Rok výroby:2008Typ motoru:1.4 TDiStav km při koupi:95 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:13. 6. 2011
Během krátké doby co je auto doma přestaly jít z venkovní strany otevírat pravé zadní dveře a u řidiče se povolil šroub v pantu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Když pominu elektronické doplňky jako jsou elektrická okna, vyhřívané sedačky aj. tak si připadám, jako bych se vrátil zpátky do Škody Favorit. Motor je naprosto nekultivovany, auto se třepe, špatně brzdí a řadící páka má neskutečnou vůli.
Po ergonomické stránce je nejhorší loketní opěrka, která zasahuje až moc dopředu. Když chce člověk řadit, musí si zalomit ruku v zápěstí.
Auto je naštěstí služební. Nechápu, jak si může někdo něco takového dobrovolně koupit. Pravda je, že spotřeba je nižší, ale to nikdy nemůže vykompenzovat dojem, že nejde o auto, ale zemědělský stroj.
Vím, že hodnotit design je hodně subjektivní. Každopádně za sebe můžu subjektivně říct, že je to mimořádně škaredé auto.
Nevím v čem je vyloženě lepší ,tím že je víc poruchoví co se týče el.je pravda ,ale jde taky o kus.A není pravidlem že každý Renault nebo Francouzské auto musí být krám.O proti Škodovce je to hezčí pohodlnější líp vybavený auto.Škodovka je tuctová interier strohý nijak extra zajímaví nebo pěkný.A když už člověk by měl dát třeba 200 000kč za auto tak raději za to jenž se mě ,ale spon líbí a vyhovuje mě.Ono bohužel elektrika u Francouzů je taková pofidérní občas něco svítí co nemá pak zase ne ,ale pořád se to kvůli tomu autu vyplatí.Kdo nemá třeba 406 nebo 607 tak může tvrdit že škodovka je lepší protože Peugeot má špatnou el.Ale ten kdo to auto vlastní ví sví.Radši jezdím v autě kde mě občas bliká kontrolka že nemám pás ,i když ho mám zapnutý.Bud stačí očistit konektory nebo si toho nevšímám.Než jezdit v autě jenž se mě nevyhovuje jen díky tomu že má lepší el.Ale ono tomu zase tak vyloženě není Škodovka má zase sví vady jenž jiná značka nemá .Dokonce jsem četl tady že někomu po 15tkm vyhořelo radio u Octavie atd.
Souhlas s kolemjdoucím, má Corolla z r. 2003 je super auto, které mě vozí bez jediné poruchy. Mohu potvrdit výborné zkušenosti se značkovým servisem ve Zlíně, výborný přístup mechaniků, z jejich strany jasně patrná snaha o moji spokojenost. Ceny ND v pohodě, jenže na Toyotu je potřebujete jen vyjímečně, na škodovku podstatně častěji. Škodovka je podle mě předražený slabší průměr, těží jenom ze zarytosti lidí ke značce. Ale furt lepší škoda než nějaký Renault.
Je vidět,že jsi neviděl jak se myje u Toyota Eder v KV.Mají wapku s teplou vodou a tzv.aktivní pěnou.ŽÁDNÝ kartáč!žádná normální myčka,ale ruční práce!Nastříkají pěnu,nechají chvilku působit,pak JEN ostříkají vodou a auto je jak ze salónu.Posledně jsem k nim přivezl asi 0,5kg much na čumáku po noční jízdě Německem a všechno bylo pryč.. Jak jsem psal,naprosto profesionální přístup a vysoký standart vstřícnosti a ochoty,tomu rád "podléhám",protože si připadám jako zákazník,jako rovnocenný partner.Každý nechť si srovná sám své zkušenosti se značkovými servisy a přístupu personálu.Hlavně před koupí auta a PO koupi.Ceny ND a prací je už stará vesta. To:anonyme...nebojím se lynče,stačí se mrknout na skladbu trhů zemí,kde nemají "národní" automobilky a vybírají tudíž jen dle svého pocitu,peněženky a rozumu..Aby nebyla mýlka,nehaním žádné auto,jen jsem poukázal na celosvětový fenomén zaslepenosti a kupeckých počtů neznalosti části obyvatelstva v zemích českých.. Krásný den a ať vám auta šlapou :-)
Kolemjdoucí, tak to sis teda uřízl velký krajíc! Zanedlouho se sem přižene mnoho zuřivých a otřesených majitelů těchto na chlup stejných klonů a budou tě slovně lynčovat. Co na tom, já osobně s tebou naprosto souhlasím, Škoda už má své přednosti v názvu, ale je tady stále mnoho dutohlavů, pro které je tato odnož VW neotřesitelnou modlou. Dokonce v dnešní době existuje překvapivý počet negramotů, kteří ti budou tvrdit, že je tato značka stále ryze česká, všechny motory jsou vynikající a všechny modely překrásné :-)
to že to vrátí umyté je k H. pochybuji jak to myjou v ruce. strčí to do myčky. můj servis u mé A3 také bohužel provádí něco jako mytí. po 4 letech tam mám na laku škrábance od kartáčů.
No,z Boleslavi ještě kloudné auto nevyjelo a ani asi nevyjede.Jejich výrobek si může koupit výhradně dement bez špetky fantazie a takový,který nikdy v ničem jiném neseděl a už vůbec nejel.Navíc je potřebné všimnout si,že v těchto popelnicích se lidé chovají jak debilové bez mozku.Když vidíš kreténa na silnici,zaručeně sedí v octávii f tdí.
Tak jste si chlapečci pěkně "popovídali" a teď zpátky k diskuzi o recenzovaném autě... Mě se osobně Fábia II také nelíbí,vypadá jako pařez na kolech,nicméně,prodává se,tak si své kupce najde..Spíš mě udivuje fakt,že Škoda vypustí do prodeje tak nekultivovaný motor,když téměř všechny ostatní srovnatelné diesly jsou lepší..No a poslední věc na filozofickou úvahu je bezmezná a zaslepená touha českých řidičů po všem co má okřídlený šíp ve znaku.. Myslel jsem,že lidi co nemají miliony budou ekonomičtější a praktičtější.Hned vysvětlím: 1.Škoda již není ČESKÉ auto. 2.servis na "domácí" značku NENÍ lacinější 3.spolehlivost je průměrná a ceny lehce nadprůměrné Tak proč? P.S.Minulý týden jsme porovnávali pravidelný servis ve značkáči na kamarádově Škodě Yeti 2.0 TDI a mé Toyotě Verso 2.2 D4D.Hodinová sazba o 100kč nižší u Toyoty.Cena 1l oleje 5W30:originál Toyota-350,- vs. Škoda WV570.00 za 720,- !!!Náhradní díly zkusmo tak na střídačku.Tečka za servisem byla u mě komplet umyté,vyluxované (!) a uvnitř vyleštěné auto,Yatíka předal Schöner tak jak byl přistaven,navíc se zapatlaným vnitřkem a sklem. Vím,že je to možná servis od servisu a že mě místní Škodabijci ukamenují,ale neměla by úrovneň značkových servisů nesoucí její jméno hlídat a diktovat automobilka? Jezdím už do 3tího toyota servisu a standart kvality chování vůči zákazníkům je stejný,spíš mírně zlepšující. Tak nevím,dát při každé výměně oleje o pár tisíc navíc jen proto,že je to škodovka mi moc ekonomické nepřijde.O kultivovanosti a spotřebě se radši nezmiňuji :-)
Nevím proč sem pořád taháš Renault ,já nejsem žádný fanda vyloženě značky Renault ,to co jsem napsal tak bych řekl třeba o VW nebo Hondě jde o to že to bylo starý auto ,a můj názor.A navíc působíš jak uchyl s tím onanováním ,možná to děláš ty ,že o tom tak mluvíš.
Nazval jsi mě primitivem, pánským přirozením atd...jestli jsi si povšiml, já jsem vůči Tobě takový výraz nikdy nepoužil. Buranské vyjadřování charakterizuje typického adolescenta, který se ukájí nad značkou vozu Renault, jelikož není v jeho silách sehnat si svůdnější a živý objekt. Ta paní učitelka mluvnice s Tebou bude mít hodně práce...ale nevzdávej to, do čtyřicítky máš spoustu času, vybliješ tu ještě hooodně píčovin a třeba poté už budež díky poctivé dřině vědět, že takovÝ a tvÝ se píše s tvrdým Y. Zkus popřemýšlet proč, ale vzhledem k tvé omezenosti mám obavu, že na to nepřijdeš.
No, Vy ste sa tu našli..:((. Nie ste si rodina? Zbytočne toľko klepkáte, lebo naša krásna kontrolórka /administrátorka/ nepodarených slohov Vám to aj tak vymaže..:))
Tak za 1 to auto už rok nemám ted mám 406 2.0 16v z roku 2000.Za druhé jsem to nezdělil po žádným dědečkovi ty kokote .A nebudu hájit nic do posledního dechu ,a pokud umíš číst tak jsem napsal že ty auta se nedají rovnat jen můj osobní názor,a já vím a každej že R19 je starej střep.A nejsem na palicu abych to hájil že je to lepší jak nový auta.A za ty dementní kecy bys potřeboval tak leda na tlamu .zavři radši hubu ,když ani nevíš o kom mluvíš a nevíš o člověku nic.Tebe mám leda u prdele jako pardon ,ale ty tví výroky značí jakej jsi primitivní kretén nic víc.
