Rok výroby:2003Typ motoru:1.1 12VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:108 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:cca7 l/100 kmVloženo:26. 11. 2007
Výměna RDG ventilu, a pojistky pro svícení zadních světel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý den, rád bych se s vámi všemi podělil o zkušenosti z provozu zde tak zatracovaného vozu Škoda Fabia 1.2 12 V HTP. Vůz jsem koupil jako zcela nový na jaře roku 2003. Je to krásný kombík v tmavě modré metalíze a základní výbavě. Tehdy se ještě seriově nemontovalo ABS (škoda), ale jinak přední okna v elektrice, 14 kola (ty širší), kastlík před spolujezdcem je uzavíratelný, sedadlo řidiče výškově stavitelný. Rádio ne firemní, ale panasonic. Nic extra, ale stačí.
K motůrku. Jezdím většinou po Praze, jednou za měsíc až měsíc a půl jízda na Moravu. Žádný extra výkony, ale dálničních 130 až 150 se držet dá v pohodě a bez problémů.Na závodění však není, to je jasný, a ani ho k tomu nepobízím. Zkušenost mám i s plně naloženým autem, čtyři chlapi, plnej kufr věcí na dva týdny pobytu ve škole, a kupodivu na té dálnici jsme zase tak velkou brzdou provozu nebyli. Subjektivně se mi zdálo, že to na té dálnici i líp drželo a nemlátilo tak jako když jedu sám nebo ve dvou. Nevím, pouze můj dojem.
Spotřebu neměřím, nějak mě to netrápí, ale podle zkušenosti na trase Praha - Nový Jičín - Praha v jednom zátahu (cca 700 km) kdy při cestě do Nového Jičína naložen, zpátky do Prahy už jen sám, ještě zbylo něco málo přes čtvrt nádrže benzínu. Cesta absolvovaná přes Hradec Králové a Olomouc. Jinak cesty na Moravu a zpět - vždy plná nádrž a po dojezdu zbývá kolem půlky. Záleží samozřejmě na tom, zda jedu jen tuto cestu, nebo zda na Moravě přes víkend absolvuju ještě nějaký výlet.
Jinak zatím maximální spokojenost, liju benzín, měním žárovky a olej, a jednou brzdový destičky cca v 80 000. A samozřejmě pneumatiky.
Ale stejně ji zase "proprali" fest. Jinak se omlouvám tomu Yarisu 1.0VVTi- je to "skvělé silné a bezpečné auto":) Vždyť drcne do zámořské lodi a posune ji, dostane do kufru ránu bouracím závažím a ta kastle to přežije! :):):)
Tak nakoniec nebola v recenzii ta fabia až tak kritizovaná, síce neviem čo je presne rdg ventil ale 108 000 km celkom bez porúch to beriem aj keď nie som fanúšik Škody. Žijeme v slobodnom svete a máme právo na výber a ak chceme tak sa podeľme o skúsenosti. Ano, väčšina recenzíí vlastne recenziami nie sú lebo hovoria o ničom a prípadný záujemca o dané auto sa nič nedozvie. To je škoda.
Musím začít stilem "můj soused" ano můj kamarád soused ji má, věřím mu že žere město 8-9 kombi 7-8. Pod 6L to chce velkou snahu mimo město. Ale chci zde napsat něco jiného, všichni furt řeší spotřebu vozu, ale při najetých cca 10 -20 tis km/rok je to téměř nepodstatné. Jestli to žere 2 kč/km (6L) nebo 3kč (10 L) je podle mne nepodstatné. reálná cena 1km je někde kolem 7-8 kč (servis, údržba, pneu, pneuservis, daně, dál. známky) a to nepočítám rozdíl ceny nového vozu a následně cenu po dejme tomu po 4 letech cenu prodejní. Za to nejduležitější považuji bezpečnost a spolehlivost.
Až bude mít problém (např. benzinové čerpadlo) tak bude pozdě. LPG má ,podle mě, význam v kubatůrách nad 2.0, lépe 2.5 . Nechápu, proč někdo rve do Felicie plyn. Mimochodem, lepší je zemní plyn (stanice už se rozjíždí), ale pokud má toto zařízení z výroby, motor má JINOU hlavu (Multipla BiPower). Jsem se o to dost zajímal a samotný dealer mě upozorňoval na vysokou finanční náročnost servisních úkonů a prohlídek - výrazně dražší než diesel. Jinak obecně je jasné, že LPG je alternativa a bez úprav motoru - viz CNG, ho to jistě poznamená.
Můj kolega dojíždí denně do práce 37Km. Pět let jezdí Felicií předělanou na plyn a nemá nejmenší problém. Dokonce s tímto autem byl letos i v Chorvatsku.
Zajímavý informace.Můj kamarád podnikající jezdí felicii s LPG,koupí ojetou,přendá plyn,totálně odjezdí,koupí další,přendá plyn a tak dokola a je fakt že většinou je motor k.o.Jemu se to ale vyplatí.Do novějších aut bych to fakt nedával,ty jsou dnes choulostiví už tak dost i bez plynu.Druhý kamarád zase zvažuje koupi třeba 12 let starýho vozu vyšší třídy,velkoobjemový benzín,prostě takovej jde koupit za pár šlupek v solidním stavu v perfekt výbavě a nechat to předělat na lpg.Jezdí každý den 40 km do práce a zpět a chce stáhnout náklady na minimum.Na koupi solidního dieslu nemá peníze.Jako nápad se mi to nejeví špatně,ale muselo by to fungovat bez problémů a investicí,jinak to nemá smysl
Ahoj Pitlaku, jenom bych nedoporučoval předělané auto na LPG-alespoň motory se vstřikováním. 1) velmi mnoho servisů odmítá / autorizované téměř všechny/ provádět servis,kde je nutné odpojení a zapojení LPG resp. jakákoli manipulace s LPG, někdy požadují odpojení LPG před servisem-takže se sníží servisní síť na minimum 2) u Fabie se mi kdysi zalepily vstřiky-výměna 16 000,-, když auto jede na LPG, plyn nejde přes vstřiky a ty nejsou v provozu, tudíž se může stát, že se zalepí-prý se má jezdit polovina cesty na benzín. 90% závad bylo v důsledku LPG, navíc řídící jednotka je totálně vyblblá z řídící jednotky LPG, vlastně 2 řídící jednotky nezávisle na sobě řídí chod motoru. 3) nádrž jsem měl místo rezervy a rezerva byla v kufru, takže žádné místo 4) jednou mi praskla gumová membrána ve směšovači a LPG ucházel v motorovém prostoru 5) při montáži LPG se rozvrtá a vlastně znehodnotí auto. Po demontáži nelze dát do původního stavu bez kosmetických vad. S LPG jsem dříve najezdil asi 500 000Km se dvěma vozy a dnes bych si hi nikdy nepořídil-pozor na LPG, dobře to uvažte !
Tak aby mi tu někdo nadával do hovad-to si vyprošuju( anonym=klasika že?, ale co, můžu si za to sám ,kdybych raději místo psaní komentáře k této fábce a na tomto naprosto tragickém serveru dělal něco užitěčnějšího...Zcela souhlasím s přáními jiných-tento server ztrácí jakoukoliv úroveň-je tožumpa vulgarizmů a nesmyslů.Chybí tu propracovaná diskuze v komentářích.POVINNÁ REGISTRACE DISKUTUJÍCÍCH a hlavně FÓRUM MODERÁTOR, který podobným sprostým idiotům zatne tipec.Takže ještě jednou-ŽUMPA VULGARISMŮ BEZ ÚROVNĚ to jsou www.autorecenze.cz Bohužel je to tak!
Tvůj názor se mi líbí, Roníku. Když na to máš a chceš to, tak si to dopřej. Taky vedeme v práci debatu, jestli je lepší diesel nebo benzín, nebo LPG. Nikdo z nás taky nenajezdí víc jak 20 tkm, ale ten chrochtavej zvuk, z něj je slyšet ta síla a spolehlivost. I když teď, co se píše v recenzích o vstřicích, turbech a setrvačnících asi moc o spolehlivosti nebude...Třeba se to časem vychytá...Je fakt, že komu začnou na autě za tyhle prachy poruchy, tak se s tím raději nechlubí...
Tak já jsem si koupil novou O2 v naftě a ročně najezdím pouze 12 000Km, mě prostě bere za srdce diesel, ta hrubost motoru, i ten zvuk mě je vážně příjemnej-prostě nechci benzín, abych ani nevěděl, že mám nastartovaný auto. Prostě jsem naftu nekoupil z hlediska úspor, ale proto, že jí prostě chci. Jinak O2 je vážně super auto, mám jí v plné výbavě a prostě mě vzala za srdce.
