas, ovšem bez případně s minimální výkonnovou rezervou. Jinak ten dvoulitr je právě docela dobrý motor. Katastrofální spotřeba je co? 7 - 8L při jízdě dle předpisů? To zase není tolik. S benzínovým dvoulitrovým motorem jsem toho najezdil sakra hodně, čili vím, jak jede a kolik žere. Teď mám tříitrový diesel a taky se dá jezdít za 6L (s lehkou nohou).
20.02.2008 | 11:50:41 | Radek Reagovat
Ale jdi Radku...
To,že při každé recenzi ať už lepší či horší píšeš stále dokola, jak je ta Fabia strašná ba přímo hrozná jsem si tady už zvykli. Čtu si tady pravidelně a tímto i zřejmě všechny příspěvky včetně těch Tvých...budiž občas máš i rozumný pohled na věc, ale teď jsi mě dostal s tím motorem 2.0 pro F I generace...Vidím,že stále a dokola sleduješ jen počet Kw a obsah motoru o jeho původu a době vzniku toho moc nevíš. Chápu, že jezdíš s nenáviděnou (pro Tebe) 1.4 74Kw a ta jede dle Tebe "katastrofálně"...což je částečně pravda,ale v Kw to nebude.Jak jsme Tě nedávno spolu se Sparrow "poučili",že naše motory 1.4 16V 59Kw jsou německé výroby a jsou uživatelsky příjemnější a dokonce živejší než Tvoje "74"...Ale to jsem odbočil...nepiš tady bludy o motoru 2.0, že jsou spolu s 1.9 TDi cituji : "jedinné normální motory do F"...oba to jsou motory koncepce 90let, nafta ještě ujde pokud majitel přežije vibrace a zvuk traktoru, benzín 2.0 je koncepčně nejstarší motor (po ukončení 1.4 MPI) co šel koupit s katastrofální spotřebou, archaickou koncepcí a hroznou cenou pov.ručení...Pokud chcete F I s benzínem,tak na 2.0 dobře radím zapomeňte....Do Combi I generaci je ideální 1.4 16V 59Kw (made in Wolfsburg)tichý chod, slušně živý v nízkých otáčkách, pěkný zátah od 3500ot, spotřeba cca 6,5-7l...provinné ručení jen o 13stovek víc než u Haťapek (což vrátí nižší spotřeba u dalničních rychlostí)....viď Sparrow :)
20.02.2008 | 09:51:16 | Roman Reagovat
Mikro vůz i s 1.9TDi (s 2.0 jedinné normální motory do F) je za 500L cena ne vysoká, ale přímo nechutná. Tato cena za Octavii (je možné ji za tyto peníze pořídit) je relativně přiměřená.
20.02.2008 | 06:28:18 | Radek Reagovat
Já jen že ať otevřu jakoukoliv recenzi na Fabii případně Octavii tak tam vidím hafo komentářů od vás dvou.Tak jen nevím jaký k tomu mám zaujmout postoj.Jestli je to vaše zaměstnání bo takový celoroční koníček.Dobrá k věci.Fabka 1.9 TDi: výborná motorizace pro fábku, dostatek výkonu, kultivovanější než tříválec 1.4TDi, předražená? bohužel nafta je a bude vždycky co se pořizovacích nákladů týče drahá.Ale uvidíme co se bude dít časem.Až bude ve fabce 1.2 TSI tak to bude jiné a bude o čem uvažovat.Tzn.- protipól k TDi.
20.02.2008 | 01:24:34 | Tomáš Reagovat
to Tomáš
A Ty, miesto toho, aby si napísal niečo k veci, tak len plácáš a plácáš a plácáš blobosti. Ale u niekoho ma to veru neprekvapuje. Očividne nič iné asi nevieš.
20.02.2008 | 00:11:42 | Petrík Reagovat
To ing.Radek a prof.Petrík
áááá další recenze na škodovku a koho mé oko nevidí?Zase ty dva nešťastníky nešťastné, kteří mají asi málo práce a tak celý den opruzují na webu u všech recenzí na škodovky:)
19.02.2008 | 23:53:59 | Tomáš Reagovat
Ktoré?
