Rok výroby:2010Typ motoru:1.2 TDiStav km při koupi:28 000 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:8. 4. 2011
Protože jezdím každý den sám 70 km do práce a zpět, sháněl jsem auto, které je dobře vybavené, ani malé ani velké, ale hlavně s tou nejnižší možnou spotřebou. Jsem zvyklý na TDI motory již 12 let a tak po chvilkovém "koketování" s TSI jsem úplně náhodou narazil na Fabii Combi SCOUT.
Původní záměr byl Yeti TSI, ale na ježdění do práce (a neúčtuji nákladové položky) jsem byl rád, že se mi Skautík postavil do cesty.
O karoserii nic psát nebudu. To jsou známé věci. Zaměřím se jen na motor.
Podle recenzí na Netu i podle mé zkušenosti je pravda, že tento tříválec na rozdíl od 1.4 TDi má lepší a tižší chod. Nepatřím mezi ty, kteří řeší neustále počet válců, j1 - 2 decibely .... nekupuji Rolce Royce. Ano, 4 válce v 1.9 jsou lepší, ale to bych objevoval Ameriku, kdybych stál v němém úžasu nad tím, že chybějící 1 válec je znát.
A i kdyby byl znát, tak potom na spotřebě. Zatím jsem najel 2000 km, 40% mimo město, 30% dálnice a zbytek město. Spotřeba je v průměru 5.0 litru. Cesta do práce v průměru 5.2 jedním směrem (mírné stoupání), cesta zpět 4.4 litru. Jezdím 110-120 mimo město, svižně vesnice (nebudu se udávat) a dálnice 120-130. Jedu-li ve "štrůdlu", bez předjíždění, v limitech, pak si na úseku 100 km vzal 4.0 litru. Motor má na rozdíl od VW 1.9 TDi delší převody a to je znát. Na mnoha úsecích musím řadit o stupeň níže, než s "jednadevítkou".
Jak se motor projevuje? Je na kombika s váhou 1.250 kg akorát svižný až do 120 (tedy v těch režimech, kdy ho nejčastěji provozuji). Palubní počítač si říká o přeřazení, což lze poslouchat jen když hodláte jet v koloně a nebo ustáleným tempem. Jinak je třeba přemýšlet dopředu sám, jako za "starých" dob. Výkon 55 kW je hraniční, ale točivý moment je již lepší.
Tedy auto pro jednoho člověka, pro dva na víkend, občas něco naložit, ani velké ani malé, ani drahé ani levné ... a se spotřebou na samém dně dnešních možností.
Zdravím,sám mám fabii II greenline s 1.2 TDI a jsem spokojenej. Mám ji 2 roky a najel jsem s ní 30000 km. Všechny asi zajímá spotřeba. V létě mám spotřebu od 3,0-4,5 l, v zimě od 4,0-5 l, dlouhodobá průměrná spotřeba tzn. celoroční je 3,7 l. Musím říct, že to není žádné scifi s tou spotřebou, záleží na řidiči, u těchto malých objemů rozhoduje spousta faktorů. Nejvíc pomáhají dlouhé převody, dále obsazenost vozidla(jezdím většinou sám),nevozím zbytečnosti, správně natlakované pneumatiky, profil cesty, plynulost provozu, žádnej brzda-plyn,
03.07.2013 | 08:47:43 | Josef
| 85.70.197.*Reagovat
RE: Zkušenosti
Jenom skromný dotaz. Čím si v zimě přitápíš? Primusem, či bufíkem? Bez přídavného topení to totiž skoro vůbec netopí. Typicky letní vůz. :-)
Nečteš, nevíš. Víš jaké je Slunko sviňa? Proběhlo to v mnoha časopisech při uvedení modelu na trh a následném testování. Za mnohé třeba zde :www.rozhlas.cz/motozurnal/autobazar/_zprava/autobazar-skoda-fabia-ii-vladce-ceskych-bazaru--890981
Jsem rád, že to někdo napsal, chtěl jsem si 1.2 TDI taky koupit, naštěstí se prodejce choval jako hulvát. Koupil jsem C3 1,4 HDI, mám najeto 5.000 km a spotřeba teď v zimě 3,8 (50% město a převážně jezdíme ve dvou až ve třech). Léto uvidím, nemám přímou zkušenost. Nechci nic propagovat, jen názor uživatele
Jestli bych měl takové auto a byl bych subjektivní, tak ten motor mě velice zklamal. Myslel jsem, že to bere tak 3,5-4 litry. Když uvážím ten nízý obsah, sám jsem vlastnil 1,9Tdi, které mi bralo do 5 litrů, a doslova lítalo, nejlepší motor co jsem kdy vlastnil. Kámoš má 1,8 diesel Peugeot a má těžkou nohu a v klidu se vleze do 5 litrů a kdyby chtěl tak tam má 4l, ten motor je nesmrtelný a žere snad i fritovací olej. V porovnání tohle bych tomuhle motoru dal známku jak ve škole asi za 4 mínus. Za prvé benzín umí za 6l, kdo si spočítá, nárokovost na benzín je menší údržba, vyšší výkon. A tříválec by mě zajímal jak to bude s životností, jestli dokáže bezproblému jako 1.9Tdi najet 350tkm, které se v bazarech hemží jak houby po dešti. Ten motor mě opravdu zklamal, jsem rád, že existují takové recenze. Nejspíš na takovou fábii se bude hodit 1,9nebo ,1.6 diesel. nebo 1.4 benzín dle váhy a úspory.
