Rok výroby:2005Typ motoru:1,2 HTP 47 kWStav km při koupi:24 805 kmStav km nyní:26 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:10. 12. 2007
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že tyto tříválcové motory se hodně povedly. Mám ujeto s motorizací 1,2 HTP skoro 50 tkm a hodnotím je velice pozitivně, zvlášť co se zátahu ze spodního spektra otáček týče. Se spotřebou jsem taky velmi spokojen. Nevím jestli mám další servis svěřit odborným firmám, nebo si garančky dělat sám. Výměnu oleje a filtrů si myslím zvládne každý průměrný blb a to ostatní je jenom tahání háků z lidí.
Myslím tím předepsané výměny všeho ostatního dle servisní knížky. Svíčky například taky vydrží daleko víc než je předepsáno atd. S přední nápravou mám dobré zkušenosti, ale znám lidi u kterých je to naopak. U combi verze se mi líbí hlavně kufr a proto jsem si takové auto koupil. Jezdím hlavně do města na nákupy, ale nebál bych se vyrazit třeba do zahraničí. Svá divoká motoristická léta mám za sebou a tak mi motorizace vyhovuje.
Hodně spokojen jsem se sedačkami, které opravdu drží tělo. Když říkám tělo tak vím o čem mluvím, protože mám dobrých 120 kg. Doufám, že tato skutečnost nebude mít vliv na tlumiče... cha cha... . No ale dost legrace a teď vážné. Spotřebu u tohoto auta jsem dokázal udržet pod 6 lt na sto, čéž považuji za dobré. Auto můžu doporučit komukoliv ze svých přátel, protože jsem opravdu spokojen a se mnou i celá rodina.
No jen se neposer z te C5-ky.Stejne je to drahe,francouzske auto.A podle meho nazoru ani designovo nic moc (to je ale subjektivni).Na druhou stranu uznavam, ze C5 je velice pohodlne auto se svym systemem hydropneumatickeho pruzeni.To je ale asi tak vse.
no jo holt každá firma je jiná mě přijde i dost ubohý že v těch našich standartech není centrál a musíš si ho doplácet ale zase motor 1,4 to je u služebnich Fabek dost vyjímka většina známých má služebky Htpéčka
To je ale pěkně houpé vyjádření,že by byla vyšší cena gumy.Mezi 165 a 185 je naprosto minimální rozdíl neřknuli,že 185 jsou dokonce levnější.Sám jsem se o tom přesvědčil. Tak u nás ve firmě je to jiné.Mají služební C5 v kombíku no a jeden manažer si postesknul,že mu ta je ho C5 nevyhovuje a vida už má novou Octavii Scout.
JJ,je to supr věc, mít firemní auto a moct ho používat i k soukr. účelům a ikdyž si ho asi člověk nemůže načančat úplně k obrazu svému- což je asi jedna z mála nevýhod, tak pak už přichází na řadu jen samé výhody a sociální jistoty. Tak at slouží.
všichni v mém okolí kdo mají Hyundai si ho jen chválí.Když už se náhodou objeví nějaká závada tak nepodstatná,levně a jednoduše opravitelná.A to co si musíš u škodovky doplácet koupíš u hyundaie už v základu.Taky ho mam a než jsem si vybral tuhle značku tak jsem prošel hodně recenzí a názoru a zkušenosti známých a tohle auto z toho vyšlo nejlíp.Mám ho už dva a pul roku a maximální spokojenost.I Toyota je supr.
To víš že jo jen tak remcám ale dokud jsou minimální náklady samozřejmě ve Fabce jezdím ale jakmile se to změní a výhody padnou(čip) tak jdu zase do většího. Ale ty 185 mě štvou chtěl jsem si je připlatit.
JJ, chápu, beru to z pohledu svého, jsem osvč, co si vydělám to mám, dělám sám na sebe, takže co si zaplatím to mám, zadarmo mi nikdo nic nedá. Na tvém místě bych bral i ty 165, když to nemusíš platit ze svého.
Bohužel vetšina firem koupí 1,2htp v základu takže i 3tis. na víc na to můžeš zapomenout.Já třeba taky dostal sice 1,4 16v ale centrál,el.okna si musel doplácet ze svého.Vetšinou je to podle nějakých firemních standartú což třeba u nás a to jsme velká a bohatá firma.Je 1,4 motor,klima,radio s cd,2xbag.A ostatní si musíš doplatit a to platí i pro výše postavené pracovníky.Když jsem chtěl 185 tak to zamítli že by se to promítalo do vyšší ceny gum apod.
sparrow- jak jsem psal, do clasiku se dají objednat kola 195 55 r 15 za příplatek 3 tkč, což se dá. je to trochu tvrdé, ale sedí na cestě pěkně. jinak souhlas 165 r 14 jsou fakt vhodné jen tak na zimu, ale k pokoukání to moc není, na druhou stranu kdybych si chtěl pořídit auto podle vzhledu tak bych bral asi GRANDE PUNTO , ale to už je jiná skazka.
Recenzia ešte nie je, pretože auto je pomerne nové ( vyrobené a kúpené 4/2007 ), takže na recenziu trochu priskoro. Ale nejaké prvé dojmy a skúsenosti napíšem po prvej garančke 4/08. Zatiaľ použijem len "hlúpu" vetu : maximálna spokojnosť.
Ano ,máš pravdu jsem velký hlupák že jsem si nekoupil supr spolehlivý,levný,krásný, nejlepší HYUNDAI. Ještě že je na světě tolik hlupáků,aby se ti chytří mohli vyjádřit.
Mám dotaz máš tady recenzi na tvojí C5.Pokud budu někdy kupovat další auto v případě že třeba vrátím služebku.Tak C5 v kombiku si chci koupit tak že bych si rád přečetl tvojí recenzi.
Opravdu nechápu jak si někdo může koupit škodovku.Jsou to předražený auta a přitom spolehlivost a výbava je u jiných značek rozhodně větší.Toyota nebo Hyundai jsou levnější,líp vybavený a o 100%spolehlivější.Jen hlupák si koupí Škodu.
sparrow- jestli je větší kufr v F1 combi nebo F2 combi nevím, ,nového kombíka jsem naživo neviděl takže ti to neřeknu, ale obecně nemám důvod nevěřit, když mám zkušenosti s oběma hatch. Myslím že ta výška děla divy a že to těch 50 L může klidně udělat.
Petrik- tak už poznáš aspon jednoho,komu se F2 páči víc než F1-a tp mně. Je pravda že ze zadu a ještě s těmi 165-70 r14 je to fakt trochu komické, ale když se tam dají aspon 195 r15, tak to hned vypadá o 50% líp, jinak předek se mi fakt líbí, bok je takový neutrální, ale mně se vždycky líbily vysoké, vzdušné auta- měl jsem před tím KANGOO, PUNTO 1 atd. takže s F2 nemám sebemenší problém. Co se týče prostoru,před touto F2 jsem vlastmil F1 a věřte mi že tam více místa je. Žádné hry s čísly nebo co to tu vykládáte. Mám 2 malé děti a když sem je za sebe posadil do F1, cítil jsem jak mi malá masíruje záda,páteř apod. V F2 se to nekoná, takže je tam na kolena více místa, to samé nad hlavou a to samé kufr- převážím furt stejné věci tak to můžu porovnat a je fakt o kus větší. Ale nebudu se tu dlouze rozepisovat, další pozitiva, ale i negativa popíšu v recenzi až něco najedu. Jenom k těm pneu- 195 55 r15 jsou fakt trochu tvrdé, ale pokud to někomu nevyhovuje, je asi takový ideální kompromis- 185 60 r14.
Na starú sa dalo pozerať aj s malými kolesami, pretože nebola tak vysoká. Dlhšia karoséria verzie kombi trochu maskuje celkovú výšku auta, ktorá pri krátkej verzii pôsobí tragikomicky. Skrátka sa pri tvorbe designu mohli viac snažiť. 5 centimetrov šírky by to spravilo a nemám obavy, že by sa tým dramaticky predražili náklady na výrobu.
