Rok výroby:2005Typ motoru:1,2 HTPStav km při koupi:0 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:6. 1. 2010
Vyjadrujem sa na tému motora 1,2HTP. Mám s ním najazdené polmaly 300000 km a je to v celku v pohode, nakoľko som si myslel, že to auto vydrží tak najviac 150000. Asi pri 220000 mi prvý ktát zasvietila kontrolka motora. Zašiel som do servisu, kde mi chybu odstránily. Potom bol dlhší čas pokoj, až od 270000 mi svieti v kuse. Samozrejme chybu mazali a vznikali rôzne dedukcie - demagógie. Pravidelne chodím do servisu, nechávam tam okolo 6000-9000 SK za prehliadku a keď vznikne chyba nevznikne priama odpoveď čo to je. Na čo tam dávajú sondy a rozne obdobné vymoženost ,keď nevedia čo s tým. Samozrejme mi odišiel katalizátor a majstry odpovedali, že je to normálne tak pri 100 000 tis km, tak sa pýtam, prečo mi to musel povedať pracovník STK s jeho prístrojom a nie autorizovaný servis. Nemajú taký tester? Tak prečo potom taká lacná oprava? Prečo stojí katalizátor originál Škoda 30000 Sk s robotou, keď terajšia hodnota auta je tak 100000 SK ? Dneska viem, že ďalšie auto inej značky budem servisovať v inom intervale a za menej peňazí u podomového majstra,alebo sám.Za tých 500000 SK čo som dal v roku 2005 za výbavu Elegance budem mať v dnešnej dobe ročí Mercedes. Na čo mi je servisná knižka, keď na každú chybu ktorá vznikne sa záruka nevzťahuje? Partner ktorému mám stále iba platiť nie je dobrý partner.
Osobně si myslím, že na to, že Matúš nemá řidičák a je dost mladý, je po teoretické stránce celkem dobře připraven a má i okoukané chování za volantem. Získává zkušenosti coby spolujezdec a ukládá si je pro budoucnost. Na rozdíl od jiných mladíků mi připadá celkem vyzrálý a myslím si, že z něho bude dobrý řidič. Zajímá se, má celkem přehled. Jen se nebát a s chutí do toho. Taky jsem tajně jezdil s tatíkovým autem, když mi bylo 15. Ale jen okolo garáží, po polní cestě, a moc opatrně. A jak se mi to potom v autoškole hodilo. Pravda ale je, že tenkrát nebyl takový provoz (1978).
Hmm,tak to jo-i když naučit se řídit auto-to bych bral jako základ... Jednou se mi to hodilo,když tátu chytlo slepý střevo,a nemohl řídit,telefon nešel,tak jsem ho dovezl cca 6km do nemocnice.... Takže se to může hodit i v 15ti...
Myslím, že to má zatiaľ čas. Ani ja, ani tatík nemáme dosť času a peňazí, aby sme pálili benzín len tak, na verím Boha. Hlavne čas ! :-P. Zatiaľ sa snažím makať aspoň ohľadom teorie, aj keď z toho človek " nevyžije ". Nehovoriac o iných záľubách a povinnostiach.
Praktické skúsenosti nemám žiadne. Akurát raz som šiel po poľnej ceste na Škode 100, sedel som dedovi na kolenách a točil volantom. Bolo to asi tak 10 rokov dozadu :-P. Inak sa musím priznať, že ani trochu.
To samozrejme plne rešpektujem, no ja len píšem to, čo vo svojom okolí vidím. V aute som si svoje odsedel, síce len ako spolujazdec, ale predsa. V 99 % prípadov jazdím s otcom a teda len píšem viac - menej to, čo pozorujem na jeho " vodičskom štýle ". A čo som si všimol tak na úsekoch kde je to možné, rýchlosť prekračuje (hádam to nikdy neprečíta, ale je to tak :-P). V obci prirodzene nie, tam jazdí relatívne pomaly, no občas mu aj na okreske tacho ukáže 140 - 150, pri predbiehaní aj viac. No jazdí s ROZUMOM. Niekto môže zazmätkovať už pri náznaku nebezpečia, iný riskuje, doslova ako debil. A najlepšia je podľa mňa zlatá stredná cesta. Tak isto aj naopak. Predsa nebudem na rozbitej okreske jazdiť 90 a riskovať len preto, že je to dovolené. Myslím, že samotná rýchlosť je len jedným z mnohých faktorov. Ale ktovie, možno časom, keď budem mať viac rozumu názor zmením :-P. P.S. Rýchlosť nezabíja, zabíja človek, ktorý ju nezvládne.
Já bych zase třeba rád plácal na ulici pěkný ženský po prdeli, ale nejde to, protože nežijeme v pravěku. Žijeme v 21.století ve společnosti, kde platí určitá pravidla a zákony, která, snad na určité vyjímky, mají svůj smysl a odlišují nás právě od doby kamenné. Pravidla silničního provozu tu tedy nejsou pro nesmyslnou buzeraci řidičů, ale proto, aby na silnicích nevládla anarchie, nedocházelo k zbytečným nehodám, zraněním, úmrtím....Působíš na mě dojmem inteligentního člověka a proto mě překvapuje, že zrovna ty tohle nechápeš. Možná je to tvým mládím, ale až budeš jednou ve svém autě vozit svoje děti, možná to pochopíš.