To mě právě říkal děda že v roce 1991 chtěl koupit Favorita ,ale nakonec k tomu nedošlo dostal ho jako služební auto a jezdil sním do Německa tak zjistil že to není zrovna nic moc ,slabý motor zpracování taky nějak nic moc no přesvědčilo ho to o tom že to není vhodné auto jenž by chtěl.Nakonec si koupil Fiata Cromu 2.0 ,pak P405 a to ted má P406 .A ted jsme skončily na p406 všichni.A otec se dívá po P508 nebo nějaký P607.Takže u nás v rodině byly samí Francouzský a italský auta ,pak auta co strýc dovážel s otcem.Na chvíli se ohřály a pak putovali na prodej. Dovoz Německo Audi 80 Sierry Alfa 164 Cromi od roku 1989 po modely 1995.R19 R21 P405 ,605,205. auta co byly tenkrát max do 10 let stáří a s nimi se nějaký čas jezdilo.Nakonec z toho nejdéle vydržela ta R19 se kterou jsem jezdil i já.Takže jsem od mala se vozil a viděl různá auta a proto mám i takoví názor na škodovky.:))A už ve 15 letech ,když mě vezla sousedka Octavii tak jsme měl názor ,že to nemá dle mě ani na 405tku design nápad interieru atd prostor.Když vezmu R19 z roku 1994 která má el okna el.zrcátka.Palub PC imobilizér,servo,dálkoví centrál ovládání radia pod volantem a možná ještě další výbavu a porovnám to s Felicii roku 1995 tak pro mě mám jasného favorita i designem a zpracováním interieru.Zase mě může někdo napsat jak jsem velkej chytrák nebo tak,ale to je moje zkušenost a názor.:)) A taky je jedna věc ,to že dříve ty auta byla o něčem jiném ,i když to bylo auto tak to v sobě něco mělo co se člověku líbilo ,což v dnešní době jen těžko hledat. Ona taková Sierra 2.0 v plné palbě měla něco do sebe,dneska už jsou to auta do šrotu ,ale hold čas člověk nezastaví.
Hlavní věc je ta že kdo má od jak živa škodovky ,tak dojede s Octavii 1.9TDI a vychvaluje to jako by to byl nevím co za zázrak.Přitom jsou auta stejné třídy které vypadají mnohem líp jsou rychlejší a mají lepší výbavu a stojí méně.A pro majitele té jiné značky je něco takového k smíchu prostě,za to nemůže ani ta značka a to co se kolem ní vytvořilo.V jedné recenzi tady majitel 1.2HTp Fabia ,tvrdí jak to má svižný motor a uvádí jak se na to hrabou jiná auta ,a za tu cenu je do parádní stroj,což asi vypadá že nikdy nejel v ničem jiném a působí to prostě směšně.
Anonym 29.5.17:11: Takže ideš "maximálne úsporne", 110 km/h, čo je BLUD a HOVADINA, max. úsporne je práve max.90 km/h...:)), a zrazu dobehneš niekoho, kto sa vlečie 90...
Otázka: Prečo si ho NEPREDBEHOL, pričom rozdielová rýchlosť 20 km je už OK, príp. si na chvíľu nedupol na plyn , ak sa Ti niekto tlačil na chrbát?
P.S. Absolútne mi nevadí, keď niektoide v pravom pruhu 90, NESMIE ale brzdiť kamióny, lebo to už si zaslúži dostať do nosa, ale čo najviec neznášam, ak sa niekto vlečie v ĽAVOM pruhu 130 km/h a myslí si, že keď je max. 130/km tak môže predbiehať rozdielovou rýchlosťou 1-2Km/h toho v pravom...
Za toto by som bral okamžite vodičáky,
Rovnako ako aj v mestách, kde sú dva pruhy a debil v ľavom si myslí, že max. 50 km/h, lebo vyhláška....:(( a UPCHA prakt. cestu.
Řekl bych že né škodovák ale ty máš problémy.Již mě serou ti, co se naváží věčně do škodovek.Mám odjeto dost na to abych mohl posoudit.Měl jsem různá auta a poruchovostí na tom byli hůř jak škodovka.I když jsem již několik let jezdil a jezdím jen na TDI a s velkým výkonem.Rád si sednu do Fabie,kterou máme v rodině a projedu se v klidu a v pohodě.A jede se mi dobře.Vážně nepochopím blba kterej se neustále naváží do škodovek a sám má prd najeto.Každému vyhovuje něco jiného, tak proč by to měl někdo pomlouvat.To je ta česká nátura,mám prd prachy koupím si jetýho dvoulitra hlavně cizinu abych mohl frajeřit a pak pomlouvám ostatní kteří si v klidu jezdí, ale bohužel mají škodovku.Škodovka je auto plně postačující na dnešní provoz a malokterý řidič který má silné auto jezdí tak jak má.Musí si jen stále něco dokazovat jaký je king že předjíždí škodovkáře a slabší auta.Pak to nemá na silnicích tak vypadat.Fakt nepochopím blba který se neustále trefuje do škodovek.
Ono většina lidí co naráží na škodovky jsou ti jenž ,jsou zvyklí na jiná auta.Protože je to značka která ,v některých případech až nesmyslně předcenována při tom na to ani nemá.Právě těmi ohlasy kolem na ni každý naráží protože ,jde o vkus ale i tak co se týče designu tak je absolutně nezajímavá a když člověk porovná auto roku 2000 třeba Octavia s jinými značkami tak pro někoho kdo je zvyklí na Japonce Francouze atd.Tak proto to auto nemají pochopení.A vím to sám.Já osobně jsem tak nějak zvyklí na francouzský auta a jestli je to Felicie Octavia Fabia i Fabia II tak ty auta mě nijak neoslovily ,pro mě osobně design o ničem tuctoví strohý ,tvrdý sedadla malý interier výbava nulová a když už tak je to až moc drahý což za ty peníze si pořídím auto který je naprosto někde jinde.Škodovka je pro ty jenž jim padne do oka.Když bych měl vybrat škodovku která je dle mě nějak zajímavá tak je to model MB.A tím to končí...a bohužel další věc je ta že polovina příznivců této značky absolutně neberou jiná auta ,a pořád předhazují ty svoje.Což u jiných značek se člověk moc nesetká.To je taky jeden z důvodů.To jestli více spolehlivá ,záleží kus od kusu jako u všeho jiného.
Jen bych ještě dodal že většina majitelů škodovek ,co lze vidět tady na webu.Tak třeba u Felicie snad u každé měl předchozí majitel starou ladu š105 š120 Favorit málo kdy je psáno že by měl někdo auto jiné značky.Tak přechod s takových aut bude rozdíl.Porovnávání mezi škodovkami ,tam to můžou vychvalovat do nebes že Felicie je lepší jako Favorit.Ale mezi ostatními nelze.Právě ten rozdíl když ten co jezdil Favoritem ,tak Octavie je pro něj pořádný auto.Ale ten co měl v té době třeba Golfa nebo P405 tak pro něj jsou právě ty škodovky o ničem.Pač ta 405tka byla komfortnější jako ta Octavia.Která vyšla 6 let po té.V tom to je.Právě to že vychvalují typy v jedné značce a jiné je nezajímají.Pač většina nich nikdy ani jiná neměla.To je pak ta provokace co nutí člověka rejpat do škodovek.
luke20: AMEN. Vcelku presne si to popísal. Je to naozaj tak. V 92-93? som si po Mazde 626 presadol do 405, predtým ešte TATRA 613, zábavnejšie auto s lepším podvozkom v tej dobe ako 405 naozaj NEBOLA. priebežne som skúšal w passat, audi 80,100, po nezavinenej havárke som mal z požičovne Favorita.
