Rok výroby:2005Typ motoru:2,0 MPI 8VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:13 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7-15 l/100 kmVloženo:4. 11. 2006
Zkušenosti mám z devadesáti procent vynikající. Auto je celkem robustní, dostatečně výkonné.
Největší radost mám z výbavy elegance s příplatkem- xenony, 4x airbag, ESP, klima, 16-ky liťáčky z eresa, sportovní sedačky atd atd atd... Jediné, co mi vadí a jsem překvapen, že tento motor (2,0MPI/85kw) je poměrně hodně žíznivý-průměr za měsíc je 9,5l a to jezdím jak po městě, tak často po dálnicích.
Při razantní jízdě není problém sáhnout si k patnáctilitrové spotřebě. A rovněž mě překvapil fakt, že tento motor papá také trochu oleje-třeba to je tím, že je nový???
Jinak je velmi pružný, zejména v nízkých otáčkách, má sametový běh a jede celkem dost rychle-dal jsem v Německu 225km/h. Na dvoulitra by ale mohl mít vyšší výkon a 16 ventilů. Jinak je FABIA BOMBA AUTO.
To nic, zase se tady baví ten blbeček pod různými nicky. Dělá to na různých recenzích. Je mi líto těch, kteří to nepoznají, já ale ano. Tak blbečku, bav se, mezi onanováním. Máš rozbitej plejstejšn?
To čumíte-bílé huby zaplatíte za mě dluhy z vašich daní za práci cikáni se vyplácí Do práce já nechci chodit starou budu nutit rodit svinčík dělám kolem domu jak je zvykem mnoha Romů. Kolem sebe všechno zničím na krádeže pakáž cvičím řádně platit nemám zájem energie ani nájem
Připíjím na zdraví všech debilů na těchto recenzích ! Pro nikoho jiného to tady není! Ať žijou debilové, kokoti, a kreténi! Na zdraví! A rozbijme si huby navzájem, pyčy!
To čumíte-bílé huby zaplatíte za mě dluhy z vašich daní za práci cikáni se vyplácí Do práce já nechci chodit starou budu nutit rodit svinčík dělám kolem domu jak je zvykem mnoha Romů. Kolem sebe všechno zničím
Jsem mýstnej úchyl.Napsal sem všechny recenze na kolýňata.Jsem mutua, Standa, Honza, Dita P., Václav, Drsoň, Petr, Adrian, Štrudl, Nery, lb, RONY, Anonym II, Anyt, Itall, Helenka a taky Martin.
Abys stačil sedmičkovému BMW bys potřeboval setsakramensky jiné auto.A o výkonu není třeba ani hovořit.To že jsi jel za nimi neznamená že jim stačíš.Taková naivita.Určitě se nedivili že se jich snaží dohnat,spíše tomu jak zase někdo riskuje život.
Víš proč si stačil těm dvěma Bávům? Protože oni jely pohodovou jízdu, kdežto tys jel s nohou na podlaze a se smrtí v očích. Zrovnatak s Fábkou RS. Ona se s tebou ta auta nehoní, jedou svoji pohodovou jízdu, protože to auto je stavěný na rychlou jízdu. Já mám Octavu 147KW a klidně ať si za mnou letí ve 180 Fábka, jen si říkám "já vím, co mám za auto". Pak by stačilo jen sešlápnout plyn a už bych tě neviděl v zrcátku, ale já se s nikým nehoním, jezdím si svoji pohodovou i když rychlou jízdu.
