Recenze Škoda Fabia II Combi 1,2 HTP 51kW Elegance
“Na nic si nehraje, svou práci odvede dobře.”

Autor recenze: rychnoka (42 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,2 l HTP 3 válce Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:4 950 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 27. 3. 2010

Hodnocení inzerátu: 44 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia Combi 1,3 l 50 kW

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žádné závady se zatím neprojevily.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Rozhodoval jsem se dle finančního limitu (300 000,.) a užitných vlastností.Prošel jsem velké množství nabídek různých značek, ale nějakým záhadným :-) způsobem jsem vždy skončil u Škody Fabia. Požadavky nebyly nijak nesplnitelné - velký zavazadlový prostor, dostatečný prostor pro posádku, klimatizace, minimálně čtyři airbagy, výkon minimálně 50 kW jako u předchozího auta.Převážně městský provoz. Měl jsem štěstí a sehnal skladový kus za cenu 275 000,- , což se mi zdá jako velmi slušné a v teto ceně vzhledem k výbavě neexistovala konkurence. Aspoň mi se žádnou nepodařilo objevit. Výbava Elegance zahrnuje několik příjemných věcí jako parkovací senzory, vyhřívaná a výškově seřiditelná přední sedadla, loketní opěrka, tempomat, vše v elektrice, klimatizace je ve verzi Climatronic, 15" litá kola a přehledný MaxiDot.

Auto má velmi dobré jízdní vlastnosti, vzhledem k malému a lehkému motoru je i chování v zatáčkách poměrně neutrální.
Pro městský provoz je výkon absolutně dostačující a odstupňování převodovky vyhovující. To už se ovšem nedá tvrdit o dálničním provozu. Motor se při dodržení limitu 130 km/hod. točí v poměrně vysokých otáčkách a převodovce evidentně chybí 6-tý stupeň. To je ale jen můj subjektivní pocit. Je otázkou, zda by to motor s tímto výkonem ještě rozumně zvládal. To mě ale netrápí, auto používám hlavně ve městě.
Spotřeba na dálnici 7 až 8 litrů, městský a příměstský provoz 5 - 6 litrů na 100 km. Spotřeba je hodně závislá na způsobu jízdy. Palubní počítač vyloženě ,,nutí,, k ekonomické jízdě.

Vyhovuje mi zpracování a kvalita interiéru a jeho design. Nemám rád opticky roztříštěné a barevně vyčnívající plochy.
Přední sedadla by mohly mít trochu větší sedák. Na rozdíl od mnoha jiných i větších aut si pohodlně sednu na zadní sedadla ( mám 187 cm ) a nemám hlavu vraženou v polstrování střechy. Velikost kufru - 480 litrů - je excelentní a vejde se tam skoro vše na co si člověk vzpomene.

Vnější design je trochu rozporuplný, to je pravda, ale po roce používání jsem si asi zvykl a už se mi dokonce i líbí.:-) Rozhodně je auto uvnitř větší, než vypadá zvenku a danému účelu naprosto vyhovuje. K ideálu mu chybí jen 10 kW a 5 cm do šířky navíc.

Je to rozhodně povedené a logicky navržené auto bez zbytečných designových výstřelků a jsem s ním plně spokojený.


