Rok výroby:2008Typ motoru:1,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:18 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:14. 1. 2010
Auto mám 10 mesiacov. V mojom prípade o kúpe rozhola cena pôvodne som chel kúpiť jazdenku, ale po zlých skúsenostiach nie len u mňa som si povedal, že za 180.000,-Sk po šrotovnom nie je čo riešiť. Auto je úplný základ, nie je tam ani príprava na rádio /to sa domontuje až po padnutí záruky, kedže Škodovka pýta neskutočné peniaze/. Všetko čo ďalej uvediem sú iba moje skúsenosti a pocity. Negatívum: - už po dvoch mesiacoch som objavil v bubne na rezervu asi 5 cm vody. /v Škodovke to odstránili na počkanie, dozvedel som sa z viacerých zdrojov vraj je to u dvojkových Fábií bežná závada už z výroby, ale odvtedy akvárko v aute nevozím/ - zlý výhľad cez čelné sklo na semafóroch /musím sa všeliako vykrúcať a ohýbať, aby som videl cez zrkadlo, akú mám farbu na semafóre. - divný zvuk motora /zo začiatku kovový teraz pri určitých otáčkach zvláštne kvíliaci, ale už som si zvykol, v inom aute by mi to už asi chýbalo, zrejme kúzlo trojválca
- slabý výkon motora /ale to som od začiatku vedel do čoho idem, na druhej strane na 44kw to nie je až také tragické ako som čítal, že sa nedá s tým predbehúť kamión, ide to v pohode len treba podradiť/ - chýba ukazovateľ teploty motora /to som ešte nevidel, aby táto vec v aute chýbala/ Pozitívum - neskutočný podvozok, aj v mojej úbohej výbave 4x airbag, výškovo nastaviteľný volant, v aute ide všetko ľahko, či pedále /šoféroval som veľa áut, ale neviem si spomenúť kde ide tak ľahko spojkový pedál/ cez radiacu páku atd. Spotreba je v pohode dlhodobý priemer 6,3 najmenej 5,2 menej sa nezadarilo, asi preto že sem tam dostanú tri válce nakládačku, ale oproti mojej tuningovej 120, ktorá sa nehanbila zožrať aj 15, ale tá aj šlapala, je to pre mňa super/ kedže som sa presťahoval a potrebujem jazdiť do práce/. Auto bolo pri 15000 km na servisnej prehliadke, kde nebola zistená žiadná závada /dúfam, že si to budem môcť povedať aj po nasledujúcich/. Nehovorím,že je to super fáro, ale mne stačí na to na čo ho využívam a išiel by som do toho kľudne znova.
Zoznam oprav: vymena cidla polohy vackovaho hriadela-cca 80 000 km - vymena prednych brzd - 92 000 km - vymena chladica - cca 95 000 km - vymena zadnych brzd - 123 000 km - vymena zadneho tlmica vyfuku - 129 000 km - oprava motora - 130 000 km - oprava alternatora - 132 000 km /iba studeny spoj/ - vymena predneho dielu vyfuku - 139 000 km Bateria stale povodna.
12.03.2018 | 10:04:37 | Dark
| 178.143.103.*Reagovat
K dnesnemu dnu ma auto najazdene 149 000 km, od posledneho komentara pri 130 000 km, bol rieseny studeny spoj na alternatore /pri 132 000 km, pocas jednej cesty zacala svietit/blikat kontrolka dobijania/a výmena predneho dielu vyfuku /pri 139 000km/ inak vsetko ok. Zaujimalo by ma ako dlho Vam vydrzia ziarovky v prednych a zadnych svetlach, ja ich menim pomerne casto.
12.03.2018 | 09:18:16 | Dark
| 178.143.103.*Reagovat
Novinky?
Super recenzia, nejake novinky s autom?