Další rozumný člověk, který tu chápe o co opravdu na silnici jde. Dostat se z A do B bezpečně především. Nechápu co by si někteří chudáci přispívatelé počali tak před 150 a více lety když z Prahy do Brna se jelo den, dva, tři, přespávalo se v zájezdních hostincích, přepřahalo co 50 km a na cestách čekal lapka - a to nemluvím o cestách delších. Bohužel, že takových není většina - asi tak 90%. S těma 10% v republice by se to už nějak na silnici srovnalo :) .
Efektivnější je určitě plynulá jízda, než jízda agresivní, kterou tu mnozí rádi nazývají svižnou. Pokud by totiž všichni uvažovali jako loda a jemu podobní, plunulá jízda by nebyla problémem: nikdo nezávodí, všichni jedou, jak se má, jízda je mnohem bezpečnější, ekonomičtější, pohodovější, nehody by byly mnohem vzácnější.....Bohužel papíry může dostat i agresivní magor, pro kterého má život druhých cenu použitého toaletního papíru.
5 minút na 50 km ? Dá sa dosiahnuť aj väčší rozdiel. Hlavne na diaľnici. 50 km môžeš prechádzať aj 35 - 40 minút, no s trochou šťastia a so silnejším autom sa to dá aj do 20 minút. Nehovoriac o zápche. Samozrejme sa nechcem zastávať bezohľadných samovrahov jazdiacich neprimerane rýchlo. No osobne sa radšej zveziem svižne ako keby to malo byť "slimačím" tempom. Inak čo som si všimol tak na niektorých pekných okreskách by na pár km nebol problém ísť konštantne 130 - 160 km/h, viac radšej nie, keďže na okreskách sú aj chodci, cyklisti. No samotná cesta by to bez problémov dovoľovala. Samozrejme je kopa úsekov kde je to aj pri štyridsiatke o hubu, to je fakt.
Mluvíte mi z duše: 8. března 2010 | 10:59 | Ioda a 8. března 2010 | 11:11 | Anonym. Je to dost o sebekázni. Pokud spěchám a jsem v pohodě, tzn. žádná agresivní jízda se zbytečným předjížděním atp., přijedu na místo stejně jako když agresivně jedu (+- 5min) na 50 km. Pokud těch 5 minut "naženu" stejně je "spotřebuji" abych se "uklidnil" z rychlé a třeba i nebezpečné jízdy.....
Také jsem si všiml, že se zapnutou klimou se to někdy nechce rozjet. To je ale o život. Člověk bez této zkušenosti by si toho mohl při vyjíždění z vedlejší silnice také všimnout jen jednou a bylo by to naposled....
A propó ještě - jelikož jezdím 90 jak se má - tak se při každém předjíždění opravdu vůbec modlit nemusím, protože toho co jede 90 předjíždět nepotřebuju a toho co jede pomaleji v pohodě předjedu. Tak abych si chvilku nepočkal nikdy nespěchám, protože jezdím včas. Kdyby všichni jezdili těch 90 jak se má, tak si myslím, že by nebylo o čem debatovat. Kdo přemýšlí pochopil již dávno, že při rychlosti 100,110, ... budu na normální silnici rychleji leda tak v hrobě. Jinak na místě možná tak maximálně o 10 minut později - a to mi za to fakt ta bezpečná jízda stojí! A šmitec!
To že něčí otec má papíry od Franze Josefa neznamená, že není ani v tomto věku zastydlý pubent - takových znám dost co se honí i ve vysokém věku za "litry". Tyto debaty jsou o ničem. Že někomu stačí bohatě HTP ke spokojenému životu a plnohodnotné jízdě tady některým nemá cenu vysvětlovat. Nejlepší je jezdit a na tyto debaty se vůbec nedívat. Však těch rozbitých hub jsou týdně plné silnice. Nechápu proč jím v těch dělech vadí HTP - při jejich světelné rychlosti by přece neměl být problém je vždy minout z bezpečné vzdálenosti! Ale vlastní neúspechy je přece lepší na někoho svést - brzdil mě, překážel mi atd.. Fakt tyto lidi lituji. Kdo vnucuje druhým vehementně své názory by podle mne na silnici neměl co dělat. Leda po nějakém podrobném a důjkladném psychologickém či psychiatrickém vyšetření!
Mám HTP 1,2 2007,nejeto 30000km.Koupeno nové,1xairbag,klima,cz.Pravidelný servis.Závada jen jedna,prachovka na poloose odstraněno v záruce.3x dovolená Chorvatsko,plně naloženo,kola na střeše,zapnutá klima,spotřeba 7,5l.Souhlasím s tím že klima v 1,2 jde znát hlavně při rozjezdech.Pokud jsem potřeboval vystřelit z vedlejší silnice tak jsem ji musel vypnout.Jinak spokojenost.