1.9 SDi..skoro nezničitelnej...ale zase člověk musí koukat kolik najezdí..když si někdo s ročním nájezdem 12tisíc koupí naftu nad 1.6 a myslí si,jak uspoří,tak je to k smíchu.Nafta se opravdu vyplatí když člověk jezdí hodně.Na občasné ježdění klidně maloobjemový benzín
Schválně jsem si jednou v konfigurátoru zadal Fabii 1.4 16V sedan,černá metalíza a krémovo-černý interiér a sada alu kol..to auto by mě vyšlo na půl mega.Jiná je situace na autosalonech,kde se kus od kusu dá sehnat Fábka i hluboko pod cenou z katalogu.Jsem ale největší kritik Fabie Social edition (Junior) místo přihrádky polička,na zavazadelníku pouze dekl za příplatek 5 tisíc !!! 13" kola a pneu s velkým profilem (auto plave) za (tehdy) 229tisíc ..neskutečné.Nebo reklamní tahy Hyundai..cena 219 tisíc. ale auto jste za tu cenu nekoupili..bylo by bez barvy..připlácelo se 8tisíc na obyč a asi 20 za metalízu. Když bych zvažoval koupi nového tak finančně i motorově mě lákají Suzuki Swift a SX4 (výroba Maďarsko..aby se někdo neoháněl Japonskem) i Logan v max. výbavě...možná jsem zvrhlík,ale jednoduchý design (který byl navržen účelně aby mohla být použitá co nejjednodušší matrice lisu),osvědčený motor a prostor. Když by si měl člověk vybrat mezi Kia Picanto a Loganem...jen díky prostoru a užitné hodnotě Logan vítězí.A MCV je pro České živnostníky dobrá volba (Roomster Praktitk těžče zaspal)....nebo si můžu koupit pár let ojetý Mercedes E 220 CDI v černé perleti a kombíku někde kolem 200 tisíc a smát se lidem co si kupují nového Logana....Každý si prostě vybere jinak a není důvod ho za jeho výběr hanit.
No já si myslel, že se tu bavíme o Fabii. Takovéhle urážky jen svědčí o tvojí inteligenci! Jako bych se hádal s desetiletým parchantem. Zatím tady jen urážíš lidi a nic z toho. Zajímalo by mě jestli to máš v hlavě v pořádku.
Co věta ,to perla.Když teda ty si ten inteligentní tvor,popřemejšlej nad svojí poslední větou,protože takovej blábol to jsem neviděl dlouho.A jestli na to nepřijdeš sám,tak sem napiš a já ti vysvětlím ve zkratce princip tržního hospodářství,konkurence,pokud ovšem na to v hlavičce vyškrábneš nějakou kapacitu
Tady jde pouze o to, že Fabia jako auta je nejhorší auto, které můžete pořídit. Většina aspektů. které se zohledňují před koupí nového auto, hovoří jasně proti. Proto je nemožné, aby člověk, který si koupí Fabii byl vůbec inteligentní tvor. Spíš se dá hovořit o lehce zmanipulovatelném člověku, na kterém společnost jen vydělává. To, že škoda je domácí automobilka prostě nestačí. Je jenom vidět, že koncern W chce na lidech u nás co nejvíce vydělat.
To nebylo nic na tebe, ale obecná fráze.:-)) Jinak Kubíku, u 1.9SDi spotřebu kolem 4L věřím, žádný problém, dynamika (spíše pružnost) je špatná, ale rozhodně tento motor má větší sílu než HTP. Výkon stejný, krouťák jinde. A o tom to je. Raději bych si koupil (kdybych Fábce snil) s 1.9SDi než s HTP. Myslím, že je škoda, že už se nemontuje. Sice traktor, ale ten jen tak "nezabiješ".
Nevím o tom,že bych tu psal o tom,jak to je jede kopec nekopec 150.Pouze se snažím případným zájemcům o koupi popsat modelové příklady spotřeby dle trasy,zatížení,stylu jízdy.Kritika majitelů HTP vypovídá spíše o kriticích samotných a jejich měřítku hodnot - viz duševní mrzák,komplex méněcennosti apod,u některých napoví už úroven psaného projevu.K té užitné hodnotě - tu může mít vysokou i Š120,pokud slušně koupíte,lacino provozujete a dobře prodáte.K Fabii jsem se přiklonil mimo jiné i proto,že vím,že ji třeba za pět let slušně prodám,což se mi naposledy podařilo s Hondou Civic,s evropskou produkcí je to provar.A naposled,naprostý souhlas s kubíkem,každému co jeho jest,soudit lidi podle toho,jestli mají BMW nebo Logana je nesmysl
Jezdil jsem Fábkou HB s 1.9 SDi ...dynamika na povolenou rychlost normální..a spotřeba s plynulou jízdou 3.7 pal. PC, 4.2 reálná. HTPčko jede..ale když se konečně rozhejbe...to tady můžu souhlasit,že když je rozjetá..že kopce zvládne...ale sebemenší zpomalení v kopci a už se nerozjede.Ve třech lidech Fábka v kopci nemá ani na Trabanta bohužel... Ale stačí přizpůsobit styl jízdy dynamice motoru a využít ji. Alergie na Fábky popř. HTP je taky daná tím,že je to nejpoužívanější služebka a na silnici je snad nejvíc vidět.
Proti Loganistům nic nemám...ne každej má na střední třídu...popřípadě nechce ojetou střední třídu.Znám lidi,kteří jsou spokojený i s Ladou 111 která jim prostě slouží a nemají auto na to..aby se před panelákem kasali Pašíkem f turbodehtu.Logan je jednoduchý auto pro nenáročné lidi.Když člověk ví,co mu může způsobit banalita,stávkující elektronika..radši bude mít auto jednoduché..s minimem podpůrných systémů a elektroniky.
Hlavně by se tady lidé měli soustředit na to..aby případné nové majitele stejného auta upozornili na časté závady toho daného typu a motorizace....popřípadě četnost prohlídek a výměny náplní apod.
Registraci bych taky zavedl už jsem psal správci serveru ale žádná odezva. A k Htp mám toto majitelé podobně jako Loganisti mají nejlepší auto se super motorem a vysokou užitnou hodnotou. Ja zajímavé že u jiných modelú se tohle nevyskytuje zřejmě komplex méněcenosti.
Není to problém HTP, ale přehnaná chvála většiny majitelů těchto vozů, která s objektivností a hlavně realitou, nemá nic společného. A především realita by měla být základem. Recenze není o vynášení toho, či onoho do nebes, ale posouzení reálného stavu věci. HTP do města, to proč ne, ale jinak absolutně nevyhovující, především dynamicky - od motoru 1.2 klasické konstrukce se nedají čekat zázraky, to je jasné. Ovšem na bludy, že to jede 150 kopec nekopec za 7L, to by měl cenzor brát v úvahu. Pokud mají mít tyto stránky nějakou úroveň, měl by právě on dbát na tyto věci, pokud o dané problematice nic neví, tak má jít do Literárních novin. Kdyby se zcestné recenze, ale i příspěvky promazávali, jak mají, tak by se i obscénost a vulgarita snížila - ubylo by důvodů.Jinak povinná registrace + IP adresa by nebyla špatná, souhlas.
Je fakt,že jakmile se kdekoliv v diskuzi objeví HTP tak je oheň na střeše.Ale nadávky apod. svědčí o Vaší inteligenci,opravdu by se tady hodilo,aby se zobrazovaly IP adresy...nebo registrovat přezdívky a případný BAN. Už se to nedá číst,výlevy chudáků,nebo cucáků ze základky
Tome ty tragéde nerozumíš tomu tak radši drž hubu.
Tome ty hovado jak můžeš porovnávat promyšlenej motor VVT-i od Toyoty se sráčem HTP od Škodovky?VVT-i je pořádnej motor a ne pekáč HTP,jo a věř mi že 1.0 VVT-i naseká prdel HTP uplně s přehledem.
1.2 12v HTP nakope zadek 1.0VVTi, tak to jsem se nasmál. Vždyť je to jeden z nejlepších, né-li vůbec nejlepší, z maloobjemových motorů. Mimochodem tento motor, i proměnným časovám ventilů, je min. 8 let starý, čili přechůdce je starých minimálně 15 let. To se má Škoda čím chlubit. Jinak česká konstrukce je pouze 1.2 6v (40kw) a to tragédie největší, to je známo všude a všem.
A jéje-dobrý pocit z Fábky 1.2 HTP= oheň na střeše.No to už mě nevzrušuje-zvyknul jsem si....Ale: staré tříválce? hm tak to tu ještě nebylo, není to náhodou zcela nová konstrukce mladoboleslavské motorárny?Možná tak staré 1.3 respektive 1.4MPi-ty už nechte spát-čest jejich památce. 1.0MPI od Toyoty-tak zrovinka tento motor znám z Yarisu a řeknu vám-nic moc.A to VVT ho nezachrání.1.2 HTP 47(51)Kw v krátké Fábce Yarisu 1.0VVTi nakope zadek. Ano je tu jistý hendicap v objemu-to uznávám.Neplácám nesmysly- mohu porovnat-zcela objektivně.Fabia 1.2 HTP 12V je auto do městského a příměstského provozu, jednou za čas -mimořádně i na dálnice.Yaris 1.0 VVTi ten je tak do toho města.A je zajímavé že máte pořád plnou hubu HTP, ale 1.0 VVTi necháváte stranou a je to prosím taky JEN tříválec
Pochvala za věcný komentář držící se faktů a osobních zkušeností.Souhlas prakticky se vším - dynamika 1,2 se zatížením jde rychle dolů,to je pravda,kdybych vozil stabilně 4 dospělé lidi,šel bych jinam.Na zhoršenou trakci předku v zátáčkách jsem byl varován,preventivně jsem investoval do kvalitních zimáků.Minulý týden jsem to zkoušel na Šumavě na sněhu v serpentinách a skutečně to jakoby ujíždělo ale vzápětí se hned zase chytalo,tak na závěr asi brzo.K té naftě - fakt má dnes smysl pro někoho,kdo hodně jezdí nebo má přísun,ideálně obojí.Tady na západě stojí dnes více než benzín,o pořizovací ceně nemluvě.Je to škoda,připravovaná ekologická dan jim asi zasadí ránu z milosti
Velmi dobře napsaný komentář. Jen jsem chtěl uvést alespoň pár lidí do reality. Samozřejmě velmi dostupný servis je obrovské plus. Na druhou stranu všichni, kdo si v mém okolí koupily Fabii na servis nadávají a jsou rozhořčeni. Většinou vyprávý zkušenosti ze servisů na každém rohu, protože zážitky jsou mnohdy až nezkutečné. Ono najít dobrý servis vyžaduje hodně trpělivosti.