15.12.2017 | 15:22:10 | Gab
| 178.165.130.*Reagovat
Celkem fatální závada. A co to bude příště? Rozvody, značná spotřeba oleje, další nemalé finanční injekce do skrytých výrobních nebo konstrukčních vad, nebo strach jet s autem na delší cestu, že se něco podělá? Na druhou stranu oceňuji vaši upřímnost pravdivě uvést tuto skutečnost, ale na druhou stranu ani tohle mnohé neodradí si další auto pořídit stejné značky, bo Škodovka :-)
Uz to asi zacina, 120 000 km, auto niekedy nie a nie nastartovat a ked uz konecne nastartuje, dusi motor, po prejdeni par metrov uz ide motor v pohode, ale zasa niekedy pocas jazdy pri jazde na neutral otacky padnu na 600 potom vybehnu na 1200 a vratia sa niekde k 900, niekedy ide motor uplne v pohode, niekedy ho nejde nastartovat a kolisu otacky, na pc v servise neukazalo ziadnu zavadu, pri merani tlakov su vraj male 8,7,6, ale motor vykon nestratil, takze neviem
04.02.2016 | 22:38:29 | Dark
| 85.237.234.*Reagovat
Dlhodoba spotreba 6 litrov
04.12.2015 | 18:46:36 | Dark
| 85.237.234.*Reagovat
117 000 km, auto po servisnej prehliadke, vsetko ok, akurat bude treba casom vymenit zadnu cast vyfuku, domontovane ofuky okien
04.12.2015 | 18:43:35 | Dark
| 85.237.234.*Reagovat
107 000 km, auto po STK + EK - bez problemov
11.03.2015 | 09:31:24 | dark
| 178.143.252.*Reagovat
Tak, auto ma za sebou 105 000 km, boli vymenene predne brzdy, chladic, inak v pohode
Auto má za sebou servisnú prehliadku po 90.000 km. Auto nemá žiadny problém, okrem otvárania kufra, boli domontované bočné a prahové lišty, bude treba vymeniť brzdové platničky.
24.01.2014 | 13:57:24 | dark
| 178.143.135.*Reagovat
RE:
Výborná recenzia. Nájsť na tejto stránke takmer 6 rokov pravidelne aktualizovanú recenziu je takmer nemožné. Zaujíma ma fungovanie tvojho auta, keďže ja mám také isté s rovnakým motorom (len nie 44 kW, ale 51 kW), rok výroby 2010. Zatiaľ som najazdil takmer 50 000 km a som spokojný. Chcel by som sa opýtať, ako si vyriešil problém s nerovnomerným zjazďovaním pneumatík, ktorý si popisoval v júni 2011? Bol problém v zadnej náprave?
25.01.2014 | 04:23:05 | roman
| 78.98.128.*Reagovat
RE:
Roman čau. Riešil som to iba tak, že som bol na geometrii, kde bolo všetko v poriadku, zjazdenosť tých gúm bola malá, keby ma nebol ten servisák na to upozornil, ja by som si to ani nevšimol. Pneumatiky pozerám akurát keď prezúvam auto, a teraz na nich nič nevidím, mám tam už nové. A čo by si chcel vedieť pod tým fungovanie tvojho auta?
29.01.2014 | 09:39:40 | dark
| 178.143.226.*Reagovat
RE:
To fungovanie auta som myslel všeobecne. Proste budem sledovať recenziu, nové postrehy a skúsenosti. Napr. "kontroverzný" motor htp. Veď vieme, aké problémy ho trápili (podpálené ventily, rozvody atď).
03.02.2014 | 02:36:14 | roman
| 78.98.128.*Reagovat
RE:
Roman, tiež som čítal o tých motoroch, veď uvidíme, videl som veľa týchto aut, čo mali dosť najazdené, napíš, ty aké máš s autom skúsenosti a pocity. Ak tu máš recenziu rád si ju prečítam.
10.02.2014 | 13:17:31 | dark
| 178.143.210.*Reagovat
RE:
Mám tu recenziu (biela fabia 2010), tam som opísal všetky doterajšie skúsenosti s autom.
10.02.2014 | 19:47:19 | roman
| 78.98.128.*Reagovat
Snimač je vymenený - 40e. Začína blbnúť otváranie kufra. Keď auto stojí neakú dobu, kufor sa nedá otvoriť, treba dať kľúč do spínačky, zapnúť a kufor otvoríte. Zatiaľ to neriešim pokiaľ sa to dá takto otvoriť.