Tak tuto fabii mam necely rok, jsem velice spokojen s motorem, vetsinou nezavodim, taklze spotrebu mam do 7,5L/100km, ale na palubaku se ukaze i tech 15 litriku :-) jinak zavody s Octavii 66kW i 81kW : videl jsem se ve zpetnym zrcatku, ta 81kW ne o tolik ale dost :-D S fabii VRs to bylo hoodne vyrovany, cca do 160km/h stejny vesmes, pak uz to VRs jelo rychlejc, ale ne o tolik :-) takze pohode :-) jen ta fabie s 2.0 je docela tezka, je to i znat, ae ne tak brutalne jako treba u Octavie TDi :-) jednou mi zasvitila kontrolka motoru, a na diagnostice se mi objevilo ze EGR ventil je divnej, tak jsem chybu vymazal a ted se to objevi asi jednou za mesic, ale dokud to jede, a nezere tricet litru tak v pohode :-) jinak ten motor je uzasne tichej, ale ta spotreba oleje me taky zarazi, v lete to bylo cca 1L oleje asi na 4000km, ted v zime i o neco vic :-)
Tak jsem si pořídil Fabii Combi Elegance 2.0. Byla to láska na první pohled, svezení s tímto motorem je opravdu velmi příjemné. Jak jezdí Fabia, je známá věc, tak se omezím na motor. Ten je svým charakterem určen na delší pohodové jízdy po dálnici vyšší rychlostí. Tam je mu nejlépe. Ochotně zrychluje v dálničních rychlostech, a jeho největší předností je TICHO. Motor začíná být slyšet až ve 180 km/h, to má asi 4.900 ot/min (červené pásmo začíná na 6.500 ot/min). Na druhou stranu tento motor není na nějaké závodění. Je sice dostatečně živý na bezpečné předjíždění, ale žádný sporťák to není. Akcelerace by mohla být na dvoulitra lepší.
Je to zkrátka pohodový motor na pohodové ježdění.
Spotřebu změřenou stylem plná-plná mám při jízdách do 20 km, s klimou a rychlostí do 140 km/h 7,6 l/100km.
to jamieson- motor sice je podprůměrně výkonný ale je to tím že prapůvod má na začátku 90. Let. Dával se do fabie octavie a superba a do volkswagenů. Teď už ho snad nedávaj nikam ale rozhodně ho nemůžu pomlouvat. Je to tichý, charakteristiku jak diesel celkem letí. Tvojí 1.8 T jsem sice stačil jen do 60:-) ale já nejsem ten co na každý křižovatce gumuje, jen sem chtěl menší auto se silnějším motorem. Škoda jen ta spotřeba ale když se jede fakt na předpisy tak se dá i za 7 což na 2.0 jde.
No ten motor musi byt hodne zastaralej.Dostat z dvoulitra benzinu jenom 85 kW je ubohy.Spotreba kterou jsi napsal je taky dost vysoko (ani ne tak vzhledem na objem, driv vzhledem na vykon).Jen pro porovnani : Me auto je 1.8 turbo o vykonu 110 kW a spotreba je cca rovnaka (nemluve vo tom ze bych ti to treba na dalnici natrel...).Pocet ventilu je jenom osm.U dvolitroveho atmosferickeho motoru by neskodilo dat alespon 16 ventilu (jak ma treba Laguna).Ja mam ventilu ovsem 20.Proste je to vo tom, ze ten motor je bud podprumerny, anebo je uz neskutecne stary a az ted ho tam Skodovaci narvali.Jinak Tome : No to bych chtel videt tu Fabku 2.0 MPI ktera to natrela Passatu 2.0TDI.Mozna ve zrchleni z nuly na 80 kmh anebo mene.Jinak Fabie nema sanci !
Tom, to o tom pasate a RS fabke si vážne nemyslel že...? A v akých podmienkach to bolo skúšané? ... ste išli oproti sebe však?... Ak 2.0Mpi obehne 140k Passata tak prečo je to večšia exotika ako fabka RS??? Videl som hu na živo 1raz, slovom "jeden"... Verím maximálne tomu že passatu môže dlho dýchať na krk a neskôr pozerať na zadok ale nedobehne ho a RS? To je bez debaty-leda oproti sebe, zrátaj si kolko výkonu a krutiaceho momentu vychádza na 1kg váhy týchto áut... A že nafta nepatrí do športových áut máš pravdu, ale len v prípade že máš benzínový motor... :)
Fábii vůbec za auto neuznávám, poměrně poruchové, malé. Jízdní vlastnosti jsou teda super. Ale je pravda, že kdybych neměl na výběr nic jiného než Fábii, tak jedině s 2.0 MPi.
