Rok výroby:2000Typ motoru:1,4 16V 74 kWStav km při koupi:104 000 kmStav km nyní:107 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:4. 3. 2009
Po ujetí 1000 km po koupi byla spozorována spotřeba oleje cca. 1,5l/1000 km - opraveno v záruce.
Malý flíček rzi na levém baltníku a prahu - vyměněno v záruce, auto bylo v tomto místě škrábnuté.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil v lednu tohoto roku. Po zkušenostech s bazary, jsem se obrátil na autosalón Škoda auto v Kravařích.
Auto které jsem vybral byla Škoda Fabia 1,4 16V s výkonem 74 kW. Byla v pěkném stavu, po servisní prohlídce, na laku byly oděrky od běžného používání, výbava Elegance z roku 2000 s těmito prvky: ABS, 2x airbag, servo, elektrické ovládání oken, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklopným klíčem, klimatizaci, vyhřev předních sedaček, elektrické ovládání zrcátek s vyhříváním, tažné zařízení, světle béžový interiér, kazetový přehrávač a 8x repro, zamykání zpátečky, letní alu kola s novými pneumatikami a zimní pneumatiky na plechových discích taky skoro nové. Ke koupi přispěla také záruka, která je v době trvání 6 měsíců. Zkušeností s tímto vozem mám zatím málo, najeto mám necelé 3000 km. Asi po 200 km se mi rozsvítila kontrolka emisí, auto jelo normálně, nepadalo do nouzového režimu, chyba byla způsobena vrácením výfukových plynů :-) Po 700 km jsem náhodně zkontroloval hladinu oleje a zjistil jsem, že je hladina pod spodní ryskou, koupil jsem 1l a dolil, najel jsem dalších 500 km a situace se opakovala. Auto jsem zavezl do servisu, vyměnili guferka ventilů, pístní kroužky a těsnění pod hlavou. Od této opravy se hladina drží na stejné úrovni a kontrolka emisí se nerozsvěcuje. V servisu si všimli malého narezlého místa na prahu a blatníku, v rámci záruky plechy vyměnili a nastříkali. Všechny opravy byly provedeny zdarma.
Motor Po motorové stránce mi auto vyhovuje. Má relativně vysoký výkon 74 kW, který se dostavuje ve vysokých otáčkách, od 1500 rpm do cca 3600 rpm auto velmi pozvolna zrychluje, od 3600 rpm se začíná probouzet, od 4400 rpm máte pod plynem plný kroutící moment a zajímavý výkon na atmosférickou 1,4ku. Předjíždět se dá velice rychle a hlavně bezpečně. Vytočený motor má velice pěkný zvuk, ve vysokých otáčkách slyšíte zdravě kovový zvuk, který doplňuje zvuk sání. Do 3000 rpm je zvuk velice nevýrázný, je dobře odhlučněn a neruší posádku. Řazení je přesné, jednotlivé rychlosti "zapadnou" s minimálním odporem, s tak precizním řazením manuální převodovky jsem se ještě nesetkal, mohu srovnat i s jinými vozy (Audi Q5, Octavia II, Golf IV, Golf V, Audi Allroad Quattro,...), kdyby se zkrátili ještě dráhy řazení, na úroveň Audi Q5, bylo by naprosto perfektní. Nevýhodou této motorizace je délka jednotlivých rychlostí. 1, 2, 3 jsou akorát, 4, 5 jsou zbytečně krátké, hlavně 5ka by mohla být mnohem delší. Při rychlosti 130 km/h motor "točí" cca 4200 rpm, obtěžuje hlukem a hlavně roste spotřeba.
Spotřeba Je velmi závislá na jizdním stylu. Pokud jedu rychle a užívám si zvuk a akceleraci, nemá si problém říct i o 10-11 l/100 km. Když chci jet na spotřebu, předvídám, používám co nejméně brzdy, nechám se unášet provozem a zbytečně nepředjíždím, dá se jet za 5 l/100 km. Měřeno dle tankování, na stejné trase. Palubní pořítač je velmi optimistický :-) 4,2 l/ 100 km na trase Ostrava - Poruba a Opava - Kylešovice v noci bez provozu, nicméně průměr se pohybuje kolem 7 - 8 l/100 km, nechci nechat motor zlenivět.
