Rok výroby:2001Typ motoru:1400 OHV- 44kWStav km při koupi:171 000 kmStav km nyní:179 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:1. 12. 2009
Poruchy snad ani ne, vyměnilo se obložení, už byl kantáre výfuk, takže new. Dále do auta zatéká asi někde kolem těsnění levých zadních dveří, ale to není porucha. Jinak slouží ke spokojenosti.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil před ani ne rokem, za super cenu která dělala v té době 95tisíc Kč po slevě.(původní cena 99tisíc byla šikovným smlouváním stažena), cena za auto uznávané značky ze solidního roku výroby a ještě tak oblíbený model byla opravdu fajn. Jízdní vlastnosti mě ale zklamaly. čekal jsem že modernější auto i v 1,4 obsahu pojede relativně slušně, ale nevím jestli je to můj dojem, ale přijde mi že babička sierra z roku 1991(o 10 let starší!!) jela o dost lépe.Jízdní vlastnosti ujdou. Vytáčí mě minimální výbava- má to servo a airbag u řidiče. Nyní plánuju dodělat centrál, nainstalovat rádio a repro, chci i dodělat el. okna alespon dopředu a klimatizaci. Dost mi chybí ABS, které světe div se u starého forda bylo a fungovalo. To už by ale bylo asi dost nákladné. Celkově mě asi i fabia zklamala. Spotřeba je skoro stejná jak u dvoulitru-město v této době kolem 10ltr.mimo tak 7. Těžko říct, jestli doporučit, či ne. Auto v lepší výbavě bude dnska ještě dost drahé.
Jestli je nádobka zamaštěná, je to tím. Proniká olej do chladicí kapaliny. Vyměnit těsnění pod hlavou a nádobku chladicí kapaliny. Kapalina se ani nemusí, ale je to lepší. U těchto motorů je to normální. Bohužel.
Jezdím ve Fabii z r. 2001, taky mi do ní teče při nejmenším dešti. Předtím jsem měla favorita, do kterého mi taky teklo. Toto jsem reklamovala v servisu, dělali, že se jich to netýká. Dále asi tři roky reklamuji cca 3-krát do roka jednu chybu - začne mi svítit kontrolka chlazení - nikdo neví proč. Tak tam něco opraví a vymění, chvíli to funguje a pak znovu svítí, již s tím běžně jezdím, protože pořád si servis něco naúčtuje a zamumlá, již nevím kam se obrátit s tímto problémem.
Jestli můžu poradit,tak já sem škodovkář,a máme fábku,a zatim max spokojenost,a to už máme najeto cca 176000km-mám tady recenzi.Ale chce to fakt hodně vybírat,a nekoupit hned první auto,a nebo mít někde super známí,aby poradili,jaký auto koupit,a jaký je OK.Jinak přeju dobrej výběr,a hodně najetých KM bez nehod
můj názor , za ty peníze párleté auto vyšší střední- BMW 5, VW passat, audi A6, peugeot 607 nebo citroen C5, určitě by nebyla špatná volba. Co je základní výbava v těchto autech, je ve fábii full nálož...
Thalii určitě ne. To už raději to Sandero, pokud ti nevadí, že není pozinkované. Thalia je Clio s naroubovaným kufrem, tzn. že je nízká, malá, a poruchová.
No z uvedených možností bych jednoznačně bral ač celkem nerad tu fábii, na Rencka prosím tě zapomeň, jestli si nechceš přidělat problémů. Být tebou, tak se podívám po nějakém mírně jetém japončíkovi, nejlíp Toyota nebo Honda.
tak jsem si chtěl přečíst objektivní komentáře na některé značky vozidel a všude to samé akorát urážky. Chtěl jsem buď novou Thalii nebo Sandero či ojetou dvojkovou Fabii či jedničkovou, ale s plnou výbavou. Tak poraďte.
Ještě sem si nestihnul přečíst všechny komentáře,ale můj názor je taky takový,že koupit auto téměř bez výbavy,a potom jí dodělávat -neni moc rozumný.To ses měl ještě někde mrknout po jinym autě -myslim fábku,ale s lepší výbavou.Ten motor 1,4 -neřikám,že mám závoďáka,mám 1,2 12V (ten samej motor,co má Tuareg na stěračích
Luboši, číst tvé články je nejnudnější ze všech zde...dlouhé, nic neříkající a tvrdící já jsem Luboš, nejchytřejší a nejrozumnější z česko --- slovenska.
to, o čom básnim, že majitelia "nových" áut, ktorí kupujú počas krízy - smerom dole, tak po skončení zaplačú, nakoľko o pár rokov sa budú musieť zmieriť s oveľa vyššou stratou, než v čase hojnosti a nedostatku dobrých áut, nových aj jazdených...., kedy cenové prepady boli nižšie. Na internete som našiel napr. KIA Sorento, 2,5 CRDi, 2007, 40.000 km, 2007, nákupná cena 46.000 eur, súčastná 15.000 eur..., ešte v záruke, od SK leasingovky...30% z ceny novej, v BE, NL idú po 10-11.000eur, ale s tak málo km sa ťažšie hľadajú. Obchodníci s komoditami, al. akciami tomu hovoria "chytanie padajúcich nožov holými rukami.." Reči o tom, že keď nebudeme nakupovať a robiť spotrebu, sú na smiech, pretože práve prebytočné peniaze nahnali BUBLINU na rope, kovoch, plastoch, nehnuteľnostiach a podobne... Naša generácia NEMÁ skúsenosti s takouto krízou, ešte sa zďaleka nekončí... . A reči o tom, že už ceny NEMôžu, ale naozaj nemôžu ísť NIŽŠIE, počúvame druhým rokom.... a stále padajú. Pretože auto je iba TOVAR a kecy okolo toho sú iba reklama a v cca 99% bohapustá lož a klamanie zákazníka. Záhada nie?
Nahlédl jsem včera na ty internetové stránky, fakt ceny ojetin šly hodně dolů a např. rok stará astra je běžně od něco málo přes 9 tis. euro. Tedy opravdu za zhruba polovinu toho co stála před krizí jako nová. Ale i ceny nových aut šly hodně dolů. Takže v této třídě aut myslím to dilema stále přetrvává - jestli takovouto rok starou astřičku, nebo třeba novou fabku kombi s tím slušně řečeno neslavným tříválcem. U aut vyšších tříd v kombinaci s průměrnými českými platy je řešení jasné - kdo o takové auto stojí, tak je většinou schopen pořídit nanejvýš ojetinu.
BMW 3, 318 i, obsah 1995, 2007, km cca16.000 ? Nová 35.000, predaj 16.500, už je rezervovaná. Ak pôjde na kšeft, niekto si ju rád v bazáre kúpi o 2-3.000 eur drahšie...ľuboš. Ešte tam je Peugeot 307, HDi, SW, 2007, 20.000 km, do 10.000 eur. O tom, že 2 dni sa radovali, nepochybujte.. . Akurát druhá strana je to, že reálne hrozí krach bánka a leasing. firiem, nakoľko vyrábajú neskutočné straty.