Mimochodom, aj na moju C5 by sa tiež viac hodili väčšie kolesá, ako štandardné 16-ky, ale nič väčšie nie je pre tento typ schválené. Možno je to aj dobre, aspoň ušetrím :-)
Můžu souhlasit..stejně jako Honda Accord vypadá na malých kolech divně..spraví to minimálně 16,17ky..to že je prostornější je díky vyššímu posezu cestujících při zachování stejného rozvoru..kombík vypadá trochu líp.Bohužel politika VW je taková..vyždímat ze starých technologií co možná nejvíc....
Neviem, ale mne osobne sa Fabia II páči podstatne menej, ako tá stará. Užšia, kratšia a vyššia. Výborná kombinácia nevkusu. Pohľad kolmo na zadný roh, hlavne s minikolieskami vyvoláva smiech. Popravde, nepoznám nikoho, komu by sa tá staršia nepáčila viac. A čo sa týka nárastu vnútorných rozmerov, pôjde len o hru s číslami. Už len ten kufor je oproti predchodcovi len vyšší, takže praktický dopad pre spotrebiteľa priam zanedbateľný. Pri súčasnom trende rastu vonkajších rozmerov malých áut, ide Škodovka v protismere. A ako všetci vieme, jazda v protismere je nebezpečná...
Vo vypracovaní rozdiel nebude. Skôr v materiáloch a súčiastkach, ktoré pochádzajú logicky od iných subdodávateľov. Výrobcovia v Poľsku sa samozrejme chceli tiež priživiť. Už len zadné zásterky verzie Caravan, s ktorou som mal možnosť jazdiť, sú designový škandál.
No bohužel F II moc jinde není ve své podstatě jen nový kabát jinak vše při starém.Pravda 1,4 má o 4Kw větší výkon ale paradoxně v testech se lépe projevuje verze 59Kw.A pak je tam možnost 1,6 kterou ale nikdo moc nechválí vetšinou doporučují vzít 1,4 a ušetřené peníze vrazit do výbavy.A pro Martase místa je v nové pořád málo a kufr kdoví jak to nakonec bude těch 480l se mě moc nezdá oproti FI která má 429l je kufr ve všech rozměrech menší jen na výšku má o 4cm víc že ty by udělali 50l?Jinak FII zaostává vždy o 2cm šířka,hloubka,délka.Takže FII má jen 4bagy a ambiente je oproti FI o 10tis. levnější.Takže bych pořád bral radši Astru G protože ve své podstatě je FII taky 7let stará koncepce jen s novým kabátkem.A jak známo první dva roky se vychytávají vady takže s koupí lepší posečkat.
Nikdo netvrdí že v něměcku dělají němci.Ale bohužel pořád byla dřívější Astra G dělaná v D kvalitnější než současná výroba v Polsku rozdíl není extrémni ale je.
Ja osobně mam toto auto ale popravdě řečeno už bych ho nikdy nechtěl.Cestovní rychlost při přijatelne spotřebě je tak do 110km/h pak už to bere jak 1.8.Co jse týče pohodli mam kombika v plne palbě,v předu je to v poho ale jakmile usedne do zadu člověk větši než 180 cm je to utrpeni,navic cestovat v zadu v 5 lidech taky neni uplně ono.Nevim ale mně osobně jse motor 1.2htp nezda jako nejštastnějši volba,škoda že jse do stare fabie nemontovaly třeba 1.6,což jsi myslim že by bylo pro toto poměrně těžke vozidlo asi vhodnějši volba.Toto auto neni špatne ale čekal jsem od něj trošku vic.....
Jsem srovnával koncepčně přibližně stejně staré vozy. Nová Fábka je technicky jinde, 10let se musí i u VW někde projevit, to je jasné. Jinak pneu 195/55/15 je příšerný rozměr, protože jsou to nízkoprofiláče a cítí každou díru, nehledě k relativně vysokým cenám tohoto rozměru - oproti profilu 60 cca 4 - 500kč na kus. To vím náhodou přesně, protože jsem tyto rozměry střídal. Fakt je, že na 55 to lépe sedí.
Jenže pokud tam dáš místo staré F1, novou F2 tak se věci mají trochu jinak - 63 kw, o dost více místa i kufr než F1, bezpečnější než astra ,skoro 5 hv.,4 X airbag, navíc novinka a né 10 let starý vůz, to už zní jinak. Já bych si musel Astru odskoušet- nemám zkušenost, ale asi bych šel do nové FABKY.
U obou vozů je možnost dovýbavy, ovšem za tučný peníz. Kdybych se měl rozhodnout, tak jdu do Astry, protože je za stejné peníze vybavenější (hlavně 2x pytlík) a hlavně větší, což si myslím, že pro plnění funkce rodínného vozu zásadní. Další věcí, co je pro mě důležité, tak je rozměr pneu, při úrovni našich komunikací, čili rozměr 195/60/15 je vhodnější.
Zkusme porovnání základních výbav a ceny. Informace jsou převzaty z netu. Docela rád bych si přečetl názory vás všech, pro co by jste se rozhodli a proč. Mohlo by to být pro rozhodující se docela přínosné. OPEL ASTRA CARAVAN 1.4 (306.900kč v akci) - ABS, 2x pytlík, imo, servo, inf. panel, příprava pro radio + 2x repro, pneu 195/60/15 (samozřejmé věci jsem vynechal - roleta, polelník, zadní stěrač atd). Kombinovaná spotřeba 6.0L ŠKODA FABIA 1.4 (325.900kč - katalogová) - ABS+MSR+Dual Rate, 1x pytlík, imo, servo, příprava pro rádio + 4x repro, stavitelný volant, stavitelné sedadlo řidiče. Pneu 165/70/14 (samozřejmé věci jsem vynechal - roleta, polelník, zadní stěrač atd). Kombinovaná spotřeba 6.5L
sparrow1- no větší je astra každopádně,ale lepší? záleží jak to vezmeš, podvozek ? nevěřím, motor 1.4 66 kw? je myslím srovnatelný s 1.4 63 kw od Škody, design? k tomu se nebudu vyjadřovat, každý má jiné oči, převodovka? řízení ? to vše bude zcela srovnatelné, kvalita zpracování? tady bude asi lepší fabka. Ale každopádně je to větší auto za podobný peníz.
Astra verze caravan je rozhodně lepší auto než Fabka ta už taky není zrovna výkřik nejmodernější techniky.Za těch 310tis, je to1,4 66kw 2xbag a posilovač ale i s klimou el.oknama a centrálem seš na 350 což je slušný je to o třídu větší auto.jen ta kvalita už bohužel není taková jako když se dělala v D přece jenom v Glivicích nebo jak se to tam jmenuje už není německý dělník ale polský.
Radek- konečně konkrétní odpověd. K té astře, ikdyž je to klasická 10 let stará výběhovka, tak je to pěkné auto, ale ta cena se mi nezdá, co to je 279900 kč, čím to je podmíněno,3-5 dveř. ,jaká výbava apod. ,upřímně s OPLEM nemám žádnou zkušenost, takže nevím,ale na papíře to nevypadá zle. Ovšem obecně ,tak jako existuje spousta zaujatých lidí ,co si nikdy nekoupí třeba FÁBII, už jen pro to že to je škoda, tak asi bude hooodně lidí co si astru nikdy nekoupí, protože to je OPL- neosobní, nudný, bez koulí- tak to vidí bohužel nezpočet ČECHŮ. Jinak tak nějak bych viděl cenovou politiku škody v případě O1 -taky staré auto, za cenu někde 320-330 tkč, žel realita je bohužel jiná.
Sice měli ten podvozek první a vychytávali mouchy ale pořád patři ve své třídě mezi lepší takže to bych nebral jako špatnou věc.Lepší dostat nový nevyzkoušený podvozek který je ale nakonec velmi dobrý než něco 10let zastaralého. A s tím motorem na tom bude škoda určitě líp je to čtyřválec a zas tak špatný motory němci nemaj.
Ďaběl moc tomu asi nerozumíš.Zásadní problém škody je,že němec pískne a škoda skáče jak on chce.V devadesátých letech si škoda vyvíjela svůj vlastní motor.Jenže ona by se ta německá 1,4 asi už moc neprodávala a to němec přeci nemohl chtít.Takže vývoj motorů dostal stop. A to,že Fabia vyjela jako první na novém podvozku byl spíše důsledek toho,škoda vychytá mouchy a němec slízne smetanu.A to samé i s 1,2 teď němec příjde s novým motorem a bude se tvářit jako největší KING.
