Rok výroby:2005Typ motoru:1200Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:8 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:18. 5. 2006
S jarem jsem si začal otevírat okénko a jednou jsem při povolení spojkového pedálu slyšel podivný zvuk...že by spojkové ložisko ?? Zajel jsem do servisu a technik mě nepotěšil, vadný díl v převodovce, oprava znamená týden bez auta, zatím to nevadí, ale v cca 70 000 km to bude na výměnu celé převodovky. Motor 1.2 HTP má divné zvuky, po vyřazení stoupnou otáčky ...
Za 355 000 bych si představoval něco trošku lepšího. Fabia není špatné auto, ale motor 1.2 nikdy neberte. Překvapilo mě, že i když dle technika nejsem první s touto závadou, výrobce mlčí ... mohl by svolat majitele k výměně vadného dílu, protože pokud to někdo neuslyší, pak se má později na co těšit.
I sama škodovka přiznala, že motory htp obsahují závažné konstrukční vady. Umístění katalizátoru - nároky na drahý a kvalitní olej a jeho častou výměnu, problémy s přeskakováním rozvodového řetazu...pobavil mě příspěvek nějakého potentáta pode mnou, že spotřebu má 6,5 l s lehkou nohou...za stejnou spotřebu jezdím v Corolle 1.6 a to ji nešetřím. Je smutné že český člověk dokáže vyrazit takové prachy za podprůměrné auto.
A jestli mohu přidat i moje date,k Fábii 1,2 12V (rok výroby 2005): Motor má v tuto chvíli najeto cca 251 600km,dodnes jediná závada,a to výměna zapalovací cívky,spotřeba oleje od výměny do výměny nepoznatelná,motor má dodnes pravidelný chod,jízdní vlastnosti stále stejné,spotřeba by mohla být menší.Jinak s autem maximální spokojenost.Záleží od kusu,a nemůžete házet všechny auta do jednoho pytle.Známému se začalo rozbíjet Mondeo,roku výroby 2008,které má najeto cca 75 000km.Každé auto má něco,a každá značka má své mouchy,a nepodařené kousky.Buďto má člověk štěstí,nebo ne.Já mohu říci,že jsem štěstí měl,a jestli mi to někdo věří,je mi upřímně úplně jedno. Takže zase z mého pohledu a mím zkušenostem s tímto autem je s najetým čtvrt miliónem KM vše v pořádku.
K Fabii pouze tato fakta: 60 000 km - podpálené ventily, nová hlava 104 000 km - výměna rozvodů 106 000 km - auto v servisu, bez výkonu, nepravidelný chod na 2 válce, zatím nevědí co s tím. Auto pravidelně servisováno v autorizovaném servisu, roční prohlídky, dodržování všech servisních intervalů. Po výměně hlavy spotřeba oleje 1lt/2000 km, nyní 2lt/930 km. Auto v mírném provozu s jedním pasažérem, zkušený řidič. Ve firmě jsme měli ještě ročník 2005, stejné závady, motor už je po smrti, auto prodáno na ND. Vím o další z r. 2005 tady v místě, která ztratila kompresi a na 40 000, v rámci záruky měnili hlavu. Důrazně varuji před koupí 1,2 HTP uvedených ročníků. Ty závady přišly neočekávaně a rychle. Píšu pouze o motoru, zbytek auta je v pořádku.
Nic pro ti lidem kterým se to líbí ,ale když mám rád auta tak ybch si arči místo Fabie koupil Golf II GTI v tom bych si připadal líp jak ve Fabii je to auto jenž má většina firem ,spousta lidí a je jí dost je to okoukaný auto navíc dle mě naprosto nehezké jel jsem sní mužu říct že to není vyloženě špatný ,ale interier strohý tvrdý palsty nepěkný exterier to samí a za ty peníze se dá koupit už fakt slušný a prosortný a solidní auto ,kdyby fabku prodávaly novou za 150 000kč dejme tom uale některý skoro pul milionu ,za něco tak strašnýho komu stačí aby ho to dovezlo z bodu A do bodu B tak dobrý ,ale pro člověka jenž má rád auta je to něco strašnýho,a halvěn když je zviklej jezdit v něčem jiným
Vážení,velkým kritikům těchto motorů jen tolik,že jsem za tři roky najel téměř 100000km a to absolutně bez problémů!!!!Dlouhodobá spotřeba 5,8l a pro zajímavost,v sobotu jsem se vrátil z Beskyd,po příjezdu domů natočeno 1300km a spotřeba?Kritici,věřte ,nebo ne,ale 5,6l!!!!!!Kdo jel z Frýdku Místku na Plzeň,tak ví,že je to téměř vše po dálnici a tak chvílemi i stopadesátkou!!!Chce to jet plynule a všímat si počítače.zdravím,hlavně ty nevěřící.