Takže vyberám z ponuky DOMÁCICH predajcov: 1. Peugeot 407 SW, 2.0 HDi 2008 r.v. nákupná cena: 28.000 EUR, 20.000 km, predajná 14.000 / možnosť odpočtu dph -19 %, pri jednaní dohoda 100% istá, 2. Kia Sportage, 2008, 2.0 crdi, 90.000 km, nákupná cena 26.000 eur, predaj: 12.000 EUR, 3. BMW 3 318, 320 d nákupné ceny od 35.000 vyššie, teraz po roku17-22.000 eur, cca 15-25.000 km..., 4. Fiat Bravo 1,9 JTD nákup 18.000 predaj 8.000..., Stačí si otvoriť stránky tuzemských LEASINGOVÝCH spoločností. Pretlak áut je neskutočný, to, že v bazári neuvedú zdroj, je obchod, iba obchod. Najviac ma pobavila ponuka Q7 3.0 TDi Q, nákupná okolo 75.000 EUR, ročná, predaj okolo 30.000 eur..., o BMW 7, 2007 730 D za cca 35.000, nákupná 85.000 eur , ML neskutočne padajú, Peugeot 206 2008-2007, 17.000 km predajná 6-7.000 eur, nákupná cez 14.000 eur, Superb B , 2007-2008 .-10-12.000 eur z každej ceny Vám spustia od 500-5000 eur, podľa ceny, samozrejme. P.S. Adresy a ponuky leasingových áut a áut zabavených bankami si hádam každý vie zistiť. Ušla mi 607 2,7 HDi 2007, 55.000 km, nákupná bola 62.000 eur, max. možná výbava, z pôvodne ponúkanej za 33.000 eur, zbehla leasingovka na 14.500 eur... . Ale to bolo ešte v lete, aj tak mala čiernu kožu, takže ma až tak netrápi. . To je výhoda nedocenenej značky. Akurát som si chvíľu , lebo som poškuľoval po Mercedese E, 320 CDi, ale kým ma sklamal malým priestorom a minimom miesta vzadu.... tak to kúpil iný maník. Ešte tam bol bonus v podobe 160.000 km bezplatného servisu, 2007, cca 25.000 eur, okolo 40.000 km. Lepšia cena ako v DE. Takéto super a ešte lepšie kúpy budú na JAR, keď dorazí druhá vlna krízy. Akurát treba počítať s tým, že si musíte dokúpiť druhý kľúč a nebudete mať servisnú knížku. Pretože to funguje tak, že sa auto odoberie bez výstrahy. Po 2 mesiacoch, nejakej tej upomienke...nasleduje firma, ktorá si dlžníka odchytí vonku, pri tankovaní a podobne. Takže nehrozí nejaké poškodenie auta, al. krádež... . Dnes je vo výhode ten, kto má hotovosť. A ak sa autá nepredajú, budú sa musieť vyviezť do Afriky, alebo zošrotovať.
Budeš se divit, ale absolvoval jsem i ten stupeň nad střední školou. Nikoli ekonomického zaměření, ale technického. Nicméně i na tomto typu školy se ekonomika probírala a především bylo řečeno, že cena je otázka poptávky nebo možností nabídky v daném odvětví. Tudíž Škodule se prodává za vysoké ceny z důvodu, že lidi ji za tuto cenu koupí. Ovšem nikoli, což je nutno potknout, z důvodu vysoce nadprůměrné kvality, ale z důvodu, který uvedl anonym podemnou - hluboce zakořeněného pocitu levné tuzemské značky.
Mazda zase figuruje jinde, a to je jakýkoliv žebříček spolehlivosti, co najdeš. No jo, ale škodovky jsou přece český auta, seženu levně díly a další podobný kecy, kterýma vy koncerňáci žijete... Ve skutečnosti je to dneska uplně jedno, jen s tim rozdílem, že koncernový skvosty se víc sypou..
Jen jsem ti radku chtěl vysvětlit v čem jsi udělal unáhlenou chybu, když jsi použil příklad nejdříve nekupované (nicméně dobré, ale stále poměrně drahé) automobilky, a potom jsi vybral výjimku z většinového prodeje. Statistika se bere na střední škole, a radku tu jsi absolvoval? Stále mi není jasné co Ti na tom není jasné, nebo jestli musíš mít poslední slovo i když vnitřně víš že nemáš pravdu. Já také netvrdím např. že rohlíky stojí 2.5 Kč když 90 procent rohlíků se u nás prodává za korunu, nebo že 3 roky starý auta Fusiony se prodávají za 50 tisíc když ji soused za tu cenu prodává. Ale vidím že je to nad tvoje chápání.
Nezapoměl jsem se zamyslet, jen ti prostě došel dech. Nejprve je Mazda krám, když je na tom stejně i koncern, tak je to zase náhoda. Závěr ať si udělá každý sám.
Samozřejmě rozhodující je průměrná sleva většiny aut, ne výjimky. Podle např. tipcars mi sleva u většiny nejprodávanějších i nekoncernových aut vychází na větším vzorku cca do 30 procent. Tam kde cena klesne po roce na 50 procent bych byl velice opatrný , ale většina cen takovou slevu bohužel nemá. Stále jsi nepochopil co jsem se ti tou mazdou snažil naznačit, a ty jsi zase našel podobnou výjimku kterých existuje cca 1 promile, holt jsi se zase zapoměl zamyslet.
Já to právě pochopil, ale ty ne. Speciálně pro takového koncernového exota jsem našel Octavii z roku 2008 (42.000km) za 275.000kč. Cena na konfigurátoru, bez ESP a jiných drobností za cca 30.000kč, je 538.000kč. Čili cena ročního vozu je 51% ceny nového. Viz zde: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/7795706 Konfigurátor na Škodárna auto si už najdi sám chytráku.
Jinak já ti radku trochu pomůžu v tom pořadí 1. octavia,2. fabia, fusion, yeti, i30, logan,golf, clio, roomster, ceed, megane, polo, fiesta, focus, kangoo, berlingo, 308, 206, superb, transit, mondeo, punto passat, qashqai, 25.pátý je fiat panda. Mazda nikde nefiguruje a téměř se neprodává proto není asi rozumné ji zde ukazovat jako měřítko slevy. Ty asi radku nejsi moc přes ekonomiku že nevíš co se neprodává na to musím dát krapánek vetší slevu abych to vůbec prodal a co se prodává to trochu bohužel osolím, co ? Rychlé unáhlené závěry radku nejsou ty nejsprávnější, je potřeba při tom i trochu přemýšlet a neřešit to jen nadávkami a násilím a třeba agresívní rychlou jízdou, víš radku.
A jaká auta se nejvíce prodávají u kterých lidi zajímají slevy mimo koncern a proč je u této mazdy taková sleva jsi ještě nepochopil ty můj koloušku radku ?
Blbečku, za 390.000kč je základní verze a hatchback. Vzhledem k tomu, že má najeto 40.000km za rok, tak ležák to nebude, navíc výbava TX je od základní Base dost daleko.:-)) Jsem zapoměl, není to koncern.
