Rok výroby:2003Typ motoru:1,2htpStav km při koupi:0 kmStav km nyní:31 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 4. 2007
Fabia je dobrá ,ale asi po pěti tisících kilometrech se začalo ozývat různé vrzání a praskání v interiéru.V současné době řeším problém zámku ve dveřích.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto spolehlivé,do teď bez poruchy.Po pravidelné servisní prohlídce jsem zjistil závadu v zámku u levých dveří,která před prohlídkou nebyla.Závada se vyskytla asi půl hodiny po převzetí auta ze servisu. Jedná se o vadu čidla v zámku.
Problém spočívá v tom,že se dveře při otevření chovají jako zavřené a,nefunguje automatická aktivace otevření pátých dveří,nerosvítí se vnitřní světlo a zvuková signalizace rozvícených světel taky nefunguje.
Servisní prohlídka stála do pěti tisíc korun. Po návratu do "autorizovaného servisu"a nahlášení závady ,která před tím nebyla na mě už neměli čas.Po téhle zkušenosti to byla asi prohlídka poslední.Informace k vozidlu : Jízdní vlastnosti jsou dobré i kdyžse mi zdá že motor 1,2htp je celkem hlučný.Spotřeba je malá,uto se dobře ovládá.
Vůz byl zakoupen v roce 2003 za cenu 299 000 ,- kč. Auto má airbag řidiče i spolujezdce a elektricky ovládaná přední okna .Na autě se mě líbí design a vnitřní prostor,který si myslím že postačuje .
Tato závada opravdu spočívá ve vadném čidle (mikrospínači). Pokud zastáváš názor vadné vyměnit a ne opravit, což je trend současných servisů tak vyměníš opravdu celý zámek. Nám se podařilo "vadný" mikrospínač na zámku najít, je jich totiž několik (podle typu a výbavy). A celá oprava spočívala v tom že gumička, kterou je mikrospínač přetažen,byla prasklá a mikrospínač pouze nedoléhal. Vhodnou náhradou se vůle vymezila a bylo vystaráno. Dodnes to maká a to je pomalu dva roky. Nutno dodat že nejvíce času zabralo rozebrání a složení dveří, než celá oprava. Tak se s tím nějak poper. Mi zase klepe motor a zatím nevím co s tím. Do servisu po osobních zkušenostech ani nepáchnu v tom s Tebou souhlasím. Přeji hezký den :-)
Váš problém je způsobem čidlem v zámku dveří, nelze tento problém opravit, už jsme ho zkoušeli s elektrikářem. Máme Octavii a dvě čidla jsou již v háji. Nový zámek stojí 5000 kč, tak ožulte signalizaci....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Tato závada opravdu spočívá ve vadném čidle (mikrospínači). Pokud zastáváš názor vadné vyměnit a ne opravit, což je trend současných servisů tak vyměníš opravdu celý zámek. Nám se podařilo "vadný" mikrospínač na zámku najít, je jich totiž několik (podle typu a výbavy). A celá oprava spočívala v tom že gumička, kterou je mikrospínač přetažen,byla prasklá a mikrospínač pouze nedoléhal. Vhodnou náhradou se vůle vymezila a bylo vystaráno. Dodnes to maká a to je pomalu dva roky. Nutno dodat že nejvíce času zabralo rozebrání a složení dveří, než celá oprava. Tak se s tím nějak poper. Mi zase klepe motor a zatím nevím co s tím. Do servisu po osobních zkušenostech ani nepáchnu v tom s Tebou souhlasím. Přeji hezký den :-)
04.04.2007 | 20:40:03 | Zdeněk Reagovat
Dveře
Váš problém je způsobem čidlem v zámku dveří, nelze tento problém opravit, už jsme ho zkoušeli s elektrikářem. Máme Octavii a dvě čidla jsou již v háji. Nový zámek stojí 5000 kč, tak ožulte signalizaci....
03.04.2007 | 19:09:54 | Pavel Reagovat
Po 31tis kilometrech by se sice nemělo nic stát.ale auto bez poruchy neexistuje.Ani Rolls Royce tu nebude věčně...
03.04.2007 | 15:30:54 | Lion Reagovat