Cesta do roboty, cca 270 km jedným smerom, večer naspäť + za zákazkami, cez 10.000 mesačne ma na favorite stála skoro život, chrbát, nervy...., rozdiel tried je veľký.
A o tom to je. je nezmysel kupovať Felíciu, či fabiu na dlhé štreky po republike, aj ke´D DNEšNá Fábia je Mercedesom oproti Favoritovi, je to malé auto, na mestskú a prímestskú prevádzku.
Potom vznikajú averzie, nedorozumenia, pretože voľakedy bol favorit vlajkovou lodou /jedinou:))/,nič lepšie nebolo, dnes je dobrou alternatívou Superb, či Octávia..
Ale F.svoju úlohu splnil. Na svoju dobu a Železnú oponu... super auto.
V 1990 prišla Primera, tá bola ešte lepšia, aj keď asi do roku 92-93 občas nestíhalo pérovanie a bola dosť nepohodlná, obratnosťou a neskutočným držaním stopy ako predkolka predčila 405, tá bola ale zábavnejšia, síce pomalšia, o dosť, ale zákruty vyberala s istým šarmom, ak sa to dá povedať....
Nelíbí se mi, jak se tady osočujete. Patláte tady dohromady 1,2 htp a 1,9 tdi. Poslouchejte! Mám ford focus 1,8 tdci, r.v. 2006, jsem spokojen, ale je to těžký auto, takže se mi nedaří dostat pod 5,5 litru/100km (mimo město), proto hledám něco úspornějšího - co takhle 1,2 tdi? Když ta možnost je, tak proč ne. Ať je to škodovka nebo ne. A ještě jedna věc. Škodovky jsou designově stálejší, vypadají i po letech k světu. Např. tatího octavia 2,0 tdi je mnohem pohodlnější a v interiéru komfortnější než můj focus a navíc reálná spotřeba je dokonce nižší než udává palubní počítač... Vykašlete se na urážení těch, kteří mají škodovky. V autoškole jsme měli octavii 1,9 tdi a žáci s ní dokázali jet na 50 km vzdálenosti za 3,6l/100km - není to fantastický!!!!
Ja po dalnici 90 nejezdim. Nepodstrkavejte mi neco, co nevite a co neni pravda. Typicky ceske ... A kdyz si prectete cely text, doctete se ze jezdim "svizne", za coz jsem byl jiz "lincovan" od jinych vseznalku !!!
Jo, taky jsem jednoho takovýho dneska potkal na dálnici, jel jsem maximálně úsporně 110 km/h, a dojel jsem ho, scauta, a musel za ním brzdit. Jel 90, a já už neměl možnost v této "nedálniční" rychlosti se dostat do levého pruhu abych ho předjel. Prostě mě skřípnul v té jeho nízkospotřebové rychlosti a trvalo hodně dlouho, než jsem se dostal do levého a tu brzdu provozu objel. Proč krucinál takovýhle šetřílci lezou vůbec na dálnici?
Po najetí skoro 10.000 km již jen ke spotřebě: nedostal jsem se nad 6.0 ltr při extrémně rychlé jízdě (50:50 státovky - dálnice). Tedy tato spotřeba je absolutní maximum. Po "naučení" se, jak to má Skautík rád, jezdím 60km jedním směrem do práce (s převýšením nahoru) za 4.6-4.8 ltr, obráceným směrem pak za 4.0-4.2 ltr. Přidám-li město asi tak 1/4, vycházá celková průměrná nyní 4.7 ltr/100 km. Zjistil jsem, že nejvýhodnější je, jak se obecně ví (ale tady to platí dvojnásob), řadit co nejrychleji a držet motor co nejvíce v dolním spektru otáček (1.500 - 2.000). Pak 1.2TDI ukáže, co umí.
Já osobně bych za to auto teda nedal ani korunu ,pač se mě naprosto nelíbí ,leda ho mít služební a ,aby mě platily benzín. Jinak to auto taky nevidím! ,dle mě dobrý firemní auto levnější náklady pro zaměstnavatele a pro podnik,splní co má ,ale jako osobní auto ani náhodou.Nepěkná karoserie ,interier strohý tvrdý sedadla a podvozek,na naších silnicích to skáče jak koza.A navíc motor 1.2 TDI ! Já osobně jsem postupoval při koupi aut tak, že vždy mělo větší obsah a na spotřebu jsem moc nehleděl a spíše dle toho jak se mě auto líbilo a v jakým bylo stavu,a zatím mě to nikdy neuškodilo.
Tak to je jasný že bezpečný místo na silnici není ,ale jako nemůže to člověk takhle brát.Sou jedinci jenž jezdí jako opravdu hovada pak se vymelou a z důvodu toho že jede někde poprvé neví kde co a jak je a způsobí nehodu.Pak ti co jezděj rychleji ,ale s rozumem.
I v obcích bývá občas místy 70, nebo ve městech 60 (okruh). Tedy tam, kde je padesátka "zbytečná." To by to vypadalo, aby si každej trouba určoval sám, jak kde rychle pojede, protože on to tam považuje za bezpečný. To jsou argumenty řidičských egoistů. Navíc bezpečný místo na silnici ani neexistuje.
Taky naděláte ,bych chtěl vidět jak každej z vás jede přesně 50km ,když pojede na místě kde to je bezpečný i 70km ,a nebude poblíž škola a nepřehledný místa tak nemusí nikoho ohrožovat.
Mě se zdá, že na ten obsah je to příliš vysoká spotřeba. V tabulkách se uvádí 3,5l a tato spotřeba vypadá jako po najetí přes 100tkm. Nebylo to auto používané pro zkušební jízdy?