26.04.2013 | 15:08:03 | dark
| 178.143.214.*Reagovat
Z autom som bol po 4 rokoch na STK a EK. Už predtým sa my rozvietila kontrolka ,,výfuku,, tak som bol na počítači, kde vyhodilo chybu snímača otáčok vačkového hriadeľa, po dobití batérie vraj jedna z možností závady kontrolka zhasla, lenže závada nebola vymazaná a na EK im ju vyhodilo. Aj keď som mal emisie v norme kvoli tejto závade som neprešiel, kedže im ju tam ukazovalo. Závadu som zašiel vymazať a po 20 minútach som cez EK v pohode prešiel akurát ma to stálo 15€ za opakovanú EK. Momentálne zasa kontrolka svieti takže ten snímač idem dať vymeniť. Cez STK našťastie úplne v pohode.
25.03.2013 | 15:05:30 | dark
| 178.143.198.*Reagovat
Auto je po piatej servisnej kontrole po 75 000 km. Menený bol iba olej a brzdová kvapalina. Stav vozidla je zatiaľ dobrý, žiadna závada. Menil som akurát jednú žiarovku a treba mi vymeniť stierač. Chcel by som dať namontovať hmlovky, nemá niekto s tým skúsenosť, zaujímala by ma cena. Dnes som objavil v Škodovke prahové lišty, túto vec nechám cez leto určite namontovať, vyzerá to dobre a chráni to prahy pred poškriabaním keď sa do auta nastupuje.
21.01.2013 | 13:45:35 | dark
| 178.143.12.*Reagovat
Bol by som sa ozval, lenže ja som im veril a faktúru som skontroloval až doma, samozrejme, že nabudúce im to poviem, je mi jedno čo mi povedia ja mám na to svoj názor. /nebola to veľká suma, ale mrzí, že im človek verí a oni sa správajú takto, ako mám potom veriť, či tam naozaj menie filtre, olej/
26.02.2012 | 20:58:57 | dark
| 80.82.148.*Reagovat
RE:
o týchto skúsenostiach zo značkovými servismi viem len s počutia mám rôzne autá 15rokov a nikdy som do značkového servisu nevkročil a som spokojný,známi čo tam chodia sú často nespokojný že im tam zaúčtovali také veci ktoré by ich v živote ani nenapadli.chvalabohu mám svojho mechanika s ktorým som nikdy nemal problém,ak mi mení olej som pri ňom ešte mi aj uvarí kávu pokecáme,starý olej nechá aj pol hodinku odkvápať a za prácu si vypýta 5euro,ak mi niečo opravuje dohodneme si cenu ktorá vždy platí ak sa vyskytne skrytý problém zavolá,kľudne sa môžem prísť pozrieť a dohodneme sa na dalšom postupe,toto je férový prístup a on má moju dôveru,takto by to malo vždy byť.
Auto je po ďalšej prehliadke po 60.000 tis. km. Nebol zistený žiaden výrazný problém, akurát nemohli zmerať batériu, vraj ju mám dobiť a všetko bude ok. /ja som s ňou nemal žiaden problém a to bolo aj mínus 30 stupňov/. Na prehliadke menili olej, všetky filtre, sviečky - cena 3.300 ČK. /trocha ma mrzí, že mi zarátali zmes do ostrekovačov, aj keď ju tam nedali, kedže som deň pred tým nádobku nalial do plna/
26.02.2012 | 12:33:08 | dark
| 80.82.148.*Reagovat
RE: Treba reklamovať ešte v servise a žiadať o storno faktúry.
Ak máte pravdu, tak Vám nezaúčtujú vodu do ostrekovačov, aj keď mechanik bude samozrejme tvrdiť, že ju tam nalial, 2-3 deci..., netreba sa báť, ale radšej vyhádať, ide o princíp. /voľakedy som sa tiež bál ozvať, "lebo servis"..., ale zistil som, že keď som si otvoril papuľu a bol som v práve, najbližšie sa chovali oveľa lepšie..., čo si mysleli, to mi je ukradnuté, ale servisov je dnes kopa a v hociakej garáži Vám to urobia oveľa lacnejšie...A toho sa boja.