Zdravim vsechny. Vidim, ze na tento vozik je zde celkem alergie. Vzhledem k tomu, ze mame v rodine od SA vice aut, tak prispeju troskou do mlyna. 1.2 47 ci ted new 51kW staci do mesta a na pojizdeni po blizkem okoli ve fabce celkem v pohode - ve meste na okresce do 100km pohoda, na dalnici se take rozjede, ve 4lidech uz nic moc.Predjizdeni ve 4lidech na okresce pri cca 90km uz je adrenalin.Ten motor neni spatnej, jen by mel byt v lehcim aute.Do roomstera uz to je slabota,/zkouseli jsme pred koupi/, tam opravdu min.1.4 benzin.1,4 nafta ta mi vadi nejvic, sice jede, nezere, ale kdo v ni sedel dele pri ustalenych otackach motoru, nemuze poprit, ze ten motor duni :-( /a muze byt i na hlinach , ten predek je lehkej. Poruchy... napadaji mne jen zapalovaci moduly, ale ty odchazeji i u 1.8T, jsou stejne/temer...uplne/, vic zkusenosti nemam, auta jdou po 3letech pryc.Zkusenosti s asistencni sluzbou dobre, 2x jsem ji volal, jednou nedele 20:45, dorazili v cca 21:30, podruhe po 17h v SR, dorazili za cca hodku, bylo to kousek od Nitry, vzdy opraveno na miste. I z tohoto duvodu preferuju nova auta. U 1.2 47kW dlouhodoba spotreba cca 6.7, ta 1.4 55kW cca stejne/vse combi/, roomster 1.4TDi cca 6.5, ten motor byla chyba porizovat, 1.4 63kW by byla lepsi, ta nafta se nikdy nezaplati, pohodli za jizdy je daleko horsi. A jeste, nez se do mne pustite, proc skodovky... peugeot - otresnej servis, ford - otresnej servis, mazda - pekelne drahej servis, skodovka - prumernej servis, snadna moznost jineho servisu v miste bydliste. Po vrakacich fakt dily shanet nemuzu, nemam na to cas a naladu, auto mam jako dopravni prostredek, leju palivo a jezdim na garancky, nic vic. J.
No na některé jedince zmínka o nebo ba co víc pochvala HTP působí jako červená na býka.Také nemusím cenovou politiku Škody,zvuk třiválce který jako by byl na konci životnosti také nějak nemusím.Ale označovat majitele za duševního mrzáka je trošku silná káva.Byly to jeho peníze tak co.A je li spokojený tím líp.
Prakticky celý koncern Wolkswagen používá zastaralou techniku. Těží pouze z dobrého image. Kolikrát mi připadá, že i profi recenze jsou psané pouze pro Škodovky. Viz. srovnávací testy. Většinou vyhraje Škoda, což už samo o sobě nedává smysl, vezmu li v potaz s jakým motorem a jakou výbavou se tyto auta prodávají. Slušné zpracování interiéru, jak všichni píší, nemůže vykonpenzovat hrúzy, které se dostávají pod kapotu.
Motor 1,2 HTP je technický mrzák a jen duševní mrzák za něj zaplatí škodovce požadované peníze. Škodovka by se měla učit třeba u Renaultu, kde stejný obsah dává 55kw, sice nižší kroutící moment 105 NM, ale daleko líp rozložený. U HTP roste kolmo vzhůru a pak padá. Možná kdyby bylo proměnlivé časování ventilů (např třívalec 1L od Toyoty), tak by to bylo o něčem jiném.
Fabie je auto, které nemá smysl rozebírat. Staré tříválcové motory hodně žerou, nemají výkon a jsou hlučné. Takový motor je poruchový a patří do automobilek typu Škoda. Nemá cenu se dohadovat o jejich vlastnostech, protože to prostě postrádá logiku. Pokud se podíváte třeba na motory, které se dávají do mnohem levnějších aut od Renaultu viz. nové i staré Clio, zjistíte, o čem tu píšu. Výkony i spotřeba jsou úplně někde jinde. Renault dokáže dostat stejný zhruba výkon z 1,2 jako Škoda z 1,6. Základní motorizace pro Thalii, je poměrně blízko příplatkovému motoru 1,4 pro Fabii. atd... Mám spoustu známích, kteří si koupily Fabii a splakali nad vejdělkem. Fabii prostě ne, zvléšť nový model. Dát za malé auto 250 000Kč a nemít ani uzavíratelnou schránku před spolujezdcem, se mi zdá jako bláznovství.
Nezlob se na mě ale nechceš snad srovnávat motory Hondy se škodovkou Benzínaky umí Honda prakticky nejlíp. Vem spíš běžnou evropskou 1,4 produkci.A tam na tom škodovka není nejhůř.A píšeš že znáš 1,4 fabii ale nejspíš si jel 55kw verzí a to je oproti 59 rozdíl má nížší točivý moment a je to docela znát.59kw jezdí na svou třidu velice slušně.
Co se týče zkoušení jiných motorů,co bych tě na to řekl.Znám i tu tvojí 1,4 16V z koncernu a můj starý civic stejného obsahu jezdil daleko líp .Jako služební ted používám Toyotu LC s naftou 4,2 TD,takže mi věř že vím co je dobrý motor.Ale dnes už mi jde o úplně něco jiného.K autu mám dnes stejný vztah asi jako k troubě nebo televizi,prostě spotřební věc,hlavně aby mi to tam dovezlo a levně.A dohadovat se,jestli je ve fabce lepší 1,2 nebo 1,4 je stejný jako spor o světový význam Sparty nebo Slavie,ty taky umí oba stejný kulový
Jak píšeš, ale je tam jedem velmi značný rozdíl. Píše, že jel ÚSPORNOU jízdu, čili economy-run. Jinak nepopírám, že se dá s jakýmkoli vozem dosáhnout neskutečné spotřeby (v dobrém slova smyslu) na daný objem motoru, ale při BĚŽNÉM ježdění (tj. svižné jízdy, nikoli nesmyslně agresivní - brzda, plyn) je to nereálné.
Ve Fabce sedan 1.2 12V 47kW kterou denně jezdím byl motor prvních 10tisíc km slušný ale rozežraný a lenivý, při 15tisíc km se ustálila spotřeba a mírně narost výkon, motor HTP pro svůj finální "výkon" potřebuje těch cca 20tisíc km kde se dostane na své maximum "výkonu a spotřeby". Při koupi mi to tvrdil léty ověřený spolehlivý mechanik Fabek a časem mu musím dát naprosto zapravdu. Taky jsem si myslel,že po 10tis km je motor už rozlítaný ale opravdu to chce těch cca 20tisíc. Fabka teď lítá o poznání lépe. Ale každopádně bych ji za svoje combi 1.4 16V 59kW neměnil ani omylem,jelikož mám ještě značně syrový motor ale už i teď je to obrovský rozdíl v pohodlí cestování...
To jsem měl přesně na mysli - ten rozptyl hodnot je nebývalý.Píšeš economy run - kdo si to přečte,zjistí,že se pouze drželi doporučení výrobce - dohuštěné gumy,předvídání situace,včasné řazení,rychlosti do 100km/hod.Takže žádné ekorallye,pouze předvídavá jízda.Navíc test se konal v dešti,při plně obsazeném vozu a i autor byl hodnotou 4,16 velmi překvapen.Já tedy taky,protože pod 5 jsem se nedostal nikdy.To že existují lepší motory,vyšší výkony při stejné spotřebě např Honda v tom máš pravdu.Taky za to řádně zaplatíš,pokud srovnáváme ceny nových vozů.Osobně bych si Fabii nekoupil,kdybych ji nesehnal tak lacino,u jiných značek jsem slevu 85 000 nevydyndal,což je samozřejmě ovlivněno ukončováním výroby,ale počítá se
5300 km.Jestli je v záběhu nebo ne,na to se dnes názory různí.Při dnešní kvalitě výroby a slícování někdo tvrdí 1500 km,někdo 5000 km ,někdo 10 000 km.Osobně se mi zdá výkon motoru stejný od té doby,co vyjel z krámu,spotřeba kolísá dle stylu jízdy.Uplně první jízda Z Auto Bohemia Kolín do našeho městečka na Plzensku po dotankování spotřeba 5,3,ale to jsem to fakt nehonil,to přiznávám.Nevím jaký máš názor na záběh ty,konzultoval jsem to i se strojním inženýrem,potvrdil mi,že to zásadní se odehraje prvních 2000km,pak už jen doladění.Z tohoto důvodu jsem zavrhnul předváděcí vozy,nedělám si iluze o tom,co se tam odehrává.Už jsem za život nafasoval dost služebek od nova,a to jak se k auto kdo chová je mnohem rozhodující než značka
Nemám nic proti majitelům Htpéčěk je to auto do města a nejbližšího okolí.Chce to soudnost mám pár známých co tenhle motor májí a v klidu přiznají že nad 130 je to tragédie jak spotřebou tak dynamikou.Jednou za rok na dovolenou se to dá přežít ale prostě když někdo tvrdí že ve čtyřech,plným kufrem a rakví na střeše udržuje pěkný rychlostní průměr tak jedině za tu cenu že je věčně u pumpy. Sám mám 1,4 59Kw a jezdí slušně ale zázrak to taky není ale do Fabky rozhodně nejlepší benzín.Co se týká spotřeby tak jezdím po dálnici při 160 okolo 8,3 a město ted v zimě popojíždění okolo 8 v létě jsem měl nejmín 6,3 ale pravda nerad se loudám.