No Fabia se vyrábí od roku 1999.Od té doby jsem zatim viděl ňáký to SDI,1.4 MPI,sem tam 1,4 16V.Nyní je vidět už často největší třívalcová sračka 1,2 HTP.O dvoulitru jsem slyšel,ale zatim jsem ho vůbec neviděl.Jednou v Český Kamenici jsem se podíval na štítek s označením motorizace,ahle bylo tam napsáno 2.0 MPI.Dosud jsem to v životě neviděl.Tenhle motor bude v autobazarech opravdu jen ojedinělě.
No ale kolik váží fábka kombi a kolik Laguna, je vyzkoušené, že ta 2.0 mpi fabia předčí i RS která má 96kw, protože nafta do sportovního auta nepatří, taktéž to natře i 140 koňovému WV Passat v dehtu (naftě) to je vyzkoušené.
Jo 2,0 MPi je sice zastaralej, ale dobrej, rychlej a živej motor.Škoda že jich je tak málo...Lidi jsou hloupí když kupujou 1.2 HTP,1.4 MPi a takový sračky, a myslí si že ušetří ranec na spotřebě...2.0 žere skoro stejně jak 1.4..
Můžu potvrdit že Fábka s tímhle motorem je pěkný žihadlo. Kamoš ji má jako služební, předtím měl HTP a to byl děs, vozí často vozejk takže hruza. Ten dvoulitr ani nepozná že za sebou nějakej vozejk má. Párkrát sem s tím autem a vybízí to zazávodit si po dálnici-hlavně v kopcích z nějakou oktávkou v dehtu (TDI) a is RSfábkou, prostě ty nafty sou lenošný. Párkrát s tím potrápil i lepší auta. Jednou sem s ním jel do Prahy a projeli kolem nás dva sedmičkový bavoráky , tak sme zkusily co to umí. Cestu sme jim byli v patách, jeli tak 180-200 a muselo jim to teda asi hodně šrotit že se jich drží tak dlouho obyčejně a sériově vypadající Fabia combi. spotřeba byla 9,5.
Hlavně nedělej žádný přestavby. Většinou přestavbu dělá ten, co nechápe, že cena přestavby = doplatková cena na dieslový agregát s poloviční spotřebou. Jinak pochybuji, že si někdo koupí nový dvoulitr a narve do toho plyn.
Možná bych zauvažoval nad přestavbou na LPG, vřele doporučuju systém sekvenčního vstřikování BRC. Do rezervy se vejde 48 l velká nádrž, tzn 40l LPG- dojezd 400Km. Výkon je cca stejný, spotřeba o 10% větší. Po zaplacení přestavby jsou náklady poloviční.
no rozhodně, je to uplně něco jinýho než htp, nejlepší pocit mám, když můžu na dálnici zmastit masírky s oktávijema tdi 66kw, který si myslej že jsou nej , stačí přidat jemně plyn, problém nemám ani s 81kwtdi.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
To nic, zase se tady baví ten blbeček pod různými nicky. Dělá to na různých recenzích. Je mi líto těch, kteří to nepoznají, já ale ano. Tak blbečku, bav se, mezi onanováním. Máš rozbitej plejstejšn?
13.05.2010 | 16:43:35 | Reagovat
To čumíte-bílé huby zaplatíte za mě dluhy z vašich daní za práci cikáni se vyplácí Do práce já nechci chodit starou budu nutit rodit svinčík dělám kolem domu jak je zvykem mnoha Romů. Kolem sebe všechno zničím na krádeže pakáž cvičím řádně platit nemám zájem energie ani nájem
13.05.2010 | 09:53:59 | Reagovat
For Jamieson
To je čo ? Čechoslovenčina ?? :-P
13.05.2010 | 09:46:44 | Matúš Reagovat
Já zas rozbiju hubu těm, co nebudou chválit kolíňata!
12.05.2010 | 21:43:58 | Standa Reagovat
Všetkým vám tady rozbijem huby....za takéto recenzie.....
12.05.2010 | 21:19:19 | jamieson Reagovat
For Pyča
Poviem Ti na rovinu, si k..ot. Aspoň sa nehanbíš vymyslieť nick, ktorý Ťa plne vystihuje, Pýýýčo :-P.