Jojo, postpubertálnímu Luke20 došly argumenty...bude si svou R19tku, kterou zdědil po pradědečkovi hájit do posledního výdechu i když sám dobře ví, co je to za zgarba. Oni totiž všichni reaulťáci ví že koupili šmejd, jen se to bojí přiznat, aby nebyli pro smích...ale já Vás chápu, nebyl jsem kdysi jinačí. Zadek ti líbat nebudu, jestli po tom moooc toužíš, zajdi si někam do gay klubu, tam ti hošani určitě vyjdou vstříc. A paní učitelce češtiny řekni, že si bereš lekce navíc z pravopisu, jinak se z té devítky na ZŠ dál nedostaneš.
Polib mě prdel ,ty seš leda kretén ni víc. To že tys měl špatná zkušenosti dvoje věc.V rodině jsme měly vždy Francouzský auta Peugeot Renault a nikdo neměl problémy ,a nemá do ted.Realita je svině že?.Končím s tebou debatu....
Co tu řešíte. Fábia je parádní služební auto, které firmu nevysaje. Dále je parádní auto do rodiny pro 3-4 členy. Asi bych více volil 1.6tdi, ale i tohle se dá. Myslím, že kdybych potřeboval často jezdit, tak tohle je pro mě vítěz. Určitě bych s tím jezdil pod 4 litry. A dělal rekordy a nebyl bych spokojený dokud bych neudělal aspoň jednou 2.9l na sto. :D
Já mám s rencky taky několik osobních zkušeností.Většinou pozitivních.Tak si vyberte.Byly to auta kupovaná nová.Po 3 letech nové atd.Čtvrtý rencek druhé značky.Měl jsem taky Golfa 3 mírně ojetý,žádný zázrak to ale nebyl,jezdilo se v něm na tu dobu ale dobře.
Chlapečku luke20, já jsem měl s rencky bohužel několik osobních zkušeností, a bohužel velmi špatných. A to i u zcela nového Rencka Clio. Čím ted jezdím?? Prozradím ti to. Jezdím posledních 10 let s japonskýma autama, dříve Civic, v současné době Corolla. Náklady mimo povinnou údržbu nula. Tak si představuju auto, spolehlivé, živé a bezpečné. A ne francouzskou mrdku s nejistotou každého kilometru. Realita je svině, že? Ale až odhodíš poslední plenu, až si doděláš řidičák a přestaneš poslouchat názory vožralejch strejců v hospodě na dědině tak to možná zjistíš. Rencek se rovná největší krám na světě.
je to tím, že porovnáváš auta z rozdílných dob automobilové historie. R 19 byl ještě ze staré školy, kdy se dělalo jakš-takš poctivě. Já mám zase zkušenosti se značkou škoda-pozitivní. Ale už nemohu posoudit novější počiny z MB. Naštěstí moje Octavia je ještě z dob, kdy se dělalo poctivě(1999). Od roku cca 2002 to jde z kopce naprosto všude. Zrovna Renault Laguna II. generace je toho zářným příkladem.
To je pořád dokola. Ale každý má jiný zkušenosti.Tak jak někdo má s VW že je to nesmrtelný tak to jsem viděla vidím u Francouzských aut.A právě naopak co znám a mají Němce tak mají naopak větší problémy.To že se tady oháním R19 tak ,je to protože to auto můžu posoudit.A mě osobně přijde na to že to je Francouz a dle všech různých řeči,a špatné kvalitě atd.Že konkrétně typ jenž jsem měl a před tím byl 12 let v rodinně tak sloužil dobře.Na jelo se na něm asi 150 000km.A jediná závažná porucha byla převodovka .A to auto co se týče oprav stálo necelých 40 000kč za 12 let.A nikdy nenechalo nikde člověka stát.Tak z tohoto důvodu nemám nic proti Francouzským autům ,nemám ani důvod.A ted sám vidím že ta 406 je bez problémová.Nevím jak jsou na tom dnešní Renaulty jen vím že na Lagunu 1999-2000 se taky nadává a co vím tak s tím nebyl problém.Za to já nemůžu že zrovna u mě se to tak jeví.Uvedu příklad 2 roky starý Tuareg závada stabilizace podvozku oprava 50 000kč.Auto najeto ani ne 100 000km.Superb 2x turbo do 30 000km.Takoví mám zkušenosti já.Ale tím netvrdím že Škoda nebo VW je špatný auto.Jen si stojím za tím co vím já.:)
Samo, aby som nekrivdil, aj takému slávnemu TDi 2.0 praská hlava, známemu odišli 2 vstrekovače na W Passate, 4x4, 2007, cca 160.000 km, bratku za 750 eur/l kus, v ofic. servise +robota, cez 1.500 eur celkom...
Ak by mi TOTO urobila 2,2 HDi, tak ma asi porazí, ale taký 2.0 HDi 66 kw, na 406... NESMRTELNY motor. Asi najlepšie HDi všetkých čias.
Neviem čo je na tom pravdy, ale údajne, keď sa začali vyrábaťprvé HDi, tak boli vyrobené v maximálnej možnej kvalite, aby sa dokázali presadiť.
Až Toyota, Ford, Mazda a spol. pohnojili kvalitu, pričom sa z piezovstrekovačov-2.generácia, prešlo POTICHU opäť na solenoidové "zastaralé" vstrekovanie..:))
A o chybách Mercedesov... v nových motoroch, celosvetová utajovaná hanba:((
Ale prvé JTD od Fiatu a prvé HDI od PSA...sú naozaj fajn. /vlastné skúsenosť, takže sa normálne bojím kúpiť novšiu 607, lebo 2,7 HDi ..:"nič moc" a 2,2 biturbo, straší ma mechanik, že sa nedoplatím, ak sa niečo pokaká...:(, takže fakt teraz neviem...
Měl si to auto někdy ty kreténe? Nedávám žádný moudra ,ale diskutoval jsme s Nstarem o tom co si myslím a nikoho nepřesvědčuji o tom že to tak je nebo není.Nevím s čím jezdíš ty ,a osobně mě to je u prdele.Jedině ty se projevil jak duševní ubožák tvou reakcí.Víš leda tak hovno v čem jsme jezdil a s čím tak zalez a ser se do někoho jinýho.
Jo, ten motor 2,2dTi je už zastaralej, ale pořád dobrej, i když jsem slyšel i to, že tento motor rozhodně v Espace nebrat, že je lepší 2,0 benzín. Konkrétně Laguny asik nebudou vynikat kvalitou podle hodnocení lidí. Ale pořád si nemyslím že by byl Renault špatnej. Máme v rodině i jednoho Peugeota Partnera, a zrovna dneska mi bylo řečeno, že je na něm špatná zadní náprava, ale to auto už má najeto 222 000km a je užíváno jako pracovní. A Fiaty mám rád.
Mechanika je dobrá práve preto, aby človek nebachol do tej prekážky..:))
Ten starý motor 2,2 dTi je ešte stará poctivá mechanika..., čo už o nových Espacoch/pardón, neviem to vyskloňovať...:(( sa nedá povedať...
Nie náhodou sa také Vell Satisy, príp. V6 3.0DCi sskoro DARUJÚ, len aby sa toho človek zbavil...., Lagúny sú tiež NAJlacnejšie v strednej triede.., prečo asi?
Pred 20-15 rokmi bol R.iná liga, teraz sa už prepadá..Podobne ako taký Peugeot, Citroen, Rover, Fiat...ešte Seat je slabý... bola nejaká každoročná štatistika kvality, najmä franc. autá za posledných 5-8 rokov neskutočne upadli v kvalite...:((
A na co mi bude dobra mechanika, kdyz nepreziju naraz do prekazky, tech 8 airbagu prece jen k necemu bude. Mame R Grand Espace a je spolehlivy, ted ma najeto kolem 180 000km a porad slusne jede (2,2dTi, 83kw), Italii dal minule za 7,3l v sedmi lidech plus zavazadla, a to se rozhodne nejelo na spotrebu.
"motory slušný"...:)), ktoré? Test na 100.000 km Laguna 2.0DCI, 127 kw odhalil, že motor po 100.000 km bol v stave ako po 300.000, s PRASKLINAMI v hlave motora!!
Ten istý motor má aj svokor v X-traili, 2009, "paráda"::((
Alebo tie 1,9 DCi, kde dávali šialene malé olejové filttre, ako na motorku?:))
Alebo JEDNODUCHA vlečená náprava v Lagúne ?!!, na PRD je mi 8 airbagov, al. nejaká kartička bezkľúčového štartovania, keď MECHANIKA stojí za....:((
R19 som nedrvil, trochu som sa povozil na R25, Baccara, tuším, asi 2,5-3 turbo benzín, vyzerala ako z Hviezdnych vojen...., vo vekuasi 22-23 by som sa do nej aj asi zamiloval, ale to nesmela mať dieru v nádrži..., čo mala takú spotrebu..:))
Asi tak. Clio Sport je síce pekné, ale na bežné používanie nepraktické, Scéniky sa tiež kazia..:((
Zase další anonym co zde nadává na Renaulty? Co proti této značce pořád máte? Pasivní bezpečnost je na dobré úrovni, motory slušný, podařený design a s tou poruchovostí to není tak špatné.