Doplnění recenze ze dne 07.11.2011

Po roce a půl provozu bych si dovolil přidat pár poznatků. Auto má najeto cca 20000 km převážně v krátkých městských vzdálenostech do 10 km denně. Spotřeba se drží v rozumné hladině. Při ,, vyhlídkové,, jízdě se dá jet i za 4,5 l na 100 km. Vyzkoušeno na trase Opava - Ostrava. V rozmezí 5 až 5,5 l bez problémů v příměstském provoze bez nějaké eko jízdy. Při cestě do Chorvatska jsem naměřil průměrnou spotřebu 6,5 l na 100 km při obsazení třemi osobami a plném kufru. V autě vše funguje bez problémů, pouze bylo nutné vyměnit hadičku klimatizace v motorovém prostoru, prosakovala z ní kapalina. Líbí se mi rychle fungující topení, po ujetí jednoho km už začíná pěkně topit. V zimě jsem několikrát ocenil vyhřívaná sedadla, bylo to opravdu moc příjemné. Originální 15" kola jsou super, auto pěkně drží na cestě, ale veškeré rázy se přenáší do kabiny. Při použití zimních 14" pneu s velkým profilovým číslem je jízda mnohem komfortnější, ale člověk si zase nemůže v zatáčkách moc ,,vyskakovat,, . Stále si myslím, že Fabie je dobré auto, přesně plnící to, k čemu bylo určeno. A nezmění to ani velmi fundované názory rádoby odborníků na diskuzních fórech, kteří s tímto autem nikdy nejeli nebo mají své nároky úplně někde jinde. Dnes je již situace na trhu odlišná, nabídka v dané cenové kategorii je širší a je z čeho vybírat. V době psaní recenze neměla Fabie konkurenci.


Doplnění recenze ze dne 01.11.2014

Stav km nyní: 43 000 km

Uběhlo pár let a tak jsem se rozhodl přidat pár zkušeností. Auto bude mít za chvíli 6 let a má najeto 43000 km převážně v městském a příměstském provozu. Za celou dobu se neprojevila žádná další závada a vše funguje tak, jak má. Jediné náklady jsou na pravidelný servis a pojistky. Spotřeba se drží kolem 5,5 l/100 km. Auto krmím prémiovým benzínem z Globusu. Zdá se mi, že se s ním pocitově motor víc kamarádí. Je pružnější a ochotnější ke spolupráci. Z Karlovy studánky v Jeseníkách se mi podařilo bez potíží zajet do Opavy za 3,9 l, ale je pravda, že nebyl žádný provoz a rozhodně jsem nebyl brzdou provozu. Zdá se mi, že motor je živější a má víc než těch slibovaných 51KW. Pěkně se rozjíždí i z nízkých otáček na 4. stupeň od cca 40 km/hod. Pravda, není to žádné velké zrychlení, ale je plynulé bez cukání, motor to v pohodě zvládá. Dálnicím se poctivě vyhýbám, tam to auto nepatří :-). Tam ty koníky chybí, ale po městě super, bohatě stačí. Tempomat se pro mne stal silně návykový. Používám ho všude, kde je to použitelné. Hlavně v obci, alespoň si nemusím hlídat své bodové konto, tempomat to dělá za mne. Dále jsem zjistil, že parkovací senzory jsou fajn, ale začal jsem se na ně hodně spoléhat a kdyby selhaly, asi bych ,,ťuknul,, :-(. Jsou to příjemné vychytávky, ale člověk s nimi tak nějak otupí svou pozornost. Jelikož mají dnešní auta dobrou antikorozní ochranu, věřím, že spolu budeme ještě hodně dlouho.


Doplnění recenze ze dne 20.01.2017

Stav km nyní: 60 500 km

Tak jsem tady zase. Uběhl opět nějaký čas a já se chci podělit o další dojmy se soužití s ,,Fabkou,,. Současný stav tachometru je 60500 km. Auto stále funguje jak má. Neobjevily se žádné závady mimo běžná opotřebení ( stěrače, pneumatiky ...) Spotřeba se stále drží na dlouhodobém průměru pod 6 litrů. Auto jezdí krátké trasy, město a blízké okolí. Loni jsem byl vděčný za tuto kombi verzi. Ač je to relativně malé auto, odvezlo na dovolenou dvě horská kola, kufry a další vybavení a to vše vevnitř bez použití nosičů a jiných pomocníků. Jeli jsme samozřejmě ve dvou. Zatím nemám důvod měnit za jiné, mým potřebám stále plně dostačuje.