Ten jsem měl především na mysli. Při ekonomické jízdě spotřeba 6.4L, při razantní 9.9L, o ostatním, tj. dynamických vlastnostech vozu se nebavím. Mimochodem, je v tomto článku odkaz na test spotřeby Hondy Civic 1.8 Vtec (103kw) a výsledky jsou zajímavé. Při ekonomické jízdě spotřeba stejná - 6.4L, při razantní 9.8L , to jen pro dokreslení. Trocha citace.... "V předposlední tabulce porovnám jednotlivé údaje průměrné spotřeby prezentované výrobcem s mnou naměřenými hodnotami průměrné spotřeby dle palubního počítače. Ve městě jsem s Fabií jezdil v průměru za 8,5 litrů, což je o 0,8 l více než prezentuje výrobce. Mimo město se mi nedařilo dosáhnout avízované spotřeby 4,9 l/100 km ani při velké snaze. Průměrná potřeba se mimo města ustálila na hodnotě 6,1 litrů. Za celý test včetně zkoušek dynamiky si Fabia řekla v průměru řekla o 6,7 litrů benzínu, což je podprůměrný výsledek." . Ale abych nebyl zase osočen, tak při economy-run si řekla o 4.16L (hatchback), ale to se jistě shodneme, že to není normální styl jízdy.
Plzeňáku, nevšiml sis, že jakmile se objeví recenze na Fabia HTP, tak to Radka a sparrow velmi popudí a musí prezentovat svůj odpor k těmto motorům, potažmo k jejich majitelům. Byl bych nerad, kdybyste se jejich prezentací názorů nechali odradit Ty i jiní přispěvovatelé a komentátoři. I když je fakt, že když to jiskří, je co číst. Čus.
Vidím že žádné konstruktivní debaty schopen nejseš,pouze urážky a osobní útoky.Sám tento typ motoru nemáš,což ti nebrání být ten největší odborník.Že tyto motory ,zejména 4 ventilové technologie v otáčkách žerou,nikdo nezpochybnuje.Co mně vedlo ke koupi tohoto vozu s vámi nehodlám rozebírat,to je ztráta času.Od koupě - 02/07 si vedu podrobně tankování a km.Vozidlo má nejeto 5300km,průměrná je 6,15.Zatím nejvyšší byla po dálnici,jak jsem psal,6,8l ve dvou lidech v létě a těch 150 km/h jsem jel až v úseku praha plzen a to ne furt.Charakteristické je,že rychlost bez problémů drží kopec nekopec,ale nesmí vás nikdo zbrzdit,pak je to bída.Případným zájemcům oskenuji lístky z tankování a ofotím tachometr.A k těm testům:podle mně jedny z nejlepších testů spotřeby najdete na tipcars.com - konkrétně tento vůz je dost zajímavý - razantní jízdou to bylo myslím 11litrů,ale úsporná jízda 4,6 - což vysvětluje takové rozdíly u uživatelů.A prosil bych abych nebyl osočován ze škodovkáře atd - je mi fakt jedno,co mám za znak na haupně.Jediné co mně zajímá jsou provozní náklady - dobře koupit,dobře prodat a necpat do toho prachy za rozesraný turba,vstřiky,váhy vzduchu apod.Takže přemýšlet a pak teprve na někoho povykovat,že píše snůšky nesmyslů
Je to přesně jak píšeš, lidi jsou "zfanatizováni" výhodností malého objemu. Jezdím se sedanem 1.2 12V 47kW a spotřeba je super kolem 90km/h i do 6l. Jakmile se přehoupne přes 110-120km/h je nárůst za každých 10km cca 0,75litru ano LITRU panové. Problém je taky zapříčíněn v tom,že HTP kupují lidé co tlačí na cenu a velmi často mají social edition bez PP a tak ty aktuální spotřeby nevidí.Pak zase jezdí delší dobu po městě a okolí 60-90km/h a po vyjetí nádrže se rozplývají blahem jak mají úsporný motor. HTP při 150km bere cca 12litrů pánové a případné dámy (což ale tady pochybuji :) ) Když už HaŤaPky tak jste si měli koupit aspoň 1.4 16V 59kW ten jezdím taky denně a na stejnou nádrž ujedu o minimálně 100km více pokaždé a to se nemusím moc snažit. Spočítejte si kolik nádrží ročně vyjedete x 100km x cena/km cca 2,20Kč a zjistíte,že na HTP proděláváte...Ale je mi jasné,že to nikdo nepřizná a teď budu dlouho číst jak je to HTP nejlepší, nejvýhodnější, nejvýkonější, nejtižší a samozřejmě nejlevnější což mě baví asi nejvíce....
Však on psal po dálnici spíš předpisově tzn. 130km.h za 6.8 l. Tomu věřte, mám 51 kw a ta spotřeba souhlasí a to mám nezajeté auto. U té 150 km.h už bych se přikláněl k trochu jiným hodnotám, ale pokud jezdíte dle limitů tak je to dostatečný motor. Pokud někdo píše...mám služebáka a ten mi žere.....bla.bla.bla.je to jeho problém,firma šetřila na nepravém místě a pak tu čteme takové výlevy. HTP není určen na každodenní výlety po dálnici,takže si běžte stěžovat šéfovi a né tady nám, už je to trapné.
Ahoj, je opravdu neštěstí, že drtivá většina majitelů si myslí, že malý zdvihový objem = malá spotřeba. Zajímavé je, že 5L to bere majitelům těchto vozů pouze na autorecenze.cz . V nezávislých tuzemských testech ( kde jsou všeobecně vozy zn. Škoda trošku protěžovány ) se při 130km/h pohybovali těsně pod 10L / 100km. A Plzeňák a jeho "tvrdá fakta" jsou jen snůžka nesmyslů, protože naložený auto s kolama na střeše za 5.1L to žere víc i s motorem v dehtu a to je pohonná jednotka sakra úspornější a výkonnější. Jinak při 150km/h za 6.8L ..... to někde z kopce a tak 3 vteřiny. Při této rychlosti už tento motůrek musí z principu věci chlastat, jako prase, to pochopí nebo alespoň připustí každý soudný člověk.
Kecy,kecy a zase kecy Htp co žere ve 150Km/h 6,8 haha dobrej for přidej 3litry a budu věřit a nebo si kup pořádný auto jste s tou spotřebou už fakt trapný stačí přečíst nějaký test a nebo se zeptat rozumných majitelú a rázem je to célé jinde.Htp je usporné tak do 110 pak to bohužel strmě roste.Tak se s tím už smiřte a nepište pohádky.
Smát se můžeš,na rozdíl od tebe mohu posloužit osobními informacemi - takže k té spotřebě.Mám kombíka 47 kw - trasa plzen - mikulov - 2 lidi,zavazadla a kola na střeše,po státovce ,dovolenkové tempo dle situace okolo 80 - 120 km/h spotřeba přesná 5,1 l,zpáteční trasa po dálnici spíše předpisově,z Prahy pak okolo 150 km/ spotřeba 6,8 l.Dlouhodobá spotřeba - 6,3 - příměstské ježdění,město,málokdy cesta delší než 15 km.Toto jsou tvrdá fakta,čísla - zbytek jsou jenom emoce.To že někdo rozchlastá služebáka na 10 litrů mně naprosto nezajímá,to dokáže každej vůl
Už vidím, jak to udrží kilopade kopec nekopec. Tak leda z kopce. O spotřebě kolem 4.5L až 5L (jedním směrem naloženo - otázkou je jak) se už jen směji.
nedavno ma stým kombikom zviezla susedka,waw a stale som myslel že to manafťak tak ten motor mlatil hlavne pri výjazde z križovatky a podvozok no to je fakt vytriasač kostíneviem či to má vôbec tlmiče ...zlatý môj peugeot 3071,6HDi
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Ale stejně ji zase "proprali" fest. Jinak se omlouvám tomu Yarisu 1.0VVTi- je to "skvělé silné a bezpečné auto":) Vždyť drcne do zámořské lodi a posune ji, dostane do kufru ránu bouracím závažím a ta kastle to přežije! :):):)
04.12.2007 | 18:05:28 | Tom Reagovat
re
Tak nakoniec nebola v recenzii ta fabia až tak kritizovaná, síce neviem čo je presne rdg ventil ale 108 000 km celkom bez porúch to beriem aj keď nie som fanúšik Škody. Žijeme v slobodnom svete a máme právo na výber a ak chceme tak sa podeľme o skúsenosti. Ano, väčšina recenzíí vlastne recenziami nie sú lebo hovoria o ničom a prípadný záujemca o dané auto sa nič nedozvie. To je škoda.
01.12.2007 | 12:46:10 | miki Reagovat
o com je to tu
Chlapci ,na vašich planetach je ake počasie :_!!!! Rešpektujte prosim nazor a voľbu inych . Je to ich voľba .
29.11.2007 | 23:14:58 | brokro Reagovat
Heč
...a moje autíčko je stejně lepší...;-D
29.11.2007 | 17:56:31 | Dave Reagovat
Hoši jste už trapný jak to tady furt řešíte.
29.11.2007 | 17:34:23 | Reagovat
furt ta spotřeba
Musím začít stilem "můj soused" ano můj kamarád soused ji má, věřím mu že žere město 8-9 kombi 7-8. Pod 6L to chce velkou snahu mimo město. Ale chci zde napsat něco jiného, všichni furt řeší spotřebu vozu, ale při najetých cca 10 -20 tis km/rok je to téměř nepodstatné. Jestli to žere 2 kč/km (6L) nebo 3kč (10 L) je podle mne nepodstatné. reálná cena 1km je někde kolem 7-8 kč (servis, údržba, pneu, pneuservis, daně, dál. známky) a to nepočítám rozdíl ceny nového vozu a následně cenu po dejme tomu po 4 letech cenu prodejní. Za to nejduležitější považuji bezpečnost a spolehlivost.