Teda někdo tak moudrý a vševědoucí jako Luke20 už tu nebyl zatraceně dlouho. Podle některých názorů soudím, že mu ještě visí nudle u nosu a ve všech těch krámech o kterých zde básní jel maximálně jako spolujezdec v dětské sedačce. Renaultama tady nikoho kdo rozumí autům neohromíš, lidé si čím dál víc uvědomují co je to za paskvily. A vychvalovat jízdní vlastnosti R19 může jen puberťák nebo duševní ubožák.
Asi tak. A navíc já si osobně myslím že tvrdit že starý auto je krám a už nepatří na silnic je blbost.Záleží jaký samozřejmě.Ale kolikrát udělá starší auto za 30 000kč větší radost a potěšení ,než auto za 500 000kč.Ono dle mě neplatí že starý musí být horší jako nový.Tím chci i říct že když porovnám 406 rok výroby 2000 a R19 1990.Tak ty auta se nedají rovnat .Ale taky já osobně neřeknu že R19 byla plečka.Protože měla jiný přednosti jako 406.A 406 zase jiný než Renault.Každý auto mělo sví + a i -.U R19 to bylo to co jsem vypsal a pro mě i Design.A u 406 parádní motor pohodlí design výbava atd.
no to je presne ono, to su ti typci z rychle a zbesile...das mu feliciu predkom naprasti v zakrute do stromu aj keby je to kit car, das mu bmw 316 e 30 a v tej istej zakrute sa okolo toho isteho stromu omota...cize dnes uz neriesitelne - svet bude vzdy uz len dementnejsi....neni nad to mat vsetky tie kontrolky v sebe, teda vnimat auto...lebo tajomstvo: tie stare auta s vodicom debatuju pri jazde!
Ono u starého auto co nemá žádný bezpečnostní systémy ,tak je to jen na řidiči.Si pamatuji v zimě s R19 jsem jel po dálnici 50km ale spon 20 cm sněhu závěje a hrabaly mě kola.A většina jely těch 50km taky.Ale pak ti co co jedou v Q7 a nevím v čem tak se motají valí nevím 90km.Jako frajer.Ale zvládne možná kde kdo.Ale nemít nic ,a snažit se to auto udržet,tak se pozná kdo umí jezdit.A já jsem rád že jsme měl starý auto,a ne jak ostatní co dostaly od rodičů auto za 200 000kč.Aby byly v bezpečí ,každý z nich se naboural.Já naštěstí snad to bude tak nadále ani jednou.Ono spousta hlavně mladých si myslí že když má 4 airbagy ESP ABS a nevím co ještě že se jim nic nestane ,moc se na to spolíhají což je kravina.
o tej RS4 som pisal na margo zrovnania fabie a 406 - to je vsetko. Suhlasim s tebou, ze nove auta su onicom, tak ako som to aj ja predtym pisal....su to len prevazadla bez charakteru - vsetky maju spolocne to, ze su postriebrene vnutri, maju jazdne vlastnosti, ktore robia rychleho vodica z barzjakeho dementa a vybavu, ktora vlastne je k nicomu...
Hyundai mě zase jako plečka nepřijde.Kousek od baráku bydlí chlap ,jenž má hyundae několik let ,jen to po letech mění ,mě osobně se to moc nelíbí ,ale rozhodně si nemyslím že to je plečka.A rovnat to RS4 mě přijde jako to tvoje rychle a zběsile názor.Auto byla drahá vždy ,ne jen ted ,ale dřív byly auta o něčem jiným měly charakter,a můžu říct že se starším autem je jízda o něčem jiným to je člověk takovou součástí auta a užívá si to.Jenž u nových aut to už tak není,je to jako být spolujezdec jen točíš volantem,a řadíš.Jízda o ničem.Člověk ani necítí když točí volantem že je na silnici všechno je tak nějak bez citu.Proto mě se líbí francouzský auta ,protože co se týče Designu tak jsou pořád sví.Zbytek značek ještě až na BMW a Alfa Romeo.Je vše skoro stejný design a zrovna ten jenž mě se moc nezamlouvá.Jezdil jsem s Ibizou z roku 2009 ,jako první dojem o proti R19 zajímaví citlivý klidný ,ale to mě po 2 dnech přestalo bavit ,jízda s tím mě absolutně nic neříkala.Což u R19 jsme mohl jet nevím kam a pořád mě ta jízda něčím bavila.Což když jsme si zvykl na toho Peugeota tak po čase se mě taky stane že ta jízda je nějaká taková nudná ,po ujetí třeba 40km.Je to auto jenž upřednostnuje pohodlí což je na 1.Ale zároven tomu chybí nějaký náboj ,jenž člověka svátí jet více sportovněji.Což občas chybí.:) Ale jinak OK auto.Snad vydrží co nejdéle.
Protože jde o to že za ty peníze jenž si dá pořídit malá FABIA II Combi ,se dá pořídit za mnohem levněji nebo stejně auto o třídu výš naprosto s jinou výbavou a na jiné úrovni.Když bych tohle auto dostal v práci ,tak na to budu nadávat pač je to malej střep ,nepohodlnej.A určitě to nebudu omlouvat třídou.Pač v té třídě jsou pohodlnější auta.
diky, ze ma volas hviezdou....nechapem preco potom miesate jablka s hruskami, ked to vsetci viete, ze su to ine triedy???? Podla mna kazde nove auto je drahe, skarede a na hovno....Su to vyhodene peniaze, ci je to koreja alebo bmw. Dnes su to uz neni auta ale karicky pre zzenstilych soferov a odrastencov rychle a zbesile, nove auta su mi vacsinou sumafuk, dobre vozy sa prestali navrhovat zhruba od roku 2002....dnes je to uz len spotrebka a ked islo teda o princip: kazdy hjundaj je plecka, rs4 je rychlejsia a ooooovela
nstar:No, že si "hviezda", nedávaj až tak najavo. Chalani tiež vedia, že Fabia je MALE auto, 406, či Croma sú stredná...., ale tu ide o princíp, "malé, drahé, škaredé...", pričom zacenu "nadupanej" Fábie sú "k máni" oveľa lepšie kúsky.
Potom trochu hlúpo vyznievahú Tvoje urážky, či vyjadrenia, pretože VŠETCI vieme, že sú to rozdielne triedy:)), ale iba Ty sa tváriš, že si na to až teraz prišiel....
P.S: Súhlas s Luke 20: V 405 sme sa odviezli rovnako pohodlne, ak nie ešte lepšie, ako v 406...., príp. v Passate z roku 1992, v ktorom bolo miesta vzadu viac ako v Mercedese S, podobne ako dnešný Superb.
Chápu že nelze rovnat auta před 15 lety s novými.Vše se změnilo ,i kvůli bezpečnosti atd.Ale můžu říct svůj názor na daný auto.Dříve byly větší auta opravdu prostorný Sierra Scorpio Croma Alfa 164 Lancia Thema .Ted už tomu bohužel tak není.I když vezmu že ta 406stka co mám je střední třída,a prostor na kolena byl větší v R19 nižší střední třídy.:)Ted je bohužel málo jaký auto ,hlavně nižší střední třídy opravdu prostorný.
A co jsem se dočetl tak Fabia patří do pomezí malých vozů nižší střední třídy.:) Jinak jsme chtěl prostě říct že .Když člověk potřebuje nutně kombi ,tak si vybere něco většího ,ale spon já to tak vidím.Protože když třeba vezmu toho r19 Chamade tak to byla nižší střední třída ,stejně jako Octavia a byla mnohem prostornější ,jen měla asi o 40L menší kufr.Je to daný rokem výroby atd.Beru s čím to můžu porovnat.Už k tomu nebudu vyjadřovat jinak beru že ve své třídě FABIA II patří k těm co má větší zavazadloví prostor.Jak jsem začal tak jsme chtěl říct že jsme měl možnost se s tímto autem seznámit.A co píše autor recenze tak s ním plně souhlasím.Když to porovnán se starým Cliem tak to bylo mnohem prostornější a patří do kategorie malých aut.Ale ještě jsem nikdy neslyšel že by někdo kupoval auto dle třídy.Spíše podle očí jak to vidí co je velký a malý,takoví nebo onaký.Byl jsem na autosalonu a jediný co ze škodovky má dle mě význam ,tak je Superb Combi.Jinak je to vše malý z venku OK ,ale interier minimální prostornost OCTAVIA FABIA .
No dobře ,já to beru z toho že Croma byla označená jako hatchback.Tak že jsme to vzal z toho co jsem věděl.Jinak máš pravdu ,ale pokaždý je to označení jinak.:)
to ti pisal niekto iny, zeby kakafko???? Inak vyjadrovat sa viem na vybornu a aj tak si myslim, ze ludia nepriamo prihliadaju na triedu voza, ci myslis si, ze fabia stoji tie iste peniaze ako octavia?