Ano ale tohle je od uživatelú dalším uživatelům takže hodnotit něco po 2tis. km je prostě brzo mám tady už 4 svoje auta a vždycky jsem si s hodnocením počkal a dobře udělal.Nejsme snad nablblý novináři co něco vychválej ovšem po roce se zjistí že je všechno jinak.Lepší chvilku počkat a pak něco vyplodit.Chápu že se člověk chce podělit o dojmy ale nemá to tu správnou vypovídací hodnotu.
Pro Adama: ... tak jsem proste mladej blazen, no ;)
Pro lubose: ... nechtel jsem vymenit 10 let stare auto za 10 let stare auto :-O
Pro Jirik7: Ano, take jsem zadnou nikde nenasel a proto jsem ji napsal co nejdrive a ne az to bude 10 let stary motor ... ;)) A pruznost ... no 1.9 TDi to proste neni. Jede hezky svizne, na rozjezd potrebuje delsi dobu (podle tech. prukazu 14 sekund). Planuju samozrejme chip a dle zkusenosti majitelu 1.4 TDi pak motoru pekne chytaji saze.
Pro sparrow1: Jak se to vezme. Psat recenzi po 2.000 km je sice malo, ale to byste nesmel cist a sledovat zadne recenze v televizi, novinach ani na webech o autech. Pochybuji, ze najezdi vice. Co myslite ... ;-)
Pro Frantu: Pane, pisu tu recenzi o aute, protoze se tento web jmenuje AUTORECENZE. Mam tedy psat ve stylu: Nejak to jede, to vite ... Neco si to vezme, ale tim vas nechci zdrzovat ... Lide, kteri sem chodi, chteji fakta. Jestli jsou to podle VAS kokotiny, pak tedy chteji ty (Vase) kokotiny ... hmm ;))
Pro marne: Napsal jsem svizne, ne 200 ... ach jo, nemoc vsech diskuzi, ja o voze on o koze :(
Jezdím 110-120 mimo město, svižně vesnice (nebudu se udávat) + spolehlivost 10/10 po ujetí 2000 km (kdy člověk neví, co se dělo před tím), no nevím, nevím. Ať si každý udělá svůj obrázek a recenzi a autorovi.
Spotreba a náklady na auto sú ošemetná vec:)). Nedá sa 100%určiť, čo je výhodné, lebo je to všetko o peniazoch a prioritách..:))
Ak by som išiel vyložene na náklady, tak taký Saxík, al. P106 s 1,5D, al. 1,0 benzín, v cene 2-3.000 eur... na 2-3 roky a dochádzanie do práce stačí až až...
Ale potom by muselo byť druhé auto, pre rodinu, na dovolenky, alebo sa uskromniť.
Niekedy vyjde lacnejšie kúpiť Japonca, 1,8-2.0 benzín, 3-4 ročný, do 9-10.000 eur, než "superúsporné" nové TDi, či HDI za 15-20.000 eur...) v ROVNAKEJ triede a výbave.
10.000 eur sa prakticky NIKDY nedá ušetriť, ani pri nájazde 50-70.000 km/rok
Prvni recenze na tento motor, ktere jsem si vsiml. Celkem by me zajimalo jak je to s pruznosti tohoto motoru, neb jsem taky sebemrskacsky o nem uvazoval kvuli nakladum. Cekal bych i lehce nizsi spotrebu. Jezdim 110km denne za 7.2L benzinu na 100. Tankuju kazdy tyden za 1500. Celkem se to zajida. Zajimalo by me, co z dlouhodobeho pohledu ma nakladove smysl, kompromis mezi vykonem a spotrebou. Samozrejme ne jen naklady na paliva, ale vsechno kolem. Par znamych si chvali 1.3MultiJet s sestikvaltem.
Pravda je ta, že benzín je momentálně docela drahý,ale zase abych kupoval auto ,a jezdil podle toho abych ušetřil ,tak radši budu jezdit MHD.Mám motor 2.0 16 benzín Peugeot 406 ,a průměrná spotřeba kolem 11.5l.Jezdím denně 30Km+víkendy a nákupy . Když začátku měsíce vezmu plnou nádrž tak mě vystačí zhruba 2 až 3 týdny.Nikdy sem to moc neřešil ,protože myslet pořád na to tak bych se z toho asi zbláznil.Původně jsem 2.0 nechtěl ,pač mě bylo jasný že ta spotřeba je větší ,ale předtím jsem měl 1.8 R19 a spotřeba kolem 9-10l,takže ten rozdíl je minimální .Myslím že to nechce zase tak moc přeehánět:)
Docela bych ti přál a tobě podobným, až budeš někdy v obci coby chodec přecházet silnici, aby tě jednoho krásnýho dne nabral debil, kterej jezdí přes obce taky "svižně".
Cesta do práce 5,2,cesta z práce 4,4 l.Neuvěřitelné jakými kokotinami si lidi zatěžují mozek.Nic ve zlém ,ale dost často se setkávám s auty a jejich řidiči se při předjíždění třebas traktoru bojí šlápnout na plyn aby jim to nerozhodilo spotřebu byť o desetinku.Těm pak nestačí k předjetí několik desítek metrů (u toho traktoru) ale taky třeba kilometr.Ty moderní jedou i šedesát.
Ja na P-308 SW jazdím priemer pod 5/100.A to sa moc nemusím snažiť.Uvažoval som o Seate Ibiza SW s 1,2 TDI/CR.Ako čítam,som rád,že som išiel do normálneho motora 1,6 HDI.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Zkušenosti
Zdravím,sám mám fabii II greenline s 1.2 TDI a jsem spokojenej. Mám ji 2 roky a najel jsem s ní 30000 km. Všechny asi zajímá spotřeba. V létě mám spotřebu od 3,0-4,5 l, v zimě od 4,0-5 l, dlouhodobá průměrná spotřeba tzn. celoroční je 3,7 l. Musím říct, že to není žádné scifi s tou spotřebou, záleží na řidiči, u těchto malých objemů rozhoduje spousta faktorů. Nejvíc pomáhají dlouhé převody, dále obsazenost vozidla(jezdím většinou sám),nevozím zbytečnosti, správně natlakované pneumatiky, profil cesty, plynulost provozu, žádnej brzda-plyn,
03.07.2013 | 08:47:43 | Josef | 85.70.197.* Reagovat
RE: Zkušenosti
Jenom skromný dotaz. Čím si v zimě přitápíš? Primusem, či bufíkem? Bez přídavného topení to totiž skoro vůbec netopí. Typicky letní vůz. :-)
03.07.2013 | 13:42:39 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Zkušenosti
Podle čeho usuzuješ?
