Recenze Škoda Fabia II Fabia 1.2 sport
“Super”

Autor recenze: Wobler (46 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1198 Stav km při koupi:30 000 km Stav km nyní:30 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km Vloženo: 5. 11. 2009

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fabia1

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Koupil jsem Fabii II.Rok staré servisované auto zatím podle servisní knížky nemělo žádnou závadu.Vozidlo při koupi mělo najeto 30000km.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S vozidlem jsem zatím najel 500 km s průměrnou spotřebou6,4l.Jelikož jsem před tímto vozidlem vlastnil Fabii první řady,mám co srovnávat.Obě vozidla jsem koupil s motorem 1,2l a základním výkonem.Se starší fabií jsem absolvoval několikrát cestu na dovolenou do Chorvatska plně zatížen a spotřeba se pokaždé pohybovala mezi 5,3 a 5,5 l benzínu.Nepatřím mezi řidiče,kteří jezdí na spotřebu,ale v tomto směru jsem nikdy žádné problémy neměl.Mám několik známých,kteří se stejnými auty taky běžně jezdí pod 6 litrů.Nová Fabia,kterou jsem koupil má výbavu ambiente doplněnou o paket Sport.Je vidět,že Škoda udělala obrovský pokrok proti první řadě Fábií.Perfektní jsou materiály v interiéru i kvalita zpracování.Tady konkurence v této třídě zaspala.Jízdní vlastnosti jsou taky na vysoké úrovni.Snad jedině Ford Fiesta dokáže kvalitou podvozku držet s Fábíí krok.Jediný nedostatek nové Fabie vidím ve větší citlivosti na boční vítr.Interiér je dostatečně pohodlný pro 4 cestující,páté místo je vyloženě nouzové.Po ujetí 500 km s novým autem jsem velice spokojen.pokud tady někteří rádoby řidiči uvádějí spotřeby 10l a podobně,tak by měli znovu absolvovat autoškolu a dozvědět se něco o výkonové křivce a kroutícím momentu.Tohle je moje osmé auto a jedině s Fabiema jsem byl vysloveně spokojený.Takže když to shrnu: Perfektní jízdní vlastnosti,nízká spořeba benzínu,žádná spotřeba oleje a prostorný a kvalitní interiér,to hovoří za vše.Mohu jen doporučit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

... tedy za předpokladu, že vezmou sráčský motor a nechutně amputují jeden válec tak, aby vznikl otřesný moto-bzučák :-))))))

04.03.2011 | 13:13:26 |  Reagovat

1,2 HTP "SPORT" :-D

1,2 HTP SPORT???? :-)))))))) A to je co za sport, mistrovství v trapnosti? No alespoň v něčem je ta škodovka světová, ani bych se nedivil, kdyby ŠKODU následovala stejně renomovaná značka DACIA a přivedla na svět Logan s motorem 1,0i GRAND TURISMO :-))))))))))))))

04.03.2011 | 13:08:59 |  Reagovat

RE: 1,2 HTP "SPORT" :-D

Třeba chce někdo auto do města, třeba se mu taky líbí sport interiér, tak si to zřejmě pořídí. Opravdu omezeným opičkám z pralesa by neměli zpřístupňovat internet. Vsadim se, že jezdíš nějakým starým meganem vyrobeným za prvního koncertu AC/DC s obsahem 1.6 a domýváš se, že je to výkonější a kdo ví jaká "kára". Nad tim, že jsou použitý moderní technologie, vyspělejší systémy a celkově lepší věci se nezamyslíš. Další omezenec v omezeným státě. Zbytečnej kyslík pro tebe na tomhle světě.. opravdu :-)

23.12.2013 | 23:14:56 | Pro opičku  | 84.21.110.* Reagovat

kokosi

mal som feliciu a ta isla vsade kde som chcel,aj na velky kopec a este viac ako tojota,chudaci

12.12.2009 | 20:13:05 | deko Reagovat

. Dík za upozornenie. Ale pred 10 rokmi ešte SUV neboli tak rozšírené. Vlastne iba Toyota RAV 1, tá bola prvá, nie?

08.12.2009 | 18:38:41 | ľuboš Reagovat

Luboš

SUV rám nemá, karoserie je samonosná, offroady mají rám.

08.12.2009 | 18:13:02 | Radek Reagovat

Matúš má pravdu..:)),

už v 2 ročnom Renaulte Megan bol zistený pokles bezpečnosti o cca 30 %, jednoducho hrdza, únava materiálu..., alebo čo to asi tak vŕzga auto po roku??? Kým je nové: OK, po 5 rokoch je to cca 50 % z pevnosti.
Do Š 100 to napálil u nás ožratý cyklista... , no, nechcel som veriť, ale šofér v 100 bol viacej dobitý ako cyklista, ktorý preletel ponad kapotu, ale poctivý "UKRAJINEC"/ model bicykla/ mu rozflákal celý predok... a zastavil sa na zadných sedačkách
P.S-. A radšej by som búral v C1, než v 10 ročnom SUV. Na 99 % by som mal väčšiu šancu na prežitie.
SUV klamú telom, majú obyčajne pevný rám, ktorý sa ťažko deformuje. Podľa druhu a typu nárazu sa prudko zvýši preťaženie / G/ a skôr Vám odtrhne srdce, slezinu a podobné súčiastky v SUV, než v malej modernej krabici, ktorá sa síce pokrčí, ale srdce ostane na mieste. ...

08.12.2009 | 17:09:18 | ľuboš Reagovat

Se ztrácením pevnosti bych to u nových aut už neviděl tak tragicky. Pokud deformační zony a ostatni plechy nejsou napadnuty korozi tak auto svoji tuhost neztraci. A dnesni auta na tom i po peti letech jsou dobre, pokud necha clovek osetrit dutiny tak i po deseti letech.

08.12.2009 | 15:47:13 |  Reagovat

Veľkosť auta má svoj vplyv, hlavne SUV a "tereňáky" majú oproti osobákom veľkú výhodu, ktorú už popísal Radek.Ale je treba mať na pamäti aj vek vozidla.Autá vraj už po niekoľkých rokoch strácajú viac než polovicu svojej "pevnosti" a preto nedokážu tak dobre ochrániť posádku.Niekde na nete som videl zrážku Renaultu Modus proti Volvu, tuším 850, ale niesom si istý.Proste, staršie a väčšie Volvo, proti novšiemu a menšiemu Renaultu.Výsledok ? Renault mal rozbitý celý predok, ale kabína ostala neporušená.Volvo bolo spredu a vo vnútri úplne zničené, stlpiky zdeformované, volant až niekde pri spolujazdcovi.Takže je jasné, že vek hrá tiež svoju rolu.A myslím, že dosť veľkú.

