Rok výroby:2003Typ motoru:1.2 HTPStav km při koupi:6 kmStav km nyní:58 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:31. 3. 2008
Po cca roce roztrhnutá hadička zadního ostřikovače v motorovém prostoru.
Po ujetí 20000 km výměna zámku pravých předních dveří, porucha spínače v zámku.
Při 40000 km výměna kostí stabilizátorů, odešel na pravé straně, ale preventivně se měnily obě.
Krátká životnost žárovek potkávacích světel, vydržely vždy kolem půl roku, problém snad odstraněn montáží odporových vodičů.
Žádné závažné poruchy, všechno byly poruchy vyskytující se u většiny techto vozů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k tomu, že mé předešlé auto mělo cca 120 koní mě mile překvapila živost motoru ve městě, horší to je na dálnici nebo s plně naloženým autem. Naštěstí vetšinou jezdím sám a ve městě. Co se týče spotřeby, dostanu se i pod 6 litrů ale většinou se pohybuje kolem 7 až 7,5. Velice mě potěšily sedačky a jejich vedení v zatáčkách, ani po nekolika hodinách jízdy nejsem z nich unaven, poněkud horší to je s místem na zadních sedačkách, ale tam naštěsní nikdy nesedím.
Ze začátku mi vyhovovala výbava a vzhled, ale časem jsem si začal dokupovat a montovat některá "vylepšení" jako například pravé zpětné zrcátko z anglické verze (to původní mi připadlo nebezpečně malé), přední nárazník z verze RS s mlhovkami a ostřiky světlometů, zadní nárazník RS (nechci z něj dělat RS ale prostě se mi líbí), vyhřívané sedačky a změnil jsem podsvícení budíků na červeno.
No Fabie 1.8T to uz by slo.Jinak auto je celkem pekne ale ja osobne bych si to nekoupil kvuli motoru, vyzoru a kdyz mam rict pravdu tak i kvuli image.Proste mam radeji 10-15-ti lete ojete 5-ti metrove limuziny typu Passat,Audi 100 prip. A4.Cus.
Jak jste psali skutečně se F 1.8T nevyráběla, ale asi před dvěma, třema roky po českých silnicích se jedna proháněla. Pak ji majitel který si ji postavil prodal do německa, protože tady ji nemohl přihlásit
Viděl jsem na netu potuzenou fábku s tímhle motorem, ale v sérii tohle nikdy nebylo a pochybuju, že jsi jel zrovna touhle!!! Myslím, že ani nebyla v českých rukou. Buď ses neskutečně ukec nebo jen plácáš!!!
Už jsem vylítanej, tak mi to stačí a pokut jsem se naplatil dost. I když občas se mi zasteskne po silnějším motoru. Měl jsem možnost se povozit ve fabii 1.8 T a to je svezeníčko
Chtěl jsem každopádně nové auto a když jsem se mohl projet v kolegově fabii tak mě nějak "oslovila" A co se týče ceny, jestli se ptáš na pořizovací tak kolem 250.000 a co se týče úprav tak to raději nepočítám, ale jde to do tisíců
konečně normální člověk,kterej ví,že HTP není na masturbování ega,ale na klidné ježdění po městě..jsem také autorem recenze o Fabii Sport a tam to jasně říkám :-)
Zdravím, psals, že při koupi nového auta nebylo moc peněz k mání, takže trojhrneček na ježdění po městě se dá pochopit ( levná koupě ), ale proč zrovna fábii? Třeba: oplík, fiat, rentík, by vyšel levněji, nebo fábka byla srdcovka a tudíž bylo rozhodnuto? Jestli to není tajné kolik tě stál ten tvůj krasavec?
Myslíš 1.4 OHV 44KW.....stařičký,mb-čkovský motor ? Pokud ano ,souhlasím, vlastnil jsem mimojiné 1.4 OHV 50 KW, a HTP v jakékoli verzi je podstatně živější a hlavně mín žere. At si kdo chce co chce říká, jako nástupce těchto motorů je HTP v poho. Jen člověk musí být aspon trochu soudný a nechtít od něj to na co nemá....třeba zátah 1.6- tky.
Ano, jedná se o verzi se 40KW motorem. Výhoda toho motoru je v tom, že má nakrátko poskládanou převodovku. Když jsem se měl možnost porovnat 1.4 44Kw, tak při rozjezdu jsem měl hodně navrch, pak ale 1.4 vyhrála díky vyšší maximálce.
Předpokládám že jde o 40 kw verzi. Taky jsem ji měl, a do města ideál. Pokud člověk jezdí sám, tak je to dostatečná motorizace. Těch 40 kw se mi nějak nezdá, je to asi pouze na papíře, skutečnost je trochu větší, ale na žádné závodění to samozř. není. Hodně štastných km.