Doplnění recenze ze dne 02.05.2023

Stav km nyní: 108 000 km

Dalších 6 let je za námi a ,,fabka,, mi stále dělá společnost. Jezdí stále stejně spolehlivě a ničím nemilým mě zatím nepřekvapila. Musím říct, že i po těch mnoha letech a technickém pokroku je pro mne její výbava absolutně dostatečná. Samozřejmě došlo i na nějaké opravy, ale to jsou většinou drobnosti nebo jim vypršela životnost. Baterka už to měla za sebou (první) a tak šla loni do důchodu. Jediná trochu nákladnější oprava byla výměna ventilátoru větrání a klimatizace. Odporoučel se do věčných lovišť. Jinak se mění jen spotřební materiál jako pneumatiky, ramínka stěračů atd. Po čtrnácti letech se začíná objevovat první náznak koroze - spoj blatníku a prahu za levým předním kolem a koroze vnějšího pláště zadního tlumiče výfuku. Servis je prováděn pravidelně v souladu se servisní knížkou. Vzhledem k tomu, že je auto využíváno převážně na městský a příměstský provoz, očekávám ještě spolupráci minimálně po celou následující pětiletku. :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 44


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Dobrý

Mám rovněž zkušenost, že Fabia 2 s tímto motorem dovede být dlouhodobě (180000 km) spolehlivá. V tomto konkrétním případě je také potřeba vzít v úvahu poměrně malý nájezd (cca přes 7000 km/rok) a celkově lehce přes 100000, a šetrné využití motoru mimo dálnici. Sám mám zkušenost, že občasný provoz na dálnici, pokud to nejsou stovky km a nestojí se tomu na krku, také neuškodí. Závěr: Při konstrukci tohoto motoru udělali soudruzi několik chyb, z nichž některé byly napraveny a některé částečně. Někomu posloužit může, ale já bych to neriskoval. Není pro to jediný rozumný důvod. V letech, kdy recenzent kupoval, vycházely Fabie cenově velmi dobře, možná bezkonkurenčně. Zlevnily však všechny značky. Po své zkušenosti s HTP 51 kW bych s tím jezdit nechtěl, i kdyby to bylo spolehlivé.

04.05.2023 | 10:06:07 | Ital  | 37.48.48.* Reagovat

HTP

Ideální kompromis dynamiky a spotřeby. To je Fabia HTP. Rozumnému řidiči musí stačit.

03.05.2023 | 14:28:19 | doc. PhDr. Vilhelm Stoklasa, Csc.  | 85.135.227.* Reagovat

Mám od nova stejné auto, taky z r. 2009. Aktuálně má 90 tis. a zatím musím jen chválit. Závady žádné, vše originál. Na STK vůbec nic, motor prý jako nový, ostatně jako celé auto. Měnil jsem jen stěrače, žárovky, svíčky a olej v motoru + jedna vzpěra pátých dveří.

08.06.2017 | 00:09:18 |   | 77.242.93.* Reagovat

Dneska jsem slyšel jeden test a to na motory.Octavia 1.9 TDI a 1.4 TFSI.A ve výsledku za ujetý stejný počet km ušetříte měsíčně 100kč.Což není nějak velká částka,navíc pokud se něco na Dieselu porouchá tak to stojí více benzín a navíc už i Nafta není levná jako dřív,takže jsem toho mínění že člověk nad autem nikdy neušetří.To samé ,malé obsahy apod.Když vezmu že nějaká 1.2 nebo 1.4 má spotřebu o 2-3L menší jako 2.0.A povinné ručení už se dá sehnat taky solidně.Tak pak mě nejde nějak do hlavy proč lidé kupují malé obsahy s tím že na autě ušetří.:)) Ta Fabia 1.0 což je za trest sežere po městě něco kolem 8L,a když tomu dám aby to ale spon trochu jelo bude to i něco navíc.Ale setkal jsem se opravdu s šetřílkem který kvůli tomu že mu nefungovalo LPG a musel by dojet na benzín jel raději MHD.Což mě přijde ,absurdní když stejně vyhodí za tu cestu skoro 100kč za jízdenky.