08.12.2009 | 14:46:11 | Matúš Reagovat

Radek

A to F má tu hranu kapoty ještě relativně vysoko, páč je celá zvednutá, jsou malá auta, ale i v nižší střední, které jsou o dost níž.
Honza- ale musíš uznat, že pokud tě někdo zezadu trefí, tak vyletíš mnohem snáz a rychlejc v autíčku ,které nemá váhu ani jako favorit ( 790 kg) než když jedeš v autě co má 1060 kg ( F2).
Pryč jsou ty doby co na cestách jezdily lehká auta hodně pod tunu.Tak možná před 20 lety, ale za chvilku se bude psát rok 2010. Doba se mění, ať chceme nebo ne a je třeba se jí přizpůsobit.

08.12.2009 | 09:41:52 |  Reagovat

Nevím, jestli bylo Audi po tomto testu bylo označeno za nebezpečné. Pokud ano, tak nevím proč. Terénní vůz je vždy výrazně vyšší než osobní auto a v tom je kámen úrazu, protože crastest s tímto nepočítá. Když stojím vedle Fabie (nebo jakéhokoli malého osobního vozu s krátkou kapotou), tak můj nárazník začíná nad její předním kolem, tudíž při, nedej bože, čelním střetu, do k deformaci mojí kapoty až při kontaktu se předním sloupkem osobního vozu, což by mělo i při malé rychlosti pro řidiče fatální následky.

07.12.2009 | 21:31:24 | Radek Reagovat

Nejsou jen bezpečná a nebezpečná auta, ale i bezpeční a nebezpeční řidiči.Tyto nebezpečné a agresivní dementy za volantem je potřeba zbavit řidičáků a zavřít do blázince a nehod bude desetina.

07.12.2009 | 21:28:18 |  Reagovat

Rámy se nesmějí nově montovat od 1.12. , jak na nové, tak na staré vozy. Nicméně v praxi je to nesmysl, jelikož jakýkoli výstupek na karoserii či nárazníku přenese energii na malé ploše, stejně, jako rám. Beru v úvahu výšku terénního vozidla, protože na na osobácích těch rámů je minimum.

07.12.2009 | 21:24:06 | Radek Reagovat

Losí test

Konkrétně Volvo je stavěno tak aby posádka přežila srážku s 230cm vysokým a 450kg těžkým losem,. Fábika neobstojí.

07.12.2009 | 21:09:42 | japan Reagovat

Takže ve Fabce (abychom se vrátili k tématu recenze) jsem bezpečný? Tam není srážka s volvem nebo octávkou nebo Audi Q7 nebezpečná? To si může myslet jen bloud. Dopadneš stejně. Jen tě budou vystřihávat z hnusnějšího auta :-))

07.12.2009 | 21:00:18 |  Reagovat

Radek

Ale taky nezapomeň na to, že po tomto testu bylo ono Audi označeno jako nebezpečné. Taková auta by opravdu po silnici jezdit neměla (rozuměj - moje bezpečnost na úkor tvojí). Také ty rámy na předcích aut mají odzvoněno - u nově vyrobených aut se nebudou smět používat. Konečně někdo přišel na to, že jsou nebezpečné, zejména pro chodce.

07.12.2009 | 20:56:46 |  Reagovat

Pravda je, že na youtube je crashtest Q7 vs. Fiat 500 a Audi Fiátka rozjelo na hovna.... .

07.12.2009 | 20:44:02 | Radek Reagovat

Anonym 20:18

Nikdo rozumnej tě o opaku přesvědčovat nebude, stačí se podívat na crashtesty david a goliáš. Pro C1 je bohužel Goliáš už Octavia. Po srážce ve městě v 50 km se rychlosti nárazu sečtou (100 km) a rozdělí cca v poměru hmotností. C1 obstojí vítězně tak se srážkou s trabantem, ticem, citro ax , maluchem a samosebou...

07.12.2009 | 20:36:13 |  Reagovat

Jo ,jo fyzika je svině...zlaté staré Volvo

07.12.2009 | 20:28:43 | japan Reagovat

Anonym 19:59

Je to zdá se tvůj názor a já ti ho nebudu vyvracet. V našich podmínkách je a bude toto auto ještě dlouho nedoceněné. Věř ale, že jeho koupě není špatný krok. Velmi dobře poslouží, neleze do peněz a mít na zřeteli neustále jen dopravní nehody by znamenalo vůbec nevyjíždět. S ničím mimo tanku. Jestlipak takhle uvažuješ, když jdeš pěšky. Mě kdysi přejelo auto, když jsem šel po chodníku :-)) Takže nebudu vycházet ven? Je to extrém. I když chápu, že v naší silniční džugli možná oprávněný. Nebezpečná ale nejsou malá auta, nýbrž nezralí řidiči těch velkých.

07.12.2009 | 20:28:18 | Honza Reagovat

Anonym 20:09

Promiň, ale ty jsi prostě vůl. (Když dostaneš zezadu ránu pod úhlem, vyletíš ze silnice než vůbec zjistíš, co se děje). V tom C1 jel můj švagr, proto o tom něco vím.

07.12.2009 | 20:24:22 | Honza Reagovat

Anonym 19.59

Nj., to je sice pravda , v craschtestech jsou podmínky opravdu pro všechny stejné, ale nežijeme v labolatoři, že ? V provozu to tak vůbec neplatí a mnohem spíše se vám stane, že potkáte v protisměru nějaký PASSAT apod. a pak Vám jsou ty hvězdy z testů naprd.
Tak to zkrátka chodí a nelze spoláhat na to, že právě já budu mít štěstí, člověk by měl jít štěstí aspoň trochu naproti a já tvrdím, že nákup Kolíˇat je v tomto směru krok špatným směrem a nikdo na světě mně nepřesvědčí o opaku, ať mají 3 nebo 5 *.

07.12.2009 | 20:18:34 |  Reagovat

Honza

Tak za prvé - mluvíš tak zasvěceně jako bys v tom jel a přitom beztak o tom nic nevíš a za druhé o to jde taky- dostala ránu zezadu a letěla okamžitě ze silnice, no vidíš , V F2 bys třeba nikam neletěl neboť to je aspoň trochu pevné auto a né 800 kg mikroprcek.
Ale kdybych vlastnil ten střep....taky bych asi tak mluvil, to tě omlouvá.

07.12.2009 | 20:09:01 |  Reagovat

Anonym 20:03

Co člověk, to názor. Přesto, vítej v Evropě!

07.12.2009 | 20:07:21 |  Reagovat

Honza aspol.

Taky mám 2 malé děti.
Fabii nemám, ale pokud bych měl C1 -tak pouze pro svoji potřebu ve městě ok, ale vozit v tom rodinu, tak to vážně ani náhodou.