Anonym, ktorým je buď Roman Fišer, alebo Pán inžinier Pelikán, sa nám, ktorý máme o autách aspoň tie najzákladnejšie vedomosti, snaží vtlcť do hlavy, že motor HTP je dostačujúci pre každého priemerného vodiča.A ja sa pýtam, kto je vlastne ten normálny vodič ? Ten, čo je ochotný tlačiť sa v HTP za 300 litrov ? Ten, čo sa modlí pred každým predbiehaním, aby sa nezabil ? Ten, čo je v siedmom nebi pri spotrebe 7 litrov mimo mesta ? Alebo ten, kto si kúpi staršiu jazdenku ? Síce možno s rizikom, ale riziko je tu vždy.Ak si niekto myslí, že nové auto (a ešte HTP) bude prekypovať spoľahlivosťou ako Japonci a Nemci spred 20 rokov, je na omyle.P.S. Čo majú spoločné najazdené km a vek vodiča, s kúpou HTP ? Dokopy nič.Otec jazdí od roku 1987, tiež má "najeto několik stovek tisíc km", ale namiesto vozenia sa v HTP si kúpil jazdené auto s dvojnásobným výkonom a x násobným pohodlím, síce s o 2 litre vyššou spotrebou, ale to je pri jeho 10-15 tis. km ročne, zanedbateľné.Je snáď nejaký "machýrek" ? Maximálne tak v Tvojej prázdnej hlave, prosťáčik Anonymný :-P.
Totální šrot seš ty-víš o tom autě úplný hovno,jenom co sis kde přečet!Kdyby si se v ní svezl,a byl "normální průměrnej řidič",co má najeto několik stovek tisíc km,tak bys mluvil jinak!Takovíhle machýrky fakt miluju... !!!!
Pani tu si precitajte volaco objektivne o tom nepodarku, a to ze najazdil 300tis km je skor zazrak. Je to casopis autoojetiny, rozobrali ten "motor" a prezreli ho. http://77.247.224.52/cicmanec/.....or_HTP.rar
Naprostý souhlas, jsem fanda japonců, ale Nissan pro mě jako japonec skončil. Od doby, kdy se spojil s renaultem, mě spíš odpuzuje. Vidím Nissana a hlavou mi proběhne - ha, Ranault! Ne, děkuji.
Spolupráce Nissanu s Renckem mě od koupi nové Primery odradila protože automobilku Renault neuznávám. A rozhodně nehodlám jakkoli tyhle francouzské žabožrouty finančně podporovat. Tak jsem od Nissanu utekl k Hondě.
...no tak dať za HTP pol miliona tak to, muselo byť riadne zatemnenie zdravého rozumu, šak v tej dobe bolo za tie peniaze toľko iných lepších áut a ešte najazdiť s tým za 4 roky 300tis., tak to si zaslúži ozaj pochvalu pred naštartovanou vetrieskou.
Už jenom to jméno muselo dát vašim mozkovým buňkám dost zabrat, co? Jsem taxikář, nestydím se za to a jsem přesvědčen, že mám na rozdíl od Vás i kapku inteligence, jinak bych patrně neměl VŠ vzdělání. Nicméně je smutné, že jako taxikář si vydělám hrubě více než jako středoškolský kantor. Nicméně Done vemte zbytek rozumu do hrsti, než se začnete obouvat do profesí, o kterých víte asi jako já o vyšívání. Jen se zesměšňujete. A pokud trpíte nějakými komplexy, se kterými ne a ne se vyrovnat, tak navštivte odborníka přes lidské duše. Myslím, že do kolektivu pěkně zapadnete a bude se Vám tam líbit.
No tak, chlapci. Nehádejte se kvůli mému přibližovadlu, nestojí to za to. Obecně se ví, že Renault to renomé značky Nissan trošku dojebal, ale co po něm chcete, když ani jeho auta spolehlivostí nevynikají. Jó, to není jako když šla škodovka pod křídla VW, to bylo o něčem jiném. A tebe Done Vedro bych typoval právě na toho taxikáře, kterej díky polišům přišel o licenci. Proto asi ta silná slova na adresu těchto profesí, co ti tak moc ublížily. Nic si z toho nedělej, třeba bude líp a zase tě vemou mezi sebe. :-) Upozorňuji-nejsem ani poliš ani dročkař. Hezký večer všem.........
A ještě takový dodatek. Do hospody nechodím, na to mi nezbývá čas. Ten trávím většinou v dílně, kde se scházejí hlavně modely ze spolupráce s Renaultem. Takže hospodské řeči nesbírám a na zaručené recenze a testy dobře placených redaktorů různých motoristických časopisů nedám. Vím, co mi projde rukama a z toho vycházím. Závady, které se vyskytují u zmíněných modelů a to ve větší míře majitelé Nissanů vyrobených v Japonsku neznají. Ale to určitě Vy z těch hospod znáte dokonale.
Příteli, NIssany opravuji již asi 10 roků, tak vím, co této automobilce prospělo a co ne. A můžu Vám dát slovo na to, že fůze s Renaultem to rozhodně nebyla, kdy na to doplatily spolehlivostí a v neposlední řadě i designově právě modely N16 a P12, kdy spolehlivosti svých předchůdců nikdy nedosáhly. O tom svědčí jak servisní náklady, tak prodejní výsledky, zvláště pak u P12. Takže si klidně dál čtěte svůj Svět motorů a úsudky o lidech si nechte, až s nimi promluvíte a budete mít dostatek informací na to, aby jste zhodnotil jejich inteligenci. Pokud toho jste schopen. Je to základ slušnosti, pokud vám to slovo něco říká.