Koupil jsem ojetou Fabii 1,2 HTP,s níž jsem velmi spokojen.Až nedávno jsem zjistil,že tachometr a počítač je nastaven na MÍLE a ne na kilometrové údaje. Servis tvrdí,že s tím nejde nic dělat,mně se nezdá,přece musí být možnost,jak to přes počítač nastavit na původní hodnoty.Poradí někdo? Děkuji.
Skoda Fabia urcite nestoji za ty prachy co se prodava.Je to predrazene a line auto (s motorem 1.2 ani nemluve).A proto taky nechapu ze ta plecka se tak prodava.Jenze nektery Cesi (a Slovaci taky) ziji jeste v komunismu a mysli, ze Skodovka je to nejlepsi co si mohou koupit za levny peniz.Ve dnesne dobe to vubec neni pravda a ja se mohu jenom smat kdyz predjizdim (a nejen na dalnici), nejake posrate HTP,ktere jede max 150-160 i to jenom za cenu dost vysoke spotreby.A spolehlivost? Vetsina Fabii je vetsinou u servisu, protoze jak jsem rekl, Skoda v CR a SR tezi jenom ze znacky (i kdyz nevim proc, kdyz tak premyslim Skodovka jeste nevymyslela opravdu poradni vuz.Bud prumer nebo podprumer.Ovsem to je jenom muj nazor).
Zdravím všechny odpůrce fabie 1,2 HTP.Máme v rodině dva kusy.Naprosto spolehlivé auto,když nepočítám výměnu drobností.Máme najeto asi 40-50000 km.Výborný v městském provozu.A myslím že i na delší trasy jede v dané kategorii slušně.Absolvovali jsme v plném obsazení ,plus střešní box,dvakrát Chorvatsko a nijak jsme holku nešetřili,dálnice není problém 140-150 km/hod.,samozřejmé v kopcích pokulhává .No a spotřeba 6-7l/100 km. Pro obyčejného čecha-spokojenost.Nebojte se motoru 1,2HTP.Je to motor nové generace.Pomlouvaj jen stodvacítkáři a zastánci Favoritů a Formanů.Zkuste se projet v každém chvíli a pochopíte,že pokrok je obrovský.Ano škodovky jsou dražší ale spolehlivý.
Nevím,jak si někdo může koupit Škodu Fabia,když za stejný,nebo ještě za menší peníze může mít např. Toyotu Yaris,Suzuki Swift,nebo Nissan Micra,což jsou auta na úplně jiné úrovni jak spolehlivostí,designem,tal i kvalitou zpracování.Navíc nemusí řešit problémy se servisem,protože tahle auta do servisu nejezdí.
No ja teda nevim, ale HTP 47 kW me prislo zivejsi nez MPI 44kW. Sice mela normalni zvuk, ale bylo to liny. HTP kdyz se toci tak jede svizne, kdezto MPI akceleruje do 60 stejne jako od 60 do 120 - prima umera. Zralo to k 10 litrum ve meste, a kombinovane jsem pod 7.5 nesel. HTP si bere v Praze kolem 8 a kombinovane jinak jezdim za 6. Tezko rict. Ten trivalcovej zvuk po zajeti meni ton, uz tolik nepiska a auto je tichy. Ted mam najeto skoro 20.000 km a na kapote odhlucnovaci decku a musim rict, ze motor skoro neslysim. (hodne dela plastovej krit motoru, ale ten maji jen 47kW verze)
no to ani není možný on si někdo pronajme 1.2 na rok, já bych do toho ani nesed, tříválcová tragédie. Jenom ten zvuk je úděsnej, jako by se chtěl motor právě rozpadnout.Já mám Fábku 1.4 sice né v plné výbavě, ale za to radši budu mít 4 válce než plnou výbavu a válce jen 3.
