Rok výroby:2002Typ motoru:1.4 MpiStav km při koupi:1 kmStav km nyní:43 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:29. 9. 2006
Již při předání v autosalónu vybledlé černé kryty prahů a tím to vše začalo!
1000 km - vadné reproduktory - oprava 2x
2000 km - prasklé brzdové třmeny - výměna v záruce
10000 km - porucha posilovače řízení - oprava!
15000 km - lambda sonda za katal. - oprava zatím ještě v záruce
32000 km - závada na brzdovém spínači - sporadická chyba
40000 km - výměna brzdového spínače
42000 km - výměna obou stabilizátorů
Mezi všemi poruchami se docela pravidelně rozsvěcovala kontrolka EPC, po prohlídce v servisu bylo podáno vysvětlení: SPORADICKÁ CHYBA! a pořád dokola! nikdy nic konkrétního.
Po dodatečné montáži centrálního zamykání - teklo do vozidla!
Neustále prosakující olej z motoru i z převodovky!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Předešlý typ vozidla a to Favorit ecotronic, byl mnohem spolehlivější než dnešní typ vozidla! Kdyby jsem si dneska měl vybrat jiné auto určitě bych do škodovky už nešel! Buď to tam u toho chrápou, když je vyrábějí, a nebo jsem hold měl smůlu a mé auto bylo vyrobeno v pátek odpoledne tak říkajíc na fajront!
Jsem huba, zatím jsem si všechno vyřval na bezplatnou opravu, platil jsem jen práci! V servise už mě znají! Ví co očekávat! :o)
Jen čekám, kdy mi co přestane fungovat či dokonce mi něco upadne a šetřím peníze na další návštěvy v servise! Ale všeho dočasu! Pak už rychle s ním pryč!
rád bych také napsal něco o své Škodě, ale můžu to shrnout do dvou slov: NEPOVEDLA SE. před čtvrtými narozeninami došlo k první výměně cívky zapalovací svíčky 1200,-Kč, hned na to výměna vadné řídící jednotky motoru 11 400,-Kč, pak na řadu přišla druhá výměna cívky zapalovací svíčky 1200,-Kč, pak výměna dvoj ložiska v převodovce 6500,-Kč, první výměna rozvodů 6500,- Kč, těsně potom výměna pravého zadního náboje kola 6500,- Kč, při sundání brzdového bubnu jsem zjistil, že mi prosakuje brzdové prasátko pouhých 940,-Kč, mezi tím jsem musel vyměnit spínač brzdových světel pod brzdovým pedálem za 1200,-Kč. Je to vůz vyroben v roce 2006, prý nejlepší typ. Samozřejmě navštěvuji každý rok autorizovaný servis což jsou minimálně 3500,-Kč. S vozidlem jsem najel pouhých 62000 km a na opravách a servisu mě to přišlo skoro na to samé. Teď jsem před další záhadou a to je nárůst spotřeby o 1 litr na 100 km, a to jezdím lehká noha dlouhé štreky. Vypadá to na vadnou lambda sondu, samozřejmě tu horní je totiž dražší 3100,- Kč (na netu), ale v servisu za 4700,-Kč (bez práce). Nepočítám sestřelenou srnu a rozbité boční okno u řidiče, to byla nehoda, za tu škoda nemůže. Co napsat na závěr? Budu ještě dál podporovat domácí výrobu rádoby rodinných vozů škoda, nebo si koupím opravdu spolehlivé rodinné vozítko? Je třeba si uvědomit, že až mě někde tenhle "nepovedenej" kus nechá bude to uprostřed země nikoho,za deště, v noci, v zimě, s celou rodinou, narvaným kufrem a bez signálu. Jedním slovem DOBRODRUŽSTVÍ nebo HOROR.
Ty budeš dobrý magor, já jsem si nové auto koupil ve dvaceti letech. A co jako? Od 18cti jsem vydělával, půlku jsem měl našetřenou a na zbytek si vzal úvěr. Jinak Fábie jsou vyhozené prachy za drahou poruchovou a nepohodlnou plečku. HTP je ostuda. Takže nesmysly o Super Fábiích a podivení nad koupí auta od mladého kluka běž slintat na škodovácký web, kde si zamindrákovanci v HTP přitakávají jak mají luxusní, spolehlivé, krásné a levné autka.