Ty vole ty trpíš snad nějakou poruchou umíš se vyjadřovat normálně? Jinak já jsem sám uznal a vím že to porovnat nejde,jen jsem vyjmenoval co to je hatchback.A věř tomu že většina lidí jenž si kupují auto,tak nepřemýšlí o tom jaká je to třída.Opravdu jen minimální část lidí .Koupí to co vidí a co jim vyhovuje.
nechcem rýpať luke20 ale menuješ autá ktoré nie sú hatchback ale LIFTBACK...to je dosť zásadný rozdiel,nehovoriac o tom že tam motáš o triedu vyššie autá...Croma,Octavia,Vectra...takže ktorý to hatchback triedy Fábia má ten kufor nie väčší ale aspoň zhodný??
Pozrite sa na toho debila podomnou - a ja, ze tu trepem...cize pokial nezacnem takto pre vas na urovni komunikovat ako anonym tak sa sem proste nehodim!? Nuz uz som to spominal....debili su debili, reychle a zbesile, rytmus, rep, hip hop, chalani ideteeeeee
Rec je o Fabii Combi – teda male auto a nejaky mudrc tu trepne na porovnanie kombik 406, Croma. Hej znalci miesty, nie su to nahodou auta o dve triedy vyssie???? Su, poucim vas. A potom, ze ja tu trepem somariny. Ono je tazko medzi debilmi byt za normalneho, pretoze debili maju skreslene vnimanie, ale co vam budem hovorit vy to viete najlepsie. Sa mi zda, ze je tu vekovy priemer okolo puberty a skusenosti s autami cerpane z rychlo a zbesile. Takze pocuvajte dalej na mp3 rytmus po ceste do skoly – ved soferuju vasi rodicia...
Opravdu se mýlíš. 300 L kufr není ani zdaleka nejmenší v této třídě. Uč se, hochu, sbírej informace, porovnávej a uvidíš. Ovšem porovnávej auta ve stejné třídě, tzn. Fabia, C3, Sandero, Punto, Fiesta, Jazz, i20, Aveo, Rio, Colt, Micra Corsa, P207 (206), Clio, Swift, Yaris, Polo. To je tak základ.
Pravda je, že fabia II je v kabině pro posádku menší než fabia I a to je trapas. Většina výrobců dělá každý nový typ auta větší než ten předchozí, jen škodovka nabrala nějaký zpětný chod. Od malého k ještě menšímu :-) Hezká ta dvojková fabia taky není, na tom se shodne většina národa, takže opravdu nevím, proč za to někdo dá tolik peněz. Nejspíš žije v představě, že kupuje kvalitu s levným servisem. Ale to už také dááávno není pravda.
chapem , jasne na kombi je to male, zalezi co potrebujete . My mame doma i 30 a sme dvaja v pohode do kufra zbalim 3 ludi na lyzovacku a to je len 340 l.Takisto som volil auto podla peniazcekov a na to co budem pouzivat castejsie - veci , pokial mam 60 percent vozit prazdny kufor a raz potrebovat plny vzhladom na dovolenku tak potom pozicat na strechu truhlu. Poznam ludkov co maju oktavky a vacsinou jazdia s prazdnym kufrom , co ak raz mi treba nieco previest/ to raz velakrat vyjde lacnejsie ked to objednam/ ale ako hovorim zalezi od potreby.
Já to vím.jen sem mu vypisoval ty hatchbacky protože zřejmě neví o čem mluví:) jen můj názor na to že ,i když je to Combi tak mě to přijde strašně drobný a malý.
Ahojte , zase tu niekdo porovnbava fabiu segmentu B s autami segmentu C - oktavka , megan , atd. Jednemu nerozumiem, preco sa tu ludia nevedia bavit o porovnatelnych veciach .Nap. pokial chcem porovnavat fabiu tak si vyberiem od Hyundaia i20 a nie i 30, ktora patri o triedu vyssie. Mne sa nova fabka moc nepaci, starsia bola krajsia, ale to je vec vkusu. Pokial som jazdil so starym modelom , tak to na ceste celkom fajn sedelo, takze novy model je horsi od starsieho? nestar pise pise a same somarinky, nepisal si ty nahodou niekde ze hyundai je sracka, pokial si dobre pametam. Uz som mal moznost par riadkov reagovat na tvoje pripomienky.
A co se týče hatchbacku Fabie II tak má snad nejmenší kufr ve své třídě 300L.Což je opravdu na menší nákup.Nebo jak jsem slyšel v recenzi tak auto pro chalupáře ,protože si nedokážu představit do toho narvat páteční nákup .U R19 byl plný kufr tak tak a u 406 Break je to dostačující.Třeba Megane III 405L.Opel Astra 375L.Atd.Je to malý auto a souhlasím s autorem recenze .
Záleží na tom s jakým úmyslem auto člověk koupí.Když se mě bude líbit FABIA II Combi tak ju koupím.Ale když budu potřebovat opravdu větší auto Combi ,a mám ted třeba auto s kufrem o objemu 440L.Tak se může vykašlat na to abych měl o 40L víc.Radši koupím něco co má význam.A má třeba objem jak 406 Break nebo Octavia Combi.
Až na to že FABIA II Combi má objem 480L.Což měla o něco méně většina starších sedanů .Třeba v R19 jsme měl 440L.A navíc za hatchback se považuje auto co má zadní okno otevíratelné s 5 dveřmi.Třeba Croma 510L Octavia 528L Opel Vectra hatchback objem 500L.A spousta dalších ,asi sis to spletl s Coupe ne?:) Třeba R19 sedan co jsem měl měla 440L .406 break co mám má 576l což ,pro mě znamená kombi auto který by mělo být prostorný hlavně s velkým kufrem což Fabia mě nepřijde.
Taky jsem měl čest s tímto vozem jen v bílé barvě ,a naprosto souhlasím s autorem.A k tomu nazývat tohle auto kombi mě přijde jako klam veřejnosti.Má to kufr menší jak ,kde jaký Hatchback a sedan.Nepohodlné malé ,strohé tvrdé plasty.Design můj názor nejškaredší auto co když Škodovka vypustila s výrobní linky ,dle mě i Roomster a Yety.Ale to je můj názor ,každý to vidí jinak.Jak s Designem tak se vším:)
si precitaj co si napisal ty pako.to dokaze jedine taky jebko ako ty.uz som ti to tu niekolko krat napisal ze pokial nemas nic duchaplneho tak sem nepis. dufam ze ta uz aj ostatny poslu konecne do riti
presne tak, to taky hjundaj...alebo kia to su az auta nie skodofka. Hjundaj je pecka a kia ani nehovorim, proti nim skodofka nema najmensiu sancu, je skareda a traktor a ma vyhrievane sedacky, skoda vasa firma ti mala dat pikanto to by bolo popojezdenicko
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Tom
Nevím v čem je vyloženě lepší ,tím že je víc poruchoví co se týče el.je pravda ,ale jde taky o kus.A není pravidlem že každý Renault nebo Francouzské auto musí být krám.O proti Škodovce je to hezčí pohodlnější líp vybavený auto.Škodovka je tuctová interier strohý nijak extra zajímaví nebo pěkný.A když už člověk by měl dát třeba 200 000kč za auto tak raději za to jenž se mě ,ale spon líbí a vyhovuje mě.Ono bohužel elektrika u Francouzů je taková pofidérní občas něco svítí co nemá pak zase ne ,ale pořád se to kvůli tomu autu vyplatí.Kdo nemá třeba 406 nebo 607 tak může tvrdit že škodovka je lepší protože Peugeot má špatnou el.Ale ten kdo to auto vlastní ví sví.Radši jezdím v autě kde mě občas bliká kontrolka že nemám pás ,i když ho mám zapnutý.Bud stačí očistit konektory nebo si toho nevšímám.Než jezdit v autě jenž se mě nevyhovuje jen díky tomu že má lepší el.Ale ono tomu zase tak vyloženě není Škodovka má zase sví vady jenž jiná značka nemá .Dokonce jsem četl tady že někomu po 15tkm vyhořelo radio u Octavie atd.
04.07.2011 | 18:28:29 | luke20 Reagovat
tom
Svez se ve škodě a pak v renaultu.Boleslavské zmetky se Renaultu nevyrovnají a to je fakt.
23.06.2011 | 19:01:19 | Kozelka Reagovat
Souhlas s kolemjdoucím, má Corolla z r. 2003 je super auto, které mě vozí bez jediné poruchy. Mohu potvrdit výborné zkušenosti se značkovým servisem ve Zlíně, výborný přístup mechaniků, z jejich strany jasně patrná snaha o moji spokojenost. Ceny ND v pohodě, jenže na Toyotu je potřebujete jen vyjímečně, na škodovku podstatně častěji. Škodovka je podle mě předražený slabší průměr, těží jenom ze zarytosti lidí ke značce. Ale furt lepší škoda než nějaký Renault.
23.06.2011 | 14:42:42 | tom Reagovat
to: jens
Je vidět,že jsi neviděl jak se myje u Toyota Eder v KV.Mají wapku s teplou vodou a tzv.aktivní pěnou.ŽÁDNÝ kartáč!žádná normální myčka,ale ruční práce!Nastříkají pěnu,nechají chvilku působit,pak JEN ostříkají vodou a auto je jak ze salónu.Posledně jsem k nim přivezl asi 0,5kg much na čumáku po noční jízdě Německem a všechno bylo pryč..
Jak jsem psal,naprosto profesionální přístup a vysoký standart vstřícnosti a ochoty,tomu rád "podléhám",protože si připadám jako zákazník,jako rovnocenný partner.Každý nechť si srovná sám své zkušenosti se značkovými servisy a přístupu personálu.Hlavně před koupí auta a PO koupi.Ceny ND a prací je už stará vesta.