07.12.2009 | 20:03:26 |  Reagovat

Anonym 19:58

No ty jsi fakt genius. Ta C1 dostala mrdu právě zezadu, ve vysoké rychlosti ji ten vzadu katapultoval ze silnice a šla kotrmelcema přes třechu. Tak už jsi pochopil, o co jde? Není to skořápka z vejce. Je to malá, ale pevnostně vystužená karoserie. Jak vidíš, sloupky, dveře, i ten zadek (až na nárazník, který pohltil téměř vše) docela OK.

07.12.2009 | 20:02:40 | Honza Reagovat

Crashtesty jsou na to, aby podchytily auta bezpečná a nebezpečná. Jsou exaktní, stejné pro všechny,a ukáží vám za stejných podmínek, jak odolné je to či ono auto za daných podmínek. Nepřeceňuji tyto testy, ale vy je nepodceňujte. A nemyslete si, že výrobce prémiové značky (ať už Toyota, ze které se vychází, nebo Citroen -Peugeot) nedělají bezpečná auta. Oni to umí a věnují tomu stejnou pozornost jako ekologii. Na rozdíl od různých Sparků, a jiných podobných klenotů. Tím nechci nikoho urazit, ale rozdíl v bezpečnosti miniaut je propastný. A bohužel ne jen mezi miniauty navzájem. (Xantia, Land Rover, Kia Karnival, a mnohé další velká auta nedosahují ani zdaleka bezpečnosti kolíňat).

07.12.2009 | 19:59:10 |  Reagovat

Honza

Nepochopil jsem co to dokazuje, ty víš v jaké rychlosti to bylo? o co šlo ? atd.
Právě se mi zdá, že to vy padá na náraz do nějakého nákladáku v nízké rychlosti a že ta C1 ho v podstatě podjela.
Jak říkám, 100 karmbolů rovná se 100 různých nárazů.
A craschtesty dokumentují pouze 2 nárazy v přesně definovaných podmínkách ,které v reálu vůbec nemusí nastat.
Např. když jakýkoli osobák nedobrzdí a narazí zezadu do C1 tak pasažéři vzadu , ale i ve předu mají holt smůlu( protože je náraz posune na ty přední) a to je pouze jeden z X případů.Netvrdím F 2 taky není žádný tank, ale s C1 se v tomto směru nelze porovnávat.

07.12.2009 | 19:58:48 |  Reagovat

Anonym

Mrkni na to, anonyme, a zjistíš, že potom co se tomuto autíčku stalo, vypadádooost dobře. Fabka by nedopadla líp: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/citroen/c1/7766206

07.12.2009 | 19:35:58 | Honza Reagovat

Sorry ,ale každy kdo se podívá a má to aspoň trošku v hlavě srovnané usoudí, že by v C1 v žádném případě při bouračce nechtěl sedět- ještě rádi by jste byli v F kdyby se něco semlelo.
Craschtesty jsou pouze informativní a zdaleka neodpovídají tomu co se může stát v reálu na cestě.
Všem majitelům C1 aspol přeju , fakt hodně štastných km bez nehod. Zvláště tobě Honzo......děcka bych v tom vzadu po Evropě vážně nevozil......zamysli se nad tím!!!!

07.12.2009 | 19:19:16 |  Reagovat

Pokud by mi šlo o kufr, a byl bych tak zamilovaná do škodárny, raději si koupím lehce jetou Octávku, než tu hrůzu HTP. Takže ani kufr není důvod ke koupi této příšernosti.

07.12.2009 | 18:50:55 | Drsoň Reagovat

I kdybych potřeboval větší kufr, rozhodně bych kvůli tomu nešel do Fabie II. Nešel bych do ní ani kvůli designu, ani kvůli ekonomickému provozu, ani... tak marně přemýšlím, proč do ní vlastně jít? Asi jen z bezbřehé lásky ke značce. Jako můj Pantáta. Měl 1000MB, Š 120, Favorita, Felicii, tak chápu, že má Fabii. Pro mě je to ale auto o ničem.

07.12.2009 | 18:48:25 |  Reagovat

kufr potřebuje každý?

No já nevím, zda každý potřebuje kufr (myslím větší než má C1). Já ho nepotřeboval už 3 roky. Odvezl jsem v C1 i kusy nábytku k opravě, dveře k truhláři, a věci na dovolenou taky. Je to samozřejmě na každém, jaký kufr potřebuje, ale rozhodně bych netvrdil, že každý potřebuje... Co motorkáři? Potřebují kufr? A drandí po celé Evropě. No a já taky, i s ženou a dětmi.

07.12.2009 | 18:45:44 | Honza Reagovat

MĚ SE LÍBÍ, JAK KAŽDÝ ŠMAHEM ŘEKNE, ŽE KOLÍNĚ DOPADNE KATASTROFÁLNĚ. KATASTROFÁLNÍ JE PŘEHLED NĚKTERÝCH JEDINCŮ (nebo spíš neznalost). A katastrofální hnus je nová Fabia. Ta je tak hnusná, jako prdel starý opice. Je tak hnusná, jako chlupatý podpaždí starý báby. Je hnusnější než toalety na nádraží. Už proto bych ji nikdy nekoupil za peníze. Leda za pytel sena.

07.12.2009 | 18:41:58 |  Reagovat

bezpečnost

Crashtest Euro NCAP C1(26b.) je na tom stejně jako F1(26b.)a bylo by bobré v vzít v uvahu dobu vzniku C1 dnes by asi dopadla lépe jako např Fiat500

07.12.2009 | 18:18:12 |  Reagovat

Tak pořádný kufr potřebuje každý....někdo denodenně někdo jen občas ,ale každý. Ale o to tu ted nejde, Jde o bezpečnost, a nejen náraz zepředu do pevné překážky ,ale i náraz zepředu do většího auta a zezadu příp. z boku a tam fakt dopadne Kolíně katastrofálně. Ted k šířce-F2 fakt není nejširší, chtělo by to tak 5 čísel navíc a bylo by to v poho, ale místa vzadu podél i nad hlavou je hafu- klidně to můžete srovmnat s auty o třídu výše, ale proč?
Proto říkám nesrovnávat třídu mini s malými auty. Malá s střední třídou apod. Každé má své výhody i nevýhody.