10.11.2011 | 17:41:29 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Neposlouchejte co se kde povídá,navíc testy.Chce to přečíst.Těch ušetřených 100kč by mělo být jako za 1 km nebo 10 000 km? -ujetých stejně u obou vozidel za měsíc?Co to je za výplod ?Asi špatně odposlechnuto.

28.11.2011 | 21:05:06 | Míša  | 88.102.67.* Reagovat

Luboš

To určitě jo:)
Znám případ Mazdy 323 která měla jednoho majitele garážovaná málo najeto pěkná karoserie.A když si jí koupil jeden známí ,tak do 3 let z toho udělal starej pekáč.Jedna nehoda,každý blatník a kapota jinou barvu oděrky ,k tomu koroze ne zrovna moc dobré zacházení a ted už to má tak na dojezd.Auto je rozežraný ,špatný volnoběh špatné tlumiče ,které při přejezdu zlehka mlátí ,ale pořád s tím jezdí takže to dá maximálně tak na vrakoviště.Tak je to i s novým autem ,stačí když s tím bude člověk jezdit na doraz ,a může to být cokoliv a skončí to stejně.

10.11.2011 | 13:18:43 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Jinak s tím prostorem je to opravdu katastrofa ,na to že je to auto nižší střední třídy tak je to opravdu malé.Nevím co kombík ,ale hatchback je vzadu tak pro 2 lidi ,aby byla jízda pohodlná.Jinak na výšku a na kolena je místo v celku dostačující.Mě na tom vadí ,co se interierů týče ty strašně tvrdé plasty ,a sedadla.Přijde mě to jako sedět ,na prkně.Taky jde o zvyk ,ale vím že když jsem jezdil s Feldou tak ,mě po 50km opravdu boleli záda .A cítil jsme se jako bych složil vagon uhlí.Jinak určitě to není špatné ,auto co se týče poruchovosti a kvality ono konec konců je to VW .Ale já osobně bych do něj nešel:))

10.11.2011 | 08:41:26 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Kolega má staršho Renaulta Lagunu a po třech hodinách za volantem má odrovnané záda z měkkých sedadel. S touto Fabií jel do Chorvatska a nemohl si ji vynachválit. Po 12 hodinách jízdy byl v pohodě. Tyto auta jsou samozřejmě reálně pro čtyři lidi. Pět se jich nevejde pohodlně ani do Superbu :-)

22.11.2011 | 20:52:44 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE:

Možná jde o zvyk , na mě působí měkká sedadla dobře.Možná proto ,že mám 3 Francouzské.S Fabii jezdím v práci denně ,a po hodině sezení už toho mám plné zuby ,čehokoliv se dotknu nebo opřu loket ,je tvrdý jak poleno ,a mě osobně to vadí.:)V Octavii první generace jsem jel vzadu jako spolujezdec a po půl hodině mě to přišlo jako sedět na prknech.Hold každý člověk je jiný no.

22.11.2011 | 21:18:08 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Tak jen tak mimochodem (podotýkám všem rejpalům, že moje poslední šáde byla 120 LS - od té doby jezdím jinými značkami). Fabia NENÍ nižší střední třída, ale malý vůz - oficielně. Pravda je, že ani tam na šířku neviniká, ale hodně ten dojem dělá vysoká stavda kastle a pontonu. Nižší střední je Oktáva. fábii můžete srovnávat s Puntem,Ibizou,Polem,Thálií,Cliem, 206 ap.

28.11.2011 | 16:48:30 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

fabie

Zatím je motor 1,2 TSI docela průser.Stačí číst časopis SVĚT MOTORŮ.Padají řemeny nebo se vypne motor a už to nenastartuje.

10.11.2011 | 06:50:58 |   | 90.183.82.* Reagovat

RE: fabie

Nemôže človek veriť každej hlúposti, len preto, že to Autoojetiny opisujú jeden od druhého.
Môže sa stať, že niekoľko autám kľakne motor, ale veľa záleží aj od majiteľa. Ak by som sa riadil tým, čo som sa dočítal hlúpostí v časopisoch...., tak jazdím bicyklom...