Pane Bobo, nebuďte takový hňup a neopakujte ty hospodské tutovky "co se jak kdy a proto s něčím kazí..." to je vlastní taxikářům, policajtům a dalším profesím, vyhlášených absencí alespoň kapky inteligence (třeba jsem se trefil :-)). Spolusdílení prvků nebo sestav nemá negativní vliv na zavedenou kvalitu - z jistých důvodů může být spíš naopak. Kdyby jste tušil, kdo spoluvlastní Mitsu, VW... :-))
Autor recenze je asi taky pěkný umělec.....300 000 km za 4 roky a on si na to koupí 1.2 HTP. Ktomu už není co dodat. A vlastně kritizuje pouze servis a dílera a né auto samotné. Je fakt, že jsme se z recenze dozvěděli pouze to, že HTP je schopno vydržet i tolik km, nic víc, bohužel.
Mám Nissana Almeru. Není to žádný zázrak, ale spolehlivé auto s minimálními náklady na provoz a super jízními vlastnostmi, je to ještě poctivej Japonec. Ale to auto určitě znáš. Znám dobře i Fábii, proto mě štve, když se někdo rozhodne sem šoupnout recenzi, která skoro nic o autě nenapovídá. Když už se chce vykecat, tak teda do mrtě. Jsem přesvědčen, že pokud narazím na opravdu dobrou recenzi, tak z ní poznám o jakém autě si čtu, aniž mrknu na nadpis. Teď se můžeš pochlubit ty.
Pokud někdo chce psát recenzi, tak by měl chtít o autě sdělit co nejvíce. To znamená-tech.údaje, výbava, jízdní vlastnosti, interier, podvozek atd. Pokud píšu jen o motoru, tak toho moc neřeknu, ač teda čumím, že vydržel tolik a bez poruch. Na tyto recenze se dívají i lidé, co uvažují o koupi, tak proč jim nesdělit co nejvíce informací. Vlastním auto, co je tady velice dobře a do detailu popsané, takže by to byla zbytečná práce. Od člověka, co v něm strávil tolik času bych čekal daleko více postřehů. Nemyslel jsem to jako urážku.
Nicneříkající recenze, která nenápadně vychválila auto do nebe. Pokud byla jediná závada na ty šílené kilometry jen ten kat, tak je škodovka nejlepší a nejspolehlivější auto na světě. Pak nechápu ty tvoje žalozpěvy. A pokud je to jinak a sypal jsi do auta a tady to nenapsal, tak se nauč psát recenze. Není to tak těžké si nějakou dobrou přečíst a vzít si z ní příklad. Jinak k autu gratulace. Jsou mezi náma tací, co za auto zaplatili ještě víc a byli rádi, že odklepli sto tisíc a vergla se zbavili, aby je nezruinoval.
Teoreticky by mali byť škodovkári najspokojneší, lebo majú najväčšiu sieť servisov a teoreticky by nemal byť problém nájsť si dobrý servis a tie nekvalitné už mali dávno zaniknúť ... Teoreticky .... Prakticky ma šokujú výpovede majiteľov Škodoviek o katastrofálnom prístupe značkových servisov. Samozrejme nie všetci sú nespokojní, ale tých čo sa sťažujú je naozaj dosť ...
Jestli to alespoň do 100000 km jezdilo bez problémů, tak sraž podpatky, oblízni se a zamlaskej, jakou to máš dobrou škodovku. Stačí si tady projít recenze. Značkový servis má ceny vysoké (i když za pravidelné prohlídky v ČR zas tak ne) a služby někdy diskutabilní. Servisy se chovají tak, jak jim zákazníci dovolí. Je to věc zákazníků (ne jednotlivce), aby si zjednali přiměřené ceny a kvalitní služby. Ve značkovém servisu se snažím odebrat to, co musím nebo to, co není moc předražené. Je to samozřejmě náročný proces. A nebo bez náročného procesu platit.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Matúš
Osobně si myslím, že na to, že Matúš nemá řidičák a je dost mladý, je po teoretické stránce celkem dobře připraven a má i okoukané chování za volantem. Získává zkušenosti coby spolujezdec a ukládá si je pro budoucnost. Na rozdíl od jiných mladíků mi připadá celkem vyzrálý a myslím si, že z něho bude dobrý řidič. Zajímá se, má celkem přehled. Jen se nebát a s chutí do toho. Taky jsem tajně jezdil s tatíkovým autem, když mi bylo 15. Ale jen okolo garáží, po polní cestě, a moc opatrně. A jak se mi to potom v autoškole hodilo. Pravda ale je, že tenkrát nebyl takový provoz (1978).
09.03.2010 | 18:06:01 | Štrůdl Reagovat
Matúš
Hmm,tak to jo-i když naučit se řídit auto-to bych bral jako základ...
Jednou se mi to hodilo,když tátu chytlo slepý střevo,a nemohl řídit,telefon nešel,tak jsem ho dovezl cca 6km do nemocnice....
Takže se to může hodit i v 15ti...
09.03.2010 | 16:28:41 | Reagovat
:-)
Myslím, že to má zatiaľ čas. Ani ja, ani tatík nemáme dosť času a peňazí, aby sme pálili benzín len tak, na verím Boha. Hlavne čas ! :-P. Zatiaľ sa snažím makať aspoň ohľadom teorie, aj keď z toho človek " nevyžije ". Nehovoriac o iných záľubách a povinnostiach.
09.03.2010 | 16:25:20 | Matúš Reagovat
Matúš
Tak být tebou,tak už bych začal tatíka otravovat,aby tě pomalu učil... -15 let-to už je nejvyšší čas
09.03.2010 | 16:12:51 | Reagovat
Praktické skúsenosti nemám žiadne. Akurát raz som šiel po poľnej ceste na Škode 100, sedel som dedovi na kolenách a točil volantom. Bolo to asi tak 10 rokov dozadu :-P. Inak sa musím priznať, že ani trochu.