03.07.2013 | 14:02:58 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Zkušenosti
Nečteš, nevíš. Víš jaké je Slunko sviňa? Proběhlo to v mnoha časopisech při uvedení modelu na trh a následném testování. Za mnohé třeba zde :www.rozhlas.cz/motozurnal/autobazar/_zprava/autobazar-skoda-fabia-ii-vladce-ceskych-bazaru--890981
03.07.2013 | 18:40:33 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Zkušenosti
Jsem rád, že to někdo napsal, chtěl jsem si 1.2 TDI taky koupit, naštěstí se prodejce choval jako hulvát.
Koupil jsem C3 1,4 HDI, mám najeto 5.000 km a spotřeba teď v zimě 3,8 (50% město a převážně jezdíme ve dvou až ve třech). Léto uvidím, nemám přímou zkušenost.
Nechci nic propagovat, jen názor uživatele
11.03.2014 | 22:34:08 | Cože cože | 178.209.128.* Reagovat
Motorizace
Jestli bych měl takové auto a byl bych subjektivní, tak ten motor mě velice zklamal. Myslel jsem, že to bere tak 3,5-4 litry.
Když uvážím ten nízý obsah, sám jsem vlastnil 1,9Tdi, které mi bralo do 5 litrů, a doslova lítalo, nejlepší motor co jsem kdy vlastnil. Kámoš má 1,8 diesel Peugeot a má těžkou nohu a v klidu se vleze do 5 litrů a kdyby chtěl tak tam má 4l, ten motor je nesmrtelný a žere snad i fritovací olej. V porovnání tohle bych tomuhle motoru dal známku jak ve škole asi za 4 mínus.
Za prvé benzín umí za 6l, kdo si spočítá, nárokovost na benzín je menší údržba, vyšší výkon. A tříválec by mě zajímal jak to bude s životností, jestli dokáže bezproblému jako 1.9Tdi najet 350tkm, které se v bazarech hemží jak houby po dešti.
Ten motor mě opravdu zklamal, jsem rád, že existují takové recenze. Nejspíš na takovou fábii se bude hodit 1,9nebo ,1.6 diesel. nebo 1.4 benzín dle váhy a úspory.
18.08.2011 | 10:08:39 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
To mě právě říkal děda že v roce 1991 chtěl koupit Favorita ,ale nakonec k tomu nedošlo dostal ho jako služební auto a jezdil sním do Německa tak zjistil že to není zrovna nic moc ,slabý motor zpracování taky nějak nic moc no přesvědčilo ho to o tom že to není vhodné auto jenž by chtěl.Nakonec si koupil Fiata Cromu 2.0 ,pak P405 a to ted má P406 .A ted jsme skončily na p406 všichni.A otec se dívá po P508 nebo nějaký P607.Takže u nás v rodině byly samí Francouzský a italský auta ,pak auta co strýc dovážel s otcem.Na chvíli se ohřály a pak putovali na prodej. Dovoz Německo Audi 80 Sierry Alfa 164 Cromi od roku 1989 po modely 1995.R19 R21 P405 ,605,205. auta co byly tenkrát max do 10 let stáří a s nimi se nějaký čas jezdilo.Nakonec z toho nejdéle vydržela ta R19 se kterou jsem jezdil i já.Takže jsem od mala se vozil a viděl různá auta a proto mám i takoví názor na škodovky.:))A už ve 15 letech ,když mě vezla sousedka Octavii tak jsme měl názor ,že to nemá dle mě ani na 405tku design nápad interieru atd prostor.Když vezmu R19 z roku 1994 která má el okna el.zrcátka.Palub PC imobilizér,servo,dálkoví centrál ovládání radia pod volantem a možná ještě další výbavu a porovnám to s Felicii roku 1995 tak pro mě mám jasného favorita i designem a zpracováním interieru.Zase mě může někdo napsat jak jsem velkej chytrák nebo tak,ale to je moje zkušenost a názor.:)) A taky je jedna věc ,to že dříve ty auta byla o něčem jiném ,i když to bylo auto tak to v sobě něco mělo co se člověku líbilo ,což v dnešní době jen těžko hledat. Ona taková Sierra 2.0 v plné palbě měla něco do sebe,dneska už jsou to auta do šrotu ,ale hold čas člověk nezastaví.
18.08.2011 | 01:13:37 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Hlavní věc je ta že kdo má od jak živa škodovky ,tak dojede s Octavii 1.9TDI a vychvaluje to jako by to byl nevím co za zázrak.Přitom jsou auta stejné třídy které vypadají mnohem líp jsou rychlejší a mají lepší výbavu a stojí méně.A pro majitele té jiné značky je něco takového k smíchu prostě,za to nemůže ani ta značka a to co se kolem ní vytvořilo.V jedné recenzi tady majitel 1.2HTp Fabia ,tvrdí jak to má svižný motor a uvádí jak se na to hrabou jiná auta ,a za tu cenu je do parádní stroj,což asi vypadá že nikdy nejel v ničem jiném a působí to prostě směšně.
17.08.2011 | 22:20:45 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
90km
Pravda že 90km je nejúspornější rychlost ,a při testování spotřeby nových aut je právě max při 90km.
20.07.2011 | 14:19:54 | luke20 Reagovat
Anonym 29.5.17:11: Takže ideš "maximálne úsporne", 110 km/h, čo je BLUD a HOVADINA, max. úsporne je práve max.90 km/h...:)), a zrazu dobehneš niekoho, kto sa vlečie 90...
Otázka: Prečo si ho NEPREDBEHOL, pričom rozdielová rýchlosť 20 km je už OK, príp. si na chvíľu nedupol na plyn , ak sa Ti niekto tlačil na chrbát?
P.S. Absolútne mi nevadí, keď niektoide v pravom pruhu 90, NESMIE ale brzdiť kamióny, lebo to už si zaslúži dostať do nosa, ale čo najviec neznášam, ak sa niekto vlečie v ĽAVOM pruhu 130 km/h a myslí si, že keď je max. 130/km tak môže predbiehať rozdielovou rýchlosťou 1-2Km/h toho v pravom...
Za toto by som bral okamžite vodičáky,
Rovnako ako aj v mestách, kde sú dva pruhy a debil v ľavom si myslí, že max. 50 km/h, lebo vyhláška....:(( a UPCHA prakt. cestu.