Podvozek a řízení Podvozek je kapitola sama o sobě. Je agilní, tvrdší, podrží v zatáčkách, při rychlejším nájezdu do zatáčky se chová nedotáčivě, nedotáčivost se dá velice jednoduše korigovat volantem. Nevýhoda se skrývá v posilovači řízení, který má příliš velký účinek. Při parkování můžete točit volantem jedním prstem aniž byste se nadřeli, ale díky tomuto je řízení necitlivé, "gumové", necítíte pod sebou silnici. Příčné nerovnosti překonává Fabia I mnohem lépe než novější model, který jsem řídil. U nového modelu jsem myslel, že jsem na přejezdu nechal nápravu, u starší se mi tohle nestalo, horší jsou pro starý model vyjeté koleje a podélné nerovnosti. Na podvozku náchylné tyčky stabilizátorů a ložiska na kolech, mi se zatím závada neprojevila, uvidíme do budoucna.
Vzhled a užitné vlastnosti Fabii jsem si vybral kvůli vzhledu, je elegantní, nenápadný. Zelená metalíza a světle béžový interiér vypadají zajímavě a barevně se doplňují. Interiér je uspořádán logicky, každý ovladač intuitivně naleznete. Palubní deska je strohá, ale praktická, kombinace černé a béžové barvy je líbivá. Interiér má relativně hodně odkládacích míst, 2x klimatizovaná přihrádka, jedna malá u řidiče a velká u spolujezdce, která je rozdělena přepážkou, dále pod středovou konzolou a pod sedačkou spolujezdce. Prostoru je více než v Polu, méně než v Golfu. Ani málo ani dostek. Pro průměrně vzrostlé postačí, vzadu je místo pro 2, nouzově pro 3 osoby, v podélném směru je místa dost, ale na šířku je úzká. Jezdím maximálně ve 3 lidech, takže mi auto vyhovuje dostatečně. Zavazadelník je malý, ale tato vlastnost mi nevadí, v případě potřeby je možné sklopit sedačky.
Plusy: - ideální velikost vozu pro mé potřeby -živý motor, kultivovaný chod, ticho v nízkých otáčkách, sportovní zvuk ve vysokých - řazení bez kompromisů - chování podvozku - pokud se jede na spotřebu, na benzínový motor překvapivě nízká - nízká pojistka a malý zájem zlodějů
Mínusy: - u těchto motorů se projevuje zvýšená spotřeba oleje, pokud by oprava byla prováděna mimo záruku, asi bych se nedoplatil - "měkčí" lak, vady na laku od kamínků,.... - spotřeba při rychlé jízdě, nicméně s tím se dá počítat .-) - náchylnost přední nápravy
Zkušenosti s prodejcem a servisem - komunikativní prodejce, příjemná obsluha, ochota - nabídnutí výhodného financování a pojištění, narozdíl od zkušenosti s bazary, kde se Vás snaží nalákat na "výhodné splátky", zkušenost: na internetu jsem si vybral Fabii 1,2 HTP 47 kW, rok 2005, najeto 100.000 km, cena vozidla byla 129.000 Kč, malým napsáno na úvěr, auto jsem chtěl platit v hotovosti, tato možnost nebyla, úvěr na 4 roky s akontací 35.000 Kč. Celková částka sečtené akontace a úvěru byla 220.000 Kč, přeplatek 90.000 Kč, od tohoto prodejce jsem ujížděl co se dalo, produkt byl od velké bankovní společnosti. - pokud je problém, pánové z kravařského servisu bez prodlev vozidlo kvalitně opraví v rámci 6 měsíční záruky. Drobného políčka rzi jsem si ani nevšiml, pán ze servisu upozornil, v rámci záruky vyměnil, nasříkal. Jsem maximálně spokojen, další auto si koupím u tohoto prodejce.