09.03.2010 | 16:10:08 | Matúš Reagovat
Matúš
JO-A už umíš řídit?Nechal tě už tatík někde svézt,nebo ještě ne ??
09.03.2010 | 16:05:13 | Reagovat
Matúš
Jen se vyjadřuj -vždyť jde vlastně o úplný mega hovno,protože 90% příspěvků jsou totální nesmysly a bláboly -takže bych to tak neřešil
09.03.2010 | 16:04:22 | Reagovat
O.K. vzdávam to. Mám 15 a odteraz sa radšej pre pokoj v duši niektorých prispievateľov nebudem k podobným témam vyjadrovať.
09.03.2010 | 15:58:04 | Matúš Reagovat
Matúš
Matúšku ty ještě nemáš řidičák ??????
Kolik ti vůbec je ????????????????
09.03.2010 | 14:57:39 | Reagovat
For Marne
To samozrejme plne rešpektujem, no ja len píšem to, čo vo svojom okolí vidím. V aute som si svoje odsedel, síce len ako spolujazdec, ale predsa. V 99 % prípadov jazdím s otcom a teda len píšem viac - menej to, čo pozorujem na jeho " vodičskom štýle ". A čo som si všimol tak na úsekoch kde je to možné, rýchlosť prekračuje (hádam to nikdy neprečíta, ale je to tak :-P). V obci prirodzene nie, tam jazdí relatívne pomaly, no občas mu aj na okreske tacho ukáže 140 - 150, pri predbiehaní aj viac. No jazdí s ROZUMOM. Niekto môže zazmätkovať už pri náznaku nebezpečia, iný riskuje, doslova ako debil. A najlepšia je podľa mňa zlatá stredná cesta. Tak isto aj naopak. Predsa nebudem na rozbitej okreske jazdiť 90 a riskovať len preto, že je to dovolené. Myslím, že samotná rýchlosť je len jedným z mnohých faktorov. Ale ktovie, možno časom, keď budem mať viac rozumu názor zmením :-P. P.S. Rýchlosť nezabíja, zabíja človek, ktorý ju nezvládne.
09.03.2010 | 14:15:25 | Matúš Reagovat
Matúš
Já bych zase třeba rád plácal na ulici pěkný ženský po prdeli, ale nejde to, protože nežijeme v pravěku. Žijeme v 21.století ve společnosti, kde platí určitá pravidla a zákony, která, snad na určité vyjímky, mají svůj smysl a odlišují nás právě od doby kamenné. Pravidla silničního provozu tu tedy nejsou pro nesmyslnou buzeraci řidičů, ale proto, aby na silnicích nevládla anarchie, nedocházelo k zbytečným nehodám, zraněním, úmrtím....Působíš na mě dojmem inteligentního člověka a proto mě překvapuje, že zrovna ty tohle nechápeš. Možná je to tvým mládím, ale až budeš jednou ve svém autě vozit svoje děti, možná to pochopíš.
09.03.2010 | 12:17:05 | marne Reagovat
Rozumný Marne.
Další rozumný člověk, který tu chápe o co opravdu na silnici jde. Dostat se z A do B bezpečně především. Nechápu co by si někteří chudáci přispívatelé počali tak před 150 a více lety když z Prahy do Brna se jelo den, dva, tři, přespávalo se v zájezdních hostincích, přepřahalo co 50 km a na cestách čekal lapka - a to nemluvím o cestách delších. Bohužel, že takových není většina - asi tak 90%. S těma 10% v republice by se to už nějak na silnici srovnalo :) .
09.03.2010 | 10:00:30 | Ioda Reagovat
loda
Efektivnější je určitě plynulá jízda, než jízda agresivní, kterou tu mnozí rádi nazývají svižnou. Pokud by totiž všichni uvažovali jako loda a jemu podobní, plunulá jízda by nebyla problémem: nikdo nezávodí, všichni jedou, jak se má, jízda je mnohem bezpečnější, ekonomičtější, pohodovější, nehody by byly mnohem vzácnější.....Bohužel papíry může dostat i agresivní magor, pro kterého má život druhých cenu použitého toaletního papíru.
09.03.2010 | 00:26:32 | marne Reagovat
Co je to vlastně svižná jízda?
Ach jo, to je pořád dokola.......
08.03.2010 | 22:09:48 | Ioda Reagovat
Matúš
Matúšku náš milovaný-jak máš dlouho řidičák???? ...
08.03.2010 | 15:40:23 | Reagovat
For Honza
5 minút na 50 km ? Dá sa dosiahnuť aj väčší rozdiel. Hlavne na diaľnici. 50 km môžeš prechádzať aj 35 - 40 minút, no s trochou šťastia a so silnejším autom sa to dá aj do 20 minút. Nehovoriac o zápche. Samozrejme sa nechcem zastávať bezohľadných samovrahov jazdiacich neprimerane rýchlo. No osobne sa radšej zveziem svižne ako keby to malo byť "slimačím" tempom. Inak čo som si všimol tak na niektorých pekných okreskách by na pár km nebol problém ísť konštantne 130 - 160 km/h, viac radšej nie, keďže na okreskách sú aj chodci, cyklisti. No samotná cesta by to bez problémov dovoľovala. Samozrejme je kopa úsekov kde je to aj pri štyridsiatke o hubu, to je fakt.