No nezavidim ti.Zkus treba ojezdeny Audi A4, to je lepsi.Jinak Karle : To, ze dal 350 000 za auto neni az tak nenormalni (ani ve 22 letech).Tak se nad sebou zamysli neper sem kravoviny.Jinak lituji te, ze musis jezdit na zasahy s Fabii :-(.
Nesmíš skočit na každej špek. Koupit si nový auto za 320 000 si samozřejmě můžeš koupit i ve dvaceti. Když jsi prostitut a je o tebe zájem, v prdeli máš díru jako vrata do pískovny... proč ne. Taky drogovej dealer nemá problém s koupí auta. Ovšem kluk, kterej se živí poctivě, a šetří, i v případě že je u maminky, která mu vaří pere, platí nájem, by měl asi docela problém. Někdo tady neumí počítat. Zkuste si tipnout, kolik by musel dát na stranu měsíčně, i kdyby neutratil vůbec za nic jiného. Houpat mě může, ale kolenotoč se mnou nikdo neudělá. Chlapec si jen pustil hubu na špacír a huba byla rychlejší než mozek.
Výhodný poměr ceny a užitné hodnoty činí z Fabie tu nejlepší možnou volbu pro široké spektrum zájemců o koupi nového vozu, ať již se rozhodují pro kteroukoli karosářskou verzi.
Špičková kvalita výroby, nejmodernější technologie, inteligentní elektronika a nejkvalitnější materiály jsou u Fabie stejně samozřejmé jako perfektní jízdní vlastnosti, či mimořádná úroveň bezpečnosti a spolehlivosti.
píšete - no to jsou fakt blitky , antiškodofil , atd ? Co to proboha je ? čekáte na serveru kde jsou recenzovaná auta jen chválu ? píšete že znáte horší auta a ? jak to souvisí s recenzí na škodu fábii ? zamyslete se pokud nejste připraven číst kritiku svého miláčka tak ji nečtěte ... jde samozdřejmě o subjektivní názory ale právě o tom uživatelské recenze jsou ...
apropo ke kontrolce EPC pokud sem autor ještě zavítá . Mám fábii dnes už stařečka jednu z prvních viz moje recenze . Od počátku s ní byly soustavné problémy ovšem u mně to je kontrolka poruchy motoru ... do auta jsem investoval cca 60 000 na opravách pak jsem to vzdal a s kontrolkou jezdím ... auto má sice problémy s volnoběhem ale po výměně vstříků , centrálního kabelového svazku , svíček , lambda atd stále stejné ...
proč ale píšu před nějakým časem začala i kontrolka EPC nějakou dobu jsem jezdil s docela jetými kotouči dal jsem nové destičky a ty na "sjetých kotoučích" vibrovaly . což se přenášelo na volant .... u volantu je nějaké čidlo které s kontrolkou EPC souvisí ... dle vyjádření servisu stačí vyměnit toto čidlo ... ( nevyměnil jsem kontrolka svítí auto má nové kotouče i brzdy ... jezdí brzdí ) co se týká peněz jsou první ročníky fábií bezedná díra ... v kombinaci se značkovým servisem neúnosné .
No to jsou blitky fakt.Zase nějaký antiškodofil,který napsal jeden blábol za druhým.To bych chtěl vidět,kde by vzal ve 22 letech prachy na Fabii v té době téměř za 350tis. !!!Kecy o poruchách jsou fakt směšný,také mohu napsat,že známý má neustálé problémy se Ceedem,a dokonce se mu po půl roce objevuje rez!!Podle mě autor natrefil vyloženě na vadný kus,pokud vůbec tu Fábii měl,já mám kolem sebe plno známých co mají fábii a spokojenost,máme 8 Fábií jako zásahová vozidla a není to nic,co by vybočovalo z průměru,znám spíše daleko horší auta - Fordy !
hanit fordy je vzhledem k takovým keplům jako je fábia nehoráznost,snad jen navrch má v karoserii její betelnosti,napasování dveří a poměrně slušné ovladatelnosti.Jinak nelze pochválit nic,to je nezdařenec předražený,poruchový a hlavně nevím pro jakou kategorii lidí to je určeno- technicky v dané kategorii značně a hlavně zbytečně složitý vůz,užitná hodnota nanic,snad jen pro začátečníky bez dětí.Je to takový nepodar jako favorit,felicia byla lepší.Divím se že to někdo kupuje,takových lepších vozů je na trhu až až.Reaguji z pozice opraváře.