Jirka, mne na 1 servisnej prehliadke okrem klasickej ohliadky a premazania, menili olej a olej. filter plus kruzok cena 1300 KC na 2 vsetko co na prvej plus pelovy filter cena 2000CK na 3 vsetko co na prvej plus brzdova kvapalina cena 2100 CK. Pri tretej som mechanika sledoval co sa na takej prehliadke robi, myslim ze ani tie predchadzajuce neodflakli pretoze pri druhej som nafukal kolesa na max. 3.1 a po prehliadke boli sfuknute. Aj na tu zjazdenú pneumatiku ma upozornil mechanik ja by som si to ani nevšimol. Pýtal si sa ma na naftu. Keď som auto kupoval nemal som na novú naftu a starú by som nechcel.
To se pak nemohou divit, že jim tam mnoho zákazníků už nikdy nepojede. Možná mají dost takových, co se nechají okrádat, kdo ví. Dělají to patrně sami zaměstnanci (mechanici), nemyslím, že je to řízeno shora. Ale když si to nehlídají...
Zdarec,jo jo,i podobný případ se stal známému se Škodou Fábií,na Praze 4.Jak je vidět,tak plno servisů spoléhá na to,že řidič,pokud je starší (tátovy je 57 let),tak že si to nikdo po nich neskontroluje... :-(
Kdybych zjistil, že filtr nebyl měněn, vrátil bych se do servisu a řešil vše s vedoucím a dotyčným mechanikem. Nemusel by to přiznat, samozřejmě, ale seřval bych je na 3 doby a filtr bych si vymohl, už bych tam nikdy nejel a možná bych informoval i dovozce, co mají za bordel. U servisů Škoda pochybuji, že by se takový šlendrián našel. Mívají tam kamery a mechanici se snaží, aby nebyli popotahováni.
Zdarec,upřímně-na prodlouženou záruku bych se tak nějak vykašlal... Ono i ty servisní prohlídky nejsou nejlevnější,a z vlastní zkušenosti,u rodičů-první servisní prohlídka,zaplatili cca 6.500,-kč,dostali papír "oprav" a vyměněných věcí,a po kontrole na chalupě,kdy jsem vyndal pro kontrolu vzduchový filtr-NEBYL MĚNĚN,doplnění klimatizace-také na to nikdo nesáhnul,ani spoje,doplňovací ventil,atd nebyly "ošetřeny" a kontrolována těsnost spojů také nebyla,jediné,co vyměnili,tak byl olej (auto Chevrolet Aveo,ale kamarád má tu samou zkušenost ze Škodou Fábia II).... Takže od té doby ať už servisní prohlídky,a ostatní věci,rači buďto doma,v klidu-když zná člověk základy,zvládne kontrolu sám-kromě klimatizace,takže podle mě zbytečně vyhozené peníze za servisní prohlídky... Jinak-když najedeš za 3/4 roku cca 15.000km,neuvažoval jsi o dieslu?
Auto je po ďalšej prehliadke po 45000 km. Začali sa po predchádzajúcej prehliadke ozývať predné brzdy. Vydávajú divný zvuk, keď auto brzdí s tým, že idem zastaviť je to taký trecí zvuk, ako keď som mal na predchádzajúcich autách zodrané platničky. V predajniach škodovky ma odbili s tým, že je to normálne, aj keď pred tým auto brzdilo úplne ticho, platničky a kotúče vyzerajú v poriadku, ďalší problém bol zistený na servisnej prehliadke. Bolo mi povedané, že zadná pravá guma z vonku začína byť zjazdená a predná pravá je už viac zjazdená a chyba má byť v gumách. Vysvetlil som im , že auto malo doteraz prednú pravú gumu v zadu a túto sezónu som ju vymenil s prednou tým pádom, že chyba nebude v gumách, ale niekde v zadnej pravej náprave alebo s tým súvisiacich veciach, keďže guma ktorá tam bola 2 sezóny je viac zjazdená a guma, ktorá tam je asi 3 mesiace začína byť zjazdená tým istým spôsobom. Pýtal som sa či nemôže byť zlá geometria ohnutá náprava, alebo zlý tlmič, podľa nich je všetko ok. V pneuservise gumy pozreli a konštatovali, že gumy sú není zlé a ich zjazdenosť jednoznačne zapríčinilo niečo zlé v zadnej pravej časti nápravy. Momentálne nemám čas, ale budúci mesiac navštívim predajňu škodovky, viem, že to bude beh na dlhú trať, myslím, že všetky predajne sa snažia zákazníka odbiť pokiaľ je auto v záruke, myslím, že 5000 sk čo som si priplatil za predĺženu záruku som vyhodil do vetra. Ešte sa ozvem /bol by som rád keby ste tu aj vy napísali nejaký názor alebo aspoň, či to niekto čítal, alebo si tu píšem sám pre seba. Dik za reakcie./
Auto má za sebou druhú servisnú prehliadku po 30000 km. Nebola zistená žiadna závada ani s autom nebol žiaden problém. Dal som domontovať autoradio v ČR kedže tam bola cena neporovnateľne nižšia ako u nás. Dlhodoba spotreba klesla na 6,0 l.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Zoznam oprav: vymena cidla polohy vackovaho hriadela-cca 80 000 km
- vymena prednych brzd - 92 000 km
- vymena chladica - cca 95 000 km
- vymena zadnych brzd - 123 000 km
- vymena zadneho tlmica vyfuku - 129 000 km
- oprava motora - 130 000 km
- oprava alternatora - 132 000 km /iba studeny spoj/
- vymena predneho dielu vyfuku - 139 000 km
Bateria stale povodna.