07.12.2009 | 17:13:46 |  Reagovat

Lidi, nepodléhejte zase jen řeči čísel. Díky za srovnání, je vidět, že toto mini má srovnatelný prostor v kabině s vozem o třídu výš (podle čísel), ale skutečnost je zase trošku jiná. Čísla jsou jedna věc, ale záleží na celkovém uspořádání interiéru. Podélný prostor vpředu u obou typů aut srovnatelný, ale nekecám, v C1 je opravdu místa víc (a když to potvrdil i radek - milovník velkých aut), protože má jiné sezení, a hlavně, palubku má daleko před sedícími osobami, zatímco fabka ji má téměř před pasažéry (což mimochodem není asi dvakrát bezpečné). O středové konzole nemluvě. Dále, ve fabii, která je stejně široká uvnitř jako toto "mikroauto" (jak ho nazval nějaký mikromozek), se spolujezdec s řidičem často dotknou lokty, v C1 ne. Proč, to nevím. Asi jiné usazení sedadel. Nad hlavou vpředu mám místa dost, a vzadu, bohužel, to není žádný zázrak. To ale dnes je problém aut i o dvě třídy větších - svažující se střecha. Takže věřte, že prostorově je na tom auto z kolína dost dobře a snese srovnání s větším autem. Kdo ovšem potřebuje kufr, musí se poohlédnout jinde. Pro toho C1 není.

07.12.2009 | 16:53:52 | Drsoň Reagovat

Bezpečnost 26bodů,ad kufr co čekáte od 3,5 m.auta?To,že tak malé auto má prostor pro posádku srovnatelný se 4m. f2 je docela ůspěch,ani jedno z aut nemám a jsou to pro mě jenom auta,nejsem žádnej fanatik.

07.12.2009 | 14:12:42 | ker Reagovat

oprava F2 výška nad sedadlem vpředu je 1010

07.12.2009 | 14:01:34 | ker Reagovat

ker

No nevím, ve výšce to jsou obrovské rozdíly 111 cm- 99 cm.
vzadu 97- 91.
Další věc je kufr , ale hlavně bezpečnost, která bude diametrální, proto říkám nemotat hrušky a jabka.

07.12.2009 | 13:33:10 |  Reagovat

Vnitřní rozměry F2/C1

Podélný prostor vpředu 880-1090/890-1110 podélný prostor vzadu 600-850/590-830 výška nad sedadlem vpředu 1110/990 výška nad sedadlem vzadu 970/910 šířka vpředu 1370/1370 šířka vzadu 1370/1360 Takže vnitřní rozněry víceméně stejné,jiná věc jsou pocity (zdroj auto.cz)

07.12.2009 | 09:30:28 | ker Reagovat

Zajímavé čtení, které si občas protiřečí. Např. Toyota je zastoupena 5 vozy v 8 kategoriích, stejně, jako Mercedes a oba skončili na 6., resp. na 3. místě za Alfou Romeo (valím bulvy). Nevím, do jaké míry je to věrohodné. V USA je je MINI suverénně poslední, v Evropě 8. místo.... .

06.12.2009 | 22:40:34 | Radek Reagovat

Já nechápu,co tu někteří pořád řeší.Autorovi recenze auto vyhovuje,je s ním spokojen.Někteří mu ale stále vnucují,že spokojen být vlastně nemůže,protože bla bla bla...Tak si prostě Fabii nekupujte,ale nevnucujte neustále svůj názor druhým,to je výsada přiblblých diktátorů.

06.12.2009 | 22:39:02 | marne Reagovat

http://www.autorevue.cz/default.aspx?textartimg=1&article=17800

06.12.2009 | 22:20:53 |  Reagovat

pruměrnost

http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=552499795&width=750&height=500&title=Nemecko 2.jpg

06.12.2009 | 22:09:27 |  Reagovat

Na průměrnosti není špatného nic, pokud to není za nadprůměrné peníze. Ale to je obchod kde je poptávka, tam je nabídka. Navíc sám jsi napsal, že VW bylo PODprůměrné.

06.12.2009 | 22:06:45 | Radek Reagovat

Radek

Ano,vypovídá to o průměrnosti.Ale průměrnost je něco špatného?Já přece netvrdím,že je Škoda nejlepší,ale taky není na tom tak zle,jak tu mnozí,v čele s Tebou,neustále skálopevně tvrdí.Jak někdo píše,že je se Škodovkou spokojenej,okamžitě ho atakuje stejná skupina lidí-no je to asi nějaký nový druh zábavy...

06.12.2009 | 21:43:13 | marne Reagovat

Marne

Cituji:"Anonym 20:03-např.v Něm.byla letos Škoda v žebříčku spokojenosti se značkou a servis.zázemím tuším na 13.místě,což snad už o něčem vypovídá,ne?" A teď jsi napsal, že vévodili japonci a VW byl podprůměr. Takže to opravdu o něčem vypovídá.:-)

06.12.2009 | 21:31:31 | Radek Reagovat

anonym 20:48

Pro tvoji informaci-žebříčku vévodili Japonci,VW byl pod průměr,takže proč sem pleteš nacionalismus,nevím.A Fabia je hodně oblíbená např.i ve Velké Británii.

06.12.2009 | 21:07:49 | marne Reagovat

Radek

Ty jsi na tom hůř,než jsem myslel...Jo A 13.místo je pro Tvou informaci zhruba průměr.

06.12.2009 | 21:01:29 | marne Reagovat

Marne

Kdyby jsi znal historii, věděl bys, že němci a francouzi se již mnoho desítek let nesnášejí. Vedou mezi sebou tichou válku. Takže sledovat hodnocení němců na francouzské vozy (ale koneckonců i na jiné než německé nebo koncernové) je velmi zavádějící (slušně řečeno). Navíc jsou němci pěkní nacionalisti, takže ve většině jejich testů vítězí německé a koncernové vozy, německé pneumatiky, atd... Bohužel skutečnost bývá úplně jiná. Rád bych viděl, kolik škodovek jezdí v itálii a francii, nebo dokonce japonsku a USA a kanadě. Buď si ale jistý, že tam jezdí mraky právě těch francouzů a italů. Tak buď v klidu.

06.12.2009 | 20:48:43 |  Reagovat

To: Marne: Na 101% Vám garantujem,

že by ste si 200 vyskúšali, ak by auto toľko dalo... . O tom nepochybujte.
P.S. A ešte dlho by ste sa čudovali, čoho ste sa vlastne báli.... Tu nejde o max. rýchlosť, ale o pružnosť a bezpečnosť.
A 1,2 HTP je konštrukčný NEPODAROK. Už TO priznáva aj samotná Škoda, JEDINÝ motor na svete, ktorý nemá chladič oleja !!! / výmenník olej-voda, býva to pod olejovým filtrom... .
Naozaj okolo komína, lebo zaťažiť ten zázrak nejakých 1.000 km nonstop jazdou 140-150 km v lete, tak sa uvarí...Prečo asi nemáte kontrolky TEPLOTY OLEJA a VODY?!!

06.12.2009 | 20:34:28 | ľuboš Reagovat

Roční ojetina - myslím tím 1 rok bezproblémově provozované auto nabídnuté k prodeji: Pořídit takové auto ve střední a vyšší třídě je určitě výhodné. Pokles ceny je veliký a pro průměrného Čecha vzhledem k financím také asi jediné možné řešení. U aut nižší třídy už se spíš řeší, jestli nové hůř vybavené, nebo za stejné peníze to samé rok staré, ale se silným motorem a dobrou výbavou. Protože tam už je pokles ceny menší. Nicméně je to každého volba. Navíc sehnat rok staré auto není většinou jednoduché. .... Ojetý šrot je něco úplně jiného!