12.05.2010 | 19:09:25 | Matúš Reagovat
Připíjím na zdraví všech debilů na těchto recenzích ! Pro nikoho jiného to tady není! Ať žijou debilové, kokoti, a kreténi! Na zdraví! A rozbijme si huby navzájem, pyčy!
12.05.2010 | 18:48:54 | Reagovat
Standa
Jsem schyzofrenyk, promyň.
12.05.2010 | 13:56:52 | Pyča Reagovat
To čumíte-bílé huby zaplatíte za mě dluhy z vašich daní za práci cikáni se vyplácí Do práce já nechci chodit starou budu nutit rodit svinčík dělám kolem domu jak je zvykem mnoha Romů. Kolem sebe všechno zničím
na krádeže pakáž cvičím řádně platit nemám zájem
energie ani nájem
12.05.2010 | 12:55:49 | Reagovat
Pyča
Nepřivlastňuj si laskavě moje výtvory. Recenze napsané Standou,Drsoňem,Václavem,Štrůdlem,Honzou atd.jsou mým dílem!!!!!!!!!!!
11.05.2010 | 21:00:03 | Standa Reagovat
Ničitelé autorecenzý
Jsem mýstnej úchyl.Napsal sem všechny recenze na kolýňata.Jsem mutua, Standa, Honza, Dita P., Václav, Drsoň, Petr, Adrian, Štrudl, Nery, lb, RONY, Anonym II, Anyt, Itall, Helenka a taky Martin.
11.05.2010 | 20:29:38 | Pyča Reagovat
Nie, len konštatujem.
11.05.2010 | 20:19:19 | Matúš Reagovat
Matúš
Snad se tady tomu na těchto stránkách nedivíš...
11.05.2010 | 19:57:17 | Reagovat
For Jamieson
Nepodpisuj sa cudzím nickom !!!
11.05.2010 | 19:33:15 | Matúš Reagovat
Abys stačil sedmičkovému BMW bys potřeboval setsakramensky jiné auto.A o výkonu není třeba ani hovořit.To že jsi jel za nimi neznamená že jim stačíš.Taková naivita.Určitě se nedivili že se jich snaží dohnat,spíše tomu jak zase někdo riskuje život.
11.05.2010 | 19:27:08 | Reagovat
Všem vám tady rozbiju huby....vy smrkáči......
11.05.2010 | 19:25:32 | jamieson Reagovat
For Jamieson
Uff, to sú reči. 2.0 MPi aspoň viac vydrží.
11.05.2010 | 19:18:14 | Matúš Reagovat
Bavo
Víš proč si stačil těm dvěma Bávům? Protože oni jely pohodovou jízdu, kdežto tys jel s nohou na podlaze a se smrtí v očích. Zrovnatak s Fábkou RS. Ona se s tebou ta auta nehoní, jedou svoji pohodovou jízdu, protože to auto je stavěný na rychlou jízdu. Já mám Octavu 147KW a klidně ať si za mnou letí ve 180 Fábka, jen si říkám "já vím, co mám za auto".
Pak by stačilo jen sešlápnout plyn a už bych tě neviděl v zrcátku, ale já se s nikým nehoním, jezdím si svoji pohodovou i když rychlou jízdu.