Opel Astra Classic 1.4 (90PS) - hatchback 280.000kč, Caravan 307.000kč. Jistě poskytnou dalši slevu, jako jinde. A Astra je pro normální rodinu určitě lepší volba, než Fóbie.
Dábel- Odpad od Němců ? tak to pr...omin, to bejvávalo za dob felicie, ale věci které měla napři Fábia už v r.99 si mohli nechat v Polu,Ibize a u konkurence obecně jen zdát-konkr.podvozek, takže o jakém odpadu mluvíš. Další věc, když řekneš a tak taky řekni b, jaký motor 1.2 konkrétně ty vidíš jako supr ? že ti při zatížení 5-.ěti100kg chlapy pojede jak z praku,samozř. při spotřebě 5 l a samozřejmě v ceně auta hodně pod 300 tkč . Moc jich asi dohromady nedáš,co? nebo se mýlím,rád se nechám poučit.
Škodovka je trapná. Už tím, jak se sama vychvaluje a podsouvá nám, jak je super moderní. A my víme, že do škodovky se montuje "odpad" od němců, výběhové díly, které by si němci už netroufli montovat do svých aut. Motory-srágory, v době kdy se u nás pojištovny přizpůsobily nejmasovějšímu obsahu 1300 tak skoda montuje 1400 protože v německu už jsou za zenitem a tady si tupci myslí, kdovíco nemají. 122 od skody bych nechtěl ani do trabanta. Když neumím vyvinout pořádný malý motor, tak se do toho nes...ru. Leckterý motor od konkurence dokáže v obsahu 1000, 1200 dát 50-65 kW a spotřebu udržet na 5 litrech. Škodovko, uč se a nemachruj.
Zajímavé je, že tento motor obhajují ti samí lidé a nutno podotknout, že jen lacinými argumenty z reklamních letáků, že Plzenáku. A to je smutné. Potěšující je, že existují rozumní lidé, jako je Noxx, kteří dokáží pochopit argumenty ostatních, i když tento motůrek "berou". Mimochodem, moje služebka taktéž 1.4 16v (74kw). Můj roční nájezd (služební + soukromé) cca 65.000km +/- .
Já mám naštestí služební fabii 1,4 16v protože dělám v rozumný firmě.S htp jsem nějakou tu stovku najel jak píšu je to motor do města a blízkého okolí.Jestli si někde četl že píšu že je Htp poruchový tak to nebylo ode mě.Ale že to žere když chceš dynamiku je smutná pravda což vím jak z mých zkušeností tak od kamarádú co jí mají.Taky si to přečteš i v jakémkoliv testu. Spíš vidím že nemůžeš přenést přes srdce že nekdo nechce uznat jak je Htp super motor.Ale už i ve škodovce pochopili že to byl krok vedle a příští 1,2 už bude čtyřválec. Smiř se s tím že Htp není nejlepší volba pro Fabii.
Stále ti samí lidé rozhořčeni již samou existencí tohoto vozu.Mohli byste vy,tzv. normální uživatelé,jak pak píše brabec1,zveřejnit vaše zkušenosti s touto motorizací,roční nájezd,poruchovost atd,a nebo vám franta v hospodě říkal,že to hovno pojede a žere to jako kráva.Tipuji,že to máte obá jako služební a z toho se rodí vaše trauma.Smutné je ,že nejrozumnější debatér je zde Kubík,ač asi z vás nejmladší
A ještě k Německu tam jezdí sice Fábií hodně ale malokterá má na zadku HTP většinou 1,4 nebo Tdi tam chtějí normální svezení a né se trápit za každým rychlejším nákladákem takže i manželce koupí radši 1,4.
No ve Velké Britanii sice prodává dobře ale posledních průzkumú si v oblíbenosti dost pohoršila. A co se týká těch samých lidí u recenzí Loganú a HTP je to opravdu tím že jejich majitelé jsou ze všech recenzentú nejmín soudný a to nás normální uživatele rozčiluje.
Souhlasím. Asi to bude tím, že v těchto recenzích je nejvíce nesmyslů a idealizované dokonalosti. :-)) V Německu je průměr ný plat 2.200 Eur, u nás 21.500 korun. Takže jsou to jednoduché počty. Fabia II. stojí v úplném základu 10.200Eur, tzn., že je to cca 5 hrubých platů, u nás 250.000kč a je na to potřeba cca 12 hrubých platů. Takže si každý dokáže vypočítat, kolik by stála za 5 našich platů - 107.500kč. Takže s tím, jak a hlavně proč se prodává na západ od našich hranic bych byl opatrný. Je to pro ně takový lepší "trabant".
"hlad" v narážce na doby před rokem 89. Každý si může vybrat ze všech aut na trhu a to že si většina vybere právě Fabii, jistě není jen podle tvých bodů 1 a 2. Jen (znova) zmíním renesanci ŠKODY AUTO na západních trzích. Jeden příklad za všechny: Velká Británie
Hlad? Spíš je to o tom, že lidi zajímá na místě č.1 zn. Škoda (levné díly atd.) a č.2 povinné ručení do 1350ccm. Ale věří, že na 100% město dostatečné, jako rodinné trapné.
Astra G je rozhodně lepší volba než Fabie.Já osobně bych do fabky nikdy nešel je to malý auto mám služební a v tom případě rozhodují minimální náklady.Jinak bych už jezdil svojí oblíbenou C5.
To samozřejmě je pravda, že 1,4 je lepší motor. Ale zkus si spočíta rozdíl v PC a v pov. ručení. Jakou porci km bys musel ročně najet, aby se Ti ta1,4 vyplatila? A to je pro 90% lidí rozhodující. Když jsem si kupoval své auto, tak jsem chtěl fabii - prostě mě vyhovovala, ale vzhledem k poměru cena/výbava/výkon jsem za stejnou cenu ja 1,2HTP koupil Astru-G 1,4 16V.
S hooodně lehkou nohou i za 6L kombinace, při agresivní jízdě 9-10L. Při dodržování limitů nebo lehounce nad (100/140) za 7L Čili si myslím, že v normě.
Motot Htp je krok vedle proč asi škodovka bude mít nově 1,2 čtyřválce vědí že někde udělali chybu.Je to motor fakt jen do města.Ideál pro Fabku je 1,4 16v poviný ručení není o moc dražší ale kultivovaností a výkony je ten motor uplně jinde než Htp i při 10tis. bych radši 1,4.
Trefa, přesně jsem to tipoval na trojkové nebo pětkové BMW :-) S tím se samozřejmě Ho.no To Pojede srovnávat nedá. Nicméně opravdu velké většině lidí, kteří si tuto motorizaci koupí bude vyhovovat - méně už spotřeba :-)
No právě, že moc nechápu co je na HTP až tak špatné. Jezdil jsem (služebně i soukromě) snad se všema motorizacema Fabie a HTP je dobrá volba pro toho, kdo najezdí kolem 10t km/rok, jezdí okresky nebo město. Jakou jinou motorizaci do Fabie v tomto případě doporučit? Jiná debata je samozřejmě HTP versus motory jiných výrobců. Když si u "Hned To Prodej" odmyslíš ten příšerný zvuk vysavače, tak je to celkem pojízdný motor :-)
Radku uznávám, že je mnohdy lepší si koupit ojetý zánovní vůz o třídu nebo dvě vyšší než za stejnou cenu nové. V tom 100% souhlas. Navíc při takové porci ujetým km/rok. Jenom se zeptám, co že máš za car? Za tu cenu a počet km mě moc aut nenapadá.
Pokud vím tak se radek obouvá do HTP což chápu jinak bych řekl že zaujatý proti škodovkám není. Pro Hanz moje recenze je ta na fabii combi s fotkou je ted mezi novýma ale nemyslím si že je lepší než jiné jen sem se snažil napsat pravdu ze svého pohledu.