06.12.2009 | 20:34:07 | fabian Reagovat

Marne

Na dálnici za řídkého provozu se vyjímečně svezu, max. jsem z toho dostal z kopce 140mph. Jinak jezdím pohodu kolem 80mph. Přepočítej si to.:-)) Opravdu nemůžu za to, že ti to tvoje auto nejede, kup si jiné a nebudeš mít z toho špatný pocit a odůvodňovat si nějaké fantazie. K tvému žebříčku. Škodule na 13. místě? Tak to není žádná sláva. Když si vypíšeš všechny známější značky, tak zjistíš, že je to vlastně chvost.:-)

06.12.2009 | 20:32:46 | Radek Reagovat

Radek a anonym 20:03

Pokud mám nějaké trauma,tak možná z takových,jako jsi ty.Egoisté za volantem,kteří považují malá auta za překážku provozu,jsou bohužel hrozbou na silnicích.Já bych těch 200km/h nikdy v provozu nejel, i kdybych měl raketu na kolech.Nechci totiž zabít sebe,ani nikoho jiného,což tebe možná ani nikdy nenapadlo.Anonym 20:03-např.v Něm.byla letos Škoda v žebříčku spokojenosti se značkou a servis.zázemím tuším na 13.místě,což snad už o něčem vypovídá,ne?Kde skončili např.Francouzi a Italové se ani neptej...

06.12.2009 | 20:22:35 | marne Reagovat

Anonym

To je alibismus, kdyby to bylo roční vůz jakékoli značky, mimo koncern, tak je to vrak. To je tu všem jasné, proto jsem na poukázal. Alespoň je vidět, jak se věci mají.:-))

06.12.2009 | 20:12:34 | Radek Reagovat

Jistě, roční auto je ještě v záruce. Ale pětileté... pokud není po vlastním tátovi, to už raději nové.

06.12.2009 | 20:09:38 | Honza Reagovat

Radek

O roční ojetiny se tady nikdy nikdo nehádal. Roční auto může být dobrá volba, hlavně v případě kdy víš kdo s tím jezdil. Ale ojetina s najetými 150 000 byť by byla roční, to už ne. A starší dvou let taky ne. Tam už nikdy nevíš, kdo se na ní jak podepsal stylem jízdy, zacházením, atd...

06.12.2009 | 20:08:36 |  Reagovat

To Wobler

V pořádku, roční auto v slušné výbavě, i když s příšerným motorem (pro mě - své důvody volby jsi napsal), je nejlepší varianta bez ohledu na značku skrz cenu. Jen se divím, kde jsou ti, co ti řeknou, že jsi si koupil starý proprděný šrot? Jistě víš, jak se na roční ojetiny tu pohlíží. Každopádně, ať ti to jezdí.

06.12.2009 | 20:06:06 | Radek Reagovat

Marne

To že jezdí škodovky po světě není argument. Po světě jezdí vše, co se kdy a kde vyrobilo. To ještě neznamená, že je to známka, že jsou to dobrá auta. Spíš je to známka veliké neznalosti a důvěřivosti zákazníků, kteří toto vše kupují. Kteří utrácí stejné peníze za nekvalitní, nebo zastaralé auto, když mohli mít za stejné peníze model technicky pokročilejší a lepší. V automobilovém průmyslu totiž neplatí jako u jiného zboží (obuv, oděvy, elektronika, vodovodní baterie, atd..) že méně kvalitní je levné, kvalita je drahá. Zde se prodává draho skoro vše, co nějaký hlupák koupí - a že toho je! Záměrně nejmenuji :-))

06.12.2009 | 20:03:48 |  Reagovat

To Jirka

Např. Toyota nemá potřebu se podbízet (trh v ČR je pro ni jistě hrozně důležitý). Jen mají vyšší úroveň standartu, o kvalitě nemluvě. Kdežto Škoda to bere jinak - proč za stejné peníze nabízet něco lepšího, tudíž vstřícnost k zákazníkovi, když si ji inteligentní lidé v ČR koupí za stejné peníze, jako holátko, příp. si s úsměvem na rtech připlatí? To je markenting.

06.12.2009 | 20:02:28 | Radek Reagovat

Radkovi

Já jsem jak píšu koupil rok starou Fábii v plné výbavě.Jen motor jsem chtěl 1.2 protože jsem ho měl ve staré Fábii a neměl jsem s ním žádné problémy.Samozdřejmě to není žádný závoďák,ale mně stačí.Jezdím po většinu času sám.Uvažoval jsem o motoru1.4 se 63 kw,ale po zkušenostech s Romstrem ve firmě jsem z toho vycouval.Spotřeba 8.5 a motor posazený do otáček pro mne na ježdění kolem komína nemá opodstatnění.Tolik k Tvému příspěvku.Měj se fajn

06.12.2009 | 19:59:36 | Wobler Reagovat

A proč to nabízí,protože se to prodává hlavně v Rusku.ŠKODA je značka a dobrá značka s dlouhou historií a ne sračka jako jiný ,aby se musela podbízet výbavama zdarma a nekonečnýma zárukama.Všechno je to marketing u nás je žadaná a prodává se tak poč ji zlevňovat,když se to prodává.

06.12.2009 | 19:57:26 | Jirka Reagovat

Marne

Viděl jsi v rodinném voze (což je normální auto, nikoli taška do města) někdy motor do 1350ccm? Nemachruji, proč bych to dělal, jen cestuji svižně, pohodlně a bezpečně (věřím, že pro některé šokující údaj). Ale ty máš evidentně trauma z toho, že ti to nejede a tolik bys chtěl, když se tím pořád oháníš.:-))

06.12.2009 | 19:53:48 | Radek Reagovat

To: Radek: Zabudol si na Seat

EXEO... . Ešte staršie než Octávia...Toto je alebo rekord, alebo čistý výsmech zákazníkov, starú šunku predávať ako nový model za predražené peniaze. To je už pomaly ako Renaullt s Loganom a Cliom.. .
Akurát, že pýtať cez 700.000 KČ za lepšie vybavené Exeo je amorálne, nakoľko v E stojí pomaly toľko, čo u Vás Skoda Tour.., ale TIE plasty AUDI!!! .
No, nekúp to ! A Nové je nové..., žiadne preprdené sedačky.. .
Už asi si vo W myslia, že zákazníci sú naozaj sprostí...