Na čele kolóny ide obyčajne vôl...:(
20.07.2011 | 10:02:10 | ľuboš Reagovat
Na kole
Poradím Ti .Jezdi do práce na kole nebo pěšky a nebudeš mít spotřebu nafty žádnou.Další škodák nízkospotřebák.Nemocní lidé řešící spotřebu
20.07.2011 | 08:46:34 | Kozelka Reagovat
RE:Na kole
Řekl bych že né škodovák ale ty máš problémy.Již mě serou ti, co se naváží věčně do škodovek.Mám odjeto dost na to abych mohl posoudit.Měl jsem různá auta a poruchovostí na tom byli hůř jak škodovka.I když jsem již několik let jezdil a jezdím jen na TDI a s velkým výkonem.Rád si sednu do Fabie,kterou máme v rodině a projedu se v klidu a v pohodě.A jede se mi dobře.Vážně nepochopím blba kterej se neustále naváží do škodovek a sám má prd najeto.Každému vyhovuje něco jiného, tak proč by to měl někdo pomlouvat.To je ta česká nátura,mám prd prachy koupím si jetýho dvoulitra hlavně cizinu abych mohl frajeřit a pak pomlouvám ostatní kteří si v klidu jezdí, ale bohužel mají škodovku.Škodovka je auto plně postačující na dnešní provoz a malokterý řidič který má silné auto jezdí tak jak má.Musí si jen stále něco dokazovat jaký je king že předjíždí škodovkáře a slabší auta.Pak to nemá na silnicích tak vypadat.Fakt nepochopím blba který se neustále trefuje do škodovek.
17.08.2011 | 21:19:27 | Boby | 90.183.224.* Reagovat
RE:RE:Na kole
Ono většina lidí co naráží na škodovky jsou ti jenž ,jsou zvyklí na jiná auta.Protože je to značka která ,v některých případech až nesmyslně předcenována při tom na to ani nemá.Právě těmi ohlasy kolem na ni každý naráží protože ,jde o vkus ale i tak co se týče designu tak je absolutně nezajímavá a když člověk porovná auto roku 2000 třeba Octavia s jinými značkami tak pro někoho kdo je zvyklí na Japonce Francouze atd.Tak proto to auto nemají pochopení.A vím to sám.Já osobně jsem tak nějak zvyklí na francouzský auta a jestli je to Felicie Octavia Fabia i Fabia II tak ty auta mě nijak neoslovily ,pro mě osobně design o ničem tuctoví strohý ,tvrdý sedadla malý interier výbava nulová a když už tak je to až moc drahý což za ty peníze si pořídím auto který je naprosto někde jinde.Škodovka je pro ty jenž jim padne do oka.Když bych měl vybrat škodovku která je dle mě nějak zajímavá tak je to model MB.A tím to končí...a bohužel další věc je ta že polovina příznivců této značky absolutně neberou jiná auta ,a pořád předhazují ty svoje.Což u jiných značek se člověk moc nesetká.To je taky jeden z důvodů.To jestli více spolehlivá ,záleží kus od kusu jako u všeho jiného.
17.08.2011 | 22:05:07 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:RE:Na kole
Jen bych ještě dodal že většina majitelů škodovek ,co lze vidět tady na webu.Tak třeba u Felicie snad u každé měl předchozí majitel starou ladu š105 š120 Favorit málo kdy je psáno že by měl někdo auto jiné značky.Tak přechod s takových aut bude rozdíl.Porovnávání mezi škodovkami ,tam to můžou vychvalovat do nebes že Felicie je lepší jako Favorit.Ale mezi ostatními nelze.Právě ten rozdíl když ten co jezdil Favoritem ,tak Octavie je pro něj pořádný auto.Ale ten co měl v té době třeba Golfa nebo P405 tak pro něj jsou právě ty škodovky o ničem.Pač ta 405tka byla komfortnější jako ta Octavia.Která vyšla 6 let po té.V tom to je.Právě to že vychvalují typy v jedné značce a jiné je nezajímají.Pač většina nich nikdy ani jiná neměla.To je pak ta provokace co nutí člověka rejpat do škodovek.
17.08.2011 | 23:40:45 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:RE:RE:Na kole
luke20: AMEN. Vcelku presne si to popísal.
Je to naozaj tak. V 92-93? som si po Mazde 626 presadol do 405, predtým ešte TATRA 613, zábavnejšie auto s lepším podvozkom v tej dobe ako 405 naozaj NEBOLA. priebežne som skúšal w passat, audi 80,100, po nezavinenej havárke som mal z požičovne Favorita.
Cesta do roboty, cca 270 km jedným smerom, večer naspäť + za zákazkami, cez 10.000 mesačne ma na favorite stála skoro život, chrbát, nervy...., rozdiel tried je veľký.
A o tom to je. je nezmysel kupovať Felíciu, či fabiu na dlhé štreky po republike, aj ke´D DNEšNá Fábia je Mercedesom oproti Favoritovi, je to malé auto, na mestskú a prímestskú prevádzku.
Potom vznikajú averzie, nedorozumenia, pretože voľakedy bol favorit vlajkovou lodou /jedinou:))/,nič lepšie nebolo, dnes je dobrou alternatívou Superb, či Octávia..
Ale F.svoju úlohu splnil. Na svoju dobu a Železnú oponu... super auto.
18.08.2011 | 00:09:52 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:RE:RE:Na kole
V 1990 prišla Primera, tá bola ešte lepšia, aj keď asi do roku 92-93 občas nestíhalo pérovanie a bola dosť nepohodlná, obratnosťou a neskutočným držaním stopy ako predkolka predčila 405, tá bola ale zábavnejšia, síce pomalšia, o dosť, ale zákruty vyberala s istým šarmom, ak sa to dá povedať....
18.08.2011 | 00:55:27 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
Navážení se do škodovek
Nelíbí se mi, jak se tady osočujete. Patláte tady dohromady 1,2 htp a 1,9 tdi. Poslouchejte! Mám ford focus 1,8 tdci, r.v. 2006, jsem spokojen, ale je to těžký auto, takže se mi nedaří dostat pod 5,5 litru/100km (mimo město), proto hledám něco úspornějšího - co takhle 1,2 tdi? Když ta možnost je, tak proč ne. Ať je to škodovka nebo ne. A ještě jedna věc. Škodovky jsou designově stálejší, vypadají i po letech k světu. Např. tatího octavia 2,0 tdi je mnohem pohodlnější a v interiéru komfortnější než můj focus a navíc reálná spotřeba je dokonce nižší než udává palubní počítač... Vykašlete se na urážení těch, kteří mají škodovky. V autoškole jsme měli octavii 1,9 tdi a žáci s ní dokázali jet na 50 km vzdálenosti za 3,6l/100km - není to fantastický!!!!