Mám vůz výroby 11/2003, provoz 2/2004, koupeno v 5/2007 se 160.000km u AUTORIZOVANÉHO dealera dané značky. Cena 320.000kč - placeno hotově. Myslíš, že bych si nemohl Fóbii koupit? Spíše jde o věc pohodlí, prostoru, vybavění a bezpečnosti, v neposlední řadě spolehlivosti. Na zátěž 50.000km za rok vozy za 200L nejsou stavěné, to snad uznáš.
No nevím, ale čekat na ujetí 50tkm abych napsal svůj názor na vůz ...? Promiň, ale od toho jsou tu dlouhodobé testy Světa motorů atd. Toto je fórum, kde lidi přispívají a uvádí své zkušenosti se svými auty a jestli jsou sedačky pohodlné, jestli někde něco nevrže, jakou mám cca spotřebu atd. umím posoudit po ujetí těch Tvých 1500km. A vzhledem k Tvé averzi vůči zn. Škoda (Fabia obzvlášť) a najetým 200tkm se domnívám, že jsi majitelem super moderního spolehlivého vozu koupeného přímo z autosalonu, ještě teplého z výroby co? Spíš nemůžeš překousnout to, že jezdíš starým křápem a někdo jiný si koupil (třeba své vysněné) nové auto, na které půl života spořil.
No a s těma sedačkama bych to nepřeháněl mě vyhovují jak jsem psal ve svojí recenzi ale mám 180cm a 82kg.Ale kolega co ho vozím má 120kg a je dost neštastný tak nevím nevím.A recenzent nepíše kolik mu to žere na dálnici což by mě zajímalo protože podle toho se dá poznat jak je recenze pravdívá když napíše 7 jsou to kecy když 10 bude se tomu dát věřit.
Uveřejním, až odjedu na svém vozidle patřičnou porci kilometrů, tj. 50.000km. Zatím jsem na 38.000km, celkem vozidlo najeto 198.000km. Rozplývat se po 1.500km, jako někteří jiní, jaké je auto fantastické je trošku úlet a neobjektivní nadšení. Jinak za jednu z nejkvalitnějších recenzí považuji právě tu od Sparrow1. Se koukni, jak vypadá recenze z praxe.
Sorry, věku 38 let sem si nevšimnul. Ale třeba je to opravdu tatík od rodiny,který jezdí vesnice-vesnice. Pravdou je, že uvést mohl za jakých podmínek spotřeby dosahuje. Nicméně stále cenzura zde není, aby řešila takové věci, ale aby zabrálila uvedení příspěvků viz. anonym pod tebou. A posouzení reálnosti dosahované spotřeby nechej na každém z čtenářů, to Ti nepřísluší - pokud nejsi expert na automobilismus a motory.
Sice na anonymní příspěvky se mě obvykle reagovat nechce, ale přece. Můžeš specifikovat PROČ jsem debil? A tohle je přesně jedna z věcí, kde měla cenzura být!!!
Nevím, do jaké míry je člověk v 38letech "důchodce", ale když píši recenzi, tak je normální uvést okolnosti. Tzn., že když jezdí za 6L, tak má napsat, jezdím mezi vesnicemi a jednou týdně do městečka nakoupit. Fajn, pak je to ok a tím je dáno, jak spotřeby dosáhl. Co je na tom divného? Jinak cenzor je zde a je jasně psáno, že než bude recenze uveřejněna, bude cenzurována. Akorát se to jen píše a skutek utek. To Sparrow1: Se nerozčiluji, jen mi jde o to, že když si někdo neznalý reality přečte, tak si může myslet, že tato spotřeba je normální, což je blbost.
a ještě jednu věc. Jedná se o UŽIVATELSKÉ recenze, tzn. zcela subjektivní názory, se kterými můžeš, nebo taky nemusíš souhlasit. Ale proč by je měl někdo cenzurovat to fakt nevím ... zamysli se nad tím, co píšeš. A pokud se ti stránky nelíbí, tak sem nelez!!!
A proč by nemohl jezdit do 6l? Já taky s G-čkem 1,4 jezdím za 6,2l v průměru od novoty. Pokud je to člověk, který bydlí někde na vesnici a jednou týdně vyrazí (po okresce) na okraj města nákup (navíc podle recenze se jedná o staršího člověka), tak bez problémů této spotřeby dosáhne. O zátahu od nízkých otáček se dá diskutovat, ale pravdou je, že např. oproti Fabii 1,4MPI je rozdíl znatelný.
Ahoj Radku vždyt to znáš HTP je modla tak proč se rozčiluješ.Kdo jí má jezdí za 5 až 6 a nebojí se na dálnici podle zdejších recenzí je to možná nejlepší maloobjemový motor vůbec:-)
To fakt není možný, co cenzor všechno nechá projít. Zátah od spodního spektra otáček.... to je opravdu krajní nesmysl, spotřeba pod 6L, to je opravdu na vyšetření. Není mi jasný smysl těchto stránek, když se tu, stále častěji, objevují místo recenzí žvásty.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
to Petrík
No jen se neposer z te C5-ky.Stejne je to drahe,francouzske auto.A podle meho nazoru ani designovo nic moc (to je ale subjektivni).Na druhou stranu uznavam, ze C5 je velice pohodlne auto se svym systemem hydropneumatickeho pruzeni.To je ale asi tak vse.
09.04.2009 | 13:18:06 | jamieson Reagovat
Jo to by potřeboval pořádně proplesknout.C5 byla myslím dva roky stará.Kde jezdí to netuším,že potřebuje Scout.
14.12.2007 | 12:30:20 | fanfantulipan Reagovat
to fanfantulipan
Takému manažérovi, čo mu nevyhovuje C5, treba dať jednu po nose. A navyše, kde sa ten manažér pohybuje, ak potreboval Scouta.
14.12.2007 | 12:21:21 | Petrík Reagovat
no jo holt každá firma je jiná mě přijde i dost ubohý že v těch našich standartech není centrál a musíš si ho doplácet ale zase motor 1,4 to je u služebnich Fabek dost vyjímka většina známých má služebky Htpéčka
14.12.2007 | 12:13:15 | sparrow1 Reagovat
To je ale pěkně houpé vyjádření,že by byla vyšší cena gumy.Mezi 165 a 185 je naprosto minimální rozdíl neřknuli,že 185 jsou dokonce levnější.Sám jsem se o tom přesvědčil.
Tak u nás ve firmě je to jiné.Mají služební C5 v kombíku no a jeden manažer si postesknul,že mu ta je ho C5 nevyhovuje a vida už má novou Octavii Scout.
14.12.2007 | 12:02:42 | fanfantulipan Reagovat
petan- věřím, ale ty věř že někdo může být spokojený i s tou ubohou škodovkou
14.12.2007 | 12:01:33 | martas Reagovat
JJ,je to supr věc, mít firemní auto a moct ho používat i k soukr. účelům a ikdyž si ho asi člověk nemůže načančat úplně k obrazu svému- což je asi jedna z mála nevýhod, tak pak už přichází na řadu jen samé výhody a sociální jistoty. Tak at slouží.
14.12.2007 | 11:57:47 | martas Reagovat
..
všichni v mém okolí kdo mají Hyundai si ho jen chválí.Když už se náhodou objeví nějaká závada tak nepodstatná,levně a jednoduše opravitelná.A to co si musíš u škodovky doplácet koupíš u hyundaie už v základu.Taky ho mam a než jsem si vybral tuhle značku tak jsem prošel hodně recenzí a názoru a zkušenosti známých a tohle auto z toho vyšlo nejlíp.Mám ho už dva a pul roku a maximální spokojenost.I Toyota je supr.
14.12.2007 | 11:54:04 | petan Reagovat
To Martas
To víš že jo jen tak remcám ale dokud jsou minimální náklady samozřejmě ve Fabce jezdím ale jakmile se to změní a výhody padnou(čip) tak jdu zase do většího.
Ale ty 185 mě štvou chtěl jsem si je připlatit.
14.12.2007 | 11:49:54 | sparrow1 Reagovat
JJ, chápu, beru to z pohledu svého, jsem osvč, co si vydělám to mám, dělám sám na sebe, takže co si zaplatím to mám, zadarmo mi nikdo nic nedá. Na tvém místě bych bral i ty 165, když to nemusíš platit ze svého.