10.11.2011 | 12:30:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

motor

no otázka je jestli je tsi dobrý motor. Proč krmit 1,2 turbem, když tam můžu dát 1,4 bez turba - jednoduchý a nenáročný motor proti složitějšímu a náročnějšímu, který při využití výkonu dost žere. Není to slepá cesta WW, tak jako pd? Krom fiatu turbo nikdo nedává.

10.11.2011 | 03:14:06 |   | 81.19.35.* Reagovat

RE: motor

Obávám se, že díky slavné legislativě a byrokracii EU budou mít turbo za chvíli i motorky. Vůbec bych se nedivil, kdyby tyto ,,piditurbomotory,, za chvíli měly Mondea, Superby a podobné auta.

28.11.2011 | 18:36:09 | Rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE: motor

ale však do superba už sa 1.4 dáva,myslím že toto auto je určené na dlhé trasy a riadne porcie km a tento motor k tomu nejak nesedí,predsa si niekto superb nekúpi ako mestské auto do ktorého treba takýto motor.

28.11.2011 | 20:16:40 |   | 91.127.245.* Reagovat

názor

Protože recenze je pěkně napsaná, rád se zařadím do skupiny rádoby odborníků kteří tímto autem nikdy nejeli a přesto rozumují a napíšu pár připomínek: Požadavek pár kilowat navíc a méně otáček při jízdě na nejvyšší stupeň by spíše než šestka reálně vyřešila volba nejbližší vyšší motorizace, např 1,416V. Jenže to by se cena vyšplhala o dost nahoru a o výhodnosti volby fabie už by se zřejmě nedalo příliš hovořit - focus 2, i30 či astra klasik by tehdy nevycházely o mnoho dráž. Ale zas by měly těch 5 cm šířky navíc... No v každém případě dnes škoda nabízí za dobrou cenu 1.2 TSI a komu stačí malé kombi, tak fabie případně ibiza kombi s TSI dnes opravdu mnoho konkurence nemá...

09.11.2011 | 18:47:03 | fabian  | 194.228.16.* Reagovat

Vnútorný priestor

Bohužiaľ musím skonštatovať, že vnútorný priestor je podľa mňa vo Fábii 2 jedna veľká katastrofa a to doslova. Keď sedíme vpredu dvaja chlapi, tak je to plece pri pleci. Sedenie na zadných sedadlách bolo pre môj chrbát utrpenie a bol som rád, keď som mohol vysadnúť. Pred rokmi som mal Fábiu 1 cca. 5 rokov a hodil som sem aj svoju recenziu. Nabehal som na nej 110 tis. km a tu sa mi kabína zdala vzdušnejšia a aj toho priestoru akoby bolo viac hlavne na šírku. A že Fábia nemá / nemala konkurenciu? Panstvo ružové brýle zosadiť!!!

08.11.2011 | 21:54:38 | axel  | 178.40.231.* Reagovat

RE: Vnútorný priestor

Můžete mi prosím říct, jaké auto se stejnou výbavou a užitnou hodnotou se v té době (březen 2009 ) dalo koupit za ty peníze. Já nic neviděl.

22.11.2011 | 20:44:18 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE: Vnútorný priestor