Nikdy jsem nepochopil, jak může tak solidní firma do podařenýho autíčka jako je Fabča dát tak nevhodnej motor jako je HTP 1.2. ...
A ještě míň chápu ty zástupy, co si to za ty prachy jako nový koupí.
Jinak prot škodě nic nemám, jezdím ve služební Fabče 1.4 MPI a lepší auto na krátký jízdy do 100 km neznám. Jenom mě tak do hodiny jízdy začnou bolet vždy záda....
To Luki: chlapče...mám to v plný výbavě, a netvrdil jsem, že jsem za to těch 355 000 dal...mám to na rok pronajatý a pak uvidím...teda teď vidím, že to nejspíš vrátím Škodovce, ať si to dolízujou sami...ale třeba je to jenom vadnej kus....??
no kamaráde, za 355 tisíc jsi mohl opravdu koupit lépe ! Tohle bych za ten poprděnej motor nedal. Těhle fábek s 1.2 motorem jsou plný bazary. Ale když už bych nutně musel mít Fábii, tak bych se nejdřív poohlédl tady: [odkaz odstraněn redakcí - reklama]
Tam totiž seženeš rok jetého kombíka v plné výbavě za 270 tisíc ! Referenční vozy Škody. Enjoy :)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
I sama škodovka přiznala, že motory htp obsahují závažné konstrukční vady. Umístění katalizátoru - nároky na drahý a kvalitní olej a jeho častou výměnu, problémy s přeskakováním rozvodového řetazu...pobavil mě příspěvek nějakého potentáta pode mnou, že spotřebu má 6,5 l s lehkou nohou...za stejnou spotřebu jezdím v Corolle 1.6 a to ji nešetřím. Je smutné že český člověk dokáže vyrazit takové prachy za podprůměrné auto.
29.04.2011 | 14:15:31 | Reagovat
29. dubna 2011 | 12:33 | navi |
A jestli mohu přidat i moje date,k Fábii 1,2 12V (rok výroby 2005):
Motor má v tuto chvíli najeto cca 251 600km,dodnes jediná závada,a to výměna zapalovací cívky,spotřeba oleje od výměny do výměny nepoznatelná,motor má dodnes pravidelný chod,jízdní vlastnosti stále stejné,spotřeba by mohla být menší.Jinak s autem maximální spokojenost.Záleží od kusu,a nemůžete házet všechny auta do jednoho pytle.Známému se začalo rozbíjet Mondeo,roku výroby 2008,které má najeto cca 75 000km.Každé auto má něco,a každá značka má své mouchy,a nepodařené kousky.Buďto má člověk štěstí,nebo ne.Já mohu říci,že jsem štěstí měl,a jestli mi to někdo věří,je mi upřímně úplně jedno.
Takže zase z mého pohledu a mím zkušenostem s tímto autem je s najetým čtvrt miliónem KM vše v pořádku.
29.04.2011 | 14:11:35 | Jirka KOPR Reagovat
tento děs si může koupit jen úplný negramot!
29.04.2011 | 14:00:05 | Reagovat
1,2 HTP 2004
K Fabii pouze tato fakta:
60 000 km - podpálené ventily, nová hlava
104 000 km - výměna rozvodů
106 000 km - auto v servisu, bez výkonu, nepravidelný chod na 2 válce, zatím nevědí co s tím.
Auto pravidelně servisováno v autorizovaném servisu, roční prohlídky, dodržování všech servisních intervalů. Po výměně hlavy spotřeba oleje 1lt/2000 km, nyní 2lt/930 km. Auto v mírném provozu s jedním pasažérem, zkušený řidič. Ve firmě jsme měli ještě ročník 2005, stejné závady, motor už je po smrti, auto prodáno na ND. Vím o další z r. 2005 tady v místě, která ztratila kompresi a na 40 000, v rámci záruky měnili hlavu. Důrazně varuji před koupí 1,2 HTP uvedených ročníků. Ty závady přišly neočekávaně a rychle. Píšu pouze o motoru, zbytek auta je v pořádku.