Mrzí mě,že nevím čím to je,ale ta chyba epc je hrozná už nevím čím to je,že se neustále rosvětcuje.Může mi pak někdo poradit a napsat mi čím to může být?
taky lituju že jsem ji vubec koupil,od začádku samá porucha,na prvních 10000km 8 reklamací!!! a tet jsem se ji uspěšne zbavil po 45000km mi v servise řekli že je podvozek zralej na GO.Dokud to bylo v záruce tvrdili že je vše ok a tet mi řekli co se musí vše vyměnit ale to jsou věci na které jsem je upozornoval v záruce že to není v pořádku.autorizovaný servisi jsou parchanti!!!!JHen tahaj z lidí peníze.Bohužel Draha zkušenost.Škodovku už nechci doma ani vydět.1.2HTP znamena rodat
Máme služební fabču s motorem MPI 1.4 50 kW, r.v. 2001. Byla asi dobře zajetá - na naše odělení přišla, když měla najeto cca 35 tis.km. Jezdí s ní asi 10 lidí. Zatím bez problémů. Přestože motor má kořeny v Š 1000MB, Fabča s ním jezdí parádně, kam se serou nové 1.4 16 V.... Není jej třeba nesmyslně točit nad 4000, aby to trochu jelo jako u 16V, naopak stačí udržovat otáčky kolem 2.500-3.000. Auto je živé i při obsazení 3-4 osobami. . Douhodobá spotřeba cca 7 l/100 km. Autor příspěvku měl asi smůlu na opravdu "povedený" kus.
Ono,koupit ssi auto s motorem,který pomalu pamatuje Hitlera,je odvaha sama o sobě a jasně to svědčí o vztahu automobilky k zákazníkovy.Prostě plať trubko a nad ničím nepřemýšlej.Kdyby to šlo,za takovej motor bych dával pokuty.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Škoda fabia 1,5 55kW r.v. 2006
rád bych také napsal něco o své Škodě, ale můžu to shrnout do dvou slov: NEPOVEDLA SE.
před čtvrtými narozeninami došlo k první výměně cívky zapalovací svíčky 1200,-Kč, hned na to výměna vadné řídící jednotky motoru 11 400,-Kč, pak na řadu přišla druhá výměna cívky zapalovací svíčky 1200,-Kč, pak výměna dvoj ložiska v převodovce 6500,-Kč, první výměna rozvodů 6500,- Kč, těsně potom výměna pravého zadního náboje kola 6500,- Kč, při sundání brzdového bubnu jsem zjistil, že mi prosakuje brzdové prasátko pouhých 940,-Kč, mezi tím jsem musel vyměnit spínač brzdových světel pod brzdovým pedálem za 1200,-Kč. Je to vůz vyroben v roce 2006, prý nejlepší typ. Samozřejmě navštěvuji každý rok autorizovaný servis což jsou minimálně 3500,-Kč. S vozidlem jsem najel pouhých 62000 km a na opravách a servisu mě to přišlo skoro na to samé. Teď jsem před další záhadou a to je nárůst spotřeby o 1 litr na 100 km, a to jezdím lehká noha dlouhé štreky. Vypadá to na vadnou lambda sondu, samozřejmě tu horní je totiž dražší 3100,- Kč (na netu), ale v servisu za 4700,-Kč (bez práce). Nepočítám sestřelenou srnu a rozbité boční okno u řidiče, to byla nehoda, za tu škoda nemůže. Co napsat na závěr? Budu ještě dál podporovat domácí výrobu rádoby rodinných vozů škoda, nebo si koupím opravdu spolehlivé rodinné vozítko? Je třeba si uvědomit, že až mě někde tenhle "nepovedenej" kus nechá bude to uprostřed země nikoho,za deště, v noci, v zimě, s celou rodinou, narvaným kufrem a bez signálu. Jedním slovem DOBRODRUŽSTVÍ nebo HOROR.
17.10.2015 | 19:45:47 | ibou | 78.45.172.* Reagovat
Komentáře
Že se na to nevy...te :-DDD
Tak proč si kupujete také plečky, když furt do toho valíte "love"?