Tato mazda se prodává se slevou již nová za 389 900 . Jinak samozřejmě pokud koupíš oktávku za 360 tis. tak mi ukaž někoho kdo ji po roce s najetýma 40 tis. bude prodávat za 180 tis. Řeč je samozřejmě o nejvíce prodávaných autech a ne o nějakým ležáku typu mazda 3 TX 1,6 .Ty seš radku taky pěknej pitomec a demagog že najdeš nějakej šit a hned ho dáváš jako reprezentativní vzorek. Ale lidi kupujou ve většině úplně jiný auta a chovají se jinak než jak ty si myslíš, (přečti si jaká auta lidé nejvíce kupují a třeba se konečně nad sebou zamyslíš co jsi našel za debilitu a co lidi asi při koupi se slevou nejvíce zajímá , a proč asi u této mazdy měly takovou slevu, co radku ?)
Počítej blbe: Mazda 3 TX 1.6 sedan katalog cena 540.000kč vč. přípl výbavy, po 1 roce (vozidlo rv 2008 a 40.000km tacho) 290.000kč. Kolik to je? 54% ceny nového vozu. Takže když si neumíš nic najít, sehnat a zjistit, tak buď zticha.
Toho luboše nesmíš brát vážně to je známej slovenskej sedmilhář. Bohužel za 40 procent ceny nového auta se nedá koupit nikde, leda taková auta co mají najeto 300 tisíc a přetočený tachometry a skrytý závady a po havárce a to je potom koupě na draka, prostě past na koloušky. Samozřejmě že lidé kupují auta v nynější težké době převážně podle ceny s menší výbavou než třeba němci. Minule tady také psal ten pitomec luboš že 5 let stará auta mají 50 procentní bezpečnost a přitom taková 5 let stará fabie vůbec nerezne a má nejmíň 90 procentní bezpečnost. luboš je to prostě typickej slovenskej primitiv.
Samozřejmě Pelikán jako vždy přehání a provokuje, ani bych se tím nezabýval. Na druhé straně, tu výbavu co jste popsal, to je opačný extrém - pokud bych si vybíral ojetinu třeba na dojíždění do práce, především by mne zajímal stav motoru, podvozku, případná koroze... Couvací senzory až na posledním místě. A prosím, kde se dá koupit jednoroční vůz dejme tomu nižší střední třídy za cenu 40% nového? To bych bral - to je cena podle mých představ!
píšete, že poznáte ..."spoustu lidi...., ktorí chcú auto bez výbavy..." 16.12., 14:21... dokonca to vydávate za názor, .."ktorý ctí väčšina populácie.." Tak dobre som sa dávno nepobavil... . Vysvetlite mi potom, prečo sú dnes NOVÉ autá bez klímy nepredajné, alebo len za cenu extrémnych ústupkov... a pozor: JAZDENKU bez klímy už nepredáte takmer vôbec. Alebo za takú cenu, že sa majiteľ pokaká... . Dnes, keď chcete predať jazdené auto, MUSÍ mať čo najviac "blbiniek". Od tempomatu, cez ESP, cúv. senzory, xenony a podobne.... Ľudia si to jednoducho vyžadujú. Pretože NOVÉ boli nekresťansky drahé, takže 2-3 ročné, za 30 % z ceny nového... , alebo 40-50% z 1 ročného, v ZÁRUKE... ..ešte stále si myslíte, že je to nevýhodná kúpa? Potom práve tvrdíte opak, skôr klamete, pretože sa stále predávia VIAC jazdených áut, než nových... Záhada.
Citujem:"Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum.Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum."
Toto je v absolútnom rozpore s tým čo je popísané nižšie.Klíma,el.sťahovanie........atď. Alebo čakáte ako ja na prvé kusy čo sa objavia na vrakoviskách.Feldy tam už sú(TT)a naozaj videl som tam počas šrotovacieho ošiaľu veľmi pekné aj zachovalé kusy. Hlásim sa na vykuchávanie vrakov.
Otec si taktiež kúpil vybavenú jazdenku so 150 koňmi, hoci mohol mať fungel novú Fabiu, ale bez výbavy.A čuduj sa svete, nie je to žiadny pubertiak, čo machruje s autom pred slečnami (aspoň o tom neviem :-PP).Je to človek, viac-menej v rokoch, čochvíľa bude mať 40, má skoro 2 metre a 115 kg.Potrebuje mať veľké a komfortné auto, v rámci fin. možností, samozrejme.V našom, skoro päťmetrovom aute, keď si musím sadnúť na zadné sedadlo zaňho (meriam 186 cm), je to len tak-tak.Už šúcham kolenami o jeho sedačku.Tak potom neviem, ako by to bolo v menšom aute, síce s menšími nákladmi, ale skoro nulovým pohodlím.A nie je jediný.Nič proti majiteľom Fabii a pod. nemám, to v žiadnom prípade, ale osobne preferujem názor, že lepšie je mať auto komfortné, hoci aj staršie, ako nejakú nižšiu triedu, ktorá toľko pohodlia jednoducho NEMOŽE poskytnúť, aj keby bola o 10-15 rokov mladšia.
Nevím, v čem bych si měl dělat srandu? Na autorecenze chodí fandové různých značek, kolikrát objektivity je tatam. Ale názor, který zastávám já, ctí většina naší populace! Já sám znám spoustu lidí, co dají přednost fabii bez výbavy před nějakým renaultem nebo citroenem v plné výbavě. Ti, co dají přednost tomu druhému, jspu většinou právě ti puberťáci, co potřebují stopadesát koní a výbavu k machrování před náctiletými slečnami. Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum.
Súdiac podľa VIACERYCH príspevkov pána inžiniera si dovolím tvrdiť že je to po a) Duševne chorý človek s úchylkou na francúzske automobily akejkoľvek značky, veku, výbavy atp., pričom Škodovka s objemom do 1350ccm je uňho takmer VŽDY tou najlepšou alternatívou, pre akéhokoľvek človeka.b) Pubertiak (nič proti nim, ja som tiež jeden z nich), ktorý si na svoje "dristy" nenašiel lepšie miesto ako sú autorecenzie.Možno nás naozaj len provokuje a smeje sa nad našimi reakciami.Nebolo by to prvýkrát, ak by sa stalo niečo podobné.Ak si spomínate, pred časom si tu robil srandu aj istý Leoš (Přemysl).Rozdiel je len v tom, že Leoš (Přemysl) sa nakoniec aspoň priznal.Pán inžinier na to zatiaľ nenašiel odvahu.A teraz čosi k téme : Čo sa týka poruchovosti áut so zložitejšou elektronikou, tak to je pravdou len čiastočne.Taká Škoda 120 tiež nieje etalon spoľahlivosti, hoci takmer žiadnu elektroniku nemá.Skôr by som videl problém v (ne)kvalite použitej elektroniky.Je rozdiel "narvať" tam kambodžskú šitku 17. kvalitatívnej triedy, alebo osvedčenú kvalitu.Aj keď aj tá mnohokrát sklame.Dnes už záleží od kusu.Doby nedobytných japonských, nemeckých, švédskych ale aj iných áut sú už bohužiaľ fuč.