ahoj lidi mam taky fabii 74kw jsem 2 majitel pri 130000 me trosku papala olej tak jsem provedl vymenu krouzku a kompletni go hlavy od te doby leju olej schell polosyntetika menim po 8tisicich km a dneska ma najeto 350000km a jen menim olej a nedolivam neni zadna spotreba oleje
zdarvim mam taky fabku a mam ten sami problem,papa olej nemam auto v zaruce,nevite kolik by mohla stat oprava? a dale bych se chtel zeptat kolik ma objem nadrz.dekuji
04.08.2012 | 07:32:48 | Marian
| 81.201.48.*Reagovat
Po 17.000 km
Auto se má celkem k světu, nechal jsem vyměnit komplet kotouče a destičky (Ferodo TQ) a provozní kapaliny. Auto jsem dovybavil o pár příjemných doplňků jako jsou facelift budíky, změna podsvitu, lampu s difuzním osvětlením, samoclonitelné zpětné vnitřní zrcátko, světla AE, tempomat, kožený packet, k rádiu jsem doobjednal AUX a do kufru jsem strčil trošku muziky :-), potom ještě blbinky jako jsou podsvícené kliky a další :-) viz. http://moje.auto.cz/Dr-Zoidberg/fabia-1-4-16v-74-kw.html
Zdravm, auto jsem minulý týden zavezl do servisu, kovové lupání při otáčení volantem způsobovalo horní ložisko uložení tlumiče, opraveno, je po zvuku :-). Klepání při přejezdu nerovností musíme vyřešit až bude více času, auto jsem potřeboval další den. Nicméně klepání nezpůsobují stabilizátory, jsou tam nové. Nevíte někdo co to může být?
ahoj mel jsem taky problem s tim klepanim a to sem mel predek po go a pri prejeti dir na nasich silnicich sem zjistil ze jsou volna voditka na brzdovych trmenech pri jemnem brzdeni to prestalo tak jsem koupil novou sadu voditek na trmeny a od te doby neslysim zadny klepani
Oprava otáček, při 100 km/h - 3000 rpm, při 130 km/h - 4000 rpm na 5ku smaozřejmě. 5ku mohli prodloužit, motor by bezprolému těžší převod utáhl. 1,4 16V 55 kW je zpřevodována lépe. Jinak s prahem a blatníkem, tvrdili mi, že pokud by se to tak nechalo, tak by to po zimě vylezlo více, proto to opravovali, jestli jsou díly jen přestříkané, nevím.
to je nějak hodně, vždyť i ta nejslabší Fabie HTP s 40 KW má při 130 jen 3800 otáček, viz http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-junior-cena-jako-zaklinadlo.html. Nebo to zpřevodovali pro 6ti kvalt , potom by ta 5ka odpovídala.
Podle mě je to proto, protože kdyby tam nechaly převodové poměry jako na 1,4 55kW, kde jsou trochu delší, tak by se fába s motorem 74kW dostala hravě přes 200 a to by znammenalo, že by nestačily pneumatiky s rychlostním indexem H, ale musely by být V-čka. Aktuálně je v techničáku 185km, na to Háčka stačí. To by fábku posnulo jinam, než na co je koncipovaná a na co je dělaný podvozek. Sice by se to promítlo do nižších otáček a spotřeby na dálnici, ale asi by to bylo na vrub bezpečnosti a životnosti. A bylo by tu i zvýšené riziko neplánovaných příspěvků do státního rozpočtu. A do třetice, bylo by to na vrub akcelerace = horší předjíždění a to je opět o bezpečnosti.