29.04.2011 | 12:33:08 | navi Reagovat
Nic pro ti lidem kterým se to líbí ,ale když mám rád auta tak ybch si arči místo Fabie koupil Golf II GTI v tom bych si připadal líp jak ve Fabii je to auto jenž má většina firem ,spousta lidí a je jí dost je to okoukaný auto navíc dle mě naprosto nehezké jel jsem sní mužu říct že to není vyloženě špatný ,ale interier strohý tvrdý palsty nepěkný exterier to samí a za ty peníze se dá koupit už fakt slušný a prosortný a solidní auto ,kdyby fabku prodávaly novou za 150 000kč dejme tom uale některý skoro pul milionu ,za něco tak strašnýho komu stačí aby ho to dovezlo z bodu A do bodu B tak dobrý ,ale pro člověka jenž má rád auta je to něco strašnýho,a halvěn když je zviklej jezdit v něčem jiným
17.03.2011 | 01:29:20 | luke20 Reagovat
1.2 HTP
Vážení,velkým kritikům těchto motorů jen tolik,že jsem za tři roky najel téměř 100000km a to absolutně bez problémů!!!!Dlouhodobá spotřeba 5,8l a pro zajímavost,v sobotu jsem se vrátil z Beskyd,po příjezdu domů natočeno 1300km a spotřeba?Kritici,věřte ,nebo ne,ale 5,6l!!!!!!Kdo jel z Frýdku Místku na Plzeň,tak ví,že je to téměř vše po dálnici a tak chvílemi i stopadesátkou!!!Chce to jet plynule a všímat si počítače.zdravím,hlavně ty nevěřící.
12.09.2010 | 07:52:38 | Váša Reagovat
míle a km
Koupil jsem ojetou Fabii 1,2 HTP,s níž jsem velmi spokojen.Až nedávno jsem zjistil,že tachometr a počítač je nastaven na MÍLE a ne na kilometrové údaje. Servis tvrdí,že s tím nejde nic dělat,mně se nezdá,přece musí být možnost,jak to přes počítač nastavit na původní hodnoty.Poradí někdo? Děkuji.
07.02.2010 | 11:42:14 | risee Reagovat
to Anonym
Jasne :-)
10.05.2009 | 16:29:51 | jamieson Reagovat
htp ma maximalku okolo 330kmh len je tam obmedzovac aby idioti nezavodili
09.04.2009 | 09:16:28 | Reagovat
re:jamieson
Na a pak ta HTP přidala a předjelatě a teď máš mindráky na celou Škodu.
09.04.2009 | 09:12:31 | Reagovat
Skoda Fabia urcite nestoji za ty prachy co se prodava.Je to predrazene a line auto (s motorem 1.2 ani nemluve).A proto taky nechapu ze ta plecka se tak prodava.Jenze nektery Cesi (a Slovaci taky) ziji jeste v komunismu a mysli, ze Skodovka je to nejlepsi co si mohou koupit za levny peniz.Ve dnesne dobe to vubec neni pravda a ja se mohu jenom smat kdyz predjizdim (a nejen na dalnici), nejake posrate HTP,ktere jede max 150-160 i to jenom za cenu dost vysoke spotreby.A spolehlivost? Vetsina Fabii je vetsinou u servisu, protoze jak jsem rekl, Skoda v CR a SR tezi jenom ze znacky (i kdyz nevim proc, kdyz tak premyslim Skodovka jeste nevymyslela opravdu poradni vuz.Bud prumer nebo podprumer.Ovsem to je jenom muj nazor).