12.03.2018 | 10:04:37 | Dark | 178.143.103.* Reagovat
K dnesnemu dnu ma auto najazdene 149 000 km, od posledneho komentara pri 130 000 km, bol rieseny studeny spoj na alternatore /pri 132 000 km, pocas jednej cesty zacala svietit/blikat kontrolka dobijania/a výmena predneho dielu vyfuku /pri 139 000km/ inak vsetko ok. Zaujimalo by ma ako dlho Vam vydrzia ziarovky v prednych a zadnych svetlach, ja ich menim pomerne casto.
12.03.2018 | 09:18:16 | Dark | 178.143.103.* Reagovat
Novinky?
Super recenzia, nejake novinky s autom?
15.12.2017 | 15:22:10 | Gab | 178.165.130.* Reagovat
Celkem fatální závada. A co to bude příště? Rozvody, značná spotřeba oleje, další nemalé finanční injekce do skrytých výrobních nebo konstrukčních vad, nebo strach jet s autem na delší cestu, že se něco podělá? Na druhou stranu oceňuji vaši upřímnost pravdivě uvést tuto skutečnost, ale na druhou stranu ani tohle mnohé neodradí si další auto pořídit stejné značky, bo Škodovka :-)
01.09.2016 | 13:17:51 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
Uz je motor po oprave pri 130 000km, dosla mi trpezlivost, pri zlych startoch, tlaky 9,3,9, prasknuty ventil
30.08.2016 | 12:39:43 | Dark | 85.237.234.* Reagovat
RE:
Po opravě? Snad po generalce né, vždyť motor má mít kolik 15-22 bar.
02.09.2016 | 15:05:00 | | 46.135.164.* Reagovat
Uz to asi zacina, 120 000 km, auto niekedy nie a nie nastartovat a ked uz konecne nastartuje, dusi motor, po prejdeni par metrov uz ide motor v pohode, ale zasa niekedy pocas jazdy pri jazde na neutral otacky padnu na 600 potom vybehnu na 1200 a vratia sa niekde k 900, niekedy ide motor uplne v pohode, niekedy ho nejde nastartovat a kolisu otacky, na pc v servise neukazalo ziadnu zavadu, pri merani tlakov su vraj male 8,7,6, ale motor vykon nestratil, takze neviem
04.02.2016 | 22:38:29 | Dark | 85.237.234.* Reagovat
Dlhodoba spotreba 6 litrov
04.12.2015 | 18:46:36 | Dark | 85.237.234.* Reagovat
117 000 km, auto po servisnej prehliadke, vsetko ok, akurat bude treba casom vymenit zadnu cast vyfuku, domontovane ofuky okien
04.12.2015 | 18:43:35 | Dark | 85.237.234.* Reagovat
107 000 km, auto po STK + EK - bez problemov
11.03.2015 | 09:31:24 | dark | 178.143.252.* Reagovat
Tak, auto ma za sebou 105 000 km, boli vymenene predne brzdy, chladic, inak v pohode
04.01.2015 | 21:16:16 | dark | 90.64.13.* Reagovat
Auto má za sebou servisnú prehliadku po 90.000 km. Auto nemá žiadny problém, okrem otvárania kufra, boli domontované bočné a prahové lišty, bude treba vymeniť brzdové platničky.
