Rok výroby:2000Typ motoru:1.4Stav km při koupi:50 000 kmStav km nyní:94 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:15. 8. 2006
Při každém dešti porucha motoru ( jízda na 3 válce ).
Prasklá napínací kladka u rozvodového řemenu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nejhorší auto které asi lze koupit zkusím vám popsat mé zkušenosti s tímto vozem za poslední rok ..
Auto jsem koupil starší nicméně s perfektně vedenou servisní knížkou a v podstatě s ním nikdo nejezdil .
Ihned po jeho koupi jsem zjistil, že zlobí zavírání 5 dveří a že vrže přístrojová deska ...v letních dnech naprosto šíleně. Po ujetí cca 5000 Km mě auto poprvé vypovědělo službu a to tak, že byla naprosto vybitá baterie. V servisu bylo zjištěno, že se jedná o kabelový svazek, který jsem nechal vyměnit .. po dalších cca 5000 se začala objevovat louže vody u spolujezdce a tudíž opět servis.
Následovaly opravy, kdy se při normální jízdě naprosto rozsypaly rozvody ( zázrak, že motor nepřeskočil ).
A teď to nejvtipnější ... v únoru tohoto roku jsem s autem tak jako každý den vyrazil do Prahy a v hustém dešti se na přístrojové desce rosvítila kontrolka poruchy motoru ... auto jelo na 3 válce ... zavolal jsem tedy odtah ... Servis - prohlásil za příčinu závady vadný vstřik na 4 válci a tento vyměnil ( 8 000Kč) auto jezdilo do dalšího deště, kdy se závada opět objevila ... po přistavení do servisu mně technik vynuloval chybu z počítače a prohlásil, že tentokrát je to jiný vstřik ... na můj zdvořilý dotaz zda se nejedná o nějakou jinou chybu prohlásil, že tedy věc prověří, odpoledne téhož dne jsem obržel telefonát, že auto "uschlo" a vše je v pořádku .... následovaly další tři měsíce kdy jsem po každém dešti jezdil do servisu, kde mi smazali jednotku poslali mě domů s tím, že neví ... přibližně v lednu tohoto roku mně došla trpělivost a vyvinul jsem tlak na vedoucího servisu ... ten nakonec prohlásil, že závadou je hlavní kabelový svazek ( 40 000 Kč ), který je třeba vyměnit ... obrátil jsem se tedy na škoda auto a celou věc jim popsal ... nakonec svolili, že mně kabel vymění bezplatně ... na kabel jsem čekal 3 měsíce ... ( stále jsem jezdil do servisu při každém dešti ) ... tuto sobotu mně kabel vyměnili a auto mně vrátili .. nebudu se zdržovat banalitami, jako že po výměně zapomněli nastavit vymezení na stahování předních oken ( nastavení počítače tak, aby šla okna stahovat celá v druhé poloze spínače ) a přejdu rovnou k věci ... dnes je úterý ... prší a já jezdím na 3 válce ......:-)).
Nebudu se vůbec vyjadřovat ke kvalitě škoda servis nechť si každý udělá obrázek sám ...
A kvalita vozu ?? 25 let stará škodovka je spolehlivější než tenhle předražený šmejd.
No nevím co myslíš prvovýrobou ( auto bylo vyrobeno 11/2000 ) . Diskuze zde není o nějakém zpoždění při sešlápnutí plynu či o nějakých výrobních vadách . Výrobní vadu má snad každé vozidlo a v rámci servisu to prodejce řeší ... U těchto fábií to jsou tyčky stabilizátoru a vrzání přístrojové desky s čímž jsem byl při koupi smířen.
Co zde ale popisuji já je skrytá vada na kterou autorizovaný servis za 6 let neustálých problémů nebyl schopen přijít ... tzn banda diletantů . Škoda auto stály opravy tohoto vozu minimálně 100000 Kč ( jen kabelový svazek stál 60 000 a byl mně dodán v rámci záruky / problém však přetrval ) .