Určitě má jednodušší auto méně možností poruch,ale třeba takové ABS,airbagy,ESP a podobné prvky zvyšující bezpečnost auta jsou určitě velkým přínosem,než negativem.Auta však často mají spoustu postradatelných zbytečností,to je pravda.
Naopak, smát se musím já společně s panem Ing. Pelikánem, protože on evidentně ví o čem mluví. Skutečnost je taková, že čím méně elektroniky auto má, to znamená čím méně výbavy, tím menší pravděpodobnost je, že se něco pokazí. Kdo měl někdy třeba Citroen XM nebo jiné auto plné elektroniky ví o čem mluvím a ještě by si přál aby to měl bez výbavy.
Nechci Vás kritizovat,ale koupit starou Fabii bez výbavy a pak dodatečně cpát peníze do výbavy...Ty peníze bych si raději schoval na opravy,nebo už šetřil na další.Pokud tam dáte klimu,tak Vám ty el.okna nebudou k ničemu,to mi věřte.
keď si predstavím, ako v autosalóne presviedča predajca potenciálneho zákazníka...:.. " Tým, že v aute nič nemáte, máte SKRYTÚ výhodu.... Nikto ju nikdy neuvidí, Vám sa nič nepokazí..., preto by ste mali za tú skrytú výhodu priplatiť..." Dva dni som sa nad tou predstavou musel smiať. . A v prípade, že si kúpite ako zákazník auto, tak si to doma dorobíte...ABS na kolene...., tak to som už dávno nepočul. Už iba klímu, airbagy, nejaké tie senzory, pyrotechniku, radiace jednotky...
Kup si novou Hondu nebo Toyotu , ne vylítané křápy.Potom ti bude uplně jedno že japonci mají dražší nahradní díly.Prostě je nebudeš potřebovat. Vlastní zkušenost.
Nechápu jednu věc..vytáčí Tě minimální výbava...to jsi neviděl když jsi to kupoval? koupíš holátko a pak tam chceš všechno za draho dodělávat? To jsou mi ale logické pochody....nevím asi prostě všemu neporozumím..
Já samozřejmě vím že ta cena není na fabii nijak přemrštěná. Jen sem chtěl říct, že za tu cenu můžeš koupit auto o kategorii výš, stejně staré, vybavené a s normálním, třeba i naftovým motorem. A většinou i mnohem bezpečnější. A majitel evidentně chtěl auto s normální výbavou. Před dvaceti lety by sis taky radši koupil 120tku než trabanta, kdyby stály stejně.
"Zatékání do auta není porucha?" - neeee, je to automaticke odhmlievanie, na druhej strane nefunguje ;-) Je to uplne bezny spotrebak, ako napr. vaha vzduchu :-(
koupit sedum roků starou ůplně oholenou fábii se 170 tisíci na tachometru a ještě za ni vysolit 100 litrů? A ještě t tomu s mizernou a žravou 1,4 MPI ? To mi nějak nedává smysl. Snad tak za poloviční cenu manželce na nákupy a s dětmi do školy
Já mohu srovnávat jen Fábii I a malý P107, ale už teď, po 1 roce a 14000 km s P107 mohu říci, že spolehlivost těchto dvou aut je nebe a dudy. P107 je bez závad a Fabia do 1 roku měla vadnou lambdu (možná obě), čelní sklo, víko nádrže a těsnění pod hlavou - lambda a těsnění se měnilo až později, ale příznaky závad tam už byly. Ale Peugeoty na tom podle zdejších recenzí nejsou lépe, pouze P107 je výjimka, páč je to Toyota. Nicméně Fabie II už jsou na tom, zdá se, lépe. Přesto bych ji nerisknul, leda by ještě stáhli cenu dolů :c)
Autor je tak trošku blázen...koupí holé auto, a chce do něj nastrkat víc peněz, než ho to stálo. Ale s magorem pelikánem by si rozumět mohli, vyznavači nekvalitních a předražených zmetků od škodovky. ( i když malilinko musím s pelikánem souhlasit, neboť ti francouzi jsou ještě horší).
Pelikáne, ty nejsi inženýr. Ty jsi trouba. Zatvrzelá trouba. Kup si žebřiňák bez výbavy, tudíž bezporuchový... zapřáhnout se můžeš sám. A pokud ti zbyde čas, počti si o 100.000 km testech. VW skvosty jsou seřazeny pěkně na ocase. :-)
1,4 OHV sice není žádný sprintér, ale zato je to obdivuhodný držák a na opravy jednoduchý motor. To, že tam není moc obsáhlá výbava, berte jako vaši skrytou výhodu, budete mít o hromadu méně starostí se složitými a nákladnými opravami.Sice u koncernových vozů je ta pravděpodobnost poruchy daleko menší než u proslulých "francouzů", ale i tak snižujete případné náklady na minimum.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
gogo:
Jestli je nádobka zamaštěná, je to tím. Proniká olej do chladicí kapaliny. Vyměnit těsnění pod hlavou a nádobku chladicí kapaliny. Kapalina se ani nemusí, ale je to lepší. U těchto motorů je to normální. Bohužel.
28.01.2010 | 14:20:30 | Itall Reagovat
fabia
Jezdím ve Fabii z r. 2001, taky mi do ní teče při nejmenším dešti. Předtím jsem měla favorita, do kterého mi taky teklo. Toto jsem reklamovala v servisu, dělali, že se jich to netýká. Dále asi tři roky reklamuji cca 3-krát do roka jednu chybu - začne mi svítit kontrolka chlazení - nikdo neví proč. Tak tam něco opraví a vymění, chvíli to funguje a pak znovu svítí, již s tím běžně jezdím, protože pořád si servis něco naúčtuje a zamumlá, již nevím kam se obrátit s tímto problémem.
28.01.2010 | 12:22:38 | gogo Reagovat
Zdarec,
Jestli můžu poradit,tak já sem škodovkář,a máme fábku,a zatim max spokojenost,a to už máme najeto cca 176000km-mám tady recenzi.Ale chce to fakt hodně vybírat,a nekoupit hned první auto,a nebo mít někde super známí,aby poradili,jaký auto koupit,a jaký je OK.Jinak přeju dobrej výběr,a hodně najetých KM bez nehod
05.01.2010 | 17:29:14 | Jirka KOPR Reagovat
můj názor , za ty peníze párleté auto vyšší střední- BMW 5, VW passat, audi A6, peugeot 607 nebo citroen C5, určitě by nebyla špatná volba. Co je základní výbava v těchto autech, je ve fábii full nálož...
04.01.2010 | 22:52:09 | Jirke Reagovat
Thalii určitě ne. To už raději to Sandero, pokud ti nevadí, že není pozinkované. Thalia je Clio s naroubovaným kufrem, tzn. že je nízká, malá, a poruchová.