Aby som len tak neplácal, tak vyberám námatkovo z ponuky. Auris 08 Edition : 1.4, klíma, 4 x airbag, el. predné okná, centrál s diaľkovým, palubný PC, ABS, EBD, BA, rádio s CD a parkovacie senzory. Cena 479.900.- SK.
Ford C-MAX 1.6 : ABS, EBD,EBA, el. spätné zrkadlá, klíma, rádio s CD, predné hmlovky, 4 x airbag, alarm, el. pr. okná. Cena 519.000.- Sk.
Ford Focus 1.6 :ABS, EBD, EBA, el. vyhr. a nast. spätné zrkadlá, vyhr. čelného skla, aut. klíma, pr. hmlovky, 6x airbag,tempomat, rádio s CD, palubný PC, alarm, 16 palcové zliatinové disky. Cena 499.000.- Sk.
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto sú autá, s ktorými sa Fabia nemôže zrovnávať. V ničom.
19.02.2008 | 21:05:33 | Petrík Reagovat
To anonym
Otázka byla "jaká je dobrá značka", nikoli za kolik.
19.02.2008 | 20:16:56 | Radek Reagovat
No Toyotu Auris, čo si myslím do pol mega českých je, keď u nás stojí do pol mega, by som skúsil v Toyote. Alebo radšej v Bille? :-))
19.02.2008 | 19:01:15 | Petrík Reagovat
Nové BMW,Toyotu,Volvo,Saab za půl mega????Kde prosím.
19.02.2008 | 18:24:10 | Reagovat
BMW, Toyota, Volvo, Saab....., to jsou věci, co?
19.02.2008 | 17:46:43 | Radek Reagovat
vagína
A co je pro tebe "vagíno" dobrá značka?Máš na mysli nějakého Francka či Itala?Tak to jsi spíš vagína ty!!Neznám nejméně poruchový vůz!!!!
19.02.2008 | 17:19:02 | Jirka Reagovat
To Anonym
Dát půl mega za Fábku může jen totální vagína. Není to o tom, jestli na to někdo má, leasing není dnes žádný problém, ale takový prachy za takový krám holt většina normálních lidí nedá.
25.10.2007 | 12:38:28 | Radek Reagovat
Fabka je dobrá, naštěstí ne ale pro všechny
Pravdou je, první Fábie měli problémy s geometrii, stabilizátory i ložisky, ale od r. 03, zejména pak po faceliftu v 04 je to auto vychytaný. Vy co dole štěkáte, měli jste nějaké problémy s Fábií ? Vlastníte ji vůbec? Nebo je to jen JPP od známého co ji má, ale zakoupenou z bazaru od zlatým řetězem omotaného cápka s duplikátem servisní knížky se zaručenými 90tis Km. Taková Fabka 1.9 TDI combi elegance, jo tu mít doma co? Pro Vás je ale škoda. Kupte si raděj Logana, protože přiznejte si nemáte na ni, nesmutněte já taky ne.
25.10.2007 | 11:29:26 | Reagovat
český motor ve Fabii
Co se týče WV tak by bylo dobré ho co nejvíce využít a pak kopnout do zadku.Ale bez něj bychom se nikdy nedostali k automobilům typu Octavia, Superb.Buď by byla firma v likvidaci a nebo by se dneska vyráběl třetí facelift Favorita s úžasnou novinkou-jednobodovým vstřikováním.Takže jako vždy něco za něco. A k těm českým motorům ve Fabii.Po ukončení výroby 1.4Mpi 44 a 50Kw(ano byla to stařičká koncepce, ale myslím že byl docela vychytaný a HTP mu nesahá ani po kotníky) zůstal jediný motor české konstrukce a výroby 1.2 HTP-přesněji 1.2 HTP 6V.Protože 12V je odvozen z německé 1.6 16V.Jo a 1.0MPi byl taky český ale s tím se není důvod chlubit.
14.08.2007 | 20:19:26 | Tom Reagovat
VW nebyl jediný zájemce,takže žádný díky za VW!!!