06.12.2009 | 19:52:35 | ľuboš Reagovat

Radkovi

06.12.2009 | 19:51:29 | Wobler Reagovat

antiškodovkáři,

...podívejte se,kolik jezdí ve světě Škodovek včetně Fábií.Kdyby to byly tak špatný auta,tak by jich venku asi tolik nejezdilo.A tvrdit (Radek),že do 1350 ccm není auto normální-no někdo holt má jiné priority než machrovat s velkým obsahem a pětimetrovým autem.Super na courání ve městě a na parkování,že?Nehledě na to,že např.dálničnímu tempu stačí dneska každý auto.No jo,200 to nejede,tak je to holt na h....

06.12.2009 | 19:46:23 | marne Reagovat

Vezmi si třebas Octavii Tour, jak ji zlevnili a jak se tu píše, co je to za výborný auto. Ale ve skutečnosti se jedná o 14 let starý vůz. Představ si, že vy např. Ford nabízel jakýkoli model 14let starý. To by si každý ťukal na hlavu. U Škodovky je to ovšem v pořádku.

06.12.2009 | 19:40:25 | Radek Reagovat

To Wobler

Docela pěkně jsi to napsal. Jde o jinou věc. Když prostě z Fabie přesedneš třeba do Mazdy nebo Toyoty, tak jseš za stejné peníze naprosto jinde. Servis je stejně drahý, za co ve Škodárně připlácíš, tady máš v základu, použitá technika je moderní, nikoli jen odstarožní drobky z VW zabalení v novém kabátě. Třeba Octavia II. nevypadá špatně, ale když se podíváš na cenu, tak je to smutné. Nenabízí nic, co by mě přesvědčilo, abych si koupil zrovna ji. Pro někoho je dostatečný argument zn. Škoda. Proč ne, ale nelze tvrdit (neříkám, že je to tvůj případ), že je to v dané cenové relaci nejlepší volba.

06.12.2009 | 19:36:48 | Radek Reagovat

Honzovi

Podívej kamaráde mám druhou Fábii protože s první jsem byl spokojený.8 aut jsem vlastnil jako majitel,ale jako služební šofér jsem jezdil s kde čím.I v rodině jsme měli několik aut s vyhlášené francouzské kuchyně a dnes jezdí tito lidé v českých autech.pokud se Ti fábie nelíbí vzhledově,tak to chápu Já ovšem proti výhrady nemám.Mám kamaráda autokarosáře,který před 10 lety nemohl škodovce přijít na jméno a dnes po tom co opravoval desítky zahraničních aut používá verše,které tady nelze publikovat.Pokud jsi vlastnil 6 trabantů,tak luxusní auto pro Tebe by mohl být třeba Olcit nebo stará Dacia.Podívej můžem si tu hanit auta jak chcem,můžem si tu nadávat do různých dementů,ale myslím si,že to nemá s touto rubrikou nic společného.Ať si každý koupí,co se mu líbí,hlavně ať se mu auto nesere a slouží spoustu kilometrů.Takže dík za komentář a hodně štěstí na sestách.

06.12.2009 | 19:26:42 | Wobler Reagovat

Pisatel recenze

Pisatel recenze má osmé auto (podle toho co napsal dole tak osmou Fabii) a jen s fabiema je naprosto spokojený. Víš, autore, já měl šest trabantů a jedině s trabantem jsem byl spokojený. Ale jen do doby, než jsem začal jezdit v normálním autě. Dnes nechápu, jak jsem v těch srágorkách mohl jezdit a ještě je chválit. Jseš na tom stejně. Zkus někdy řídit normální auto, ne jen Fabii.

06.12.2009 | 19:09:26 | Honza Reagovat

CHachacha! Co se tu od škodovkářů ještě nedozvíme. Tak C1 je malá, ale fabia je menší než předchozí typy kvůli bezpečnosti? To jako že zvenku je stejná nebo větší, ale uvnitř je malá, protože má 30 cm silné pancéřování? Škodovky jsou menší protože se šetří materiálem, chytráku! A Srovnání aut: Samosebou vím, do jaké třídy patří fabka a s čím by se měla srovnávat. Tys ale nepochopil, jak jsem to myslel: Totiž, že se srovnatelnými vozy ji srovnávat nelze, protože je to S R A Č K A ! ! ! a konkurenci nesahá po kotníky. Takže lze s rovnánat max s vozy o třídu nižší. A tam bohužel jsou auta lepší, než je ona. Mluvím o HTP, ne o 2.0

06.12.2009 | 18:47:40 |  Reagovat

Vyšší objemy samozřejmě známe, také jsem se vozil několi ticíc km třílitrem sporťákem,
na silnicích to ze mne vyklepalo málem duši a páteř byla zralá na operaci, fabie I
byla proti tomu léčivý pohodlný balzám. Nicméně ohledně velikosti prostoru byla felda rozhodně
trochu větší, Favouš ještě větsí, a zmenšení prostoru fabie
je samozřejmě způsobeno zvětšením pasivní bezpečnosti.

06.12.2009 | 18:22:28 |  Reagovat

Ač bych Aygo, obrazně řečeno, naložil do kufru svého vozu, tak je rozhodně pohodlnější, než ta podělaná Fabia. S Fabií combi jsem najezdil přes 50.000km (kupováno, jako funglovka) a vím, co je to za otřesný krám. Když se člověk posadí do normálniho vozu nestačí žasnout. Ale to neznáte, protože normální auto nemá motor do 1350ccm.

06.12.2009 | 17:55:42 | Radek Reagovat

Jardo

Bohužel jsi dost omezený a pokud srovnáváš felicii s fabíí tak buď jsi zaujatý jak prase nebo autům vůbec nerozumíš nebo obojí.Přeber si to jak chceš.
Srovnávat můžete, ale nemotat hrušky s jabkama, což nedělají ani báby na trhu.
Fabii srovnávejte s GP, Polem, 206,207, atd. atd. a né s prckem v mini délce 3500 mm.

06.12.2009 | 17:45:35 |  Reagovat

Ale je fakt kdybych vyhodil peníze za tu nebezpečnou 3,4 metrovou sračku C1 micro, taky bych tvrdil že to je největší auto na světě a že se v tom dá jet až nakonec světa, každý ať si udělá obrázek o zdejších odbornících.

06.12.2009 | 17:38:42 |  Reagovat

To Jarda

Souhlas!Kdyby auta s Kolína byly špatné tak by tam nazvedali výrobu oproti škodovce,kde musí omezovat výrobu.Nejsem zastánce aut z Kolína,nikdy bych si takové auto nekoupil,ale štve mě celková politika VW a Škody,hlavně co se týká motorů a ceny.Možná až na to někdo v SRN příjde,tak to bude zase auto,které se bude dobře prodávat nejen u nás,ale i v zahraničí.