04.01.2010 | 22:12:21 | Reagovat
No z uvedených možností bych jednoznačně bral ač celkem nerad tu fábii, na Rencka prosím tě zapomeň, jestli si nechceš přidělat problémů. Být tebou, tak se podívám po nějakém mírně jetém japončíkovi, nejlíp Toyota nebo Honda.
04.01.2010 | 22:09:40 | Reagovat
auto
tak jsem si chtěl přečíst objektivní komentáře na některé značky vozidel a všude to samé akorát urážky. Chtěl jsem buď novou Thalii nebo Sandero či ojetou dvojkovou Fabii či jedničkovou, ale s plnou výbavou. Tak poraďte.
04.01.2010 | 21:49:01 | RMGART Reagovat
Zdarec všem,
Ještě sem si nestihnul přečíst všechny komentáře,ale můj názor je taky takový,že koupit auto téměř bez výbavy,a potom jí dodělávat -neni moc rozumný.To ses měl ještě někde mrknout po jinym autě -myslim fábku,ale s lepší výbavou.Ten motor 1,4 -neřikám,že mám závoďáka,mám 1,2 12V (ten samej motor,co má Tuareg na stěračích
28.12.2009 | 12:37:46 | Jirka KOPR Reagovat
Luboši, číst tvé články je nejnudnější ze všech zde...dlouhé, nic neříkající a tvrdící já jsem Luboš, nejchytřejší a nejrozumnější z česko --- slovenska.
21.12.2009 | 21:09:50 | tom Reagovat
Hej, máš pravdu, to je vlastne
to, o čom básnim, že majitelia "nových" áut, ktorí kupujú počas krízy - smerom dole, tak po skončení zaplačú, nakoľko o pár rokov sa budú musieť zmieriť s oveľa vyššou stratou, než v čase hojnosti a nedostatku dobrých áut, nových aj jazdených...., kedy cenové prepady boli nižšie.
Na internete som našiel napr. KIA Sorento, 2,5 CRDi, 2007, 40.000 km, 2007, nákupná cena 46.000 eur, súčastná 15.000 eur..., ešte v záruke, od SK leasingovky...30% z ceny novej, v BE, NL idú po 10-11.000eur, ale s tak málo km sa ťažšie hľadajú.
Obchodníci s komoditami, al. akciami tomu hovoria "chytanie padajúcich nožov holými rukami.."
Reči o tom, že keď nebudeme nakupovať a robiť spotrebu, sú na smiech, pretože práve prebytočné peniaze nahnali BUBLINU na rope, kovoch, plastoch, nehnuteľnostiach a podobne...
Naša generácia NEMÁ skúsenosti s takouto krízou, ešte sa zďaleka nekončí... .
A reči o tom, že už ceny NEMôžu, ale naozaj nemôžu ísť NIŽŠIE, počúvame druhým rokom.... a stále padajú. Pretože auto je iba TOVAR a kecy okolo toho sú iba reklama a v cca 99% bohapustá lož a klamanie zákazníka.
Záhada nie?
21.12.2009 | 17:57:37 | ľuboš Reagovat
To Luboš, anonym
Nahlédl jsem včera na ty internetové stránky, fakt ceny ojetin šly hodně dolů a např. rok stará astra je běžně od něco málo přes 9 tis. euro. Tedy opravdu za zhruba polovinu toho co stála před krizí jako nová. Ale i ceny nových aut šly hodně dolů. Takže v této třídě aut myslím to dilema stále přetrvává - jestli takovouto rok starou astřičku, nebo třeba novou fabku kombi s tím slušně řečeno neslavným tříválcem. U aut vyšších tříd v kombinaci s průměrnými českými platy je řešení jasné - kdo o takové auto stojí, tak je většinou schopen pořídit nanejvýš ojetinu.
21.12.2009 | 16:36:30 | fabian Reagovat
BMW 3, 318 i, obsah 1995, 2007, km cca16.000 ? Nová 35.000, predaj 16.500, už je rezervovaná. Ak pôjde na kšeft, niekto si ju rád v bazáre kúpi o 2-3.000 eur drahšie...ľuboš.
Ešte tam je Peugeot 307, HDi, SW, 2007, 20.000 km, do 10.000 eur. O tom, že 2 dni sa radovali, nepochybujte.. .
Akurát druhá strana je to, že reálne hrozí krach bánka a leasing. firiem, nakoľko vyrábajú neskutočné straty.
20.12.2009 | 17:52:18 | Reagovat
To: Fabian:
Takže vyberám z ponuky DOMÁCICH predajcov:
1. Peugeot 407 SW, 2.0 HDi 2008 r.v. nákupná cena: 28.000 EUR, 20.000 km, predajná 14.000 / možnosť odpočtu dph -19 %, pri jednaní dohoda 100% istá,
2. Kia Sportage, 2008, 2.0 crdi, 90.000 km, nákupná cena 26.000 eur, predaj: 12.000 EUR,
3. BMW 3 318, 320 d nákupné ceny od 35.000 vyššie, teraz po roku17-22.000 eur, cca 15-25.000 km...,
4. Fiat Bravo 1,9 JTD nákup 18.000 predaj 8.000...,
Stačí si otvoriť stránky tuzemských LEASINGOVÝCH spoločností.
Pretlak áut je neskutočný, to, že v bazári neuvedú zdroj, je obchod, iba obchod.
Najviac ma pobavila ponuka Q7 3.0 TDi Q, nákupná okolo 75.000 EUR, ročná, predaj okolo 30.000 eur...,
o BMW 7, 2007 730 D za cca 35.000, nákupná 85.000 eur , ML neskutočne padajú,
Peugeot 206 2008-2007, 17.000 km predajná 6-7.000 eur, nákupná cez 14.000 eur,
Superb B , 2007-2008 .-10-12.000 eur
z každej ceny Vám spustia od 500-5000 eur, podľa ceny, samozrejme.
P.S. Adresy a ponuky leasingových áut a áut zabavených bankami si hádam každý vie zistiť.
Ušla mi 607 2,7 HDi 2007, 55.000 km, nákupná bola 62.000 eur, max. možná výbava, z pôvodne ponúkanej za 33.000 eur, zbehla leasingovka na 14.500 eur... . Ale to bolo ešte v lete, aj tak mala čiernu kožu, takže ma až tak netrápi. . To je výhoda nedocenenej značky.
Akurát som si chvíľu , lebo som poškuľoval po Mercedese E, 320 CDi, ale kým ma sklamal malým priestorom a minimom miesta vzadu.... tak to kúpil iný maník. Ešte tam bol bonus v podobe 160.000 km bezplatného servisu, 2007, cca 25.000 eur, okolo 40.000 km. Lepšia cena ako v DE.
Takéto super a ešte lepšie kúpy budú na JAR, keď dorazí druhá vlna krízy.
Akurát treba počítať s tým, že si musíte dokúpiť druhý kľúč a nebudete mať servisnú knížku.