29.11.2007 | 17:25:40 | Don Reagovat
Až bude mít problém (např. benzinové čerpadlo) tak bude pozdě. LPG má ,podle mě, význam v kubatůrách nad 2.0, lépe 2.5 . Nechápu, proč někdo rve do Felicie plyn. Mimochodem, lepší je zemní plyn (stanice už se rozjíždí), ale pokud má toto zařízení z výroby, motor má JINOU hlavu (Multipla BiPower). Jsem se o to dost zajímal a samotný dealer mě upozorňoval na vysokou finanční náročnost servisních úkonů a prohlídek - výrazně dražší než diesel. Jinak obecně je jasné, že LPG je alternativa a bez úprav motoru - viz CNG, ho to jistě poznamená.
29.11.2007 | 12:06:02 | Radek Reagovat
LPG
Můj kolega dojíždí denně do práce 37Km. Pět let jezdí Felicií předělanou na plyn a nemá nejmenší problém. Dokonce s tímto autem byl letos i v Chorvatsku.
29.11.2007 | 11:39:54 | Babizna Reagovat
LPG
Zajímavý informace.Můj kamarád podnikající jezdí felicii s LPG,koupí ojetou,přendá plyn,totálně odjezdí,koupí další,přendá plyn a tak dokola a je fakt že většinou je motor k.o.Jemu se to ale vyplatí.Do novějších aut bych to fakt nedával,ty jsou dnes choulostiví už tak dost i bez plynu.Druhý kamarád zase zvažuje koupi třeba 12 let starýho vozu vyšší třídy,velkoobjemový benzín,prostě takovej jde koupit za pár šlupek v solidním stavu v perfekt výbavě a nechat to předělat na lpg.Jezdí každý den 40 km do práce a zpět a chce stáhnout náklady na minimum.Na koupi solidního dieslu nemá peníze.Jako nápad se mi to nejeví špatně,ale muselo by to fungovat bez problémů a investicí,jinak to nemá smysl
29.11.2007 | 11:18:55 | plzenak Reagovat
Pitlak
Ahoj Pitlaku, jenom bych nedoporučoval předělané auto na LPG-alespoň motory se vstřikováním.
1) velmi mnoho servisů odmítá / autorizované téměř všechny/ provádět servis,kde je nutné odpojení a zapojení LPG resp. jakákoli manipulace s LPG, někdy požadují odpojení LPG před servisem-takže se sníží servisní síť na minimum
2) u Fabie se mi kdysi zalepily vstřiky-výměna 16 000,-, když auto jede na LPG, plyn nejde přes vstřiky a ty nejsou v provozu, tudíž se může stát, že se zalepí-prý se má jezdit polovina cesty na benzín. 90% závad bylo v důsledku LPG, navíc řídící jednotka je totálně vyblblá z řídící jednotky LPG, vlastně 2 řídící jednotky nezávisle na sobě řídí chod motoru.
3) nádrž jsem měl místo rezervy a rezerva byla v kufru, takže žádné místo
4) jednou mi praskla gumová membrána ve směšovači a LPG ucházel v motorovém prostoru
5) při montáži LPG se rozvrtá a vlastně znehodnotí auto. Po demontáži nelze dát do původního stavu bez kosmetických vad.
S LPG jsem dříve najezdil asi 500 000Km se dvěma vozy a dnes bych si hi nikdy nepořídil-pozor na LPG, dobře to uvažte !
29.11.2007 | 10:25:31 | Roník Reagovat
Tak aby mi tu někdo nadával do hovad-to si vyprošuju( anonym=klasika že?, ale co, můžu si za to sám ,kdybych raději místo psaní komentáře k této fábce a na tomto naprosto tragickém serveru dělal něco užitěčnějšího...Zcela souhlasím s přáními jiných-tento server ztrácí jakoukoliv úroveň-je tožumpa vulgarizmů a nesmyslů.Chybí tu propracovaná diskuze v komentářích.POVINNÁ REGISTRACE DISKUTUJÍCÍCH a hlavně FÓRUM MODERÁTOR, který podobným sprostým idiotům zatne tipec.Takže ještě jednou-ŽUMPA VULGARISMŮ BEZ ÚROVNĚ to jsou www.autorecenze.cz Bohužel je to tak!
29.11.2007 | 00:21:10 | Tom Reagovat
Proč ne?
Tvůj názor se mi líbí, Roníku. Když na to máš a chceš to, tak si to dopřej. Taky vedeme v práci debatu, jestli je lepší diesel nebo benzín, nebo LPG. Nikdo z nás taky nenajezdí víc jak 20 tkm, ale ten chrochtavej zvuk, z něj je slyšet ta síla a spolehlivost. I když teď, co se píše v recenzích o vstřicích, turbech a setrvačnících asi moc o spolehlivosti nebude...Třeba se to časem vychytá...Je fakt, že komu začnou na autě za tyhle prachy poruchy, tak se s tím raději nechlubí...
28.11.2007 | 18:10:23 | pitlak Reagovat
Nafta
Tak já jsem si koupil novou O2 v naftě a ročně najezdím pouze 12 000Km, mě prostě bere za srdce diesel, ta hrubost motoru, i ten zvuk mě je vážně příjemnej-prostě nechci benzín, abych ani nevěděl, že mám nastartovaný auto. Prostě jsem naftu nekoupil z hlediska úspor, ale proto, že jí prostě chci. Jinak O2 je vážně super auto, mám jí v plné výbavě a prostě mě vzala za srdce.
28.11.2007 | 17:48:56 | Roník Reagovat
výběr
Asi ano, každý má právo na svobodnou volbu. Končím svoji účast a přeji mnoho šťastných chvil s Fabií.
28.11.2007 | 15:16:04 | vykouk Reagovat
Radku
1.9 SDi..skoro nezničitelnej...ale zase člověk musí koukat kolik najezdí..když si někdo s ročním nájezdem 12tisíc koupí naftu nad 1.6 a myslí si,jak uspoří,tak je to k smíchu.Nafta se opravdu vyplatí když člověk jezdí hodně.Na občasné ježdění klidně maloobjemový benzín
28.11.2007 | 15:13:43 | KubikCv Reagovat
Vykouk
Schválně jsem si jednou v konfigurátoru zadal Fabii 1.4 16V sedan,černá metalíza a krémovo-černý interiér a sada alu kol..to auto by mě vyšlo na půl mega.Jiná je situace na autosalonech,kde se kus od kusu dá sehnat Fábka i hluboko pod cenou z katalogu.Jsem ale největší kritik Fabie Social edition (Junior) místo přihrádky polička,na zavazadelníku pouze dekl za příplatek 5 tisíc !!! 13" kola a pneu s velkým profilem (auto plave) za (tehdy) 229tisíc ..neskutečné.Nebo reklamní tahy Hyundai..cena 219 tisíc. ale auto jste za tu cenu nekoupili..bylo by bez barvy..připlácelo se 8tisíc na obyč a asi 20 za metalízu.
Když bych zvažoval koupi nového tak finančně i motorově mě lákají Suzuki Swift a SX4 (výroba Maďarsko..aby se někdo neoháněl Japonskem) i Logan v max. výbavě...možná jsem zvrhlík,ale jednoduchý design (který byl navržen účelně aby mohla být použitá co nejjednodušší matrice lisu),osvědčený motor a prostor. Když by si měl člověk vybrat mezi Kia Picanto a Loganem...jen díky prostoru a užitné hodnotě Logan vítězí.A MCV je pro České živnostníky dobrá volba (Roomster Praktitk těžče zaspal)....nebo si můžu koupit pár let ojetý Mercedes E 220 CDI v černé perleti a kombíku někde kolem 200 tisíc a smát se lidem co si kupují nového Logana....Každý si prostě vybere jinak a není důvod ho za jeho výběr hanit.
28.11.2007 | 15:07:40 | KubikCv Reagovat
to plzenák
No já si myslel, že se tu bavíme o Fabii. Takovéhle urážky jen svědčí o tvojí inteligenci! Jako bych se hádal s desetiletým parchantem. Zatím tady jen urážíš lidi a nic z toho. Zajímalo by mě jestli to máš v hlavě v pořádku.
28.11.2007 | 15:05:31 | vykouk Reagovat
to vykouk
Co věta ,to perla.Když teda ty si ten inteligentní tvor,popřemejšlej nad svojí poslední větou,protože takovej blábol to jsem neviděl dlouho.A jestli na to nepřijdeš sám,tak sem napiš a já ti vysvětlím ve zkratce princip tržního hospodářství,konkurence,pokud ovšem na to v hlavičce vyškrábneš nějakou kapacitu
28.11.2007 | 14:58:48 | plzenák Reagovat
Škoda
Tady jde pouze o to, že Fabia jako auta je nejhorší auto, které můžete pořídit. Většina aspektů. které se zohledňují před koupí nového auto, hovoří jasně proti. Proto je nemožné, aby člověk, který si koupí Fabii byl vůbec inteligentní tvor. Spíš se dá hovořit o lehce zmanipulovatelném člověku, na kterém společnost jen vydělává. To, že škoda je domácí automobilka prostě nestačí. Je jenom vidět, že koncern W chce na lidech u nás co nejvíce vydělat.