13.08.2007 | 12:27:37 | anthrax Reagovat
Buďme rádi, že to koupil aspoň někdo. Kdyby to nekoupil VW, tak o škodovce se dočteme jenom v kronikách. Ta automobilka nebyla v porevoluční době schopna konkurovat nikomu a v ničem, tak díky bohu za tu koupi. Vyráběli jsme Favorit jako vrchol pokroku a na tom, se zrovna peníze vydělat nedali. Konkurence nám ušla někam do dáli. Takže díky za VW.
11.08.2007 | 17:52:04 | Reagovat
Z toho,co tady čtu je mi jasný jen jedno.Škodovka asi už česká nebude....Je jedno,jestli 720 zakázali Rusové,nebo jejich bratr Husák.Dnes to půjde dopředu jen tak,jak dovolí náš německý dědeček a ten nemá důvod dovolit konkurovat sám sobě....je to ale vychcaný dědeček....
11.08.2007 | 11:22:09 | Reagovat
Jo a jestli považuješ polský FIAT za echt Polské auto tak to se ti moc omlouvám!!!!!O Polonezu který se snad už ani nedělá se snad bavit nebudem ne.
11.08.2007 | 11:06:08 | Reagovat
Spojení s VW byla největší chyba co mohla přijít.Pro Němce byla Škoda ta pravá,ale naopak jistě NE,to musí opravdu uznat každý!!!
11.08.2007 | 11:05:59 | Reagovat
Diego nedopisuješ si s žádným volem ale rozepisovat se sálodlouze o vývoji Favoritu jsem opravdu nechtěl.Moc dobře vím jak měl vypadat že neměl být tak hranatý a taky bylo připraveno více variant.Například přední světla musely v rámci šetření ustoupit oblinám a podle toho se pak odvíjela celá kastle.I výplně dveří které měly být moderně anatomické pak padly za obět tomu co všichni z prvních Favošu známe.Takže České Uno se nekonalo.I tak si myslím že na tu DOBU to špatné auto nebylo.No a s tou výrobní kapacitou co tenkrát Boleslav měla by v žádném připadě nedokázali dělat více variant když na klasika se čekalo buh ví jak dlouho.Jo to až kouzelný dědeček z VW pak přijel a nasypal do továrničky penízky a začla nová doba...ale to už všichni známe že jo.Diego zdarec!
11.08.2007 | 11:02:43 | Reagovat
Kecy
Rusy nemám rád ale je bohužel omyl že vývoj škody 720 což mohlo být super auto zarazili rusové. Ale naši v čele s Husákem.Taz Bratislava dostal přednost rusové naopak projevili zájem o dovoz na jejich trhy.
11.08.2007 | 00:42:25 | sparrow Reagovat
to Anonym
Polaci meli Polske fiaty a Polonezy. Jinak jestli jsi videl nejake prototypy, tak asi uznas, ze to slo i s nedostatkem penez a ze kamen urazu byl v rezimu. treba takova skoda 720... Doporucuji o ni neco precist. A kdyz zminujes Favorita, videl jsi nekdy jak mel puvodne vypadat? Ted to srovnej s tim osekem, kterej nakonec vyjel z linky... Nikdy jsem nepochopil minulej rezim. Ani v tomhle pripade ne...
10.08.2007 | 17:29:13 | diego Reagovat
Pánové co tady potíte za bludy to se fakt nedá číst.Nejsem vubec příznivec předražených Škodovek a značky Škoda vubec.Jenže ale musím poznamenat že pokud chtel VW po pádu železné opony investovat do nějaké automobilky která má zkušenosti s výrobou a vývojem vozu tak jediná alternativa byla Škoda.A že to byla správná volba to už je dnes jasné snad každému.Škodovce za totáče chyběly finance na všechno takže byli nuceni dělat 30let auto s koncepci motor vzadu ale přesto všechno je obdivuhodné že pak vyvinuli Favorit který byl na SVOU dobu solidní vuz který neměl ve východním bloku obdoby.No a proto si myslím že bychom mohli být na Škodu jako Češi trošku hrdi protože Němci moc dobře věděli co tam bude za potenciál.Znovu říkám že Škodu si už nikdy nekoupím/naposled to byla Felicia/ ale těší mě že Slováci,Poláci,Madaři Rakušani aj namají žádnou origoš automobilku která by byla spjata s jejich historii.Zdarec
10.08.2007 | 16:48:07 | Reagovat
fabia
to jsi teda najel uz slusnou porci km.Tdi je vinikajici motor,ale na fabii je trochu tessi,proto ti odchazi vsechno driv,stabilizatory,loziska.Kdybych mel finance taky bych si ho do Fabki koupil.Preji ti jeste spoustu stastnych km.P.S. a tem kecum ze zacatku vubec never,beztak ze maji Dacie,nebo neco podobnyho.Zdarec.jeste k tem motorum,ted uz jsou vsechny z puvodem z Nemecka i to htp,je to 1,6 bez valce.Nasi by vymysleli,ale wv to nechce dovolit,drzi je skratka na uzde.