21.10.2014 | 14:39:35 | Fanny | 193.210.65.* Reagovat
KARLE
Ty budeš dobrý magor, já jsem si nové auto koupil ve dvaceti letech. A co jako? Od 18cti jsem vydělával, půlku jsem měl našetřenou a na zbytek si vzal úvěr. Jinak Fábie jsou vyhozené prachy za drahou poruchovou a nepohodlnou plečku. HTP je ostuda. Takže nesmysly o Super Fábiích a podivení nad koupí auta od mladého kluka běž slintat na škodovácký web, kde si zamindrákovanci v HTP přitakávají jak mají luxusní, spolehlivé, krásné a levné autka.
16.03.2009 | 15:33:06 | hans Reagovat
No nezavidim ti.Zkus treba ojezdeny Audi A4, to je lepsi.Jinak Karle : To, ze dal 350 000 za auto neni az tak nenormalni (ani ve 22 letech).Tak se nad sebou zamysli neper sem kravoviny.Jinak lituji te, ze musis jezdit na zasahy s Fabii :-(.
16.03.2009 | 15:15:27 | jamieson Reagovat
RE:
Nesmíš skočit na každej špek. Koupit si nový auto za 320 000 si samozřejmě můžeš koupit i ve dvaceti. Když jsi prostitut a je o tebe zájem, v prdeli máš díru jako vrata do pískovny... proč ne. Taky drogovej dealer nemá problém s koupí auta. Ovšem kluk, kterej se živí poctivě, a šetří, i v případě že je u maminky, která mu vaří pere, platí nájem, by měl asi docela problém. Někdo tady neumí počítat. Zkuste si tipnout, kolik by musel dát na stranu měsíčně, i kdyby neutratil vůbec za nic jiného. Houpat mě může, ale kolenotoč se mnou nikdo neudělá. Chlapec si jen pustil hubu na špacír a huba byla rychlejší než mozek.
21.10.2014 | 20:07:38 | | 89.102.162.* Reagovat
Výhodný poměr ceny
a užitné hodnoty činí z Fabie tu nejlepší možnou volbu pro široké spektrum zájemců
o koupi nového vozu, ať již se rozhodují pro kteroukoli karosářskou verzi.
Špičková kvalita výroby, nejmodernější technologie, inteligentní elektronika a nejkvalitnější materiály jsou u Fabie stejně samozřejmé jako perfektní jízdní vlastnosti,
či mimořádná úroveň bezpečnosti
a spolehlivosti.
27.11.2008 | 16:44:35 | Reagovat
Hektor: Všeho do času, Škodovka už přichází o zákazníky a myslím, že to už poznali.
27.11.2008 | 16:43:04 | Itall Reagovat
reakce na pana Karla
píšete - no to jsou fakt blitky , antiškodofil , atd ?
Co to proboha je ? čekáte na serveru kde jsou recenzovaná auta jen chválu ? píšete že znáte horší auta a ? jak to souvisí s recenzí na škodu fábii ? zamyslete se pokud nejste připraven číst kritiku svého miláčka tak ji nečtěte ... jde samozdřejmě o subjektivní názory ale právě o tom uživatelské recenze jsou ...
apropo ke kontrolce EPC pokud sem autor ještě zavítá . Mám fábii dnes už stařečka jednu z prvních viz moje recenze . Od počátku s ní byly soustavné problémy ovšem u mně to je kontrolka poruchy motoru ... do auta jsem investoval cca 60 000 na opravách pak jsem to vzdal a s kontrolkou jezdím ... auto má sice problémy s volnoběhem ale po výměně vstříků , centrálního kabelového svazku , svíček , lambda atd stále stejné ...
proč ale píšu před nějakým časem začala i kontrolka EPC nějakou dobu jsem jezdil s docela jetými kotouči dal jsem nové destičky a ty na "sjetých kotoučích" vibrovaly . což se přenášelo na volant .... u volantu je nějaké čidlo které s kontrolkou EPC souvisí ... dle vyjádření servisu stačí vyměnit toto čidlo ... ( nevyměnil jsem kontrolka svítí auto má nové kotouče i brzdy ... jezdí brzdí ) co se týká peněz jsou první ročníky fábií bezedná díra ... v kombinaci se značkovým servisem neúnosné .
07.10.2008 | 12:07:10 | hek.tor Reagovat
Nějak nechápu, co je divnýho na tom, že si někdo ve 22letech koupil Fabii. Že by závist?