Těžko říct.Jde o to jaké podmínky si člověk klade.Pokud člověk kupuje auto ,čistě na převoz s bodu A do B a bere to jako spotřební zboží.Tak mu ani na vzhledu moc nezáleží,v některých případech kdy jsem četl že na vzhled Fabie si majitel zvykl až po roce ,tak ten konkurenci nenajde.Ale pokud ,člověk kupuje auto s tím ,že ho zajímá ,vzhled baví ho jezdit apod.Tak na spotřebu až tak při rozhodování při koupí nedává,jestli má o 2l navíc nebo méně a jestli vůbec využije zavazadloví prostor apod..Ale prostě se mu to auto líbí ,vzhledově motorově atd.Až pak se mu za to vyplatí dát nějaké peníze.Tak ten konkurenci najde hned.Třeba já osobně ,mám Peugeot 406 2.0 16v 99kw r.v.2000.Break.A ten velký kufr ,se mě ještě ani nehodil ,klidně bych mohl mít menší auto s menší spotřebou pro svoje potřeby.Ale prostě tohle se mě líbí tak jsem si ho koupil.A za druhé ,vím že když si vezmu 1.4 benzín.Tak na spotřebě ani neušetřím protože ,stylem jízdy jenž mě vyhovuje mě to bude žrát tak o 2-3L méně jako ta 2.0 16v kterou nemusím vytáčet honit ,a jedu si pohodlně a tak jak mě to vyhovuje.Takže ,když někdo napíše že je Fabia malá ,tvrdá a slabá tak to bere dle sebe a konkurenci najde vždycky.Jde o to co člověk upřednostuje.Já osobně bych raději jezdil s tou Sierrou co jsem měl na začátků ,a dokonce místo Fabie bych bral i předchozí Felicii.:)

22.11.2011 | 21:37:11 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Vnútorný priestor

Kdybych se nemusel ohlížet na finanční limit, taky bych si vybral něco jiného. Bohužel, myslím si, že většinu běžných smrtelníků limituje právě ta cena a tomu musí bohužel přizpůsobit své požadavky :-( Felicie nebyla zas tak špatná, kdyby se mi nerozpadla pod zadkem, asi bych s ní jezdil dodnes :-)

28.11.2011 | 16:26:52 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE: Vnútorný priestor

no neviem, skúsim tipnúť, žeby tak zo 100-200.000 kusov v okruhu cca 1000 km?
Smutné, ak niekoho raní slepota, že nič nevidí.

22.11.2011 | 22:38:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vnútorný priestor

Pochopil jsem, že se jedná o ojeté auta? Já měl na mysli nové, staré z různých důvodů nechci. Radši menší nové, než větší staré ( auto mám vždy až do rozpadnutí, tak se mnou chvíli vydrží) :-))

28.11.2011 | 16:22:37 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

Fabie

Tento motor opravdu neeeee

08.11.2011 | 19:07:05 | václav  | 90.183.82.* Reagovat

RE: Fabie

a dokonca fiat začína vyrábať motory dvojvalce turbo-no s pánom bohom.

08.11.2011 | 21:45:19 |   | 91.127.159.* Reagovat

Nechci rýpat..:) Jen mě přijde trochu zvláštní ,že někdo utratí 275 000kč za auto ,na jehož vzhled si zvyká rok a to ještě ke všemu dobrovolně.Ale tak to neberte jako nějakou urážku apod.:) Mě osobně se to auto musí líbit ,až pak jsem ochoten za něj dát peníze.

08.11.2011 | 16:30:05 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

V březnu 2009 rozhodně nebyl takový výběr jako dnes :-)

22.11.2011 | 20:41:22 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE:

aspoň netárajte!! práve na jar v 2009 boli SUPER ceny za super autá, NAJLACNEJŠIE v historii za posledných 20 rokov určite.
Stačilo vybehnúť do Nemecka, NL, BE, dnes sú ceny jazdeniek vyššie aj o 20%, ale za 10-15.000 eur ste kúpili auto strednej-až vyššej strednej triedy, príp. X trail v v plnke, s cca 10-20.000 km max. Alteu 4x4 za 13.000 -novú podotýkam. V 70 za 16-18.000 -nové, octávie za 12-13.000 TDi, fábie za 8.000-TDi, nové, samozrejme, také C1. Aygo 2-3 ročné za 3-4.000 eur, s klímou a podobne. Nemci boli zúfalí, KČ , zlotý, forint sa prepadol a trh s autami skoro zastal.
Kecy o preprdených sedačkách a o "nové je nové" nechajte kupujúcim miniáut..