Pretože to funguje tak, že sa auto odoberie bez výstrahy. Po 2 mesiacoch, nejakej tej upomienke...nasleduje firma, ktorá si dlžníka odchytí vonku, pri tankovaní a podobne.
Takže nehrozí nejaké poškodenie auta, al. krádež... .
Dnes je vo výhode ten, kto má hotovosť. A ak sa autá nepredajú, budú sa musieť vyviezť do Afriky, alebo zošrotovať.
20.12.2009 | 17:39:01 | ľuboš Reagovat
16:59 | Anonym
Budeš se divit, ale absolvoval jsem i ten stupeň nad střední školou. Nikoli ekonomického zaměření, ale technického. Nicméně i na tomto typu školy se ekonomika probírala a především bylo řečeno, že cena je otázka poptávky nebo možností nabídky v daném odvětví. Tudíž Škodule se prodává za vysoké ceny z důvodu, že lidi ji za tuto cenu koupí. Ovšem nikoli, což je nutno potknout, z důvodu vysoce nadprůměrné kvality, ale z důvodu, který uvedl anonym podemnou - hluboce zakořeněného pocitu levné tuzemské značky.
20.12.2009 | 17:20:43 | Radek Reagovat
Mazda zase figuruje jinde, a to je jakýkoliv žebříček spolehlivosti, co najdeš. No jo, ale škodovky jsou přece český auta, seženu levně díly a další podobný kecy, kterýma vy koncerňáci žijete... Ve skutečnosti je to dneska uplně jedno, jen s tim rozdílem, že koncernový skvosty se víc sypou..
20.12.2009 | 17:00:06 | Reagovat
radek
Jen jsem ti radku chtěl vysvětlit v čem jsi udělal unáhlenou chybu,
když jsi použil příklad nejdříve nekupované (nicméně dobré, ale stále poměrně drahé) automobilky,
a potom jsi vybral výjimku z většinového prodeje. Statistika se bere na střední škole,
a radku tu jsi absolvoval? Stále mi není jasné co Ti na tom není jasné, nebo jestli musíš mít poslední slovo i když vnitřně víš že nemáš pravdu. Já také netvrdím např.
že rohlíky stojí 2.5 Kč když 90 procent rohlíků se u nás prodává za korunu, nebo že 3 roky starý auta Fusiony se prodávají za 50 tisíc když ji soused za tu cenu prodává. Ale vidím že je to nad tvoje chápání.
20.12.2009 | 16:59:13 | Reagovat
Nezapoměl jsem se zamyslet, jen ti prostě došel dech. Nejprve je Mazda krám, když je na tom stejně i koncern, tak je to zase náhoda. Závěr ať si udělá každý sám.
20.12.2009 | 16:41:55 | Radek Reagovat
radek
Samozřejmě rozhodující je průměrná sleva většiny aut, ne výjimky. Podle např. tipcars mi sleva u většiny nejprodávanějších i nekoncernových aut vychází na větším vzorku cca do 30 procent. Tam kde cena klesne po roce na 50 procent bych byl velice opatrný , ale většina cen takovou slevu bohužel nemá. Stále jsi nepochopil co jsem se ti tou mazdou snažil naznačit, a ty jsi zase našel podobnou výjimku kterých existuje cca 1 promile, holt jsi se zase zapoměl zamyslet.
20.12.2009 | 16:36:06 | Reagovat
Mě ekonomika právě jde, ale u tebe je problém.
20.12.2009 | 16:10:01 | Radek Reagovat
Já to právě pochopil, ale ty ne. Speciálně pro takového koncernového exota jsem našel Octavii z roku 2008 (42.000km) za 275.000kč. Cena na konfigurátoru, bez ESP a jiných drobností za cca 30.000kč, je 538.000kč. Čili cena ročního vozu je 51% ceny nového. Viz zde: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/7795706
Konfigurátor na Škodárna auto si už najdi sám chytráku.
20.12.2009 | 16:08:31 | Radek Reagovat
můj chytrý radek
Jinak já ti radku trochu pomůžu v tom pořadí
1. octavia,2. fabia, fusion, yeti, i30, logan,golf, clio,
roomster, ceed, megane, polo, fiesta, focus,
kangoo, berlingo, 308, 206, superb, transit, mondeo, punto
passat, qashqai, 25.pátý je fiat panda. Mazda nikde nefiguruje
a téměř se neprodává proto není asi rozumné ji zde ukazovat jako
měřítko slevy. Ty asi radku nejsi moc přes ekonomiku že nevíš co se neprodává
na to musím dát krapánek vetší slevu abych to vůbec prodal a co se prodává to trochu bohužel osolím, co ? Rychlé unáhlené závěry radku nejsou ty nejsprávnější,
je potřeba při tom i trochu přemýšlet a neřešit to jen nadávkami a násilím a třeba agresívní rychlou jízdou,
víš radku.
20.12.2009 | 16:01:27 | Reagovat
radek
A jaká auta se nejvíce prodávají u kterých lidi zajímají slevy mimo koncern a proč je u této mazdy taková sleva jsi ještě nepochopil ty můj koloušku radku ?
20.12.2009 | 15:43:43 | Reagovat
Blbečku, za 390.000kč je základní verze a hatchback. Vzhledem k tomu, že má najeto 40.000km za rok, tak ležák to nebude, navíc výbava TX je od základní Base dost daleko.:-)) Jsem zapoměl, není to koncern.
20.12.2009 | 15:29:07 | Radek Reagovat
radek
Tato mazda se prodává se slevou již nová za 389 900 .
Jinak samozřejmě pokud koupíš oktávku za 360 tis. tak mi ukaž někoho kdo ji po roce s najetýma
40 tis. bude prodávat za 180 tis. Řeč je samozřejmě o nejvíce prodávaných autech a
ne o nějakým ležáku typu mazda 3 TX 1,6 .Ty seš radku taky pěknej pitomec a demagog že najdeš
nějakej šit a hned ho dáváš jako reprezentativní vzorek.
Ale lidi kupujou ve většině úplně jiný auta a chovají se jinak než jak ty si myslíš,
(přečti si jaká auta lidé nejvíce kupují a třeba se konečně nad sebou zamyslíš co jsi našel za debilitu a co lidi asi při koupi se slevou nejvíce zajímá , a proč asi u této mazdy měly takovou slevu, co radku ?)
20.12.2009 | 15:17:59 | Reagovat
Anonym
Počítej blbe: Mazda 3 TX 1.6 sedan katalog cena 540.000kč vč. přípl výbavy, po 1 roce (vozidlo rv 2008 a 40.000km tacho) 290.000kč. Kolik to je? 54% ceny nového vozu. Takže když si neumíš nic najít, sehnat a zjistit, tak buď zticha.
20.12.2009 | 14:45:26 | Radek Reagovat
luboš
Toho luboše nesmíš brát vážně to je známej slovenskej sedmilhář.
