Rok výroby:2003Typ motoru:1198Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:79 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:5,6 l/100 kmVloženo:31. 7. 2008
Výmena predného stabilizátora-závada sa prejavila až pol roka po oprave po havárií predku zboku.
Výmena predných brzdových kotúčov po 40 tisíc km-ovalita ktorá vznikla "intenzívnym brzdením". Kotúče pre Škodu robia v Poľsku...Ach jo.
Manžeta piestika zadnej brzdy netesnila-výmena po cca 45 tisíc v rámci "kulance"-závada o ktorej výrobca vedel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spoľahlivý voz. Ani jedna porucha na ceste. Ani jeden defekt na pneu-musím pre istotu zaklopať na drevo.
Úsporný-priemerná spotreba v lete cca 5,6 litra v zmiešanej prevádzke pri rozumnej jazde. V zime o až 1,4 litra viac, teda max. 7 litrov. Na diaľnici pri 140km/h - spotreba cca 6,5 - výborné. Ďalšie zvyšovanie rýchlosti spôsobí prudké zvýšenie spotreby.
Klíma v aute nie je, ani ABS, auto nie je v elektrike. Keď je silný mráz, tak je hlučný ventilátor vetrania-po zohriatí utíchne. Nešikovne umiestnené ovládanie vetrania a kúrenia-príliš nízko v strednom paneli. Málo odkladacích miest v aute-typický problém prvej Fabie. Auto má už 5 rokoch. Keď je vonku mokro, tak trochu vŕzga-to je asi problém všetkých zánovných áut
Jazdím celoročne, zimné pneu na diskoch.
Výhody:
Výborný podvozok-drží auto ako pribité, výborne reaguje na volant. Výborná ochrana plechov-žiadna stopa korózie karosérie. Výborná ochrana spodku - pri poslednej kontrole bez korózie. Výfuk nesie známky korózie-nič strašné, vydrží ešte zopár rokov. Tichý interiér aj napriek 3valcovému motoru. Optimum pre motor auta je rýchlosť 90-100 km/h. Odhlučnená kapota. Dvere kufra zvnútra komplet v plaste
Nevýhody:
Zvláštny zvuk motora-v kabíne ho ale tak nevnímate, ako zvonku, takže mi to vôbec nevadí. "Dynamika" je úmerná motoru. Vyhovuje pre pohodových jazdcov, čo sa nikam zbytočne neponáhľajú.Čalúnenie kufra je nepremyslené-lacný filc. Stiesnený vnútorný priestor. Pre rodinu malé auto-problém nabaliť sa na stredne dlhú dovolenku-kufor je len 260ka. Strešný nosič je potom núdzovým riešením. --------------- Rozmýšľam nad výmenou-za väčšie s úsporným dízlom.
Vlastním pohovnou "káru", ale ta spotřeba je při normální jízdě nedosažitelná. Taky jsem jezdil jednu dobu za 5,5l/100km, ale bylo to pořád po stejné trase do práce a zpět. Přesně jsem věděl, kdy mám vyřadit a jakou rychlostí projet jakou zatáčku. Vše jsem kontroloval podle palubního PC. Tvrdit ale, že jezdím za 5,5l je utopie, protože co je jízda jsem poznal, až když jsem se na toto vykašlal a začal šetřit čas a ne pohonné hmoty. Vše samozřejmě v mezích předpisů a ne v obci 45 a za obcí 65 jako při šetrné jízdě. To auto má v zatáčkách na víc, alespoň podvozkově.
Všechno super, všechno beru, jen ta spotřeba se mi zdá přitažená z vlasy. Pokud jezdíš kolem 5,6 litrů v létě, tak proč chceš úspornější diesel ?? To chceš jezdit za 2,5 litru jak motorka?? lol
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Tak, tak Pepiku naprosta pravda.
04.04.2009 | 17:13:22 | jamieson Reagovat
Spotřeba
Vlastním pohovnou "káru", ale ta spotřeba je při normální jízdě nedosažitelná. Taky jsem jezdil jednu dobu za 5,5l/100km, ale bylo to pořád po stejné trase do práce a zpět. Přesně jsem věděl, kdy mám vyřadit a jakou rychlostí projet jakou zatáčku. Vše jsem kontroloval podle palubního PC.
Tvrdit ale, že jezdím za 5,5l je utopie, protože co je jízda jsem poznal, až když jsem se na toto vykašlal a začal šetřit čas a ne pohonné hmoty. Vše samozřejmě v mezích předpisů a ne v obci 45 a za obcí 65 jako při šetrné jízdě.
To auto má v zatáčkách na víc, alespoň podvozkově.
05.12.2008 | 13:58:15 | Pepyk Reagovat
Všechno super, všechno beru, jen ta spotřeba se mi zdá přitažená z vlasy. Pokud jezdíš kolem 5,6 litrů v létě, tak proč chceš úspornější diesel ?? To chceš jezdit za 2,5 litru jak motorka?? lol
04.08.2008 | 08:25:07 | Tomík Reagovat