To:anonyme...nebojím se lynče,stačí se mrknout na skladbu trhů zemí,kde nemají "národní" automobilky a vybírají tudíž jen dle svého pocitu,peněženky a rozumu..Aby nebyla mýlka,nehaním žádné auto,jen jsem poukázal na celosvětový fenomén zaslepenosti a kupeckých počtů neznalosti části obyvatelstva v zemích českých..
Krásný den a ať vám auta šlapou :-)
21.06.2011 | 21:06:07 | kolemjdoucí Reagovat
Kolemjdoucí, tak to sis teda uřízl velký krajíc! Zanedlouho se sem přižene mnoho zuřivých a otřesených majitelů těchto na chlup stejných klonů a budou tě slovně lynčovat. Co na tom, já osobně s tebou naprosto souhlasím, Škoda už má své přednosti v názvu, ale je tady stále mnoho dutohlavů, pro které je tato odnož VW neotřesitelnou modlou. Dokonce v dnešní době existuje překvapivý počet negramotů, kteří ti budou tvrdit, že je tato značka stále ryze česká, všechny motory jsou vynikající a všechny modely překrásné :-)
20.06.2011 | 14:49:08 | Reagovat
kolemjdoucí
to že to vrátí umyté je k H. pochybuji jak to myjou v ruce. strčí to do myčky. můj servis u mé A3 také bohužel provádí něco jako mytí. po 4 letech tam mám na laku škrábance od kartáčů.
20.06.2011 | 14:32:20 | jens Reagovat
popelnice
No,z Boleslavi ještě kloudné auto nevyjelo a ani asi nevyjede.Jejich výrobek si může koupit výhradně dement bez špetky fantazie a takový,který nikdy v ničem jiném neseděl a už vůbec nejel.Navíc je potřebné všimnout si,že v těchto popelnicích se lidé chovají jak debilové bez mozku.Když vidíš kreténa na silnici,zaručeně sedí v octávii f tdí.
20.06.2011 | 08:48:45 | Aleš Reagovat
diskuze?
Tak jste si chlapečci pěkně "popovídali" a teď zpátky k diskuzi o recenzovaném autě...
Mě se osobně Fábia II také nelíbí,vypadá jako pařez na kolech,nicméně,prodává se,tak si své kupce najde..Spíš mě udivuje fakt,že Škoda vypustí do prodeje tak nekultivovaný motor,když téměř všechny ostatní srovnatelné diesly jsou lepší..No a poslední věc na filozofickou úvahu je bezmezná a zaslepená touha českých řidičů po všem co má okřídlený šíp ve znaku..
Myslel jsem,že lidi co nemají miliony budou ekonomičtější a praktičtější.Hned vysvětlím:
1.Škoda již není ČESKÉ auto.
2.servis na "domácí" značku NENÍ lacinější
3.spolehlivost je průměrná a ceny lehce nadprůměrné
Tak proč?
P.S.Minulý týden jsme porovnávali pravidelný servis ve značkáči na kamarádově Škodě Yeti 2.0 TDI a mé Toyotě Verso 2.2 D4D.Hodinová sazba o 100kč nižší u Toyoty.Cena 1l oleje 5W30:originál Toyota-350,- vs. Škoda WV570.00 za 720,- !!!Náhradní díly zkusmo tak na střídačku.Tečka za servisem byla u mě komplet umyté,vyluxované (!) a uvnitř vyleštěné auto,Yatíka předal Schöner tak jak byl přistaven,navíc se zapatlaným vnitřkem a sklem.
Vím,že je to možná servis od servisu a že mě místní Škodabijci ukamenují,ale neměla by úrovneň značkových servisů nesoucí její jméno hlídat a diktovat automobilka?
Jezdím už do 3tího toyota servisu a standart kvality chování vůči zákazníkům je stejný,spíš mírně zlepšující.
Tak nevím,dát při každé výměně oleje o pár tisíc navíc jen proto,že je to škodovka mi moc ekonomické nepřijde.O kultivovanosti a spotřebě se radši nezmiňuji :-)
20.06.2011 | 08:00:15 | kolemjdoucí Reagovat
16:44 Anonym
Nevím proč sem pořád taháš Renault ,já nejsem žádný fanda vyloženě značky Renault ,to co jsem napsal tak bych řekl třeba o VW nebo Hondě jde o to že to bylo starý auto ,a můj názor.A navíc působíš jak uchyl s tím onanováním ,možná to děláš ty ,že o tom tak mluvíš.
19.06.2011 | 01:18:51 | luke20 Reagovat
Já bych řekl, že Fábia II je už kvalitnější, než Fábia I, páč koncern už to za účasti (i finanční) majitelů Fábií I trochu "dovyvinul".
18.06.2011 | 21:55:20 | Itall Reagovat
pre nstara
a ty tym debilom kralujes
18.06.2011 | 13:55:19 | Reagovat
jaki debili
jaki debili haha zabavne
18.06.2011 | 09:25:30 | nstar Reagovat
18:28: Radšej 10 vlečiek kvalitného dozretého maštaľného hnoja do záhrady, ako jedno mizerné auto v garáži....
Zn. Výrobca nerozhoduje.
17.06.2011 | 21:31:28 | ľuboš Reagovat
radeji desetkrat francouze nez ten hnuj z boleslavi
17.06.2011 | 18:28:20 | Reagovat
a už je tu svlastik a s obhajobou jeho modly fobie ktera pri setrne jizde palivo dokonce vyrabi...
17.06.2011 | 18:27:43 | Reagovat
Nazval jsi mě primitivem, pánským přirozením atd...jestli jsi si povšiml, já jsem vůči Tobě takový výraz nikdy nepoužil. Buranské vyjadřování charakterizuje typického adolescenta, který se ukájí nad značkou vozu Renault, jelikož není v jeho silách sehnat si svůdnější a živý objekt. Ta paní učitelka mluvnice s Tebou bude mít hodně práce...ale nevzdávej to, do čtyřicítky máš spoustu času, vybliješ tu ještě hooodně píčovin a třeba poté už budež díky poctivé dřině vědět, že takovÝ a tvÝ se píše s tvrdým Y. Zkus popřemýšlet proč, ale vzhledem k tvé omezenosti mám obavu, že na to nepřijdeš.
17.06.2011 | 16:44:57 | Reagovat
Luboš
Však jen at to smaže tím líp.Nemám potřebu se psát takoví kraviny ,ale musel jsme na to reagovat:)
17.06.2011 | 13:48:00 | luke20 Reagovat
No, Vy ste sa tu našli..:((. Nie ste si rodina? Zbytočne toľko klepkáte, lebo naša krásna kontrolórka /administrátorka/ nepodarených slohov Vám to aj tak vymaže..:))
17.06.2011 | 13:39:59 | ľuboš Reagovat
Anonym
Tak za 1 to auto už rok nemám ted mám 406 2.0 16v z roku 2000.Za druhé jsem to nezdělil po žádným dědečkovi ty kokote .A nebudu hájit nic do posledního dechu ,a pokud umíš číst tak jsem napsal že ty auta se nedají rovnat jen můj osobní názor,a já vím a každej že R19 je starej střep.A nejsem na palicu abych to hájil že je to lepší jak nový auta.A za ty dementní kecy bys potřeboval tak leda na tlamu .zavři radši hubu ,když ani nevíš o kom mluvíš a nevíš o člověku nic.Tebe mám leda u prdele jako pardon ,ale ty tví výroky značí jakej jsi primitivní kretén nic víc.
17.06.2011 | 13:26:47 | luke20 Reagovat
Jojo, postpubertálnímu Luke20 došly argumenty...bude si svou R19tku, kterou zdědil po pradědečkovi hájit do posledního výdechu i když sám dobře ví, co je to za zgarba. Oni totiž všichni reaulťáci ví že koupili šmejd, jen se to bojí přiznat, aby nebyli pro smích...ale já Vás chápu, nebyl jsem kdysi jinačí. Zadek ti líbat nebudu, jestli po tom moooc toužíš, zajdi si někam do gay klubu, tam ti hošani určitě vyjdou vstříc. A paní učitelce češtiny řekni, že si bereš lekce navíc z pravopisu, jinak se z té devítky na ZŠ dál nedostaneš.
17.06.2011 | 12:26:58 | Reagovat
Anonym
Polib mě prdel ,ty seš leda kretén ni víc. To že tys měl špatná zkušenosti dvoje věc.V rodině jsme měly vždy Francouzský auta Peugeot Renault a nikdo neměl problémy ,a nemá do ted.Realita je svině že?.Končím s tebou debatu....
17.06.2011 | 10:33:25 | luke20 Reagovat
Tdi
Co tu řešíte. Fábia je parádní služební auto, které firmu nevysaje. Dále je parádní auto do rodiny pro 3-4 členy. Asi bych více volil 1.6tdi, ale i tohle se dá. Myslím, že kdybych potřeboval často jezdit, tak tohle je pro mě vítěz. Určitě bych s tím jezdil pod 4 litry. A dělal rekordy a nebyl bych spokojený dokud bych neudělal aspoň jednou 2.9l na sto. :D
17.06.2011 | 08:05:28 | svlastik Reagovat
Já mám s rencky taky několik osobních zkušeností.Většinou pozitivních.Tak si vyberte.Byly to auta kupovaná nová.Po 3 letech nové atd.Čtvrtý rencek druhé značky.Měl jsem taky Golfa 3 mírně ojetý,žádný zázrak to ale nebyl,jezdilo se v něm na tu dobu ale dobře.