tak občanský skutečně mám :-) a mám taky argumenty pro svůj názor u převodovky 5 st 02T jsou pro 55 kw verzi a 74 kw verzi první 3 stupně shodné 1. 66:17=3,882 2. 38:11=3,455 3. 44:21=2,095 a dále se poměry liší. kupodivu slabší verze má těžší převod 4st. 55 kW 43:31=1,387 ... 74 kw 41:38=1,079 5.st. 55kw 39:48=0,813 ... 74 kw 41:46=0,891 výkonu má 74 kw verze i na ty těžší převody dost, tak si dovolím extrapolovat 0,891/0,813 * 185 km/hod = 202,76 km hod. Proto si myslím, že by na těžší převody 74 kw verze hravě zvládla 200 km/ hod :-)
a teď k těm pneumatikám: rychlostní index: T je do 190 km U je do 200 km H je do 210 km V je do 240 km protože těch 185 není tak docela maximum, ono "z kopce a s větrem v zádech" se to dá překonat :-) tak si výrobci dávají rezervičku 10 km, aby se ani za těchto podmínek nestalo, že se překročí limity na pneu. Navíc je v techničáku věta cituji: " Pro zimní provoz je možno použít pneu s nižší rychlostní kategorií za podmínky nepřekročení max. povolené rychlosti dané touto pneu. Z toho jsem si dovolil domnívat, že důvodem, proč stáhli převody je to, že by se musely dát pneu s vyšším indexem. Možná to není ten pravý důvod, ale jistou logiku tomu asi těžko můžeš upřít.
a jen tak mimochodem, v tom rozměru se V čka ani nedají běžně koupit, o tom, že by cena byla výrazně vyšší nemluvě
prostě ať to beru jak to beru, na těžší převod by se fábka se 74 kw motorem dostala do někam, kde ji škodovka vidět nechce a to jsou i silnější motory. A ani s těmi není maximálka nastavená na víc jak 190 (nejvíc je 193) Nějaký důvod to mít musí a ty gumy mně přijdou jako dobrý důvod, byť ne jediný. Konstrukce podvozku do toho má samozřejmě taky co mluvit.
Nějak jste pane zapomněl na odpor vzduchu. Se stoupající rychlostí se zvyšuje a to tak, že velmi :-) Ono mnoho aut i s menšími motory by podle vaší teorie dokázalo jet na nejvyšší stupeň, při otáčkách nejvyššího výkonu, přes 200. Ale to je jenom hloupá teorie se zanedbáním dalších fyzikálních veličin. Tak na to raději zapomeneme, a nebudeme to řešit, že.
Jen chci reagovat-seriová fabie 1.4-16-74kw -200km v hodině jede a nemusí foukat ani vítr do zad. Samozřejmě počítám i s tím,že 15-20km proměřuje tachometr. Jako u každé F.
Zdravím, děkuji za pochválení recenze. Udělám trochu update recenze. Hodně teď jezdím dálky, auto má překvapivě nízkou spotřebu. Samozřejmě co se nestalo, natankoval jsem na méně značkové pumpě N95 a motoru se to vůbec nelíbí, lehce se houpají otáčky na volnoběh, nemá výkon, nechce se mu do otáček, takže motor je celkem cítlivka, měli by jej používat lidi z ČOIky na kontroly čerpacích stanic :-D, už se těším na plnou nádrž N98 :-). Olej je stále na stejné úrovni, takže z žere olej je nežere olej. Vyplnily se obavy z nápravy :-), začíná něco klepat, jestli stabilizátor nebo něco jiného, zvuk to má jako když přejedete víko kanálu, těžko se to popisuje. Takže si uděláme výlet do servisu. Ještě zareaguji na reklamu :-), je to fakticky realita. Přístup servisu je zatím vzorný, pro ostatní, fakt nekecám. Uvidíme co náprava :-). Těšte se na další recenze, budou o Octavii II 4x4, 1,9 TDI-PD po 82.000 km a Audi Q5 2,0 TDI po 2.000 km.
Recenze je napsaná tak hezky, že se mi tak trošku zdá, zda to není opět nějaká reklama... nicméně napsáno velmi pěkně, přístup servisu příjemně překvapil....