30.01.2014 | 11:39:33 | | 46.23.56.* Reagovat
RE: Navážení se do škodovek
.....:)
30.01.2014 | 14:49:25 | | 94.112.170.* Reagovat
pro anonym
Ja po dalnici 90 nejezdim. Nepodstrkavejte mi neco, co nevite a co neni pravda. Typicky ceske ... A kdyz si prectete cely text, doctete se ze jezdim "svizne", za coz jsem byl jiz "lincovan" od jinych vseznalku !!!
20.07.2011 | 07:06:32 | Reagovat
pro Axe
Jo, taky jsem jednoho takovýho dneska potkal na dálnici, jel jsem maximálně úsporně 110 km/h, a dojel jsem ho, scauta, a musel za ním brzdit. Jel 90, a já už neměl možnost v této "nedálniční" rychlosti se dostat do levého pruhu abych ho předjel. Prostě mě skřípnul v té jeho nízkospotřebové rychlosti a trvalo hodně dlouho, než jsem se dostal do levého a tu brzdu provozu objel. Proč krucinál takovýhle šetřílci lezou vůbec na dálnici?
29.05.2011 | 17:21:26 | Reagovat
Update
Po najetí skoro 10.000 km již jen ke spotřebě: nedostal jsem se nad 6.0 ltr při extrémně rychlé jízdě (50:50 státovky - dálnice). Tedy tato spotřeba je absolutní maximum.
Po "naučení" se, jak to má Skautík rád, jezdím 60km jedním směrem do práce (s převýšením nahoru) za 4.6-4.8 ltr, obráceným směrem pak za 4.0-4.2 ltr.
Přidám-li město asi tak 1/4, vycházá celková průměrná nyní 4.7 ltr/100 km.
Zjistil jsem, že nejvýhodnější je, jak se obecně ví (ale tady to platí dvojnásob), řadit co nejrychleji a držet motor co nejvíce v dolním spektru otáček (1.500 - 2.000). Pak 1.2TDI ukáže, co umí.
29.05.2011 | 16:23:35 | Axe Reagovat
RE: Update
dvojhmota ti to taky brzo ukáže, ten podtočenej motor...
05.02.2019 | 21:17:20 | xb01, | 109.81.208.* Reagovat
Odpovedi
1) toto je diskuze na tema Autorecenze, ne bezpecnost silnicniho provozu a proto na tema znalosti silnicnich predpisu nebudu psat
2) je to skutecne 1.2 TDi a ne 1.6TDi; prvni serie mela tento motor (3/2010)
3) libi - nelibi; subjektini nazor kazdeho; v pohode ...
4) no a jak pise luke20, ze nehledi na spotrebu, ok ... ;)
Jinak vyzkousena maximalka: 190 tachometrovych (to mi zase nekdo vynada ...).
19.04.2011 | 22:31:10 | Axe Reagovat
Já osobně bych za to auto teda nedal ani korunu ,pač se mě naprosto nelíbí ,leda ho mít služební a ,aby mě platily benzín. Jinak to auto taky nevidím! ,dle mě dobrý firemní auto levnější náklady pro zaměstnavatele a pro podnik,splní co má ,ale jako osobní auto ani náhodou.Nepěkná karoserie ,interier strohý tvrdý sedadla a podvozek,na naších silnicích to skáče jak koza.A navíc motor 1.2 TDI ! Já osobně jsem postupoval při koupi aut tak, že vždy mělo větší obsah a na spotřebu jsem moc nehleděl a spíše dle toho jak se mě auto líbilo a v jakým bylo stavu,a zatím mě to nikdy neuškodilo.
13.04.2011 | 21:36:04 | luke20 Reagovat
Nelituješ těžce vydělaných peněz utracených za tak ošklivé auto.
13.04.2011 | 21:28:07 | Reagovat
Marne
Tak to je jasný že bezpečný místo na silnici není ,ale jako nemůže to člověk takhle brát.Sou jedinci jenž jezdí jako opravdu hovada pak se vymelou a z důvodu toho že jede někde poprvé neví kde co a jak je a způsobí nehodu.Pak ti co jezděj rychleji ,ale s rozumem.
13.04.2011 | 17:12:53 | Reagovat
luke20
I v obcích bývá občas místy 70, nebo ve městech 60 (okruh). Tedy tam, kde je padesátka "zbytečná." To by to vypadalo, aby si každej trouba určoval sám, jak kde rychle pojede, protože on to tam považuje za bezpečný. To jsou argumenty řidičských egoistů. Navíc bezpečný místo na silnici ani neexistuje.
13.04.2011 | 16:55:03 | marne Reagovat
Taky naděláte ,bych chtěl vidět jak každej z vás jede přesně 50km ,když pojede na místě kde to je bezpečný i 70km ,a nebude poblíž škola a nepřehledný místa tak nemusí nikoho ohrožovat.
13.04.2011 | 15:08:48 | luke20 Reagovat
Axe
No tak se pochlub, kolik je to "svižně vesnice?" Prasárna je i taková sedmdesátka, to bys už ve tvých pětatřiceti letech mohl pochopit.
13.04.2011 | 13:24:02 | marne Reagovat
Spotřeba
Mě se zdá, že na ten obsah je to příliš vysoká spotřeba. V tabulkách se uvádí 3,5l a tato spotřeba vypadá jako po najetí přes 100tkm. Nebylo to auto používané pro zkušební jízdy?
12.04.2011 | 09:37:21 | svlastik Reagovat
Motor
Jeste bych se chtel zeptat autora na to, jaky motor, ze to tam presne ma? Podle ceniku vidim jen 1.6TDI, 1.2TDI nikde nevidim.
12.04.2011 | 09:15:38 | Jirik7 Reagovat
Pochybuji o delších převodech.Proti1,9 tomu chybí krouťák,tím samozřejmě je třeba v kopci řadit víc,to je celé.