Tehdy jsem potřeboval auto, nechtěl jsem ojetinu a moc peněz taky nebylo. Dneska bych už šel do nějakého silnějšího, ale zatím nepotřebuji auto měnit, když funguje tak jak má. Nějak mi přirostlo k srdci.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
No Fabie 1.8T to uz by slo.Jinak auto je celkem pekne ale ja osobne bych si to nekoupil kvuli motoru, vyzoru a kdyz mam rict pravdu tak i kvuli image.Proste mam radeji 10-15-ti lete ojete 5-ti metrove limuziny typu Passat,Audi 100 prip. A4.Cus.
04.04.2009 | 14:40:10 | jamieson Reagovat
Jak jste psali skutečně se F 1.8T nevyráběla, ale asi před dvěma, třema roky po českých silnicích se jedna proháněla. Pak ji majitel který si ji postavil prodal do německa, protože tady ji nemohl přihlásit
03.04.2008 | 04:54:04 | dundee Reagovat
Přesně
Viděl jsem na netu potuzenou fábku s tímhle motorem, ale v sérii tohle nikdy nebylo a pochybuju, že jsi jel zrovna touhle!!! Myslím, že ani nebyla v českých rukou. Buď ses neskutečně ukec nebo jen plácáš!!!
02.04.2008 | 22:49:15 | Master Reagovat
fabia 1,8T se NIKDY nedělala!!!Nekrmte tady kravinama....
02.04.2008 | 22:40:52 | Reagovat
fabia 1.8T?
octavka, leon, tt, A4, passat ano ano , ale fabka s tymto motorom? to som este nevidel, ale mohla by to byt svizna kombinacia
02.04.2008 | 22:13:50 | Reagovat
to Tomik
Už jsem vylítanej, tak mi to stačí a pokut jsem se naplatil dost. I když občas se mi zasteskne po silnějším motoru.
Měl jsem možnost se povozit ve fabii 1.8 T a to je svezeníčko
01.04.2008 | 18:19:14 | dundee Reagovat
To Jarda
Chtěl jsem každopádně nové auto a když jsem se mohl projet v kolegově fabii tak mě nějak "oslovila"
A co se týče ceny, jestli se ptáš na pořizovací tak kolem 250.000 a co se týče úprav tak to raději nepočítám, ale jde to do tisíců
01.04.2008 | 18:12:58 | dundee Reagovat
to martas
konečně normální člověk,kterej ví,že HTP není na masturbování ega,ale na klidné ježdění po městě..jsem také autorem recenze o Fabii Sport a tam to jasně říkám :-)
01.04.2008 | 17:39:44 | Tomík Reagovat
autor
Zdravím, psals, že při koupi nového auta nebylo moc peněz k mání, takže trojhrneček na ježdění po městě se dá pochopit ( levná koupě ), ale proč zrovna fábii? Třeba: oplík, fiat, rentík, by vyšel levněji, nebo fábka byla srdcovka a tudíž bylo rozhodnuto? Jestli to není tajné kolik tě stál ten tvůj krasavec?
01.04.2008 | 17:23:59 | Jarda Reagovat
dundee
Myslíš 1.4 OHV 44KW.....stařičký,mb-čkovský motor ? Pokud ano ,souhlasím, vlastnil jsem mimojiné 1.4 OHV 50 KW, a HTP v jakékoli verzi je podstatně živější a hlavně mín žere. At si kdo chce co chce říká, jako nástupce těchto motorů je HTP v poho. Jen člověk musí být aspon trochu soudný a nechtít od něj to na co nemá....třeba zátah 1.6- tky.
01.04.2008 | 17:04:24 | martas Reagovat
to martas
Ano, jedná se o verzi se 40KW motorem. Výhoda toho motoru je v tom, že má nakrátko poskládanou převodovku.
Když jsem se měl možnost porovnat 1.4 44Kw, tak při rozjezdu jsem měl hodně navrch, pak ale 1.4 vyhrála díky vyšší maximálce.
01.04.2008 | 13:39:45 | dundee Reagovat
to Hahz
Já netuním auto, pouze ho upravuji tak aby se mi líbilo a nezplývalo s davem. To že mám malý motor neřeším, na to ježdění mi to stačí
01.04.2008 | 13:34:43 | dundee Reagovat
40 kw ???
Předpokládám že jde o 40 kw verzi. Taky jsem ji měl, a do města ideál. Pokud člověk jezdí sám, tak je to dostatečná motorizace. Těch 40 kw se mi nějak nezdá, je to asi pouze na papíře, skutečnost je trochu větší, ale na žádné závodění to samozř. není. Hodně štastných km.
01.04.2008 | 10:31:49 | martas Reagovat
Jediný dobrý "tunning": vyhřívané sedačky. Jinak tyhle vytunene chcipliny nechapu
01.04.2008 | 09:26:08 | Hanz Reagovat
Tehdy jsem potřeboval auto, nechtěl jsem ojetinu a moc peněz taky nebylo. Dneska bych už šel do nějakého silnějšího, ale zatím nepotřebuji auto měnit, když funguje tak jak má. Nějak mi přirostlo k srdci.
01.04.2008 | 07:10:36 | dundee Reagovat
pěkně udělaná pěkná barva ale chlape co ten motor proč ne něco s víc kobylama
31.03.2008 | 21:20:55 | sanbay Reagovat