28.11.2007 | 14:47:22 | vykouk Reagovat
To Plzenák
To nebylo nic na tebe, ale obecná fráze.:-)) Jinak Kubíku, u 1.9SDi spotřebu kolem 4L věřím, žádný problém, dynamika (spíše pružnost) je špatná, ale rozhodně tento motor má větší sílu než HTP. Výkon stejný, krouťák jinde. A o tom to je. Raději bych si koupil (kdybych Fábce snil) s 1.9SDi než s HTP. Myslím, že je škoda, že už se nemontuje. Sice traktor, ale ten jen tak "nezabiješ".
28.11.2007 | 12:16:12 | Radek Reagovat
upřesnění
Nevím o tom,že bych tu psal o tom,jak to je jede kopec nekopec 150.Pouze se snažím případným zájemcům o koupi popsat modelové příklady spotřeby dle trasy,zatížení,stylu jízdy.Kritika majitelů HTP vypovídá spíše o kriticích samotných a jejich měřítku hodnot - viz duševní mrzák,komplex méněcennosti apod,u některých napoví už úroven psaného projevu.K té užitné hodnotě - tu může mít vysokou i Š120,pokud slušně koupíte,lacino provozujete a dobře prodáte.K Fabii jsem se přiklonil mimo jiné i proto,že vím,že ji třeba za pět let slušně prodám,což se mi naposledy podařilo s Hondou Civic,s evropskou produkcí je to provar.A naposled,naprostý souhlas s kubíkem,každému co jeho jest,soudit lidi podle toho,jestli mají BMW nebo Logana je nesmysl
28.11.2007 | 11:54:44 | plzenak Reagovat
To kubik
To je právě ten problém všichni se soustředí na to napsat jak super koupili.
28.11.2007 | 11:27:15 | sparrow1 Reagovat
Radku
Jezdil jsem Fábkou HB s 1.9 SDi ...dynamika na povolenou rychlost normální..a spotřeba s plynulou jízdou 3.7 pal. PC, 4.2 reálná.
HTPčko jede..ale když se konečně rozhejbe...to tady můžu souhlasit,že když je rozjetá..že kopce zvládne...ale sebemenší zpomalení v kopci a už se nerozjede.Ve třech lidech Fábka v kopci nemá ani na Trabanta bohužel...
Ale stačí přizpůsobit styl jízdy dynamice motoru a využít ji.
Alergie na Fábky popř. HTP je taky daná tím,že je to nejpoužívanější služebka a na silnici je snad nejvíc vidět.
Proti Loganistům nic nemám...ne každej má na střední třídu...popřípadě nechce ojetou střední třídu.Znám lidi,kteří jsou spokojený i s Ladou 111 která jim prostě slouží a nemají auto na to..aby se před panelákem kasali Pašíkem f turbodehtu.Logan je jednoduchý auto pro nenáročné lidi.Když člověk ví,co mu může způsobit banalita,stávkující elektronika..radši bude mít auto jednoduché..s minimem podpůrných systémů a elektroniky.
Hlavně by se tady lidé měli soustředit na to..aby případné nové majitele stejného auta upozornili na časté závady toho daného typu a motorizace....popřípadě četnost prohlídek a výměny náplní apod.
28.11.2007 | 11:15:24 | KubikCv Reagovat
Registraci bych taky zavedl už jsem psal správci serveru ale žádná odezva.
A k Htp mám toto majitelé podobně jako Loganisti mají nejlepší auto se super motorem a vysokou užitnou hodnotou.
Ja zajímavé že u jiných modelú se tohle nevyskytuje zřejmě komplex méněcenosti.
28.11.2007 | 10:41:49 | sparrow1 Reagovat
To Kubík
Není to problém HTP, ale přehnaná chvála většiny majitelů těchto vozů, která s objektivností a hlavně realitou, nemá nic společného. A především realita by měla být základem. Recenze není o vynášení toho, či onoho do nebes, ale posouzení reálného stavu věci. HTP do města, to proč ne, ale jinak absolutně nevyhovující, především dynamicky - od motoru 1.2 klasické konstrukce se nedají čekat zázraky, to je jasné. Ovšem na bludy, že to jede 150 kopec nekopec za 7L, to by měl cenzor brát v úvahu. Pokud mají mít tyto stránky nějakou úroveň, měl by právě on dbát na tyto věci, pokud o dané problematice nic neví, tak má jít do Literárních novin. Kdyby se zcestné recenze, ale i příspěvky promazávali, jak mají, tak by se i obscénost a vulgarita snížila - ubylo by důvodů.Jinak povinná registrace + IP adresa by nebyla špatná, souhlas.
28.11.2007 | 09:43:06 | Radek Reagovat
Inteligence a slušné vyjadřování
Je fakt,že jakmile se kdekoliv v diskuzi objeví HTP tak je oheň na střeše.Ale nadávky apod. svědčí o Vaší inteligenci,opravdu by se tady hodilo,aby se zobrazovaly IP adresy...nebo registrovat přezdívky a případný BAN. Už se to nedá číst,výlevy chudáků,nebo cucáků ze základky
28.11.2007 | 09:10:49 | KubikCv Reagovat
Proč furt řešíte ty pekáče Škodovky,vždyť to jsou hrozný auta a s HTP je to katastrofa.
28.11.2007 | 07:09:57 | Reagovat
Tome ty tragéde nerozumíš tomu tak radši drž hubu.
Tome ty hovado jak můžeš porovnávat promyšlenej motor VVT-i od Toyoty se sráčem HTP od Škodovky?VVT-i je pořádnej motor a ne pekáč HTP,jo a věř mi že 1.0 VVT-i naseká prdel HTP uplně s přehledem.
28.11.2007 | 07:07:29 | Reagovat
To Tom
1.2 12v HTP nakope zadek 1.0VVTi, tak to jsem se nasmál. Vždyť je to jeden z nejlepších, né-li vůbec nejlepší, z maloobjemových motorů. Mimochodem tento motor, i proměnným časovám ventilů, je min. 8 let starý, čili přechůdce je starých minimálně 15 let. To se má Škoda čím chlubit. Jinak česká konstrukce je pouze 1.2 6v (40kw) a to tragédie největší, to je známo všude a všem.
28.11.2007 | 06:43:29 | Radek Reagovat
A jéje-dobrý pocit z Fábky 1.2 HTP= oheň na střeše.No to už mě nevzrušuje-zvyknul jsem si....Ale: staré tříválce? hm tak to tu ještě nebylo, není to náhodou zcela nová konstrukce mladoboleslavské motorárny?Možná tak staré 1.3 respektive 1.4MPi-ty už nechte spát-čest jejich památce. 1.0MPI od Toyoty-tak zrovinka tento motor znám z Yarisu a řeknu vám-nic moc.A to VVT ho nezachrání.1.2 HTP 47(51)Kw v krátké Fábce Yarisu 1.0VVTi nakope zadek. Ano je tu jistý hendicap v objemu-to uznávám.Neplácám nesmysly- mohu porovnat-zcela objektivně.Fabia 1.2 HTP 12V je auto do městského a příměstského provozu, jednou za čas -mimořádně i na dálnice.Yaris 1.0 VVTi ten je tak do toho města.A je zajímavé že máte pořád plnou hubu HTP, ale 1.0 VVTi necháváte stranou a je to prosím taky JEN tříválec
28.11.2007 | 00:44:12 | Tom Reagovat
to jakub
Pochvala za věcný komentář držící se faktů a osobních zkušeností.Souhlas prakticky se vším - dynamika 1,2 se zatížením jde rychle dolů,to je pravda,kdybych vozil stabilně 4 dospělé lidi,šel bych jinam.Na zhoršenou trakci předku v zátáčkách jsem byl varován,preventivně jsem investoval do kvalitních zimáků.Minulý týden jsem to zkoušel na Šumavě na sněhu v serpentinách a skutečně to jakoby ujíždělo ale vzápětí se hned zase chytalo,tak na závěr asi brzo.K té naftě - fakt má dnes smysl pro někoho,kdo hodně jezdí nebo má přísun,ideálně obojí.Tady na západě stojí dnes více než benzín,o pořizovací ceně nemluvě.Je to škoda,připravovaná ekologická dan jim asi zasadí ránu z milosti
27.11.2007 | 23:02:37 | plzenák Reagovat
Velmi dobře napsaný komentář. Jen jsem chtěl uvést alespoň pár lidí do reality. Samozřejmě velmi dostupný servis je obrovské plus. Na druhou stranu všichni, kdo si v mém okolí koupily Fabii na servis nadávají a jsou rozhořčeni. Většinou vyprávý zkušenosti ze servisů na každém rohu, protože zážitky jsou mnohdy až nezkutečné. Ono najít dobrý servis vyžaduje hodně trpělivosti.