14.12.2007 | 11:47:10 | martas Reagovat
To Martas
Bohužel vetšina firem koupí 1,2htp v základu takže i 3tis. na víc na to můžeš zapomenout.Já třeba taky dostal sice 1,4 16v ale centrál,el.okna si musel doplácet ze svého.Vetšinou je to podle nějakých firemních standartú což třeba u nás a to jsme velká a bohatá firma.Je 1,4 motor,klima,radio s cd,2xbag.A ostatní si musíš doplatit a to platí i pro výše postavené pracovníky.Když jsem chtěl 185 tak to zamítli že by se to promítalo do vyšší ceny gum apod.
14.12.2007 | 11:40:44 | sparrow1 Reagovat
195 55 r15- 3000 kč
sparrow- jak jsem psal, do clasiku se dají objednat kola 195 55 r 15 za příplatek 3 tkč, což se dá. je to trochu tvrdé, ale sedí na cestě pěkně. jinak souhlas 165 r 14 jsou fakt vhodné jen tak na zimu, ale k pokoukání to moc není, na druhou stranu kdybych si chtěl pořídit auto podle vzhledu tak bych bral asi GRANDE PUNTO , ale to už je jiná skazka.
14.12.2007 | 11:34:35 | martas Reagovat
to sparrow1
Recenzia ešte nie je, pretože auto je pomerne nové ( vyrobené a kúpené 4/2007 ), takže na recenziu trochu priskoro. Ale nejaké prvé dojmy a skúsenosti napíšem po prvej garančke 4/08. Zatiaľ použijem len "hlúpu" vetu : maximálna spokojnosť.
14.12.2007 | 11:32:37 | Petrík Reagovat
ted už jen hyundai
Ano ,máš pravdu jsem velký hlupák že jsem si nekoupil supr spolehlivý,levný,krásný, nejlepší HYUNDAI. Ještě že je na světě tolik hlupáků,aby se ti chytří mohli vyjádřit.
14.12.2007 | 11:27:25 | martas Reagovat
To Martas
No jo je hezký že tam máš větší kola jenže 50% fábií budou zase služebky a tam je to vetšinou o výbavě classic takže 165/14 a na těch je to fakt hnus.
14.12.2007 | 11:25:24 | sparrow1 Reagovat
To petrik
Mám dotaz máš tady recenzi na tvojí C5.Pokud budu někdy kupovat další auto v případě že třeba vrátím služebku.Tak C5 v kombiku si chci koupit tak že bych si rád přečetl tvojí recenzi.
14.12.2007 | 11:21:39 | sparrow1 Reagovat
škodovku nikdy
Opravdu nechápu jak si někdo může koupit škodovku.Jsou to předražený auta a přitom spolehlivost a výbava je u jiných značek rozhodně větší.Toyota nebo Hyundai jsou levnější,líp vybavený a o 100%spolehlivější.Jen hlupák si koupí Škodu.
14.12.2007 | 11:11:49 | petan Reagovat
KUFR u F1,F2 combi
sparrow- jestli je větší kufr v F1 combi nebo F2 combi nevím, ,nového kombíka jsem naživo neviděl takže ti to neřeknu, ale obecně nemám důvod nevěřit, když mám zkušenosti s oběma hatch. Myslím že ta výška děla divy a že to těch 50 L může klidně udělat.
14.12.2007 | 09:27:28 | martas Reagovat
F2-mně se líbí
Petrik- tak už poznáš aspon jednoho,komu se F2 páči víc než F1-a tp mně. Je pravda že ze zadu a ještě s těmi 165-70 r14 je to fakt trochu komické, ale když se tam dají aspon 195 r15, tak to hned vypadá o 50% líp, jinak předek se mi fakt líbí, bok je takový neutrální, ale mně se vždycky líbily vysoké, vzdušné auta- měl jsem před tím KANGOO, PUNTO 1 atd. takže s F2 nemám sebemenší problém. Co se týče prostoru,před touto F2 jsem vlastmil F1 a věřte mi že tam více místa je. Žádné hry s čísly nebo co to tu vykládáte. Mám 2 malé děti a když sem je za sebe posadil do F1, cítil jsem jak mi malá masíruje záda,páteř apod. V F2 se to nekoná, takže je tam na kolena více místa, to samé nad hlavou a to samé kufr- převážím furt stejné věci tak to můžu porovnat a je fakt o kus větší. Ale nebudu se tu dlouze rozepisovat, další pozitiva, ale i negativa popíšu v recenzi až něco najedu. Jenom k těm pneu- 195 55 r15 jsou fakt trochu tvrdé, ale pokud to někomu nevyhovuje, je asi takový ideální kompromis- 185 60 r14.
14.12.2007 | 09:01:11 | martas Reagovat
Na starú sa dalo pozerať aj s malými kolesami, pretože nebola tak vysoká. Dlhšia karoséria verzie kombi trochu maskuje celkovú výšku auta, ktorá pri krátkej verzii pôsobí tragikomicky. Skrátka sa pri tvorbe designu mohli viac snažiť. 5 centimetrov šírky by to spravilo a nemám obavy, že by sa tým dramaticky predražili náklady na výrobu.
Mimochodom, aj na moju C5 by sa tiež viac hodili väčšie kolesá, ako štandardné 16-ky, ale nič väčšie nie je pre tento typ schválené. Možno je to aj dobre, aspoň ušetrím :-)
14.12.2007 | 00:23:53 | Petrík Reagovat
Petrik
Můžu souhlasit..stejně jako Honda Accord vypadá na malých kolech divně..spraví to minimálně 16,17ky..to že je prostornější je díky vyššímu posezu cestujících při zachování stejného rozvoru..kombík vypadá trochu líp.Bohužel politika VW je taková..vyždímat ze starých technologií co možná nejvíc....
14.12.2007 | 00:03:50 | KubikCv Reagovat
Neviem, ale mne osobne sa Fabia II páči podstatne menej, ako tá stará. Užšia, kratšia a vyššia. Výborná kombinácia nevkusu. Pohľad kolmo na zadný roh, hlavne s minikolieskami vyvoláva smiech. Popravde, nepoznám nikoho, komu by sa tá staršia nepáčila viac. A čo sa týka nárastu vnútorných rozmerov, pôjde len o hru s číslami. Už len ten kufor je oproti predchodcovi len vyšší, takže praktický dopad pre spotrebiteľa priam zanedbateľný. Pri súčasnom trende rastu vonkajších rozmerov malých áut, ide Škodovka v protismere. A ako všetci vieme, jazda v protismere je nebezpečná...
13.12.2007 | 23:51:16 | Petrík Reagovat
to sparrow1
Vo vypracovaní rozdiel nebude. Skôr v materiáloch a súčiastkach, ktoré pochádzajú logicky od iných subdodávateľov. Výrobcovia v Poľsku sa samozrejme chceli tiež priživiť. Už len zadné zásterky verzie Caravan, s ktorou som mal možnosť jazdiť, sú designový škandál.
13.12.2007 | 23:44:54 | Petrík Reagovat
To Radek
No bohužel F II moc jinde není ve své podstatě jen nový kabát jinak vše při starém.Pravda 1,4 má o 4Kw větší výkon ale paradoxně v testech se lépe projevuje verze 59Kw.A pak je tam možnost 1,6 kterou ale nikdo moc nechválí vetšinou doporučují vzít 1,4 a ušetřené peníze vrazit do výbavy.A pro Martase místa je v nové pořád málo a kufr kdoví jak to nakonec bude těch 480l se mě moc nezdá oproti FI která má 429l je kufr ve všech rozměrech menší jen na výšku má o 4cm víc že ty by udělali 50l?Jinak FII zaostává vždy o 2cm šířka,hloubka,délka.Takže FII má jen 4bagy a ambiente je oproti FI o 10tis. levnější.Takže bych pořád bral radši Astru G protože ve své podstatě je FII taky 7let stará koncepce jen s novým kabátkem.A jak známo první dva roky se vychytávají vady takže s koupí lepší posečkat.
13.12.2007 | 23:07:39 | sparrow1 Reagovat
To petrik
Nikdo netvrdí že v něměcku dělají němci.Ale bohužel pořád byla dřívější Astra G dělaná v D kvalitnější než současná výroba v Polsku rozdíl není extrémni ale je.