06.12.2009 | 17:38:17 |  Reagovat

Anonym 16:43

Součástí recenzí je také porovnávání aut. Fabia je na tom bohužel tak, že ji nelze porovnávat s ničím - snad kromě felicie. A jak z toho vyplývá, tak i taková prťata jako jsou ta pos..á kolíňata jí mohou v některých směrech konkurovat a předčít. Jestli se ti to nelíbí, je to tvůj problém. Vždyť i to Polo se stejným HTP motorem je komfortnější a kvalitnější.

06.12.2009 | 17:21:40 | Jarda Reagovat

Do prdele, tady nejde o délku auta, ale o prostor v kabině!!!

06.12.2009 | 17:06:31 |  Reagovat

délky vozů:
Citroen C1 3,43m ,
Matiz (Spark) 3,49m ,
Citroen C2 3,66
Citroen C3 3,85
Fabia 3,99

Kdyby někdo strovnával o kolik je menší C3 vůči Fabii nebo C2 vůči Fabii, ale C1
no to tedy snad ne, prostě vydíme co jsou Radkové a spol za odborníky.
A nechtějte po mně abych hledal v časopisech vnitřní rozměry mikroautoa C1,
miniauta C2, atd....

06.12.2009 | 17:04:19 |  Reagovat

Běžte už do ři.. s těma vašima Kolíňatama, tady je recenze na F .....nikdo tu o ty vaše dřísty nestojí.

06.12.2009 | 16:43:06 |  Reagovat

Anonym

O tom, že ve Fabii II je víc místa než v Kolíněti může mluvit jen duševně nemocný člověk, nebo jen ten, kdo v tomto mini NIKDY neseděl. To je potom stejné jako když panic popisuje, jak nejlépe šukat. To druhé bude pravda, protože srovnávat interiér C1 s Matizem může opravdu jen ten automobilní panic, kterej ještě vaginu (pardon C1) neviděl zblízka a ani neví, jak voní.

06.12.2009 | 16:31:47 |  Reagovat

Mě by spíš zajímalo, kdy se konečně škodovka alespoň trochu přiblíží těm "francouzským perlám". Zatím je totiž v porovnání s nimi na úrovni třetihor.

06.12.2009 | 16:28:15 |  Reagovat

Vidíte pánové, a u mě je zase vzhled nové Fabie to jediné, co se mně na ní docela líbí. Hold sto lidí, sto chutí. ovšem ty motory HTP jsou opravdu tragické, to musí uznat i majitelé těchto skvostů. Jinak doporučuju se projet Yarisem s 1.0 VVT-i motorem, nečekal jsem od toho mnoho a byl jsem moc překvapený silou a kultivovaností tohoto agregátu oproti HTP. Místa ve Fabii mnoho není, i v jedničkové oktávce bylo vzadu místo tak pro dva trpaslíky.
Nicméně si myslím, že Škodovka je solidní značka, které se francouzské perly ( obzvlášť ty s vagínou ve znaku) nemůžou ani přiblížit. Jen cenová politika škodovky je zoufalá, a to je hlavní důvod, proč bych si ji nekoupil.

06.12.2009 | 13:12:10 | tom Reagovat

Jsem v klidu, též neberu v úvahu komentáře milenců tohoto škodováckého paskvilu. Naštěstí dokážu posoudit, co je uvnitř větší a co menší. Vlastnil jsem dost auto, dalšími x auty jsem toho dost najezdil a rozhodně Fabia byla suveréně to nejhorší.

06.12.2009 | 12:29:18 | Radek Reagovat

Samozřejmě komentář se netýkal Radka jakožto notorického nepřítele vozů škoda fabia. Ten se do fabie nevejde i kdyby měřil polovinu, zatímco v matizu nebo v C1 má ještě půl metru nad sebou vedle sebe atd .... Neboj Radku tvé příspěvky bereme s rezervou a tvé nesmysly nebereme jako nepravdu ale třeba jako marný boj nekuřáka proti kuřákům.

06.12.2009 | 11:48:42 |  Reagovat

Vzhledem k tomu, že se mi tento týden podařilo "ulovit" Aygo a pár km se projet, mohu potvrdit informaci, že min. vpředu, více místa rozhodně je. Design atd. je věc jiná, ale prostor pro osádku větší je.

06.12.2009 | 11:21:44 | Radek Reagovat

Že C1 je prostornější než Fabia, ten kdo to tvrdí je na drogách. V tom prípadě Fabia je větší než Espace , věř mi....

06.12.2009 | 11:16:10 |  Reagovat

Pepa

"Fabia je kvalitní prostorný auto..." Tak ke kvalitě alá průtokáč neříkám nic. Prostorné? Pokud jezdíš sám, tak je prostorný i Matiz. Pokud jezdíš v kufru, taky je prostorná. Pokud ale jedeš ve třech či čtyřech lidech a nechceš do kufru, tak mi věř, že prostornější je i C1...! A motor? No Coment.

05.12.2009 | 23:30:02 |  Reagovat

Petr

Souhlasím s tím,že fabia je ošklivá,ale říct,že má dobrý motor je hodně přehnané !
Kdyby ten ,,dobrý motor byl za dobrou cenu,tak bych tu nic nepsal,ale takle musím reagovat´´.

05.12.2009 | 23:02:22 |  Reagovat

Fabia je kvalitně zpracovaná, s dobrým motorem bude dobře jezdit ale je pro mě vzhledem ošklivá. Vždy když ji potkám na silnici ,musím se pousmát.Když si budu kupovat auto musí se mi líbit-nestačí že je kvalitní.Stejně dobrých aut od konkurence je dostatek a rozhodně hezčích. Když se mu Fábie líbí je to ale jeho věc.

05.12.2009 | 22:00:06 | petr Reagovat

Pepa je prostě mentální vakuum. S tím se prostě nedá nic dělat, chudák... .

05.12.2009 | 19:46:58 | Radek Reagovat

Zato ty seš výkvět.

05.12.2009 | 19:34:26 | Pepa Reagovat

Pepa je jen Pepa. Prostě prázdnota.... .

05.12.2009 | 19:23:53 | Radek Reagovat

Radek

Je vocas,kterej tady každýmu kurví recenze a je potřeba ho brát s hodně velkou rezervou a nereagovat na jeho příspěvky.Fabia je kvalitní prostorný auto bohatě dostačující pro čtyřčlennou rodinu a kdo jí koupí neprohloupí.Přeju hodně šťastných kilokmetrů a hlavně nepotkávat na silnici Radky a jim podobné.