17.06.2011 | 07:30:43 | Reagovat
Chlapečku luke20, já jsem měl s rencky bohužel několik osobních zkušeností, a bohužel velmi špatných. A to i u zcela nového Rencka Clio. Čím ted jezdím?? Prozradím ti to. Jezdím posledních 10 let s japonskýma autama, dříve Civic, v současné době Corolla. Náklady mimo povinnou údržbu nula. Tak si představuju auto, spolehlivé, živé a bezpečné. A ne francouzskou mrdku s nejistotou každého kilometru. Realita je svině, že? Ale až odhodíš poslední plenu, až si doděláš řidičák a přestaneš poslouchat názory vožralejch strejců v hospodě na dědině tak to možná zjistíš. Rencek se rovná největší krám na světě.
17.06.2011 | 01:54:12 | Reagovat
Luke
je to tím, že porovnáváš auta z rozdílných dob automobilové historie. R 19 byl ještě ze staré školy, kdy se dělalo jakš-takš poctivě. Já mám zase zkušenosti se značkou škoda-pozitivní. Ale už nemohu posoudit novější počiny z MB. Naštěstí moje Octavia je ještě z dob, kdy se dělalo poctivě(1999). Od roku cca 2002 to jde z kopce naprosto všude. Zrovna Renault Laguna II. generace je toho zářným příkladem.
17.06.2011 | 01:52:21 | Jerry Reagovat
....
To je pořád dokola. Ale každý má jiný zkušenosti.Tak jak někdo má s VW že je to nesmrtelný tak to jsem viděla vidím u Francouzských aut.A právě naopak co znám a mají Němce tak mají naopak větší problémy.To že se tady oháním R19 tak ,je to protože to auto můžu posoudit.A mě osobně přijde na to že to je Francouz a dle všech různých řeči,a špatné kvalitě atd.Že konkrétně typ jenž jsem měl a před tím byl 12 let v rodinně tak sloužil dobře.Na jelo se na něm asi 150 000km.A jediná závažná porucha byla převodovka .A to auto co se týče oprav stálo necelých 40 000kč za 12 let.A nikdy nenechalo nikde člověka stát.Tak z tohoto důvodu nemám nic proti Francouzským autům ,nemám ani důvod.A ted sám vidím že ta 406 je bez problémová.Nevím jak jsou na tom dnešní Renaulty jen vím že na Lagunu 1999-2000 se taky nadává a co vím tak s tím nebyl problém.Za to já nemůžu že zrovna u mě se to tak jeví.Uvedu příklad 2 roky starý Tuareg závada stabilizace podvozku oprava 50 000kč.Auto najeto ani ne 100 000km.Superb 2x turbo do 30 000km.Takoví mám zkušenosti já.Ale tím netvrdím že Škoda nebo VW je špatný auto.Jen si stojím za tím co vím já.:)
16.06.2011 | 22:57:38 | luke20 Reagovat
Samo, aby som nekrivdil, aj takému slávnemu TDi 2.0 praská hlava, známemu odišli 2 vstrekovače na W Passate, 4x4, 2007, cca 160.000 km, bratku za 750 eur/l kus, v ofic. servise +robota, cez 1.500 eur celkom...
Ak by mi TOTO urobila 2,2 HDi, tak ma asi porazí, ale taký 2.0 HDi 66 kw, na 406... NESMRTELNY motor. Asi najlepšie HDi všetkých čias.
Neviem čo je na tom pravdy, ale údajne, keď sa začali vyrábaťprvé HDi, tak boli vyrobené v maximálnej možnej kvalite, aby sa dokázali presadiť.
Až Toyota, Ford, Mazda a spol. pohnojili kvalitu, pričom sa z piezovstrekovačov-2.generácia, prešlo POTICHU opäť na solenoidové "zastaralé" vstrekovanie..:))
A o chybách Mercedesov... v nových motoroch, celosvetová utajovaná hanba:((
Ale prvé JTD od Fiatu a prvé HDI od PSA...sú naozaj fajn. /vlastné skúsenosť, takže sa normálne bojím kúpiť novšiu 607, lebo 2,7 HDi ..:"nič moc" a 2,2 biturbo, straší ma mechanik, že sa nedoplatím, ak sa niečo pokaká...:(, takže fakt teraz neviem...
16.06.2011 | 22:41:43 | ľuboš Reagovat
Anonym
Měl si to auto někdy ty kreténe? Nedávám žádný moudra ,ale diskutoval jsme s Nstarem o tom co si myslím a nikoho nepřesvědčuji o tom že to tak je nebo není.Nevím s čím jezdíš ty ,a osobně mě to je u prdele.Jedině ty se projevil jak duševní ubožák tvou reakcí.Víš leda tak hovno v čem jsme jezdil a s čím tak zalez a ser se do někoho jinýho.
16.06.2011 | 22:25:03 | luke20 Reagovat
Renault
Jo, ten motor 2,2dTi je už zastaralej, ale pořád dobrej, i když jsem slyšel i to, že tento motor rozhodně v Espace nebrat, že je lepší 2,0 benzín.
Konkrétně Laguny asik nebudou vynikat kvalitou podle hodnocení lidí.
Ale pořád si nemyslím že by byl Renault špatnej.
Máme v rodině i jednoho Peugeota Partnera, a zrovna dneska mi bylo řečeno, že je na něm špatná zadní náprava, ale to auto už má najeto 222 000km a je užíváno jako pracovní.
A Fiaty mám rád.
16.06.2011 | 22:15:20 | Zdenál Reagovat
Mechanika je dobrá práve preto, aby človek nebachol do tej prekážky..:))
Ten starý motor 2,2 dTi je ešte stará poctivá mechanika..., čo už o nových Espacoch/pardón, neviem to vyskloňovať...:(( sa nedá povedať...
Nie náhodou sa také Vell Satisy, príp. V6 3.0DCi sskoro DARUJÚ, len aby sa toho človek zbavil...., Lagúny sú tiež NAJlacnejšie v strednej triede.., prečo asi?
Pred 20-15 rokmi bol R.iná liga, teraz sa už prepadá..Podobne ako taký Peugeot, Citroen, Rover, Fiat...ešte Seat je slabý... bola nejaká každoročná štatistika kvality, najmä franc. autá za posledných 5-8 rokov neskutočne upadli v kvalite...:((
ľuboš
16.06.2011 | 22:03:02 | Reagovat
Renault
A na co mi bude dobra mechanika, kdyz nepreziju naraz do prekazky, tech 8 airbagu prece jen k necemu bude.
Mame R Grand Espace a je spolehlivy, ted ma najeto kolem 180 000km a porad slusne jede (2,2dTi, 83kw), Italii dal minule za 7,3l v sedmi lidech plus zavazadla, a to se rozhodne nejelo na spotrebu.
16.06.2011 | 21:49:23 | Zdenál Reagovat
"motory slušný"...:)), ktoré? Test na 100.000 km Laguna 2.0DCI, 127 kw odhalil, že motor po 100.000 km bol v stave ako po 300.000, s PRASKLINAMI v hlave motora!!
Ten istý motor má aj svokor v X-traili, 2009, "paráda"::((
Alebo tie 1,9 DCi, kde dávali šialene malé olejové filttre, ako na motorku?:))
Alebo JEDNODUCHA vlečená náprava v Lagúne ?!!, na PRD je mi 8 airbagov, al. nejaká kartička bezkľúčového štartovania, keď MECHANIKA stojí za....:((
R19 som nedrvil, trochu som sa povozil na R25, Baccara, tuším, asi 2,5-3 turbo benzín, vyzerala ako z Hviezdnych vojen...., vo vekuasi 22-23 by som sa do nej aj asi zamiloval, ale to nesmela mať dieru v nádrži..., čo mala takú spotrebu..:))
Asi tak. Clio Sport je síce pekné, ale na bežné používanie nepraktické, Scéniky sa tiež kazia..:((
16.06.2011 | 21:38:33 | ľuboš Reagovat
Renault?
Zase další anonym co zde nadává na Renaulty? Co proti této značce pořád máte? Pasivní bezpečnost je na dobré úrovni, motory slušný, podařený design a s tou poruchovostí to není tak špatné.
16.06.2011 | 21:27:34 | Zdenál Reagovat
Teda někdo tak moudrý a vševědoucí jako Luke20 už tu nebyl zatraceně dlouho. Podle některých názorů soudím, že mu ještě visí nudle u nosu a ve všech těch krámech o kterých zde básní jel maximálně jako spolujezdec v dětské sedačce. Renaultama tady nikoho kdo rozumí autům neohromíš, lidé si čím dál víc uvědomují co je to za paskvily. A vychvalovat jízdní vlastnosti R19 může jen puberťák nebo duševní ubožák.