Recenze je tak pěkně napsaná že se chválí sama. Tak aspoň dva moje postřehy:1. V mládí jsem se vybouřil na autách se zadním pohonem a u nich šla přetáčivost jednoduše korigovat volantem. Teď už jezdím s auty s předním pohonem, vzhledem k jejich jízdním vlastnostem na slušném povrchu bez smyků. Nicméně v zimě na sněhu si nelze nevšimnout že nedotáčivost lze jednoduše korigovat plynovým pedálem. A za druhé, z textu jsem vyrozuměl, že fábia je prostorově někde mezi polem a golfem. Doteď jsem žil v přesvědčení, že fabia je dvojče pola, jen s jiným designem.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
fabia 1.4 16v 74kw
ahoj lidi mam taky fabii 74kw jsem 2 majitel pri 130000 me trosku papala olej tak jsem provedl vymenu krouzku a kompletni go hlavy od te doby leju olej schell polosyntetika menim po 8tisicich km a dneska ma najeto 350000km a jen menim olej a nedolivam neni zadna spotreba oleje
08.10.2012 | 12:30:47 | jirka | 88.100.185.* Reagovat
Skoda Fabia 1.4 16v 74kw
zdarvim mam taky fabku a mam ten sami problem,papa olej nemam auto v zaruce,nevite kolik by mohla stat oprava? a dale bych se chtel zeptat kolik ma objem nadrz.dekuji
04.08.2012 | 07:32:48 | Marian | 81.201.48.* Reagovat
Po 17.000 km
Auto se má celkem k světu, nechal jsem vyměnit komplet kotouče a destičky (Ferodo TQ) a provozní kapaliny. Auto jsem dovybavil o pár příjemných doplňků jako jsou facelift budíky, změna podsvitu, lampu s difuzním osvětlením, samoclonitelné zpětné vnitřní zrcátko, světla AE, tempomat, kožený packet, k rádiu jsem doobjednal AUX a do kufru jsem strčil trošku muziky :-), potom ještě blbinky jako jsou podsvícené kliky a další :-) viz. http://moje.auto.cz/Dr-Zoidberg/fabia-1-4-16v-74-kw.html
01.11.2009 | 19:54:14 | Libor Tichý Reagovat
Update
Zdravm, auto jsem minulý týden zavezl do servisu, kovové lupání při otáčení volantem způsobovalo horní ložisko uložení tlumiče, opraveno, je po zvuku :-). Klepání při přejezdu nerovností musíme vyřešit až bude více času, auto jsem potřeboval další den. Nicméně klepání nezpůsobují stabilizátory, jsou tam nové. Nevíte někdo co to může být?
23.03.2009 | 09:09:31 | Libor Tichý Reagovat
RE: Update
ahoj mel jsem taky problem s tim klepanim a to sem mel predek po go a pri prejeti dir na nasich silnicich sem zjistil ze jsou volna voditka na brzdovych trmenech pri jemnem brzdeni to prestalo tak jsem koupil novou sadu voditek na trmeny a od te doby neslysim zadny klepani
08.10.2012 | 12:35:41 | jirka | 88.100.185.* Reagovat
Jedna z nejlepsich recenzi na serveru !! Ty, co sem pisou recenze by se meli poucit z takovyhle prispevku.Good.
14.03.2009 | 15:39:16 | jamieson Reagovat
Oprava otáček, při 100 km/h - 3000 rpm, při 130 km/h - 4000 rpm na 5ku smaozřejmě. 5ku mohli prodloužit, motor by bezprolému těžší převod utáhl. 1,4 16V 55 kW je zpřevodována lépe. Jinak s prahem a blatníkem, tvrdili mi, že pokud by se to tak nechalo, tak by to po zimě vylezlo více, proto to opravovali, jestli jsou díly jen přestříkané, nevím.
14.03.2009 | 10:02:51 | Libor Tichý Reagovat
4200 ot. při 130 km
to je nějak hodně, vždyť i ta nejslabší Fabie HTP s 40 KW má při 130 jen 3800 otáček, viz
http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-junior-cena-jako-zaklinadlo.html.