12.04.2011 | 06:56:00 | Reagovat
Ano ale tohle je od uživatelú dalším uživatelům takže hodnotit něco po 2tis. km je prostě brzo mám tady už 4 svoje auta a vždycky jsem si s hodnocením počkal a dobře udělal.Nejsme snad nablblý novináři co něco vychválej ovšem po roce se zjistí že je všechno jinak.Lepší chvilku počkat a pak něco vyplodit.Chápu že se člověk chce podělit o dojmy ale nemá to tu správnou vypovídací hodnotu.
11.04.2011 | 23:44:40 | sparrow1 Reagovat
Par odpovedi...
Pro Adama: ... tak jsem proste mladej blazen, no ;)
Pro lubose: ... nechtel jsem vymenit 10 let stare auto za 10 let stare auto :-O
Pro Jirik7: Ano, take jsem zadnou nikde nenasel a proto jsem ji napsal co nejdrive a ne az to bude 10 let stary motor ... ;)) A pruznost ... no 1.9 TDi to proste neni. Jede hezky svizne, na rozjezd potrebuje delsi dobu (podle tech. prukazu 14 sekund). Planuju samozrejme chip a dle zkusenosti majitelu 1.4 TDi pak motoru pekne chytaji saze.
Pro sparrow1: Jak se to vezme. Psat recenzi po 2.000 km je sice malo, ale to byste nesmel cist a sledovat zadne recenze v televizi, novinach ani na webech o autech. Pochybuji, ze najezdi vice. Co myslite ... ;-)
Pro Frantu: Pane, pisu tu recenzi o aute, protoze se tento web jmenuje AUTORECENZE. Mam tedy psat ve stylu: Nejak to jede, to vite ... Neco si to vezme, ale tim vas nechci zdrzovat ... Lide, kteri sem chodi, chteji fakta. Jestli jsou to podle VAS kokotiny, pak tedy chteji ty (Vase) kokotiny ... hmm ;))
Pro marne: Napsal jsem svizne, ne 200 ... ach jo, nemoc vsech diskuzi, ja o voze on o koze :(
11.04.2011 | 17:58:03 | Axe Reagovat
Jezdím 110-120 mimo město, svižně vesnice (nebudu se udávat) + spolehlivost 10/10 po ujetí 2000 km (kdy člověk neví, co se dělo před tím), no nevím, nevím. Ať si každý udělá svůj obrázek a recenzi a autorovi.
11.04.2011 | 15:05:04 | Adam Reagovat
Spotreba a náklady na auto sú ošemetná vec:)). Nedá sa 100%určiť, čo je výhodné, lebo je to všetko o peniazoch a prioritách..:))
Ak by som išiel vyložene na náklady, tak taký Saxík, al. P106 s 1,5D, al. 1,0 benzín, v cene 2-3.000 eur... na 2-3 roky a dochádzanie do práce stačí až až...
Ale potom by muselo byť druhé auto, pre rodinu, na dovolenky, alebo sa uskromniť.
Niekedy vyjde lacnejšie kúpiť Japonca, 1,8-2.0 benzín, 3-4 ročný, do 9-10.000 eur, než "superúsporné" nové TDi, či HDI za 15-20.000 eur...) v ROVNAKEJ triede a výbave.
10.000 eur sa prakticky NIKDY nedá ušetriť, ani pri nájazde 50-70.000 km/rok
11.04.2011 | 12:44:05 | ľuboš Reagovat
Na spotrebu
Prvni recenze na tento motor, ktere jsem si vsiml. Celkem by me zajimalo jak je to s pruznosti tohoto motoru, neb jsem taky sebemrskacsky o nem uvazoval kvuli nakladum. Cekal bych i lehce nizsi spotrebu.
Jezdim 110km denne za 7.2L benzinu na 100. Tankuju kazdy tyden za 1500. Celkem se to zajida. Zajimalo by me, co z dlouhodobeho pohledu ma nakladove smysl, kompromis mezi vykonem a spotrebou. Samozrejme ne jen naklady na paliva, ale vsechno kolem. Par znamych si chvali 1.3MultiJet s sestikvaltem.
11.04.2011 | 09:36:12 | Jirik7 Reagovat
Pravda je ta, že benzín je momentálně docela drahý,ale zase abych kupoval auto ,a jezdil podle toho abych ušetřil ,tak radši budu jezdit MHD.Mám motor 2.0 16 benzín Peugeot 406 ,a průměrná spotřeba kolem 11.5l.Jezdím denně 30Km+víkendy a nákupy . Když začátku měsíce vezmu plnou nádrž tak mě vystačí zhruba 2 až 3 týdny.Nikdy sem to moc neřešil ,protože myslet pořád na to tak bych se z toho asi zbláznil.Původně jsem 2.0 nechtěl ,pač mě bylo jasný že ta spotřeba je větší ,ale předtím jsem měl 1.8 R19 a spotřeba kolem 9-10l,takže ten rozdíl je minimální .Myslím že to nechce zase tak moc přeehánět:)
11.04.2011 | 00:53:45 | luke20 Reagovat
psát recenzi na auto po 2tis.km je trochu brzo
11.04.2011 | 00:23:11 | sparrow1 Reagovat
autor
Docela bych ti přál a tobě podobným, až budeš někdy v obci coby chodec přecházet silnici, aby tě jednoho krásnýho dne nabral debil, kterej jezdí přes obce taky "svižně".
09.04.2011 | 09:01:54 | marne Reagovat
spotřeba na desetiny
Cesta do práce 5,2,cesta z práce 4,4 l.Neuvěřitelné jakými kokotinami si lidi zatěžují mozek.Nic ve zlém ,ale dost často se setkávám s auty a jejich řidiči se při předjíždění třebas traktoru bojí šlápnout na plyn aby jim to nerozhodilo spotřebu byť o desetinku.Těm pak nestačí k předjetí několik desítek metrů (u toho traktoru) ale taky třeba kilometr.Ty moderní jedou i šedesát.
09.04.2011 | 07:19:52 | Franta Reagovat
Spotreba nic moc
Ja na P-308 SW jazdím priemer pod 5/100.A to sa moc nemusím snažiť.Uvažoval som o Seate Ibiza SW s 1,2 TDI/CR.Ako čítam,som rád,že som išiel do normálneho motora 1,6 HDI.
08.04.2011 | 23:40:14 | Reagovat