22.11.2011 | 22:46:11 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Není to k tématu.:) Ale nevíš z jakého důvodu nemají některé P406 označení na pátých dveřích??Jak potkám ,kdekoliv P406 Break tak má vzadu cedulku Peugeot a 406.Já je nemám známí taky ne,párkrát jsem to viděl i v bazarech.Má to nějaký význam?Nebo to prostě ,první majitel nechtěl tak to tam nedaly??Díky:)

22.11.2011 | 23:33:03 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Alebo mu označenie ukradnú "zberatelia", alebo bolo striekané a ten znak stojí

nekresťanské peniaze...:),/vlastná skúsenoť/ ale znak sa dáva.

23.11.2011 | 00:09:12 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Nebo bych si taky mohl koupit auto rovnou v americe, to by bylo možná ještě levnější. Samozřejmě jsem myslel nové auto na českém trhu.

28.11.2011 | 16:30:41 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

RE:

No s tím zvykáním jsem to trochu zveličil :-) . Chtěl jsem tím říct, že design mne na první pohled neurazil, ale ani nijak extra nenadchnul.Takové normální auto. Ale taková hrůza jako byl Fiat Multipla s druhým párem světel pod čelním sklem to rozhodně nebyla :-))) Ten bych nechtěl ani zadarmo, i když užitnou hodnotu měl asi slušnou.

28.11.2011 | 18:49:47 | rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

A co hyundai ix20 Tricolor? Za 279900,- 1.6 l, 6 bagů, klimatizace , ESP, Hill Holder,

mlhovky, volant v kůži - max. 184, 0-100 za 10.8, Kufr - 440-1500l!!
A kde je Škůdka:))
Vyhodil jsi 300k...

08.11.2011 | 10:21:12 | jsk  | 85.70.138.* Reagovat

RE: A co hyundai ix20 Tricolor? Za 279900,- 1.6 l, 6 bagů, klimatizace , ESP, Hill Holder,

To jsem sice vyhodil, ale auto bylo koupeno v březnu 2009 a to moc na výběr nebylo pokud si pamatuji.

22.11.2011 | 20:39:26 | Rychnoka  | 46.174.56.* Reagovat

úplně stejně na tom je i starší typ fabie I, s motorem 1,4 44kW. Otázkou je, proč mají tato auta tak krátké převody. Řešením nemusí být šestý stupeň, ale pouhé prodloužení stálého převodu.

06.04.2011 | 19:36:55 |  Reagovat

6. rychlostní stupeň - doplnění

Chtěl jsem napsat, že při jízdě 100 km/h (tachometr) se otáčky pohybují nad 3000/min., což je opravdu dost.

06.04.2011 | 18:01:23 |  Reagovat

6. rychlostní stupeň

Vlastním v podstatě stejný vůz a naprosto se ztotožňuji s názorem, že auto by sneslo 6. rychlostní stupeň - při jízdě 100 km/h (údaj tachometru) se otáčky motoru pohybují kolem 3000/min., při 120 km nemají daleko do 4000/min. 6. stupeň skutečně chybí a moc.

Před lety jsem vlastnil Škodu Felicii (50 kW) a velice dobře si pamatuji, že 5. rychlostní stupeň byl o něco delší než u Fabie. Přesně taková by mohla být u 1.2 HTP ona zmiňovana "šestka".

Kdyby výrobce nabízel 6-rychlostní převodovku na přání, určitě bych ji do auta objednal.

06.04.2011 | 17:57:40 | Martin Reagovat

RE: 6. rychlostní stupeň

Obávám se, že to je zbožné přání. Škoda nebyla schopna dát 6ku ani k 1.9tdi v Octavii. Ani k nové Fabii. Ťamani ji dávají defakto ke všemu.. Škoda mluvit. Se chová, jako by byla Škoda jediný monopolistický výrobce na světě.

09.11.2014 | 21:03:52 | black  | 89.177.176.* Reagovat