13.12.2007 | 22:58:47 | sparrow1 Reagovat
fabii 1.2htp
Ja osobně mam toto auto ale popravdě řečeno už bych ho nikdy nechtěl.Cestovní rychlost při přijatelne spotřebě je tak do 110km/h pak už to bere jak 1.8.Co jse týče pohodli mam kombika v plne palbě,v předu je to v poho ale jakmile usedne do zadu člověk větši než 180 cm je to utrpeni,navic cestovat v zadu v 5 lidech taky neni uplně ono.Nevim ale mně osobně jse motor 1.2htp nezda jako nejštastnějši volba,škoda že jse do stare fabie nemontovaly třeba 1.6,což jsi myslim že by bylo pro toto poměrně těžke vozidlo asi vhodnějši volba.Toto auto neni špatne ale čekal jsem od něj trošku vic.....
13.12.2007 | 22:05:01 | Bitttpower Reagovat
Jsem srovnával koncepčně přibližně stejně staré vozy. Nová Fábka je technicky jinde, 10let se musí i u VW někde projevit, to je jasné. Jinak pneu 195/55/15 je příšerný rozměr, protože jsou to nízkoprofiláče a cítí každou díru, nehledě k relativně vysokým cenám tohoto rozměru - oproti profilu 60 cca 4 - 500kč na kus. To vím náhodou přesně, protože jsem tyto rozměry střídal. Fakt je, že na 55 to lépe sedí.
13.12.2007 | 20:17:17 | Radek Reagovat
195 55 r 15
Jo s těma kolama máš pravdu- ale naštěstí se dají pořídit za celkem malý příplatek 3000kč- 195 55 r 15.
13.12.2007 | 20:05:35 | martas Reagovat
Astra x Fabia combi 2
Jenže pokud tam dáš místo staré F1, novou F2 tak se věci mají trochu jinak - 63 kw, o dost více místa i kufr než F1, bezpečnější než astra ,skoro 5 hv.,4 X airbag, navíc novinka a né 10 let starý vůz, to už zní jinak. Já bych si musel Astru odskoušet- nemám zkušenost, ale asi bych šel do nové FABKY.
13.12.2007 | 20:03:18 | martas Reagovat
U obou vozů je možnost dovýbavy, ovšem za tučný peníz. Kdybych se měl rozhodnout, tak jdu do Astry, protože je za stejné peníze vybavenější (hlavně 2x pytlík) a hlavně větší, což si myslím, že pro plnění funkce rodínného vozu zásadní. Další věcí, co je pro mě důležité, tak je rozměr pneu, při úrovni našich komunikací, čili rozměr 195/60/15 je vhodnější.
13.12.2007 | 19:49:20 | Radek Reagovat
Astra 1.4 CRN(66kw) vs. Fabia combi 1.4 (59kw)
Zkusme porovnání základních výbav a ceny. Informace jsou převzaty z netu. Docela rád bych si přečetl názory vás všech, pro co by jste se rozhodli a proč. Mohlo by to být pro rozhodující se docela přínosné.
OPEL ASTRA CARAVAN 1.4 (306.900kč v akci) - ABS, 2x pytlík, imo, servo, inf. panel, příprava pro radio + 2x repro, pneu 195/60/15 (samozřejmé věci jsem vynechal - roleta, polelník, zadní stěrač atd). Kombinovaná spotřeba 6.0L
ŠKODA FABIA 1.4 (325.900kč - katalogová) - ABS+MSR+Dual Rate, 1x pytlík, imo, servo, příprava pro rádio + 4x repro, stavitelný volant, stavitelné sedadlo řidiče. Pneu 165/70/14 (samozřejmé věci jsem vynechal - roleta, polelník, zadní stěrač atd). Kombinovaná spotřeba 6.5L
13.12.2007 | 19:41:23 | Radek Reagovat
ASTRA lepší FABKY
sparrow1- no větší je astra každopádně,ale lepší? záleží jak to vezmeš, podvozek ? nevěřím, motor 1.4 66 kw? je myslím srovnatelný s 1.4 63 kw od Škody, design? k tomu se nebudu vyjadřovat, každý má jiné oči, převodovka? řízení ? to vše bude zcela srovnatelné, kvalita zpracování? tady bude asi lepší fabka. Ale každopádně je to větší auto za podobný peníz.
13.12.2007 | 17:53:04 | martas Reagovat
To martas
Je to v ceníku Opel. Sorry, podrobnosti jsem nestudoval.
13.12.2007 | 17:52:06 | Radek Reagovat
to sparrow1
Nemyslel si si snáď, že v Nemecku maká za pásom Nemec? Kde asi tak robí 3 000 000 Turkov, čo tam žijú. A to nerátam milióny ďalších prisťahovalcov.
13.12.2007 | 17:15:40 | Petrík Reagovat
Astra verze caravan je rozhodně lepší auto než Fabka ta už taky není zrovna výkřik nejmodernější techniky.Za těch 310tis, je to1,4 66kw 2xbag a posilovač ale i s klimou el.oknama a centrálem seš na 350 což je slušný je to o třídu větší auto.jen ta kvalita už bohužel není taková jako když se dělala v D přece jenom v Glivicích nebo jak se to tam jmenuje už není německý dělník ale polský.
13.12.2007 | 16:38:41 | sparrow1 Reagovat
astra X fabka
Radek- konečně konkrétní odpověd. K té astře, ikdyž je to klasická 10 let stará výběhovka, tak je to pěkné auto, ale ta cena se mi nezdá, co to je 279900 kč, čím to je podmíněno,3-5 dveř. ,jaká výbava apod. ,upřímně s OPLEM nemám žádnou zkušenost, takže nevím,ale na papíře to nevypadá zle. Ovšem obecně ,tak jako existuje spousta zaujatých lidí ,co si nikdy nekoupí třeba FÁBII, už jen pro to že to je škoda, tak asi bude hooodně lidí co si astru nikdy nekoupí, protože to je OPL- neosobní, nudný, bez koulí- tak to vidí bohužel nezpočet ČECHŮ. Jinak tak nějak bych viděl cenovou politiku škody v případě O1 -taky staré auto, za cenu někde 320-330 tkč, žel realita je bohužel jiná.
13.12.2007 | 15:55:30 | martas Reagovat
Sice měli ten podvozek první a vychytávali mouchy ale pořád patři ve své třídě mezi lepší takže to bych nebral jako špatnou věc.Lepší dostat nový nevyzkoušený podvozek který je ale nakonec velmi dobrý než něco 10let zastaralého.
A s tím motorem na tom bude škoda určitě líp je to čtyřválec a zas tak špatný motory němci nemaj.
13.12.2007 | 12:01:00 | sparrow1 Reagovat
Ďaběl moc tomu asi nerozumíš.Zásadní problém škody je,že němec pískne a škoda skáče jak on chce.V devadesátých letech si škoda vyvíjela svůj vlastní motor.Jenže ona by se ta německá 1,4 asi už moc neprodávala a to němec přeci nemohl chtít.Takže vývoj motorů dostal stop.
A to,že Fabia vyjela jako první na novém podvozku byl spíše důsledek toho,škoda vychytá mouchy a němec slízne smetanu.A to samé i s 1,2 teď němec příjde s novým motorem a bude se tvářit jako největší KING.
13.12.2007 | 11:40:39 | fanfantulipan Reagovat
To Martas
Opel Astra Classic 1.4 (90PS) - hatchback 280.000kč, Caravan 307.000kč. Jistě poskytnou dalši slevu, jako jinde. A Astra je pro normální rodinu určitě lepší volba, než Fóbie.
13.12.2007 | 11:36:18 | Radek Reagovat
ODPAD?
Dábel- Odpad od Němců ? tak to pr...omin, to bejvávalo za dob felicie, ale věci které měla napři Fábia už v r.99 si mohli nechat v Polu,Ibize a u konkurence obecně jen zdát-konkr.podvozek, takže o jakém odpadu mluvíš. Další věc, když řekneš a tak taky řekni b, jaký motor 1.2 konkrétně ty vidíš jako supr ? že ti při zatížení 5-.ěti100kg chlapy pojede jak z praku,samozř. při spotřebě 5 l a samozřejmě v ceně auta hodně pod 300 tkč . Moc jich asi dohromady nedáš,co? nebo se mýlím,rád se nechám poučit.