11.05.2010 | 18:25:31 | monak Reagovat
Fabia 2.0 MPi
Tak tuto fabii mam necely rok, jsem velice spokojen s motorem, vetsinou nezavodim, taklze spotrebu mam do 7,5L/100km, ale na palubaku se ukaze i tech 15 litriku :-) jinak zavody s Octavii 66kW i 81kW : videl jsem se ve zpetnym zrcatku, ta 81kW ne o tolik ale dost :-D S fabii VRs to bylo hoodne vyrovany, cca do 160km/h stejny vesmes, pak uz to VRs jelo rychlejc, ale ne o tolik :-) takze pohode :-) jen ta fabie s 2.0 je docela tezka, je to i znat, ae ne tak brutalne jako treba u Octavie TDi :-) jednou mi zasvitila kontrolka motoru, a na diagnostice se mi objevilo ze EGR ventil je divnej, tak jsem chybu vymazal a ted se to objevi asi jednou za mesic, ale dokud to jede, a nezere tricet litru tak v pohode :-) jinak ten motor je uzasne tichej, ale ta spotreba oleje me taky zarazi, v lete to bylo cca 1L oleje asi na 4000km, ted v zime i o neco vic :-)
28.02.2010 | 22:23:09 | Pitrs Reagovat
Tak jsem si pořídil Fabii Combi Elegance 2.0. Byla to láska na první pohled, svezení s tímto motorem je opravdu velmi příjemné. Jak jezdí Fabia, je známá věc, tak se omezím na motor. Ten je svým charakterem určen na delší pohodové jízdy po dálnici vyšší rychlostí. Tam je mu nejlépe. Ochotně zrychluje v dálničních rychlostech, a jeho největší předností je TICHO. Motor začíná být slyšet až ve 180 km/h, to má asi 4.900 ot/min (červené pásmo začíná na 6.500 ot/min). Na druhou stranu tento motor není na nějaké závodění. Je sice dostatečně živý na bezpečné předjíždění, ale žádný sporťák to není. Akcelerace by mohla být na dvoulitra lepší.
Je to zkrátka pohodový motor na pohodové ježdění.
Spotřebu změřenou stylem plná-plná mám při jízdách do 20 km, s klimou a rychlostí do 140 km/h 7,6 l/100km.
03.09.2009 | 13:20:28 | Radek Reagovat
to jamieson- motor sice je podprůměrně výkonný ale je to tím že prapůvod má na začátku 90. Let. Dával se do fabie octavie a superba a do volkswagenů. Teď už ho snad nedávaj nikam ale rozhodně ho nemůžu pomlouvat. Je to tichý, charakteristiku jak diesel celkem letí. Tvojí 1.8 T jsem sice stačil jen do 60:-) ale já nejsem ten co na každý křižovatce gumuje, jen sem chtěl menší auto se silnějším motorem. Škoda jen ta spotřeba ale když se jede fakt na předpisy tak se dá i za 7 což na 2.0 jde.
14.05.2009 | 16:11:04 | petr Reagovat
No ten motor musi byt hodne zastaralej.Dostat z dvoulitra benzinu jenom 85 kW je ubohy.Spotreba kterou jsi napsal je taky dost vysoko (ani ne tak vzhledem na objem, driv vzhledem na vykon).Jen pro porovnani : Me auto je 1.8 turbo o vykonu 110 kW a spotreba je cca rovnaka (nemluve vo tom ze bych ti to treba na dalnici natrel...).Pocet ventilu je jenom osm.U dvolitroveho atmosferickeho motoru by neskodilo dat alespon 16 ventilu (jak ma treba Laguna).Ja mam ventilu ovsem 20.Proste je to vo tom, ze ten motor je bud podprumerny, anebo je uz neskutecne stary a az ted ho tam Skodovaci narvali.Jinak Tome : No to bych chtel videt tu Fabku 2.0 MPI ktera to natrela Passatu 2.0TDI.Mozna ve zrchleni z nuly na 80 kmh anebo mene.Jinak Fabie nema sanci !
09.04.2009 | 08:51:30 | jamieson Reagovat
Tom, to o tom pasate a RS fabke si vážne nemyslel že...? A v akých podmienkach to bolo skúšané? ... ste išli oproti sebe však?... Ak 2.0Mpi obehne 140k Passata tak prečo je to večšia exotika ako fabka RS??? Videl som hu na živo 1raz, slovom "jeden"... Verím maximálne tomu že passatu môže dlho dýchať na krk a neskôr pozerať na zadok ale nedobehne ho a RS? To je bez debaty-leda oproti sebe, zrátaj si kolko výkonu a krutiaceho momentu vychádza na 1kg váhy týchto áut... A že nafta nepatrí do športových áut máš pravdu, ale len v prípade že máš benzínový motor... :)
30.08.2007 | 18:57:45 | Ďuri Reagovat
2.0 MPi
Fábii vůbec za auto neuznávám, poměrně poruchové, malé. Jízdní vlastnosti jsou teda super. Ale je pravda, že kdybych neměl na výběr nic jiného než Fábii, tak jedině s 2.0 MPi.