Bohužel za 40 procent ceny nového auta se nedá koupit nikde,
leda taková auta co mají najeto 300 tisíc a přetočený tachometry a skrytý závady a
po havárce a to je potom koupě na draka, prostě past na koloušky. Samozřejmě že lidé kupují
auta v nynější težké době převážně podle ceny s menší výbavou než třeba němci. Minule tady také psal ten pitomec luboš že 5 let stará auta mají
50 procentní bezpečnost a přitom taková 5 let stará fabie vůbec nerezne a má nejmíň
90 procentní bezpečnost. luboš je to prostě typickej slovenskej primitiv.
20.12.2009 | 14:28:40 | Reagovat
Luboš
Samozřejmě Pelikán jako vždy přehání a provokuje, ani bych se tím nezabýval. Na druhé straně, tu výbavu co jste popsal, to je opačný extrém - pokud bych si vybíral ojetinu třeba na dojíždění do práce, především by mne zajímal stav motoru, podvozku, případná koroze... Couvací senzory až na posledním místě. A prosím, kde se dá koupit jednoroční vůz dejme tomu nižší střední třídy za cenu 40% nového? To bych bral - to je cena podle mých představ!
20.12.2009 | 13:32:02 | fabian Reagovat
Iba na okraj pán Pelikán,
píšete, že poznáte ..."spoustu lidi...., ktorí chcú auto bez výbavy..." 16.12., 14:21... dokonca to vydávate za názor, .."ktorý ctí väčšina populácie.."
Tak dobre som sa dávno nepobavil... .
Vysvetlite mi potom, prečo sú dnes NOVÉ autá bez klímy nepredajné, alebo len za cenu extrémnych ústupkov...
a pozor: JAZDENKU bez klímy už nepredáte takmer vôbec.
Alebo za takú cenu, že sa majiteľ pokaká... .
Dnes, keď chcete predať jazdené auto, MUSÍ mať čo najviac "blbiniek".
Od tempomatu, cez ESP, cúv. senzory, xenony a podobne....
Ľudia si to jednoducho vyžadujú. Pretože NOVÉ boli nekresťansky drahé, takže 2-3 ročné, za 30 % z ceny nového... , alebo 40-50% z 1 ročného, v ZÁRUKE...
..ešte stále si myslíte, že je to nevýhodná kúpa?
Potom práve tvrdíte opak, skôr klamete, pretože sa stále predávia VIAC jazdených áut, než nových...
Záhada.
20.12.2009 | 12:17:02 | ľuboš Reagovat
for Ing.Pelikan 2
Citujem:"Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum.Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum."
Toto je v absolútnom rozpore s tým čo je popísané nižšie.Klíma,el.sťahovanie........atď.
Alebo čakáte ako ja na prvé kusy čo sa objavia na vrakoviskách.Feldy tam už sú(TT)a naozaj videl som tam počas šrotovacieho ošiaľu veľmi pekné aj zachovalé kusy.
Hlásim sa na vykuchávanie vrakov.
19.12.2009 | 23:44:54 | rado Reagovat
for Ing. Pelikán
Otec si taktiež kúpil vybavenú jazdenku so 150 koňmi, hoci mohol mať fungel novú Fabiu, ale bez výbavy.A čuduj sa svete, nie je to žiadny pubertiak, čo machruje s autom pred slečnami (aspoň o tom neviem :-PP).Je to človek, viac-menej v rokoch, čochvíľa bude mať 40, má skoro 2 metre a 115 kg.Potrebuje mať veľké a komfortné auto, v rámci fin. možností, samozrejme.V našom, skoro päťmetrovom aute, keď si musím sadnúť na zadné sedadlo zaňho (meriam 186 cm), je to len tak-tak.Už šúcham kolenami o jeho sedačku.Tak potom neviem, ako by to bolo v menšom aute, síce s menšími nákladmi, ale skoro nulovým pohodlím.A nie je jediný.Nič proti majiteľom Fabii a pod. nemám, to v žiadnom prípade, ale osobne preferujem názor, že lepšie je mať auto komfortné, hoci aj staršie, ako nejakú nižšiu triedu, ktorá toľko pohodlia jednoducho NEMOŽE poskytnúť, aj keby bola o 10-15 rokov mladšia.
17.12.2009 | 13:44:10 | Matúš Reagovat
stydím se
pardon urazil jsem ty šuliny
16.12.2009 | 20:47:15 | anonym Reagovat
anonyme,
..ty se za svůj názor stydíš,že se neumíš podepsat?
16.12.2009 | 20:31:40 | marne Reagovat
Pro pár debilů..a co tak si koupit dvoukolák ,ten se nekazí vůbec vy šulini.
16.12.2009 | 20:14:27 | anonym Reagovat
Matúš
Nevím, v čem bych si měl dělat srandu? Na autorecenze chodí fandové různých značek, kolikrát objektivity je tatam. Ale názor, který zastávám já, ctí většina naší populace! Já sám znám spoustu lidí, co dají přednost fabii bez výbavy před nějakým renaultem nebo citroenem v plné výbavě. Ti, co dají přednost tomu druhému, jspu většinou právě ti puberťáci, co potřebují stopadesát koní a výbavu k machrování před náctiletými slečnami. Narozdíl od nás, co mají auto k přepravě z bodu A do bodu B.A případné náklady se snaží stlačit na únosné minimum.
16.12.2009 | 14:21:05 | Ing. Pelikán Reagovat
Súdiac podľa VIACERYCH príspevkov pána inžiniera si dovolím tvrdiť že je to po a) Duševne chorý človek s úchylkou na francúzske automobily akejkoľvek značky, veku, výbavy atp., pričom Škodovka s objemom do 1350ccm je uňho takmer VŽDY tou najlepšou alternatívou, pre akéhokoľvek človeka.b) Pubertiak (nič proti nim, ja som tiež jeden z nich), ktorý si na svoje "dristy" nenašiel lepšie miesto ako sú autorecenzie.Možno nás naozaj len provokuje a smeje sa nad našimi reakciami.Nebolo by to prvýkrát, ak by sa stalo niečo podobné.Ak si spomínate, pred časom si tu robil srandu aj istý Leoš (Přemysl).Rozdiel je len v tom, že Leoš (Přemysl) sa nakoniec aspoň priznal.Pán inžinier na to zatiaľ nenašiel odvahu.A teraz čosi k téme : Čo sa týka poruchovosti áut so zložitejšou elektronikou, tak to je pravdou len čiastočne.Taká Škoda 120 tiež nieje etalon spoľahlivosti, hoci takmer žiadnu elektroniku nemá.Skôr by som videl problém v (ne)kvalite použitej elektroniky.Je rozdiel "narvať" tam kambodžskú šitku 17. kvalitatívnej triedy, alebo osvedčenú kvalitu.Aj keď aj tá mnohokrát sklame.Dnes už záleží od kusu.Doby nedobytných japonských, nemeckých, švédskych ale aj iných áut sú už bohužiaľ fuč.
16.12.2009 | 13:41:36 | Matúš Reagovat
megaliner
Určitě má jednodušší auto méně možností poruch,ale třeba takové ABS,airbagy,ESP a podobné prvky zvyšující bezpečnost auta jsou určitě velkým přínosem,než negativem.Auta však často mají spoustu postradatelných zbytečností,to je pravda.