24.01.2014 | 13:57:24 | dark | 178.143.135.* Reagovat
RE:
Výborná recenzia. Nájsť na tejto stránke takmer 6 rokov pravidelne aktualizovanú recenziu je takmer nemožné. Zaujíma ma fungovanie tvojho auta, keďže ja mám také isté s rovnakým motorom (len nie 44 kW, ale 51 kW), rok výroby 2010. Zatiaľ som najazdil takmer 50 000 km a som spokojný. Chcel by som sa opýtať, ako si vyriešil problém s nerovnomerným zjazďovaním pneumatík, ktorý si popisoval v júni 2011? Bol problém v zadnej náprave?
25.01.2014 | 04:23:05 | roman | 78.98.128.* Reagovat
RE:
Roman čau. Riešil som to iba tak, že som bol na geometrii, kde bolo všetko v poriadku, zjazdenosť tých gúm bola malá, keby ma nebol ten servisák na to upozornil, ja by som si to ani nevšimol. Pneumatiky pozerám akurát keď prezúvam auto, a teraz na nich nič nevidím, mám tam už nové. A čo by si chcel vedieť pod tým fungovanie tvojho auta?
29.01.2014 | 09:39:40 | dark | 178.143.226.* Reagovat
RE:
To fungovanie auta som myslel všeobecne. Proste budem sledovať recenziu, nové postrehy a skúsenosti. Napr. "kontroverzný" motor htp. Veď vieme, aké problémy ho trápili (podpálené ventily, rozvody atď).
03.02.2014 | 02:36:14 | roman | 78.98.128.* Reagovat
RE:
Roman, tiež som čítal o tých motoroch, veď uvidíme, videl som veľa týchto aut, čo mali dosť najazdené, napíš, ty aké máš s autom skúsenosti a pocity. Ak tu máš recenziu rád si ju prečítam.
10.02.2014 | 13:17:31 | dark | 178.143.210.* Reagovat
RE:
Mám tu recenziu (biela fabia 2010), tam som opísal všetky doterajšie skúsenosti s autom.
10.02.2014 | 19:47:19 | roman | 78.98.128.* Reagovat
Snimač je vymenený - 40e. Začína blbnúť otváranie kufra. Keď auto stojí neakú dobu, kufor sa nedá otvoriť, treba dať kľúč do spínačky, zapnúť a kufor otvoríte. Zatiaľ to neriešim pokiaľ sa to dá takto otvoriť.
26.04.2013 | 15:08:03 | dark | 178.143.214.* Reagovat
Z autom som bol po 4 rokoch na STK a EK. Už predtým sa my rozvietila kontrolka ,,výfuku,, tak som bol na počítači, kde vyhodilo chybu snímača otáčok vačkového hriadeľa, po dobití batérie vraj jedna z možností závady kontrolka zhasla, lenže závada nebola vymazaná a na EK im ju vyhodilo. Aj keď som mal emisie v norme kvoli tejto závade som neprešiel, kedže im ju tam ukazovalo. Závadu som zašiel vymazať a po 20 minútach som cez EK v pohode prešiel akurát ma to stálo 15€ za opakovanú EK. Momentálne zasa kontrolka svieti takže ten snímač idem dať vymeniť. Cez STK našťastie úplne v pohode.
25.03.2013 | 15:05:30 | dark | 178.143.198.* Reagovat
Auto je po piatej servisnej kontrole po 75 000 km. Menený bol iba olej a brzdová kvapalina. Stav vozidla je zatiaľ dobrý, žiadna závada. Menil som akurát jednú žiarovku a treba mi vymeniť stierač. Chcel by som dať namontovať hmlovky, nemá niekto s tým skúsenosť, zaujímala by ma cena. Dnes som objavil v Škodovke prahové lišty, túto vec nechám cez leto určite namontovať, vyzerá to dobre a chráni to prahy pred poškriabaním keď sa do auta nastupuje.