13.12.2007 | 11:24:22 | martas Reagovat
Trapný...
Škodovka je trapná. Už tím, jak se sama vychvaluje a podsouvá nám, jak je super moderní. A my víme, že do škodovky se montuje "odpad" od němců, výběhové díly, které by si němci už netroufli montovat do svých aut. Motory-srágory, v době kdy se u nás pojištovny přizpůsobily nejmasovějšímu obsahu 1300 tak skoda montuje 1400 protože v německu už jsou za zenitem a tady si tupci myslí, kdovíco nemají. 122 od skody bych nechtěl ani do trabanta. Když neumím vyvinout pořádný malý motor, tak se do toho nes...ru. Leckterý motor od konkurence dokáže v obsahu 1000, 1200 dát 50-65 kW a spotřebu udržet na 5 litrech. Škodovko, uč se a nemachruj.
13.12.2007 | 07:02:56 | Ďábel Reagovat
To plzenák
Zajímavé je, že tento motor obhajují ti samí lidé a nutno podotknout, že jen lacinými argumenty z reklamních letáků, že Plzenáku. A to je smutné. Potěšující je, že existují rozumní lidé, jako je Noxx, kteří dokáží pochopit argumenty ostatních, i když tento motůrek "berou". Mimochodem, moje služebka taktéž 1.4 16v (74kw). Můj roční nájezd (služební + soukromé) cca 65.000km +/- .
13.12.2007 | 06:42:14 | Radek Reagovat
To Plzenák
Já mám naštestí služební fabii 1,4 16v protože dělám v rozumný firmě.S htp jsem nějakou tu stovku najel jak píšu je to motor do města a blízkého okolí.Jestli si někde četl že píšu že je Htp poruchový tak to nebylo ode mě.Ale že to žere když chceš dynamiku je smutná pravda což vím jak z mých zkušeností tak od kamarádú co jí mají.Taky si to přečteš i v jakémkoliv testu.
Spíš vidím že nemůžeš přenést přes srdce že nekdo nechce uznat jak je Htp super motor.Ale už i ve škodovce pochopili že to byl krok vedle a příští 1,2 už bude čtyřválec.
Smiř se s tím že Htp není nejlepší volba pro Fabii.
13.12.2007 | 01:23:08 | sparrow1 Reagovat
to vrabčák1 a radek
Stále ti samí lidé rozhořčeni již samou existencí tohoto vozu.Mohli byste vy,tzv. normální uživatelé,jak pak píše brabec1,zveřejnit vaše zkušenosti s touto motorizací,roční nájezd,poruchovost atd,a nebo vám franta v hospodě říkal,že to hovno pojede a žere to jako kráva.Tipuji,že to máte obá jako služební a z toho se rodí vaše trauma.Smutné je ,že nejrozumnější debatér je zde Kubík,ač asi z vás nejmladší
12.12.2007 | 22:42:13 | plzenak Reagovat
A ještě k Německu tam jezdí sice Fábií hodně ale malokterá má na zadku HTP většinou 1,4 nebo Tdi tam chtějí normální svezení a né se trápit za každým rychlejším nákladákem takže i manželce koupí radši 1,4.
12.12.2007 | 11:11:39 | sparrow1 Reagovat
No ve Velké Britanii sice prodává dobře ale posledních průzkumú si v oblíbenosti dost pohoršila.
A co se týká těch samých lidí u recenzí Loganú a HTP je to opravdu tím že jejich majitelé jsou ze všech recenzentú nejmín soudný a to nás normální uživatele rozčiluje.
12.12.2007 | 11:09:14 | sparrow1 Reagovat
To KubikCV, To Hanz
Souhlasím. Asi to bude tím, že v těchto recenzích je nejvíce nesmyslů a idealizované dokonalosti. :-)) V Německu je průměr ný plat 2.200 Eur, u nás 21.500 korun. Takže jsou to jednoduché počty. Fabia II. stojí v úplném základu 10.200Eur, tzn., že je to cca 5 hrubých platů, u nás 250.000kč a je na to potřeba cca 12 hrubých platů. Takže si každý dokáže vypočítat, kolik by stála za 5 našich platů - 107.500kč. Takže s tím, jak a hlavně proč se prodává na západ od našich hranic bych byl opatrný. Je to pro ně takový lepší "trabant".
12.12.2007 | 09:55:09 | Radek Reagovat
Ale jak sou tam Škodovky levné. Dumpingové ceny, jinak by hovno prodali.
12.12.2007 | 09:34:01 | Reagovat
To Radek
"hlad" v narážce na doby před rokem 89. Každý si může vybrat ze všech aut na trhu a to že si většina vybere právě Fabii, jistě není jen podle tvých bodů 1 a 2. Jen (znova) zmíním renesanci ŠKODY AUTO na západních trzích. Jeden příklad za všechny: Velká Británie
12.12.2007 | 08:36:20 | Hanz Reagovat
Zajímavé
Je přinejmenším zajímavé,že na recenzích HTP popřípadě Loganů jsou stále Ti stejní lidé a stále opakují stejné věci.....
Že Vás to děcka pořád baví :o))
12.12.2007 | 08:25:23 | KubikCv Reagovat
To Hanz
Hlad? Spíš je to o tom, že lidi zajímá na místě č.1 zn. Škoda (levné díly atd.) a č.2 povinné ručení do 1350ccm. Ale věří, že na 100% město dostatečné, jako rodinné trapné.
12.12.2007 | 07:59:44 | Radek Reagovat
Hoši je to marný, prodeje jasně ukazují co lidi kupují/chtějí, to je jediný možný ukazatel po čem je "hlad" a díky za to!
12.12.2007 | 07:01:40 | Hanz Reagovat
Lidi neblbněte.Jezdí za 6l má HTP no a co.Bude chleba levnější?Asi ne.
11.12.2007 | 23:28:35 | fanfantulipan Reagovat
To Noxx
V dané cenové relaci je Astra více než slušné auto, které se velikostí dá už považovat za rodinné.
11.12.2007 | 18:55:00 | Radek Reagovat
To Noxx
Astra G je rozhodně lepší volba než Fabie.Já osobně bych do fabky nikdy nešel je to malý auto mám služební a v tom případě rozhodují minimální náklady.Jinak bych už jezdil svojí oblíbenou C5.
11.12.2007 | 14:00:56 | sparrow1 Reagovat
To sparrow1
To samozřejmě je pravda, že 1,4 je lepší motor. Ale zkus si spočíta rozdíl v PC a v pov. ručení. Jakou porci km bys musel ročně najet, aby se Ti ta1,4 vyplatila? A to je pro 90% lidí rozhodující.
Když jsem si kupoval své auto, tak jsem chtěl fabii - prostě mě vyhovovala, ale vzhledem k poměru cena/výbava/výkon jsem za stejnou cenu ja 1,2HTP koupil Astru-G 1,4 16V.
11.12.2007 | 13:57:35 | Noxx Reagovat
To Radek
S tou spotřebou jsem myslel HTP ;-) K tvé 530d nemám připomínek - nebo snad je mnoho lepší nafťáků?
11.12.2007 | 13:53:26 | Noxx Reagovat
To Noxx
S hooodně lehkou nohou i za 6L kombinace, při agresivní jízdě 9-10L. Při dodržování limitů nebo lehounce nad (100/140) za 7L Čili si myslím, že v normě.
11.12.2007 | 13:50:33 | Radek Reagovat
to noxx
Motot Htp je krok vedle proč asi škodovka bude mít nově 1,2 čtyřválce vědí že někde udělali chybu.Je to motor fakt jen do města.Ideál pro Fabku je 1,4 16v poviný ručení není o moc dražší ale kultivovaností a výkony je ten motor uplně jinde než Htp i při 10tis. bych radši 1,4.
11.12.2007 | 13:45:42 | sparrow1 Reagovat
To Radek
Trefa, přesně jsem to tipoval na trojkové nebo pětkové BMW :-)
S tím se samozřejmě Ho.no To Pojede srovnávat nedá. Nicméně opravdu velké většině lidí, kteří si tuto motorizaci koupí bude vyhovovat - méně už spotřeba :-)
11.12.2007 | 13:36:30 | Noxx Reagovat
To Noxx
V pohodě.:-)) BMW 530d E39 Touring.