16.06.2011 | 18:34:20 | Reagovat
Nstar
Asi tak. A navíc já si osobně myslím že tvrdit že starý auto je krám a už nepatří na silnic je blbost.Záleží jaký samozřejmě.Ale kolikrát udělá starší auto za 30 000kč větší radost a potěšení ,než auto za 500 000kč.Ono dle mě neplatí že starý musí být horší jako nový.Tím chci i říct že když porovnám 406 rok výroby 2000 a R19 1990.Tak ty auta se nedají rovnat .Ale taky já osobně neřeknu že R19 byla plečka.Protože měla jiný přednosti jako 406.A 406 zase jiný než Renault.Každý auto mělo sví + a i -.U R19 to bylo to co jsem vypsal a pro mě i Design.A u 406 parádní motor pohodlí design výbava atd.
16.06.2011 | 13:20:23 | luke20 Reagovat
luke20
no to je presne ono, to su ti typci z rychle a zbesile...das mu feliciu predkom naprasti v zakrute do stromu aj keby je to kit car, das mu bmw 316 e 30 a v tej istej zakrute sa okolo toho isteho stromu omota...cize dnes uz neriesitelne - svet bude vzdy uz len dementnejsi....neni nad to mat vsetky tie kontrolky v sebe, teda vnimat auto...lebo tajomstvo: tie stare auta s vodicom debatuju pri jazde!
16.06.2011 | 13:03:35 | nstar Reagovat
Ono u starého auto co nemá žádný bezpečnostní systémy ,tak je to jen na řidiči.Si pamatuji v zimě s R19 jsem jel po dálnici 50km ale spon 20 cm sněhu závěje a hrabaly mě kola.A většina jely těch 50km taky.Ale pak ti co co jedou v Q7 a nevím v čem tak se motají valí nevím 90km.Jako frajer.Ale zvládne možná kde kdo.Ale nemít nic ,a snažit se to auto udržet,tak se pozná kdo umí jezdit.A já jsem rád že jsme měl starý auto,a ne jak ostatní co dostaly od rodičů auto za 200 000kč.Aby byly v bezpečí ,každý z nich se naboural.Já naštěstí snad to bude tak nadále ani jednou.Ono spousta hlavně mladých si myslí že když má 4 airbagy ESP ABS a nevím co ještě že se jim nic nestane ,moc se na to spolíhají což je kravina.
16.06.2011 | 12:55:10 | luke20 Reagovat
luke20
o tej RS4 som pisal na margo zrovnania fabie a 406 - to je vsetko.
Suhlasim s tebou, ze nove auta su onicom, tak ako som to aj ja predtym pisal....su to len prevazadla bez charakteru - vsetky maju spolocne to, ze su postriebrene vnutri, maju jazdne vlastnosti, ktore robia rychleho vodica z barzjakeho dementa a vybavu, ktora vlastne je k nicomu...
16.06.2011 | 12:45:23 | nstar Reagovat
Nstar
Hyundai mě zase jako plečka nepřijde.Kousek od baráku bydlí chlap ,jenž má hyundae několik let ,jen to po letech mění ,mě osobně se to moc nelíbí ,ale rozhodně si nemyslím že to je plečka.A rovnat to RS4 mě přijde jako to tvoje rychle a zběsile názor.Auto byla drahá vždy ,ne jen ted ,ale dřív byly auta o něčem jiným měly charakter,a můžu říct že se starším autem je jízda o něčem jiným to je člověk takovou součástí auta a užívá si to.Jenž u nových aut to už tak není,je to jako být spolujezdec jen točíš volantem,a řadíš.Jízda o ničem.Člověk ani necítí když točí volantem že je na silnici všechno je tak nějak bez citu.Proto mě se líbí francouzský auta ,protože co se týče Designu tak jsou pořád sví.Zbytek značek ještě až na BMW a Alfa Romeo.Je vše skoro stejný design a zrovna ten jenž mě se moc nezamlouvá.Jezdil jsem s Ibizou z roku 2009 ,jako první dojem o proti R19 zajímaví citlivý klidný ,ale to mě po 2 dnech přestalo bavit ,jízda s tím mě absolutně nic neříkala.Což u R19 jsme mohl jet nevím kam a pořád mě ta jízda něčím bavila.Což když jsme si zvykl na toho Peugeota tak po čase se mě taky stane že ta jízda je nějaká taková nudná ,po ujetí třeba 40km.Je to auto jenž upřednostnuje pohodlí což je na 1.Ale zároven tomu chybí nějaký náboj ,jenž člověka svátí jet více sportovněji.Což občas chybí.:) Ale jinak OK auto.Snad vydrží co nejdéle.
16.06.2011 | 12:35:24 | luke20 Reagovat
Protože jde o to že za ty peníze jenž si dá pořídit malá FABIA II Combi ,se dá pořídit za mnohem levněji nebo stejně auto o třídu výš naprosto s jinou výbavou a na jiné úrovni.Když bych tohle auto dostal v práci ,tak na to budu nadávat pač je to malej střep ,nepohodlnej.A určitě to nebudu omlouvat třídou.Pač v té třídě jsou pohodlnější auta.
16.06.2011 | 11:35:59 | luke20 Reagovat
Lubosovi
diky, ze ma volas hviezdou....nechapem preco potom miesate jablka s hruskami, ked to vsetci viete, ze su to ine triedy???? Podla mna kazde nove auto je drahe, skarede a na hovno....Su to vyhodene peniaze, ci je to koreja alebo bmw. Dnes su to uz neni auta ale karicky pre zzenstilych soferov a odrastencov rychle a zbesile, nove auta su mi vacsinou sumafuk, dobre vozy sa prestali navrhovat zhruba od roku 2002....dnes je to uz len spotrebka
a ked islo teda o princip: kazdy hjundaj je plecka, rs4 je rychlejsia a ooooovela
16.06.2011 | 07:26:04 | nstar Reagovat
nstar:No, že si "hviezda", nedávaj až tak najavo. Chalani tiež vedia, že Fabia je MALE auto, 406, či Croma sú stredná...., ale tu ide o princíp, "malé, drahé, škaredé...", pričom zacenu "nadupanej" Fábie sú "k máni" oveľa lepšie kúsky.
Potom trochu hlúpo vyznievahú Tvoje urážky, či vyjadrenia, pretože VŠETCI vieme, že sú to rozdielne triedy:)), ale iba Ty sa tváriš, že si na to až teraz prišiel....
P.S: Súhlas s Luke 20: V 405 sme sa odviezli rovnako pohodlne, ak nie ešte lepšie, ako v 406...., príp. v Passate z roku 1992, v ktorom bolo miesta vzadu viac ako v Mercedese S, podobne ako dnešný Superb.
15.06.2011 | 21:23:41 | ľuboš Reagovat
...
Chápu že nelze rovnat auta před 15 lety s novými.Vše se změnilo ,i kvůli bezpečnosti atd.Ale můžu říct svůj názor na daný auto.Dříve byly větší auta opravdu prostorný Sierra Scorpio Croma Alfa 164 Lancia Thema .Ted už tomu bohužel tak není.I když vezmu že ta 406stka co mám je střední třída,a prostor na kolena byl větší v R19 nižší střední třídy.:)Ted je bohužel málo jaký auto ,hlavně nižší střední třídy opravdu prostorný.
15.06.2011 | 14:14:29 | luke20 Reagovat
třída
A co jsem se dočetl tak Fabia patří do pomezí malých vozů nižší střední třídy.:) Jinak jsme chtěl prostě říct že .Když člověk potřebuje nutně kombi ,tak si vybere něco většího ,ale spon já to tak vidím.Protože když třeba vezmu toho r19 Chamade tak to byla nižší střední třída ,stejně jako Octavia a byla mnohem prostornější ,jen měla asi o 40L menší kufr.Je to daný rokem výroby atd.Beru s čím to můžu porovnat.Už k tomu nebudu vyjadřovat jinak beru že ve své třídě FABIA II patří k těm co má větší zavazadloví prostor.Jak jsem začal tak jsme chtěl říct že jsme měl možnost se s tímto autem seznámit.A co píše autor recenze tak s ním plně souhlasím.Když to porovnán se starým Cliem tak to bylo mnohem prostornější a patří do kategorie malých aut.Ale ještě jsem nikdy neslyšel že by někdo kupoval auto dle třídy.Spíše podle očí jak to vidí co je velký a malý,takoví nebo onaký.Byl jsem na autosalonu a jediný co ze škodovky má dle mě význam ,tak je Superb Combi.Jinak je to vše malý z venku OK ,ale interier minimální prostornost OCTAVIA FABIA .
15.06.2011 | 14:05:44 | Reagovat
luke20
v pohode,je len že aby sme nemiešali hrušky s jablkami,inak škodofku tiež nemusím...
15.06.2011 | 13:53:51 | kakafko Reagovat
kakafko
No dobře ,já to beru z toho že Croma byla označená jako hatchback.Tak že jsme to vzal z toho co jsem věděl.Jinak máš pravdu ,ale pokaždý je to označení jinak.:)
15.06.2011 | 13:45:18 | luke20 Reagovat
luke20
to ti pisal niekto iny, zeby kakafko????
Inak vyjadrovat sa viem na vybornu a aj tak si myslim, ze ludia nepriamo prihliadaju na triedu voza, ci myslis si, ze fabia stoji tie iste peniaze ako octavia?