08.03.2010 | 15:23:46 | Matúš Reagovat
Honza
A o tom to celé je, ne o "AUTĚ". Pro mě za mě ať si třeba jezdí někdo trabantem (pokud u toho nebude tak smrdět) :)
08.03.2010 | 13:42:39 | Ioda Reagovat
Mluvíte mi z duše: 8. března 2010 | 10:59 | Ioda a 8. března 2010 | 11:11 | Anonym. Je to dost o sebekázni. Pokud spěchám a jsem v pohodě, tzn. žádná agresivní jízda se zbytečným předjížděním atp., přijedu na místo stejně jako když agresivně jedu (+- 5min) na 50 km. Pokud těch 5 minut "naženu" stejně je "spotřebuji" abych se "uklidnil" z rychlé a třeba i nebezpečné jízdy.....
08.03.2010 | 12:21:45 | Honza Reagovat
pegas:
Také jsem si všiml, že se zapnutou klimou se to někdy nechce rozjet. To je ale o život. Člověk bez této zkušenosti by si toho mohl při vyjíždění z vedlejší silnice také všimnout jen jednou a bylo by to naposled....
08.03.2010 | 11:20:34 | Itall Reagovat
A propó ještě - jelikož jezdím 90 jak se má - tak se při každém předjíždění opravdu vůbec modlit nemusím, protože toho co jede 90 předjíždět nepotřebuju a toho co jede pomaleji v pohodě předjedu. Tak abych si chvilku nepočkal nikdy nespěchám, protože jezdím včas. Kdyby všichni jezdili těch 90 jak se má, tak si myslím, že by nebylo o čem debatovat. Kdo přemýšlí pochopil již dávno, že při rychlosti 100,110, ...
budu na normální silnici rychleji leda tak v hrobě. Jinak na místě možná tak maximálně o 10 minut později - a to mi za to fakt ta bezpečná jízda stojí! A šmitec!
08.03.2010 | 11:11:49 | Reagovat
Věk a jízda.
To že něčí otec má papíry od Franze Josefa neznamená, že není ani v tomto věku zastydlý pubent - takových znám dost co se honí i ve vysokém věku za "litry". Tyto debaty jsou o ničem. Že někomu stačí bohatě HTP ke spokojenému životu a plnohodnotné jízdě tady některým nemá cenu vysvětlovat. Nejlepší je jezdit a na tyto debaty se vůbec nedívat. Však těch rozbitých hub jsou týdně plné silnice. Nechápu proč jím v těch dělech vadí HTP - při jejich světelné rychlosti by přece neměl být problém je vždy minout z bezpečné vzdálenosti! Ale vlastní neúspechy je přece lepší na někoho svést - brzdil mě, překážel mi atd.. Fakt tyto lidi lituji. Kdo vnucuje druhým vehementně své názory by podle mne na silnici neměl co dělat. Leda po nějakém podrobném a důjkladném psychologickém či psychiatrickém vyšetření!
08.03.2010 | 10:59:58 | Ioda Reagovat
Mám HTP 1,2 2007,nejeto 30000km.Koupeno nové,1xairbag,klima,cz.Pravidelný servis.Závada jen jedna,prachovka na poloose odstraněno v záruce.3x dovolená Chorvatsko,plně naloženo,kola na střeše,zapnutá klima,spotřeba 7,5l.Souhlasím s tím že klima v 1,2 jde znát hlavně při rozjezdech.Pokud jsem potřeboval vystřelit z vedlejší silnice tak jsem ji musel vypnout.Jinak spokojenost.
07.03.2010 | 17:27:30 | pegas Reagovat
S posledním Matúšovým příspěvkem naprosto souhlasím.
Pro mě nová Fabia HTP nemá cenu děravého výfuku mé Corolly.
21.01.2010 | 09:02:52 | tom Reagovat
Matúš nemá ani papíry, je mu snad 15 let jak psal, tudíž jeho komenty jsou tu naprosto bezcenné.
16.01.2010 | 21:30:04 | Reagovat
Anonym, ktorým je buď Roman Fišer, alebo Pán inžinier Pelikán, sa nám, ktorý máme o autách aspoň tie najzákladnejšie vedomosti, snaží vtlcť do hlavy, že motor HTP je dostačujúci pre každého priemerného vodiča.A ja sa pýtam, kto je vlastne ten normálny vodič ? Ten, čo je ochotný tlačiť sa v HTP za 300 litrov ? Ten, čo sa modlí pred každým predbiehaním, aby sa nezabil ? Ten, čo je v siedmom nebi pri spotrebe 7 litrov mimo mesta ? Alebo ten, kto si kúpi staršiu jazdenku ? Síce možno s rizikom, ale riziko je tu vždy.Ak si niekto myslí, že nové auto (a ešte HTP) bude prekypovať spoľahlivosťou ako Japonci a Nemci spred 20 rokov, je na omyle.P.S. Čo majú spoločné najazdené km a vek vodiča, s kúpou HTP ? Dokopy nič.Otec jazdí od roku 1987, tiež má "najeto několik stovek tisíc km", ale namiesto vozenia sa v HTP si kúpil jazdené auto s dvojnásobným výkonom a x násobným pohodlím, síce s o 2 litre vyššou spotrebou, ale to je pri jeho 10-15 tis. km ročne, zanedbateľné.Je snáď nejaký "machýrek" ? Maximálne tak v Tvojej prázdnej hlave, prosťáčik Anonymný :-P.