21.01.2013 | 13:45:35 | dark | 178.143.12.* Reagovat
Bol by som sa ozval, lenže ja som im veril a faktúru som skontroloval až doma, samozrejme, že nabudúce im to poviem, je mi jedno čo mi povedia ja mám na to svoj názor. /nebola to veľká suma, ale mrzí, že im človek verí a oni sa správajú takto, ako mám potom veriť, či tam naozaj menie filtre, olej/
26.02.2012 | 20:58:57 | dark | 80.82.148.* Reagovat
RE:
o týchto skúsenostiach zo značkovými servismi viem len s počutia mám rôzne autá 15rokov a nikdy som do značkového servisu nevkročil a som spokojný,známi čo tam chodia sú často nespokojný že im tam zaúčtovali také veci ktoré by ich v živote ani nenapadli.chvalabohu mám svojho mechanika s ktorým som nikdy nemal problém,ak mi mení olej som pri ňom ešte mi aj uvarí kávu pokecáme,starý olej nechá aj pol hodinku odkvápať a za prácu si vypýta 5euro,ak mi niečo opravuje dohodneme si cenu ktorá vždy platí ak sa vyskytne skrytý problém zavolá,kľudne sa môžem prísť pozrieť a dohodneme sa na dalšom postupe,toto je férový prístup a on má moju dôveru,takto by to malo vždy byť.
26.02.2012 | 22:55:58 | | 78.99.236.* Reagovat
Auto je po ďalšej prehliadke po 60.000 tis. km. Nebol zistený žiaden výrazný problém, akurát nemohli zmerať batériu, vraj ju mám dobiť a všetko bude ok. /ja som s ňou nemal žiaden problém a to bolo aj mínus 30 stupňov/. Na prehliadke menili olej, všetky filtre, sviečky - cena 3.300 ČK. /trocha ma mrzí, že mi zarátali zmes do ostrekovačov, aj keď ju tam nedali, kedže som deň pred tým nádobku nalial do plna/
26.02.2012 | 12:33:08 | dark | 80.82.148.* Reagovat
RE: Treba reklamovať ešte v servise a žiadať o storno faktúry.
Ak máte pravdu, tak Vám nezaúčtujú vodu do ostrekovačov, aj keď mechanik bude samozrejme tvrdiť, že ju tam nalial, 2-3 deci..., netreba sa báť, ale radšej vyhádať, ide o princíp. /voľakedy som sa tiež bál ozvať, "lebo servis"..., ale zistil som, že keď som si otvoril papuľu a bol som v práve, najbližšie sa chovali oveľa lepšie..., čo si mysleli, to mi je ukradnuté, ale servisov je dnes kopa a v hociakej garáži Vám to urobia oveľa lacnejšie...A toho sa boja.
26.02.2012 | 15:26:08 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Jirko, ten anonym som ja dark
23.06.2011 | 10:48:37 | Dark Reagovat
Jirka, mne na 1 servisnej prehliadke okrem klasickej ohliadky a premazania, menili olej a olej. filter plus kruzok cena 1300 KC na 2 vsetko co na prvej plus pelovy filter cena 2000CK na 3 vsetko co na prvej plus brzdova kvapalina cena 2100 CK. Pri tretej som mechanika sledoval co sa na takej prehliadke robi, myslim ze ani tie predchadzajuce neodflakli pretoze pri druhej som nafukal kolesa na max. 3.1 a po prehliadke boli sfuknute. Aj na tu zjazdenú pneumatiku ma upozornil mechanik ja by som si to ani nevšimol. Pýtal si sa ma na naftu. Keď som auto kupoval nemal som na novú naftu a starú by som nechcel.
23.06.2011 | 10:39:53 | Reagovat
Ono jet na servisní prohlídku,a potom hned ze servisu jet do jiného servisu na překontrolování... -to už je trochu moc... :-(
21.06.2011 | 18:13:39 | Jirka KOPR Reagovat
To se pak nemohou divit, že jim tam mnoho zákazníků už nikdy nepojede. Možná mají dost takových, co se nechají okrádat, kdo ví. Dělají to patrně sami zaměstnanci (mechanici), nemyslím, že je to řízeno shora. Ale když si to nehlídají...