Kecy o prvovýrobě atd zákazníka nezajímají ... koupil jsem si vůz za nemalý peníz a ten nefunguje tak jak má . Protože záruka již minula nezbývá než varovat všechny ostatní od koupě tohoto ročníku a to formou takové recenze jako jsem se pokusil učinit .
Teď jezdím hondou CR-V v naftě a spotřeba je stejná jako recenzovaný benzínový šunt :) srovnávat velikost , komfort atd asi nemá smysl :) srovnávat spolehlivost ? no to by byl výsměch :) a cena ? když sečtu své výdaje ( zbytečné díly , opravy , odtahy atd atd ) do tohoto Škoda šuntu a pořizovacího nákladu za "nové" auto tak jsem na svém :)) s jediným rozdílem teď konečně jezdím tam kam chci a ne jen do servisu a domů :)
auto z prvovýroby,to nechápu. I na lampárně na nádraží by Ti poradily. První Fabie měly zpoždění při sešlápnutí plynu, HTP zase měli konstrukční vadu napínání rozvodového řetězu atd.. Holt sis koledoval až sis vykoledoval tak si neztěžuj. Ale lidi jsou jen lidi tak takovýhle nešťastníci naštěstí dají peníze těm ostatním.
Tak mně nedávno jeden tazatel napsal zda jsem přišel na závadu s deštěm a jak to dopadlo :) Takže jen pro info mám v tuto chvíli najeto cca 150 000 Km z toho 120 000 se svítící kontrolkou poruchy motoru :)
Letos v únoru proběhla servisní prohlídka tedy klasika oleje , svíčky , destičky atd ... mimo jiné jsem cvičmo navrhl že by mohli opravit tu závadu ... tak se v tom pošťourali a prý škrtící klapka či ventil výfukových plynů ... no nicméně 30 Km cesty do práce a TRADÁAAAA zase svítí :))
Už to ignoruji ... zastavil jsem nekonečný tok peněz do toho šuntu a v podstatě se snažím za tu investici jen jezdit ..
Zapoměl jsem uvést že jsem celou věc již řešil se Škoda auto konkrétně s reklamačním oddělením kde jsem na uvedený servis podával stížnost .. musím říct že se mnou jednali slušně nicméně mně nepomohli ... Uplynul čas auto opět jelo na tři válce ... tudíž jsem ho po dobu dovolené odstavil do servisu ... výsledek po třech dnech mně volali zda jsem mělnil svíčky ( měnil jsem je a to u nich ) pak přišli s nápadem že by to mohl být vadný kabel ke svíčce a nebo nějaký transformátor ... ani jedno nemají musí se objednávat ... ze servisu jsem odjížděl s tím že až zaprší mám auto opět přistavit ... prý dostanu náhradní vůz ... Už se tomu jen směju
Nevím jak Škoda, ale řešil jsem problém s Fordem, když servis nedokázal problémy řešit, obrátil jsem se FMC (zastoupení Forda v ČR) a dopadl jsem úplně stejně, akorát kryli servis a když jsem chtěl mluvit s ředitelem, tak se zapíral. Napsal jsem anglicky dopis na Ford v DE a v UK (vedení pro Evropu) a oni dopis přeposlali na FMC. Není nikde dovolání. A pokud jde o tento kus, tam možná předchozí majitel dobře věděl proč se auta zbavuje. FMC mi taky radilo auto prodat a koupit nové.
Tak na tohle lze říci jenom jedno, pravděpodobně si na tobě zkouší Škoda-Auto 3-válcovou technologii, a zdá se že s úspěchem. Jinak doporučuji napsat stížnost na chování autorizovaných servisů Škoda, oni jim odeberou příplatky atd. Jinak přeji hodně štěstí s tvojí Fábií. Já mám též Fábii a jsem velmi spokojen.
Každá automobilka vyrobí občas vadný kus. V tom případě by ale měl prodejce říct, omlouváme se, tady máte jiný vůz a původní vadný by měl jít do dílny. Místo toho prodejci i výrobci auto opravují a opravují a dělají ze svých zákazníků pokusné králíky. Nakonec náklady vyjdou vyšší jak v případě výměny. Je ale otázkou zda by měnili každé 100té auto nebo každé 5té.