Nebo to zpřevodovali pro 6ti kvalt , potom by ta 5ka odpovídala.
13.03.2009 | 23:04:06 | Otto Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
Podle mě je to proto, protože kdyby tam nechaly převodové poměry jako na 1,4 55kW, kde jsou trochu delší, tak by se fába s motorem 74kW dostala hravě přes 200 a to by znammenalo, že by nestačily pneumatiky s rychlostním indexem H, ale musely by být V-čka.
Aktuálně je v techničáku 185km, na to Háčka stačí.
To by fábku posnulo jinam, než na co je koncipovaná a na co je dělaný podvozek. Sice by se to promítlo do nižších otáček a spotřeby na dálnici, ale asi by to bylo na vrub bezpečnosti a životnosti. A bylo by tu i zvýšené riziko neplánovaných příspěvků do státního rozpočtu.
A do třetice, bylo by to na vrub akcelerace = horší předjíždění a to je opět o bezpečnosti.
19.07.2015 | 09:09:48 | VZ | 83.208.130.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
A kdyby dali fábii 9ti rychlostní DSG automat, tak by frčela i 350, že?
19.07.2015 | 18:03:55 | Temp | 78.45.78.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
no jo, 74 kw a hravo cez 200 a kvôli tomu to tak nie je, "lebo" pnaumatiky V-čka..., ty kokos, už máš aspon občiansky?:))
19.07.2015 | 18:22:47 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
tak občanský skutečně mám :-)
a mám taky argumenty pro svůj názor
u převodovky 5 st 02T jsou pro 55 kw verzi a 74 kw verzi první 3 stupně shodné
1. 66:17=3,882
2. 38:11=3,455
3. 44:21=2,095
a dále se poměry liší.
kupodivu slabší verze má těžší převod
4st. 55 kW 43:31=1,387 ... 74 kw 41:38=1,079
5.st. 55kw 39:48=0,813 ... 74 kw 41:46=0,891
výkonu má 74 kw verze i na ty těžší převody dost, tak si dovolím extrapolovat 0,891/0,813 * 185 km/hod = 202,76 km hod.
Proto si myslím, že by na těžší převody 74 kw verze hravě zvládla 200 km/ hod :-)
a teď k těm pneumatikám:
rychlostní index:
T je do 190 km
U je do 200 km
H je do 210 km
V je do 240 km
protože těch 185 není tak docela maximum, ono "z kopce a s větrem v zádech" se to dá překonat :-) tak si výrobci dávají rezervičku 10 km, aby se ani za těchto podmínek nestalo, že se překročí limity na pneu. Navíc je v techničáku věta cituji: " Pro zimní provoz je možno použít pneu s nižší rychlostní kategorií za podmínky nepřekročení max. povolené rychlosti dané touto pneu.
Z toho jsem si dovolil domnívat, že důvodem, proč stáhli převody je to, že by se musely dát pneu s vyšším indexem.
Možná to není ten pravý důvod, ale jistou logiku tomu asi těžko můžeš upřít.
10.09.2015 | 10:25:02 | VZ | 83.208.130.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
a jen tak mimochodem, v tom rozměru se V čka ani nedají běžně koupit, o tom, že by cena byla výrazně vyšší nemluvě
prostě ať to beru jak to beru, na těžší převod by se fábka se 74 kw motorem dostala do někam, kde ji škodovka vidět nechce a to jsou i silnější motory. A ani s těmi není maximálka nastavená na víc jak 190 (nejvíc je 193)
Nějaký důvod to mít musí a ty gumy mně přijdou jako dobrý důvod, byť ne jediný. Konstrukce podvozku do toho má samozřejmě taky co mluvit.
10.09.2015 | 10:37:12 | vz | 83.208.130.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
Pro běžného uživatele jsou tyto indexy k ničemu kdo pořád jezdí maximální rychlostí mimo to i když pojedeš tak nic závratného se nestane.