21.06.2011 | 17:36:57 | Itall Reagovat
21. června 2011 | 15:37 | Itall
Zdarec,jo jo,i podobný případ se stal známému se Škodou Fábií,na Praze 4.Jak je vidět,tak plno servisů spoléhá na to,že řidič,pokud je starší (tátovy je 57 let),tak že si to nikdo po nich neskontroluje... :-(
21.06.2011 | 16:12:59 | Jirka KOPR Reagovat
Kdybych zjistil, že filtr nebyl měněn, vrátil bych se do servisu a řešil vše s vedoucím a dotyčným mechanikem. Nemusel by to přiznat, samozřejmě, ale seřval bych je na 3 doby a filtr bych si vymohl, už bych tam nikdy nejel a možná bych informoval i dovozce, co mají za bordel. U servisů Škoda pochybuji, že by se takový šlendrián našel. Mívají tam kamery a mechanici se snaží, aby nebyli popotahováni.
21.06.2011 | 15:37:58 | Itall Reagovat
21. června 2011 | 12:01 | Dark
Zdarec,upřímně-na prodlouženou záruku bych se tak nějak vykašlal... Ono i ty servisní prohlídky nejsou nejlevnější,a z vlastní zkušenosti,u rodičů-první servisní prohlídka,zaplatili cca 6.500,-kč,dostali papír "oprav" a vyměněných věcí,a po kontrole na chalupě,kdy jsem vyndal pro kontrolu vzduchový filtr-NEBYL MĚNĚN,doplnění klimatizace-také na to nikdo nesáhnul,ani spoje,doplňovací ventil,atd nebyly "ošetřeny" a kontrolována těsnost spojů také nebyla,jediné,co vyměnili,tak byl olej (auto Chevrolet Aveo,ale kamarád má tu samou zkušenost ze Škodou Fábia II)....
Takže od té doby ať už servisní prohlídky,a ostatní věci,rači buďto doma,v klidu-když zná člověk základy,zvládne kontrolu sám-kromě klimatizace,takže podle mě zbytečně vyhozené peníze za servisní prohlídky...
Jinak-když najedeš za 3/4 roku cca 15.000km,neuvažoval jsi o dieslu?
21.06.2011 | 13:21:54 | Jirka KOPR Reagovat
Auto je po ďalšej prehliadke po 45000 km. Začali sa po predchádzajúcej prehliadke ozývať predné brzdy. Vydávajú divný zvuk, keď auto brzdí s tým, že idem zastaviť je to taký trecí zvuk, ako keď som mal na predchádzajúcich autách zodrané platničky. V predajniach škodovky ma odbili s tým, že je to normálne, aj keď pred tým auto brzdilo úplne ticho, platničky a kotúče vyzerajú v poriadku, ďalší problém bol zistený na servisnej prehliadke. Bolo mi povedané, že zadná pravá guma z vonku začína byť zjazdená a predná pravá je už viac zjazdená a chyba má byť v gumách. Vysvetlil som im , že auto malo doteraz prednú pravú gumu v zadu a túto sezónu som ju vymenil s prednou tým pádom, že chyba nebude v gumách, ale niekde v zadnej pravej náprave alebo s tým súvisiacich veciach, keďže guma ktorá tam bola 2 sezóny je viac zjazdená a guma, ktorá tam je asi 3 mesiace začína byť zjazdená tým istým spôsobom. Pýtal som sa či nemôže byť zlá geometria ohnutá náprava, alebo zlý tlmič, podľa nich je všetko ok. V pneuservise gumy pozreli a konštatovali, že gumy sú není zlé a ich zjazdenosť jednoznačne zapríčinilo niečo zlé v zadnej pravej časti nápravy. Momentálne nemám čas, ale budúci mesiac navštívim predajňu škodovky, viem, že to bude beh na dlhú trať, myslím, že všetky predajne sa snažia zákazníka odbiť pokiaľ je auto v záruke, myslím, že 5000 sk čo som si priplatil za predĺženu záruku som vyhodil do vetra. Ešte sa ozvem /bol by som rád keby ste tu aj vy napísali nejaký názor alebo aspoň, či to niekto čítal, alebo si tu píšem sám pre seba. Dik za reakcie./
21.06.2011 | 12:01:07 | Dark Reagovat
Auto má za sebou druhú servisnú prehliadku po 30000 km. Nebola zistená žiadna závada ani s autom nebol žiaden problém. Dal som domontovať autoradio v ČR kedže tam bola cena neporovnateľne nižšia ako u nás. Dlhodoba spotreba klesla na 6,0 l.
13.09.2010 | 09:28:39 | Dark Reagovat