04.08.2007 | 10:52:00 | Pavel Reagovat
S dvoulitrem (150PS) jsem dal 235km/h (Marea) tachometrových, takže tak 210km/h reál. Ale už bylo vidět, že to auto na to není stavěný.
02.05.2007 | 16:32:36 | Radek Reagovat
po 1 jsem ji viděl.
No Fabia se vyrábí od roku 1999.Od té doby jsem zatim viděl ňáký to SDI,1.4 MPI,sem tam 1,4 16V.Nyní je vidět už často největší třívalcová sračka 1,2 HTP.O dvoulitru jsem slyšel,ale zatim jsem ho vůbec neviděl.Jednou v Český Kamenici jsem se podíval na štítek s označením motorizace,ahle bylo tam napsáno 2.0 MPI.Dosud jsem to v životě neviděl.Tenhle motor bude v autobazarech opravdu jen ojedinělě.
02.05.2007 | 16:26:25 | yuyuhakusho Reagovat
No ale kolik váží fábka kombi a kolik Laguna, je vyzkoušené, že ta 2.0 mpi fabia předčí i RS která má 96kw, protože nafta do sportovního auta nepatří, taktéž to natře i 140 koňovému WV Passat v dehtu (naftě) to je vyzkoušené.
24.04.2007 | 20:36:32 | Tom Reagovat
No ale čtu 225 km/h, to se mi nezdá, mám 2.0 16V lagunu 102 kW a 225 ani tachometrových asi nedám...85 kW zas není tak moc...
22.04.2007 | 22:18:36 | Reagovat
Jo 2,0 MPi je sice zastaralej, ale dobrej, rychlej a živej motor.Škoda že jich je tak málo...Lidi jsou hloupí když kupujou 1.2 HTP,1.4 MPi a takový sračky, a myslí si že ušetří ranec na spotřebě...2.0 žere skoro stejně jak 1.4..
22.04.2007 | 22:14:39 | Reagovat
Fabia s dvoulitrem
Můžu potvrdit že Fábka s tímhle motorem je pěkný žihadlo. Kamoš ji má jako služební, předtím měl HTP a to byl děs, vozí často vozejk takže hruza. Ten dvoulitr ani nepozná že za sebou nějakej vozejk má. Párkrát sem s tím autem a vybízí to zazávodit si po dálnici-hlavně v kopcích z nějakou oktávkou v dehtu (TDI) a is RSfábkou, prostě ty nafty sou lenošný. Párkrát s tím potrápil i lepší auta. Jednou sem s ním jel do Prahy a projeli kolem nás dva sedmičkový bavoráky , tak sme zkusily co to umí. Cestu sme jim byli v patách, jeli tak 180-200 a muselo jim to teda asi hodně šrotit že se jich drží tak dlouho obyčejně a sériově vypadající Fabia combi. spotřeba byla 9,5.
22.04.2007 | 20:27:20 | Tom Reagovat
Hlavně nedělej žádný přestavby. Většinou přestavbu dělá ten, co nechápe, že cena přestavby = doplatková cena na dieslový agregát s poloviční spotřebou. Jinak pochybuji, že si někdo koupí nový dvoulitr a narve do toho plyn.
06.12.2006 | 12:59:20 | Radek Reagovat
Spotřeba
Možná bych zauvažoval nad přestavbou na LPG, vřele doporučuju systém sekvenčního vstřikování BRC. Do rezervy se vejde 48 l velká nádrž, tzn 40l LPG- dojezd 400Km. Výkon je cca stejný, spotřeba o 10% větší. Po zaplacení přestavby jsou náklady poloviční.
12.11.2006 | 22:34:52 | jÁ Reagovat
no rozhodně, je to uplně něco jinýho než htp, nejlepší pocit mám, když můžu na dálnici zmastit masírky s oktávijema tdi 66kw, který si myslej že jsou nej , stačí přidat jemně plyn, problém nemám ani s 81kwtdi.
07.11.2006 | 16:30:25 | Reagovat
Hm,tak to koukam
07.11.2006 | 12:36:17 | Reagovat