05.12.2009 | 18:10:57 | Pepa Reagovat

Radkovi

Já jsem za svůj život dosud najezdil přes1000000 km.Začínal jsem škodou 1000 a služebně jsem vyskoušel snad vše,co za totality jezdilo po našich cestách.Po roce 1989 se k nám začaly tahat různé skvosty ze západu se kterými mám taky nějaké zkušenosti.Celý svůj život se mi líbí menší auta proto jsem si vybral fábii,která je pro mne ve své tříděvysloveně pohodlná.Při koupi první fabie jsem prošel mnoho prodejců a rozhodoval se nakonec mezi fábií polem a hundai getz.Díky ochotě prodejca zvítězila fabia a nikdy jsem nelitoval.90= jezdím v autě sám a opravdu se mi nechce vozit200kg plechu navíc.Nikdy jsem neměl s fábiemi větší problémy,se kterými se potýkají někteří známí specielně u francouzských značek.Co se týše kufru fabie kombi tak460 l ja naprosto dostačující na dovolenou.Co se pro storu uvnitř vozu týče,nelze srovnávat fábii třeba z focusem.To je dané prostě třídou aut.Ve své třídě si myslím,že fabia patří k pohodlným vozům.O tom se dá polemizovat do nekonečna.Přeji Ti mnoho šťastných kilometrů.Mi se ten milion porařilo najet bez jediného škrábance.Nedovedu si však představit,že bysh dnes měl trávit v tom šílenství na našich cestách ty porce kilometrů,které jsem služebně dával před 20 ti léty.Čau

05.12.2009 | 15:59:06 | Wobler Reagovat

To dovedu a náhodou vím, jak je kufr u Fabie velký. :-) Proto si cestování v takovým autě nedovedu představit. Jel jsem s tímto klenotem (Fabia combi 1.4 16v) 650km a byl jsem zralý na invalidní důchod. Pročež jsem jezdil raději vlastním autem a nechal si proplatit PHM.

05.12.2009 | 15:38:28 | Radek Reagovat

Radkovi

U mne se nejednalo o řízky a paštiky,jelikož jezdíme někoik let k super domácímu,ale šlo o věci na potápění a pokud o tom něco víš,tak si tu hromadu výstroje umíš představit.

05.12.2009 | 15:33:56 | Wobler Reagovat

4 dospělí - Fabia combi HTP - Chorvatsko...:-)) A kolik bylo v kufru paštik, řízků atd.? Smutné je, že jak na nás v zahraničí pohlíží, je pravda. Viz recenzent.

05.12.2009 | 15:30:32 | Radek Reagovat

čau

Měřím 180 cm a vyhovuje mi vyšší posez.Vím,že někteří stím rohem mají problémy.Třeba u nás ve firmě.Já mám nastabenou sedačku dost vysoko a opravdu problém nemám.Ani můj syn,který má 186 cm si nestěžuje.Stará fábia byla na tom nepoměrně hůř.

05.12.2009 | 15:30:08 | Wobler Reagovat

Jestli má recenzent ve Fabii 5 cm místa před středovým panelem, tak je buď liliput, sedí na zadním sedadle nebo je ženská.

05.12.2009 | 15:21:41 | Radek Reagovat

Krásné komentáře

Odpovím na některé otázky z vašich příspěvků.Se starší fábií jsem byl v Chorvatsku 4 krát a dvě třetiny trasy vedly po dálnici.Podotýkám,že jsem nikdy nebyl brzdou provozu a trasu jsem dlouhou 960 km jsem dělal kolem 10 hodin jízdy.Letos jsem byl poprvé jako spolujezdec s kolegou se starší fábií kombi se 47 kw.Opět 4 dospělí,naložený kufr a stejná trasa,kterou jsem jezdil dříve.Palubní počítač ukázal 5.4 a podotýkám,že auto mělo najeto přes 100000 km.Jinak,příspěvek ke středovému tunelu je pro mne blábol,jelikož mám asi 5cm prostor před kolenem a nemám s tunelem vůbec žádný problém.Na závěr.Mám s autem najeto za 6 týdnů 1500 km a dlouhodobá spotřeba je 5.9 Z mé strany naprostá spokojenost

05.12.2009 | 14:59:18 | Wobler Reagovat

Tato

recenze je opravdu velmi přínosná, blábolit tu po ujetí 500km to chce fakt odvahu, myslím si že za cenu fabie II koupím auto lepší, výkonnější a hlavně hezčí, to co vymyslela škodovka to je jakýsi kozopes vysoký je to jak koza, nesedí to na silnici a je to náchylný na boční vítr, kdybych si toto auto pořídil za vlastní ušteřené peníze byl bych fak nasranej , ale nic proti nikomu to je každého věc a toto je můj názor za kterým si stojím hawk

03.12.2009 | 17:33:11 | Kamil Reagovat

To Anonym

Při této spotřebě jel spíše mimo dálnice 13h, místo 8h.

03.12.2009 | 16:56:44 | Radek Reagovat

Zajímalo by mě jakou rychlostí recenzent jel po dálnici když měl spotřebu 5.3.Motory htp jsou proslavené svou velkou spotřebou na dálnici,takže pokud jste jel 100 km rychlostí,tak dejme tomu,ale budete brzdou provozu.A co se týká fabie II,jestli jste někdy viděl pořad Černé ovce,tak tam odhalili velkou konstrukční chybu týkající se zatékání vody do dutin nosných částí karoserie,což samozřejmě bude mít neblahý vliv na korozi.Vůbec bych se nedivil,kdyby ten co to auto prodal,tak učinil protohle,když to viděl.

03.12.2009 | 16:28:44 |  Reagovat

Ale Daewoo matiz byl podstatně levnější,takže se dá nad mnoha nedostatky přihmouřit oko.

03.12.2009 | 16:20:20 |  Reagovat

Je hezké, jak všichni majtelé vychvalují fabku II že je pohodlná pro 4 osoby. Jedná se snad o pětimístný vůz, nebo ne? Přiznáváte tím, že si z vás škodovka dělá prdel? Že vám nabízí čtyřmístné auto otypované jako pětimístné, abyste nabyli dojmu, že je to auto pro rodinu? No, Daewoo matiz si taky hrál na pětimístné auto.

03.12.2009 | 16:10:05 | Drsoň Reagovat

Opravdu perfektní interiér. Pisatel recenze je zřejmě masochista, nebo dement. Nemluvím teď o tom, že je užší než Fabia 1, ale ta geniální konzole uprostřed palubky, co utlačuje koleno řidiče i spolujezdce je fakt suprová!!! To musí být pocuc cestovat s modřinama na noze, to je opravdu pokrok! Mám dojem že dizajnérům přeskočilo. Tuto pičovinu rvou do všech aut (čest vyjímkám), dokonce i do nových Octávek a snad i Superbů. Brzo poznáte majitele škodovky podle toho, že bude kulhat a v létě bude mít modré koleno a holeň :-)

03.12.2009 | 16:06:19 |  Reagovat

Dneska jsem najel 500km (Brno - Praha a zpět) vozidlem Ford Focus II. . Neměl bych napsat recenzi?

03.12.2009 | 15:32:42 | Radek Reagovat

03.12.2009 | 13:14:09 | Maťo Reagovat