09.04.2009 | 08:06:54 | jamieson Reagovat
Zdravím všechny odpůrce fabie 1,2 HTP.Máme v rodině dva kusy.Naprosto spolehlivé auto,když nepočítám výměnu drobností.Máme najeto asi 40-50000 km.Výborný v městském provozu.A myslím že i na delší trasy jede v dané kategorii slušně.Absolvovali jsme v plném obsazení ,plus střešní box,dvakrát Chorvatsko a nijak jsme holku nešetřili,dálnice není problém 140-150 km/hod.,samozřejmé v kopcích pokulhává .No a spotřeba 6-7l/100 km. Pro obyčejného čecha-spokojenost.Nebojte se motoru 1,2HTP.Je to motor nové generace.Pomlouvaj jen stodvacítkáři a zastánci Favoritů a Formanů.Zkuste se projet v každém chvíli a pochopíte,že pokrok je obrovský.Ano škodovky jsou dražší ale spolehlivý.
04.08.2007 | 18:21:43 | Míla Reagovat
FAbia???
Nevím,jak si někdo může koupit Škodu Fabia,když za stejný,nebo ještě za menší peníze může mít např. Toyotu Yaris,Suzuki Swift,nebo Nissan Micra,což jsou auta na úplně jiné úrovni jak spolehlivostí,designem,tal i kvalitou zpracování.Navíc nemusí řešit problémy se servisem,protože tahle auta do servisu nejezdí.
13.12.2006 | 12:13:57 | Jerry Reagovat
Omlouvam se - kryt je tvrde Y.....je pozde a pisu rychleji nez myslim. Az budou rejpalove rejpat :o)
24.08.2006 | 23:00:08 | Dave Reagovat
No ja teda nevim, ale HTP 47 kW me prislo zivejsi nez MPI 44kW. Sice mela normalni zvuk, ale bylo to liny. HTP kdyz se toci tak jede svizne, kdezto MPI akceleruje do 60 stejne jako od 60 do 120 - prima umera. Zralo to k 10 litrum ve meste, a kombinovane jsem pod 7.5 nesel. HTP si bere v Praze kolem 8 a kombinovane jinak jezdim za 6. Tezko rict. Ten trivalcovej zvuk po zajeti meni ton, uz tolik nepiska a auto je tichy. Ted mam najeto skoro 20.000 km a na kapote odhlucnovaci decku a musim rict, ze motor skoro neslysim. (hodne dela plastovej krit motoru, ale ten maji jen 47kW verze)
24.08.2006 | 22:58:23 | Dave Reagovat
no to ani není možný on si někdo pronajme 1.2 na rok, já bych do toho ani nesed, tříválcová tragédie. Jenom ten zvuk je úděsnej, jako by se chtěl motor právě rozpadnout.Já mám Fábku 1.4 sice né v plné výbavě, ale za to radši budu mít 4 válce než plnou výbavu a válce jen 3.
29.06.2006 | 19:16:30 | ha ha Reagovat
zvláštní filosofie škoda
Nikdy jsem nepochopil, jak může tak solidní firma do podařenýho autíčka jako je Fabča dát tak nevhodnej motor jako je HTP 1.2. ...
A ještě míň chápu ty zástupy, co si to za ty prachy jako nový koupí.
Jinak prot škodě nic nemám, jezdím ve služební Fabče 1.4 MPI a lepší auto na krátký jízdy do 100 km neznám. Jenom mě tak do hodiny jízdy začnou bolet vždy záda....
27.06.2006 | 17:55:56 | jarda Reagovat
To Luki: chlapče...mám to v plný výbavě, a netvrdil jsem, že jsem za to těch 355 000 dal...mám to na rok pronajatý a pak uvidím...teda teď vidím, že to nejspíš vrátím Škodovce, ať si to dolízujou sami...ale třeba je to jenom vadnej kus....??
15.06.2006 | 11:20:17 | quadrisis Reagovat
no kamaráde, za 355 tisíc jsi mohl opravdu koupit lépe !
Tohle bych za ten poprděnej motor nedal.
Těhle fábek s 1.2 motorem jsou plný bazary.
Ale když už bych nutně musel mít Fábii, tak bych se nejdřív poohlédl tady:
[odkaz odstraněn redakcí - reklama]
Tam totiž seženeš rok jetého kombíka v plné výbavě za 270 tisíc ! Referenční vozy Škody. Enjoy :)
18.05.2006 | 22:21:38 | Luki Reagovat