27.11.2007 | 21:53:47 | vykouk Reagovat
par zkusenosti
Zdravim vsechny. Vidim, ze na tento vozik je zde celkem alergie. Vzhledem k tomu, ze mame v rodine od SA vice aut, tak prispeju troskou do mlyna. 1.2 47 ci ted new 51kW staci do mesta a na pojizdeni po blizkem okoli ve fabce celkem v pohode - ve meste na okresce do 100km pohoda, na dalnici se take rozjede, ve 4lidech uz nic moc.Predjizdeni ve 4lidech na okresce pri cca 90km uz je adrenalin.Ten motor neni spatnej, jen by mel byt v lehcim aute.Do roomstera uz to je slabota,/zkouseli jsme pred koupi/, tam opravdu min.1.4 benzin.1,4 nafta ta mi vadi nejvic, sice jede, nezere, ale kdo v ni sedel dele pri ustalenych otackach motoru, nemuze poprit, ze ten motor duni :-( /a muze byt i na hlinach , ten predek je lehkej. Poruchy... napadaji mne jen zapalovaci moduly, ale ty odchazeji i u 1.8T, jsou stejne/temer...uplne/, vic zkusenosti nemam, auta jdou po 3letech pryc.Zkusenosti s asistencni sluzbou dobre, 2x jsem ji volal, jednou nedele 20:45, dorazili v cca 21:30, podruhe po 17h v SR, dorazili za cca hodku, bylo to kousek od Nitry, vzdy opraveno na miste. I z tohoto duvodu preferuju nova auta. U 1.2 47kW dlouhodoba spotreba cca 6.7, ta 1.4 55kW cca stejne/vse combi/, roomster 1.4TDi cca 6.5, ten motor byla chyba porizovat, 1.4 63kW by byla lepsi, ta nafta se nikdy nezaplati, pohodli za jizdy je daleko horsi. A jeste, nez se do mne pustite, proc skodovky... peugeot - otresnej servis, ford - otresnej servis, mazda - pekelne drahej servis, skodovka - prumernej servis, snadna moznost jineho servisu v miste bydliste. Po vrakacich fakt dily shanet nemuzu, nemam na to cas a naladu, auto mam jako dopravni prostredek, leju palivo a jezdim na garancky, nic vic. J.
27.11.2007 | 20:33:45 | jakub Reagovat
No na některé jedince zmínka o nebo ba co víc pochvala HTP působí jako červená na býka.Také nemusím cenovou politiku Škody,zvuk třiválce který jako by byl na konci životnosti také nějak nemusím.Ale označovat majitele za duševního mrzáka je trošku silná káva.Byly to jeho peníze tak co.A je li spokojený tím líp.
27.11.2007 | 20:01:37 | fanfantulipan Reagovat
W
Prakticky celý koncern Wolkswagen používá zastaralou techniku. Těží pouze z dobrého image. Kolikrát mi připadá, že i profi recenze jsou psané pouze pro Škodovky. Viz. srovnávací testy. Většinou vyhraje Škoda, což už samo o sobě nedává smysl, vezmu li v potaz s jakým motorem a jakou výbavou se tyto auta prodávají. Slušné zpracování interiéru, jak všichni píší, nemůže vykonpenzovat hrúzy, které se dostávají pod kapotu.
27.11.2007 | 19:55:51 | vykouk Reagovat
Motor 1,2 HTP je technický mrzák a jen duševní mrzák za něj zaplatí škodovce požadované peníze. Škodovka by se měla učit třeba u Renaultu, kde stejný obsah dává 55kw, sice nižší kroutící moment 105 NM, ale daleko líp rozložený. U HTP roste kolmo vzhůru a pak padá. Možná kdyby bylo proměnlivé časování ventilů (např třívalec 1L od Toyoty), tak by to bylo o něčem jiném.
27.11.2007 | 19:12:07 | Jara Reagovat
Škoda vs. předsudky
Fabie je auto, které nemá smysl rozebírat. Staré tříválcové motory hodně žerou, nemají výkon a jsou hlučné. Takový motor je poruchový a patří do automobilek typu Škoda. Nemá cenu se dohadovat o jejich vlastnostech, protože to prostě postrádá logiku. Pokud se podíváte třeba na motory, které se dávají do mnohem levnějších aut od Renaultu viz. nové i staré Clio, zjistíte, o čem tu píšu. Výkony i spotřeba jsou úplně někde jinde. Renault dokáže dostat stejný zhruba výkon z 1,2 jako Škoda z 1,6. Základní motorizace pro Thalii, je poměrně blízko příplatkovému motoru 1,4 pro Fabii. atd... Mám spoustu známích, kteří si koupily Fabii a splakali nad vejdělkem. Fabii prostě ne, zvléšť nový model. Dát za malé auto 250 000Kč a nemít ani uzavíratelnou schránku před spolujezdcem, se mi zdá jako bláznovství.
27.11.2007 | 18:04:16 | vykouk Reagovat
Pro plzenáka
Nezlob se na mě ale nechceš snad srovnávat motory Hondy se škodovkou Benzínaky umí Honda prakticky nejlíp.
Vem spíš běžnou evropskou 1,4 produkci.A tam na tom škodovka není nejhůř.A píšeš že znáš 1,4 fabii ale nejspíš si jel 55kw verzí a to je oproti 59 rozdíl má nížší točivý moment a je to docela znát.59kw jezdí na svou třidu velice slušně.
27.11.2007 | 16:11:56 | sparrow1 Reagovat
končím nesmyslnou debatu o ničem...doufám že aspoň piješ to pivo po kterém máš přezdívku..čus bus
27.11.2007 | 15:41:52 | Roman Reagovat
to roman
Co se týče zkoušení jiných motorů,co bych tě na to řekl.Znám i tu tvojí 1,4 16V z koncernu a můj starý civic stejného obsahu jezdil daleko líp .Jako služební ted používám Toyotu LC s naftou 4,2 TD,takže mi věř že vím co je dobrý motor.Ale dnes už mi jde o úplně něco jiného.K autu mám dnes stejný vztah asi jako k troubě nebo televizi,prostě spotřební věc,hlavně aby mi to tam dovezlo a levně.A dohadovat se,jestli je ve fabce lepší 1,2 nebo 1,4 je stejný jako spor o světový význam Sparty nebo Slavie,ty taky umí oba stejný kulový
27.11.2007 | 15:22:44 | plzenak Reagovat
No hlavně si to užij když tomu tak věříš....zkus i jiné motory a uvidíš co je HTP za motůrek...
27.11.2007 | 14:54:31 | Roman Reagovat
to roman
Jak jsem psal názory se různí.
27.11.2007 | 14:44:12 | plzenak Reagovat
To Plzenák
Jak píšeš, ale je tam jedem velmi značný rozdíl. Píše, že jel ÚSPORNOU jízdu, čili economy-run. Jinak nepopírám, že se dá s jakýmkoli vozem dosáhnout neskutečné spotřeby (v dobrém slova smyslu) na daný objem motoru, ale při BĚŽNÉM ježdění (tj. svižné jízdy, nikoli nesmyslně agresivní - brzda, plyn) je to nereálné.
27.11.2007 | 14:41:25 | Radek Reagovat
5000km a zajetý motor?ani omylem
Ve Fabce sedan 1.2 12V 47kW kterou denně jezdím byl motor prvních 10tisíc km slušný ale rozežraný a lenivý, při 15tisíc km se ustálila spotřeba a mírně narost výkon, motor HTP pro svůj finální "výkon" potřebuje těch cca 20tisíc km kde se dostane na své maximum "výkonu a spotřeby". Při koupi mi to tvrdil léty ověřený spolehlivý mechanik Fabek a časem mu musím dát naprosto zapravdu. Taky jsem si myslel,že po 10tis km je motor už rozlítaný ale opravdu to chce těch cca 20tisíc. Fabka teď lítá o poznání lépe. Ale každopádně bych ji za svoje combi 1.4 16V 59kW neměnil ani omylem,jelikož mám ještě značně syrový motor ale už i teď je to obrovský rozdíl v pohodlí cestování...
27.11.2007 | 14:32:39 | Roman Reagovat
to radek
To jsem měl přesně na mysli - ten rozptyl hodnot je nebývalý.Píšeš economy run - kdo si to přečte,zjistí,že se pouze drželi doporučení výrobce - dohuštěné gumy,předvídání situace,včasné řazení,rychlosti do 100km/hod.Takže žádné ekorallye,pouze předvídavá jízda.Navíc test se konal v dešti,při plně obsazeném vozu a i autor byl hodnotou 4,16 velmi překvapen.Já tedy taky,protože pod 5 jsem se nedostal nikdy.To že existují lepší motory,vyšší výkony při stejné spotřebě např Honda v tom máš pravdu.Taky za to řádně zaplatíš,pokud srovnáváme ceny nových vozů.Osobně bych si Fabii nekoupil,kdybych ji nesehnal tak lacino,u jiných značek jsem slevu 85 000 nevydyndal,což je samozřejmě ovlivněno ukončováním výroby,ale počítá se
27.11.2007 | 14:20:20 | plzenák Reagovat
pro kubik
5300 km.Jestli je v záběhu nebo ne,na to se dnes názory různí.Při dnešní kvalitě výroby a slícování někdo tvrdí 1500 km,někdo 5000 km ,někdo 10 000 km.Osobně se mi zdá výkon motoru stejný od té doby,co vyjel z krámu,spotřeba kolísá dle stylu jízdy.Uplně první jízda Z Auto Bohemia Kolín do našeho městečka na Plzensku po dotankování spotřeba 5,3,ale to jsem to fakt nehonil,to přiznávám.Nevím jaký máš názor na záběh ty,konzultoval jsem to i se strojním inženýrem,potvrdil mi,že to zásadní se odehraje prvních 2000km,pak už jen doladění.Z tohoto důvodu jsem zavrhnul předváděcí vozy,nedělám si iluze o tom,co se tam odehrává.Už jsem za život nafasoval dost služebek od nova,a to jak se k auto kdo chová je mnohem rozhodující než značka
27.11.2007 | 14:06:40 | plzenák Reagovat
Pro Pitlak
Nemám nic proti majitelům Htpéčěk je to auto do města a nejbližšího okolí.Chce to soudnost mám pár známých co tenhle motor májí a v klidu přiznají že nad 130 je to tragédie jak spotřebou tak dynamikou.Jednou za rok na dovolenou se to dá přežít ale prostě když někdo tvrdí že ve čtyřech,plným kufrem a rakví na střeše udržuje pěkný rychlostní průměr tak jedině za tu cenu že je věčně u pumpy.