15.01.2010 | 14:20:17 | Matúš Reagovat
miso
Totální šrot seš ty-víš o tom autě úplný hovno,jenom co sis kde přečet!Kdyby si se v ní svezl,a byl "normální průměrnej řidič",co má najeto několik stovek tisíc km,tak bys mluvil jinak!Takovíhle machýrky fakt miluju... !!!!
15.01.2010 | 13:41:01 | Anonym Reagovat
TOTALNY SROT HTP
Pani tu si precitajte volaco objektivne o tom nepodarku, a to ze najazdil 300tis km je skor zazrak. Je to casopis autoojetiny, rozobrali ten "motor" a prezreli ho. http://77.247.224.52/cicmanec/.....or_HTP.rar
15.01.2010 | 12:49:48 | miso Reagovat
lorenzo
Naprostý souhlas, jsem fanda japonců, ale Nissan pro mě jako japonec skončil. Od doby, kdy se spojil s renaultem, mě spíš odpuzuje. Vidím Nissana a hlavou mi proběhne - ha, Ranault! Ne, děkuji.
14.01.2010 | 19:50:34 | Reagovat
Pěkně blbá fůze
Spolupráce Nissanu s Renckem mě od koupi nové Primery odradila protože automobilku Renault neuznávám. A rozhodně nehodlám jakkoli tyhle francouzské žabožrouty finančně podporovat. Tak jsem od Nissanu utekl k Hondě.
14.01.2010 | 19:43:18 | lorenzo Reagovat
...no tak dať za HTP pol miliona tak to, muselo byť riadne zatemnenie zdravého rozumu, šak v tej dobe bolo za tie peniaze toľko iných lepších áut a ešte najazdiť s tým za 4 roky 300tis., tak to si zaslúži ozaj pochvalu pred naštartovanou vetrieskou.
13.01.2010 | 10:05:46 | michajel Reagovat
Don Vedro
Už jenom to jméno muselo dát vašim mozkovým buňkám dost zabrat, co? Jsem taxikář, nestydím se za to a jsem přesvědčen, že mám na rozdíl od Vás i kapku inteligence, jinak bych patrně neměl VŠ vzdělání. Nicméně je smutné, že jako taxikář si vydělám hrubě více než jako středoškolský kantor. Nicméně Done vemte zbytek rozumu do hrsti, než se začnete obouvat do profesí, o kterých víte asi jako já o vyšívání. Jen se zesměšňujete. A pokud trpíte nějakými komplexy, se kterými ne a ne se vyrovnat, tak navštivte odborníka přes lidské duše. Myslím, že do kolektivu pěkně zapadnete a bude se Vám tam líbit.
11.01.2010 | 20:54:21 | Honza Reagovat
Don Vedro vs Bobo
No tak, chlapci. Nehádejte se kvůli mému přibližovadlu, nestojí to za to. Obecně se ví, že Renault to renomé značky Nissan trošku dojebal, ale co po něm chcete, když ani jeho auta spolehlivostí nevynikají. Jó, to není jako když šla škodovka pod křídla VW, to bylo o něčem jiném. A tebe Done Vedro bych typoval právě na toho taxikáře, kterej díky polišům přišel o licenci. Proto asi ta silná slova na adresu těchto profesí, co ti tak moc ublížily. Nic si z toho nedělej, třeba bude líp a zase tě vemou mezi sebe. :-) Upozorňuji-nejsem ani poliš ani dročkař. Hezký večer všem.........
11.01.2010 | 19:57:49 | Standa Reagovat
Don Vedro
A ještě takový dodatek. Do hospody nechodím, na to mi nezbývá čas. Ten trávím většinou v dílně, kde se scházejí hlavně modely ze spolupráce s Renaultem. Takže hospodské řeči nesbírám a na zaručené recenze a testy dobře placených redaktorů různých motoristických časopisů nedám. Vím, co mi projde rukama a z toho vycházím. Závady, které se vyskytují u zmíněných modelů a to ve větší míře majitelé Nissanů vyrobených v Japonsku neznají. Ale to určitě Vy z těch hospod znáte dokonale.
11.01.2010 | 19:39:23 | Bobo Reagovat
Don Vedro
Příteli, NIssany opravuji již asi 10 roků, tak vím, co této automobilce prospělo a co ne. A můžu Vám dát slovo na to, že fůze s Renaultem to rozhodně nebyla, kdy na to doplatily spolehlivostí a v neposlední řadě i designově právě modely N16 a P12, kdy spolehlivosti svých předchůdců nikdy nedosáhly. O tom svědčí jak servisní náklady, tak prodejní výsledky, zvláště pak u P12. Takže si klidně dál čtěte svůj Svět motorů a úsudky o lidech si nechte, až s nimi promluvíte a budete mít dostatek informací na to, aby jste zhodnotil jejich inteligenci. Pokud toho jste schopen. Je to základ slušnosti, pokud vám to slovo něco říká.