Jenom se potvrdilo mé domění, že je úplně jedno jaké auto se koupí (tím myslím jestli tuzemské nebo zahraniční), prostě když servis jedná laxně, tak majitel může jít tak maximálně sr*t. Bohužel nikdo z těch "odborníků a manažerů" ve zmíněných servisech si neuvědomuje, že jejich chování za naše nemalé peníze poškozuje majitele, zabírá mu čas a v neposlední ředě také nervy jestli vůbec může s autem vyjet někam dál. Podle mě je to odraz celého systému nákup/ prodej/ servis v ČR. Přeji Vám, aby jste mě při koupi dalšího auta daleko větší štěstí. Já osobně bych si Škodovku nikdy nekoupil, protože jak jste uvedl za hodně peněz hodně málo muziky. A ceny náhradních dílů jsou někdy drahší než u zahraničních aut
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
prvovýroba ?
To : Ferda
No nevím co myslíš prvovýrobou ( auto bylo vyrobeno 11/2000 ) . Diskuze zde není o nějakém zpoždění při sešlápnutí plynu či o nějakých výrobních vadách . Výrobní vadu má snad každé vozidlo a v rámci servisu to prodejce řeší ... U těchto fábií to jsou tyčky stabilizátoru a vrzání přístrojové desky s čímž jsem byl při koupi smířen.
Co zde ale popisuji já je skrytá vada na kterou autorizovaný servis za 6 let neustálých problémů nebyl schopen přijít ... tzn banda diletantů . Škoda auto stály opravy tohoto vozu minimálně 100000 Kč ( jen kabelový svazek stál 60 000 a byl mně dodán v rámci záruky / problém však přetrval ) .
Kecy o prvovýrobě atd zákazníka nezajímají ... koupil jsem si vůz za nemalý peníz a ten nefunguje tak jak má . Protože záruka již minula nezbývá než varovat všechny ostatní od koupě tohoto ročníku a to formou takové recenze jako jsem se pokusil učinit .
Teď jezdím hondou CR-V v naftě a spotřeba je stejná jako recenzovaný benzínový šunt :) srovnávat velikost , komfort atd asi nemá smysl :) srovnávat spolehlivost ? no to by byl výsměch :) a cena ? když sečtu své výdaje ( zbytečné díly , opravy , odtahy atd atd ) do tohoto Škoda šuntu a pořizovacího nákladu za "nové" auto tak jsem na svém :)) s jediným rozdílem teď konečně jezdím tam kam chci a ne jen do servisu a domů :)
01.07.2009 | 13:30:42 | Ellfish Reagovat
Jak někdo může koupit
auto z prvovýroby,to nechápu. I na lampárně na nádraží by Ti poradily. První Fabie měly zpoždění při sešlápnutí plynu, HTP zase měli konstrukční vadu napínání rozvodového řetězu atd.. Holt sis koledoval až sis vykoledoval tak si neztěžuj. Ale lidi jsou jen lidi tak takovýhle nešťastníci naštěstí dají peníze těm ostatním.
04.05.2009 | 16:21:10 | Ferda Reagovat
Tak zase po čase
Tak mně nedávno jeden tazatel napsal zda jsem přišel na závadu s deštěm a jak to dopadlo :) Takže jen pro info mám v tuto chvíli najeto cca 150 000 Km z toho 120 000 se svítící kontrolkou poruchy motoru :)
Letos v únoru proběhla servisní prohlídka tedy klasika oleje , svíčky , destičky atd ... mimo jiné jsem cvičmo navrhl že by mohli opravit tu závadu ... tak se v tom pošťourali a prý škrtící klapka či ventil výfukových plynů ... no nicméně 30 Km cesty do práce a TRADÁAAAA zase svítí :))
Už to ignoruji ... zastavil jsem nekonečný tok peněz do toho šuntu a v podstatě se snažím za tu investici jen jezdit ..