15.06.2011 | 12:33:31 | nstar Reagovat
Nstar
Ty vole ty trpíš snad nějakou poruchou umíš se vyjadřovat normálně?
Jinak já jsem sám uznal a vím že to porovnat nejde,jen jsem vyjmenoval co to je hatchback.A věř tomu že většina lidí jenž si kupují auto,tak nepřemýšlí o tom jaká je to třída.Opravdu jen minimální část lidí .Koupí to co vidí a co jim vyhovuje.
15.06.2011 | 12:29:55 | luke20 Reagovat
Fobia 2
Fabia 2 je nizko nakladovy nepodarok (hlavne voci Fabii1), ale nie kazdemu je sudene to zistit. Tak sa tu kvoli tomu nepostrielajte.
15.06.2011 | 12:08:30 | MickeyMon Reagovat
anonym
umlc ma, som zvedavy ako to zvladnes so svojou slabou az nemeratelnou inteligenciou
15.06.2011 | 11:38:59 | nstar Reagovat
to luke20
nechcem rýpať luke20 ale menuješ autá ktoré nie sú hatchback ale LIFTBACK...to je dosť zásadný rozdiel,nehovoriac o tom že tam motáš o triedu vyššie autá...Croma,Octavia,Vectra...takže ktorý to hatchback triedy Fábia má ten kufor nie väčší ale aspoň zhodný??
15.06.2011 | 11:20:46 | kakafko Reagovat
nstare, ty zmutované kanálové zvíře, mám tě navždy umlčet obsahem svých střev?!
15.06.2011 | 09:20:03 | Reagovat
Pozrite sa na toho debila podomnou - a ja, ze tu trepem...cize pokial nezacnem takto pre vas na urovni komunikovat ako anonym tak sa sem proste nehodim!? Nuz uz som to spominal....debili su debili, reychle a zbesile, rytmus, rep, hip hop, chalani ideteeeeee
15.06.2011 | 08:53:02 | nstar Reagovat
nstar má obřezaný žalud a vypadá jako kýbl prasečích exkrementů
15.06.2011 | 08:45:28 | Reagovat
kazdy debil?
Rec je o Fabii Combi – teda male auto a nejaky mudrc tu trepne na porovnanie kombik 406, Croma. Hej znalci miesty, nie su to nahodou auta o dve triedy vyssie???? Su, poucim vas. A potom, ze ja tu trepem somariny. Ono je tazko medzi debilmi byt za normalneho, pretoze debili maju skreslene vnimanie, ale co vam budem hovorit vy to viete najlepsie. Sa mi zda, ze je tu vekovy priemer okolo puberty a skusenosti s autami cerpane z rychlo a zbesile. Takze pocuvajte dalej na mp3 rytmus po ceste do skoly – ved soferuju vasi rodicia...
15.06.2011 | 08:27:19 | nstar Reagovat
luke20:
Opravdu se mýlíš. 300 L kufr není ani zdaleka nejmenší v této třídě. Uč se, hochu, sbírej informace, porovnávej a uvidíš. Ovšem porovnávej auta ve stejné třídě, tzn. Fabia, C3, Sandero, Punto, Fiesta, Jazz, i20, Aveo, Rio, Colt, Micra Corsa, P207 (206), Clio, Swift, Yaris, Polo. To je tak základ.
14.06.2011 | 22:45:42 | Itall Reagovat
Pravda je, že fabia II je v kabině pro posádku menší než fabia I a to je trapas. Většina výrobců dělá každý nový typ auta větší než ten předchozí, jen škodovka nabrala nějaký zpětný chod. Od malého k ještě menšímu :-) Hezká ta dvojková fabia taky není, na tom se shodne většina národa, takže opravdu nevím, proč za to někdo dá tolik peněz. Nejspíš žije v představě, že kupuje kvalitu s levným servisem. Ale to už také dááávno není pravda.
14.06.2011 | 21:33:40 | Reagovat
ok
chapem , jasne na kombi je to male, zalezi co potrebujete . My mame doma i 30 a sme dvaja v pohode do kufra zbalim 3 ludi na lyzovacku a to je len 340 l.Takisto som volil auto podla peniazcekov a na to co budem pouzivat castejsie - veci , pokial mam 60 percent vozit prazdny kufor a raz potrebovat plny vzhladom na dovolenku tak potom pozicat na strechu truhlu. Poznam ludkov co maju oktavky a vacsinou jazdia s prazdnym kufrom , co ak raz mi treba nieco previest/ to raz velakrat vyjde lacnejsie ked to objednam/ ale ako hovorim zalezi od potreby.
14.06.2011 | 20:35:37 | hugo Reagovat
Já to vím.jen sem mu vypisoval ty hatchbacky protože zřejmě neví o čem mluví:) jen můj názor na to že ,i když je to Combi tak mě to přijde strašně drobný a malý.
14.06.2011 | 18:56:11 | luke20 Reagovat
ach jo
Ahojte , zase tu niekdo porovnbava fabiu segmentu B s autami segmentu C - oktavka , megan , atd. Jednemu nerozumiem, preco sa tu ludia nevedia bavit o porovnatelnych veciach .Nap. pokial chcem porovnavat fabiu tak si vyberiem od Hyundaia i20 a nie i 30, ktora patri o triedu vyssie. Mne sa nova fabka moc nepaci, starsia bola krajsia, ale to je vec vkusu. Pokial som jazdil so starym modelom , tak to na ceste celkom fajn sedelo, takze novy model je horsi od starsieho? nestar pise pise a same somarinky, nepisal si ty nahodou niekde ze hyundai je sracka, pokial si dobre pametam. Uz som mal moznost par riadkov reagovat na tvoje pripomienky.
14.06.2011 | 18:47:18 | hugo Reagovat
hatchback
A co se týče hatchbacku Fabie II tak má snad nejmenší kufr ve své třídě 300L.Což je opravdu na menší nákup.Nebo jak jsem slyšel v recenzi tak auto pro chalupáře ,protože si nedokážu představit do toho narvat páteční nákup .U R19 byl plný kufr tak tak a u 406 Break je to dostačující.Třeba Megane III 405L.Opel Astra 375L.Atd.Je to malý auto a souhlasím s autorem recenze .
14.06.2011 | 17:20:11 | luke20 Reagovat
kombi
Záleží na tom s jakým úmyslem auto člověk koupí.Když se mě bude líbit FABIA II Combi tak ju koupím.Ale když budu potřebovat opravdu větší auto Combi ,a mám ted třeba auto s kufrem o objemu 440L.Tak se může vykašlat na to abych měl o 40L víc.Radši koupím něco co má význam.A má třeba objem jak 406 Break nebo Octavia Combi.
14.06.2011 | 17:10:48 | luke20 Reagovat
Až na to že FABIA II Combi má objem 480L.Což měla o něco méně většina starších sedanů .Třeba v R19 jsme měl 440L.A navíc za hatchback se považuje auto co má zadní okno otevíratelné s 5 dveřmi.Třeba Croma 510L Octavia 528L Opel Vectra hatchback objem 500L.A spousta dalších ,asi sis to spletl s Coupe ne?:) Třeba R19 sedan co jsem měl měla 440L .406 break co mám má 576l což ,pro mě znamená kombi auto který by mělo být prostorný hlavně s velkým kufrem což Fabia mě nepřijde.
14.06.2011 | 17:04:49 | luke20 Reagovat
RE:
Porovnavat fabiu vs vectra,megane alebo dokonca 406 break je poriadna hlupost. uplne odlisne segmenty aut. treba porovnavat porovnatelne
28.04.2012 | 18:53:17 | maco | 178.18.68.* Reagovat
luke20
aky hatchback ma kufor 505litrov - vymenuj 10 ked hociktory....
14.06.2011 | 16:21:44 | nstar Reagovat
...
Taky jsem měl čest s tímto vozem jen v bílé barvě ,a naprosto souhlasím s autorem.A k tomu nazývat tohle auto kombi mě přijde jako klam veřejnosti.Má to kufr menší jak ,kde jaký Hatchback a sedan.Nepohodlné malé ,strohé tvrdé plasty.Design můj názor nejškaredší auto co když Škodovka vypustila s výrobní linky ,dle mě i Roomster a Yety.Ale to je můj názor ,každý to vidí jinak.Jak s Designem tak se vším:)
14.06.2011 | 15:26:27 | luke20 Reagovat
pre dementa nstara
si precitaj co si napisal ty pako.to dokaze jedine taky jebko ako ty.uz som ti to tu niekolko krat napisal ze pokial nemas nic duchaplneho tak sem nepis. dufam ze ta uz aj ostatny poslu konecne do riti
14.06.2011 | 11:59:38 | Reagovat
dobry den jmenuji se nstar a jsem tady na foru nejvetsi pako a blb.
14.06.2011 | 11:52:31 | Reagovat
...napsal nstar a šel ošukat škodovku do výfuku...
14.06.2011 | 09:07:56 | Reagovat
presne
presne tak, to taky hjundaj...alebo kia to su az auta nie skodofka. Hjundaj je pecka a kia ani nehovorim, proti nim skodofka nema najmensiu sancu, je skareda a traktor a ma vyhrievane sedacky, skoda vasa firma ti mala dat pikanto to by bolo popojezdenicko
14.06.2011 | 07:18:38 | nstar Reagovat