10.09.2015 | 14:11:23 | | 89.176.3.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
Nějak jste pane zapomněl na odpor vzduchu. Se stoupající rychlostí se zvyšuje a to tak, že velmi :-) Ono mnoho aut i s menšími motory by podle vaší teorie dokázalo jet na nejvyšší stupeň, při otáčkách nejvyššího výkonu, přes 200. Ale to je jenom hloupá teorie se zanedbáním dalších fyzikálních veličin. Tak na to raději zapomeneme, a nebudeme to řešit, že.
10.09.2015 | 15:14:31 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: 4200 ot. při 130 km
Jen chci reagovat-seriová fabie 1.4-16-74kw -200km v hodině jede a nemusí foukat ani vítr do zad. Samozřejmě počítám i s tím,že 15-20km proměřuje tachometr. Jako u každé F.
27.02.2016 | 23:20:33 | Mirek | 77.48.59.* Reagovat
Výměna prahu a blatníku kvůli oděrce? Blbost. prostě to opravili tak, že to nepoznáš.
13.03.2009 | 22:54:34 | Reagovat
Reklama
Zdravím, děkuji za pochválení recenze. Udělám trochu update recenze. Hodně teď jezdím dálky, auto má překvapivě nízkou spotřebu. Samozřejmě co se nestalo, natankoval jsem na méně značkové pumpě N95 a motoru se to vůbec nelíbí, lehce se houpají otáčky na volnoběh, nemá výkon, nechce se mu do otáček, takže motor je celkem cítlivka, měli by jej používat lidi z ČOIky na kontroly čerpacích stanic :-D, už se těším na plnou nádrž N98 :-). Olej je stále na stejné úrovni, takže z žere olej je nežere olej. Vyplnily se obavy z nápravy :-), začíná něco klepat, jestli stabilizátor nebo něco jiného, zvuk to má jako když přejedete víko kanálu, těžko se to popisuje. Takže si uděláme výlet do servisu. Ještě zareaguji na reklamu :-), je to fakticky realita. Přístup servisu je zatím vzorný, pro ostatní, fakt nekecám. Uvidíme co náprava :-). Těšte se na další recenze, budou o Octavii II 4x4, 1,9 TDI-PD po 82.000 km a Audi Q5 2,0 TDI po 2.000 km.
13.03.2009 | 22:41:45 | Libor Tichý Reagovat
Recenze je napsaná tak hezky, že se mi tak trošku zdá, zda to není opět nějaká reklama...
nicméně napsáno velmi pěkně, přístup servisu příjemně překvapil....
13.03.2009 | 09:54:20 | Midloch Reagovat
Auta na stejné podvozkové platformě ještě nemusejí být stejná.Golf-octávia,626-premacy-focus,atd.
09.03.2009 | 20:04:58 | MIREK Reagovat
Dvě otázečky...
Recenze je tak pěkně napsaná že se chválí sama. Tak aspoň dva moje postřehy:1. V mládí jsem se vybouřil na autách se zadním pohonem a u nich šla přetáčivost jednoduše korigovat volantem. Teď už jezdím s auty s předním pohonem, vzhledem k jejich jízdním vlastnostem na slušném povrchu bez smyků. Nicméně v zimě na sněhu si nelze nevšimnout že nedotáčivost lze jednoduše korigovat plynovým pedálem. A za druhé, z textu jsem vyrozuměl, že fábia je prostorově někde mezi polem a golfem. Doteď jsem žil v přesvědčení, že fabia je dvojče pola, jen s jiným designem.
09.03.2009 | 19:52:36 | fabian Reagovat
Skvělé!!!
Takto má vypadat recenze!
09.03.2009 | 16:55:41 | Japan Reagovat
Kdybych tento vergl neměl od nova, tak bych recenzentovi gratuloval. Spíše přeji upřímnou soustrast.
09.03.2009 | 16:21:25 | Radek Reagovat
dobra kupa
....auto s takou spotrebou oleja po 100000km by som si asi nekupil. Co potom ked skonci zaruka :(. Dost neobvykly pristup servisu.
09.03.2009 | 16:11:41 | pepa Reagovat