16.12.2009 | 11:37:13 | marne Reagovat
RE: ľuboš
Naopak, smát se musím já společně s panem Ing. Pelikánem, protože on evidentně ví o čem mluví. Skutečnost je taková, že čím méně elektroniky auto má, to znamená čím méně výbavy, tím menší pravděpodobnost je, že se něco pokazí. Kdo měl někdy třeba Citroen XM nebo jiné auto plné elektroniky ví o čem mluvím a ještě by si přál aby to měl bez výbavy.
16.12.2009 | 11:25:51 | megaliner Reagovat
autor
Nechci Vás kritizovat,ale koupit starou Fabii bez výbavy a pak dodatečně cpát peníze do výbavy...Ty peníze bych si raději schoval na opravy,nebo už šetřil na další.Pokud tam dáte klimu,tak Vám ty el.okna nebudou k ničemu,to mi věřte.
16.12.2009 | 11:18:14 | marne Reagovat
Re. Ing. Pelikán: Musím sa smiať,
keď si predstavím, ako v autosalóne presviedča predajca potenciálneho zákazníka...:..
" Tým, že v aute nič nemáte, máte SKRYTÚ výhodu.... Nikto ju nikdy neuvidí, Vám sa nič nepokazí..., preto by ste mali za tú skrytú výhodu priplatiť..."
Dva dni som sa nad tou predstavou musel smiať. .
A v prípade, že si kúpite ako zákazník auto, tak si to doma dorobíte...ABS na kolene...., tak to som už dávno nepočul. Už iba klímu, airbagy, nejaké tie senzory, pyrotechniku, radiace jednotky...
16.12.2009 | 08:09:59 | ľuboš Reagovat
Kup si novou Hondu nebo Toyotu , ne vylítané křápy.Potom ti bude uplně jedno že japonci mají dražší nahradní díly.Prostě je nebudeš potřebovat. Vlastní zkušenost.
16.12.2009 | 06:48:37 | Reagovat
Japonce? a kdo by platil ty náhradní díly? známej měl v 92hém nějakou hondu a pamatuju ty dardy za cenu dílů a nic tady neni pánové!!
15.12.2009 | 22:43:51 | Reagovat
Za tu cenu mohla být Corolla, M 626 kombi nebo Accord v PLNÉ VÝBAVĚ!!! Dobře Ti tak,za blbost se platí.
15.12.2009 | 21:06:10 | japan Reagovat
Nechápu jednu věc..vytáčí Tě minimální výbava...to jsi neviděl když jsi to kupoval? koupíš holátko a pak tam chceš všechno za draho dodělávat? To jsou mi ale logické pochody....nevím asi prostě všemu neporozumím..
14.12.2009 | 23:46:00 | Jašin Reagovat
Za 95 tisíc v té době se dá koupit leda tak francouz s milionem výbavy..ale porucha za poruchou..děkuji nechceme
14.12.2009 | 22:50:51 | Reagovat
cena
Já samozřejmě vím že ta cena není na fabii nijak přemrštěná. Jen sem chtěl říct, že za tu cenu můžeš koupit auto o kategorii výš, stejně staré, vybavené a s normálním, třeba i naftovým motorem. A většinou i mnohem bezpečnější.
A majitel evidentně chtěl auto s normální výbavou. Před dvaceti lety by sis taky radši koupil 120tku než trabanta, kdyby stály stejně.
14.12.2009 | 19:58:23 | lada Reagovat
cena
Tu cenu bych tak špatně neviděl, ono i dnes je ještě kolem 100tis. hodně takovýchto fabií po bazarech. Pokud jsou v dobrém stavu, moc pod sto nejdou.
14.12.2009 | 18:37:53 | Reagovat
Itall
"Zatékání do auta není porucha?" - neeee, je to automaticke odhmlievanie, na druhej strane nefunguje ;-) Je to uplne bezny spotrebak, ako napr. vaha vzduchu :-(
14.12.2009 | 16:55:32 | Mickey Reagovat
nevím nevím
koupit sedum roků starou ůplně oholenou fábii se 170 tisíci na tachometru a ještě za ni vysolit 100 litrů? A ještě t tomu s
mizernou a žravou 1,4 MPI ? To mi nějak nedává smysl. Snad tak za poloviční cenu manželce na nákupy a s dětmi do školy
14.12.2009 | 16:50:39 | lada Reagovat
Autor:
Zatékání do auta není porucha? A co to tedy je?
14.12.2009 | 16:34:22 | Itall Reagovat
Já mohu srovnávat jen Fábii I a malý P107, ale už teď, po 1 roce a 14000 km s P107 mohu říci, že spolehlivost těchto dvou aut je nebe a dudy. P107 je bez závad a Fabia do 1 roku měla vadnou lambdu (možná obě), čelní sklo, víko nádrže a těsnění pod hlavou - lambda a těsnění se měnilo až později, ale příznaky závad tam už byly. Ale Peugeoty na tom podle zdejších recenzí nejsou lépe, pouze P107 je výjimka, páč je to Toyota. Nicméně Fabie II už jsou na tom, zdá se, lépe. Přesto bych ji nerisknul, leda by ještě stáhli cenu dolů :c)
14.12.2009 | 16:32:22 | Itall Reagovat
No neviem neviem, či sú Francúzi horší ako Škodovka.Záleží asi od konkrétnej motorizácie, typu a značky auta.
14.12.2009 | 15:12:47 | Matúš Reagovat
Autor je tak trošku blázen...koupí holé auto, a chce do něj nastrkat víc peněz, než ho to stálo. Ale s magorem pelikánem by si rozumět mohli, vyznavači nekvalitních a předražených zmetků od škodovky. ( i když malilinko musím s pelikánem souhlasit, neboť ti francouzi jsou ještě horší).
14.12.2009 | 15:08:03 | Reagovat
Pelikán
Pelikáne, ty nejsi inženýr. Ty jsi trouba. Zatvrzelá trouba. Kup si žebřiňák bez výbavy, tudíž bezporuchový... zapřáhnout se můžeš sám. A pokud ti zbyde čas, počti si o 100.000 km testech. VW skvosty jsou seřazeny pěkně na ocase. :-)
14.12.2009 | 15:06:22 | Jablonečák Reagovat
Amen....
14.12.2009 | 14:42:44 | ľuboš Reagovat
...Počuli sme Božie slovo :-P
14.12.2009 | 14:28:39 | Matúš Reagovat
chválím výběr
1,4 OHV sice není žádný sprintér, ale zato je to obdivuhodný držák a na opravy jednoduchý motor. To, že tam není moc obsáhlá výbava, berte jako vaši skrytou výhodu, budete mít o hromadu méně starostí se složitými a nákladnými opravami.Sice u koncernových vozů je ta pravděpodobnost poruchy daleko menší než u proslulých "francouzů", ale i tak snižujete případné náklady na minimum.
14.12.2009 | 14:22:51 | Ing. Pelikán Reagovat