10.08.2007 | 16:27:27 | nik Reagovat
Kluci napište mi,kolik motorů ze současné nabídky není původem z Německa...To mluví samo za sebe.Kde je prostor pro naše motoráře,nevěřím,že tady nejsou,nebo,že neznají!!!
10.08.2007 | 12:35:26 | lib Reagovat
Rusáci toho zarazili mnoho např.škoda 200r,200rs,150Gls....atd.
koukněte na: web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&item=267
10.08.2007 | 12:30:32 | Loser Reagovat
Co mi tady píšem,nemá co dělat s recenzí.Všem se omlouvám,ale tohle nesmlčím.To,že němce a rusáky píšěš s velkým počátečním písmenem je slušné a pravopisné,ale nechápu,kde bereš jistotu,že prodání většiny skopčákům a ještě za takových podmínek bylo to pravé,ořechové.Přesné znění samo neznám,ale z internetu vím,že takové podmínky,které si nadiktovali,nemají ve světě obdoby a mohli je chtít jen po naší pol.špičce,protože kdyby to zkusili jinde,hnali by je,odkud přitáhli.Před podpisem ty trotly varovalo spoustu odborníků,ale rozhodovalo něco jiného,než rozum a zachování národní hrdosti.Podívej Seat,jejich smlouva nebyla tak svazující a asi právě proto už jim nepatří,nemají o Seat zájem.Nevidím do toho,ale nevěřím,že VW bylo to nej,co si má našinec přát!Měj se.
10.08.2007 | 12:30:25 | Reagovat
Ja to fakt chapem. Na 1000 vyvoj zarazili Rusaci, ale jak by nebol Nemcour, Skoda nie je tiez. Je mi uplne jasne ze to VW robi len kvoli peniazom a nee preto ze ma CR rad, ale radsej s VW ako nijak, nemyslis? Ak by Skodu nekupila velka automobilka, Skoda by velmi tazko fungovala=nemala by sancu konkurovat - nedostatok technologii, penazi na vyvoj...
10.08.2007 | 12:16:15 | olso Reagovat
Olso,na tisícovce nás zarazili rusáci,ti odešli a jsou tu zase němci se svým koncernem a řízením evropského trhu!Pochop,že většinovým vlastnictví škodovky mají konkurenci ve své moci.Oni to z lásky k našemu autoprůmyslu nedělají,je to obchod.Laurin s Klementem se obrací v hrobě!!!
10.08.2007 | 12:07:58 | lib Reagovat
lib
Tomuto moc nerozumiem: "Kdy pochopíme,že auta umíme jen a jen sami!!!!" Je predsa jasne, ze Skoda by bez VW resp. inej velkej automobilky nebola...Nemam VW rad, ale toto je zial realita. Skoda konkuravalo motormi pred 40 rokmi, motor MB 1000 bol tusim aj motorok roku vo svojej kategorii hodne, ale hodne davno a od vtedy sa vyvoj akoby zastavil...
10.08.2007 | 12:01:56 | olso Reagovat
Kámo,vyjmenoval jsi spoustu nedostatků,za které by se styděl i cikánský zámečník z Postoloprt a ve finiši jsi spokojený....nerozumím!Z toho mi plyne,že na takových zákaznících je postaven náš trh a kde vlastně berou tyto "káry" prodejnost.Jsem nacionalista a snad právě proto se stydím,že Škoda(ovšem pod "vedením našich němeských "kamarádů")nese podnápis made in czech.Kdy pochopíme,že auta umíme jen a jen sami!!!!
10.08.2007 | 11:29:32 | lib Reagovat