04.05.2009 | 15:03:02 | Ellfish Reagovat
No uz to, ze jsi koupil Fabii a predal Sonatu svedci o tve male znalosti aut.Jinak te lituji skoda penez.Vsechno dobre :-)
14.03.2009 | 12:09:00 | jamieson Reagovat
cenzura
Je dost škoda že zde probíhá cenzura v recenzi jsem uváděl jméno servisu :-))
23.08.2006 | 11:29:16 | ellfish Reagovat
Novinky
Zapoměl jsem uvést že jsem celou věc již řešil se Škoda auto konkrétně s reklamačním oddělením kde jsem na uvedený servis podával stížnost .. musím říct že se mnou jednali slušně nicméně mně nepomohli ...
Uplynul čas auto opět jelo na tři válce ... tudíž jsem ho po dobu dovolené odstavil do servisu ... výsledek po třech dnech mně volali zda jsem mělnil svíčky ( měnil jsem je a to u nich ) pak přišli s nápadem že by to mohl být vadný kabel ke svíčce a nebo nějaký transformátor ... ani jedno nemají musí se objednávat ... ze servisu jsem odjížděl s tím že až zaprší mám auto opět přistavit ... prý dostanu náhradní vůz ... Už se tomu jen směju
23.08.2006 | 11:20:18 | ellfish Reagovat
no to bych to auto raději pustil ze skály a nechal si vyplatit pojistku,pač to už se stejně prodat nedá.Teda dá,ale do nějaké země kde neprší
19.08.2006 | 00:00:20 | ale Reagovat
Psaní stížností
Nevím jak Škoda, ale řešil jsem problém s Fordem, když servis nedokázal problémy řešit, obrátil jsem se FMC (zastoupení Forda v ČR) a dopadl jsem úplně stejně, akorát kryli servis a když jsem chtěl mluvit s ředitelem, tak se zapíral. Napsal jsem anglicky dopis na Ford v DE a v UK (vedení pro Evropu) a oni dopis přeposlali na FMC. Není nikde dovolání.
A pokud jde o tento kus, tam možná předchozí majitel dobře věděl proč se auta zbavuje. FMC mi taky radilo auto prodat a koupit nové.
17.08.2006 | 14:08:28 | kutil Reagovat
Tak na tohle lze říci jenom jedno, pravděpodobně si na tobě zkouší Škoda-Auto 3-válcovou technologii, a zdá se že s úspěchem. Jinak doporučuji napsat stížnost na chování autorizovaných servisů Škoda, oni jim odeberou příplatky atd. Jinak přeji hodně štěstí s tvojí Fábií. Já mám též Fábii a jsem velmi spokojen.
16.08.2006 | 21:32:56 | TRRR Reagovat
Občas vadný kus.
Každá automobilka vyrobí občas vadný kus. V tom případě by ale měl prodejce říct, omlouváme se, tady máte jiný vůz a původní vadný by měl jít do dílny. Místo toho prodejci i výrobci auto opravují a opravují a dělají ze svých zákazníků pokusné králíky. Nakonec náklady vyjdou vyšší jak v případě výměny. Je ale otázkou zda by měnili každé 100té auto nebo každé 5té.
16.08.2006 | 15:04:31 | kutil Reagovat
jaaaaaaaj! tak to je dost drsný
16.08.2006 | 07:04:27 | diego Reagovat
Jenom se potvrdilo mé domění, že je úplně jedno jaké auto se koupí (tím myslím jestli tuzemské nebo zahraniční), prostě když servis jedná laxně, tak majitel může jít tak maximálně sr*t. Bohužel nikdo z těch "odborníků a manažerů" ve zmíněných servisech si neuvědomuje, že jejich chování za naše nemalé peníze poškozuje majitele, zabírá mu čas a v neposlední ředě také nervy jestli vůbec může s autem vyjet někam dál. Podle mě je to odraz celého systému nákup/ prodej/ servis v ČR. Přeji Vám, aby jste mě při koupi dalšího auta daleko větší štěstí. Já osobně bych si Škodovku nikdy nekoupil, protože jak jste uvedl za hodně peněz hodně málo muziky. A ceny náhradních dílů jsou někdy drahší než u zahraničních aut
16.08.2006 | 06:51:26 | Reagovat