Rok výroby:2000Typ motoru:1400Stav km při koupi:25 kmStav km nyní:131 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:6,1 l/100 kmVloženo:27. 9. 2007
Neustále vymieňanie snímača teploty.Po premeraní posledný starý snímač fungoval,tak ako nový.Teda snímač ok.Predpoklad asi kabeláž,ukazovateľ na palub. doske alebo riadiaca jednotka?!
Môže to byť ešte niečo iné???Ďalej pri voľnobehu sporadicky nepravidelné otáčky(cca 7x za týždeň na otáčkomeri viditeľné voľným okom),volant a teda servo bez pohybu (napr. státie na križovatke).Servo je teda vylúčené.
Po rozbehu otáčky ok,ale treba viac plynu na rozbeh.Sviečky nové a na diagnostike ok.Diagnostika vždy OK!!!!Odhad servisu na zlú kabeláž,alebo riadiacu jednotku.Mohol by mi niekto poradiť s touto poruchou?
Kluk má tuhle verzi. neustálé problémy s elektrikou až do té míry že mu počitač vypnul servo a nakonec i motor. Nejdřív pý baterie, potom elktromotor serva, nakonec vadná kabeláž vyrobená z ekologické bužírky která se rozpadla trochu dříve než měla. Prakticky neřešitelný problém.
Ahoj, treba kupit sprej na cistenie karburatorov a skrt. klapiek a pri nastartovanom aute ju prestrisekatat a trosku aj pod plynom a potom nastavit na pocitaci VAGom apojde ti to zas ako nove, teda ak si uz vymenil aj sviecky
pocitam dle poctu ujetych kilometru ze budete mit spinavou skrtici klaptku. Muzete ji celou but vymontovat a vycisit nebo opartne na voze. Davejte pritom pozor pri cisteni. Cistete technickym benzinem nejlepe tim, ze si date na prst hadr a tim projizdite klapku. Nedelejte to sroubovakem jinak poskrabete hlinik a "mince" nemusi uz spravne dosedat a pak bude prisavat vzduch. Zkuste toto bude vas to stat maximalne 30 minut prace.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
skrtiaca klapka
Ja som mal to iste, vycistil som skrtiacu klapku ako pise kolega a auticko ide zas na 100%
12.12.2009 | 16:13:43 | Reagovat
Hadica
MOZE TO BYT PRASKNUTA HADICA PRI MOTORE A PRETO...V SERVISOCH TO NEODHALIA POKIAL NA TO NIEKTO NEPRISIEL SAM...
09.04.2008 | 07:11:07 | Pindo Reagovat
Kluk má tuhle verzi. neustálé problémy s elektrikou až do té míry že mu počitač vypnul servo a nakonec i motor. Nejdřív pý baterie, potom elktromotor serva, nakonec vadná kabeláž vyrobená z ekologické bužírky která se rozpadla trochu dříve než měla. Prakticky neřešitelný problém.
30.03.2008 | 21:13:47 | Vladimír Reagovat
Skrtiaca klapka
Ahoj, treba kupit sprej na cistenie karburatorov a skrt. klapiek a pri nastartovanom aute ju prestrisekatat a trosku aj pod plynom a potom nastavit na pocitaci VAGom apojde ti to zas ako nove, teda ak si uz vymenil aj sviecky
28.09.2007 | 12:30:11 | danny Reagovat
Sktici klapka
pocitam dle poctu ujetych kilometru ze budete mit spinavou skrtici klaptku. Muzete ji celou but vymontovat a vycisit nebo opartne na voze. Davejte pritom pozor pri cisteni. Cistete technickym benzinem nejlepe tim, ze si date na prst hadr a tim projizdite klapku. Nedelejte to sroubovakem jinak poskrabete hlinik a "mince" nemusi uz spravne dosedat a pak bude prisavat vzduch. Zkuste toto bude vas to stat maximalne 30 minut prace.
27.09.2007 | 21:47:15 | BundyAl Reagovat