Sám mám 1,4 59Kw a jezdí slušně ale zázrak to taky není
ale do Fabky rozhodně nejlepší benzín.Co se týká spotřeby tak jezdím po dálnici při 160 okolo 8,3 a město ted v zimě popojíždění okolo 8 v létě jsem měl nejmín 6,3 ale pravda nerad se loudám.
27.11.2007 | 13:55:13 | sparrow1 Reagovat
Pro Plzeňáka
5300km ?? včetně cesty na dovolenou...to auto je snad ještě v záběhu ne?
27.11.2007 | 13:34:50 | KubikCv Reagovat
test na Tipcars.com
Ten jsem měl především na mysli. Při ekonomické jízdě spotřeba 6.4L, při razantní 9.9L, o ostatním, tj. dynamických vlastnostech vozu se nebavím. Mimochodem, je v tomto článku odkaz na test spotřeby Hondy Civic 1.8 Vtec (103kw) a výsledky jsou zajímavé. Při ekonomické jízdě spotřeba stejná - 6.4L, při razantní 9.8L , to jen pro dokreslení. Trocha citace....
"V předposlední tabulce porovnám jednotlivé údaje průměrné spotřeby prezentované výrobcem s mnou naměřenými hodnotami průměrné spotřeby dle palubního počítače. Ve městě jsem s Fabií jezdil v průměru za 8,5 litrů, což je o 0,8 l více než prezentuje výrobce. Mimo město se mi nedařilo dosáhnout avízované spotřeby 4,9 l/100 km ani při velké snaze. Průměrná potřeba se mimo města ustálila na hodnotě 6,1 litrů. Za celý test včetně zkoušek dynamiky si Fabia řekla v průměru řekla o 6,7 litrů benzínu, což je podprůměrný výsledek." . Ale abych nebyl zase osočen, tak při economy-run si řekla o 4.16L (hatchback), ale to se jistě shodneme, že to není normální styl jízdy.
27.11.2007 | 12:20:14 | Radek Reagovat
Co se rozčiluješ,
Plzeňáku, nevšiml sis, že jakmile se objeví recenze na Fabia HTP, tak to Radka a sparrow velmi popudí a musí prezentovat svůj odpor k těmto motorům, potažmo k jejich majitelům. Byl bych nerad, kdybyste se jejich prezentací názorů nechali odradit Ty i jiní přispěvovatelé a komentátoři. I když je fakt, že když to jiskří, je co číst. Čus.
27.11.2007 | 11:16:53 | pitlak Reagovat
to radek
Vidím že žádné konstruktivní debaty schopen nejseš,pouze urážky a osobní útoky.Sám tento typ motoru nemáš,což ti nebrání být ten největší odborník.Že tyto motory ,zejména 4 ventilové technologie v otáčkách žerou,nikdo nezpochybnuje.Co mně vedlo ke koupi tohoto vozu s vámi nehodlám rozebírat,to je ztráta času.Od koupě - 02/07 si vedu podrobně tankování a km.Vozidlo má nejeto 5300km,průměrná je 6,15.Zatím nejvyšší byla po dálnici,jak jsem psal,6,8l ve dvou lidech v létě a těch 150 km/h jsem jel až v úseku praha plzen a to ne furt.Charakteristické je,že rychlost bez problémů drží kopec nekopec,ale nesmí vás nikdo zbrzdit,pak je to bída.Případným zájemcům oskenuji lístky z tankování a ofotím tachometr.A k těm testům:podle mně jedny z nejlepších testů spotřeby najdete na tipcars.com - konkrétně tento vůz je dost zajímavý - razantní jízdou to bylo myslím 11litrů,ale úsporná jízda 4,6 - což vysvětluje takové rozdíly u uživatelů.A prosil bych abych nebyl osočován ze škodovkáře atd - je mi fakt jedno,co mám za znak na haupně.Jediné co mně zajímá jsou provozní náklady - dobře koupit,dobře prodat a necpat do toho prachy za rozesraný turba,vstřiky,váhy vzduchu apod.Takže přemýšlet a pak teprve na někoho povykovat,že píše snůšky nesmyslů
27.11.2007 | 10:58:47 | plzenak Reagovat
Souhlas se sparrow1
Je to přesně jak píšeš, lidi jsou "zfanatizováni" výhodností malého objemu. Jezdím se sedanem 1.2 12V 47kW a spotřeba je super kolem 90km/h i do 6l. Jakmile se přehoupne přes 110-120km/h je nárůst za každých 10km cca 0,75litru ano LITRU panové. Problém je taky zapříčíněn v tom,že HTP kupují lidé co tlačí na cenu a velmi často mají social edition bez PP a tak ty aktuální spotřeby nevidí.Pak zase jezdí delší dobu po městě a okolí 60-90km/h a po vyjetí nádrže se rozplývají blahem jak mají úsporný motor. HTP při 150km bere cca 12litrů pánové a případné dámy (což ale tady pochybuji :) ) Když už HaŤaPky tak jste si měli koupit aspoň 1.4 16V 59kW ten jezdím taky denně a na stejnou nádrž ujedu o minimálně 100km více pokaždé a to se nemusím moc snažit. Spočítejte si kolik nádrží ročně vyjedete x 100km x cena/km cca 2,20Kč a zjistíte,že na HTP proděláváte...Ale je mi jasné,že to nikdo nepřizná a teď budu dlouho číst jak je to HTP nejlepší, nejvýhodnější, nejvýkonější, nejtižší a samozřejmě nejlevnější což mě baví asi nejvíce....
27.11.2007 | 09:21:06 | Roman Reagovat
HTP je průměr
Však on psal po dálnici spíš předpisově tzn. 130km.h za 6.8 l. Tomu věřte, mám 51 kw a ta spotřeba souhlasí a to mám nezajeté auto. U té 150 km.h už bych se přikláněl k trochu jiným hodnotám, ale pokud jezdíte dle limitů tak je to dostatečný motor. Pokud někdo píše...mám služebáka a ten mi žere.....bla.bla.bla.je to jeho problém,firma šetřila na nepravém místě a pak tu čteme takové výlevy. HTP není určen na každodenní výlety po dálnici,takže si běžte stěžovat šéfovi a né tady nám, už je to trapné.
27.11.2007 | 09:21:00 | martas Reagovat
pri 150 km/h s Htp jezdit za 6,8 l/100km? :-) pan plzenak je asi fanda sci-fi ze?
27.11.2007 | 07:36:34 | diego Reagovat
To sparrow1
Ahoj, je opravdu neštěstí, že drtivá většina majitelů si myslí, že malý zdvihový objem = malá spotřeba. Zajímavé je, že 5L to bere majitelům těchto vozů pouze na autorecenze.cz . V nezávislých tuzemských testech ( kde jsou všeobecně vozy zn. Škoda trošku protěžovány ) se při 130km/h pohybovali těsně pod 10L / 100km. A Plzeňák a jeho "tvrdá fakta" jsou jen snůžka nesmyslů, protože naložený auto s kolama na střeše za 5.1L to žere víc i s motorem v dehtu a to je pohonná jednotka sakra úspornější a výkonnější. Jinak při 150km/h za 6.8L ..... to někde z kopce a tak 3 vteřiny. Při této rychlosti už tento motůrek musí z principu věci chlastat, jako prase, to pochopí nebo alespoň připustí každý soudný člověk.
27.11.2007 | 07:23:04 | Radek Reagovat
Kecy,kecy a zase kecy Htp co žere ve 150Km/h 6,8 haha dobrej for přidej 3litry a budu věřit a nebo si kup pořádný auto
jste s tou spotřebou už fakt trapný stačí přečíst nějaký test a nebo se zeptat rozumných majitelú a rázem je to célé jinde.Htp je usporné tak do 110 pak to bohužel strmě roste.Tak se s tím už smiřte a nepište pohádky.
27.11.2007 | 00:45:47 | sparrow1 Reagovat
to radek
Smát se můžeš,na rozdíl od tebe mohu posloužit osobními informacemi - takže k té spotřebě.Mám kombíka 47 kw - trasa plzen - mikulov - 2 lidi,zavazadla a kola na střeše,po státovce ,dovolenkové tempo dle situace okolo 80 - 120 km/h spotřeba přesná 5,1 l,zpáteční trasa po dálnici spíše předpisově,z Prahy pak okolo 150 km/ spotřeba 6,8 l.Dlouhodobá spotřeba - 6,3 - příměstské ježdění,město,málokdy cesta delší než 15 km.Toto jsou tvrdá fakta,čísla - zbytek jsou jenom emoce.To že někdo rozchlastá služebáka na 10 litrů mně naprosto nezajímá,to dokáže každej vůl
26.11.2007 | 23:17:39 | plzenak Reagovat
Ahoj Radku proč by nejela moje 1,4 drží 160 kopec nekopec
a mezi tříválcem Htp a 1,4 59Kw není skoro žádný rozdíl aspon jsem to někde četl:-)
26.11.2007 | 21:37:30 | sparrow1 Reagovat
150km/h
Už vidím, jak to udrží kilopade kopec nekopec. Tak leda z kopce. O spotřebě kolem 4.5L až 5L (jedním směrem naloženo - otázkou je jak) se už jen směji.
26.11.2007 | 20:24:49 | Radek Reagovat
no super
nedavno ma stým kombikom zviezla susedka,waw a stale som myslel že to manafťak tak ten motor mlatil hlavne pri výjazde z križovatky a podvozok no to je fakt vytriasač kostíneviem či to má vôbec tlmiče ...zlatý môj peugeot 3071,6HDi
26.11.2007 | 18:53:34 | magor Reagovat