20.03.2008 | 11:53:16 | Radek Reagovat
Ježiši
No to jsou blitky fakt.Zase nějaký antiškodofil,který napsal jeden blábol za druhým.To bych chtěl vidět,kde by vzal ve 22 letech prachy na Fabii v té době téměř za 350tis. !!!Kecy o poruchách jsou fakt směšný,také mohu napsat,že známý má neustálé problémy se Ceedem,a dokonce se mu po půl roce objevuje rez!!Podle mě autor natrefil vyloženě na vadný kus,pokud vůbec tu Fábii měl,já mám kolem sebe plno známých co mají fábii a spokojenost,máme 8 Fábií jako zásahová vozidla a není to nic,co by vybočovalo z průměru,znám spíše daleko horší auta - Fordy !
20.03.2008 | 11:47:01 | KAREL Reagovat
RE: Ježiši
hanit fordy je vzhledem k takovým keplům jako je fábia nehoráznost,snad jen navrch má v karoserii její betelnosti,napasování dveří a poměrně slušné ovladatelnosti.Jinak nelze pochválit nic,to je nezdařenec předražený,poruchový a hlavně nevím pro jakou kategorii lidí to je určeno- technicky v dané kategorii značně a hlavně zbytečně složitý vůz,užitná hodnota nanic,snad jen pro začátečníky bez dětí.Je to takový nepodar jako favorit,felicia byla lepší.Divím se že to někdo kupuje,takových lepších vozů je na trhu až až.Reaguji z pozice opraváře.
19.12.2012 | 21:53:48 | slaza | 88.101.164.* Reagovat
EPC
Mrzí mě,že nevím čím to je,ale ta chyba epc je hrozná už nevím čím to je,že se neustále rosvětcuje.Může mi pak někdo poradit a napsat mi čím to může být?
20.03.2008 | 10:29:27 | Zbysa112 Reagovat
Fabia je šmejd!!!
taky lituju že jsem ji vubec koupil,od začádku samá porucha,na prvních 10000km 8 reklamací!!! a tet jsem se ji uspěšne zbavil po 45000km mi v servise řekli že je podvozek zralej na GO.Dokud to bylo v záruce tvrdili že je vše ok a tet mi řekli co se musí vše vyměnit ale to jsou věci na které jsem je upozornoval v záruce že to není v pořádku.autorizovaný servisi jsou parchanti!!!!JHen tahaj z lidí peníze.Bohužel Draha zkušenost.Škodovku už nechci doma ani vydět.1.2HTP znamena rodat
23.10.2006 | 12:37:44 | ferda02 Reagovat
To Jarda
No to snad ne?? Nevím co považujete za "živé" při obsazení 3-4 lidmi, ale já si fabii 1.4 se 3-4 lidmi nepředstavuju jakou živou, ale jako pěkně línou
02.10.2006 | 12:49:55 | Zdenda Reagovat
zkušenost
Jarda ...Kam se serou nové 1.4 16V ...... To nemyslíte snad vážně.....
02.10.2006 | 09:52:31 | John Reagovat
mám jinou zkušenost s motorem
Máme služební fabču s motorem MPI 1.4 50 kW, r.v. 2001. Byla asi dobře zajetá - na naše odělení přišla, když měla najeto cca 35 tis.km. Jezdí s ní asi 10 lidí. Zatím bez problémů. Přestože motor má kořeny v Š 1000MB, Fabča s ním jezdí parádně, kam se serou nové 1.4 16 V.... Není jej třeba nesmyslně točit nad 4000, aby to trochu jelo jako u 16V, naopak stačí udržovat otáčky kolem 2.500-3.000. Auto je živé i při obsazení 3-4 osobami. . Douhodobá spotřeba cca 7 l/100 km. Autor příspěvku měl asi smůlu na opravdu "povedený" kus.
01.10.2006 | 22:11:40 | Jarda Reagovat
To Valdauf: No v zásadě souhlasím, ale Americký Small Block se vyrábí už 50 let a staré motory dokážou taky dobře posloužit
01.10.2006 | 20:00:20 | Charger Reagovat
RE:
Máš můj plný souhlas. Celá automobilka "Simply clever" je HNUS!!!
01.10.2006 | 16:45:00 | Jan Dcera Reagovat
Logika
Ono,koupit ssi auto s motorem,který pomalu pamatuje Hitlera,je odvaha sama o sobě a jasně to svědčí o vztahu automobilky k zákazníkovy.Prostě plať trubko a nad ničím nepřemýšlej.Kdyby to šlo,za takovej motor bych dával pokuty.
01.10.2006 | 13:13:07 | Valdauf Reagovat