11.01.2010 | 19:31:08 | Bobo Reagovat
pro pana BOBA
Pane Bobo, nebuďte takový hňup a neopakujte ty hospodské tutovky "co se jak kdy a proto s něčím kazí..." to je vlastní taxikářům, policajtům a dalším profesím, vyhlášených absencí alespoň kapky inteligence (třeba jsem se trefil :-)). Spolusdílení prvků nebo sestav nemá negativní vliv na zavedenou kvalitu - z jistých důvodů může být spíš naopak. Kdyby jste tušil, kdo spoluvlastní Mitsu, VW... :-))
11.01.2010 | 14:37:46 | Don Vedro Reagovat
Jan
Autor recenze je asi taky pěkný umělec.....300 000 km za 4 roky a on si na to koupí 1.2 HTP. Ktomu už není co dodat.
A vlastně kritizuje pouze servis a dílera a né auto samotné.
Je fakt, že jsme se z recenze dozvěděli pouze to, že HTP je schopno vydržet i tolik km, nic víc, bohužel.
11.01.2010 | 09:25:56 | martas Reagovat
Je to naštěstí ta starší, ale na jaře půjdu do Qashqaie. Almeru nechám manželce. Dokud se nebude srát, tak ji nebudu dávat pryč.
10.01.2010 | 20:54:35 | Standa Reagovat
No jo, no...
Ajajaj, další šikmooký. Almera je dobrá tak možná ta stará, ta novější s Francouzama je pěkný shit. Nicméně, ať slouží.
10.01.2010 | 20:50:58 | Bobo Reagovat
Mám Nissana Almeru. Není to žádný zázrak, ale spolehlivé auto s minimálními náklady na provoz a super jízními vlastnostmi, je to ještě poctivej Japonec. Ale to auto určitě znáš. Znám dobře i Fábii, proto mě štve, když se někdo rozhodne sem šoupnout recenzi, která skoro nic o autě nenapovídá. Když už se chce vykecat, tak teda do mrtě. Jsem přesvědčen, že pokud narazím na opravdu dobrou recenzi, tak z ní poznám o jakém autě si čtu, aniž mrknu na nadpis. Teď se můžeš pochlubit ty.
10.01.2010 | 20:42:50 | Standa Reagovat
Standa
Tak se aspoň pochlub, jaký zázrak máš v garáži!
10.01.2010 | 20:34:17 | Reagovat
Souhlas
Je fakt, že ty auta zná skoro každý, ale ta recenze popisuje jen ten nešťastný třívál se zvukem šicího stroje. Nic víc jsem se o autě nedověděl.
10.01.2010 | 20:23:39 | Bobo Reagovat
Pokud někdo chce psát recenzi, tak by měl chtít o autě sdělit co nejvíce. To znamená-tech.údaje, výbava, jízdní vlastnosti, interier, podvozek atd. Pokud píšu jen o motoru, tak toho moc neřeknu, ač teda čumím, že vydržel tolik a bez poruch. Na tyto recenze se dívají i lidé, co uvažují o koupi, tak proč jim nesdělit co nejvíce informací. Vlastním auto, co je tady velice dobře a do detailu popsané, takže by to byla zbytečná práce. Od člověka, co v něm strávil tolik času bych čekal daleko více postřehů. Nemyslel jsem to jako urážku.
10.01.2010 | 20:19:26 | Standa Reagovat
Standóóó,
odkaž nás, amatéry, na tvoji bezpochyby dokonalou recenzi. Rádi se poučíme, jak píše recenzi profík. Vřelé díky!
10.01.2010 | 20:10:28 | Reagovat
Pochvala
Nicneříkající recenze, která nenápadně vychválila auto do nebe. Pokud byla jediná závada na ty šílené kilometry jen ten kat, tak je škodovka nejlepší a nejspolehlivější auto na světě. Pak nechápu ty tvoje žalozpěvy. A pokud je to jinak a sypal jsi do auta a tady to nenapsal, tak se nauč psát recenze. Není to tak těžké si nějakou dobrou přečíst a vzít si z ní příklad. Jinak k autu gratulace. Jsou mezi náma tací, co za auto zaplatili ještě víc a byli rádi, že odklepli sto tisíc a vergla se zbavili, aby je nezruinoval.
10.01.2010 | 19:55:07 | Standa Reagovat
Servisy Škody ...
Teoreticky by mali byť škodovkári najspokojneší, lebo majú najväčšiu sieť servisov a teoreticky by nemal byť problém nájsť si dobrý servis a tie nekvalitné už mali dávno zaniknúť ...
Teoreticky .... Prakticky ma šokujú výpovede majiteľov Škodoviek o katastrofálnom prístupe značkových servisov. Samozrejme nie všetci sú nespokojní, ale tých čo sa sťažujú je naozaj dosť ...
08.01.2010 | 17:16:43 | Dušan Mihálik Reagovat
Jestli to alespoň do 100000 km jezdilo bez problémů, tak sraž podpatky, oblízni se a zamlaskej, jakou to máš dobrou škodovku. Stačí si tady projít recenze. Značkový servis má ceny vysoké (i když za pravidelné prohlídky v ČR zas tak ne) a služby někdy diskutabilní. Servisy se chovají tak, jak jim zákazníci dovolí. Je to věc zákazníků (ne jednotlivce), aby si zjednali přiměřené ceny a kvalitní služby. Ve značkovém servisu se snažím odebrat to, co musím nebo to, co není moc předražené. Je to samozřejmě náročný proces. A nebo bez náročného procesu platit.
08.01.2010 | 16:12:54 | Itall Reagovat
Není se čemu divit,předpokládaná životnost tohoto skvostu- htp je 200 tis km,taže pokud jste najel kolem 300 tis,tak je to slušné.
08.01.2010 | 15:42:42 | Reagovat