11.12.2007 | 13:24:33 | Radek Reagovat
To sparrow1
No právě, že moc nechápu co je na HTP až tak špatné. Jezdil jsem (služebně i soukromě) snad se všema motorizacema Fabie a HTP je dobrá volba pro toho, kdo najezdí kolem 10t km/rok, jezdí okresky nebo město. Jakou jinou motorizaci do Fabie v tomto případě doporučit? Jiná debata je samozřejmě HTP versus motory jiných výrobců. Když si u "Hned To Prodej" odmyslíš ten příšerný zvuk vysavače, tak je to celkem pojízdný motor :-)
11.12.2007 | 13:22:54 | Noxx Reagovat
Radku uznávám, že je mnohdy lepší si koupit ojetý zánovní vůz o třídu nebo dvě vyšší než za stejnou cenu nové. V tom 100% souhlas. Navíc při takové porci ujetým km/rok. Jenom se zeptám, co že máš za car? Za tu cenu a počet km mě moc aut nenapadá.
11.12.2007 | 13:19:57 | Noxx Reagovat
to noxx
Pokud vím tak se radek obouvá do HTP což chápu jinak bych řekl že zaujatý proti škodovkám není.
Pro Hanz moje recenze je ta na fabii combi s fotkou je ted mezi novýma ale nemyslím si že je lepší než jiné jen sem se snažil napsat pravdu ze svého pohledu.
11.12.2007 | 12:41:21 | sparrow1 Reagovat
To Hanz
Fábku.
11.12.2007 | 12:41:04 | Radek Reagovat
To Noxx
Mám vůz výroby 11/2003, provoz 2/2004, koupeno v 5/2007 se 160.000km u AUTORIZOVANÉHO dealera dané značky. Cena 320.000kč - placeno hotově. Myslíš, že bych si nemohl Fóbii koupit? Spíše jde o věc pohodlí, prostoru, vybavění a bezpečnosti, v neposlední řadě spolehlivosti. Na zátěž 50.000km za rok vozy za 200L nejsou stavěné, to snad uznáš.
11.12.2007 | 12:40:12 | Radek Reagovat
To Radek
No nevím, ale čekat na ujetí 50tkm abych napsal svůj názor na vůz ...? Promiň, ale od toho jsou tu dlouhodobé testy Světa motorů atd. Toto je fórum, kde lidi přispívají a uvádí své zkušenosti se svými auty a jestli jsou sedačky pohodlné, jestli někde něco nevrže, jakou mám cca spotřebu atd. umím posoudit po ujetí těch Tvých 1500km. A vzhledem k Tvé averzi vůči zn. Škoda (Fabia obzvlášť) a najetým 200tkm se domnívám, že jsi majitelem super moderního spolehlivého vozu koupeného přímo z autosalonu, ještě teplého z výroby co?
Spíš nemůžeš překousnout to, že jezdíš starým křápem a někdo jiný si koupil (třeba své vysněné) nové auto, na které půl života spořil.
11.12.2007 | 12:35:25 | Noxx Reagovat
To Radek, co že to má Sparrow1 za vozítko?
11.12.2007 | 12:34:36 | Hanz Reagovat
sedačky
No a s těma sedačkama bych to nepřeháněl mě vyhovují jak jsem psal ve svojí recenzi ale mám 180cm a 82kg.Ale kolega co ho vozím má 120kg a je dost neštastný tak nevím nevím.A recenzent nepíše kolik mu to žere na dálnici což by mě zajímalo protože podle toho se dá poznat jak je recenze pravdívá když napíše 7 jsou to kecy když 10 bude se tomu dát věřit.
11.12.2007 | 12:33:03 | sparrow1 Reagovat
Uveřejním, až odjedu na svém vozidle patřičnou porci kilometrů, tj. 50.000km. Zatím jsem na 38.000km, celkem vozidlo najeto 198.000km. Rozplývat se po 1.500km, jako někteří jiní, jaké je auto fantastické je trošku úlet a neobjektivní nadšení. Jinak za jednu z nejkvalitnějších recenzí považuji právě tu od Sparrow1. Se koukni, jak vypadá recenze z praxe.
11.12.2007 | 12:29:38 | Radek Reagovat
To Radek
Sorry, věku 38 let sem si nevšimnul. Ale třeba je to opravdu tatík od rodiny,který jezdí vesnice-vesnice. Pravdou je, že uvést mohl za jakých podmínek spotřeby dosahuje. Nicméně stále cenzura zde není, aby řešila takové věci, ale aby zabrálila uvedení příspěvků viz. anonym pod tebou. A posouzení reálnosti dosahované spotřeby nechej na každém z čtenářů, to Ti nepřísluší - pokud nejsi expert na automobilismus a motory.
11.12.2007 | 12:26:19 | Noxx Reagovat
Noxx, souhlas! Radku, myslím, že bys tu měl uveřejnit kde najdeme tvoji recenzi aby tu byl zdroj pro ostatní zájemce o napsání KVALITNÍ recenze.
11.12.2007 | 12:25:18 | Hanz Reagovat
To anonym
Sice na anonymní příspěvky se mě obvykle reagovat nechce, ale přece. Můžeš specifikovat PROČ jsem debil?
A tohle je přesně jedna z věcí, kde měla cenzura být!!!
11.12.2007 | 12:21:49 | Noxx Reagovat
To Noxx
Astra G 1.4 má trošku jiné parametry, že? A navíc jsi jasně apsal, že je to kombinovaná spotřeba a to je dost zásadní. A to v recenzi jasně chybí.
11.12.2007 | 12:16:23 | Radek Reagovat
To Noxx
Nevím, do jaké míry je člověk v 38letech "důchodce", ale když píši recenzi, tak je normální uvést okolnosti. Tzn., že když jezdí za 6L, tak má napsat, jezdím mezi vesnicemi a jednou týdně do městečka nakoupit. Fajn, pak je to ok a tím je dáno, jak spotřeby dosáhl. Co je na tom divného? Jinak cenzor je zde a je jasně psáno, že než bude recenze uveřejněna, bude cenzurována. Akorát se to jen píše a skutek utek. To Sparrow1: Se nerozčiluji, jen mi jde o to, že když si někdo neznalý reality přečte, tak si může myslet, že tato spotřeba je normální, což je blbost.
11.12.2007 | 12:14:10 | Radek Reagovat
To Noxx
Seš debil.
11.12.2007 | 12:14:05 | Reagovat
To Radek
a ještě jednu věc. Jedná se o UŽIVATELSKÉ recenze, tzn. zcela subjektivní názory, se kterými můžeš, nebo taky nemusíš souhlasit. Ale proč by je měl někdo cenzurovat to fakt nevím ... zamysli se nad tím, co píšeš. A pokud se ti stránky nelíbí, tak sem nelez!!!
11.12.2007 | 12:07:21 | Noxx Reagovat
A proč by nemohl jezdit do 6l? Já taky s G-čkem 1,4 jezdím za 6,2l v průměru od novoty. Pokud je to člověk, který bydlí někde na vesnici a jednou týdně vyrazí (po okresce) na okraj města nákup (navíc podle recenze se jedná o staršího člověka), tak bez problémů této spotřeby dosáhne.
O zátahu od nízkých otáček se dá diskutovat, ale pravdou je, že např. oproti Fabii 1,4MPI je rozdíl znatelný.
11.12.2007 | 12:05:29 | Noxx Reagovat
To radek
Ahoj Radku vždyt to znáš HTP je modla tak proč se rozčiluješ.Kdo jí má jezdí za 5 až 6 a nebojí se na dálnici podle zdejších recenzí je to možná nejlepší maloobjemový motor vůbec:-)
11.12.2007 | 11:34:36 | sparrow1 Reagovat
To fakt není možný, co cenzor všechno nechá projít. Zátah od spodního spektra otáček.... to je opravdu krajní nesmysl, spotřeba pod 6L, to je opravdu na vyšetření. Není mi jasný smysl těchto stránek, když se tu, stále častěji, objevují místo recenzí žvásty.
11.12.2007 | 10:44:23 | Radek Reagovat